Ik zag dat er nog geen topic over was, ik volg het darten vrij intensief (heb het zelf ook een tijdje gedaan tot een jaar geleden) en binnenkort begint het WK Darts (Ladbrokes) weer!
Ik was benieuwd wie er nog meer deze sport volgen, na het WK (14 December tot 1 januari) volgt in Februari elke donderdagavond de Premier League waar, zoals het er naar uit ziet, van de 8 spelers ook 2 Nederlanders aan mee mogen doen (Van Gerwen en Van Barneveld). Niet goed opgelet, alleen van Barneveld. Volledige line up: Phil Taylor, Raymond van Barneveld, Adrian Lewis, James Wade, Gary Anderson, Simon Whitlock, Andy Hamilton en Kevin Painter.
Wat handige NLsites:
www.rtl7darts.nl
www.ndbdarts.nl
De twee grote bonden wereldwijd:
www.pdc.tv (Professional Darts Corporation)
www.bdodarts.com (British Darts Organisation)
Meestal zijn de grote toernooien te volgen via RTL7darts.nl

Ik was benieuwd wie er nog meer deze sport volgen, na het WK (14 December tot 1 januari) volgt in Februari elke donderdagavond de Premier League waar, zoals het er naar uit ziet, van de 8 spelers ook 2 Nederlanders aan mee mogen doen (Van Gerwen en Van Barneveld). Niet goed opgelet, alleen van Barneveld. Volledige line up: Phil Taylor, Raymond van Barneveld, Adrian Lewis, James Wade, Gary Anderson, Simon Whitlock, Andy Hamilton en Kevin Painter.
Wat handige NLsites:
www.rtl7darts.nl
www.ndbdarts.nl
De twee grote bonden wereldwijd:
www.pdc.tv (Professional Darts Corporation)
www.bdodarts.com (British Darts Organisation)
Meestal zijn de grote toernooien te volgen via RTL7darts.nl
[Voor 12% gewijzigd door Quad op 05-12-2012 19:48]