Gaat als steun dienen voor het dakje dat gaat komen waarbij dan weer govee rgb verlichting komt gestuurd door simhub.dit voor het immersive gevoel te krijgen heeft een beetje rolkooi gevoel als je er in zit.SlaadjeBla schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 07:36:
Mooie setup.
Waar is dat buizensysteem voor boven der cockpit?
Het was weer update tijd de afgelopen periode. Tijdens black friday heb ik een ClubSport DD+ (14Nm) gekocht als vervanging voor mijn CSL DD (8Nm). Een buggy firmwareupdate voor de kerst resulteerde echter in een RMA en als het goed is komt de komende week een vervangende DD+ binnen. Tijdelijk zit de CSL DD dus nog weer gemonteerd.
Deze week zijn ClubSport v3 pedalen met de Brake Performance Kit binnen gekomen als vervanging voor mijn CSL Elite LC v1 pedalen (met hall effect sensor mod). En omdat ik toch aan het ombouwen was heb ik een noodstopknop in de voeding van mijn motionrig en wheelbase gemaakt. Better safe than sorry...
Wat zie je verder zoal? Een Playseat Revolution met DOF Reality M2 motionrig en vaste gordels, Fanatec Podium GT3 Endurance stuur en H-shifter, PC met 14700K/32GB 6600MHz/4080S/Quest3. De monitor is alleen voor Windows en LMU menu want ik rijd volledig in VR.
inventaris: Sim-pc
:strip_exif()/f/image/AFmVUgJCmvpbDuwyf8ORqLCN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4f5UT5YJ6AZtkauYFYZAy0UW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cmZMU1KlDLZJm05yr7OYzUaN.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze week zijn ClubSport v3 pedalen met de Brake Performance Kit binnen gekomen als vervanging voor mijn CSL Elite LC v1 pedalen (met hall effect sensor mod). En omdat ik toch aan het ombouwen was heb ik een noodstopknop in de voeding van mijn motionrig en wheelbase gemaakt. Better safe than sorry...
Wat zie je verder zoal? Een Playseat Revolution met DOF Reality M2 motionrig en vaste gordels, Fanatec Podium GT3 Endurance stuur en H-shifter, PC met 14700K/32GB 6600MHz/4080S/Quest3. De monitor is alleen voor Windows en LMU menu want ik rijd volledig in VR.
inventaris: Sim-pc
:strip_exif()/f/image/AFmVUgJCmvpbDuwyf8ORqLCN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4f5UT5YJ6AZtkauYFYZAy0UW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cmZMU1KlDLZJm05yr7OYzUaN.jpg?f=fotoalbum_large)
Let op:
Let op, dit is een patsdraadje, geen vragentopic. Tuurlijk mag je dingen vragen en zeggen over andermans setups, maar ga niet dingen vragen zoals "wat moet ik kopen?" daar zijn andere topics voor.
Via de pin (punaise) bovenin krijg je alle getoonde rigs te zien.
V&A in de breedste zin van het woord, dus ook het verwijzen naar je V&A advertenties, is niet toegestaan op het forum.
Let op, dit is een patsdraadje, geen vragentopic. Tuurlijk mag je dingen vragen en zeggen over andermans setups, maar ga niet dingen vragen zoals "wat moet ik kopen?" daar zijn andere topics voor.
Via de pin (punaise) bovenin krijg je alle getoonde rigs te zien.
V&A in de breedste zin van het woord, dus ook het verwijzen naar je V&A advertenties, is niet toegestaan op het forum.