zaklampjes! eindelijk!
Je riep me?Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:12:
Jezus die router ging hard
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
xglow zal wel op zijn, nu door naar maglite en daarna philips vrees ik
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Was deze gisteren niet in het blauw?
Volgensmij was hij er in het blauw, rood, grijs, roze, geel, wit, zwart ja.
Nou ik ga maar eens sporten, helaas van de NAS. maar misschien vanavond nog een kansje. Succes ermee!
Nou de kussen is er, sla je slag.. waren dacht ik wel wat die hem wouden.
Grapjas... box moet nog komen toch?krietjur schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:18:
Zoww die box ging weer snel!
Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:18:
Nou de kussen is er, sla je slag.. waren dacht ik wel wat die hem wouden.

Hoezo moet die nog komen? Is om half 5 net eentje geweest..
Oh kut, gemist dan :ckrietjur schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:20:
[...]
![]()
Hoezo moet die nog komen? Is om half 5 net eentje geweest..
Ach wees blij.. je hebt zo ongeveer 0% kans om 'm te krijgen... ik had binnen een halve seconde wel geklikt op "ik neem er een" en toen was ik al te laat
Koptelefoon ziet er wel mooi uit iig. Nou nog even 5.5 uur wakker zien te blijven..
Hoop echt dat er nog een seiko of pulsar langs komt.
Is er ook al een oplaadbare maglite voorbij gekomen ipv alleen met batterijen? Ik blijf batterijen kopen...
Kijk ik heb gisteren die Denon maar gecanceled aangezien dat stomme ding alleen voor ipods en smartphones was dus niet draadloos met tv of oid.
Deze philips dus net maar besteld.
Deze philips dus net maar besteld.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Vannacht heel wat gemist dus, de een na de andere horloge kwam langs!Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:24:
Koptelefoon ziet er wel mooi uit iig. Nou nog even 5.5 uur wakker zien te blijven..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Klopt ja, ik zat er vanochtond al over te flippen, die mooie kwamen net toen ik ~10 min ging slapen.
Protip: koop een setje eneloopsrened80 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:25:
Is er ook al een oplaadbare maglite voorbij gekomen ipv alleen met batterijen? Ik blijf batterijen kopen...
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Voor hoeveel gingen die horloges?
Keek net in het productforum maar kon het daar niet vinden
http://producthistory.eu/zoek/pulsar/items/
http://producthistory.eu/zoek/seiko/items/
EN toen om 10u die pulsar kwam zat ik verdomme te schijten.
http://producthistory.eu/zoek/seiko/items/
EN toen om 10u die pulsar kwam zat ik verdomme te schijten.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisFastclaimer schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:30:
Hier staan ze incl. prijs
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
En die Desire X die er vannacht was, voor hoeveel ging die, weet iemand dat?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisFastclaimer schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:30:
Hier staan ze wel tussen.
Desire X was 199,95 trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-02-2013 18:32 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
199,-Drowzz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:31:
En die Desire X die er vannacht was, voor hoeveel ging die, weet iemand dat?
Mooie phone, maar je kan hem beter in NL halen ivm Duitse T-Mobile meuk op de iBood versie.
⏩ PVOutput☀️
Hoe bedoel je met duitse Tmobile meuk? Is het geen simlock vrij toestel? Zat er eigenlijk nog op te wachten, scheelt toch weer 50 euro...Quad schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:32:
[...]
199,-
Mooie phone, maar je kan hem beter in NL halen ivm Duitse T-Mobile meuk op de iBood versie.
Farming is a way of life!
Provider telefoon van T-Mobile Deutschland. Simlock vrij dat wel.GijsW schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:33:
[...]
Hoe bedoel je met duitse Tmobile meuk? Is het geen simlock vrij toestel? Zat er eigenlijk nog op te wachten, scheelt toch weer 50 euro...
⏩ PVOutput☀️
Wel simlockvrij maar t-mobile DE branded, dus allemaal apps van tmobile erop en niet te flashen naar originele rom
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
Kuch, S-Off, Kuch xDjordy2811 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:34:
Wel simlockvrij maar t-mobile DE branded, dus allemaal apps van tmobile erop en niet te flashen naar originele rom
Je mag er wel bij zeggen dat je dat vermoed, niet dat het zeker zo is. Dit naar aanleiding van eerdere sales.
Volgens meerdere mensen op dit forum lukte dat niet om te doen, werd volgens mij nog vanuit deze thread naar gelinkt. correct me if I'm wrong.
ftfy
⏩ PVOutput☀️
Ik sprak over custom roms ;p dan moet je S-off toch?
Nee, je hebt S-ON en S-OFF methodes, S-ON is met handmatig flashen van boot.img, met S-OFF hoeft dat niet.Drowzz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:38:
[...]
Ik sprak over custom roms ;p dan moet je S-off toch?
Zijn wel meer voordeeltjes voor S_OFF, maar tot heden is er niet een werkende S-OFF methode. Je kan wel een custom ROM erop knallen, zie het HTC Desire X topic, Elegancia wordt daar aardig aanbevolen.
⏩ PVOutput☀️
Ben ik weer, Ik ben de naam kwijt maar iemand moet een koffiefilter opeten in een filmpje op youtube
yay, tandenborsteltje erbij xD, had al tijden een elektrisch nodig
I'm an Ironman!
oral b=baggerMadstorm schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:41:
yay, tandenborsteltje erbij xD, had al tijden een elektrisch nodig
ora et labora
Ah well, altijd beter dan mijn oude kruidvat tandenborsteltje.,.
I'm an Ironman!
En dat baseer je op?
Right for all the wrong reasons.
eeh dat is idd een hele verbetering dan zo'n oral BMadstorm schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:42:
[...]
Ah well, altijd beter dan mijn oude kruidvat tandenborsteltje.,.
kruidvat tantenborstel 90% geluid 10 beweging
ora et labora
Volgende versie zal wel Wifi en een App hebben
Ohja tuurlijk, heb zelf Sensation, die kan wel S-off ;p Heb daar ook Elegancia op, top rom!Quad schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:40:
[...]
Nee, je hebt S-ON en S-OFF methodes, S-ON is met handmatig flashen van boot.img, met S-OFF hoeft dat niet.
Zijn wel meer voordeeltjes voor S_OFF, maar tot heden is er niet een werkende S-OFF methode. Je kan wel een custom ROM erop knallen, zie het HTC Desire X topic, Elegancia wordt daar aardig aanbevolen.
Het mooie is, dat het helemaal geen elektrische wasmrc4nl schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:44:
[...]
eeh dat is idd een hele verbetering dan zo'n oral B
kruidvat tantenborstel 90% geluid 10 beweging:
I'm an Ironman!
Wat is dit nu weer?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
fijn dat ik net naar huis ging bij het massagekussen.. en daarna de box kwam, ugh.. maarja.. ik had geen scriptje draaien dus m'n kansen waren sowieso miniem
had iemand anders wel geluk?
had iemand anders wel geluk?
Ik wordt een beetje moe van de apple rotzooi
dan ga je slapen ^^rened80 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:46:
ik was net te laat voor het cinderella kussen
Dat zijn Bang & Olufsen (Lars Bang en Ivan Olufsen)
Ook wel ja...rened80 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:46:
Vind het toch redelijk irriterend dat 99/100 producten tegenwoordig "Made for iPhone and iPod" zijn, en die kut dingen werken dan weer niet met android. Ik mis regelmatig mijn iPhone omdat alle zooi alleen voor Apple is. Hoe moeilijk is het om een control panel er op te smijten die zowel voor android als iOs werkt, of in ieder geval een versie met, en zonder.
Ze moeten nog geld aan apple geven om die functie er op te hebben ook...
Verwijderd
Ik moet de gewone hebben, die komen nog.Dennis013 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:47:
ik was net te laat voor het cinderella kussen
Een no brainer. Te duur om bij iBood te kopen deze HDD's. Straks zijn ze refurbished ook nog.
⏩ PVOutput☀️
godnondeju, ik ging om half 5 wegPowder Toastman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:57:
Je bent niet de enige. Zit deze hunt al vele uren achter m'n beelscherm gekluisterd en alle 4 de boxen gemist:
Box 1: rond half zes gisterochtend, lag net even nog een kort tukje te plegen
Box 2: gistermiddag rond half 5, was aan het werk en net evenachter m'n pc weg
Box 3: vannacht rond 1 uur of zo, was net de honden snel uitlaten
Box 4: vanmiddag rond half 5, was aan het werk een klant aan het mailen, hoor de bel van nieuwe iBood, switch venster en was natuurlijk alweer te laat...
Ben vast niet de enige....
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
HDD's waren bij Bol.com even cheap.Quad schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:49:
Een no brainer. Te duur om bij iBood te kopen deze HDD's. Straks zijn ze refurbished ook nog.
godnonde weer te laat voor de plug. kansloos
Soms zie je dingen en dan denk je, wat the neuk moet je daar nou weer mee? Maargoed, opzich wel leuk om te zien in hoog tempo
Voor die 2 tientjes had ik het nog wel durven proberen
Wat een duivelse site is Ibood toch, allemaal spullen kopen die je niet nodig hebt. met als toppunt....

is ook weer zo..krietjur schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:52:
Voor die 2 tientjes had ik het nog wel durven proberen
Ok, ik ben verkocht 
Laatste avondje iboodhunt dan maar inhaken.

Laatste avondje iboodhunt dan maar inhaken.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Waar zie je dat dan?
Farming is a way of life!
"kies uit 16 miljoen kleuren"
Die pogoplugs (nieuwere versie) waren een paar weken geleden 19.95 p/s
Prima spul en leuk te modden.
Prima spul en leuk te modden.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Tragisch is dat ik meteen op koop klik en er geeneens doorheen kom. Voorraad van 2 stuks
Waar kun je de voorraad indicatie zien?
Daarmee wel ja.. maar ik heb het wel gehad met die LED-sfeerlampgevallen.. vallen me altijd tegen
http://ibood.vxv.nl/Dennis013 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:56:
Waar kun je de voorraad indicatie zien?
AAAAAAAANd it's gone
Hm, die wekker-dock leek me wel wat, maar hij was al weer weg
Die dingen heb je voor 10 dollar op de bay. Spectaculair weer.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dit zijn er dan wel 2RickvN schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:06:
Die dingen heb je voor 10 dollar op de bay. Spectaculair weer.
hij gaat lekker snel vanavond!! zal wel laatste ronde voor veel producten zijn....
toettoett
Denk het ook ja..Thecola schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:06:
hij gaat lekker snel vanavond!! zal wel laatste ronde voor veel producten zijn....
Dat is zo, en op bay istie trouwens 20 dollar.
Neemt niet weg dat je dit alsnog niet wilt
Leek me wel een leuk cadeautje voor mijn hardlopende zusje, die verslijt die dingen als een dolle dus kan er wel een paar gebruikenRickvN schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:07:
[...]
Dat is zo, en op bay istie trouwens 20 dollar.
Neemt niet weg dat je dit alsnog niet wilt
Lol de rekening van de bezorgde pizza is in dollars van New York Pizza, had me toch weer wat gescheeld als ik in dollars had betaald
155 delig, zullen de andere niet zijn!
Hebben nu die scriptkiddies een gereedschap box gekocht
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.