Niet de bedoeling hier verkapte reclame te maken voor een eigen advertentie...
[ Voor 112% gewijzigd door Koekiemonsterr op 27-09-2016 11:58 ]
[ Voor 112% gewijzigd door Koekiemonsterr op 27-09-2016 11:58 ]
Verwijderd
Kijk even op V&A, daar worden genoeg kaarten aangeboden of maak zelf even een vraag advertentie aanVerwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 00:26:
Hey iedereen
Ik heb me sinds kort 3 schermen aangeschaft, 3x IIYAMA E2483HS. Daarnaast heb ik ook nog een vierde scherm voor mijn fuel enzo. Nu zie ik wel dat mijn oude AMD 6850 Crossfire het wel doet, maar niet met de graphics die ik wil. Nu is de vraag of iemand een goede AMD videokaart heeft/weet die gemakkelijk vier schermen aan kan met toch nog goede graphics..
Alvast bedankt!
[ Voor 13% gewijzigd door Schuey op 10-09-2016 14:27 ]
Het gaat mij er even om dat ik nog een stuk of 20 van die Nano's heb liggen voor allerlei projecten maar ik bestel dus maar een paar 32u4's alleen wel jammer dat ik dan weer een tijdje moet wachten..RobV schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:30:
[...]
Gezien de eenvoud om het met een 32u4 pro Micro te doen (AliExpress, €2,90 incl verzenden) zou ik dat niet met een 328p proberen.
Ik was begonnen met de bouw, terwijl ik wachtte op de pro micros gebruikte ik een Uno om de software te prototypen. Ik was enkele weken zoet met het mechanische gedeelte, de Arduinos kwamen just-in-timejvaneijk schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:19:
[...]
Het gaat mij er even om dat ik nog een stuk of 20 van die Nano's heb liggen voor allerlei projecten maar ik bestel dus maar een paar 32u4's alleen wel jammer dat ik dan weer een tijdje moet wachten..
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Ik heb alle onderdelen binnen zit nu nog even te wachten op de zero delay usb encoders maar heb ook maar weer 5 nieuwe arduino's besteld.... Ik heb 3 kosten gekocht vandaag dus kan er verschillende makenRobV schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:09:
[...]
Ik was begonnen met de bouw, terwijl ik wachtte op de pro micros gebruikte ik een Uno om de software te prototypen. Ik was enkele weken zoet met het mechanische gedeelte, de Arduinos kwamen just-in-time
De GT1 of de GT-cupnaish123 schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:54:
Knap gemaakt!
Ik heb de Speedmaster V2 verkocht en een Sim-Lab Gt chassis besteld. Misschien van het weekend in elkaar zetten!
Ik ben benieuwd naar je ervaringen, heb je nog wijzigingen erop doorgegeven aan Richard of gewoon de standaard? Ik wil deze namelijk ook graag hebben
Wel goed contact gehad met Richard en er komt een stuk profiel mee om mijn Frex shifter te monteren. Maar verder standaard. Lijkt me zo fijn dat je van alles kan tweaken zonder te boren.jvaneijk schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:21:
[...]
Ik ben benieuwd naar je ervaringen, heb je nog wijzigingen erop doorgegeven aan Richard of gewoon de standaard? Ik wil deze namelijk ook graag hebben
Ik kreeg een aanbod welke ik niet af kon slaan, laten we het daar op houdenScr33x0r schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:41:
Toch voor OSW gegaan Schuey? Ben benieuwd hoe dat bevalt. Waar is dat connectorkastje voor? Ik heb nu een usb hubje namelijk geprutst onder mn Mige motor waar mn stuur in kan, maar is toch niet heel handig ofzo..
[ Voor 3% gewijzigd door AlexP36 op 15-09-2016 21:00 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zolang je maar dikwandig pvc gebruikt is er niets aan de hand. Voordeel je hoeft niets te lijmen, alles is geschroeft en de koppen verzonken zodat je ze zo min mogelijk ziet.alexbl69 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:47:
Wow, dat ziet er echt goed uit. Mooi gespoten ook. Had toen je dit plan aankondigde een beetje twijfel of pvc wel sterk genoeg is, maar dat is dus geen probleem?
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Wat is er precies antiek aan?JoepW schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:04:
Hehe, eindelijk..... Die pedalen zijn bijna al antiek
Goede stappen Marco. Het zal wel een hele verbetering zijn straks.
...
Ik heb ze in juli 2015 gekocht
Cube Nuroad Race (2022)
Juist, nou dan is antiek toch wel overdreven.:) Zijn de nieuwste setjes van deze pedalen geupdate of heb je de nieuwste versie pro / ultimate?
...
Cube Nuroad Race (2022)
In de kast? Zondederx666 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:20:
Joep doelt op het feit dat ze hier al een jaar op de kast staan
...
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Dat lijkt de OSW steun die Richard leverd wel? Maar wel mooie oplossing zo...Schuey schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:27:
Hmm, ideetje waar ik misschien richting toe ga voor mounting en usb hub oplossing... Twijfels
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door jvaneijk op 19-09-2016 12:09 . Reden: linkje toegevoegd! ]
Nice!ray1979 schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:06:
De afgelopen weken mijn opstelling ook weer eens wat updates gegeven: van TV naar triple screen (had ik veel eerder moeten doen, weg de de lag en veel fijnere close racing vanwege FOV), G27 voorzien van brake mod, MDF van een laagje verf voorzien...
Allemaal mooi op tijd klaar voor een nieuw seizoen iRacing![]()
link
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ziet er netjes uit man.ray1979 schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:06:
De afgelopen weken mijn opstelling ook weer eens wat updates gegeven: van TV naar triple screen (had ik veel eerder moeten doen, weg de de lag en veel fijnere close racing vanwege FOV), G27 voorzien van brake mod, MDF van een laagje verf voorzien...
link
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Ziet er allemaal vet uit man! Mag ik vragen welke beugel je gebruikt voor je monitors en waar je deze gehaald hebt?ray1979 schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:06:
link
Thx!Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 23:16:
[...]
Ziet er allemaal vet uit man! Mag ik vragen welke beugel je gebruikt voor je monitors en waar je deze gehaald hebt?
[ Voor 4% gewijzigd door ray1979 op 20-09-2016 07:47 ]
Super duidelijke uitleg William, echt dit soort dingen zijn goud waard voor iedereen die een QR1 op een fanatec stuurtje wilt plaatsen om hem zo op een Bodnar of OSW te plaatsen!Schuey schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:18:
Zeau!
Dagje uitzieken, nog steeds niet helemaal fris, maar ben op mijn dooie gemakje maar wat gaan klussen... Ik heb alles gedocumenteerd en dat gooi ik hieronder ook maar neer voor de liefhebbers.
Bouw Deel 1 - Mechanisch
Alle onderdelen druppelen binnen, je kent dat wel, een doosje samengesteld om alles in te bewaren enzo.. Maar dan moet je het ook nog gaan doen! Ik beginnen met het voor mij makkelijkste gedeelte, hier kan namelijk niet zo veel fout gaan.
Stap 1
Gevalletje, hoe moeilijk kun je erover doen. Een ringetje op een plaatje, poehee. Check even wel welke gaatjes je pakt. De adapter is er niet voor niks en combineerd dus 2 steekgaten in 1 adapter. Zoals in de onderdelen lijst te zien heb je elke keer 3 boutjes nodig per kant.
Zorg dat ze niet uitsteken. Hou ook even in de gaten dat je de boutjes zo indeelt, dat het onderste (dubbel check) vrij blijft. Hier gaat straks een aarde connector naartoe en die kabel is niet heel erg lang...
[afbeelding]
Stap 2
Aan de stuurkant, moet de boel open. Op de foto zijn er al 4 grote bouten los, ik had mijn 2e inbus setje nodig om een passende 3.5 te vinden, dat kan zomaar aan het eerste setje liggenDe 2 groene pijlen in de foto wijzen naar 2 kleinere zelftappers. Met deze even opletten straks, liever haal je die 1 keer los, met elke keer erop en eraf van dat plaatje ben ik bang dat je de boel stuk draait ofzo..
[afbeelding]
Als alles los is, hou druk op de achterkant en draai de boel om. Er zitten afstandsbussen tussen de achterplaat en de plaat van de quick release. Die wil je dus niet verliezen.
Hier heb ik de bussen om de boutjes gedaan, die gaan zo apart ergens in een bankje, net als het onderste kapje en de zelftappers.
De groene pijl wijst naar een connector voor de (linker)shifter. Aan de andere kant zit dezelfde connector. Het handigste om deze los te maken zodat je straks ruimte krijgt om te werken, en dat wil jeMet een tangetje voorzichtig pielen en ze zijn zo los.
[afbeelding]
Stap 3
Vervolgens is het handig de aarding kabel los te halen, sterker nog, als je dat aan het doen bent, haal lekker heel die quick release eraf, dan heb je nog meer ruimte om te kunnen pielen. Waarom heb je die piel ruimte nodig dan? De groene pijl wijst naar een connector met een flinke, royale mag ik wel zeggen, klodder lijm. Deze connector moet los, dus de lijm moet er eerst van af... Voorlopig doe ik niks met deze connector, hiervoor verwijs ik je door naar Deel 2 van deze guide.
[afbeelding]
Stap 4
Heb je eenmaal de quick release en connectoren los dan hou je deze 2 delen over:
[afbeelding]
De boel een beetje schoonmaken en een simpel klusje later kun je de bodnar adapter monteren op de achterplaat. Hou dus zoals gezegd even rekening met de aarde draad in het onderste gat (kader rechtsonder). Je zou er voor kunnen kiezen wat vloeibare schroefborging te gebruiken (loctite etc.) maar daar heb ik niet voor gekozen, het zit gewoon goed vast, en dat zou het moeten blijven.
[afbeelding]
Stap 5
Dan was er nog een onderdeel wat apart gelegd was als het goed isHet enige wat hiermee moet gebeuren is dat ik er een gat in moet maken voor een kabel wartel. Het is wel lekker als dat een beetje op zijn plek zit dus ik heb een klein malletje gemaakt waardoor ik in ieder geval iets heb om op te mikken. Ik heb eerst een kleiner gaatje geboort zodat ik straks met goliath een beginnetje heb.
[afbeelding]
Dat boren met die knoepert ging nog niet zonder slag of stoot... Het is lekker als je in ieder geval een boor hebt met verstelbare weerstand, bij mij liep hij een aantal keer vast omdat ik niet hard genoeg durfde te drukken. Het is zulk dun materiaal dat je er zo doorheen zit maar ik was bang voor scheuren en dergelijke. De boor is overigens 12MM, wartels passen meer dan prima!
Stap 6
Ik heb 2 typen wartels besteld, de 'normale' (A) en de 'click-in' (B ) variant. Ik heb voor die laatste gekozen, die klik je er letterlijk van de buitenkant in en hij verankert zichzelf. De moer die er op zit draait links om, en zo trek je het hele ding vast. Mensen die wel eens aluminium profiel en hamermoeren gebruiken zijn hier vast fan van. Ik in elk geval wel. Rechts een foto van hoe zo'n wartel werkt voor mensen die het nut niet snappen. Je draait eigelijk een soort rubberen anus strak rond de kabel, zo zorg je dus voor een goede vaste connectie en trek-ontlasting.
[afbeelding]
Stap 7
Als een ervaren chirurg de boel weer dichtnaaien, en op het mechanisch vlak is dit varkentje gewassen.
[afbeelding]
Hierna volgt het electronische gedeelte, dat vind ik wat lastiger, dus daar gaat iemand me bij helpen
[ Voor 21% gewijzigd door kesj op 22-09-2016 19:28 ]
Verkoop je ook onderdelen, of is alleen in 1 koop?kesj schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:27:
Vette rigs hier!
Ik heb besloten mijn set te verkopen, helaas helaas.
Heb er te weinig tijd voor door werk.
Kan best nog iets opleveren, toch?
- Thrustmaster T300 GTE Ferrari stuur
- Thrustmaster TH8A shifter
- Thrustmaster T3PA Pro
- Wheel Stand Pro V2
- Racestoel op zelfbouw frame
- Buttkicker Gamer 2
Kost nu nog bijna 1.100 euro nieuw.
Iemand tips waar ik dit kan aanbieden?
Het staat hier en op Marktplaats, maar misschien is er een plek waar ik meer kans op verkoop heb?
Onderdelen zou kunnen, maar stuur en pedalen doe ik niet los. Dan heb ik geen complete set meer en een stuur zonder pedalen verkoopt lastiger ;-)jvaneijk schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:10:
[...]
Verkoop je ook onderdelen, of is alleen in 1 koop?
[ Voor 4% gewijzigd door kesj op 23-09-2016 09:17 ]
Oke, moet er nog even over nadenken. Ook al denk ik dat je prijs aan de hoge kant is als ik het zo zie, Ik weet niet hoe oud alles is maar 215,- euro minder dan nieuw. Dan kan je dus dezelfde set kopen zonder buttkicker. Maar dat is mijn mening. Ik wens je veel succes met de verkoop iigkesj schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:16:
[...]
Onderdelen zou kunnen, maar stuur en pedalen doe ik niet los. Dan heb ik geen complete set meer en een stuur zonder pedalen verkoopt lastiger ;-)
Verder hangt het heel erg van de biedingen af. Liefst verkoop ik alles in 1x.
[ Voor 4% gewijzigd door jvaneijk op 23-09-2016 09:31 ]
Mijn prijs is een vraagprijs, ik sta open voor biedingen ;-)jvaneijk schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:23:
[...]
Oke, moet er nog even over nadenken. Ook al denk ik dat je prijs aan de hoge kant is als ik het zo zie, Ik weet niet hoe oud alles is maar 215,- euro minder dan nieuw. Dan kan je dus dezelfde set kopen zonder buttkicker. Maar dat is mijn mening. Ik wens je veel succes met de verkoop iig
Bij nader inzien je betaald eigenlijk niet voor de stoel
Nice man! Was je veel kwijt? Ik moet ook nog een alternatief op mn sparco 310 hebbenSchuey schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:18:
Zeau!
Dagje uitzieken, nog steeds niet helemaal fris, maar ben op mijn dooie gemakje maar wat gaan klussen... Ik heb alles gedocumenteerd en dat gooi ik hieronder ook maar neer voor de liefhebbers.
Bouw Deel 1 - Mechanisch
Alle onderdelen druppelen binnen, je kent dat wel, een doosje samengesteld om alles in te bewaren enzo.. Maar dan moet je het ook nog gaan doen! Ik beginnen met het voor mij makkelijkste gedeelte, hier kan namelijk niet zo veel fout gaan.
Stap 1
Gevalletje, hoe moeilijk kun je erover doen. Een ringetje op een plaatje, poehee. Check even wel welke gaatjes je pakt. De adapter is er niet voor niks en combineerd dus 2 steekgaten in 1 adapter. Zoals in de onderdelen lijst te zien heb je elke keer 3 boutjes nodig per kant.
Zorg dat ze niet uitsteken. Hou ook even in de gaten dat je de boutjes zo indeelt, dat het onderste (dubbel check) vrij blijft. Hier gaat straks een aarde connector naartoe en die kabel is niet heel erg lang...
[afbeelding]
Stap 2
Aan de stuurkant, moet de boel open. Op de foto zijn er al 4 grote bouten los, ik had mijn 2e inbus setje nodig om een passende 3.5 te vinden, dat kan zomaar aan het eerste setje liggenDe 2 groene pijlen in de foto wijzen naar 2 kleinere zelftappers. Met deze even opletten straks, liever haal je die 1 keer los, met elke keer erop en eraf van dat plaatje ben ik bang dat je de boel stuk draait ofzo..
[afbeelding]
Als alles los is, hou druk op de achterkant en draai de boel om. Er zitten afstandsbussen tussen de achterplaat en de plaat van de quick release. Die wil je dus niet verliezen.
Hier heb ik de bussen om de boutjes gedaan, die gaan zo apart ergens in een bankje, net als het onderste kapje en de zelftappers.
De groene pijl wijst naar een connector voor de (linker)shifter. Aan de andere kant zit dezelfde connector. Het handigste om deze los te maken zodat je straks ruimte krijgt om te werken, en dat wil jeMet een tangetje voorzichtig pielen en ze zijn zo los.
[afbeelding]
Stap 3
Vervolgens is het handig de aarding kabel los te halen, sterker nog, als je dat aan het doen bent, haal lekker heel die quick release eraf, dan heb je nog meer ruimte om te kunnen pielen. Waarom heb je die piel ruimte nodig dan? De groene pijl wijst naar een connector met een flinke, royale mag ik wel zeggen, klodder lijm. Deze connector moet los, dus de lijm moet er eerst van af... Voorlopig doe ik niks met deze connector, hiervoor verwijs ik je door naar Deel 2 van deze guide.
[afbeelding]
Stap 4
Heb je eenmaal de quick release en connectoren los dan hou je deze 2 delen over:
[afbeelding]
De boel een beetje schoonmaken en een simpel klusje later kun je de bodnar adapter monteren op de achterplaat. Hou dus zoals gezegd even rekening met de aarde draad in het onderste gat (kader rechtsonder). Je zou er voor kunnen kiezen wat vloeibare schroefborging te gebruiken (loctite etc.) maar daar heb ik niet voor gekozen, het zit gewoon goed vast, en dat zou het moeten blijven.
[afbeelding]
Stap 5
Dan was er nog een onderdeel wat apart gelegd was als het goed isHet enige wat hiermee moet gebeuren is dat ik er een gat in moet maken voor een kabel wartel. Het is wel lekker als dat een beetje op zijn plek zit dus ik heb een klein malletje gemaakt waardoor ik in ieder geval iets heb om op te mikken. Ik heb eerst een kleiner gaatje geboort zodat ik straks met goliath een beginnetje heb.
[afbeelding]
Dat boren met die knoepert ging nog niet zonder slag of stoot... Het is lekker als je in ieder geval een boor hebt met verstelbare weerstand, bij mij liep hij een aantal keer vast omdat ik niet hard genoeg durfde te drukken. Het is zulk dun materiaal dat je er zo doorheen zit maar ik was bang voor scheuren en dergelijke. De boor is overigens 12MM, wartels passen meer dan prima!
Stap 6
Ik heb 2 typen wartels besteld, de 'normale' (A) en de 'click-in' (B ) variant. Ik heb voor die laatste gekozen, die klik je er letterlijk van de buitenkant in en hij verankert zichzelf. De moer die er op zit draait links om, en zo trek je het hele ding vast. Mensen die wel eens aluminium profiel en hamermoeren gebruiken zijn hier vast fan van. Ik in elk geval wel. Rechts een foto van hoe zo'n wartel werkt voor mensen die het nut niet snappen. Je draait eigelijk een soort rubberen anus strak rond de kabel, zo zorg je dus voor een goede vaste connectie en trek-ontlasting.
[afbeelding]
Stap 7
Als een ervaren chirurg de boel weer dichtnaaien, en op het mechanisch vlak is dit varkentje gewassen.
[afbeelding]
Hierna volgt het electronische gedeelte, dat vind ik wat lastiger, dus daar gaat iemand me bij helpen
Cube Nuroad Race (2022)
Dat gaat idd helemaal nergens over, als ze daar het fatsoen nog niet hebben om te reageren zou ik zeker cancellen!derx666 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:19:
Nice....
Ik begin me langzamerhand wel zorgen te maken over mijn bestelling bij motedis.nl. Heb de bestelling al op 17-9 geplaatst, betaald (via paypal gelukkig), en kreeg meteen het bericht dat hij in produktie was gegaan. Daarna... niks nada noppes... Had nog een bericht gestuurd of het mogelijk was om een kleine aanpassing te doen aan de lengte van 2 stukken. Geen reactie.... Gisteren nog om een reactie gevraagd... Geen reactie... Ik zit er sterk over te denken om mijn bestelling te cancellen en via paypal m'n geld terug te vragen.
Misschien een email probleem, je kunt even bellen om te kijken of je gehoor krijgt.derx666 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:19:
Nice....
Ik begin me langzamerhand wel zorgen te maken over mijn bestelling bij motedis.nl. Heb de bestelling al op 17-9 geplaatst, betaald (via paypal gelukkig), en kreeg meteen het bericht dat hij in produktie was gegaan. Daarna... niks nada noppes... Had nog een bericht gestuurd of het mogelijk was om een kleine aanpassing te doen aan de lengte van 2 stukken. Geen reactie.... Gisteren nog om een reactie gevraagd... Geen reactie... Ik zit er sterk over te denken om mijn bestelling te cancellen en via paypal m'n geld terug te vragen.
Ik heb mijn rack bij Sim-Lab besteld. Zondag besteld en donderdag al in huis.derx666 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:19:
Nice....
[ Voor 10% gewijzigd door derx666 op 24-09-2016 18:22 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Als je er een vindt graag hier posten, daar ben ik ook nog naar op zoek, maar nog niks gevonden wat me direct interesseert...naish123 schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:29:
Ik wil al heel lang een mini USB of dvi monitor voor een dashboard achter het stuur. Die zijn toch ondertussen wel voor een appel en een ei ergens in het verre oosten te krijgen?
Cube Nuroad Race (2022)
Waar moet ik nou precies aan denken ? Iets van een voorbeeld ?naish123 schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:29:
Ik wil al heel lang een mini USB of dvi monitor voor een dashboard achter het stuur. Die zijn toch ondertussen wel voor een appel en een ei ergens in het verre oosten te krijgen?
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Cube Nuroad Race (2022)
Nice, heb je die fans aangesloten op je potmeter van je gaspedaal ofzo? Of een appje welke aangestuurd wordt vanuit de km/u van de auto? ik ben zeer benieuwd, ook naar wat voor fans je gebruikt hebt.Henkus schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:13:
De triple tv's zijn permanent vervangen door de oculus rift.
Nieuw aan de rig is de wind simulator en de bijpassende 3d geprinte beker + bekerhouder.![]()
[afbeelding]
[video]
Ik heb helaas geen buildlog, maar op het forum van x-simulator staat uitgelegd hoe je het moet doen.jvaneijk schreef op maandag 26 september 2016 @ 00:38:
[...]
Nice, heb je die fans aangesloten op je potmeter van je gaspedaal ofzo? Of een appje welke aangestuurd wordt vanuit de km/u van de auto? ik ben zeer benieuwd, ook naar wat voor fans je gebruikt hebt.
Buildlogje?
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Dit een recent filmpje en hij koopt een schermpje op Amazon. Alleen kan ik slecht Spaans. Vandaag op een groter scherm bekijken waar ie dat vandaan haalt.derx666 schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:29:
[...]
Als je er een vindt graag hier posten, daar ben ik ook nog naar op zoek, maar nog niks gevonden wat me direct interesseert...
[ Voor 3% gewijzigd door naish123 op 26-09-2016 11:13 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Kan je het niet doormeten? Ik ga er vanuit dat 1 van de draden iets van ground is en de andere 2 op en neerschakelen?naish123 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:22:
Ik wil mijn Frex Shift+ aansluiten op een usb boardje maar de Frex heeft rood, zwart en een oranje draden en het usb boardje alleen rood en zwart.
Vroeger stond dit op de Frex website maar dat werkt niet meer weet iemand hoe deze aan te sluiten?
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Alle bei de knoppen hebben een plus, 2 draden. Up en down hebben ook allebei een plus, 2 draden en die andere 2 zijn dan 1x ground voor buttons en 1x ground voor shifter.naish123 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 07:47:
Gisteren een beetje lopen knoeien met combinaties van de draden. Maar of 1 button doet het of 2 tegelijk.
Volgens een weblog is dit de verdeling:
On the Frex Shift+
Orange is (shift up)
Red is Ground
Black (is shift down)
Maar ik 2 maal rood en 2 maal zwart voor 2 knoppen. Up en downshift.
[ Voor 16% gewijzigd door AlexP36 op 01-10-2016 22:20 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Cube Nuroad Race (2022)
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 61% gewijzigd door Schuey op 05-10-2016 12:29 ]
Ik ben ongeveer even lang als jij, en ik had mijn rig ook 1.60m lang ontworpen. Dat bleek best ruim te zijn. Ik zou zeggen dat 1.50m voldoende is, ook dan heb je nog best wat speelruimte..SkullboyNL schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:56:
Nu de vragen:
De maten kloppen die een beetje? ik ben zelf 187cm en wil natuurlijk niet dat die te klein is maar veel te groot is ook zonde. En ik heb de pedalen op de kop hangen is dat fijn of zeggen jullie van leg ze maar gewoon normaal neer zoals bijna iedereen dat heeft.
Omdat Ik al heel wat van dit materiaal heb hoef ik niet veel meer te kopen op wat koppelingen na.naish123 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:32:
Waarom bestel de rig niet gewoon bij Sim-Lab? Je kan zelfs aanpassingen doen.
Ik heb deze: http://sim-lab.eu/product/gt-cup/
Super stevig. Ik heb extra bevestigingshoeken en profiel besteld en wat aanpassingen gemaakt. Scheelt tijd en geld.
Oke bedankt dan ga ik hem wat inkorten.Leon2W schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:59:
Ik ben ongeveer even lang als jij, en ik had mijn rig ook 1.60m lang ontworpen. Dat bleek best ruim te zijn. Ik zou zeggen dat 1.50m voldoende is, ook dan heb je nog best wat speelruimte..
Die van sim-lab is 1.40m zo te zien.
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 27% gewijzigd door alexbl69 op 07-10-2016 08:26 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 3% gewijzigd door Schuey op 07-10-2016 09:34 ]
Klopt schroevendraaier ertussen en ze bereken af.Schuey schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:34:
Stevige schroevendraaier in de gleuf eronder, hefboompie, ze breken er zo uit, het is er op gemaakt
Cube Nuroad Race (2022)
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Cube Nuroad Race (2022)
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Dank u!derx666 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:12:
in 1 woord: WOW !
Ziet er echt heel netjes uit !!
Haha, dat geloof ik. Maar kost wel wat hoor. (misschien ooit nog eens een kickstarter van maken, geen idee naar de vraag
Dank! Ik heb speciale motoren gebruikt, de standaard ruitenwisser motoren zijn eigenlijk te zwak. Ook omdat ze plastic tandwielen gebruiken en die gaan zeker onder belasting invreten op elkaar. Deze motoren hebben stalen tandwielen en zijn veel robuuster. Vrachtwagen is 24V dus dan zou je al de helft aan kracht verliezen.jvaneijk schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:45:
Super gave setup, wat voor motoren heb je gebruikt? het lijken vrachtwagen ruittenwisser motoren, maar die zijn geen 12v dacht ik...
Ben wel benieuwd
[ Voor 4% gewijzigd door EntonoX op 07-10-2016 16:48 ]
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Ben dan wel benieuwd welke motoren je gebruikt hebt hiervoor (Merk + type)EntonoX schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:47:
[...]
Dank u!
[...]
Haha, dat geloof ik. Maar kost wel wat hoor. (misschien ooit nog eens een kickstarter van maken, geen idee naar de vraag)
[...]
Dank! Ik heb speciale motoren gebruikt, de standaard ruitenwisser motoren zijn eigenlijk te zwak. Ook omdat ze plastic tandwielen gebruiken en die gaan zeker onder belasting invreten op elkaar. Deze motoren hebben stalen tandwielen en zijn veel robuuster. Vrachtwagen is 24V dus dan zou je al de helft aan kracht verliezen.
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq