Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Mooi! Ook een Sim Lab GT1 Evo?phoentje schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:25:
Alu Simrig met Fanatec ClubSport V2.5 / Fanatec CSL LC / ClubSport Wheel BMW GT2 & F1 & Samsung Odyssey+ & Windsim
Hoe bevalt het racen in alleen VR, of verzet je soms de monitor?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Nee geen simlab. Komt op t zelfde neer wat ik heb alleen scheelt het de helft. Onder de 300 euro zonder monitor stand ben je klaar. Bevalt perfect dit. Heb vroeger triple setup gehad en ben toen snel overgestapt op de lenovo, Odyssey en toen odyssey+.. Moet je wel wat cpu en gpu kracht voor hebben maar zat zit bij mij wel snor 🤭Melkaz schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:16:
[...]
Mooi! Ook een Sim Lab GT1 Evo?
Hoe bevalt het racen in alleen VR, of verzet je soms de monitor?
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Heel vet, Ben stiekem wel benieuwd naar de odyssey+. Ik gok dat dat mijn eerst volgende upgrade gaat worden als ik weer 1 kaart heb ipv SLI. Gok dat een enkele 1070 dat niet leuk gaat vinden en VR en SLI schijnt een no go te zijn...phoentje schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:25:
Eindelijk ook wat om te showen
Alu Simrig met Fanatec ClubSport V2.5 / Fanatec CSL LC / ClubSport Wheel BMW GT2 & F1 & Samsung Odyssey+ & Windsim
We zouden een keer een meeting moeten organiseren
Ik zou nu even wachten met VR spul kopen, er staat de komende paar maanden een hoop te gebeuren, HP komt met een nieuwe die een bizarre resolutie heeft en Valve gaat met iets komen waarvan de kenners verwachten (of hopen?) dat je het met normale mainstream hardware kan aansturen en het toch een flink stap vooruit gaat zijn door slimme dingen met lenzen te doen.mr.DJ95 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:10:
[...]
Heel vet, Ben stiekem wel benieuwd naar de odyssey+. Ik gok dat dat mijn eerst volgende upgrade gaat worden als ik weer 1 kaart heb ipv SLI. Gok dat een enkele 1070 dat niet leuk gaat vinden en VR en SLI schijnt een no go te zijn...
We zouden een keer een meeting moeten organiseren
Eye tracking is t gene wat de toekomst zal worden. Moet je game t alleen wel ondersteunen...R3m3d7 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:17:
[...]
Ik zou nu even wachten met VR spul kopen, er staat de komende paar maanden een hoop te gebeuren, HP komt met een nieuwe die een bizarre resolutie heeft en Valve gaat met iets komen waarvan de kenners verwachten (of hopen?) dat je het met normale mainstream hardware kan aansturen en het toch een flink stap vooruit gaat zijn door slimme dingen met lenzen te doen.
Mwoah. Als je ziet wat XTAL voor elkaar weet te boksen, zal dat niet de holy grail zijn op dit moment. Verder zou ik inderdaad ook even wachten totdat Valve laat zien wat hun index inhoud.phoentje schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:19:
[...]
Eye tracking is t gene wat de toekomst zal worden. Moet je game t alleen wel ondersteunen...
Vind daarbij het grote pluspunt van VR - dat je volledig in het spel (of welke app dan ook) opgaat - tegelijk het grootste nadeel. Als je in een VR race zit ben je volledig buitengesloten van de buitenwereld, er is geen enkele interactie mogelijk.
Leuk als je alleen woont en/of praktisch nooit gestoord wordt tijdens een game-sessie, maar in de meeste meerpersoons-huishoudens lijkt me dit geen praktisch gebeuren.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Het is wat mij betreft een kwestie van tijd voordat simracen en flightsims voor het overgrote deel met VR wordt gedaan, als je ziet wat de zakelijk sets zoals de xtal die @ZFLaSH net al noemde nu al kunnen dan weet je dat het komen gaat, de voordelen zijn gigantisch en de nadelen zijn er om op te lossen door de fabrikanten en verdere groei in de performance van cpu's en gpu's.
Ik overweeg om een set aan te schaffen, echter kan ik - na wat onderzoek - niet terugvinden of de Thrustmaster T300 Ferrari GTE compatible is met the Xbox One (zie wel dat hij beschreven is voor PS4+PC).
Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Alvast bedankt.
Nope. Alleen met PS3 + 4.Prev schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:20:
Korte vraag mbt tot de Thrustmaster T300 Ferrari GTE.
Ik overweeg om een set aan te schaffen, echter kan ik - na wat onderzoek - niet terugvinden of de Thrustmaster T300 Ferrari GTE compatible is met the Xbox One (zie wel dat hij beschreven is voor PS4+PC).
Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Alvast bedankt.
Linkje?phoentje schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:37:
[...]
Nee geen simlab. Komt op t zelfde neer wat ik heb alleen scheelt het de helft. Onder de 300 euro zonder monitor stand ben je klaar. Bevalt perfect dit. Heb vroeger triple setup gehad en ben toen snel overgestapt op de lenovo, Odyssey en toen odyssey+.. Moet je wel wat cpu en gpu kracht voor hebben maar zat zit bij mij wel snor 🤭
Ik rijd overigens zuiver in VR. Dit geeft zoveel meer diepgang omdat je echt volledig in het spel zit.
Ja ik heb ook gewoon een vrouw en zoon, maar zodra papa op zolder zit is hij er niet
[ Voor 17% gewijzigd door Frontysco op 26-04-2019 14:02 ]
Ik ook hoor, gamen is gamen en dan hoef ik geen interactie met de wereld er om heenFrontysco schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:01:
[...]
Linkje?
Ik rijd overigens zuiver in VR. Dit geeft zoveel meer diepgang omdat je echt volledig in het spel zit.
Ja ik heb ook gewoon een vrouw en zoon, maar zodra papa op zolder zit is hij er niet
https://www.motedis.nl/sh...00_99999989_99999919.html
Ik heb de S Dream hiervan.
Met verzendkosten kom ik op 410 319 euro uit.phoentje schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:42:
[...]
Ik ook hoor, gamen is gamen en dan hoef ik geen interactie met de wereld er om heen
https://www.motedis.nl/sh...00_99999989_99999919.html
Ik heb de S Dream hiervan.
De GT1 van Simlab zit op 437 incl verzendkosten?
Voor die 27 euro ga ik liever sparen voor de Simlab

Je rekent 100 euro teveel * Frontysco idiot!
Nog een tip voor een stoel?
[ Voor 7% gewijzigd door Frontysco op 26-04-2019 16:24 ]
Thanks voor je reactie.
Is hier een 'work-around' voor m.a.w. is het stuur toch te gebruiken op een xbox one via een andere weg?
OF
Via cooblue lijkt het of dit stuur wel compatible is met xbox one. https://www.coolblue.nl/p...09#product-specifications
Nu is mij vraag als ik dit stuur gebruik op de 'houder' van Thrustmaster T300 Ferrari GTE, werkt het dan wel?
Thanks!
Dit kun je wederom zo gek maken als je zelf wilt. Ik heb deze. https://www.bol.com/nl/p/...g-zwart/9200000066487155/Frontysco schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:22:
[...]
Met verzendkosten kom ik op 410 319 euro uit.
De GT1 van Simlab zit op 437 incl verzendkosten?
Voor die 27 euro ga ik liever sparen voor de Simlab
Je rekent 100 euro teveel * Frontysco idiot!
Nog een tip voor een stoel?
Ook tweedehands gekocht. Marktplaats staat vol met mooie kuipstoelen overigens.
De stuur addons zijn vaak universeel inzetbaar. Voor het F1 stuur bestaat, voor zover ik weet, geen specifieke Xbox of PlayStation variant. De wheelbases zijn wél console specifiek. Voor een stuur dat werkt op zowel een Xbox als op een pc moet je volgens mij naar de TX serie kijken.Prev schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:38:
[...]
Thanks voor je reactie.
Is hier een 'work-around' voor m.a.w. is het stuur toch te gebruiken op een xbox one via een andere weg?
OF
Via cooblue lijkt het of dit stuur wel compatible is met xbox one. https://www.coolblue.nl/p...09#product-specifications
Nu is mij vraag als ik dit stuur gebruik op de 'houder' van Thrustmaster T300 Ferrari GTE, werkt het dan wel?
Thanks!
Alle accessoires zijn onderling uitwisselbaar. Alleen komen de symbolen of kleuren niet altijd overeen met wat er op het scherm staat aangegeven, aangezien dat verschilt tussen Playstation en Xbox. Zo heb ik momenteel een T300RS met een TM28 rim. Deze rim hoort eigenlijk bij de Xbox serie, maar werkt ook prima op de T300RS.
De Thrustmaster serie wordt volledig ondersteund door dit handige apparaat.Prev schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:38:
[...]
Thanks voor je reactie.
OF
Thanks!
https://collectiveminds.ca/shop/allconsoles/drivehub/
Alle ondersteunde sturen, pedalen en shifters kunnen zelfs gecombineerd worden.
Dit maakt jouw gekozen stuur in 1 klap multiplatform inzetbaar.
Ik rij op dit moment op de PS4 met een t300 rs GT editie. Ferrari F1 add-on stuur. En sinds een week met de fanatec cls elite loadcell pedalen. Dit werkt door de drivehub! Fantastisch!
Let op: de levertijd van de drivehub was bij mij 16 dagen uiteindelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Rb88 op 27-04-2019 11:12 ]
Mijn youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCy-23p6kSmP2n7O7v8_eMQQ/
Ik ben een redelijke noob (nog) op dit gebied, dus bedankt voor jullie input. Ben denk ik wel gegrepen door hetzelfde virus als jullie reeds hebben opgelopen
@Rb88 Thanks, zoiets had ik in gedachten en ook gehoopt dat er zou zijn.
Had ondertussen een alternatief gezien https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/723059 heeft het ene stuur (T300 GTE) nog voordelen t.o.v. het andere stuur (TX Ferrari 458 Italia Edition)?
Of hoe zouden jullie dit aanpakken.
---
Verder m.b.t. scherm/stoel:
Scherm, adviseren jullie een monitor (https://www.mediamarkt.nl...lg-34uc79g-b-1471306.html) of tv (https://www.mediamarkt.nl...g-ue43nu7120-1564331.html)
Stoel, type F1 (https://www.coolblue.nl/p...ull-racing-racestoel.html) of andere type (https://www.coolblue.nl/p...-evolution-alcantara.html)of type
Thanks again!
Op een eigen gebouwd frame een OMP Big stoel (had ik nog van voormalige circuitauto), windsim, Fanatec Clubsport V2 met BMW en F1 stuur en Fanatec Clubsport pedals V1.
Beeld via Oculus, geluid HyperX V2

[ Voor 17% gewijzigd door MauriceQ op 28-04-2019 23:13 ]
Nice! Welke button box is dat op de V2?MauriceQ schreef op zondag 28 april 2019 @ 23:11:
Ook ik ben nu wel zo ver dat ik mijn rig maar eens post...
Op een eigen gebouwd frame een OMP Big stoel (had ik nog van voormalige circuitauto), windsim, Fanatec Clubsport V2 met BMW en F1 stuur en Fanatec Clubsport pedals V1.
Beeld via Oculus, geluid HyperX V2
Ik heb vanmorgen een GTX1080TI kunnen ophalen, deze vervangt mijn GTX1070 setup die ik sinds vrijdag heb gehad.jbbrans schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:25:
[...]
Houd er rekening mee dat sli en vr meestal niet samen gaan.

[ Voor 33% gewijzigd door mr.DJ95 op 29-04-2019 00:06 ]
DSD button box, is wel een mooie toevoeging, even wennen in VR maar zou hem niet meer willen missen.
Mooie videokaart 👍🏻
die tx ferrari editie dus nooit kopen, dat ze dat soort spul nog kwijtraken voor die prijs.Prev schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 12:13:
@meintje @alex3305 Thanks!
Ik ben een redelijke noob (nog) op dit gebied, dus bedankt voor jullie input. Ben denk ik wel gegrepen door hetzelfde virus als jullie reeds hebben opgelopen.
@Rb88 Thanks, zoiets had ik in gedachten en ook gehoopt dat er zou zijn.
Had ondertussen een alternatief gezien https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/723059 heeft het ene stuur (T300 GTE) nog voordelen t.o.v. het andere stuur (TX Ferrari 458 Italia Edition)?
Of hoe zouden jullie dit aanpakken.
---
Verder m.b.t. scherm/stoel:
Scherm, adviseren jullie een monitor (https://www.mediamarkt.nl...lg-34uc79g-b-1471306.html) of tv (https://www.mediamarkt.nl...g-ue43nu7120-1564331.html)
Stoel, type F1 (https://www.coolblue.nl/p...ull-racing-racestoel.html) of andere type (https://www.coolblue.nl/p...-evolution-alcantara.html)of type
Thanks again!
ik zou gewoon voor een t300 gaan, dat is voor dat geld gewoon de beste investering.
verder altijd monitor boven tv, een monitor heeft vaak een veel lagere inputlag en kan je meteen een 144hz scherm nemen. desnoods kan je nog een ultrawide kopen.
betreft de stoel/rig; als jij 1000 euro wilt uitgeven aan een f1 playseat dan kan je heel wat moois van kopen wat veel robuuster en beter is. kijk maar eens in dit topic rond.
heb er bij de mediamarkt 1x ingezeten en dat ding begon te kraken dat was niet normaal, nu ben ik wel 100 kilo en 1.90, maar het stemde me niet positief over de playseat.
de normale playseat is een optie als je wat minder wilt uitgeven, maar ook dan zijn er zat andere mogelijkheden.
- Nooit meer de bureaustoel proberen vast te zetten
- Nooit meer de vorige positie zien terug te vinden van de wheel stand
- Geen flex meer in de pedal plate
- Geen gedoe als de vriendin de PC wilt gebruiken, deze staat nu weer vrij met eigen stoel en eigen scherm
Begrijp me niet verkeerd, ik heb ruim 3 jaar enorm veel plezier gehad van mijn wheel stand. Je hebt echt geen 8020 cockpit nodig om te genieten van sim racing, maar als je zeker weet dat je bij deze hobby blijft, het geld hebt en de ruimte dan zou ik het wel weten
Edit: Uiteindelijk was ik voor de rig en de stoel net iets meer kwijt dan 600 euro, ruim onder de 1000 dus! Maar zoals @phoentje al aantoont je hoeft het niet persé bij Sim labs te halen, zelf samen stellen kan ook en dan zit je onder de 500 euro met een entry stoel.
[ Voor 23% gewijzigd door Melkaz op 29-04-2019 10:44 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Thanks voor je input/feedback.Denniz0229 schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:13:
[...]
die tx ferrari editie dus nooit kopen, dat ze dat soort spul nog kwijtraken voor die prijs.
ik zou gewoon voor een t300 gaan, dat is voor dat geld gewoon de beste investering.
verder altijd monitor boven tv, een monitor heeft vaak een veel lagere inputlag en kan je meteen een 144hz scherm nemen. desnoods kan je nog een ultrawide kopen.
betreft de stoel/rig; als jij 1000 euro wilt uitgeven aan een f1 playseat dan kan je heel wat moois van kopen wat veel robuuster en beter is. kijk maar eens in dit topic rond.
heb er bij de mediamarkt 1x ingezeten en dat ding begon te kraken dat was niet normaal, nu ben ik wel 100 kilo en 1.90, maar het stemde me niet positief over de playseat.
de normale playseat is een optie als je wat minder wilt uitgeven, maar ook dan zijn er zat andere mogelijkheden.
Waar ik tegenaanloop is dat de T300 niet compatible is met de Xbox One.
Voor zover ik weet is dit alleen op te lossen met een drivehub (Collective minds+levertijd)
of die TX Ferrari want die heeft de goede wheel-base (en dan dus een andere stuur add-on kopen)
of Thrustmaster TX Racing Wheel Leather Edition
Voor mijn idee wat is er zo slecht aan de TX Ferrari, de wheel base/het stuur/de pedalen. Over de pedalen heb ik wel iets gelezen dat het niet de beste/fijnste zijn?
Heb hier al heel wat pareltjes voorbij zien komen, wat betreft race-rigs, aardig jaloersmakend allemaal.
Ik heb zelf de TX Leather Edition en die bevalt prima! Veel betere pedalenset ook dan de TX Ferrari.Prev schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:55:
[...]
Thanks voor je input/feedback.
Voor zover ik weet is dit alleen op te lossen met een drivehub (Collective minds+levertijd)
of die TX Ferrari want die heeft de goede wheel-base (en dan dus een andere stuur add-on kopen)
Voor mijn idee wat is er zo slecht aan de TX Ferrari, de wheel base/het stuur/de pedalen. Over de pedalen heb ik wel iets gelezen dat het niet de beste/fijnste zijn?
Heb hier al heel wat pareltjes voorbij zien komen, wat betreft race-rigs, aardig jaloersmakend allemaal.
Enige nadeel van het stuur is de wat kleine diameter. Die had groter mogen zijn, maar ja.
Ik heb de TX Ferarri, het Ferarri 458 stuur heb ik vervangen door een 350mm deep dish stuur en de pedalen vervangen door TPA3 Pro. Nu heb ik geen ervaring met andere wheelbases, maar deze doet het voor mij goed (vooral driften)Prev schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:55:
[...]

pedalen zijn erg slecht en stuur is vrij plastic, voelt beetje goedkoop.Prev schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:55:
[...]
voor xbox zou ik persoonlijk kiezen voor de tx leather editie en dan eventueel een loadcell mod voor de rem kopen in de toekomst.
Leuke zelfbouw. Erg creatiefnoobgrinder schreef op maandag 29 april 2019 @ 11:54:
[...]
Ik heb de TX Ferarri, het Ferarri 458 stuur heb ik vervangen door een 350mm deep dish stuur en de pedalen vervangen door TPA3 Pro. Nu heb ik geen ervaring met andere wheelbases, maar deze doet het voor mij goed (vooral driften)
[Afbeelding]
Als eigenaar van een TX ferrari setje ga ik hierin mee. Leren stuurtje is veel fijner dan plastic en realistischer. Ik zou misschien niet voor loadcel mod gaan, maar gelijk voor LC pedals van fanatec. Maar aangezien je XBOX wilt, is loadcel mod denk ik wel de beste optie.Denniz0229 schreef op maandag 29 april 2019 @ 13:53:
[...]
pedalen zijn erg slecht en stuur is vrij plastic, voelt beetje goedkoop.
voor xbox zou ik persoonlijk kiezen voor de tx leather editie en dan eventueel een loadcell mod voor de rem kopen in de toekomst.
Ga ook niet voor Playseat, krijg je spijt van.
Al veel versteld maar nog niet tevreden. Voor mijn postuur is het plateau waar de pedalen op staan gemonteerd te hoog. Bij Motedis twee profielen besteld en daar komen de pedalen op die dan zo'n tien cm lager komen.
De ruimte is peperkt en de kamer is maar 180cm breed. Te krap om goede foto's te maken.
De optie's sim shelf, mousepad en keyboard tray een dikke plus. De P1 zelf is shock proof en de monitor stand evenzo. Heel misschien ga ik terug van triple naar mijn lg curved monitor. Daar ben ik nog niet uit. Eigelijk wacht ik op een goede vr. De Oculus rift twee dagen gehad maar dat vond ik minder.
De optie om zelf een cockpit samen te stellen is zeker het overwegen waard omdat je dan alles nog persoonlijker aan kan passen.
Met de universeel hub van Fanatec dik tevreden maar het Forza stuur minder omdat de stiksels aan de binnenkant van het stuur zonder handschoenen irriteren.

Wacht met smart tot ik bericht krijg dat mijn P1 ook onderweg is. (Wat volgens Darko al uiterlijk begin vorige week had moeten gebeuren, maar goed. Geduld word beloond, toch?

Bijzonder dat je de stickers nog op je scherm hebt zitten, dat zou mij echt na 2 seconde al irriteren
[ Voor 23% gewijzigd door BM op 29-04-2019 19:37 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gaat helemaal goed komen. Darko werkt keihard maar door de grote vraag vertraagt soms de levering. Zelf ook langer moeten wachten.BM schreef op maandag 29 april 2019 @ 19:36:
Netjes hoor!
Wacht met smart tot ik bericht krijg dat mijn P1 ook onderweg is. (Wat volgens Darko al uiterlijk begin vorige week had moeten gebeuren, maar goed. Geduld word beloond, toch?)
Bijzonder dat je de stickers nog op je scherm hebt zitten, dat zou mij echt na 2 seconde al irriteren)
Ja die stickers
Kom vanaf een bureaustoel, eerste update een Sparco kuipstoel en nu de P1. Voor mij persoonlijk een iets te sportieve zit. Heeft ook te maken met blessures overgehouden van het Ducati tijdperkgerard27 schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:17:
Mooie rig (Heb er zelf ook 1) maar ik had persoonlijk altijd het gevoel dat de pedalen wel wat hoger mochten weet niet hoe de rest van de mensen daar over denken met een p1 rig
[ Voor 29% gewijzigd door TecTo op 29-04-2019 23:10 ]
So, it happened. Afgelopen nacht de Heusinkveld Sprint pedals met baseplate besteld.Yannick97 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:11:
[...]
Aangezien ik vrij zeker was dat het geen tijdelijke hobby ging worden, maar gelijk begonnen met een degelijke basis. Inmiddels een volledige set van Fanatec en aan het kijken naar de Heusinkveld Sprint pedals, dus kan wel zeggen dat het niet voor niks is geweest.
Met dank aan @R3m3d7 en zijn mailtjes.
Wanneer ze binnen en geinstalleerd zijn zal ik ook eens een foto posten van mijn rig.
Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel
Graag gedaan Yannick, ik help graag mensen hun geld over te maken aan Heusinkveld!Yannick97 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 08:54:
[...]
So, it happened. Afgelopen nacht de Heusinkveld Sprint pedals met baseplate besteld.
Met dank aan @R3m3d7 en zijn mailtjes.![]()
Wanneer ze binnen en geinstalleerd zijn zal ik ook eens een foto posten van mijn rig.
Lag zelf helaas net te slapen waardoor ik de kans heb gemist, volgende keer beter!
Gisteren waren de Sprints 45 minuten in stock btw vanaf iets voor middernacht.
Het kan best zijn dat ze aankomende week nog een aantal keer wat in de verkoop gooien, vraag @R3m3d7 of hij je toe wil voegen aan de mail lijst.Raimond613 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 11:12:
dat meen je niet.... ik had er toch echt op gerekend dat ze ze overdag NL-tijd online zouden zetten.... weer misgegrepen dus
Het is heel wisselend rond welke tijd ze de pedalen beschikbaar maken, soms midden in de week om 16:00, soms in het weekend 2x (Midden op de dag en 's nachts), soms 's ochtends. Vandaag dan om 00:00.
Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel
Op de site van HE staat overigens bij de combo order (ik bestel ook gelijk het sim rig) dat de 3-pedal sprint in stock is, maar ik kan niet toeveogen aan het winkelmandje want dan zegt ie dat de pedals out of stock zijn... aaarrggh..
Ik denk dat dit een bug is, de clutch is op dit moment in stock, zelfde serie, ander artikel.Raimond613 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 12:56:
Ok thanks berichtje verstuurd.
Op de site van HE staat overigens bij de combo order (ik bestel ook gelijk het sim rig) dat de 3-pedal sprint in stock is, maar ik kan niet toeveogen aan het winkelmandje want dan zegt ie dat de pedals out of stock zijn... aaarrggh..
Inderdaad. de clutch is nu ook weer out of stock en nu wordt de voorraadstand in de combo order wel correct weergegeven.R3m3d7 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 12:59:
[...]
Ik denk dat dit een bug is, de clutch is op dit moment in stock, zelfde serie, ander artikel.
Waar ben je precies in geinteresseerd van Heusinkveld?Raimond613 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:46:
[...]
Inderdaad. de clutch is nu ook weer out of stock en nu wordt de voorraadstand in de combo order wel correct weergegeven.
2 pedals (throttle en brake) zijn in stock ATM
https://heusinkveld.com/p...ls-sprint/?v=796834e7a283
Mijn pedalen komen morgen al binnen, de bedoeling was als verjaardagscadeautje voor mezelf, verwachtte dat het nog wel een week zou duren... Ben de 12e jarig.

[ Voor 17% gewijzigd door Yannick97 op 30-04-2019 15:02 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Tja, dan zal je jezelf toch op de proef moeten stellen en het nog twee weken onuitgepakt in de kast laten liggenYannick97 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:00:
[...]
Mijn pedalen komen morgen al binnen, de bedoeling was als verjaardagscadeautje voor mezelf, verwachtte dat het nog wel een week zou duren... Ben de 12e jarig.#Luxeprobleem
ik wil de 3-pedals + de sim rig in een combo order. Zag idd dat nu de 2-pedal versie wel in voorraad is, maar ik ga toch maar even geduld oefenen.Yannick97 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:00:
[...]
Waar ben je precies in geinteresseerd van Heusinkveld?
2 pedals (throttle en brake) zijn in stock ATM
https://heusinkveld.com/p...ls-sprint/?v=796834e7a283
Mijn pedalen komen morgen al binnen, de bedoeling was als verjaardagscadeautje voor mezelf, verwachtte dat het nog wel een week zou duren... Ben de 12e jarig.#Luxeprobleem
PS en anders stuur je jouw 3-pedal set gewoon naar mij en koop je over 2 weken zelf weer een setje nieuwe
[edit] en idd we gaan teveel off topic dus ik zal er over op houden
[ Voor 4% gewijzigd door Raimond613 op 30-04-2019 17:36 ]
ik ben voornemens een gt1 evo aan te schaffen, echter wil ik hem naast racing ook voor flight gebruiken, er moeten dus aan de zijkanten wat steunen komen voor een hotas. bijvoorbeeld die muissteun en/of shiftersteun.
iemand ideeën of het daar ook/mede geschikt voor is? ik heb de mensen van sim-lab al 2x gemaild maar krijg maar geen antwoord, dus even hier maar vragen.
en nog een vraag. hoeveel ruimte zit er ongeveer tussen de stoel (einde waar je knieën ongeveer zitten) en het begin van de pedalplate? dit vraag ik omdat ik voor de flightsim kleine (heli)pedalen heb die daar nog tussen moeten komen te staan.
alvast dank voor de eventuele antwoorden.
excuus dat ik dit topic hiermee vervuil, maar deze lijkt het meest actief i.t.t. simracing q&a
Je kan met extra profielen en beugels zoveel extra steunen maken als je wilt. Of SimLab je ook profielen met de juiste afmetingen kan leveren kan ik je niet zeggen, huidig aanbod is meer gericht op simracing, maar er is bijvoorbeeld een uitbreiding tbv het monteren van een shifter.dawg schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:33:
even een korte vraag aan de sim-lab bezitters onder jullie.
ik ben voornemens een gt1 evo aan te schaffen, echter wil ik hem naast racing ook voor flight gebruiken, er moeten dus aan de zijkanten wat steunen komen voor een hotas. bijvoorbeeld die muissteun en/of shiftersteun.
iemand ideeën of het daar ook/mede geschikt voor is? ik heb de mensen van sim-lab al 2x gemaild maar krijg maar geen antwoord, dus even hier maar vragen.
en nog een vraag. hoeveel ruimte zit er ongeveer tussen de stoel (einde waar je knieën ongeveer zitten) en het begin van de pedalplate? dit vraag ik omdat ik voor de flightsim kleine (heli)pedalen heb die daar nog tussen moeten komen te staan.
offtopic:
excuus dat ik dit topic hiermee vervuil, maar deze lijkt het meest actief i.t.t. simracing q&a
Wat betreft het tweede punt, zorg voor een stoel op een slede zodat je deze makkelijk kan verstellen.
Huidige setup is nog steeds een T300RS, Fanatec CSL Elite LC pedalen (beide gemonteerd op een Wheelstand pro). Voor de stoel is het de Ikea Poang + een spanband om niet weg te schuiven met remmen....
Ben nog steeds aan het rondkijken voor een wat betere cockpit setup die aan een paar eisen moet voldoen:
- Hoeft niet het meest high end te zijn. Speel niet altijd assetto corsa en heb nog berg aan andere games etc. Dus het zal niet elke week/maand volle bak in gebruik zijn. (denk ik).
- Setup in de woonkamer moet mogelijk zijn
- setup moet aan de kant gezet kunnen worden als deze niet in gebruik is
- Goede/comfortabele speelervaring
Playseats heb ik nu uit het hoofd gezet. Is toch net iets minder, veel flex in pedalen etc (wat ik kon zien in reviews/videos) en is maar minimale upgrade mbt huidige setup (en is prijs overweging niet echt waard).
Dus kom ik sneller uit bij de "echte" cockpits. Deze prijzen zitten allemaal rond de 600,700,800 euro Voor hele pakket incl shipping etc etc. Voor wat ik hiervan kan zien zijn deze mbt de footprint wel lekker compact.
Terugkomen op de woonkamer. Het moet dus af en toe aan de kant te schuiven/rollen zijn. Setup van 50kg/60kg is dus niet erg optimaal (i know).
Maar met een kleed/wieltjes etc is het nog wel te doen (tenzij jullie ervaringen heel anders zijn).
Maar voor die 500+ prijzen, wat is dan een beste keus (voor een meer casual gaming setup/gamer)?
Is het dan toch beter om bij iets te blijven als een Trak Racer RS6 bijvoorbeeld of zeg je dan toch ga voor een simlab Evo? Echter de simlab is dan weer excl stoel, dus dat moet er dan ook nog bij (nog tips/aanraders?).
Wat zouden jullie adviezen/tips/ervaringen hierin zijn?
Thanks alvast (en sorry voor de lap tekst
dawg schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:33:
offtopic:
Als het om een enkel of 2-3 profielen gaat dan doen ze niet heel moeilijk als het in combinatie besteld wordt met een handrem of shifter bracket (en eventueel wat hoekstukjes), dan is alles op maat te bestellen. Zelf echter in het verleden geen problemen mee gehad, gewoon een mailtje sturen en dan wordt er een prijsopgave/factuur gemaakt, waarna je het gewoon over kunt maken. De bestelling zal iets langer duren, maar het is ook een custom order.FightingAce schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:11:
[...]
Je kan met extra profielen en beugels zoveel extra steunen maken als je wilt. Of SimLab je ook profielen met de juiste afmetingen kan leveren kan ik je niet zeggen, huidig aanbod is meer gericht op simracing, maar er is bijvoorbeeld een uitbreiding tbv het monteren van een shifter.
Wat betreft het tweede punt, zorg voor een stoel op een slede zodat je deze makkelijk kan verstellen.
Wat betreft ruimte, je moet er een beetje van uitgaan dat je knieën onder je stuurwiel zitten. Verder hoef je alleen maar te kijken hoelang je onderbenen zijn om verder uit te rekenen waar je pedalen uitkomen. Eventueel kun je de gehele pedalen montage op sliders zetten en de heli pedalen onder je stoel laten verdwijnen.
Dat is het voordeel van aluminium profielen, alles is te maken met een beetje creativiteit.
Ik heb zelf een aluminium profielen rig samengesteld en gebouwd nog voordat Sim-Lab bestond, op mijn slaapkamer was het ook van belang dat ik deze weg kon rijden. Mijn rig weegt zo'n 55kg.Paulus07 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 22:08:
Toch nog even gebruik maken van jullie kennis, ervaringen, tips etc
Huidige setup is nog steeds een T300RS, Fanatec CSL Elite LC pedalen (beide gemonteerd op een Wheelstand pro). Voor de stoel is het de Ikea Poang + een spanband om niet weg te schuiven met remmen....
Ben nog steeds aan het rondkijken voor een wat betere cockpit setup die aan een paar eisen moet voldoen:Nu is het zo dat ik verschillende opties gevonden heb en voorbij heb zien komen met rondsnuffelen op het web (soms te veel keuze
- Hoeft niet het meest high end te zijn. Speel niet altijd assetto corsa en heb nog berg aan andere games etc. Dus het zal niet elke week/maand volle bak in gebruik zijn. (denk ik).
) Dit van playseats tot het iets hogere kwaliteit materiaal als RSeat RS1, Trak Racer RS6 en GT1 Evo van simlab,
Playseats heb ik nu uit het hoofd gezet. Is toch net iets minder, veel flex in pedalen etc (wat ik kon zien in reviews/videos) en is maar minimale upgrade mbt huidige setup (en is prijs overweging niet echt waard).
Dus kom ik sneller uit bij de "echte" cockpits. Deze prijzen zitten allemaal rond de 600,700,800 euro Voor hele pakket incl shipping etc etc. Voor wat ik hiervan kan zien zijn deze mbt de footprint wel lekker compact.
Terugkomen op de woonkamer. Het moet dus af en toe aan de kant te schuiven/rollen zijn. Setup van 50kg/60kg is dus niet erg optimaal (i know).
Maar met een kleed/wieltjes etc is het nog wel te doen (tenzij jullie ervaringen heel anders zijn).
Maar voor die 500+ prijzen, wat is dan een beste keus (voor een meer casual gaming setup/gamer)?
Is het dan toch beter om bij iets te blijven als een Trak Racer RS6 bijvoorbeeld of zeg je dan toch ga voor een simlab Evo? Echter de simlab is dan weer excl stoel, dus dat moet er dan ook nog bij (nog tips/aanraders?).
Thanks alvast (en sorry voor de lap tekstmaar met deze bedragen is het toch wel fijn als er vooraf wat extra info is en gene spijt achteraf)
Dat is ook gelijk het voordeel van een aluminium rig en de mogelijkheden die je ermee hebt, ik ben toen naar de bouwmarkt gegaan en had voor €22 (als ik me het goed herinner) een aantal wieltjes met M8 bouten. 4x geremd, 4x ongeremd. Geremde konden tot 30kg aan en ongeremde 20KG. Pak een paar slotmoren, een aantal ringen (waren ook benodigd als verhoging, maar ook gelijk voor stevigheid) en je hebt er wat wieltjes onder zitten. Omdat er 8 wielen onder zaten was het soms nogal lastig te verzetten omdat de wielen dan een eigen richting in willen, maar het is goed te doen.
Nadat de remmen van de plastic wieltjes allemaal naar z'n grootje waren heb ik bij Sim-Lab deze besteld, kunnen mooi het gewicht aan en rollen prima.
Het enige wat ik je aan kan raden qua rig, is iets van aluminium profielen. Sim-Lab gebruikt profielen van Motedis DE, deze zijn goed beschikbaar en Motedis kan ook nog veel extra's leveren, daar heb ik destijds mijn profielen ook besteld. Levertijd is alleen verschrikkelijk, reken zo op een week of 4-5.
Ik heb eventueel voor een zacht prijsje nog een mooie stoel, een Corbeau Clubsport incl. beugels en rails, echter is hier wel een klein dingetje mee aan de hand (Afwijking in vorm), mocht je (of iemand anders) interesse hebben of meer info willen, stuur mij even een persoonlijk berichtje.
Sim-Lab bied mounting plates aan die ontworpen zijn voor de HOTAS die Thrustmaster aanbied, zie de volgende plaatjes. Ik geloof dat deze wel enkel op aanvraag te bestellen zijn aangezien het niet echt van de grote hoop gaat. Wellicht is er een handje voorraad maar dan is dat dat. Bijvoorbeeld:dawg schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:33:
https://sim-lab.eu/featured-sim-racing-rig-gt1-triple-stand/

Gebruik je het juiste email adres? Is er uberhaupt een verkeerde? Dit is niet conform de ervaringen van de meesten namelijk. Er kan altijd iets tussendoor schieten, maar dit is niet normaal voor Richard/Darko.Ik heb de mensen van sim-lab al 2x gemaild maar krijg maar geen antwoord, dus even hier maar vragen.
Volgens mij ben je het gewoon met me eens hoorR3m3d7 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 10:51:
Denk je? Er zit best wat tussen een heel rig zelf tekenen en bestellen voor honderden euro's en een simpel plaatje met een paar gaten erin. Sommige mounts zijn niet zo makkelijk zelf te maken maar andere zijn echt niet meer dan een plaat, een zaag, een boor, en wat "elbow grease" om de randjes netjes te krijgen. Volgens mij was er laatst nog zo'n build op SRG, dat was wel extreem netjes moet ik zeggen.
Het ene sluit het andere idd niet uit
[ Voor 3% gewijzigd door Schuey op 01-05-2019 15:15 ]
ik wilde eigenlijk de gt1 evo in het zwart gaan bestellen, maar als ik vervolgens een plaatje, of een extra stuk aluminium aan de zijkant erbij wil, moet dat ook zwart zijn.Raimond613 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:59:
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe netjes (lees: perfect) je het wilt hebben. Maar zeker voor een bracket geldt, dat als je het goed ontwerpt, je de bracket niet of nauwelijks ziet zitten met je gear erop gemonteerd
het moet dus het liefst zo perfect mogelijk. iets met ocd neigingen.
Busje zwarte matte primer van de actiondawg schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 16:24:
[...]
ik wilde eigenlijk de gt1 evo in het zwart gaan bestellen, maar als ik vervolgens een plaatje, of een extra stuk aluminium aan de zijkant erbij wil, moet dat ook zwart zijn.
het moet dus het liefst zo perfect mogelijk. iets met ocd neigingen.
eens kijken wat men voor antwoorden geeft zodat ik kan bestellen. ben wel klaar met sjouwen en schuiven van wheelstands en/of hotas opbouwen/afbreken inmiddels.
thanks allen!
Ik rij met dezelfde setup op een playseat challenge. Ik heb geen flex in de pedalenset. Is een echte aanrader. Ben zelf 1.93 en 80 kilo en dat houdt de playseat prima.Paulus07 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 22:08:
Toch nog even gebruik maken van jullie kennis, ervaringen, tips etc
Ben nog steeds aan het rondkijken voor een wat betere cockpit setup die aan een paar eisen moet voldoen:Nu is het zo dat ik verschillende opties gevonden heb en voorbij heb zien komen met rondsnuffelen op het web (soms te veel keuze
) Dit van playseats tot het iets hogere kwaliteit materiaal als RSeat RS1, Trak Racer RS6 en GT1 Evo van simlab,
Thanks alvast (en sorry voor de lap tekstmaar met deze bedragen is het toch wel fijn als er vooraf wat extra info is en gene spijt achteraf)
Mijn youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCy-23p6kSmP2n7O7v8_eMQQ/

U ziet:
- Simetik K2 cockpit
- SimXperience AccuForce V2 stuur
- Heusinkveld Sim Pedals Sprint
- Fanatec ClubSport Shifter
- Fanatec ClubSport Handbrake
- Derek Speare Designs Buttonbox
- QSP Raceware stoel op slider en rails

Nu voorlopig weer even klaar
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Als ik het goed heb valt Sim-lab en Motedis.nl onder dezelfde eigenaar. De levertijd bij Motedis is naar mijn ervaring een week.Yannick97 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:35:
Het enige wat ik je aan kan raden qua rig, is iets van aluminium profielen. Sim-Lab gebruikt profielen van Motedis DE, deze zijn goed beschikbaar en Motedis kan ook nog veel extra's leveren, daar heb ik destijds mijn profielen ook besteld. Levertijd is alleen verschrikkelijk, reken zo op een week of 4-5.
Idd is Sim-Lab en Motedis.nl beide van dezelfde eigenaar.Gogol schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 23:07:
[...]
Als ik het goed heb valt Sim-lab en Motedis.nl onder dezelfde eigenaar. De levertijd bij Motedis is naar mijn ervaring een week.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Weet ik niet, het is niet mijn persoonlijke rig he?Ivysaur schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 23:17:
@Schuey Hoe kom je in dat kuipstoeltje? Hotas op een beweegbare arm?
Gogol schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 23:07:
[...]
Als ik het goed heb valt Sim-lab en Motedis.nl onder dezelfde eigenaar. De levertijd bij Motedis is naar mijn ervaring een week.
NL inderdaad wel, maar ik had het over DE. Zie nu pas dat er bij DE niet meer verzonden wordt naar Nederland. Prijs bij NL ligt wel iets hoger, wat overigens wel logisch is natuurlijk. Op het begin was ook niet alles beschikbaar via de NL store, vandaar dat ik verwees naar DE, gelukkig nu wel .JoepW schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 23:20:
[...]
Idd is Sim-Lab en Motedis.nl beide van dezelfde eigenaar.

er zitten verschillen in de brackets / baseplates. Die zijn bij de sim-labs producten van ander materiaal en (lijken) bij motedis allemaal van 80/20 profielen.Frontysco schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 09:23:
Als Sim-Lab en Motedis.nl dezelfde eigenaar heeft, waarom word de Dream rig van Motedis dan "zo goedkoop" aangeboden tov de GT1 van Simlab?
Forgive my stupidity; en dat maakt uit want?Raimond613 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:48:
[...]
er zitten verschillen in de brackets / baseplates. Die zijn bij de sim-labs producten van ander materiaal en (lijken) bij motedis allemaal van 80/20 profielen.
Is dat verschil de prijs voor een GT1 waard?
Is dit van Sim-Lab niks? Scheelt een hoop werk.mr.DJ95 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:54:
Weet niet helemaal of dit het juiste topic is maar heeft iemand een tekening/lijstje onderdelen om een swivel arm te maken voor een toetsenbord/buttonbox etc? Kom er niet helemaal lekker uit op de website van Motedis. Dit moet ik 40x80 delen worden gemaakt en in het zwart.

edit: om 11:40 weer uitverkocht.
Nogmaals, als meer mensen ook notificaties via de mail willen hebben over het op voorraad zijn van deze pedalen gewoon mij even een PB met je email adres sturen.
[ Voor 54% gewijzigd door R3m3d7 op 02-05-2019 11:44 ]
Ik heb de setup zelf niet dus kan niet met zekerheid antwoorden maar ik denk vooral dat het uitmaakt t.a.v. instelbaarheid.Frontysco schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:54:
[...]
Forgive my stupidity; en dat maakt uit want?
Is dat verschil de prijs voor een GT1 waard?
Of het zijn geld waard is kun je alleen zelf bepalen
[ Voor 7% gewijzigd door Raimond613 op 02-05-2019 11:55 ]
- Toggle switches en pushbuttons van de bestaande buttonbox vervangen (Chinese meuk vervangen door DIN kwaliteit);
- 4de monitor t.b.v. overige info tijdens de race (24 inch Iiyama);
- Sim Pedals Sprint van Heusinkveld Engineering.
update 1: bouw aluminium frame
update 2: upgrade naar triple monitor setup
update 3: bouw dashboard en buttonbox

Nice, van waar heb je jouw buttons?Maurice W schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:57:
Mijn simrig weer een beetje geüpgraded t.o.v. mijn vorige posts.vorige updates:
- Toggle switches en pushbuttons van de bestaande buttonbox vervangen (Chinese meuk vervangen door DIN kwaliteit);
- 4de monitor t.b.v. overige info tijdens de race (24 inch Iiyama);
- Sim Pedals Sprint van Heusinkveld Engineering.
update 1: bouw aluminium frame
update 2: upgrade naar triple monitor setup
update 3: bouw dashboard en buttonbox
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
wat is die fancy overlay daar op iracing dan?Maurice W schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:57:
Mijn simrig weer een beetje geüpgraded t.o.v. mijn vorige posts.
Volgens mij is dat http://joel-real-timing.com/trackmap_en.htmlDenniz0229 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 18:35:
[...]
wat is die fancy overlay daar op iracing dan?
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
Idd Joel Real TimingRevellNL schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 19:20:
[...]
Volgens mij is dat http://joel-real-timing.com/trackmap_en.html
Wat mij betreft onmisbaar bij iRacing
Het is nog steeds een beetje w.i.p. maar het is een HE Sim Rig Gt met Ultimate pedals en aan SimuCube DD wheel
Dit is hem dan
YouTube: Heusinkveld Sim Rig GT first drive
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Het werd ook wel tijdBruceLee schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 00:38:
Nou nu heb ik dan eindelijk ook echt een rig
Het is nog steeds een beetje w.i.p. maar het is een HE Sim Rig Gt met Ultimate pedals en aan SimuCube DD wheel
Dit is hem dan
[YouTube: Heusinkveld Sim Rig GT first drive]
YouTube: Heusinkveld Sim Rig GT first drive
maar nice!
Nou mijn ervaring is een stukje slechter.Gogol schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 23:07:
[...]
Al ruim 3 weken liggen mijn spullen bij de verpakking faciliteit. Al 2 weken wordt er niet geantwoord op mijn vraag wanneer er nu eindelijk geleverd word
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
How come dat ze zo weinig op voorraad zijn, strategie?
Vraag vs productiecapaciteit.Frontysco schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:49:
Ik zie vaak de opmerking dat lui de HE pedalen "bemachtigd" hebben.
How come dat ze zo weinig op voorraad zijn, strategie?
Klein bedrijf wordt zo ongeveer overvallen met een vraag die meerdere malen zo groot is als ze hadden verwacht, ze hebben al meer mensen aangenomen maar kunnen de vraag nog steeds niet aan.
Als je ze wilt kan je van mij automatisch een mail ontvangen wanneer ze op voorraad zijn, ik heb mijn set zonet in ontvangst genomen.
Ik zou zeggen bezoek de site ff: https://heusinkveld.com/p...pedals/sim-pedals-sprint/Card Nox schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:02:
Wat kost z'n setje eigenlijk?
Nee joh, moet eerst rustig sparen voor een GT1 of Dream rig met stoel, daarna een CSL elite en mocht er dan nog zout in het vaatje zitten kunnen we eens gaan kijken hiernaarR3m3d7 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:56:
[...]
Vraag vs productiecapaciteit.
Klein bedrijf wordt zo ongeveer overvallen met een vraag die meerdere malen zo groot is als ze hadden verwacht, ze hebben al meer mensen aangenomen maar kunnen de vraag nog steeds niet aan.
Als je ze wilt kan je van mij automatisch een mail ontvangen wanneer ze op voorraad zijn, ik heb mijn set zonet in ontvangst genomen.

- BRD Raceframe pro v2
- BRD Speed 7 pedalen
- Thrustmaster T500 met Sparco P383 rim en een zelfgebouwde fan-mod voor betere en stillere koeling
- Thrustmaster TH8 shifter
- Homemade button box
Mogelijk, ik heb wel meegemaakt dat ze een paar weken sluiten ivm vakanties. Misschien is dat nu ook gebeurd.Henkus schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:03:
[...]
Nou mijn ervaring is een stukje slechter.
Al ruim 3 weken liggen mijn spullen bij de verpakking faciliteit. Al 2 weken wordt er niet geantwoord op mijn vraag wanneer er nu eindelijk geleverd word
Sim-Lab (en ook Motedis.nl) zijn zojuist (weer) verhuisd omdat hun onderkomen te klein werd. Misschien is dat de reden.Gogol schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 23:03:
[...]
Mogelijk, ik heb wel meegemaakt dat ze een paar weken sluiten ivm vakanties. Misschien is dat nu ook gebeurd.
[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 04-05-2019 06:09 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Schuey op 04-05-2019 10:38 ]
Let op, dit is een patsdraadje, geen vragentopic. Tuurlijk mag je dingen vragen en zeggen over andermans setups, maar ga niet dingen vragen zoals "wat moet ik kopen?" daar zijn andere topics voor.
Via de pin (punaise) bovenin krijg je alle getoonde rigs te zien.
V&A in de breedste zin van het woord, dus ook het verwijzen naar je V&A advertenties, is niet toegestaan op het forum.