Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat is het niet, er staat nl/nlralph075 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:49:
[...]
dan ben je per ongeluk op de /nl/be/ variant verzeild geraakt....
Probleem had ik vanmorgen ook.... pas toen ik in de adresbalk keek (nadat inloggen ook niet meer werkte) zag ik de oorzaak...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
nice !
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
nah, niet iedereen heeft een dmx controller liggenQuad schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:55:
[...]
Niet music controlled gemodificieerd? Slecht hoor.
ora et labora
Verwijderd
Mwa, Brabant. Net niet dus.
The ramblings of an idiot
Neehee!DennisM6 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:59:
Kan ook zuid zijn he haha
zuid-noord-braband?DennisM6 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:59:
Kan ook zuid zijn he haha
ora et labora
Verwijderd
Ja sorry, ik kan echt super slecht tegen obese mannen met lelijke blouses die zich gedragen alsof ze met hun blote handen een leeuw hebben bevochten nadat ze 3 pijlen op een bord hebben gegooid met totaal 128 punten in een zaal waar het gemiddelde aantal uitkeringen ongeveer op 80% ligt.
HAHAAHAHAnexhil schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:00:
[...]
Ja sorry, ik kan echt super slecht tegen obese mannen met lelijke blouses die zich gedragen alsof ze met hun blote handen een leeuw hebben bevochten nadat ze 3 pijlen op een bord hebben gegooid met totaal 128 punten in een zaal waar het gemiddelde aantal uitkeringen ongeveer op 80% ligt.
scherpralph075 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:00:
[...]
Net wel dus, anders zat je in Noord-Brabant....
Ik moest lachen xD. thx man xDnexhil schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:00:
[...]
Lo0lololnexhil schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:00:
[...]
edit: He whut weer die twistdock ? en meteen uitverkocht !
[ Voor 19% gewijzigd door u_nix_we_all op 28-02-2013 20:03 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Baarle Nassau. Dat zijn iets van 23 belgische exclaves. Ik denk dat ze daar allemaal Nederland invullen?u_nix_we_all schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:02:
Hoe heet die belgische enclave daar ergens in braboland ookalweer ? En als je daar zou wonen, moet je dan naar de belgische ibood ??
Baarle Hertog*Dennis013 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:03:
[...]
Baarle Nassau. Dat zijn iets van 23 belgische exclaves. Ik denk dat ze daar allemaal Nederland invullen?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
En weer.pven schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:02:
Die Twistdock gaat hard.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
ora et labora
ora et labora
Wil je een kusje?Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:09:
Waar blijven de kussens nou?
wat een toevalVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:15:
[...]
Uhh.... mijn kussens zijn toe aan vervanging.
ora et labora
JaaaaVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:15:
[...]
Uhh.... mijn kussens zijn toe aan vervanging.
Ze doen ook aan verzoekjes zie ik. Doe nog maar een keer die Iconbit mediaspeler danVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:09:
Waar blijven de kussens nou?
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
Graag
Dan doe mij de laatste doos maar ...coazter schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:16:
[...]
Ze doen ook aan verzoekjes zie ik. Doe nog maar een keer die Iconbit mediaspeler dan
en n ds211 nascoazter schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:16:
[...]
Ze doen ook aan verzoekjes zie ik. Doe nog maar een keer die Iconbit mediaspeler dan
Frapant was wel dat toen het dekbed binnenkwam (in een enorme doos) er een bloedvlek op de rand zat. Teruggestuurd en een nieuwe gekregen. (in de oude verrotte doos).
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Is die tas in de door jou gewenste kleur?
Verwijderd
Hahaha, je zou 't bijna geen toeval meer noemenu_nix_we_all schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:18:
Dat is om tweaker te fokken ... zullen ze er zo wel weer een luchtje ingooien
meh zit meer te denken aan het woord runderleer, jaja niet stieken van paardenleer?
ora et labora
goedkkoperT.C schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:21:
Wat? geen lampje bij de batterijen?
ora et labora
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Yep, maar nog steeds erg duur.Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:23:
Die Garmin zooi is wel prachtig spul.
eeeeuh juist jaValandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:23:
zooi is wel prachtig spul.
ora et labora
Maak je daar maar geen zorgen over.
Mijn vrouw wil trouwens een bakfiets, maar die is heb ik bij de hunt nog niet gezien.

Ja: pricewatch: Synology Disk Station DS112J 2TBSpeciesXX schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:25:
is de NAS Synology DS112J Refurb NAS Server goedkoop voor 99?
Maar dus wel refurb, het is maar de vraag of je dat wilt.
pricewatch: Synology Disk Station DS112jSpeciesXX schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:25:
is de NAS Synology DS112J Refurb NAS Server goedkoop voor 99?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
This is a Rapture reminder..
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Gerepareerd. Zit 1 jaar garantie op.SpeciesXX schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:26:
Wat houdt refurb precies in? Gebruikt? Maar evengoed garantie?
http://www.wisegeek.com/what-are-refurbished-products.htmSpeciesXX schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:26:
Wat houdt refurb precies in? Gebruikt? Maar evengoed garantie?
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.