Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:36
cordonbleu schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:06:
In welk opzicht dan wel? Snap echt niet wat je hiermee bedoelt. Het scherm van de Z2 is gewoon top, de behuizing en de feel kan niet beter. Het voelt als een zeer solide premium device.
Het scherm zou buiten bij goed weer soms lastig te zien zijn. Verder lees ik in veel reviews eigenlijk wel hetzelfde, alles lijkt geweldig, maar uiteindelijk is het net prima. Goede allrounder, geen uitblinker. Misschien dat de heisa over de specs en foto's iets te hoge verwachtingen deed scheppen?

Als ik overigens de laatste pagina's in het Z2 topic lees, schrikt dat me zeker wel af. De Z2 lijkt behoorlijk wat kinderziektes te hebben waarvan sommige, zoals de kiertjes en de camera centratie, toch wel aan bouwkwaliteit te wijden zijn. Ik zelf heb weinig zin om 2 keer met een telefoon terug te gaan.

En dat is zonde. Want met de LG G3 is nog minimaal een maand weg, en echt hele sterke in-depth reviews hebben we daarvan nog niet gezien, de HTC M8 heeft een minderwaardige camera en de S5 heeft Touchwizz, leek de Z2 voor mij misschien toch wel de keus te worden.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-06-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik neig steeds meer naar de LG G3. Goede specificaties, goede behuizing en in mijn ogen weinig minpunten in de uitwerking.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:36
Vanavond langs de winkel geweest, wou even de telefoons in handen hebben. De Z2 lag totaal niet lekker in de hand, heel hoekig. De HTC voelt heerlijk, en de Samsung S5 ook prima. Gezien camera toch een heel belangrijk punt is heb ik uiteindelijk toch voor de S5 gekozen en hoop ik maar dat Touchwizz inderdaad verbeterd is t.o.v. mijn ervaringen op de S3.

Zometeen maar even bestellen bij Typhone :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348584

Kunnen we hier straks de S5 prime ook aan toevoegen? Er circuleren diverse geruchten dat dit toestel deze maand aangekondigd gaat worden (http://www.techradar.com/...e-news-and-rumors-1249366)

Natuurlijk afwachten allemaal nog of dit door gaat. Zeker aangezien er ook in het artikel staat dat September ook nog een optie is.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 348584 op 08-06-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-06 10:49
Anoniem: 348584 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 15:55:
Kunnen we hier straks de S5 prime ook aan toevoegen? Er circuleren diverse geruchten dat dit toestel deze maand aangekondigd gaat worden (http://www.techradar.com/...e-news-and-rumors-1249366)

Natuurlijk afwachten allemaal nog of dit door gaat. Zeker aangezien er ook in het artikel staat dat September ook nog een optie is.
Ik denk dat dit de Samsung Galaxy Alpha is geworden, mooie behuizing maar niet high-end.

Zelf mag ik ook weer een nieuw toestel uitkiezen. Ga denk ik voor de HTC M8. Is er iemand die weet of er nog een nieuwere 'opgevoerde' HTC uitkomt binnenkort? (Zoals met de HTC One X+ die ong, half jaar na de One X kwam).

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Mitchell-CWD schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:30:
[...]

Ik denk dat dit de Samsung Galaxy Alpha is geworden, mooie behuizing maar niet high-end.

Zelf mag ik ook weer een nieuw toestel uitkiezen. Ga denk ik voor de HTC M8. Is er iemand die weet of er nog een nieuwere 'opgevoerde' HTC uitkomt binnenkort? (Zoals met de HTC One X+ die ong, half jaar na de One X kwam).
Nee als we htc mogen geloven.Komt alleen nog een 64 bit versie van nieuwe htc desire. Februari-maart komt de opvolger van m8.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-06 10:49
Amaze86 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 00:01:
[...]

Nee als we htc mogen geloven.Komt alleen nog een 64 bit versie van nieuwe htc desire. Februari-maart komt de opvolger van m8.
Ok thanks, dan ga ik ook niet wachten en de M8 maar bestellen :)

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-06 09:46
Tsurany schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:25:
Ik neig steeds meer naar de LG G3. Goede specificaties, goede behuizing en in mijn ogen weinig minpunten in de uitwerking.
Heb je dit toestel nog aangeschaft? Ben namelijk zeer benieuwd wat je er van vindt.

Ik heb zelf nu een iPhone 5 en wil een ander toestel uit gaan zoeken. Gezien de aanschafprijs van nieuwe releases van Apple (vaak ruim boven de 700 euro voor de toestellen met wat grotere opslag) wil ik de overstap naar Android gaan maken.

Voorlopige selectie toestellen die in aanmerking komen:
- M8.

Grootste nadeel lijkt me de camera. Zijn er M8 eigenaren die hun ervaringen hierover kunnen delen, zijn de foto's echt slecht of is het eigenlijk wel goed genoeg?

- G3.

Grootste nadeel van deze telefoon lijkt me de snelheid van het OS. Ik lees her en der klachten dat het allemaal net niet snappy aanvoelt waarschijnlijk doordat de telefoon zo gigantisch veel pixels aan moet sturen op het scherm. Verder vind ik 'm er super uit zien.

- X+1

Nog niet uit maar wellicht het wachten waard? Motorola komt dicht bij stock Android als ik me niet vergis.

Meer toestellen dan deze heb ik niet die in aanmerking komen. Van Samsung heb ik het idee dat ze Android wel erg veel aanpassen, ik zou het liefst compleet stock Android hebben maar de nieuwe Nexus gaat volgens geruchten een 5.9" scherm te krijgen wat ik te groot vind en van die Google Play Edition telefoons komen er ook niet meer veel uit volgens mij...

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-06 23:07
Waarom geen Z2 dan? Heeft alles wat je wilt :).

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-06 09:46
Iekozz schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 02:36:
Waarom geen Z2 dan? Heeft alles wat je wilt :).
Eerlijke antwoord; nog nooit naar dit toestel om gekeken :). Hoe is Android op de Z2, redelijk stock of zit er een zware skin bovenop?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marek965
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-04 08:31
Behoorlijk stock. De skin is licht, ik merk nooit haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-06 19:44
Sony heeft de lichtste skin als je vergelijkt tussen Sony, HTC, Samsung en LG.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Houd het on-topic, geen geflame onder elkaar, wat iemand anders goed aan een toestel vind hoeft voor jou niet op te gaan....