@
R2D2 De reden dat ik het niet in DM doe, is dat je hier publiekelijk een mening als feit verkondigt n.a.v. een test die volgens jou niet te weerleggen is. Daarbij doe je allemaal aannames waar niets van klopt en lees je echt zaken niet of niet goed.
Ik heb ook genoeg moeite gedaan om:
Euhmmmm nee, oefening baart kunst is helemaal niets persoonlijks aan en kan volgens mij gewoon als feit beschouwd worden.
uit te sluiten, maar ook daar lees je wat je wil lezen. Ik ben het namelijk mee eens dat oefening kunst baart en heb daar voor gezorgd dat de impact ervan te verwaarlozen is met het effect wat ik ervaar. Je blijkt niet te willen/kunnen snappen dat iemand anders een andere ervaring kan hebben dan jij. Ik doe jouw ervaring niet af als onzin, want dat is jouw ervaring.
Truebrake is niet 100% een LC, heb ik ook al aangegeven, maar in de praktijk komt het heel erg in de buurt. Een CSL V1 met het stukje composiet komt er niet in de buurt en heb ik allemaal in de praktijk getest. Dat je dat op die manier vergelijkt, geeft duidelijk aan dat je het nooit hebt geprobeerd.
De uitslag van de G27 is vele malen groter dan de Truebrake, niet te vergelijken. De uitslag van de G27 is wel wat korter dan die van een CSL pedalen set, maar niet zo groot als tussen een Truebrake en de originele G27 pedalen. En die rem werkt helemaal niet lekker voor mij.
De CSL Elite V2 LC is bij mij nagenoeg met zo weinig uitslag als de Truebrake, kan je gewoon instellen zoals je wil.
Je zit daar gewoon aannames te doen zonder dat je weet wat de verschillen zijn. Duidelijk voor mij, dat er geen discussie mogelijk is. Je bent hier dingen aan het roepen om jouw idee te kunnen verantwoorden, terwijl er dus niets van klopt.
Laat het hierbij, want op die manier blijven we inderdaad in rondjes gaan doordat je iedere keer niet goed leest of bewust zaken anders ziet.
De belangrijkste reden voor de discussie van mij uit, is om mensen heel duidelijk mee te geven om zaken goed te testen, want het is simpelweg persoonlijk.
Ga lekker een uurtje met een LC op een baan met een auto rijden die je kent en doe dat daarna met de oude rem en herhaal dat nog een keer. Liever wat langer, maar op deze manier kan je er al een redelijk beeld van vormen.
Dan weet je wat je ervan vindt, rijd het lekkerder, zijn de tijden consistenter of niet?
- als het eerste alleen waar is, is het je waard, kopen
- als beide waar zijn, is het je waarschijnlijk wel waard

- als alleen het laatste waar is, wat vind je belangrijker, het gevoel of je tijden? Daarvanuit wel of niet kopen.
EDIT:
Nog even een edit, als je met (hoge) ABS rijdt, dan wordt het verschil uiteraard kleiner per gradatie hoger. Zonder ABS, hoe ik rijd met de F1 auto's, is het verschil voor mij veel duidelijker. Met hoge ABS kan je gewoon je rem intrappen hoe je het wil en gaat het wel goed, lage ABS is wat dat betreft wel weer een ander verhaal natuurlijk.
Als een auto uit de fabriek ABS heeft, rijd ik vaak wel met ABS zoals het normaal ook gedaan wordt. Probeer het wel eens zonder in dergelijke gevallen, wat wel redelijk gaat, maar dan merk ik waarom dergelijke auto's van de fabriek uit heeft. Dan is het meestal wel voordeliger ABS aan te hebben.
[
Voor 10% gewijzigd door
Koldur op 25-04-2023 20:20
]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm