Helemaal mee eens hoor, voor de immersie kan ik het me zeker voorstellen dat het leuker is. En ik begrijp ook echt wel dat er voordelen zijn aan het racen met triples. Maar ik heb het idee dat het door velen gebracht wordt alsof triples echt nodig zijn om serieus te kunnen racen en daar heb ik gewoon een andere mening over.Mistacal schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:01:
[...]
In basis zou je kunnen zeggen dat een g29 met een 19" scherm voldoende is. Want het gaat om driving skills.
Het hele idee, is naar mening mening juist een zo groot mogelijke immersie te verkrijgen met wat we doen, triples/motion/bass shaker/VR etc
Denk dat je die 2 dingen moet scheiden, nee j gaat niet harder met een otion rig, is het leuker? Voor sommige wel.
Simracen is een serieus dure hobby. En als ik dan de reactie van bijvoorbeeld Chielioj lees, dan denk ik laat je niet gek maken door alles wat hier gezegd wordt. Lekker racen en meters maken. Op een gegeven moment weet je hoe groot je auto is en kom je tegenover gasten die dat ook weten. Dat scheelt al een hoop.
Overigens staat iedereen vrij in z'n keuzes. Als je een andere mening hebt ook helemaal prima, maar wil vooral de mensen die al aardig maxed out zijn qua budget ook even een ander perspectief geven.
@Señor Sjon, gewoon cockpitview
:strip_exif()/f/image/UefD0mmJLUXCQIwHpy0fwGwW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vceBWiJBi5LPG8gZwuDmfHN5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/m2NKDOdYSgJ0fZoFo0DrcwvO.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TjzJEGViKPwD5M5Sa3xOsDV0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZInif5BgSPsTQDgHR1tIy6gV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/haFwlX25U3SLdPqSJavOn1GA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IY4770H6ADqMWBxcsZ3XAolC.jpg?f=fotoalbum_large)