Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-07 22:05
Cyleo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 00:16:
[...]

Uiterlijk en hoe de telefoon aanvoelt is voor mij juist een vrij bepalende factor, zeker nu de telefoons qua specs zo dicht bij elkaar liggen. Voor mij heeft het design van de Z echt de doorslag gegeven om voor die te gaan.
En ook de afwerking lijkt mij voorlopig in het voordeel van de Z te spreken. Op wat gevallen met spontane barsten na en wat dode pixels zijn er verder weinig problemen of slechte afwerkingen met de Z te vinden..

Ik zou ook met de kennis van nu voor de Z kiezen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 22:16
Kijk dat noemen we nog eens een review! Erg goed verhaal en zo te lezen een bewuste en juiste keuze voor jou om voor de ZL te gaan.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hier geplaatst, omdat het vergelijk met de HTC One ook nog weleens terugkomt :)
In het scherm, de kijkhoeken, de volume-output (die van de ZL echt niet tegenvalt ivm de One eigenlijk)

Sony Xperia ZL vs HTC One

Sony Xperia ZL - Kijkhoeken

Sony Xperia ZL - Kijkhoeken vs HTC One

[ Voor 76% gewijzigd door CLB op 15-05-2013 08:52 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Voor mij is het belangrijkste software out of the box. Ook vind ik belangrijk dat software geüpdate wordt (samsung is hier gewoon goed in). Amoled scherm ben ik ook fan van. Voor verschillende mensen verschillende behoeften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zozo Samsung, toch door dat het een beetje te dol werd:
nieuws: Samsung gaat gebrek aan opslagruimte Galaxy S4 onderzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-07 13:55
CLB schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:24:
En hier geplaatst, omdat het vergelijk met de HTC One ook nog weleens terugkomt :)
In het scherm, de kijkhoeken, de volume-output (die van de ZL echt niet tegenvalt ivm de One eigenlijk)
[video]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Na de update heeft de Z nóg mooier kleuren, het is echt bizar mooi nu. Ik vermoed dat de ZL deze ook wel kan krijgen, misschien wel met dezelfde sprongen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-07 22:58
Foto van de XZ met weinig licht (niet van mij):
https://www.box.com/s/rt9msgprpfgu365hwq8l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Zo, mijn vriendin is over gestapt van HTC One v naar Sony. Ze kon het helaas niet vinden bij HTC. Butterfly te rood en de One net te duur.

Dus is ze voor een Xperia Z gegaan. Ik heb een One. Dus mooi kunnen vergelijken.

Ik vind het scherm van de One 100 keer beter dan de Z. Tjonge tjonge. Het ziet er allemaal heel donker uit op de Z. Details vallen weg. En het lijkt net of de beschermlaag van het scherm er nog over heen zit. Echt washed out kleuren. En weinig contrast. Facebook blauw is lichtblauw en het wit is grijs.

Als je brightness vol zet op de Z haalt de helderheid het niet eens bij half op de One.

Ik had m zelf terug gebracht vanwege de beeldkwaliteit. Ik vind het echt ronduit slecht. Maar goed nu ben ik de One gewent. Dus misschien verwent.

Ook merk ik dat de menu's niet echt vloeiend gaan, maar dat is minimaal.

Ach het is haar telefoon. En hij is paars. En is er blij mee.. Dus dat is het belangrijkste ;)

EDIT

Na update... Die niet werd herkend over OTA is het beter geworden. Dus bovenstaand commentaar over beeldkwaliteit is bijgesteld.
Hoewel de details nog wel iets beter zijn op de One is het scherm van de Z zeker goed te noemen.

[ Voor 27% gewijzigd door wackidth op 25-05-2013 10:39 . Reden: Na software update commentaar ongegrond ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan is er wat geks, heeft ze een slecht scherm of er staat iets verkeerds ingesteld, zie foto's hierboven.

Voor of na de. 253 update van de Z vergeleken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
CLB schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 09:36:
Dan is er wat geks, heeft ze een slecht scherm of er staat iets verkeerds ingesteld, zie foto's hierboven.

Voor of na de. 253 update van de Z vergeleken?
Ze heeft de 10.1.a.1.434 zag op de website van Sony een lagere release op 17-5?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar die is wel nieuwer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Thanks....

Vaag... OTA had ik al eerder geprobeerd en die deed het niet toen ik de software versie zag dacht ik, Ow deze is zelfs nieuwer.

Maar goed, is nu bezig met companion.

Wereld van verschil die update.... Beeldkwaliteit is nu zeker aan elkaar gewaagd!! Al zou ik mijn One er niet voor willen ruilen

[ Voor 17% gewijzigd door wackidth op 25-05-2013 10:51 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Laatst online: 16:46
Ik wilde deze week een S4 gaan bestellen, maar na het lezen van de reviews ben ik toch gaan twijfelen om misschien toch voor de HTC te gaan.

Wat me vooral aanspreekt is het mooiere design. Aan de andere kant ben ik altijd erg tevreden geweest over Samsung producten (en hoor ik over het algemeen wat betere verhalen over Samsung dan over HTC) en lijkt de S4 het betere scherm te hebben.
En Samsung schijnt over het algemeen sneller te updaten, en heb ik niet zo'n behoeft aan HTC's Sense (kan zijn dat ik aan een oude versie zit te denken, en dat het nu beter is). En om eerlijk te zien vind ik die nieuwe features van de S4 wel leuk, al vermoed ik dat ik de meesten alleen in de eerste weken zal gebruiken :+. Die dingen zijn niet superbelangrijk voor me, maar spelen in mijn achterhoofd natuurlijk wel mee.

Moeilijke keus, ik denk dat ik van de week eens een winkel binnenloop om de telefoons te zien en vast te houden, is toch anders dan van een foto.

[ Voor 8% gewijzigd door Arrne op 26-05-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Arrne schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:52:
en lijkt de S4 het betere scherm te hebben.
Volgens mij niet. De gemiddelde kleurfout is groot tov de Oppo Find 5 en de One. Ik vind dit ook zichtbaar. Ik vind dat de schermen van de One, SGS4 en Oppo Find 5 elkaar overall niet veel ontlopen. De One is het scherpste, de S4 is zichtbaar minder scherp. De kleuren van de Find zijn het beste. De S4 heeft echt zwart. Overall geef ik zelf de voorkeur aan het scherm van de Find, dan de One en dan de S4, maar ik kan me goed voorstellen dat anderen een andere voorkeur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-07 19:32
Ik zit al sinds de introductie te twijfelen tussen deze toestellen. Mijn huidig toestel is een SII en mijn toestel daarvoor was een Nokia N96. Dat was een echte oldtimer maar ik deed er echt alles mee wat er mee kon. Inclusief TV kijken via de ingebouwde tuner. In het begin kon ik met de N96 met relatief intensief gebruik met gemak 3 a 4 dagen met een volle accu lading. Dat ik hierboven lees dat men al tevreden is met 1 dag op de accu vind ik dan ook jammer. Ik weet dat de gemiddelde smartphone qua techniek vele malen verder vooruit is dan een N96 (vooral qua scherm) en dus ook meer energie verbruikt. Toch vind ik het jammer dat men met het huidige verbruik tevreden is. Deze tendens zorgt er imho voor dat smartphone en accu fabrikanten dat niet meer als een erg hoge prioriteit zien.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
@cordonblue.

Gelukkig verschillen we van mening. Anders liepen we allemaal met een One rond.

Ik weet niet waar jouw argumenten op zijn gebaseerd. Mijn vriendin heeft een Z, dus heb hier een heel goed vergelijk.
De kleuren van de Z zijn misschien realistisch, maar de one is daarin net zo goed. Vooral vergeleken met een S4. Bij de Z vallen heel veel details weg met foto's. Het is minder scherp dan de One. en het display ligt te diep tov het touchscreen.

Ik begrijp best dat je de z wilt verdedigen omdat jij m hebt. Maar als je meer de tijd hebt om te vergelijken zie je echt wel dat de One de winnaar is van de twee.

[ Voor 8% gewijzigd door wackidth op 29-05-2013 17:52 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Laatst online: 09-07 10:17
wackidth schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:50:
@cordonblue.

Gelukkig verschillen we van mening. Anders liepen we allemaal met een One rond.

Ik weet niet waar jouw argumenten op zijn gebaseerd. Mijn vriendin heeft een Z, dus heb hier een heel goed vergelijk.
De kleuren van de Z zijn misschien realistisch, maar de one is daarin net zo goed. Vooral vergeleken met een S4. Bij de Z vallen heel veel details weg met foto's. Het is minder scherp dan de One. en het display ligt te diep tov het touchscreen.

Ik begrijp best dat je de z wilt verdedigen omdat jij m hebt. Maar als je meer de tijd hebt om te vergelijken zie je echt wel dat de One de winnaar is van de twee.
Ik weet niet op welke reactie van mij je nu inhaakt aangezien je mij niet gequote hebt en ik al een heel tijdje niet gepost heb in dit topic en dus geen post van mij hier zie. Maar ik neem aan dat je doelt op mijn reactie op jouw post in het HTC One topic.

Jij zegt daar dat het display van de Z op alle punten minder goed is dan de One. Ik heb daar op gereageerd dat ik dat niet eens ben. Toen als voorbeeld genomen dat de kleuren, scherpte en details op de Z zeker wel goed zijn. Ik zei dat de One op deze punten niet duidelijk beter scoort dan de Z. Waarmee ik dus niet zeg dat de One hier slechter scoort dan de Z. Goed lezen; niet duidelijk beter. Dus absoluut niet slechter, misschien iets beter zelfs nog. Ook heb ik gezegd dat de One wel duidelijk een stuk beter is dan de Z in het geval van de kijkhoeken.
Het display van de Z recht van voren bekeken vind ik kwalitatief net zo goed als dat van de One. Alleen als je de Z onder een hoek gaat bekijken wordt dit een stuk minder. Pas dan lijkt het idd of het scherm te diep ligt. Recht van voren bekeken is dit echter niet zo. Daarom is hij ook zo goed afleesbaar in direct zonlicht.

Ik heb zeker tijd gehad om ze te vergelijken aangezien een vriend van mij de One sinds kort heeft en ik hem dus wat heb kunnen testen. Display kun je natuurlijk gewoon direct testen als je ze side-by-side hebt liggen, daar hoef je beide toestellen niet eerst een tijdje voor te hebben. Je kunt display meteen vergelijken. En dit waren mijn ervaringen ermee. Batterij, software ed. kan ik in het geval van de One dan natuurlijk niet echt over spreken, aangezien je voor deze punten het toetsel wel langer moet hebben om te kunnen oordelen.
Heeft dus niks met verdedigen te maken. Zijn gewoon mijn observaties. De One is net als de Z een prachtig toestel en ik hoop dat HTC en Sony er velen verkopen om uit het slop te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond de ZL persoonlijk beter dan de One qua kleuren, zie m'n foto's hierboven.
Voor de rest ken ik de Z niet zo goed als de ZL, maar scherpte en details t.o.v. de One >goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358075

Wat is nou het daadwerkelijk verschil tussen de Snapdragon S4 & 600? Dacht dat er ook een 600 in mn Xperia Z lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Anoniem: 358075 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:30:
Wat is nou het daadwerkelijk verschil tussen de Snapdragon S4 & 600? Dacht dat er ook een 600 in mn Xperia Z lag.
De cpu kernen kunnen hoger geklokt worden bij de 600. De gpu is exact hetzelfde, alleen iets hoger geklokt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358075

cordonbleu schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:42:
[...]

De cpu kernen kunnen hoger geklokt worden bij de 600. De gpu is exact hetzelfde, alleen iets hoger geklokt volgens mij.
Ik heb me niet zo in mobiele techniek verdiept maar de S4 Pro wordt ook op Snapdragons site als andere CPU gearceerd en is dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
De cpu is verschillend idd.

Hier wat leesvoer: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=38236032

[ Voor 60% gewijzigd door cordonbleu op 30-05-2013 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Nah... Gelukkig verschillen we allemaal van mening. En zijn bevindingen altijd subjectief wat de een wel mooi vind, vind de ander niet.

Ken zat mensen die zeggen dat Samsung mooie kleuren heeft!! Tja je moet er van houden zeg ik dan maar altijd.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batentje_kaitos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik kan niet zonder micro sd ondersteuning. Het is altijd fijn om alles op een micro sd kaartje te hebben staan want dat zal nooit gewist worden bij wat voor een soort reset naar fabrieksinstellingen dan ook. Want er kan altijd iets van een Boot Loop gebeuren of dat alles misgaat of dat het toestel gewoon kapot valt. Zo een kaartje is nauwelijks kapot te krijgen wanneer het toestel valt.

Daarom heb ik een S4 gekocht. Als de HTC One micro SD ondersteuning had dan wist ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Ik ben zelf een iPhone gebruiker en heb voorheen wel Android gehad, dus wilde toch weleens de One en S4 vergelijken en dit ook bij een telecomwinkel gedaan vandaag. Conclusie voor mij; verschil van dag en nacht, het is dat ik nog voor iOS ga anders was het zeker de One geworden, die S4 mag niet eens in de schaduw staan van de One. De HTC is echt prachtig om te zien en de afwerking is erg goed tov de plastieke S4. Ook vond ik het scherm van de One vele malen beter met name kwa scherpte en kleurverzadiging/kleurechtheid. Noem me maar gek, maar ik zie bij de S4 nog steeds de pentile lay-out, al is dit bijna nihil tov de s3, maar ik zie het wel degelijk nog. Als ik toch weer voor Andoid zou gaan zou de Htc One het voor mij zijn geworden.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Rudios schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:42:
Ik ben zelf een iPhone gebruiker en heb voorheen wel Android gehad, dus wilde toch weleens de One en S4 vergelijken en dit ook bij een telecomwinkel gedaan vandaag. Conclusie voor mij; verschil van dag en nacht, het is dat ik nog voor iOS ga anders was het zeker de One geworden, die S4 mag niet eens in de schaduw staan van de One. De HTC is echt prachtig om te zien en de afwerking is erg goed tov de plastieke S4. Ook vond ik het scherm van de One vele malen beter met name kwa scherpte en kleurverzadiging/kleurechtheid. Noem me maar gek, maar ik zie bij de S4 nog steeds de pentile lay-out, al is dit bijna nihil tov de s3, maar ik zie het wel degelijk nog. Als ik toch weer voor Andoid zou gaan zou de Htc One het voor mij zijn geworden.
onmogelijk dat je pentile ziet op een full-hd 5 inch scherm. Dat is gewoonweg niet mogelijk met het menselijk oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Toch zie ik structuur bij vooral witte vlakken. Schijnbaar heb ik scherpe ogen ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Laatst online: 08-07 22:58
acst schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:19:
[...]

onmogelijk dat je pentile ziet op een full-hd 5 inch scherm. Dat is gewoonweg niet mogelijk met het menselijk oog.
Kijk maar eens naar het scherm van een droid 3. Super slecht door pentile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
acst schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:19:
[...]

Dit is dus onjuist. Het verschil valt binnen het onderscheidend vermogen van het menselijk oog. Op 30 cm afstand redelijk op de grens, op 25 ruimschoots. Dan laat ik effecten als artefacten en jaggedness nog buiten beschouwing. Die zijn vrijwel zeker makkelijker te zien maar daar is bij mijn weten geen specifiek onderzoek naar gedaan.

[ Voor 26% gewijzigd door Sigis op 07-06-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:50
Zit met een dubio. Ik heb veel apple producten in huis en heb de Iphone5 ook nog nog de shortlist staan. Qua hardware lopen de S4 en de One rondjes om de iPhone5. Maar gebruik je al die hightech hardware? Scherm zeg ik ja, dus dat zou betekenen een pluspuntje voor de S4 en One. Maar overige zaken merk je er naar mijn mening weinig van. Ben in iedergeval geen gamer die spelletjes speelt op zijn toestel.

Dan de camera, hier twijfel ik zeer zwaar of de HTC One de juiste keus is. Ik maak zeer veel foto's en video's met de telefoon, en vind dat dit bij een high end toestel goed of zelfs uitstekend moet zijn. Heb wat foto's van de One gezien en vind het niet overtuigend voor een dergelijke telefoon. Nu werd hier op tweakers gemeld dat het mogelijk ook door de software kan komen. Is dit zo? Of is de One ondergeschikt in foto's t.o.v. de S4 en Iphone5?

De One en de Iphone5 vind ik qua behuizing vele malen mooier dan de S4. Dus hierin is de S4 weer een stapje minder. Al is dat een kwestie van smaak uiteraard.

En dan misschien wel het belangrijkste, wat zijn nu de praktijk ervaringen wat betreft accuduur bij normaal gebruik. Denk hierbij aan facebooken, mailen, agenda syncen ongeveer een 15min p/dag telefoneren in/outbound.

En uiteraard foto's maken/filmpjes.

Kan men hier wat uitsluitsel geven?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambann
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-07 08:30
Ik heb zelf nu een paar weken de HTC One waar mijn voorkeur naar uit ging.
Mijn keuze is gebaseerd op het feit dat ik dit toestel ruim 2 jaar wil houden. In die 2 jaar moet deze goed blijven werken (bij deugdelijk gebruik) en moet hij er netjes uit blijven zien (dus niet laten vallen meegerekend)
Ik kom van de Desire HD af welke ik zonder echte problemen 2,5 jaar heb gebruikt. Ik heb deze zonder hoesje en screenprotector gebruikt en kon op de Aluminium (buiten val schade) geen zichtbare krassen opmerken. Daarom dat mijn voorkeur uit gaat naar de aluminium body.
Ik verwacht persoonlijk dat 32GB genoeg is voor de komende 2 jaar. De accu heb ik nooit verwisseld van de Desire HD, wat voor mij geen argument was om er een punt van te maken.

Wat ik wel een leuke gimmick vond en wat ik nu ook met regelmaat gebruik is de iR- Afstandsbediening app.
Toch wel handig dat ik met mijn mobiel (welke je toch altijd bij de hand hebt) mijn Home Entertainment kan regelen (Philips TV via de iR / Onlyo Receiver via App / XBMC via Yatse App)

Ik vind persoonlijk wel de 4,7" net te groot om het toestel met 1 hand te bedienen. Ik baalde er echter van dat je zoveel moet inleveren bij de specs bij de HTC One Mini en de S4 Mini. Dit is bij mij ook een beweeg reden geweest om toch voor de HTC One te gaan. Met het mom van grote went wel.

Ik heb persoonlijk gevoel dat de verf door polijst effect weg slijt van de S4 en dat deze er na 2 jaar er niet mooier op wordt (ik heb dit enkele keren gezien), maar ben benieuwd of iemand dit kan onderbouwen of dit nog steeds voorkomt met deze case?
En de kleuren van de Samsung Interface geeft mij ook niet de voorkeur. Ik vind het ook een erg persoonlijke keuze vinden.
Ik heb de Samsung 1x in de hand even snel kunnen proberen en ook hier kun je verder weinig op aanmerken. Licht voor zijn omvang lekker in de handen en voelt echt licht.

Kameraad heeft inmiddels een paar maanden de Xperia Z en als het op inhoudelijke specs aankomt merk ik geen verschil in snelheid. Hij merkte wel dat de 16GB intern geheugen snel vol zal met data (hoofdzakelijk een hoop muziek), maar een SD van 16GB heeft dit opgelost.
Voor de rest schiet de Xperia Z voor mijn gevoel niets te kort in interface. Scherm heb ik niet uitgebreid bekeken kwa verschil, maar die van de Xperia Z is zeker niet slecht.
De Xperia Z vond ik voor mijn gevoel wel onprettig in de hand liggen. Dit vooral door de rechte achterkant.
Ik zei ook al tegen mijn kameraad dat hij rekening moet houden dat de klepjes niet te vaak los moeten.
Ik vind de Xperia Z ook zeker niet slecht ogen met de glazen voor en achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Laatst online: 25-09-2024
Even een korte vraag gericht aan de S4 en Xperia Z(L) eigenaren,

In het HTC One topic komt meermalen naar voren dat er mensen zijn die problemen hebben om op de tv app de kanalen 1 t/m 11 te ontvangen. Nu weet ik niet hoe de tv apps op voornoemde apparaten werken en eruit zien dus vroeg ik mij het volgende af:
- Zit er in de tv app een soort van televisie gids functie ingebakken, waarbij je op de programma's kan klikken om zodoende vanuit de gids je tv kanaal om te schakelijk? Zo ja, zie mijn volgende vraag
- Zijn in deze gids wel de kanalen 1 t/m 11 te zien?

Reden van deze vragen is dat de HTC One tv app gebaseerd is op de software van Peel. Volgens mij was dit ook voor de S4 en Z(L) het geval. Mochten jullie wel gewoon deze kanalen ontvangen, dan valt in ieder geval uit te sluiten dat het probleem bij de databases van Peel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Z heeft geen infrarood, dus only ZL ;)
- Op de ZL, nee, het is just basic met een remote-uiterlijk, geen fancy stuff en wat 'is er nu op tv'

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 12-06-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:27
CLB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:58:
De Z heeft geen infrarood, dus only ZL ;)
- Op de ZL, nee, het is just basic met een remote-uiterlijk, geen fancy stuff en wat 'is er nu op tv'
[video]
Heb jij je contrast nu zo hoog staan op dat ding? Het zwart op het scherm is helemaal grijs.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Not my ZL ;), ten tweede was dat 'n software'feature' bij de .434 firmware, inmiddels is 't zwart:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5tDKbASDY9LbcfGQmyTszTrF/full.jpg

En met 'n andere achtergrond:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4koxuJXuiGeDVEiFfR6Axoej/full.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 12-06-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Laatst online: 25-09-2024
Aha helaas. Zie wel dat er meerdere onscreen buttons zijn op de ZL remote. Ook wel handig. Nu nog de bevindingen van iemand met een S4 :P
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Let op:
LET OP: de crew blijft niet waarschuwen: post ontopic of post niet. Zie deze post. Houd je aan de regels, want anders gaat dit topic dicht.