![]()
Deze drie high-end toestellen hebben allemaal hun eigen voor- en nadelen, hun eigen unieke features, hun eigen design, gebruikte materialen en eigen Androidskin. Waar ze wel allemaal hetzelfde in zijn is het feit dat het high-end Androiddevices zijn, die allemaal dingen naar 'telefoon van het jaar 2014' Alledrie de toestellen zijn nog niet op de markt, dus goed reviews vergelijken gaat nog niet op. Toch alvast een topic, want de reviews zullen in de komende weken toch echt goed gaan rondvloeien op het www. Dit topic is dan ook bedoeld om onder fijne omstandigheden en met begrip voor elkaar te discussiëren over deze drie high-end devices. Mocht dat niet goed gaan en uitlopen in een groot bash- en flametopic, zijn we helaas snel klaar en gaat het op slot. Je mag uiteraard je voorkeur uitspreken voor een toestel, maar gebruik hiervoor dan goede argumenten. Een toestel afschieten kan natuurlijk ook, maar houd het uiteraard netjes, gebruik daarvoor argumenten en nogmaals; respecteer ieders mening!
Ga jij voor één van deze drie toestellen of houd je het bij je huidige toestel? Uiteraard zijn er ook nog genoeg andere high-end devices die eraan komen van andere fabrikanten zoals de OnePlus One of de Oppo Find 7. In mei komt LG me zijn LG G3 en wat nog meer... Poll: Voor welke telefoon ga jij? • HTC One M8 • Samsung Galaxy S5 • Sony Xperia Z2 • Oppo Find 7 • OnePlus One • Anders... • Houd mijn huidige toestel Whatabout my opinion: Het wordt sowieso geen Sony of Samsung, dit vanwege de grootte, design wat me niet aanspreekt. De nieuwe HTC One zou best weleens een kansje kunnen maken eerlijk gezegd. Design is prachtig, eindelijk microSD-kaartslot, lijkt me een luxeuze device en Sense kon me altijd al bekoren. Minpuntjes zullen de grootte zijn, die zwarte bezel met HTC-logo is jammer, evenals het notificatie-ledje. Ook de prijs zal hier uiteraard mee meespelen, maar die zal wel rond de € 699 liggen en dat is prijzig. M'n hudige toestel voldoet eigenlijk nog steeds, vind ik nog steeds mooi, is nog steeds snel zat, biedt enkele unieke functies dus waarom ik zou moeten upgraden weet ik ook nog niet. Time will tell... De Oppo Find 7 wordt het ook niet, te groot, ColorOS, spreekt me niet zo aan. De OnePlus One zou ook nog weleens een kansje kunnen maken, mits deze simpel en snel beschikbaar zal zijn. Ook LG lijkt me interessant, als ze afstappen van hun plastic behuizingen en een microSD-kaartslot implementeren. Maar daarover doen alleen wat geruchten over mei de ronde, duurt lang. Gewoon discussiëren met goede argumenten en niet bashen en flamen dus |
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit