Ik ben de simrace-hobby weer aan het oppakken na een aantal jaren afwezigheid.lasharor schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:19:
[...]
Grappig, ik wist niet dat jij ook actief was in de simracing wereld. Kunnen we binnenkort specifieke simracing content verwachten?![]()
<knip>
De SimJack UT's ken ik niet, maar de laatste generatie Simsonn Plus X pedalen zijn best goed. Ik heb dit weekend ook met de Huesinkveld pedalen gespeeld en daarvan is de bouwkwaliteit inderdaad nog een stuk netter en vooral het koppelingspedaal van de Sprint set voet echt wel beter dan die van Simsonn. Maar voorlopig ben ik zeer tevreden met mijn set!
Wat betreft de haptics: Subtiele feedback voor ABS en TC en een lichte 'thumb' tijdens het schakelen vind ik meer dan voldoende. Ik heb deze kleine transducers gekoppeld aan een 2x25Watt versterker met het vermogen op 40%. Ze kunnen veel harder, maar meer is echt overkill imo.
De grotere schakers die jij gebruikt heb ik ook, bij mij zitten ze aan binnenkant van mijn stoel in beide hoeken geklemd. Toffe toevoeging voor shifting en road vibration feedback! Ook deze staan op minder dan 50% volume.
:strip_exif()/f/image/GAjFSrUfPKpYYnt94yEbn9C5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/7mG4TpIOHa1L7uChWpOveiKE.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/p6m5cq5bjBHMjSz94SsZEN46.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/UefD0mmJLUXCQIwHpy0fwGwW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vceBWiJBi5LPG8gZwuDmfHN5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/m2NKDOdYSgJ0fZoFo0DrcwvO.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TjzJEGViKPwD5M5Sa3xOsDV0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZInif5BgSPsTQDgHR1tIy6gV.png?f=fotoalbum_large)