Met zulke setups allemaal, komen jullie dan nog ooit buiten? 
zou echt hele dagen/avonden racen
zou echt hele dagen/avonden racen
Mooie setup Michael!MichaelJ schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:05:
Lastig op de foto te krijgen maar ik heb m'n best proberen te doen.
De RIG is nu echt compleet en klaar!![]()
![]()
[Afbeelding]Voor hoe lang?![]()
Is het mooie aan een 80/20 systeem. Je kunt best wat 'kabel' kwijt in die sleuven. En als je er dan een cover op zet zie je helemaal niks meer.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Thanks, de keyboard houder komt van Sim-LabSlaadjeBla schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:38:
Waar kunnen we inzetten?
Mooie setup. Welke keyboard houder is dat?
Had jij ze maar niet moeten overkopen van mijExtera schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 23:19:
[...]
Mooie setup Michael!![]()
Ziet er wel een beetje raar uit zonder scherm zo
Ik vond het in de sleuven nog best 'lastig' te verwerken. Je zou het wel in het midden van het profiel kunnen doen maar dat gaat ook weer beter op een P1 bijvoorbeeld. Nu Heb ik het gewoon zo opgelost. Had het liefst op een andere manier opgelost maar daar zijn het of teveel kabels voor of simpelweg tekorte kabels.alexbl69 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:12:
[...]
Is het mooie aan een 80/20 systeem. Je kunt best wat 'kabel' kwijt in die sleuven. En als je er dan een cover op zet zie je helemaal niks meer.
[ Voor 5% gewijzigd door Ivysaur op 23-02-2019 18:08 ]
Als je die versie met conische mod hebt, probeer dan een squashbal ipv die conus. Dat gaf een veel fijnere non-lineaire tegendruk.Ivysaur schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:07:
Aiit. T300 voelt prima aan. T3PA pedalen zijn wel ok. Gaspedaal piept alleen erg. Kijken of wat kunststof-veilig smeermiddel werkt.
No way! Jij praat echt met teveel passie over rallyracen om de boel te dumpen.Oogt mooier. en anders setup verkopen en simracen laten voor wat het is.
[ Voor 59% gewijzigd door Ivysaur op 24-02-2019 21:23 ]
Zou je niet een eigen blog starten?Ivysaur schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:41:
@SlaadjeBla Dank je. Heb echt drie jaar lang Dirt Rally geademd, met uitstapjes naar andere sims. Denk dat ik toch neig naar weer een cockpit. Lekker racen, en normale games maar laten voor wat het is.
Trouwens zie net dat ik twee bijna identieke berichtjes typte. Oeps!
Edit 24 januari:
Denk dat ik de poezenkamer gedeeltelijk afbreek. Had twee poezen, toen één, daarna weer twee en tot slot zit ik nu weer met een. En dat in 1 jaar.Heb zo'n mooie plankentrap-ding aan de muur gemaakt. 3 meter vol. Die der maar afhalen, enzovoort.
Daarna beneden in de huiskamer setup afbreken en alles naar boven gooien. De computer ook. Om vervolgens dan maar rustig in de maanden mijzelf weer opwerken waar ooit was.Denk dat ik max tot Fanatec 2.5 base ga. Direct Drive is me nog te duur.
Ook even nadenken dat ik dan met die lege plek in de huiiskamer ga doen. Misschien een altaar bouwen voor de poesjes.
Waskamer annex droogtrommelkamer lijkt me geen handige plek met al dat damp als de droger aanstaat.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Puik werk! Nu nog een echte chrome ster, het verschil is echt enormjohnnyverhoeff schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:00:
Ter 'ere' van Mercedes die nu de DTM verlaat, vond ik het leuk om een Mercedes C63 AMG DTM stuur te maken.
Het stuur van Mercedes GT3 (SLS/AMG-GT) zie je wel vaker in sim-racing wereld, maar ik heb de DTM variant nog nauwelijks gezien, mooi excuus dus
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[YouTube: Mercedes C63 AMG DTM 2018 Steering Wheel Replica DIY]
Dit stuur was wel bedoeld als een 'goedkoper' stuur om te maken, dus geen carbon fibre.
Maar wel sterk genoeg voor een OSW, en nog kwaliteits knoppen met tactile feel en magnetische shifters.
Dit is het echte werk:
[YouTube: Mercedes-AMG DTM Team HWA Pit - Juncadella - DTM Season Closing / Final 2018 - Hockenheim race track]
[ Voor 7% gewijzigd door Fassive op 25-02-2019 17:49 ]
Deze week bovenstaande toch maar eens doorgezet.TonCoronel schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 19:14:
Wat ik in de nabije toekomst nog wil veranderen is op kort termijn de stoel vervangen, deze stoel is van een of ander auto tuningsmerk en heeft een verstelbare rugleuning, deze heeft inmiddels ook wat flexen wil ik door een fatsoenlijke vaste kuipstoel vervangen.
Mooie stoel!TonCoronel schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:10:
[...]
Keuze is dus gevallen op de Cobra Suzuka Pro(jaja een grotere maat..). Met bijpassende opblaasbare rugsteun.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Lange zoektocht naar een perfecte monitorbeugel voor dit doel (en dan vind je hem uiteindelijk 'om de hoek' bij bol...):SlaadjeBla schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 20:56:
Dat heb je wel mooi gedaan. Hoe heb je de monitor op een robuuste wijze gemonteerd? Kun je daar foto's van maken?
[ Voor 51% gewijzigd door ralph075 op 01-03-2019 22:26 ]
Post aangevuld naar aanleiding van jouw vraag.SlaadjeBla schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 20:56:
Dat heb je wel mooi gedaan. Hoe heb je de monitor op een robuuste wijze gemonteerd? Kun je daar foto's van maken?
Mooie upgrade! Ben benieuwd naar je ervaringen (heb zelf ook een T300 en overweeg zo'n beetje continue een upgrade5J0ERD schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 00:26:
Longtime lurker hier! Vandaag heb ik eindelijk mijn Fanatec CSW v2.5 binnen gekregen! Met de ster van de avond het Clubsport Formula V2 stuur! Eerste impressies zijn geweldigKomende van de T300rs met Ferrari Addon
Morgen meer testen omdat de whiskies toch teveel invloed hebben op mijn rijstijl ( in-game natuurlijk
)
[Afbeelding]
Betreft het support ben ik niet met je eens. Die is prima bij Fanatec, ik ben er altijd uitstekend geholpen. Quality control daarin tegen volledig mee eens. Fanatec is een Duits merk, maar je koopt eigenlijk Chinese rommel. Dat was voor mij de grootste domper.ZFLaSH schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 09:19:
Fanatec maakt harstikke mooi spul, alleen blijf ik enorm huiverig voor hun produkten. Het support laat veel te wensen over en ook hun Quality control is niet geweldig. Het grote van manko Fanatec is, dat je alleen rechtstreeks bij hun kan kopen. Mijn muis pointer heeft vaak boven op de "buy" knop gestaan, maar daadwerkelijk drukken heb ik nooit gedaan.
Dat is 1 ervaring en helaas heb ik in mijn kennissenkring andere geluiden gehoord. Ook zie ik op reddit echt enorm veel andere ervaringen en dan pas ik de gemene deler toe en neem ik daarop een besluit. Nadeel is, dat je zelf je spul naar Duitsland moet sturen en dan lees je vaak verhalen van het niet reageren, langdurig je spul kwijt tot aan je spul gijzelen totdat je de dubbele verzendkosten en onderzoekskosten betaald als het volgens hun niet binnen de garantie valt. Dat laatste blijkt nogal regelmatig voor te komen. Ikzelf doe liever zaken met bedrijven hier in Nederland als het om relatief duur spul gaat (dus niet de AlieExpress meuk). Over Heusinkveld dan ook niets dan goeds, want de issues die ik had werden echt binnen een dag door Remco gefixt.The_FrankO schreef op zondag 3 maart 2019 @ 13:26:
[...]
Betreft het support ben ik niet met je eens. Die is prima bij Fanatec, ik ben er altijd uitstekend geholpen. Quality control daarin tegen volledig mee eens. Fanatec is een Duits merk, maar je koopt eigenlijk Chinese rommel. Dat was voor mij de grootste domper.
Fanatec heeft zichzelf in een rare positie gebracht wat pricepoint betreft. De stap tussen de consumer products (Logitech/Thrustmaster) is heel groot. Maar het gat naar high end stuf is dan weer veel kleiner. Met de pedalset is dit goedzichtbaar. Kleine meerprijs heb je veel betere (Heusinkveld).
Dit was een paar jaar terug wel beter waardoor Fanatec wat mij betreft meer bestaans recht had. Ter vergelijking, ik heb mijn CSW 2 base voor €550 gekocht en mijn pedalset voor €250.
Op 10 euro na kost een volledige sprint set het dubbele (als je hem al kan kopen) tov de base clubsport set.The_FrankO schreef op zondag 3 maart 2019 @ 13:26:
[...]
Fanatec heeft zichzelf in een rare positie gebracht wat pricepoint betreft. De stap tussen de consumer products (Logitech/Thrustmaster) is heel groot. Maar het gat naar high end stuf is dan weer veel kleiner. Met de pedalset is dit goedzichtbaar. Kleine meerprijs heb je veel betere (Heusinkveld).
Heusinkveld pedalen vergelijken met Fanatec CSP V3's is appels en peren vergelijken.R3m3d7 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:24:
[...]
Op 10 euro na kost een volledige sprint set het dubbele (als je hem al kan kopen) tov de base clubsport set.
Dat snap ik maar daar had ik het niet over, ik had het over de prijs en daar zit toch echt nog wel een flink gat. En als je dan ook naar beschikbaarheid kijkt snap ik wel waarom sommige mensen voor een Fanatec setje kiezen.JoepW schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:39:
[...]
Fanatec pedalen vergelijken met Fanatec CSP V3's is appels en peren vergelijken.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ach, zo kan het verkeren. Toen mijn flatcable van mijn CSW doorsleet op de printplaat (hoe is het mogelijk!) deden ze zo moeilijk dat ik uiteindelijk het zelf heb gerepareerd en toen bij EN mijn BMW EN F1 stuur er knopjes stuk gingen kreeg ik te horen dat ze die niet konden naleveren en omdat de garantie over was had ik vette pech. Dus zelf (met behulp van alibaba: dan weet je ook welk kwaliteitspul ze gebruiken) andere gekocht en vervangen.gerard27 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 15:09:
Met de service van fanatec is niks mis vind ik altijd goed geholpen en toen mijn McLaren Wheel kapot was zonder gezeur het hele bedrag plus de verzendkosten terug gehad
Ik heb behoorlijk wat Fanatecspul en nul komma nul issues. Service heb ik altijd als adequaat ervaren, echt geen enkel probleem. Dit alles in de afgelopen 2 jaar ongeveer. Daarnaast, Alibaba wegzetten als verkoper van puur inferieur spul is wel heel erg uitgekauwd. Ik wacht met smart op mijn DD2, fingers crossed dat ik volgend jaar nog dezelfde mening ben toegedaanJoepW schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:04:
[...]
Ach, zo kan het verkeren. Toen mijn flatcable van mijn CSW doorsleet op de printplaat (hoe is het mogelijk!) deden ze zo moeilijk dat ik uiteindelijk het zelf heb gerepareerd en toen bij EN mijn BMW EN F1 stuur er knopjes stuk gingen kreeg ik te horen dat ze die niet konden naleveren en omdat de garantie over was had ik vette pech. Dus zelf (met behulp van alibaba: dan weet je ook welk kwaliteitspul ze gebruiken) andere gekocht en vervangen.
Kortom: Nooit meer fanatec hier.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
SlaadjeBla schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 21:21:
Dat betekende ook dat ik een knoop moest doorhakken over de rig en dat heb ik gedaan door de GT-1 Evo bij Sim Lab te bestellen.
Nu moet ik wachten en dat is best moeilijk. Ik heb weken de tijd genomen om te twijfelen, maar nu de bestelling geplaatst is ben ik ongeduldig
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Gekkenhuis
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik heb iets geknutselt waarmee ik een mailtje krijg als de heusinkveld sprint pedalen op voorraad zijn. Er vind elke 5 minuten een controle plaats. Ik heb dit gemaakt zodat ik mogelijk een setje kan kopen wanneer het budget rond is (eind dit jaar wellicht) maar tot die tijd heb gun ik andere hier een kans op een mooie set.
Ik heb die hier nog liggen mocht je em willen hebbenFiesta1958 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 21:23:
Mooie setup. :-)
Ik zag dat je een Integrated monitor mount aan je P1 hebt vastgemaakt.
Ik ben van plan de GT1 te kopen, en daar wil de ook de monitor mount op hebben.
Kun je nog een foto maken hoe de mount zit vastgemaakt.
Dan kan ik zien of het ook bij mij kan werken.
[ Voor 64% gewijzigd door ZFLaSH op 13-03-2019 19:05 ]
Ik weet niet of je dit inmiddels al heb gedaan maar ik heb ze toevallig vorige week gevraagd wat de beste monitor mount is en het antwoord was de GT2 Screen Mount. Jij hebt alleen nu gevraagd of de integrated monitor mount ook past toch?
Mocht Fiesta geen interesse meer hebben dan heb ik wel intresse om hem over te nemen. Ik heb vorige week de GT1 besteld maar nog geen mount geregeld.FightingAce schreef op maandag 11 maart 2019 @ 21:54:
[...]
Ik heb die hier nog liggen mocht je em willen hebben. Nauwelijks gebruikt.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Voor een single monitor moet de integrated mount goed genoeg zijn.Fiesta1958 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:06:
@Melkaz Je kunt hem overnemen. Ik ben er nog niet uit wat ik wil.
Ik loop nu te twijfelen tussen de GT2 of de single monitor stand.
Is het beter op hem gewoon op je cockpit te hebben, of los op zijn eigen poten?
Met de eigen poten kun je hem horizontaal meer verstellen dan als hij op de cockpit vastzit.
Maar ik vindt het makkelijker als alles in een vastzit.
Die wallpaper is dik... heb je een linkje?Fassive schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:39:
Eindelijk naar de juiste kamer verhuist! Nu kan het simracen weer beginnen Iracing 19S2
[Afbeelding: Simrig 3-2019]
https://twitch.tv/madmikeplays
Vanaf nu heeft de mail een duidelijk subject en body met een directe link naar waar je kan bestellen, dat was hetgeen dat nog niet goed liep.Raymond277 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:31:
Rond die tijd wel een mail gehad, maar helaas te laat
and so it begins...DJ-Promo schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:49:
Hier een F1 speler die eindelijk zijn eerste stuurtje heeft. Een Thrustmaster T150 Pro. Wat is dat beter dan een toetsenbord. Gave setups hier. Een vaste stoel lijkt mij toch ook wel gaaf.
Haha ik ben er bang voor! Rij al jaren F1 op de PC met toetsenbord.
Nee absoluut niet, we zitten hier in het "laat vooral je race rig niet zien topic"DJ-Promo schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:55:
[...]
Haha ik ben er bang voor! Rij al jaren F1 op de PC met toetsenbord.
Ga hier eerst maar veel uurtjes in stoppen voor de volgende upgrade. Vind iemand een foto nog leuk? Heb ook een nieuwe 27inch monitor.
Wow, wat een setup, mooi man!
Paulus07 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:45:
@Henkus waar zijn die blokken voor op de achterkant van de stoel, met het GS-5 erop? Wat zit daarin?
mistahk1 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:48:
Zo te zien is dat onderdeel van de nieuwe stoel, ben benieuwd hoe hij bevalt!
https://simxperience.com/...latorkits/gs-5g-seat.aspx
[ Voor 4% gewijzigd door Henkus op 21-03-2019 16:48 ]
Van wat ik gelezen heb, de sensor mee laten bewegen op de rig scheelt al veel. Ik zeg VR, heb er ook een paar weken over gedaan om er gewend aan te raken, maar het geeft zoveel meer immersie, is denk ik ook de goedkopere optie. In het geval van de oculus raad ik dit aan: (https://unboundvr.nl/vr-r...iene/oculus-rift-vr-cover) heeft voor mij voor een veel betere ervaring gezorgd.LogLeg schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 19:11:
@Henkus Gave setup hoor, ben zelf momenteel ook bezig met een motionrig (die hier ooit nog wel langs zal komen). Hoe doe jij dat in combinatie met VR? Wordt je niet helemaal gek van alle bewegingen die de headset oppakt, of valt dat wel mee? Ik twijfel nog over VR of schermen.
Bedankt,LogLeg schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 19:11:
@Henkus Gave setup hoor, ben zelf momenteel ook bezig met een motionrig (die hier ooit nog wel langs zal komen). Hoe doe jij dat in combinatie met VR? Wordt je niet helemaal gek van alle bewegingen die de headset oppakt, of valt dat wel mee? Ik twijfel nog over VR of schermen.
Ik ben 1,75 , maar mijn stoel kan naar achteren en de pedalen kunnen verder naar voren. 1.90m moet geen probleem zijn.evuijtert schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:04:
@Henkus wow wat is jou setup toch gaaf!! mag ik vragen hoe lang jij bent? ben benieuwd of hij voor wat langere mensen, zeg 1.90m, ook kan.
Als je een keus moet maken tussen deze stoel of eerst een dof100 motion, wat zou je eerst doen?
Ziet er goed uit Henkus. Ik heb weer een iedeetje voor een stuur, dan kan ik weer eens langs komenHenkus schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:03:
Nieuwe stoel.
Meer foto's : Henkus (aka HoiHman) Race Rig & Rims Showcase
Is prima RafFassive schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:35:
[...]
Ziet er goed uit Henkus. Ik heb weer een iedeetje voor een stuur, dan kan ik weer eens langs komen
[ Voor 17% gewijzigd door Chaker op 29-03-2019 10:08 . Reden: Link naar foto aangepast ]
Yep! Heb zelf de Challenge met T300RS en T3PA pedalen. Ben voor de 20kg variant gegaan en dat bevalt echt super. Eerste 2-3 uur denk je echt: "wat is dit?", vervolgens wil je niet meer zonderChaker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:05:Wel ben ik aan het denken om een loadcell toe te voegen aan de rem. Iemand ervaring met de load cell van www.loadcellmod.com?
Hoi Canis,Canis Lupus schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:27:
[...]
Yep! Heb zelf de Challenge met T300RS en T3PA pedalen. Ben voor de 20kg variant gegaan en dat bevalt echt super. Eerste 2-3 uur denk je echt: "wat is dit?", vervolgens wil je niet meer zonder
Heb wel een beetje van het rubber op de loadcell afgesneden (staat ook in handleiding) om klein beetje travel in pedaal te krijgen.
Absolute aanrader!
De Playseat Challenge heeft een opstaand stukje aan de voorkant, waardoor pedalen in principe nooit kunnen schuiven, maar het lijkt alsof jij niet het bevestigingsdeel voor de pedalen hebt? Heb jij deze er zelf afgehaald of is jouw stoel incompleet?Chaker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:46:
[...]
Hoi Canis,
zelf twijfel ik nog een beetje of de 20kg niet te zwaar gaat zijn icm met de challenge. Gaat dat goed? Mijn pedalen staan niet volledig tegen een muur dus zouden in principe kunnen verschuiven moest ik heel hart trappen op de rem.
Hoi,SlaadjeBla schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:02:
[...]
De Playseat Challenge heeft een opstaand stukje aan de voorkant, waardoor pedalen in principe nooit kunnen schuiven, maar het lijkt alsof jij niet het bevestigingsdeel voor de pedalen hebt? Heb jij deze er zelf afgehaald of is jouw stoel incompleet?
De Playseat Challenge gaat wel knikken bij te grote remkracht. Het koppelstuk tussen pedalenbevestiging (wat bij jou dus ontbreekt) en de voorkant van de stoel komt dan omhoog. Ik schat dat 20kg ongeveer het punt is waarop hij begint te knikken, waarschijnlijk ook afhankelijk van je zithouding en je eigen gewicht.
[ Voor 55% gewijzigd door SlaadjeBla op 29-03-2019 13:22 ]
Duidelijk, ik ga het gewoon bestellen denk ik. ik merk dat ik wat accuraatheid mis bij het remmen,SlaadjeBla schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:22:
Die rode plastic schroeven zijn niet het probleem. Die bieden genoeg weerstand om de stoel te laten scharnieren bij teveel remkracht.
Ik ben blij dat ik de 20kg versie heb besteld, had wel dezelfde concerns als jijChaker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:46:
[...]
zelf twijfel ik nog een beetje of de 20kg niet te zwaar gaat zijn icm met de challenge. Gaat dat goed? Mijn pedalen staan niet volledig tegen een muur dus zouden in principe kunnen verschuiven moest ik heel hart trappen op de rem.
Ik denk dat ik dat was, maar dat waren wel Heusinkveld pedalen. Hoewel het niet nodig zal zijn met T3PA pedalen, vond ik het wel fijner dat ze echt stevig vastzitten. Met de T3PA pedalen was er onder het klitteband altijd wel wat speling en schoven de pedalen soms iets.Canis Lupus schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:41:
[...]
Verder is er inderdaad de opstaande rand, die samen met de klittenband-band alles bij elkaar houdt.
Eerder in dit topic is er eens iemand geweest die mbv een houten plaat en beugels om de buizen e.e.a. nog strakker vast heeft gezet, maar bij mij is dat niet nodig geweest.
Ja deze zit er bij maar heb ik niet gebruikt. Ik zie inderdaad dat er wel mogelijkheden zijn voor de pedalen. Bedankt voor de info!Canis Lupus schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:41:
[...]
Ik ben blij dat ik de 20kg versie heb besteld, had wel dezelfde concerns als jij
Zelf ben ik 90kg, dus dat houdt de stoel al iets meer op zijn plaats, daarbij heb ik de stoel ook iets 'liggender/vlak' (zeg maar F1 stand) staan, wat ook meehelpt denk ik.
Verder is er inderdaad de opstaande rand, die samen met de klittenband-band alles bij elkaar houdt.
Eerder in dit topic is er eens iemand geweest die mbv een houten plaat en beugels om de buizen e.e.a. nog strakker vast heeft gezet, maar bij mij is dat niet nodig geweest.
Bij de installatie ben ik het langst bezig geweest de huidige Conical brake mod te verwijderen
(die laatste is overigens wel nodig om de loadcell te kunnen monteren, zit die ook bij jouw pedalen?)
Als je de brake-mod nog niet hebt gebruikt, zou ik dat als eerst doen. Persoonlijk vond ik het fijner als ik de conus verving door een squashbal. Iets meer travel en een fijne tegendruk.
Ontzettend gaaf om te zien Henkus, dit is hoe een rig moet worden. Ziet er echt geweldig uit
Ik heb de seoflows nog steeds en gebruik ze ook nog. Alleen de Seoflows boven op de monitor maken de hele konstructie nogal top zwaar. De motion moet nu al terug gedraaid worden als ik een monitor gebruik om er voor te zorgen dat deze er niet afbreekt.Beakzz schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 20:05:
[...]
Nice
Maar ik zie dat je geen Seaflo's meer hebt voor je air? Is deze oplossing beter en/of stiller?
Ah zoHenkus schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 20:38:
[...]
Ik heb de seoflows nog steeds en gebruik ze ook nog. Alleen de Seoflows boven op de monitor maken de hele konstructie nogal top zwaar. De motion moet nu al terug gedraaid worden als ik een monitor gebruik om er voor te zorgen dat deze er niet afbreekt.
De monitor zit maar met 4 bouten vast en die gaat er altijd af als ik in VR rij. En dan komen de seaflows er elke keer weer terug op. De wissel duurt letterlijk een paar minuten.
De seaflows zijn een blijvertje. Ik ben gek op die dingen![]()
[Afbeelding]
Zodra de monitor er af is kan de motion opgeschroefd worden naar de volle snelheid.
Ze kunnen idd voor anderen of als je geen headphones hebt behoorlijk luidruchtig zijn. Ik heb er zelf ook geen last van.Beakzz schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 20:43:
[...]
Ah zoJa de Seaflows werken perfect icm VR, maar als ik nog laat aan het racen ben dan heeft mijn vriendin er blijkbaar last van (hoor ze zelf niet met de oordoppen). Dus ik hoopte dat het stiller kon
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq