Ja en nee.
Hij focust zich op een stukje waarin wordt gezegd, dat op punten waar de de S4 beter was, met een grotere verschil gewonnen werd dan bij de overwinning van de HTC One op de S4.
Maar de conclusie zegt dat de 2 toestellen aan elkaar gewaagd zijn en dat men zelf een keuze moet maken. Er wordt geen winnaar gekozen, maar dat moet iederereen dus voor zichzelf bepalen.
Voor mij is het de S4, omdat ik naar
mijn mening vindt dat de S4 wint op punten die
ik belangrijker vind. Het eninge relevante punt waarop de HTC het van de S4 wint, en nogmaals dit is mijn mening, is de look en feel. Nou heb ik beide toestellen niet in de hand gehad, maar HTC toestellen voelen wat dat betref altijd premium en Samsung toestellen een stuk minder. Mijn HTC Desire voelt meer premium aan dan mijn huidige S2.
Ik vind het ook fijn om te lezen wat ik dus al vind/roep over Sense 5 en Touchwiz. Kijkend naar de software vindt ik Touchwiz ook een stuk dichter tot stock android.
Qua camera ben ik wel verrast dat de HTC One het verliest van de S4 in lowlight. Wel moet ik erbij zeggen dat ik nou niet echt veel lowlight foto's heb gezien om eens te zijn met de conclusie van GSMArena. Zou het raar vinden dat met een grotere aperture en OIS de S4 het weet te winnen van de One in een lowlight shootout.
Franco10 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:21:
[...]
- Alle HTC mensen zongen in koor dat de software traag was van de S4 en vol met troep zat. Uit deze review blijkt dat deze juist dichter bij Android zit dan One en krijgt de voorkeur.
=> Eens, heb dat nooit begrepen. Dat is duidelijk te zien
- Er werden misleidende foto's geplaatst waaruit zou moeten blijken dat de One een goede camera had. Uit deze test blijkt dat deze zwaar achter blijft op de S4 en de concurrentie niet aankan met oudere modellen.
=> Mwhaaa, misleidende foto's.... er was gewoon gewoon geen vergelijking met de S4. Is toch heel wat anders...
- Het AMOLED scherm kreeg veel kritiek en het komt ook weer als winnaar uit deze test. Ook de accuduur is beter.
=> Winnaar.. Scherm heeft een betere zich in direct zonlicht, maar het scherm van de HTC One with het ook op andere punten hoor, hogere PPI etc...)
Qua beleving heeft ieder z'n voorkeur. Maar voor de objectieve tester komt de S4 toch wel als winnaar uit de bus, zoals dus twee reviews bevestigen.
=>Ehhhh, Ik ga voor de S4, maar ik kan objectief niet zeggen dat de S4 beter is... De S4 heeft, op de voor mij belangrijkere punten, beter features of is iets beter dan de One, daarom kies ik voor de S$, en is 'ie in mijn ogen beter. Nou vind ik Boomsound overbodig, maar voor iemand anders is het geweldig, zelfde geldt voor Blinkfeed. Ik denk dat als ik 15 jaar jonger was ik het wel geweldig had gevonden, maar ik heb nu, als oude man
, geen behoefte heb aan blinkfeed en Zoe.
Franco, ik ga voor de S4, maar ik vind eerlijk gezegd niet dat jij een Bullet beide objectief zijn.
De One en de S4 zijn gewaagd aan elkaar en het is nou eenmaal een persoonlijke keus. Degene waar
jij voor kiest is in
jouw ogen de winnaar.
[
Voor 38% gewijzigd door
FrankGuthrie op 27-03-2013 11:34
]