"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
dus als je een script installeert via je browser ben je meteen al een scriptkiddie ?guid0o schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:10:
Hebben nu die scriptkiddies een gereedschap box gekocht
[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 28-02-2013 19:12 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
dat het cheater als je andersmans scripts/hacks gebruiktspartacusNLD schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:12:
[...]
dus als je een script installeert via je browser ben je meteen al een scriptkiddie ?
ora et labora
mag het niet dan?mrc4nl schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:12:
[...]
dat het cheater als je andersmans scripts/hacks gebruikt
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
ibood banned cheaters niet. dus.......
ora et labora
het mag
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 28-02-2013 19:15 ]
Van mij mag je best een gereedschap box kopen hoor
niet druk genoeg dusVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:15:
Alle klussers zijn druk bezig nu.
ora et labora
Ik heb voor de lol een scripje gemaakt die simpelweg de eerste twee paginas skipt en mastercard selecteerd. Dit is niet echt cheaten vind ik. En btw, dit werkte bij de box ook niet:Pguid0o schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:15:
[...]
Van mij mag je best een gereedschap box kopen hoor

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik zat te twijfelen, maar uiteindelijk niet gedaanrockhopper schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:18:
zo m'n eerste aanschaf, de doos met electronica gereedschap
Verwijderd
Die tangen zijn meer voor krachtstroom.rockhopper schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:18:
zo m'n eerste aanschaf, de doos met electronica gereedschap
Here you go:DennisM6 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:18:
Hoe werkt zo'n scriptje dan? Iedereen heeft het erover maar een nOOb weet natuurlijk niet hoe dit in z'n werk gaat
http://userscripts.org/scripts/show/153026
(paypal is weg dus je hoeft het niet eens te proberen;) )
Mannesmann 11840 – 47-delige gereedschapset voor werkzaamheden aan elektronica
Had nog zo iets nodig
tikfouten? tjah..m..
Er zijn verschillende manieren, het makkelijkste is een simpel auto select script in combinatie met een greasemonkey plugin. Je zou een autorefresh kunnen instellen en bij elke nieuwe hunt naar de betaalpagina kunnen schakelen, maar dat was mij ff teveel moeite.DennisM6 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:18:
Hoe werkt zo'n scriptje dan? Iedereen heeft het erover maar een nOOb weet natuurlijk niet hoe dit in z'n werk gaat
is een tientje duurder op pw, zou me niet te druk maken.petjekel schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:21:
Nooo ik heb de hdd gemist
tikfouten? tjah..m..
Duidelijk, opzich wel simpel als 't script zelf zo te downloaden is. Echter wel jammer dat t kan want de gemiddelde niet-weter grijpt altijd naast t leuke goed. Maargoeddehardstyler schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:20:
[...]
Here you go:
http://userscripts.org/scripts/show/153026
(paypal is weg dus je hoeft het niet eens te proberen;) )
Evenveel als de goedkoopste in de pwpizzle schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:22:
is best een prima sd kaar toch?
Is wellicht wel een foutje
[ Voor 3% gewijzigd door SpeciesXX op 28-02-2013 19:26 ]
Ja, maar het is niet bepaald een aanbieding, deze prijspizzle schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:22:
is best een prima sd kaar toch?
Sowieso, 9 van de 10 keer krijgt een product na een tijdje de prijsverlaging die het op ibood had.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je bent nooit te laat voor een ICT opleiding en je kan alles leren van het internet door tutorials te kijkenDennisM6 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:23:
[...]
Duidelijk, opzich wel simpel als 't script zelf zo te downloaden is. Echter wel jammer dat t kan want de gemiddelde niet-weter grijpt altijd naast t leuke goed. Maargoed
Owww dan heb ik niks gezegdStitch! schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:22:
[...]
is een tientje duurder op pw, zou me niet te druk maken.
ik dacht ultra high speed
ora et labora
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Haha toevallig doe ik een ICT opleiding maar heb geen kaas gegeten van scripten, website's en alles wat erachter steekt. Misschien maar goed uit, voor mij is 't de hardware/verkoop kantdehardstyler schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:26:
[...]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je bent nooit te laat voor een ICT opleiding en je kan alles leren van het internet door tutorials te kijken
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik weet niet wat jij een koopje vind maar ik heb net een philips draadloze koptelefoon gekocht voor 85 euro die ik nergens onder de 140 euro heb kunnen vinden, toch nette aanbieding vind ik. Die denon koptelefoon van 149 euro is ook een prima prijs.Dennis013 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:26:
Wat dat betreft zijn er maar heel weinig ECHTE koopjes op ibood.
Sowieso, 9 van de 10 keer krijgt een product na een tijdje de prijsverlaging die het op ibood had.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nouja, het is maar goed ook dat iedereen niet het zelfde doet haha. Anders heeft iedereen een doos maar hebben we niks om erin te stoppenDennisM6 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:28:
[...]
Haha toevallig doe ik een ICT opleiding maar heb geen kaas gegeten van scripten, website's en alles wat erachter steekt. Misschien maar goed uit, voor mij is 't de hardware/verkoop kant
Heb ook Marantz en Denon voorbij zien komen deze huntfrickY schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:29:
Inderdaad ja. Voorheen waren het Onkyo en Yamaha, dit keer Onkyo en Sony.
En DeNozem DeNonfrickY schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:29:
Inderdaad ja. Voorheen waren het Onkyo en Yamaha, dit keer Onkyo en Sony.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Vond 5 euro voor een vogel PS3 dock en lader ook een prima deal.Flagg schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:29:
[...]
Ik weet niet wat jij een koopje vind .....
Verder wel eens dat het meeste of meuk is of net niet goedkoop genoeg is.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Let maar op, die philips hoofdtelefoon gaat geheid naar dat prijsniveau.. zeg maar binnen een maand of anderhalf. Die Denon, ben ik inderdaad met je eens.Flagg schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:29:
[...]
Ik weet niet wat jij een koopje vind maar ik heb net een philips draadloze koptelefoon gekocht voor 85 euro die ik nergens onder de 140 euro heb kunnen vinden, toch nette aanbieding vind ik. Die denon koptelefoon van 149 euro is ook een prima prijs.
Maar dat zijn uitzonderingen. Het merendeel van de aanbiedingen is gewoon niet scherp
Dan heb jij die messenset vannacht gemist. Die was superscherpDennis013 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:31:
[...]
Let maar op, die philips hoofdtelefoon gaat geheid naar dat prijsniveau.. zeg maar binnen een maand of anderhalf. Die Denon, ben ik inderdaad met je eens.
Maar dat zijn uitzonderingen. Het merendeel van de aanbiedingen is gewoon niet scherp

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
^humorPowder Toastman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:32:
[...]
Dan heb jij die messenset vannacht gemist. Die was superscherp
[ Voor 91% gewijzigd door forzabesiktas op 28-02-2013 19:33 ]
tikfouten? tjah..m..
Eerder big fail
This! Je kan letterlijk alles leren met een beetje google/youtube werk.dehardstyler schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:26:
[...]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je bent nooit te laat voor een ICT opleiding en je kan alles leren van het internet door tutorials te kijken
das genaaid...Petervanakelyen schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:33:
Geweldig, microSD kaartje besteld met couponcode van €25, dus totaalbedrag was €0, maar de bestelling kon niet worden bevestigd door Ogone (want bedrag was €0.00). Nu staat er niets bij "Mijn bestellingen", maar werkt mijn couponcode ook niet meer
Neuh maar dat is de sport ook, redelijk snel het kaf van het koren scheiden, ik was op zoek naar een draadloze koptelefoon en kreeg toen berichtje dat de hunt kwam. Kan je de klok op gelijk zetten dat ze wel met een leuke headset voorbij komen. Die Denon vind ik achteraf niet zo erg, wat ik er zo over gelezen heb is de geluidskwaliteit van de philips beer dan de denon. Ik snap overigens die denon verering (in mijn omgeving en op het werk) sowieso niet, het is allang niet meer het denon van 15 jaar geleden en teren nog op de naam van weleer. Maar das een ander topic.Dennis013 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:31:
[...]
Let maar op, die philips hoofdtelefoon gaat geheid naar dat prijsniveau.. zeg maar binnen een maand of anderhalf. Die Denon, ben ik inderdaad met je eens.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ga je dan ook een koffiefilter opeten en het filmen ?Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:36:
Nou ik ga douchen.. Als er binnen nu en 20min een pulsar/seiko komt word ik gek.
Met het mes op tafel besprokenralph075 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:35:
[...]
Was denk ik op de messenset (scherp) bedoeld....
toettoett
Ja, jammer dat die er nu niet is.Thecola schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:40:
Vorige hunt kreeg je deze = de center en de rears voor twee tientjes meer ..
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Lol heb ze net gehaald, zag ook al op pw dat ze voor de zelfde prijs staan, alleen niet in zwart. Miskoop? Was wel op zoek naar torentjes onder de 150 euro.Thecola schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:40:
Vorige hunt kreeg je deze + de center en de rears voor twee tientjes meer ..
Prijs in PW is volgens mij per stuk, bij iBOOD krijg je 2 als het goed is (staat trouwens niet in beschrijving of het er 2 zijn...).Stitch! schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:42:
[...]
Lol heb ze net gehaald, zag ook al op pw dat ze voor de zelfde prijs staan, alleen niet in zwart. Miskoop? Was wel op zoek naar torentjes onder de 150 euro.
[ Voor 7% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-02-2013 19:44 ]
Ik ga eerst WIDM kijken en daarna RTL7darts.nlDennisM6 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:43:
Nah, straks darten op RTL7 dus ik ga zo maar is leaven. Kans dat er nog een mooie horloge langskomt is denk ik niet zo groot.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Nou vorige x had je verplicht de grijs/bruine kleur voor die 150E; de left-overs zeg maar.. Maar het schijnen wel goede speakers te zijn; heb ze nooit gehoord en zoveel verstand heb ik ter ook niet vanStitch! schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:42:
[...]
Lol heb ze net gehaald, zag ook al op pw dat ze voor de zelfde prijs staan, alleen niet in zwart. Miskoop? Was wel op zoek naar torentjes onder de 150 euro.
toettoett
Hmm, online kan natuurlijk ook nog. Damn, je maakt het me wel moeilijk hahaQuad schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:43:
[...]
Ik ga eerst WIDM kijken en daarna RTL7darts.nl
latptop+tablet op de bank is ook n techniekDennisM6 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:44:
[...]
Hmm, online kan natuurlijk ook nog. Damn, je maakt het me wel moeilijk haha
Vraag me wel af welk setje beter zal klinken.
Verwijderd
Op TV is het er pas laat op.DennisM6 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:44:
[...]
Hmm, online kan natuurlijk ook nog. Damn, je maakt het me wel moeilijk haha
⏩ PVOutput☀️
Klopt, maar kijk t liever in 1080P dan van die waardeloze RTL streampjes. In Full-HD op een 102CM scherm is dat zo gaafRuudvanelk schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:45:
[...]
latptop+tablet op de bank is ook n techniek

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
laptop op de bank met ibood open, en de tv met darts? alleen wel blijven oplettenDennisM6 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:47:
[...]
Klopt, maar kijk t liever in 1080P dan van die waardeloze RTL streampjes. In Full-HD op een 102CM scherm is dat zo gaaf
En weg was ie
The ramblings of an idiot
⏩ PVOutput☀️
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
dan ben je per ongeluk op de /nl/be/ variant verzeild geraakt....pven schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:48:
Als ik op bestel klik, dan krijg ik de melding 'Je kunt alleen bestellen als het factuur- en afleveradres in Nederland zijn. Kies een ander land »' en kan ik geen iDeal ofzo selecteren ... klik ik daarna op Ga Door, dan kan ik het wel selecteren.
Probleem had ik vanmorgen ook.... pas toen ik in de adresbalk keek (nadat inloggen ook niet meer werkte) zag ik de oorzaak...
ora et labora
Jah kan, maar dan moet ik m'n laptop weer bij m'n moeder vandaan trekken want zij leent hem namelijk haha. Achja, vind t wel best zo.Ruudvanelk schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:48:
[...]
laptop op de bank met ibood open, en de tv met darts? alleen wel blijven opletten
OT: S3 kwam dus toch
Gisteren besteld, moet dus nog geleverd worden.
⏩ PVOutput☀️
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
ora et labora
What!
⏩ PVOutput☀️
Ziet er goed uit! Ik gebruik zelf die van de Ikea
iBOOD: Enige wat ik kan doen als jullie vervelend zijn een Xglow uur inlassen
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.