Het is de 16GBdrernie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:26:
zit te twijfelen over de galaxy s3, als die nog voorbijkomt. Het is geen hele scherpe aanbieding. Onduidelijk is of het nu een 16 of 32 gb is. Ben ook niet zeker dat er geen rommel op staat, aangezien ik pas ook de desire x heb gekocht via de ibood met allerlei t mobile zooi erop.
Wikipedia: Refurbishment (electronics)SpeciesXX schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:26:
Wat houdt refurb precies in? Gebruikt? Maar evengoed garantie?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
gebruikt opgepept tot bruikbaarSpeciesXX schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:26:
Wat houdt refurb precies in? Gebruikt? Maar evengoed garantie?
ora et labora
Omdat als je er 2 koopt je nog steeds maar 1x verzendkosten betaald.pven schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:19:
Waarom vermeld iBood de prijs eigenlijk niet inclusief verzendkosten?Zal wel zijn omdat mensen dan makkelijker kunnen zien dat ze genaaid worden.
Sorry iBood, ik doelde op de XDS1003D, excuses
leuke mediaspeler alleen geen wifi dus neem hem niet mee...
ik ook niet heb een (crappy) acryan playonhd 1
Wifi gebruik ik niet in mijn mediaplayer. Fullhd bestanden van 20gb streamen gaat niet soepel via wifiBartske schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:31:
leuke mediaspeler alleen geen wifi dus neem hem niet mee...
wou net zeggen, zolang dat ding langer dan een week op dezelfde plek blijft staan wil je kabel:P
Check :-)Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:29:
Nu nog wat dekbedhoezen scoren.
daar is je dekbed
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Je wordt op je wenken bediend.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:29:
Komt die living colors micro duopack voor 25 euro nou nog eens langs??
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
AstuVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:29:
Lijkt wel of je vanavond hier wat post en het 5 min op iBood staat XD
Geniaal:D
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Lekker zo'n glimmende gouden touch
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dit begint gewoon eng te worden!
kwestie van vraag/aanbod niet? vraag is om een box?guid0o schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:34:
[...]
Astu
nou bij deze: 100 euro box 50 euro box 30 euro box..guid0o schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:34:
[...]
Astu
nu hopen
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
doe mij maar een synology ds212j
[ Voor 3% gewijzigd door VAnTurenhout op 28-02-2013 20:36 ]
nee echt... serieus...gast.....Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:29:
ora et labora
nieuwe box = 20:45
die bestaan nietVAnTurenhout schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:34:
doe mij maar een synologyds212j!

Ze kijken mee ouwe.
150 euro Onkyo receiver aub, ik had mijn edentifier niet bij me vanmiddag
150 euro Onkyo receiver aub, ik had mijn edentifier niet bij me vanmiddag
PocketBook
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Kun je dat Boston setje trouwens makkelijk via die 150 euro Onkyo receiver aan een PC hangen??
Lijkt me wel een mooie setup!
Lijkt me wel een mooie setup!
Deze gaat lang duren denk ik. Zijn betere ebooks voor lagere prijzen.
Waar blijft m'n horloge verdomme. Wedden dat straks die ene lelijke seiko komt die ik niet wou.. haha.
Waar blijft m'n horloge verdomme. Wedden dat straks die ene lelijke seiko komt die ik niet wou.. haha.
Ik ben nog geen autoradio tegen gekomen... Daar zou ik blij van worden :-)
Questions must be asked
Ik heb al een Kobo Glo, een eReader is genoeg.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:37:
Ik vind de kleur niet mooi.
wat denken jullie? stoppen ze om 12:00 of gaan ze door?
Ze stoppen al eerder, om 0:00.spartacusNLD schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:37:
idd met zoon ''pimp my ride'' scherm erinPalm schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:37:
autoradio is langs geweest
Die was er vanmiddag incl beeldschermpjemauzwauz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:37:
Vanaf 12:01 is er gewoon de deal van morgenspartacusNLD schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:37:
nog best een deftige autoradio met navi en alles
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
waar moet hij aan voldoen?mauzwauz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:37:
scherp scherp..
De mod zegt:spartacusNLD schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:37:
De hunt duurt uiterlijk tot middernacht. Mochten we echter voor die tijd door de goederen heen zijn, dan stopt hij wat eerder. Het is moeilijk timen natuurlijk.
Er was een 1DIN uitklapschermnavigatie autoradio eerder vandaag voor 350 euro.mauzwauz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:37:
Niet zo'n boeiende prijs want voor 250 of 300 liggen ze in retail.
Is er al een filmpje van de 2de box van NL?
Lol een stopcontact met afstand bediening => troll time
nog voor middernacht komt de ibood box
ora et labora
Dusss da ding wat nu is, kun je ook de Nike+ app voor gebruiken op je tel
Hoe krijg ik die app op mijn Nokia 3310?petjekel schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:41:
Dusss da ding wat nu is, kun je ook de Nike+ app voor gebruiken op je tel
hoop niet tussen 20:55 en 21:25 dan ben ik onderweg naar huis..
dus als iemand van ibood dit leest.. you have been warned
sorry mn kristallen bol is vaag, de 100 euro box zou kunnen
ora et labora
bleh net te laat voor de igot u
het is echt m'n dag niet
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
hahahaha
ora et labora
LOl wat zei ik 20:45 doos, (ok 3 minuten verschil)
hihihi heeel snel.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
KUT!
Ik drukte echt instant: DATABASE ERROR. *Zucht*
Nooooo ik was bij die betalingsmeuk en toen error
FUUUUUUUUUUUUU
Verwijderd
Voorlopig was het wel handig dat dekbed en kussenset.
Hoef de deur niet uit, is redelijk goede kwaliteit en was echt wel nodig.
Hoef de deur niet uit, is redelijk goede kwaliteit en was echt wel nodig.
ik lag me kapot om de strakke timing

ora et labora
Echt, wtf. 1 seconde nadat de box er staat druk je op 'Ik neem er een" en gelijk een error. Meestal kom je iig nog op de overzichtpagina....
LOL, ik zou die doos toch niet kopen, ben ik veel te zinnig voor
The ramblings of an idiot
Die chat daar > anger management?
Als je dit kunt lezen zijn onze servers nog niet gecrashed, succes met het bestellen van deze box
Nu nog een account aanmaken als je een box wil?

The ramblings of an idiot
Oke... Nu weet ik het ook niet meer...
betaling gelukt. Ga terug naar ibood error....
betaling gelukt. Ga terug naar ibood error....
Verwijderd
McBoom schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:45:
[...]
Nu nog een account aanmaken als je een box wil?

haha ofnie
ja bestaan die boxen wel??
Nou dat ging weer soepeltjes...
Paar 1000 vragen datzelfde afVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:45:
Volgens mij heb ik net een doos gemist?
Gdsamme! De bestelling werd niet aangenomen door de drukte.....
bijna.. kan betalen... database error lekker dan
You only live once, so enjoy the ride.
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.