Zo, mijn vriendin is over gestapt van HTC One v naar Sony. Ze kon het helaas niet vinden bij HTC. Butterfly te rood en de One net te duur.
Dus is ze voor een Xperia Z gegaan. Ik heb een One. Dus mooi kunnen vergelijken.
Ik vind het scherm van de One 100 keer beter dan de Z. Tjonge tjonge. Het ziet er allemaal heel donker uit op de Z. Details vallen weg. En het lijkt net of de beschermlaag van het scherm er nog over heen zit. Echt washed out kleuren. En weinig contrast. Facebook blauw is lichtblauw en het wit is grijs.
Als je brightness vol zet op de Z haalt de helderheid het niet eens bij half op de One.
Ik had m zelf terug gebracht vanwege de beeldkwaliteit. Ik vind het echt ronduit slecht. Maar goed nu ben ik de One gewent. Dus misschien verwent.
Ook merk ik dat de menu's niet echt vloeiend gaan, maar dat is minimaal.
Ach het is haar telefoon. En hij is paars. En is er blij mee.. Dus dat is het belangrijkste
EDIT
Na update... Die niet werd herkend over OTA is het beter geworden. Dus bovenstaand commentaar over beeldkwaliteit is bijgesteld.
Hoewel de details nog wel iets beter zijn op de One is het scherm van de Z zeker goed te noemen.
[
Voor 27% gewijzigd door
wackidth op 25-05-2013 10:39
. Reden: Na software update commentaar ongegrond ]
.