Al diverse hunts meegemaakt maar nog nooit er doorheen gekomen bij de box. Erg frustrerend.
Zozo, de server crashed niet eens. Mooie sokken nu jonge.
iemand die de igot u per ongeluk besteld heeft en eraf wil?
het schijnt vandaag niet te lukken om iets te kopen
Ik blijf maar even hopen dat ie nog een keer komt
Ik blijf maar even hopen dat ie nog een keer komt
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Overigens wel die kussens gekocht een aantal deals terug. Benieuwd of het wat is, ben een vrij lastige wat betreft kussens.
is gewoon debiel eigenlijk.... 100 euro betalen voor iets waarvan je niet weet wat het is... Gewoon omdat het EEN AANBIEDING is
"Product expert op forum" voor die sokken toendertijd? Moet niet gekker worden.
Gewoon omdat we nieuwsgierig zijn naar wat erin zitDennis013 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:46:
is gewoon debiel eigenlijk.... 100 euro betalen voor iets waarvan je niet weet wat het is... Gewoon omdat het EEN AANBIEDING is
Verwijderd
Ik samen met het dekbed, ben benieuwd.Zane11 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:46:
Overigens wel die kussens gekocht een aantal deals terug. Benieuwd of het wat is, ben een vrij lastige wat betreft kussens.
Het zou maar op je CV staanValandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:47:
"Sokken expert"
Zo, dat was weer lekker ouderwets 'een minuutje vloeken met pven'
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
En dat ze het plaatje ook niet ff aanpassenValandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:47:

x12 maakt
22572
x2 per paar
x2 maten
90288 sokken
die tas kocht ik vanmiddag voor een tientje :-/
Vanochtend al de everlast tas gekocht die was toen goedkoper (9,95)
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Damnit, ben ik even weg is er weer een box -_- tweede keer vandaag.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Dit lijken de laatste restjes, ik zie niets nieuws meer voorbij komen?
Zou wel tof zijn als er straks nog een box komt
en toch worden site van het jaar.....al jaren achter elkaar. ik heb in 2012 en 2013 zon 4 of 5 hunts mee gedan om box te krijgen maar nooit gelukt......
kom op ibood take my money!
kom op ibood take my money!
Dustbuster voor 2 EUR goedkoper dan in de Home Living
hahahahahahhaha, ze zijn doorgedraaid daaro..
hahahahahahhaha, ze zijn doorgedraaid daaro..
Wikipedia: Wet van MurphyMiBe schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:49:
Damnit, ben ik even weg is er weer een box -_- tweede keer vandaag.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Potver, dat was een mooie sporttas. Voor een 10tje had ik hem zeker ook genomen.
Hoezo gaat die shit oppeens allemaal zo snel weg dan? Duurt hooguit 3sec per artikel
Opmaken voorraad gok ik.Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:50:
Hoezo gaat die shit oppeens allemaal zo snel weg dan? Duurt hooguit 3sec per artikel
Verwijderd
Als je er was was je ook te laat geweest denk ik.. ik drukte echt gelijk toen hij er stond en was net als de rest te laat. Eerste keer dat hij voorbij komt terwijl ik het zie trouwens.
Zijn er waarschijnlijk weinig per keer?
veel kopersValandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:50:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Laatste lading, niet zoveel over meer dus of ze überhaubt 00:00 gaan halen tjaValandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:50:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Bijna uitverkocht?Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:50:
Jezus, effe lappie in seconde
Ze zouden voor volgende keer echt eens iets op die verzendkosten moeten verzinnen.
Al maken ze alles €1 duurder om de kosten te dekken, als je dan maar meerdere aankopen kunt combineren zodat je maar 1x verzendkosten betaald worden een aantal deals een stuk interessanter.
Al maken ze alles €1 duurder om de kosten te dekken, als je dan maar meerdere aankopen kunt combineren zodat je maar 1x verzendkosten betaald worden een aantal deals een stuk interessanter.
Snelle laptop !
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Iedereen zit geconcentreerd de deals af te wachten
VOlgens mij wanhopig F5-en nu
Precies, nu wordt de lak soms bijna net zo duur als de brief...frickY schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:51:
Ze zouden voor volgende keer echt eens iets op die verzendkosten moeten verzinnen.
The ramblings of an idiot
je hebt er een ?Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:52:
[...]
ben aan het verzinnen wat er in mn 2e doos van vandaag zitten gaat
een baksteenVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:52:
[...]
Een lege doos .... verassingVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:52:
[...]
Zaklampen en van die oorbelletjes gok ik.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:52:
[...]
Mannen, koop dat geurtje ff. Zit te wachten op het volgende artikel
En een bordspelZane11 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:53:
[...]
Zaklampen en van die oorbelletjes gok ik.
Verwijderd
Ben in slaap gevallen na het rondje Nas.SpeciesXX schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:53:
Geef maar een NAS!
1 Million is echt al 4-5x langs geweest.. Denk niet dat die nog gaat komen.
Wikipedia: Drop shippingfrickY schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:51:
Ik denk niet dat alles via magazijnen van ibood gaat, als ze die al hebben
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik denk een Dora doos
FFFFFuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Vorige hunt hadden ze pics van hun magazijn.u_nix_we_all schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:54:
[...]
Wikipedia: Drop shipping
Ik denk niet dat alles via magazijnen van ibood gaat, als ze die al hebben
Ik haat je trouwens, terwijl ik dit typte kwam die kleaute box.
Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
WTF ?
Ja hoor let ik nu ff niet op en is er again een box
En wederom een doosje. Kwam tot de betaling.
Iemand nog nieuwe vloekwoorden voor mij?
Nog een doos..
This is a Rapture reminder..
binnen een ms druk ik.. db error....
You only live once, so enjoy the ride.
Trololololol
Box is gewoon niet te bestellen.
Box is gewoon niet te bestellen.
Verwijderd
hehe nee hoorfrickY schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:53:
Vorige week een Tweakers account aangemaakt en nu al trollen?
1x De beruchte iBOOD BOX! € 99.96
Verzendkosten € 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag € 105.91
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
De verwachte verzenddatum van dit product is 6 maart 2013.
(oke oke, ik heb er maar 1tje )
Bah, deze heb ik ook niet

maak je niet druk t is toch kansloos, al 3x instant gedrukt 3x nikspetjekel schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:55:
Ja hoor let ik nu ff niet op en is er again een box
Noo! ik was er door en toen kwam 405. Grrrrr
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Er zal dan ook nog wel een box van circa 80 komen, nu zijn er 2 van 40 - 2 van 100 - 1 van 80 geweest toch?
whahahaha ik zit hier op een tabletje met de ibood app en toch proberen he, zo kansloos.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik heb er 2!!!! eerst de 100 van net en nu de 40
Die kans op het bemachtigen van een box lijkt echt per hunt onmogelijker te worden

Goeie grappen!Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:56:
[...]
hehe nee hoor
1x De beruchte iBOOD BOX! € 99.96
Verzendkosten € 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag € 105.91
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
De verwachte verzenddatum van dit product is 6 maart 2013.
(oke oke, ik heb er maar 1tje )
Bah, deze heb ik ook niet
Ze moeten daar toch eens iets op verzinnen met die boxen.. desnoods met een captcha ofzo
Dit kan niet. Ik zit te kijken terwijl de aanbieding verandert. Klik meteen en toch te laat. Hoe kan ik nou ooit een box bestellen? Dit is de 3e box die ik mis.
in het betaalscherm.. en dan een 405 not allowed... lekker dan !
lees de draad voordat je blaat
Ik al 3x vandaagDrowzz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:56:
Ik had ook de 405 gvd xD
Niet iedereen ziet het nieuwe item op precies hetzelfde moment. Het is ook een kwestie van geluk hebben.AgeOfPanic schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:57:
Dit kan niet. Ik zit te kijken terwijl de aanbieding verandert. Klik meteen en toch te laat. Hoe kan ik nou ooit een box bestellen? Dit is de 3e box die ik mis.
ik kom niet verder dan het aanbiedingsscherm, ik zat voortdurend te f5-en
Kan je btw je bestelling nog annuleren na vandaag zonder verzendkosten te lappen?
zolang je voor de verzenddatum bent wel jaSpeciesXX schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:58:
Kan je btw je bestelling nog annuleren na vandaag zonder verzendkosten te lappen?
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.