Het grote 'show je race-rig' topic

Pagina: 1 ... 53 ... 107 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:25
BM schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:51:
Vandaag laatste 'essentiele' onderdeel voor nieuwe rig binnen gekregen :

[Afbeelding]

Volgens mij ben ik er dan wel redelijk :)

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Moet nog wat afgesteld worden, maar basis staat!
Komt die keyboard tray zo van Simlab of heb je het zelf gespoten?

[ Voor 17% gewijzigd door glnk op 22-05-2019 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:12
Neuh, want ik doe wat @JoepW zegt, al die spookverhalen... Handjes los en dan gaat het prima. Sterker nog, mijn stuur staat altijd op 100% en vogel in de auto wel een normale waarde uit, alles wat ik rijd heeft toch stuur bekrachtiging.

Mijn post viel trouwens gelijk met die van eerdergenoemde, en reageerde direct op Alexbl69 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:49

JoepW

iRacer & Home Assistant

glnk schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:06:
[...]

Komt zo van Sim-Lab.

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 22-05-2019 23:15 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ebis
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Schuey schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:40:
[...]

Hou wel een slag om de arm he, het is niet voor niets dat er op de website van Fanatec zelf nog geen nette product foto's staan en enkel CAD renders ;)

edit:
Hmm, of bedoel je dat hij er zelf laat maken? In dat geval heb ik je post verkeerd begrepen O-)
Ze komen met een eigen variant
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/FKK01nKS/88-E7409-A-7337-4700-911-F-DEF365-F6-CDD9.jpg

en gaan ook de Fanatec als optie aanbieden.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/DfNyLpwh/51536541-69-BF-4-D69-AA29-681-E25-D3-A801.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Het is onmogelijk om in te schatten hoe de kwaliteit is van producten waarvan op de website alleen een 3d-render weergeeft. Sorry dat ik het zeg maar de lak is bedroevend en zo te zien ook nog snel beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ja, dat ziet er zo uit alsof het met een spuitbusje van de gamma is gedaan ;)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

glnk schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 00:34:
[...]

Het is onmogelijk om in te schatten hoe de kwaliteit is van producten waarvan op de website alleen een 3d-render weergeeft. Sorry dat ik het zeg maar de lak is bedroevend en zo te zien ook nog snel beschadigd.
Je hoeft je niet te excuseren, hoor. :P
Ik had die beschadiging niet eens gezien.
Maar ik heb de keyboard tray ook en die ziet er beter uit.
En die beschadiging zal @BM zelf wel gemaakt hebben neem ik aan. En zo niet dan zou ik Richard om een nieuwe vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Laatst online: 04-10 14:49
Schuey schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:51:
Neuh, want ik doe wat @JoepW zegt, al die spookverhalen... Handjes los en dan gaat het prima. Sterker nog, mijn stuur staat altijd op 100% en vogel in de auto wel een normale waarde uit, alles wat ik rijd heeft toch stuur bekrachtiging.

Mijn post viel trouwens gelijk met die van eerdergenoemde, en reageerde direct op Alexbl69 :)
Sorry maar dit verhaal gaat niet op.
Het gaat hoofdzakelijk om de uitzonderingen en niet om normale omstandighedenin game.
Uiteindelijk zijn de beperkingen in game een laag te hoog om je te beschermen als bv windows of de driver een issue heeft en onderuit gaat, dan doen je ingame instellingen er niet meer toe en zit je mogelijk met een gebroken pols op centimeters van een op volle kracht draaiende motor met stuur eraan vast.
Dan ben je blij dat je met je voet even die knop een trap kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ik vind het alsnog bangmakerij/aanstellerij, rijd al een paar jaar zo. Laten we nu vooral niet doen alsof we een levensgevaarlijk apparaat in huis hebben gehaald.

Hoevaak heb je dit scenario al meegemaakt in de afgelopen drie jaar?

[ Voor 22% gewijzigd door Schuey op 23-05-2019 07:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:43:
[...]

Ziet er goed uit. Idd kabels, maar bij mij moet je ook niet achter mijn PC kijken ;)
En ik zie dat jij ook flink heb moeten opvullen om je Asus schermen vast te zetten met de vesa mounts.
Eerlijk is eerlijk, ik heb goed gespiekt hoe jij dat had opgelost :X Kwam er tijdens monteren achter dat ik dat standaard niet recht gemonteerd ging krijgen ja :p
Binnenkort maar weer meedoen met ons.... :X
Ab-so-luut! Zin in!
alexbl69 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:53:
[...]

Ziet er heel goed uit d:)b .

Eén dingetje... ik heb gelezen/geleerd dat je die dodemansknop op een manier moet monteren dat je hem met je voeten kunt bedienen. Op het moment dat je hem echt nodig hebt bestaat namelijk de kans dat je je arm niet meer kunt gebruiken :X.
Ja, dat had ik ook gehoord. Maar zelfs als ik 'm aan de binnenkant van de rig zet kom ik er met m'n knieen niet bij. Voor nu moet het zo maar ff :)
glnk schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:06:
[...]

Die komt inderdaad zo van Simlab. Zie nu dat het er op de foto inderdaad vrij beroerd uit ziet. Moet zeggen dat dat in het echt reuze meevalt.
JoepW schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 05:11:
[...]
En die beschadiging zal @BM zelf wel gemaakt hebben neem ik aan. En zo niet dan zou ik Richard om een nieuwe vragen.
Die had ik toevallig niet zelf gemaakt. Kwam zo uit de verpakking van Simlab. Maar daar is inderdaad al over gemailed, en als het goed is is een vervangende tray ook al onderweg. Darko vond dat zelf ook niet kunnen. Word dus prima opgelost.

Als ik er aan denk zal ik van de nieuwe ook wel fototje maken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
Schuey schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 07:28:
Ik vind het alsnog bangmakerij/aanstellerij, rijd al een paar jaar zo. Laten we nu vooral niet doen alsof we een levensgevaarlijk apparaat in huis hebben gehaald.

Hoevaak heb je dit scenario al meegemaakt in de afgelopen drie jaar?
Het gaat erom dat foutcondities niet voorspelbaar zijn en zo'n schakelaar kost je 20-30 euro.
Mensen overtuigen dat het niet nodig is terwijl de leveranciers aangeven dat dit wel zo is lijkt mij niet zo verstandig. Een 20-30Nm servomotor is echt serieus sterk en snel, die kan in een hele korte tijd veel schade aanrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ik hoop dat mensen oud en wijs genoeg zijn conclusies te trekken en meningen tegen elkaar af kunnen wegen ;)

Dat wil zeggen, als het over de plaatsing van zo'n schakelaar gaat, niet het wel of niet aansluiten er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
Schuey schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 07:49:
Ik hoop dat mensen oud en wijs genoeg zijn conclusies te trekken en meningen tegen elkaar af kunnen wegen ;)

Dat wil zeggen, als het over de plaatsing van zo'n schakelaar gaat, niet het wel of niet aansluiten er van.
Ik hoop het ook, maar ik denk dat er ook mensen zijn die niet beseffen dat als je een stuur heel tam hebt staan in het spel of in Windows dit allemaal software is die het systeem terughoud en iedereen die weleens iets met software heeft gedaan, zeker met software die hardware aanstuurt, weet dat er rare dingen dingen kunnen gebeuren.
In dit geval zijn de gevolgen daarvan, in potentie, gevaarlijk.
Het zijn industriele motoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 11:10

Tijn96

In speed we trust

Kan ik me nog ergens inschrijven voor de heusinkveld pedalen? Kan zo snel dat mailingslijstje niet vinden.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 10:15

Raimond613

Simracer

Maar het blijft een stuur, een rond ding, gefixeerd in een bepaalde positie. Dus zelfs als de boel op hol slaat is het niet zo dat ie je achterna komt als je je handen wegtrekt :+

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Raimond613 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:38:
Maar het blijft een stuur, een rond ding, gefixeerd in een bepaalde positie. Dus zelfs als de boel op hol slaat is het niet zo dat ie je achterna komt als je je handen wegtrekt :+
Dat niet, maar als je je duimen in het stuur hebt, kan hij daar wel schade aanrichten.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ook leuk als je een goeie tik tegen de zijkant van je band krijgt van een LMP2 met te weinig geduld :(
Auwie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 23:47
Tijn96 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:35:
Kan ik me nog ergens inschrijven voor de heusinkveld pedalen? Kan zo snel dat mailingslijstje niet vinden.
Nergens, even @R3m3d7 een priveberichtje sturen met je emailadres. Hij heeft een scriptje draaien die dat verzorgt.

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R3m3d7
Raimond613 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:38:
DAT WEET JIJ HELEMAAL NIET! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

[...]

Zo ziet de zeer vieze keyboard tray er bij mij uit....
Netjes gespoten en niet snel beschadigd.
Vies, maar netjes gespoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evuijtert
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 09:56
[...]

Ik heb deze tray nu bijna een half jaar en de kwaliteit is zeer goed, de lak beschadigd niet snel.

edit: bij mij staat er geen keyboard op maar een vrij zware gaming laptop... Dus ik misbruik hem flink O-)

[ Voor 11% gewijzigd door evuijtert op 23-05-2019 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:47
evuijtert schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:44:
[...]

Ik heb deze tray nu bijna een half jaar en de kwaliteit is zeer goed, de lak beschadigd niet snel.

edit: bij mij staat er geen keyboard op maar een vrij zware gaming laptop... Dus ik misbruik hem flink O-)
Blijft de tray dan wel recht met enkel die ene verbinding? Heb er bij mij een stuk 80/20 onder moeten monteren om het kantelen tegen te gaan.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

Ik heb ooit mijn duim flink bezeerd met een simpele Fanatec CSWv2. Sinds die tijd is de noodstop van mijn AccuForce binnen voetbereik :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evuijtert
Ik moet alleen af en toe de schroef goed aandraaien, die gaat wat losser zitten met de tijd. Verder de laptop zo dicht mogelijk bij kantelpunt zetten, adapter staat op de grond, geen snoeren die voor plotselinge bewegingen kunnen zorgen.

Laptop is verder toch afgeschreven, dus tzt vaste computer voor mijn simrig. Alleen wil ik daarvan dan weer games kunnen streamen naar een laptop, dat moet ik nog eens goed uitzoeken tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Over killswitch gesproken...

Is er iemand met een fanatec DD2 / Fanatec killswitch die hem eens wil doormeten?
Die on/off switch en killswitch lijken we gewoon wat pinnen in de wheelbase laag te trekken / kort te sluiten, ik denk (hoop) dat je dit zo kan meten op de RJ12 kabel.

Dan is niet moeilijk om zelf een killswitch te fabriceren van een paar euro...

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Arfman schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:31:
Ik heb ooit mijn duim flink bezeerd met een simpele Fanatec CSWv2. Sinds die tijd is de noodstop van mijn AccuForce binnen voetbereik :)
Dat gebeurde mij dus ook, toen ik samen met m'n broer een 100% FFB test deed op de ring. Weken last van m'n duim gehad! En dat was op de CSW 2.5. Ik kan zo'n killswitch dan ook wel goed voorstellen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelJ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-10 10:32
Extera schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:43:
Over killswitch gesproken...

Is er iemand met een fanatec DD2 / Fanatec killswitch die hem eens wil doormeten?
Die on/off switch en killswitch lijken we gewoon wat pinnen in de wheelbase laag te trekken / kort te sluiten, ik denk (hoop) dat je dit zo kan meten op de RJ12 kabel.

Dan is niet moeilijk om zelf een killswitch te fabriceren van een paar euro...
Voilá een killswitch van 12€.. Niks software matig, gewoon het killen van de stroomtoevoer. Succes gegarandeerd ;) :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 06:16

player-x

Disruptive by design

R3m3d7 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 07:46:
Een 20-30Nm servomotor is echt serieus sterk en snel, die kan in een hele korte tijd veel schade aanrichten.
Wat een onzin. 8)7

30Nm is een kracht van 3kg/meter, bij een stuurtje van 40cm is de radius 20cm, en dan kom je uit op een factor 5, dat is dus kracht van 10~15kg die je moet tegen houden, met twee handen, genoeg om een vinger te breken vast wel, als je pech hebt, maar die zitten aan de buiten kant van het stuur, en genoeg om een duim te breken, hmm... mogelijk maar denk niet zeer waarschijnlijk, tenzij het een kinderduim is die wel heel ongeluk geplaatst is.

Je zou veiligheidsdeskundige moeten worden, die gaan ook altijd uit van de slechts mogelijke scenario's, en dan presenteren ze als voldongen feiten, en komen dan met argumenten als, ''maar je wilt toch ook gezond weer naar huis gaan?'', nou zullen we dan ook maar sporten als skiën en voetbal verbieden. |:(

In dit geval betekend dat dus, 1 dat de driver moet hangen, 2 het stuur ook daadwerkelijk op hol moet slaan, 3 je niet genoeg kracht heb om 10~15kg tegen te houden, en 4 je duim op de verkeerde plaats zit dat hij breekt.

Mijn opa zij vroeger altijd als mensen bij onwaarschijnlijke dingen ''maar als'' zijden, ''Ja als mijn tante een pikje had gehad, dan was het mijn oom geweest!''.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R3m3d7
@player-x Je houd geen rekening met de snelheid van het stuur. Het is niet alsof je 15kg moet tegenhouden terwijl je er klaar voor bent, er slaat ineens 15KG met inmense snelheid door alles heen.
Verder moet iedereen vooral doen waar hij zin in heeft.
Geniet van je avond en maak je verder niet te druk zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

die 99 euro die ze er voor vragen is idd belachelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaker
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 13:53
Vraagje aan de mensen die in VR Assetto Corsa spelen. Welke headset hebben jullie en wat vinden jullie ervan? Op die moment race ik op een LG 34UC89G (34" curved ultrawide). Echter ben ik aan het denken om de overstap te maken naar VR.

Alvast bedankt voor jullie meningen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Chaker schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:15:
Vraagje aan de mensen die in VR Assetto Corsa spelen. Welke headset hebben jullie en wat vinden jullie ervan? Op die moment race ik op een LG 34UC89G (34" curved ultrawide). Echter ben ik aan het denken om de overstap te maken naar VR.

Beide kan ook! :D
Dat blijft iets van persoonlijke voorkeur. Ik heb een 35" ultrawide curved op m'n rig en de CV1 Rift.
Racen in VR is we heel gaaf en heeft ook meestal mijn voorkeur. Maar vaak rijd ik net zo lief op m'n scherm.
AC schakelt wel fijn tussen scherm/VR.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Chaker schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:15:

Speel geen Assetto Corsa maar Iracing.

Sinds een paar dagen de Occulus Rift S in combinatie met een curved ultra wide. Vind dit een goede combinatie want als je VR zat bent dan kan je gewoon verder op de monitor. Kom vanaf drie schermen en dat blijft toch ook erg aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:46
Ik wil ook graag een keer VR, maar heb nog wat vragen.
  • Is de Rift S een upgrade tov de normale Rift? Of kun je net zo goed de oude tweedehands op de kop tikken?
  • Welke performance (fps) kun je verwachten met een i7-9700k icm een gtx-1070ti? Ik vind het niet erg om grafische pracht in te leveren, maar ik ben allergisch voor stotters en een lage framerate. Lage framerate kost mij meer immersion dan minder details of meer karteltjes.
en om ook een duit in de veiligheidsdiscussie te doen. Volgens mij is een noodstop alleen zinvol bij beknelling. En alleen bij beknelling is het noodzakelijk hem met de voet te kunnen bedienen.
In alle andere gevallen is het leed al geschied en voegt een noodstop niets meer toe. De vraag is dus hoe groot de kans op beknelling is. Volgens mij niet heel groot.

[ Voor 27% gewijzigd door SlaadjeBla op 24-05-2019 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ben ook wel benieuwd wat vandaag de dag de beste VR ervaring geeft.
2e hands oculus op de kop tikken. Voor de Rift S gaan, vive etc.
En wat vooral het verschil in beeld kwaliteit is en of het verschil heel groot is en welke zeker niet aan te raden is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MauriceQ
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 15:57
Tjee...

Laat elkaar in waarde en ieder voor zich beslissen of hij of zij ergens risico in ziet, een kill switch of wat dan ook voor een voorzieningen wil treffen.

Ik lees dit draadje altijd met veel plezier omdat het leuk is, maar de laatste pagina begint wel enigszins anders te worden, waarom? Nergens voor nodig.

Simracen is leuk, van klein tot groot, van iracing tot ps4, let's keep it that way ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceQ
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 15:57
Ik heb een Rift en ben er super tevreden over, snelheidsgevoel is echt zoveel beter (vind ik)

Ben wel benieuwd in hoeverre de Rift S een upgrade is, volgens de specs zou hij een stuk minder hor-effect (raster) hebben, zou het graag een keer het verschil willen zien

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
SlaadjeBla schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:11:
Ik wil ook graag een keer VR, maar heb nog wat vragen.
  • Is de Rift S een upgrade tov de normale Rift? Of kun je net zo goed de oude tweedehands op de kop tikken?
  • Welke performance (fps) kun je verwachten met een i7-9700k icm een gtx-1070ti? Ik vind het niet erg om grafische pracht in te leveren, maar ik ben allergisch voor stotters en een lage framerate. Lage framerate kost mij meer immersion dan minder details of meer karteltjes.
Vorig jaar de voorganger van de S gehad en daar was ik snel klaar mee. De Rift S scoort beter wat betreft scherpte en helderheid. Met een i7 en gtx 1080 79/80 fps maar alles staat dan op high. Geen last van stotters. Moet nog aan de slag om alles te fine tunen maar omdat het scratch al zulke goede resultaten geeft nog niets aan gedaan.

Edit; Wat betreft de rasters een grote verbetering want dat stoorde me het meest aan de vorige versie. Bijna niet waarneembaar. Het geluid van de koptelefoon is minder goed.

Er is een topic over de Occulus en daar is ook het nodige te lezen over de nieuwe S.

[ Voor 11% gewijzigd door TecTo op 24-05-2019 09:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Na een aantal weken de rig in huis te hebben en het een en ander getweaked te hebben nog kwa scherm en stuur hoogte, pedaalstand, heel plate en stoel angle staat hij er nu zo bij ;)

YouTube: Heusinkveld Sim Rig GT - iRacing Ferrari GT3 Challange @ Imola

Ik heb bijna alle mogelijke standen getest van alle onderdelen maar, het begint nu wel vertrouwd te worden ;)

Update: zo spannend is het trouwens helemaal niet een Direct drive ffb @ max strength.

YouTube: Direct Drive FFB Wheel What Happens When you Crash at Max FFB Strength

Om even de bangmakerij de wereld uit te helpen ;)

En dit is zelf nog met leipe settings zonder damping, friction en inertia dus je krijgt nog wat oscilations als je op kop in de grindbak ligt maar dat is ook niet nodig. gewoon rcon 9 en 3% damping 0.75% friction en 5 % inertia.
en het stuur is zo stabiel als in "reallife". ik gebruik tegenwoordig nog net wat meer omdat de rig veel stijver is en de ffb beter doorgeeft!

rcon 8 of 9 is echt aan te raden op een simucube omdat het 60 ffb signaal zo slecht is dat je anders voelt alsog je nog steeds een g25 met tandwielen hebt, of alsof je zit te zagen met een kapzaag ;)
maar ook voor spellen met 360 of 400hz ffb geld hetzelfde alleen je voelt fijnere tandjes ;)

[ Voor 52% gewijzigd door BruceLee op 25-05-2019 11:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Van het weekend eindelijk mijn Heusinkveld sim rig gt kunnen bouwen. Die inschatting van 4-6 uur werk was in mijn geval behoorlijk onderschat 8)7

Omdat alle bevestigingsmaterialen in ongemarkeerde zakjes worden geleverd en alles op elkaar lijkt, ben ik begonnen met e.e.a. uitzoeken en markeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VOOOg0KqZIbJcjsWTovzLNHm/medium.jpg

Vervolgens vergelijken met de packing list in de handleiding: daar klopte helemaal niets van |:( |:(
Veel items teveel, veel te weinig en een aantal items uberhaupt niet ontvangen of juist wel ontvangen terwijl ze niet in de packing list staan... flink gefrustreerd want ik dacht dat ik dus niet verder kon.
Totdat ik mijn ontvangen spullen vergeleek met datgene wat ik nodig had volgens de stap voor stap instructies, en dat bleek een 1:1 match d:)b Ik kon iig verder maar het verdient niet de schoonheidsprijs.

De bouw verliep daarna eigenlijk heel makkelijk en is ook best goed te doen in je 1tje, al moet je soms wat improviseren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kNip6B3l6jrv8skDb5S5fxEF/medium.jpg

De bouwinspectie kwam ook nog even controleren :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TSwmy6uY9tV11hfzNxXA6F5D/medium.jpg

De voornaamste reden dat het lang duurde is denk ik omdat ik alles heel zorgvuldig heb gebouwd en veel heb nagemeten om zeker te zijn dat het goed gecentreerd en waterpas zat. Ik wilde voorkomen dat ik halvewege een deel opnieuw moest doen door onoplettendheid in een eerdere stap.

Heerlijk kuipstoeltje trouwens, voor een zacht prijsje: de Futura 2 (fabrikant is Bimarco, wordt onder verschillende merknamen verkocht, mijne is van RRS via Verhoeven Autosport. Ltec heeft hem ook voor een flink hogere prijs!).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JipOLlLHOE3hYFVVfqgldHO1/medium.jpg

Het eindresultaat zonder gear gemonteerd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NG61WqdwRHivckNRoleEqnmY/medium.jpg

Maar omdat de SC2 pas ergens deze week geleverd wordt en ik natuurlijk ook reuze benieuwd was naar mijn nieuwe HE Sprint pedalen, moest ik een tijdelijke oplossing klussen voor mijn T500 stuur. Gelukkig had ik nog een stuk Ikea hout bewaard :7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/f1n8ARljp8a11w0B8gMY2AY6/medium.jpg

En het resultaat (foto is nog zonder de pedalen) zoals ik het deze week dan gebruik, totdat ik de boel definitief kan instellen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RiNzlL3WjC7fE7fWRXfkFKp5/medium.jpg

De eerste rondjes gisteren gereden en ben erg blij met het geheel.
Het fijne afstellen van monitor, stoel en stuur is niet heel eenvoudig, maar als het dan uiteindelijk goed zit is het wel rock-solid.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Raimond613 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:52:
Van het weekend eindelijk mijn Heusinkveld sim rig gt kunnen bouwen.
...
Mooie rig. Ik heb em zelf ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:59
Klopt het dat de Heusinkveld rig alles bij alles 149.5 diep is?
Zou deze graag hier ook neerzetten maar ben beperkt in de ruimte.
Heb laatst nog op 1 gezeten en de pedalen en stoel pasten binnen de lengte van het frame met mijn afstelling.
Gezien ik 150cm ruimte heb zou het net moeten gaan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Samoht93 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:53:
Klopt het dat de Heusinkveld rig alles bij alles 149.5 diep is?
Hij is niet langer dan het langste stuk alu-profiel. Volgens de packing list is die inderdaad 149.5

(maar gezien mijn ervaringen met de packing list vertrouw ik die niet meer :X )

Houd er wel rekening mee als je hem met 1.50 ruimte er tussen wilt schuiven, dat wordt dan een flinke opgave. En bouwen exact op de plek waar die komt te staan is misschien ook niet het handigste, ook al hoef je niet aan de uiteindes aan de buitenkant te komen tijdens assemblage.

[ Voor 28% gewijzigd door Raimond613 op 27-05-2019 14:18 ]

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-10 15:10

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Ik heb niet superveel te showen ;-) maar hoop heel binnekort wel...

ik wil voor de PS4 een stuur + playseat kopen (hoeft niet perse van dat merk) als mijn budget ongeveer €500-€700 is en ik al een TV en PlayStation heb wat zou dan de beste keus zijn?

zal voornamelijk Project cars, Gran Turismo en F1 spelen...rally is niet mijn ding.

/edit: Ben persoonlijk geen fan van Marktplaats of iets dergelijks...dus liever nieuw.

[ Voor 25% gewijzigd door Nutterd op 27-05-2019 15:40 ]

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:30
Nutterd schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:38:
Ik heb niet superveel te showen ;-) maar hoop heel binnekort wel...

ik wil voor de PS4 een stuur + playseat kopen (hoeft niet perse van dat merk) als mijn budget ongeveer €500-€700 is en ik al een TV en PlayStation heb wat zou dan de beste keus zijn?

zal voornamelijk Project cars, Gran Turismo en F1 spelen...rally is niet mijn ding.

/edit: Ben persoonlijk geen fan van Marktplaats of iets dergelijks...dus liever nieuw.
Playseat Challenge i.c.m. Fanatec?

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Voor de Tv? @Nutterd Dan zou ik een GT Omega Art overwegen. Is een nette middenklasse rig op wieltjes. Wel enig flex bv met piepende banden optrekken kan het hele gevaarte schudden. En dan een T300 of iets hogerop er op gooien.

[ Voor 11% gewijzigd door Ivysaur op 27-05-2019 16:14 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Ook maar eens laten zien hoe ik er bij zit tijdens een race :)

Een Playseat Challenge met een Thrustmaster T300, F1 stuurtje erop incl. magnetische shifters (mod) en de T3PA pedalen incl. load cell (mod). Als reserve stuur heb ik de 599XX Alcantara. Daarnaast voor het visuele een Oculus Rift die o.a. door een RTX2070 wordt gevoed.

Er zijn eigenlijk twee dingen die ik wil gaan updaten in de nabije toekomst: (1) Clubsport V3 pedalen, omdat ik de travel van m'n huidige load cell mod te kort vind en ik daarnaast wel eens kalibratie issues ondervind en (2) een (waarschijnlijk) Simetik K2 rig om wat meer stabiliteit te krijgen (nu trap ik m'n Playseat soms los van de grond met de load cell, dat verwacht ik met de V3's nog meer).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/suzjpnXIqesfRbTJ4spnoHYr/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fisA3Vk07wfZByvy4CdQ1Bzi/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cgVzlmeDYXYcq705W7FiBdR0/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WtyzN8DIaESxATxOw6bN1YOV/full.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door visboer32 op 29-05-2019 21:49 ]

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:55
Long time lurker hier. Geniet al lange tijd van alle kleine en grote set-ups die hier langskomen, heeft mijn interesse in sim-racing toch aanzienlijk aangewakkerd. Daarom een aantal weken geleden de knoop doorgehakt en voor een sim-lab GT1-Evo rig gegaan :7 Vandaag het eerste pakketje mogen ontvangen; de stoel! Helaas een maatje te klein dus maar gelijk een nieuwe besteld en de andere op V&A gegooid. Het moet nu ook maar meteen helemaal goed zijn :*)

Maar voordat dat hier allemaal staat wil ik toch nog even mijn huidige setup met jullie delen. Ik moet het nu nog doen met een Playseat Challenge en Logitech G920. Een setje van Fanatec staat nu bovenaan de verlanglijst.

Racerig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaker
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 13:53
Gisteren de Rift S ontvangen. Wat een verschil met mijn 34" curved widescreen. Je zit letterlijk in de auto. Jammer genoeg komende paar dagen niet veel tijd maar daarna gaat het genieten worden in AC! Echt een aanrader voor mensen die aan VR denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Pyr0_ schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:27:
Long time lurker hier. Geniet al lange tijd van alle kleine en grote set-ups die hier langskomen, heeft mijn interesse in sim-racing toch aanzienlijk aangewakkerd. Daarom een aantal weken geleden de knoop doorgehakt en voor een sim-lab GT1-Evo rig gegaan :7 Vandaag het eerste pakketje mogen ontvangen; de stoel! Helaas een maatje te klein dus maar gelijk een nieuwe besteld en de andere op V&A gegooid. Het moet nu ook maar meteen helemaal goed zijn :*)

[Afbeelding: Racerig]
ha! hier nog een. na advies van de mensen hier ook gegaan voor een gt1 evo. al heb ik ook alleen nog maar de stoel ontvangen, de gt1 evo hoop ik deze week te ontvangen. :)

al ga ik hem ook voor flight gebruiken.
pics komen wellicht als het allemaal staat.

It’s the economy, stupid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Net de upgradekit van P1 naar P1X besteld, de Fanatec DD mount er ook bij. Kan niet wachten, maar zal denk ik wel eind juni worden.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Raimond613 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:52:
Van het weekend eindelijk mijn Heusinkveld sim rig gt kunnen bouwen. Die inschatting van 4-6 uur werk was in mijn geval behoorlijk onderschat 8)7

Omdat alle bevestigingsmaterialen in ongemarkeerde zakjes worden geleverd en alles op elkaar lijkt, ben ik begonnen met e.e.a. uitzoeken en markeren.

[Afbeelding]

Vervolgens vergelijken met de packing list in de handleiding: daar klopte helemaal niets van |:( |:(
Veel items teveel, veel te weinig en een aantal items uberhaupt niet ontvangen of juist wel ontvangen terwijl ze niet in de packing list staan... flink gefrustreerd want ik dacht dat ik dus niet verder kon.
Totdat ik mijn ontvangen spullen vergeleek met datgene wat ik nodig had volgens de stap voor stap instructies, en dat bleek een 1:1 match d:)b Ik kon iig verder maar het verdient niet de schoonheidsprijs.

De bouw verliep daarna eigenlijk heel makkelijk en is ook best goed te doen in je 1tje, al moet je soms wat improviseren:

[Afbeelding]

De bouwinspectie kwam ook nog even controleren :+

[Afbeelding]

De voornaamste reden dat het lang duurde is denk ik omdat ik alles heel zorgvuldig heb gebouwd en veel heb nagemeten om zeker te zijn dat het goed gecentreerd en waterpas zat. Ik wilde voorkomen dat ik halvewege een deel opnieuw moest doen door onoplettendheid in een eerdere stap.

Heerlijk kuipstoeltje trouwens, voor een zacht prijsje: de Futura 2 (fabrikant is Bimarco, wordt onder verschillende merknamen verkocht, mijne is van RRS via Verhoeven Autosport. Ltec heeft hem ook voor een flink hogere prijs!).

[Afbeelding]

Het eindresultaat zonder gear gemonteerd:

[Afbeelding]

Maar omdat de SC2 pas ergens deze week geleverd wordt en ik natuurlijk ook reuze benieuwd was naar mijn nieuwe HE Sprint pedalen, moest ik een tijdelijke oplossing klussen voor mijn T500 stuur. Gelukkig had ik nog een stuk Ikea hout bewaard :7

[Afbeelding]

En het resultaat (foto is nog zonder de pedalen) zoals ik het deze week dan gebruik, totdat ik de boel definitief kan instellen:

[Afbeelding]

De eerste rondjes gisteren gereden en ben erg blij met het geheel.
Het fijne afstellen van monitor, stoel en stuur is niet heel eenvoudig, maar als het dan uiteindelijk goed zit is het wel rock-solid.
Hoe ben je precies tot de keuze gekomen van een heusinkveld rig en geen simlabs p1 ofzo ;) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

BruceLee schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 00:41:
[...]

Hoe ben je precies tot de keuze gekomen van een heusinkveld rig en geen simlabs p1 ofzo ;) ?
:+ :+

Als ik de P1 had gekocht was ik wel voor de zwarte gegaan en inmiddels ben ik er wel achter dat voor het bevestigen van al mijn gear er extra alu profielen nodig zijn. Zover ik weet zijn die los niet te krijgen in het zwart, dus dat was dan ook lelijk geworden.

Nu de rig staat ben ik er superblij mee. Enorm solide en best nog wel veel instelbaar, hoewel dat niet op alle vlakken heel makkelijk gaat. Ongeacht welk merk je koopt zijn die alu profielen wel een verademing, het maakt het zo simpel om uit te breiden, dat is echt een verademing t.o.v. mijn vorige rig.

Helaas heeft mijn SC2 stuur verdere vertraging opgelopen, dus de definitieve instellingen kan ik nog steeds niet maken, maar kleine dingetjes met de pedalen en bijv. het bevestigen van de speakers ben ik al wel druk doende mee :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

De P1 is een stuk logger en heeft overal weer aparte dingen voor nodig. je hebt ook meteen weer een losse monitor stand die er bij komt. Ik heb de heusinkveld rig genomen omdat hij zo mooi compact is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Raimond613 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:44:
[...]

:+ :+

Als ik de P1 had gekocht was ik wel voor de zwarte gegaan en inmiddels ben ik er wel achter dat voor het bevestigen van al mijn gear er extra alu profielen nodig zijn. Zover ik weet zijn die los niet te krijgen in het zwart, dus dat was dan ook lelijk geworden.
ik kon gewoon zwarte custom maten bij de gt1 evo bestellen na overleg met richard van sim-lab.

It’s the economy, stupid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Er is goed over het ontwerp van de Heusinkveld Sim Rig GT nagedacht en de kwaliteit van de brackets incl de powdercoating is super. Het is alleen geen sim-rig om op een expo neer te zetten en iedere 10 minuten anders af te stellen ;) Dan kan je beter sliders hebben zoals bij de Sim Lab. Maar dat is een non-issue voor een persoonlijke sim-rig. Dat stel je 1x af en dan is het goed. Bovendien hebben sliders bijna altijd flex en dat wil je juist niet.

[ Voor 4% gewijzigd door glnk op 01-06-2019 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Net als bij de hypercars van tegenwoordig. Verzet je stoel niet maar de pedalbox ;)
Zo doet HE dat ook op de beurs ook, en vrijwel iedereen kan prima in die rigs rijden door alleen de pedalen te verzetten en dat gaat in 30 seconden ofzo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

glnk schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 15:07:
Er is goed over het ontwerp van de Heusinkveld Sim Rig GT nagedacht en de kwaliteit van de brackets incl de powdercoating is super. Het is alleen geen sim-rig om op een expo neer te zetten en iedere 10 minuten anders af te stellen ;) Dan kan je beter sliders hebben zoals bij de Sim Lab. Maar dat is een non-issue voor een persoonlijke sim-rig. Dat stel je 1x af en dan is het goed. Bovendien hebben sliders bijna altijd flex en dat wil je juist niet.
BruceLee schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 15:10:
Net als bij de hypercars van tegenwoordig. Verzet je stoel niet maar de pedalbox ;)
Zo doet HE dat ook op de beurs ook, en vrijwel iedereen kan prima in die rigs rijden door alleen de pedalen te verzetten en dat gaat in 30 seconden ofzo ;)
Goh..... Beiden aandelen bij Heusinkveld ;)
Maar toch even mijn mening.
De rig van Heusinkveld is bomproof en prima.
Maar even over het verstellen... Bij Sim-Lab is de slider voor de stoel een optie, hoor. En de pedalen van Sim-lab zijn net zoals het hoort zonder gereedschap te verstellen. Net als bij Hypercars :+
En ik vind het btw erg fijn om een aparte stand te hebben voor mijn monitoren. Geeft wat meer vrijheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

De pedalplate is ook bij HE zonder gereedschap te verstellen, dat is ook waarom BruceLee dat zo zei (denk ik :+)

Voor beide opties is wat te zeggen en beiden zijn goed. Het gaat er vooral om dat je blij bent met je keuze en dat ben ik :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@JoepW Stoel verstellen is wel erg fijn als je ook een keyboardtray hebt. Even stoel naar achter verstellen, keyboard voor je neus. Dan is het niet zo krap. Tenminste als je chubby bent, like me, haha.

Ben nu Le Mans op Iracing aan het kijken. Helaas geen neutrale steam van iRacing zelf, dus moet het met Twitch doen. Krijg echt heimwee naar mijn simrig. Wil gewoon weer lekker in me rig stappen en wat aankloten.

Nu, zoals eerder vemeld gewoon geen idee wat ik op sommige avonden moet gaan doen. Misschien toch maar weer simracen oppakken. Het blijft zeuren. Eerst maar zip-screens tegen de zon en de achtertuin vernieuwen.

Volgens mij ben ik verslaafd. Die casuale setup met die T300, en UGX wheelstand was hem eigenlijk toch niet. Als je eens Fanatec + Heusinkveld gaat dan is alles lager dan dat niet meer plezierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Ik zit het het liefst zo dicht mogelijk op het stuur en monitor. Oog - monitor afstand ongeveer 45cm ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sJVYB4k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

glnk schreef op zondag 2 juni 2019 @ 02:48:
Ik zit het het liefst zo dicht mogelijk op het stuur en monitor. Oog - monitor afstand ongeveer 45cm ;)

[Afbeelding]
Idem. Ik heb zelfs mijn midden monitor nog voor de motor. Het stuur zit met een verlengstukje op de OSW. Daarmee was het ook mogelijk om de monitor iets lager te hangen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:45
Mijn scherm, als ik met een scherm rij, zit zo dicht bij dat er maar net een centimeter tussen mijn handschoenen het scherm zit. Maar ik heb hem nog steeds niet geraakt :)

En....@JoepW weet dit misschien ook wel, als ik rij op het scherm, zet ik mijn lees bril op ;)

Ben dit weekend druk bezig geweest met een "passive seat belt tensioner"

Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat als je remt, de rig naar voren duikt en dan gelijk je gordels spant. Super gaaf effect, ben en er erg tevreden mee.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/6qsC2DFt/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/GtkGkX1Y/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/66RrJpG3/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/HsgQp1Qt/image.jpg

Meer info hier
https://www.racedepartmen...0-for-the-sfx-100.169217/

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Henkus schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:01:
Mijn scherm, als ik met een scherm rij, zit zo dicht bij dat er maar net een centimeter tussen mijn handschoenen het scherm zit. Maar ik heb hem nog steeds niet geraakt :)

En....@JoepW weet dit misschien ook wel, als ik rij op het scherm, zet ik mijn lees bril op ;)

Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat als je remt, de rig naar voren duikt en dan gelijk je gordels spant. Super gaaf effect, ben en er erg tevreden mee.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Meer info hier
Idd ik heb mijn leesbril nodig tijdens het rijden. :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evuijtert

Mooie oplossing, ik heb ook al ergens een oplossing voorbij zien komen met een spin van een bagagedrager icm een motion platform, vraag me af of de elasticiteit nog een meerwaarde heeft. Als je nu te hard remt zijn je ribben denk ik ook echt gekneusd :+

PS. wat gebruik je om je draden in de sleuven van het aluminium weg te werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkus
evuijtert schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:58:
[...]

Mooie oplossing, ik heb ook al ergens een oplossing voorbij zien komen met een spin van een bagagedrager icm een motion platform, vraag me af of de elasticiteit nog een meerwaarde heeft. Als je nu te hard remt zijn je ribben denk ik ook echt gekneusd :+

PS. wat gebruik je om je draden in de sleuven van het aluminium weg te werken?
In mijn post op racedepartment heb ik uitgelegd waarom niet voor veren of vergelijkbaars iets heb gekozen. Dat geeft namelijk een constante onaangename druk omdat dan eigenlijk door de "veerkracht" je gordels net iets te strak aangetrokken worden in de rust stand.

Als je dan remt rekt eerst de veer uit en dan voel je pas iets en was niet het effect wat ik wilde.

In simfeedback kun je zelf bepalen wat de maximale uitslag is als je remt, het is dus zaak om dat goed af te stellen. Maar in het algemeen hoef ik niet bang te zijn voor mijn ribben hoor. De maximale uitslag van actuator is 5cm omhoog en dat is niet genoeg om je niet echt pijn te doen.

De strips in de ribben kun je gewoon bij motedis kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@JoepW Mag ik je per DM lastig vallen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Henkus schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:47:
[...]

De strips in de ribben kun je gewoon bij motedis kopen.
hoe heten die dingen?

iracing profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkus
Goh... daar moest ik even naar zoeken, maar gevonden :)

https://www.motedis.nl/sh...uf-8-500mm::99999370.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ivysaur schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:45:
@JoepW Mag ik je per DM lastig vallen? :P
Hier vragen stellen is vaak beter. Dan kan de community meedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@JoepW Prima :D

Dus ik heb het weer op mijn heupen en deze keer wil ik het goed doen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TfemgQ8qw1Z0M3eJ78lydgOj/thumb.png

Zit te neigen naar simrig 6. Ofwel weg met Rally. Pure concentratie op het asfalt. Wat denk(en) jij/jullie er van.

Kom van een v2.5 maar dat is ook al weer van oktober 2017. :9 Stiekem huiverig dat de CSL ps4 tegen gaat vallen, maar ik ben niet de sterkste jongenman meer. Denk best een goede compromis. En op het asfalt heb je nauwelijks tot geen een pattern-shifter en een handrem nodig

[ Voor 7% gewijzigd door Ivysaur op 02-06-2019 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlaadjeBla
Tegen de Rift S stel je een 29" scherm. Qua inleving is dat geen vergelijking. Meer scherm is helaas wel snel veel duurder.

Verder ontbreekt de cupholder ;)

[ Voor 30% gewijzigd door SlaadjeBla op 02-06-2019 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:28
SlaadjeBla schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:31:
Tegen de Rift S stel je een 29" scherm. Qua inleving is dat geen vergelijking. Meer scherm is helaas wel snel veel duurder.

Verder ontbreekt de cupholder ;)
Dit. Volgens mij kan je beter meer investeren in triples of een ultrawide als je kiest voor met een monitor te rijden.
Als je vr besteld, probeer deze dan in de eerste twee weken intensief uit, zodat je deze terug kan sturen als het niet bevalt . Vr is mooi, maar echt comfortabel voor je ogen/hoofd vond ik het niet. Tijdens het racen zat ik soms met dat ding te kloten wat ten koste ging vd prestaties. Daarnaast werd ik wagenziek bij crashes en hield ik dit nare gevoel soms uren. Ik heb de set uiteindelijk weer doorverkocht.

[ Voor 8% gewijzigd door AequitasII op 02-06-2019 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@SlaadjeBla @AequitasII Die LG is een 29 ultrawide op 2560x1080. Volgens mij kan ik beter een 34 inch nemen op 2560x1080.

Betreft VR, ja. Ik heb echt genoten van een week Rift. Het is een adembenemende ervaring. Had zelfs wat naijl-effecten. Haha. maar goed. Ik heb een Cochlear implantaat, dus een magneet op mijn hoofd. Het hoofdbandje van de VR zit elk keer te drukken op mijn magneet en dus op mijn hoofd. Wat na een tijdje irritant werd, of het geluid viel weg omdat het magneetje verschoof. Ook heb ik zo mijn bedenkingen met VR + de zomerhitte zweet, klamheid, enzovoort. Het is de vraag of ik dan VR wil rijden.. Maar vind VR toch wel het nieuwe simracen, hoor.

Dan tot slot triples, ja. Ik heb die ook gehad. Vond het harstikke tof, maar ergens voelt het toch heel gimmickie aan. Bovendien werd ik er gek van als ik per ongeluk de schermen aanstootte en alle mijn 'precisiewerk' werd geniet gedaan. En het neemt ontiegelijk veel ruimte in en vind ik het ook niet het mooiste om te zien.
Vandaar de keuze op een ultrawide. Wil namelijk kunnen zien hoe ik de bocht uit kan nemen met een goede FOV.

Verder vind ik het best ok om met nose/dash-cam te rijden, hoor. Maar cockpit, tja. Toch leuker.

[ Voor 21% gewijzigd door Ivysaur op 03-06-2019 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:28
Ja FOV is belangrijk. Vandaar dat ik het apart vind dat je nog geen 10% van je totale budget wilt uitgeven aan een monitor. Heb je echt direct alles van Fanatec nodig?

Mag ik ook vragen waarom je eerder gestopt bent en waarom je nu per direct 2000€+ wilt investeren in een gloednieuwe set? Ben je niet bang dat je weer gaat stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ivysaur schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:44:
@SlaadjeBla @AequitasII Die LG is een 29 ultrawide op 2560x1080. Volgens mij kan ik beter een 34 inch nemen op 2560x1080.

Betreft VR, ja. Ik heb echt genoten van een week Rift. Het is een adembenemende ervaring. Had zelfs wat naijl-effecten. Haha. maar goed. Ik heb een Cochlear implantaat, dus een magneet op mijn hoofd. Het hoofdbandje van de VR zit elk keer te drukken op mijn magneet en dus op mijn hoofd. Wat na een tijdje irritant werd, of het geluid viel weg omdat het magneetje verschoof. Ook heb ik zo mijn bedenkingen met VR + de zomerhitte zweet, klamheid, enzovoort. Het is de vraag of ik dan VR wil rijden.. Maar vind VR toch wel het nieuwe simracen, hoor.

Dan tot slot triples, ja. Ik heb die ook gehad. Vond het harstikke tof, maar ergens voelt het toch heel gimmickie aan. Bovendien werd ik er gek van als ik per ongeluk de schermen aanstootte en alle mijn 'precisiewerk' werd geniet gedaan. En het neemt ontiegelijk veel ruimte in en vind ik het ook niet het mooiste om te zien.
Vandaar de keuze op een ultrawide. Wil namelijk kunnen zien hoe ik de bocht uit kan nemen met een goede FOV.

Verder vind ik het best ok om met nose/dash-cam te rijden, hoor. Maar cockpit, tja. Toch leuker.
Excel is je vriend!

Als je voor één scherm kiest; waarom dan een maar 29"?
Een 34/35" is nét iets breder als de GT1 Evo rig. En ik zou persoonlijk een scherm nemen met een hogere refreshrate dan 75hz. Bijvoorbeeld deze. Ik heb nu een 35" 1080P scherm op m'n rig (niet genoeg ruimte voor triples) en dat rijdt erg fijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
AequitasII schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:33:
Ja FOV is belangrijk. .... je weer gaat stoppen?
Nou. Ben in 2014 met een DFGT begonnen. Beetje wrc r 4 en euro truck sim 2. Begin 2015 overgestapt naar een gebruikte g27 en Dirt 3. Na een tijdje kwam Dirt Rally 1. Rond september mijn GT omega en tripled gekocht. Daarna is de gekte ontstaan.

Om de twee a drie maanden iets nieuws. Begin 2016 een t300 gekocht. Daarna nieuwe pedalen. Heuisnkveld shifter en handrem Enz. En maar elke dag stof happen in Dirt Rally.

Toen kwam 2017 en in februari overgestapt naar Fanatec. V2.V2.5, v3 pedalen enz enz.

Ondertussen met online "vrienden" raceroom onveilig maken. En uitstapjes naar rfactor 2. In juni kwam Dirt 4. DE opvolger van Dirt rally. Welk ik elke dag speelde. Iedereen kende me. Had een gigantische verzameling setups in de workshop voor anderen gepubliceerd. Enz. Boeie tijden

Enfin. Dirt 4 was niet wat het was. En heb het na 100 uur maar uitgespeeld en hoppa weg er mee. Toen kwam de limbo; wat nu? Weer maar terug naar Dirt Rally. Helaas kan ik na 1200 uur wel alle tracks dromen enzo. Dus plezier ebte .

Op een nacht in oktober kon ik niet slapen en vroeg me af wat ik met me leven deed. Dit zus, zus dat. Dus de keuze gemaakt om alles te verkopen. En terug naar het normale gamen.

Twee jaar later is er veel gebeurd. O.a het overlijden van mijn twee poesjes. En heb al een tijdje het gevoel van " wat ben ik eigenlijk aan het doen". Avonds mijzelf vervelen enzovoort.

Kortom ik denk dat ik met deze setup mijn vrije tijd beter doorkom. In stappen, nordschleiffe onveilig maken, endurance proberen, beetje aankloten, de uren vergeten en lekker slapen.

Volgens mij verafgood ik het simracen helemaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Als je de ruimte (financieel en fysiek) hebt en niet voor VR gaat zou ik altijd voor 3 schermen gaan (> 120 hz).

Ik draai nu al jaren met mijn setup en sinds ik een stevige monitor stand heb is de afstelling van de schermen eenmalig een hoop geklooi, maar daarna is het super stabiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Meer info hier
Prachtige set, maar mag ik je even waarschuwen voor je rug?

Ik kan erg moeilijk inschatten hoeveel kracht er op je gordels staat, maar in het echt worden gordels altijd naar achteren getrokken, en niet (zoals in jouw geval) naar beneden. Naar beneden duwt namelijk je ruggenwervels samen, terwijl naar achteren je schouders in de stoel worden gedrukt. De reden waarom het levensgevaarlijk is om in je echte auto de gordels aan de grond te bevestigen, en men ze eigenlijk altijd aan de brug tussen de veerpootschotels van de achteras bevestigd.

Misschien stel ik me aan, maar misschien kun jij net zo makkelijk iets maken waardoor de gordels je in de stoel drukken, in plaats van naar onderen. Denk aan je ruggenwervels O+

[ Voor 3% gewijzigd door Jimmy J. op 03-06-2019 11:49 ]

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 11:10

Tijn96

In speed we trust

Jimmy J. schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:48:
[...]
Prachtige set, maar mag ik je even waarschuwen voor je rug?

Ik kan erg moeilijk inschatten hoeveel kracht er op je gordels staat, maar in het echt worden gordels altijd naar achteren getrokken, en niet (zoals in jouw geval) naar beneden. Naar beneden duwt namelijk je ruggenwervels samen, terwijl naar achteren je schouders in de stoel worden gedrukt. De reden waarom het levensgevaarlijk is om in je echte auto de gordels aan de grond te bevestigen, en men ze eigenlijk altijd aan de brug tussen de veerpootschotels van de achteras bevestigd.

Misschien stel ik me aan, maar misschien kun jij net zo makkelijk iets maken waardoor de gordels je in de stoel drukken, in plaats van naar onderen. Denk aan je ruggenwervels O+
dit ligt er volledig aan of hij met zijn schouders boven of onder de gaten komt waar de riemen uitkomen. Als zijn schouders onder deze gaten zitten dan maakt het niks uit. Anders loop je idd een bepaald risico. Zelf ooit meegemaakt dat iemand racete met een te kleine stoel, crash gehad, 2 cm gekrompen en eeuwig last van zn rug. Was ook wel een nare impact met 120 rechtdoor de vangrail in.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik zie net een mooi kansje (of niet) langs komen voor de iRacers onder ons. Een Sim-Lab GT1 EVO black voor iets van 350 euries vraagprijs op het iracing forum: https://members.iracing.c...ist/3650700.page#11578151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
Dat is een hele mooie buitenkans inderdaad.

Ik zie dat hij zijn pedalen best hoog gemonteerd heeft en ook een kuipstoel heeft. Dat heb ik ook eens geprobeerd en kreeg waanzinnig last van mijn rug in die houding. In mijn stoel moet ik met een best bolle rug zitten om comfortabel te zitten en dan kunnen mijn benen echt niet comfortabel meer horizontaal, maar moeten meer naar beneden gericht. Nu ik de pedalen "inverted" heb gehangen zit het prima, maar ik twijfel of ik ze inverted wil houden. Heb ik gewoon een ander model stoel, is het de helling van de stoel of ben ik gewoon een stijve hark? Iemand ervaring hiermee en tips?

edit: linkje naar mijn rig: SlaadjeBla in "Het grote 'show je race-rig' topic"

[ Voor 8% gewijzigd door SlaadjeBla op 03-06-2019 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Fanatec

CSL Elite Ps4 399.95€
Formula Carbon 299.90€
CSL Pedals LC 219.90€
Standard Shipping 30.00€

=
949.96€

Simlabs

GT1 Evo Sim Racing Cockpit (G) €399.00
Sparco R100 €279.65
Keyboard tray €69.00
Mousepad €19.00
GT1-EVO Single screen mount €69.00
Shipping €48.02

=
€882.66

Draadloze Muis en Toetsenbord

Logitech M590 Zwart €32,50
Logitech K380 €41,-

=
€73,5

Beeldscherm:

LG 34UM69G-B € 289,-

Totaal:

=
2.196,12
Dit gaat um dan worden. Eerst maar even zonnewering/zonnefolie regelen. Kost ook wat. Daarna de schutting. En vervolgens dit. Heb er zin in. <3 Back to rFactor2. Kom ik de herfst en wintermaanden wel door.

En dan volgend jaar Heusinkveld weer eens wat geld geven. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Ivysaur op 03-06-2019 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajoh
  • Laatst online: 05-05-2024
SlaadjeBla schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:01:
Dat is een hele mooie buitenkans inderdaad.

Ik zie dat hij zijn pedalen best hoog gemonteerd heeft en ook een kuipstoel heeft. Dat heb ik ook eens geprobeerd en kreeg waanzinnig last van mijn rug in die houding. In mijn stoel moet ik met een best bolle rug zitten om comfortabel te zitten en dan kunnen mijn benen echt niet comfortabel meer horizontaal, maar moeten meer naar beneden gericht. Nu ik de pedalen "inverted" heb gehangen zit het prima, maar ik twijfel of ik ze inverted wil houden. Heb ik gewoon een ander model stoel, is het de helling van de stoel of ben ik gewoon een stijve hark? Iemand ervaring hiermee en tips?

edit: linkje naar mijn rig: SlaadjeBla in "Het grote 'show je race-rig' topic"
Zit prima hoor geen last van. Ik vind het fijn rijden als de pedalen ongeveer net zo hoog staan als Mn stoel.

En de rig is waarschijnlijk al verkocht 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexP36
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-10 19:26
Als ik mag adviseren, spendeer geen euro aan die fanatec meuk (mijn mening)
Koop gelijk in 1x iets goeds, 950 euro spendeer iets meer en je hebt direct drive.

Spaar door en koop een sim lab p1, solide als maar kan en je hebt echt nooit meer wat anders nodig. Wil je later motion dan kun je dit op een p1 monteren.
Aan alle kanten aan te passen naar wens, echt een top rig.

https://www.youtube.com/channel/UCLQqae1rEveAeUeYUdu-HGQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
jajoh schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:58:
[...]

Zit prima hoor geen last van. Ik vind het fijn rijden als de pedalen ongeveer net zo hoog staan als Mn stoel.
Ik geloof direct dat het prima zit. Ik wil graag weten waarom ik het nooit fatsoenlijk zittend heb gekregen.
AlexP36 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:39:
Spaar door en koop een sim lab p1, solide als maar kan en je hebt echt nooit meer wat anders nodig. Wil je later motion dan kun je dit op een p1 monteren.
Aan alle kanten aan te passen naar wens, echt een top rig.
Ik heb lang getwijfeld tussen de GT-1 evo en de P1 en heb, nu ik de GT-1 Evo in bezit heb, geen twijfel dat deze prima geschikt (te maken) is voor motion. In het ergste geval moet je de verticalen langszij monteren, zoals bij de P1, en een nieuw horizontaal tussenprofiel kopen, maar eigenlijk denk ik dat hij standaard ook stevig en stijf genoeg is zolang je niet de integrated monitor mount eraan vast hebt zitten.

Ik zou dus voor een GT-1 Evo gaan, het geld besteden aan een betere of grotere monitor en de GT-1 Evo uitbreiden zodra de behoefte er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jajoh
SlaadjeBla schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:50:
[...]

Ik geloof direct dat het prima zit. Ik wil graag weten waarom ik het nooit fatsoenlijk zittend heb gekregen.
Mooie rig heb je staan 👍🏻 Snap ook wat je bedoeld met de pedalen. Als je last krijg van je onderrug kan ik je adviseren foam achter je zitting van je stoel te doen. Als je pedalen hoog staan komt met remmen veel druk op je onderrug met zware pedalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Stiekem ben ik al aan het denken van: 'Als ik die zonnewering nou laat zitten' dan kan ik deze week nog gelijk alles bestellen.

Maar ik word ook een stukje ouder en is een koelere huis ook fijner. Ach ja. :D

Edit

Keek net even door mijn Fanatec account. V2.5 was in 2017 462.14€ dat is nu 550 ofzo. Jeetje. :o Dan is die PS4 CSL elite wel gerechtvaardigde koop, hoor.

[ Voor 28% gewijzigd door Ivysaur op 03-06-2019 23:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Het was tijd voor een nieuw vers stuurtje voor mijn rig :D en een fanatec formularim naar usb converten is nog steeds de beste bang for buck imho :D

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/139815407279144960/585252032143949824/unknown.png

[ Voor 3% gewijzigd door BruceLee op 04-06-2019 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisuu01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08-10 17:11
Ok ik heb net op ene rommelmarkt een T150 op de kop getikt maar er zit in het voetkus van de pedalen totaal geen gewicht does zwaaien ze tijdens het rem,men soms omhoog.

Is iemand bekend met niet al te dure oplossingen voor iemand die aan een bureau al zijn racen doet?
Wat klussen vind ik niet erg hoor. Heb simpelweg niet zomaar even 100 euro om naar iemand toe te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Chrisuu01 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:25:
Ok ik heb net op ene rommelmarkt een T150 op de kop getikt maar er zit in het voetkus van de pedalen totaal geen gewicht does zwaaien ze tijdens het rem,men soms omhoog.
Weet niet zeker of ik je vraag snap; maar ik heb ooit (2008 oid) van 30x60mm balkjes bij de Gamma een kleine frame gemaakt om de pedalen in te bevestigen. Was een paar euro en een paar schroefjes en de pedalen bleven gewoon op hun plek. Met een paar ringen en gaten door de pedalbase zo vastgeschroefd. Lelijk, maar heel praktisch.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisuu01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08-10 17:11
Heb je wellicht foto's hiervan? Of is dat wel erg veel gevraagd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggy
  • Laatst online: 07-10 00:43

Froggy

...

Luckeh schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:54:
[...]

Weet niet zeker of ik je vraag snap; maar ik heb ooit (2008 oid) van 30x60mm balkjes bij de Gamma een kleine frame gemaakt om de pedalen in te bevestigen. Was een paar euro en een paar schroefjes en de pedalen bleven gewoon op hun plek. Met een paar ringen en gaten door de pedalbase zo vastgeschroefd. Lelijk, maar heel praktisch.
Dat is precies hoe ik het ook gedaan heb. Minstens één nadeel heeft het wel, aangezien er ook wel eens anderen aan het bureau zitten, voor het van start kunnen gaan moet eerst alles weer uitgelijnd worden. Wat dat betreft is een echte rig toch wel ideaal. Inspringen en wegrijden.
En mijn triple setup op het bureau staat eigenlijk te hoog waardoor de uitlijning net niet kloppend te maken is. Ik kan de stoel verlagen, maar dan zit mijn stuur weer te hoog voor de monitoren. Wellicht blijft er na de verhuizing nog geld over om eens mooie echte rig in elkaar te flansen.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
AlexP36 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:39:
Als ik mag adviseren, spendeer geen euro aan die fanatec meuk (mijn mening)
Koop gelijk in 1x iets goeds, 950 euro spendeer iets meer en je hebt direct drive.
Iets is natuurlijk een relatief begrip maar ik ben toch benieuwd hoe je dit doet omdat ik ook een direct drive oplossing zou willen aanschaffen. Hou er rekening mee dat je met dit iets hogere budget ook een stuur, button box en pedalen set met loadcel moet aanschaffen want dat zit ook in deze 950 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Chrisuu01 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:56:
[...]

Heb je wellicht foto's hiervan? Of is dat wel erg veel gevraagd :o
Nee helaas; dat is 10 jaar geleden. Inmiddels hebben we een echte rig staan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th4M45ta
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 20:49
JoepW schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:46:
Ik zie net een mooi kansje (of niet) langs komen voor de iRacers onder ons. Een Sim-Lab GT1 EVO black voor iets van 350 euries vraagprijs op het iracing forum: https://members.iracing.c...ist/3650700.page#11578151
Ik heb iracing gehad maar kan niet kijken op de pagina. Ik zoek nog wel een sim lab rig kan iemand zijn mail of iets doorsturen naar mij dat ik hem kan contacten of zoiets? Of is hij al verkocht?

I need it!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Th4M45ta schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 02:47:
[...]

Ik heb iracing gehad maar kan niet kijken op de pagina. Ik zoek nog wel een sim lab rig kan iemand zijn mail of iets doorsturen naar mij dat ik hem kan contacten of zoiets? Of is hij al verkocht?

I need it!!! :D
IK heb het gezegd tegen de aanbieder. Hij heeft al 2 gegadigden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th4M45ta
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 20:49
Zal inderdaad wel ja.
Thanks voor het vragen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajoh
Thanks Joep :) De rig word zaterdag opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Kortom: Is al verkocht ;)

Pagina: 1 ... 53 ... 107 Laatste

Let op:
Let op, dit is een patsdraadje, geen vragentopic. Tuurlijk mag je dingen vragen en zeggen over andermans setups, maar ga niet dingen vragen zoals "wat moet ik kopen?" daar zijn andere topics voor.

Via de pin (punaise) bovenin krijg je alle getoonde rigs te zien.

V&A in de breedste zin van het woord, dus ook het verwijzen naar je V&A advertenties, is niet toegestaan op het forum.