Het scherm zou buiten bij goed weer soms lastig te zien zijn. Verder lees ik in veel reviews eigenlijk wel hetzelfde, alles lijkt geweldig, maar uiteindelijk is het net prima. Goede allrounder, geen uitblinker. Misschien dat de heisa over de specs en foto's iets te hoge verwachtingen deed scheppen?cordonbleu schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:06:
In welk opzicht dan wel? Snap echt niet wat je hiermee bedoelt. Het scherm van de Z2 is gewoon top, de behuizing en de feel kan niet beter. Het voelt als een zeer solide premium device.
Als ik overigens de laatste pagina's in het Z2 topic lees, schrikt dat me zeker wel af. De Z2 lijkt behoorlijk wat kinderziektes te hebben waarvan sommige, zoals de kiertjes en de camera centratie, toch wel aan bouwkwaliteit te wijden zijn. Ik zelf heb weinig zin om 2 keer met een telefoon terug te gaan.
En dat is zonde. Want met de LG G3 is nog minimaal een maand weg, en echt hele sterke in-depth reviews hebben we daarvan nog niet gezien, de HTC M8 heeft een minderwaardige camera en de S5 heeft Touchwizz, leek de Z2 voor mij misschien toch wel de keus te worden.
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-06-2014 14:09 ]