Toon posts:

Professioneel Darts - Deel 1 OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 155 Laatste
Acties:
  • 285.101 views

Onderwerpen

Ik zag dat er nog geen topic over was, ik volg het darten vrij intensief (heb het zelf ook een tijdje gedaan tot een jaar geleden) en binnenkort begint het WK Darts (Ladbrokes) weer! _/-\o_

Ik was benieuwd wie er nog meer deze sport volgen, na het WK (14 December tot 1 januari) volgt in Februari elke donderdagavond de Premier League waar, zoals het er naar uit ziet, van de 8 spelers ook 2 Nederlanders aan mee mogen doen (Van Gerwen en Van Barneveld). Niet goed opgelet, alleen van Barneveld. Volledige line up: Phil Taylor, Raymond van Barneveld, Adrian Lewis, James Wade, Gary Anderson, Simon Whitlock, Andy Hamilton en Kevin Painter.

Wat handige NLsites:
www.rtl7darts.nl
www.ndbdarts.nl

De twee grote bonden wereldwijd:
www.pdc.tv (Professional Darts Corporation)
www.bdodarts.com (British Darts Organisation)

Meestal zijn de grote toernooien te volgen via RTL7darts.nl

[Voor 12% gewijzigd door Quad op 05-12-2012 19:48]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

Vanaf 14 December dus het PDC Ladbrokes World Championship 2013

Loting is inmiddels bekent:
Phil Taylor (1) v Michael Mansell (Northern Ireland)
Wayne Jones (32) v Jerry Hendriks (Netherlands)
Paul Nicholson (16) v Co Stompe (Netherlands)
Robert Thornton (17) v Magnus Caris (Sweden)
Andy Hamilton (8) v James Richardson (England)
Richie Burnett (25) v James Hubbard (England)
Terry Jenkins (9) v Steve Brown (England)
John Part (24) v Joe Cullen (England)
Simon Whitlock (5) v Haruki Muramatsu (Japan) or Dave Harrington (New Zealand)
Colin Osborne (28) v Lourence Ilagan (Philippines) v Jamie Lewis (Wales)
Dave Chisnall (12) v Shane Tichowitsch (Australia)
Andy Smith (21) v Daryl Gurney (Northern Ireland) or Robert Marijanovic (Croatia)
Gary Anderson (4) v Jarkko Komula (Finland) or Jani Haavisto (Finland)
Jamie Caven (29) v Carlos Rodriguez (Spain) or John Bowles (England)
Raymond van Barneveld (13) v Michael Smith (England)
Brendan Dolan (20) v Mark Jones (England)
Adrian Lewis (2) v Gino Vos (Netherlands)
Denis Ovens (31) v Max Hopp (Germany) or Charl Pietersen (South Africa)
Kevin Painter (15) v Andree Welge (Germany) or Leung Chun Nam (China)
Ronnie Baxter (18) v Dennis Priestley (England)
Michael van Gerwen (7) v Paul Lim (Singapore) or Mohd Latif Sapup (Malaysia)
Peter Wright (26) v Arron Monk (England)
Mark Webster (10) v Ian White (England)
Colin Lloyd (23) v Darin Young (USA)
Wes Newton (6) v Johnny Haines (England)
Kim Huybrechts (27) v Scott Rand (England)
Justin Pipe (11) v Andy Jenkins (England)
Mark Walsh (22) v Darren Webster (England)
James Wade (3) v Peter Hudson (England)
Steve Beaton (30) v Kyle Anderson (Australia)
Mervyn King (14) v Dean Winstanley (England)
Vincent van der Voort (19) v Stuart Kellett (England)
Er zijn dus in totaal 6 Nederlanders waaronder Michael van Gerwen en Raymond van Barneveld.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08-2022
Van Gerwen tegen Paul Lim :)
Dit is die kerel die ooit een 9-darter op een WK gooide

En Co zet ook even z'n tram aan de kant om een rondje te vogeltje pikken

[Voor 20% gewijzigd door Witte op 06-12-2012 09:11]

Houdoe

Co mag van mij aan de presentator tafeltje zitten, niet meer op de vloer svp. Sowieso kun je met darts beter afstemmen op Skysports.

Van Gerwen heeft op de World Matchplay nog een 9 darter gehad.

Het commentaar _O- *O*

[Voor 5% gewijzigd door Quad op 06-12-2012 13:55]

PVOutput☀️
Darts🎯

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-03 23:15
_O_

Geweldig.

Door fouten te maken, verdien je geld.

Ben weer nieuwsgierig naar Justin Pipe, vorig jaar het sensatie op het WK, met name om zijn extreem trage manier van gooien, de langzaamste op het hele toernooi.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Witte
Darts is misschien wel de enige 'sport' waar de traagste speler de sensatie van een toernooi kan zijn :)

Houdoe

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:39

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Als amateur darter volg ik ook erg graag darts op TV, baal er alleen van dat de wedstrijden vaak zo hinderlijk worden onderbroken na bijv. 2 legs omdat er een commercieele onderbreking moet zijn :(

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Nee niet na twee legs, bij de toernooien is het altijd om de 5 legs een pauze voor de darters, gelukkig is het wel een korte maar hinderlijk is het zeker.
Via rtl7darts.nl heb je iig geen reclame maar krijg je een 'Tot Zo' melding te zien :9

PVOutput☀️
Darts🎯

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:39

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Quad schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:30:
Nee niet na twee legs, bij de toernooien is het altijd om de 5 legs een pauze voor de darters, gelukkig is het wel een korte maar hinderlijk is het zeker.
Via rtl7darts.nl heb je iig geen reclame maar krijg je een 'Tot Zo' melding te zien :9
2 Legs was ook wat overdreven, maar aangezien de legs over het algemeen vrij vlot gaan lijkt het soms 2 legs als je bijv wat te drinken pakt :P

Maar goed, hoop dat ik aardig wat wedstrijden live kan volgen, altijd een fijne tijdsbesteding :)

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:15
Ik zal het nooit vergeten, een paar jaar terug toen het nog op sbs6 was.... topper van de avond, de finale partij, barney, superspannende partijd, ik zat echt met het puntje op mijn stoel.

Pats, beeld op zwart, en beste kijkers, we gaan nu verder met hart van nederland, daarna het weer met piet paulusma en vanavond om 00:30 uur gaan we weer verder met de darts uitzending....

uuuhhmmm.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Anoniem: 52815

Marxje1981 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:01:
Ik zal het nooit vergeten, een paar jaar terug toen het nog op sbs6 was.... topper van de avond, de finale partij, barney, superspannende partijd, ik zat echt met het puntje op mijn stoel.

Pats, beeld op zwart, en beste kijkers, we gaan nu verder met hart van nederland, daarna het weer met piet paulusma en vanavond om 00:30 uur gaan we weer verder met de darts uitzending....

uuuhhmmm.
Komt me bekend voor. Er volgden hier toen een aantal scheldwoorden :+
Thunderman_303 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:44:
[...]

2 Legs was ook wat overdreven, maar aangezien de legs over het algemeen vrij vlot gaan lijkt het soms 2 legs als je bijv wat te drinken pakt :P

Maar goed, hoop dat ik aardig wat wedstrijden live kan volgen, altijd een fijne tijdsbesteding :)
De eerste rondes gaan erg vlot, stiekem hoop ik op een paar mooie partijen te zien. Gelukkig begint het volgende week al!

Deze ben ik wel benieuwd naar:
Paul Nicholson (16) v Co Stompe (Netherlands)
Mark Webster (10) v Ian White (England)
Justin Pipe (11) v Andy Jenkins (England)
Mervyn King (14) v Dean Winstanley (England)

Voor de rest zien we wel wat voorbij komt.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:47

Gynnad

* * *

Is het live te zien op RTL7 of zijn dit de samenvattingen? Want ik als ex amateur darter (15 jaar gedart, afgelopen zomer (tijdelijk?) gestopt) kan altijd erg genieten van het live darten.. Samenvattingen worden meestal zo laat uitgezonden dat ik daar toch geen zin in heb om daar voor op te blijven..

Mocht het echt live zijn dan ga ik het denk toch maar eens volgen.. Net als vroeger de Embassy, dat waren nog eens tijden, alle wedstrijden live!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Als het live is, wil ik wel wat partijen hier en daar volgen, van bepaalde spelers.

Is er ook al iets bekend over het BDO-kampioenschap... Is daar eigenlijk nog wat van over, qua nemenswaardige spelers?
Gynnad schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:58:
Is het live te zien op RTL7 of zijn dit de samenvattingen? Want ik als ex amateur darter (15 jaar gedart, afgelopen zomer (tijdelijk?) gestopt) kan altijd erg genieten van het live darten.. Samenvattingen worden meestal zo laat uitgezonden dat ik daar toch geen zin in heb om daar voor op te blijven..

Mocht het echt live zijn dan ga ik het denk toch maar eens volgen.. Net als vroeger de Embassy, dat waren nog eens tijden, alle wedstrijden live!
Via rtl7darts.nl zijn alle wedstrijden live te volgen!
Op TV meestal na half 11 volgens mij.

Ik moet helaas de vrijdag avond missen ivm verjaardag, maar zaterdag middag ga ik er weer voor zitten. O+
Als goed is zijn alle wedstrijden ook gewoon terug te zien. _/-\o_
Katsunami schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:16:
Als het live is, wil ik wel wat partijen hier en daar volgen, van bepaalde spelers.

Is er ook al iets bekend over het BDO-kampioenschap... Is daar eigenlijk nog wat van over, qua nemenswaardige spelers?
Volgens mij niet, BDO is eigenlijk de jupiler leage, het is er wel maar veel minder aanwezig, alleen de GSOD is interessant.

[Voor 25% gewijzigd door Quad op 12-12-2012 23:58]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Gynnad

Gynnad

* * *

BDO: http://www.lakesideworlddarts.co.uk/profiles.php

Bekendste namen:
Martin Adams, Scott Waites, Tony O Shea, Gary Robson en Darryl Fitton. Ook 2 nederlanders die rechtstreeks zijn geplaatst Jan Dekker en Wesley Harms. Via de kwalificaties Benito van de Pas, Christian Kist, Jeffrey de Graaf, Jimmy Hendriks en Willy van de Wiel.

• Katsunami
  • Niet online
Lakeside, 5 tot 12 januari 2013.

Vroeger was het nog een beetje 50/50 tussen PDC en BDO wat betreft voor mij bekende spelers, maar behalve Tony O'Shea, Martin Adams en Darryl Fitton (die jij ook al noemt) zit nu elke darter die ik ooit heb gekend bij de PDC.

De BDO is in mijn ogen op het gebied van het WK een waardeloze competitie geworden. Als je daar "Wereldkampioen" wordt, kun je je altijd blijven afvragen hoeveel mensen in de PDC nog boven jou staan qua darts.
Maar ja, het zullen vast wel weer mooie partijen worden!

Morgenavond vanaf 20:00 begint het WK! *O*
Ik kan vanaf 23:00 mee kijken, eerste twee wedstrijden zie ik wel via een samenvatting.

Gelukkig hoef ik Taylor niet te missen, die is zaterdag avond :9 .

[Voor 66% gewijzigd door Quad op 13-12-2012 23:05]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Katsunami
  • Niet online
Ik denk dat ik nog wel wat partijen in de PDC ga kijken.

Phil Taylor... tja. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Hij is 20 jaar lang een bijna onverslaambare geweldenaar geweest, maar sinds het verlies tegen Van Barneveld lijkt hij een beetje "geknakt", en "afgezakt" tot het niveau van een "normale" topspeler. Sterk, maar niet meer onverslaanbaar.

Aan de ene kant vind ik dat jammer, aan de andere kant (wie hier links naar parodiërende Ferry Mingelen-filmpjes plaatst krijgt een oorvijg :P) maakt het partijen wel meer de moeite waard dan wanneer je er standaard vanuit mag gaan dat Taylor wint.

[Voor 7% gewijzigd door Katsunami op 13-12-2012 23:22]

Ik ga vooral veel kijken in de hoop verrassingen en mooie spannende potten te zien. Ook als het niveau lager is kan ik zonder problemen blijven kijken, het is gewoon een mooie sport.
Ik vind het wel afgrijselijk zoals Wade, die is de laatste 2 jaar behoorlijk dik geworden.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Katsunami
  • Niet online
Er zijn een paar spelers wiens partijen ik nooit kijk. Voorbeelden zijn Colin Monk (met zijn "vissebek"-tick), Andy Fordham (onbehoorlijk dik en onverzorgd) en die gast in zijn Hawaii-shirt, die bij elke 180 zijn (achterlijke) dansje opvoert. Aan dat soort spelers kan ik me ergeren dus kijk ik hun partijen niet. Een uitzondering is wellicht als ze tegen een Nederlander spelen wiens partij ik wel wil zien.
Ik hoop dat Kevin Painter er snel uit gaat, wat heeft hij lopen kloten op het gsod, het loopt eventjes niet en gelijk een zeurhoofd opzetten en achteloos darts weggooien alsof het hem niet mee kan schelen. :(

PVOutput☀️
Darts🎯

Lekker, Van Barneveld speelde een puike eerste ronde hoor! Ruim 106 gemiddelde, 6e hoogste gemiddelde ooit op het WK.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Witte
Wat maakt RTL er een potje van zeg... Dan hebben ze een hele avond 'darts' en de hoofdmoot wat de kijker krijgt voorsgeschoteld bestaat uit reclame en oeverloos geouwehoer, bijv. over Jelle Klaassen - die niet eens meedoet. Partijen die ze wél uitzenden (want blijkbaar lullen ze liever dan dat ze darts daadwerkelijk laten zien) zijn veelal opgenomen. (de uitslag is al een uur eerder getwitterd of zo)
Overigens was de partij van Barney om te smullen. Het niveau van de rest vind ik wel een beetje tegenvallen.

[Voor 5% gewijzigd door Witte op 17-12-2012 09:24]

Houdoe

Je kijkt zeker via de tv? Via stream is het wel live namelijk, helaas is de reclame etc met dank aan de om de 5 legs pauze.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-03 16:20
Witte schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:23:
Partijen die ze wél uitzenden (want blijkbaar lullen ze liever dan dat ze darts daadwerkelijk laten zien) zijn veelal opgenomen. (de uitslag is al een uur eerder getwitterd of zo)
Is dat zo ja? Ik ging er van uit dat ze vooral de tijd vol lulden omdat de partijen nog pauze hadden. Het zag er allemaal wel redelijk live uit imho.

Zaterdag heb ik op tv gekeken en zondag via de stream, daar zat geen verschil tussen voor zover ik kon zien (heb ze natuurlijk niet naast elkaar gehouden).

Specs

hier hier vind je de live evenementen van de PDC, zoals je ziet is het vanavond om 20:00 live, bij RTL7 is dat ook gewoon zo.

http://www.pdc.tv/ladbrok...orld-championship-netzone
Bovenstaande vind je de line up van het toernooi met de tijden.

[Voor 38% gewijzigd door Quad op 17-12-2012 13:27]

PVOutput☀️
Darts🎯

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:02
Witte schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:23:
Wat maakt RTL er een potje van zeg... Dan hebben ze een hele avond 'darts' en de hoofdmoot wat de kijker krijgt voorsgeschoteld bestaat uit reclame en oeverloos geouwehoer, bijv. over Jelle Klaassen - die niet eens meedoet. Partijen die ze wél uitzenden (want blijkbaar lullen ze liever dan dat ze darts daadwerkelijk laten zien) zijn veelal opgenomen. (de uitslag is al een uur eerder getwitterd of zo)
Overigens was de partij van Barney om te smullen. Het niveau van de rest vind ik wel een beetje tegenvallen.
haha stukje van gezien ja. zag er heerlijk professioneel uit. Co en die andere knakker die lekker door elkaar aan het lullen waren over Jelle. Een presentator die er geen grip op kreeg. Wat een bout programma :P
Heb er nu een brakke stream naast van Sky Sports 2, vergeleken met RTL7darts stream is het live, scheelt 20 seconden ofzo?

Wat anders:

Van Gerwen staat wel erg hoog, bet 2 pond, krijg je 9 voor terug. Taylor favoriet bij de bookmakers ofcourse ;) .

[Voor 43% gewijzigd door Quad op 17-12-2012 20:10]

PVOutput☀️
Darts🎯

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:56

St@m

@ Your Service

Waarom een topic over een dom kroeg spelletje... :?

:+

Ik dart inmiddels een jaar of 7, vind darten zelf doen leuker dan kijken op tv. RTL7 uitzendingen zijn bagger op tv, altijd op kuttijden en daardoor mis ik altijd de helft als ik het wil volgen. Heb net maar even een stream op gezet.. Zit nu te kijken naar Webster tegen White.. spannend :+ not.. :P

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

Webster doet het prima, White is overigens niet slecht aan het gooien.
De voorronde net met Bowles was echt slecht, iets van 20 dubbels gemist?

Ik kijk overigens gewoon via http://www.rtl7darts.nl/live , de diverse streams op het interwebz zijn veelal van brakke kwaliteit.

[Voor 31% gewijzigd door Quad op 17-12-2012 21:54]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-03 02:50
Ik vind Darts ook leuk en ik kijk het af en toe maar meestal alleen wedstrijden van nederlanders, Taylor of darters met een naar mijn mening mooie gooitechniek zoals Mervyn King.

Wat me echt stoort met Darts op Tv zijn die darters met errm zwaar overgewicht, die wedstrijden kijk ik liever niet, als ik die Hudson op tv zie dan denk ik, je bent topsporter, een topfit lichaam helpt waarschijnlijk niet met pijltjes gooien in een dartbord maar je kunt toch wel iets meer doen dan alleen je armspieren trainen?? als ik niet regelmatig aan mijn conditie werk ben ik ook zo'n papzak, ik moet er niet aan denken. :+

Trouwens James Wade, dat was erg smerig, ik denk niet dat ik hem een hand zou geven. :+

Oh ik ben wel een fan geworden van Michael van Gerwen, die match tegen Taylor heb ik gezien en dat was erg imponerend moet ik zeggen, het gemak dat hij die triples raakt, hopelijk doet hij het goed. :)

[Voor 12% gewijzigd door Tweaking Art op 17-12-2012 23:40]

Tweaking Art schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:31:
Ik vind Darts ook leuk en ik kijk het af en toe maar meestal alleen wedstrijden van nederlanders, Taylor of darters met een naar mijn mening mooie gooitechniek zoals Mervyn King.
Ik probeer zo veel mogelijk te volgen, het is gewoon leuk :) Ik vind Bowles (die nu staat te gooien tegen Caven) ook een mooie stijl hebben, heerlijk rustig en relaxed.
Wat me echt stoort met Darts op Tv zijn die darters met errm zwaar overgewicht, die wedstrijden kijk ik liever niet, als ik die Hudson op tv zie dan denk ik, je bent topsporter, een topfit lichaam helpt waarschijnlijk niet met pijltjes gooien in een dartbord maar je kunt toch wel iets meer doen dan alleen je armspieren trainen?? als ik niet regelmatig aan mijn conditie werk ben ik ook zo'n papzak, ik moet er niet aan denken. :+
Inderdaad, Hudson is ook wel heel erg, in de UK open afgelopen jaar iemand die zijn shirt uit deed, was ranzig. Maar verder, als het goede spelers zijn kijk ik wel.
Trouwens James Wade, dat was erg smerig, ik denk niet dat ik hem een hand zou geven. :+
James Wade is laatste twee jaar ook heel erg aangekomen vind ik, hij is ook zo arrogant, vorig jaar op het WK tegen Lewis stond hij 5-1 voor, dacht hij dat hij er al was maar toch verliezen. Die baard moet hij echt eraf halen, gewoon een glad gezicht.
Oh ik ben wel een fan geworden van Michael van Gerwen, die match tegen Taylor heb ik gezien en dat was erg imponerend moet ik zeggen, het gemak dat hij die triples raakt, hopelijk doet hij het goed. :)
Van Gerwen is super snel, bijvoorbeeld op het GSOD afgelopen maand was hij zo snel dat die camera's hem heel vaak niet konden volgen, fantastisch gewoon :)

PVOutput☀️
Darts🎯

• Katsunami
  • Niet online
Quad schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:52:
Ik kijk overigens gewoon via http://www.rtl7darts.nl/live , de diverse streams op het interwebz zijn veelal van brakke kwaliteit.
Heh, nou ben ik wel blij dat mijn Atom-based audio-PC Windows 7 draait. Hij is aangesloten op de TV, om XBMC te kunnen bedienen, dus ik kan ook de live stream van RTL7 op de TV kijken.

De eerste dag ging dat heel goed, maar de tweede dag stotterde die stream elke 10 seconden ofzo.

Dat is irritant :(
Heerlijke pot zeg, Caven - Bowles!
Nu 5e set begonnen, kan niet zeggen wie hem gaat pakken :)

Bowles wint het in 5 sets met 2-4 in de 5e set.
Fantastische partij en het terugkijken er van waard!

[Voor 35% gewijzigd door Quad op 18-12-2012 00:39]

PVOutput☀️
Darts🎯

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:26:
Heerlijke pot zeg, Caven - Bowles!
Nu 5e set begonnen, kan niet zeggen wie hem gaat pakken :)

Bowles wint het in 5 sets met 2-4 in de 5e set.
Fantastische partij en het terugkijken er van waard!
En dan wil ik het terugkijken.. en dan kan ik het niet vinden op de site van RTL7 :+

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

Staat er inderdaad nog niet op, best jammer :)
Komt vast nog wel!

Zoals gehoopt, King tegen Winstanley is een fantastische partij!
Ondertussen heeft RTL7darts de partijen van gisteravond online gezet :).

[Voor 52% gewijzigd door Quad op 18-12-2012 23:11]

PVOutput☀️
Darts🎯

Oioioi!

Vergeet Caven Bowles! Wat een partij is Winstanley tegen Mervin King geworden zeg! Een thriller, spanning en redelijk hoog niveau. *O*
Zal maar niet verklappen wat het geworden is, maar het bekijken waard!

PVOutput☀️
Darts🎯

• Tweaking Art
Lol zet nu pas darts aan, had die party van King best willen zien, heb ik dat. :P

Ach nou ja er is altijd nog het internet. :+
Grappig, de wedstrijd King Winstanley is al terug te kijken via rtl7darts.nl/video :)

PVOutput☀️
Darts🎯

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:36:
Grappig, de wedstrijd King Winstanley is al terug te kijken via rtl7darts.nl/video :)
Net gekeken, op een gegeven moment dacht ik.. nou, is dit zo spannend :P Slechte punten en nog slechtere dubbels, maar toen ging het los, dat was wel spannend ja :P Vette partij.

Eerste set was goed, tweede en derde minder maar de 4e en 5e was genieten :)

PVOutput☀️
Darts🎯

• Tweaking Art
Ook terug gezien, was een goede pot, jammer dat King verloor maar achteraf was het terecht denk ik.

Het was typisch een partij die elke kant op had kunnen gaan, Winstanley had in mijn ogen alleen wel de partij eerder kunnen beslissen in het laatste kwart van de partij maar goed hij won uiteindelijk toch dus wat maakt het uit. :)

[Voor 55% gewijzigd door Tweaking Art op 19-12-2012 17:43]

Weer een 5 setter, nu bij Lloyd vs Young, spanning is veel minder aanwezig als de partij van gisteren (King vs Winstanley).

Hierna Whitlock tegen een japanner die de voorronde erg goed deed, belooft wat alhoewel ik toch wel mag verwachten dat Whitlock het wint met 3-0.

PVOutput☀️
Darts🎯

• St@m

St@m

@ Your Service

Pff kan echt niet kijken naar die Japanner.. Dat geknipper met z'n ogen :D ik lig hier al te knipperen om wakker te blijven :p

Haha inderdaad, maar beginnen toch met 1-1 in legs.
Hij doet het niet slecht vooralsnog.

PVOutput☀️
Darts🎯

• St@m

St@m

@ Your Service

Ach hou op, leuk hoor dat er iemand uit Japan mee mag doen, maar wat hij laat zien is onder mijn niveau.. Dik onder mijn niveau. En ik ben echt geen topdarter hoor ;)

2e set beduidend beter :)

[Voor 20% gewijzigd door St@m op 20-12-2012 01:03]

Ja het is 1-0 in sets inmiddels, komende 6 legs gaat Whitlock ook wel winnen vermoed ik.
Morgenavond ga ik er wel echt voor zitten, Kim Huybregts, van der Voort en van Gerwen in actie. *O*

[Voor 36% gewijzigd door Quad op 20-12-2012 00:50]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Mevius
Leuk om al die voorrondes ook eens te zien. Normaal schakel ik pas in bij de kwartfinale en loop ik dus best wat leuke partijen mis.

Al eindigt het merendeel van de partijen in 3-0 volgens mij. :)

Specs

17 partijen zijn in 3 0 geëindigd.

[Voor 6% gewijzigd door Quad op 20-12-2012 10:59]

PVOutput☀️
Darts🎯

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=19_p88QAC_I]

Bij zijn is meemaken... :D

Gisteravond @ Ally Pally :)

Moet wel zeggen dat ondanks dat we een tafel helemaal vooraan hadden, je daar echt niet hoeft te zitten om de pijltjes live te kunnen volgen, je ziet er geen reet van want het is alsnog veel te ver weg...gelukkig zijn er enorme schermen en really, je gaat er heen vanwege het bierdrinken en zingen, het darten is bijzaak :P

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• St@m

St@m

@ Your Service

Wow wat een verrassing!! Huybrechts naar huis, maar dat was een mooie en vooral ook goede pot van een uitstekend (<insert>finale) niveau!

• Gynnad

Gynnad

* * *

Wat was er nou eik met Kim Huybrechts, wat had hij meegemaakt waardoor het al een vervelende dag was?

• Gynnad

Gynnad

* * *

kamstra schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:46:
[video]

Moet wel zeggen dat ondanks dat we een tafel helemaal vooraan hadden, je daar echt niet hoeft te zitten om de pijltjes live te kunnen volgen, je ziet er geen reet van want het is alsnog veel te ver weg...gelukkig zijn er enorme schermen en really, je gaat er heen vanwege het bierdrinken en zingen, het darten is bijzaak :P
Toch wel gaaf, maar inderdaad, op TV lijkt het een stuk dichterbij! Maar wat een Sfeer altijd. Moet toch een ervaring apart zijn.

Zoo Huybrechts wordt ff uitgeschakeld met een gemiddelde van 100 :o
Als je bedenkt dat er eentje door is die gemiddeld 81 had... Zuur.
St@m schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:36:
Wow wat een verrassing!! Huybrechts naar huis, maar dat was een mooie en vooral ook goede pot van een uitstekend (<insert>finale) niveau!
Heel mooie nette partij, goed niveau inderdaad!

[Voor 52% gewijzigd door Quad op 20-12-2012 22:47]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Tweaking Art
kamstra schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:46:
[video]

Leuk. :)

Eigenlijk is het maar goed dat er een beetje voor spektakel wordt gezorgd, die liederen, de meisjes, als dat allemaal er niet is lijkt me het maar een saaie bende want ik kan me niet voorstellen dat je in het publiek de partij goed kan volgen.

Beste plaats om darts te volgen is voor de buis. :+
Van der Voort is wel erg slecht bezig met de dubbels :/

Hij heeft wel het geluk dat Kellet nóg slechter is :9

[Voor 34% gewijzigd door Quad op 20-12-2012 23:20]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Tweaking Art
Partij om snel te vergeten, kan niet geloven dat ik hier naar gekeken heb. :P

Maar ga er goed voor zitten als van Gerwen komt. :)
Ging wel pijlsnel :+

Hoppa, tijd om van Gerwen te gaan kijken *O*

[Voor 54% gewijzigd door Quad op 20-12-2012 23:48]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Tweaking Art
Wauw die Lim begint sterk zeg! :+ indrukwekkend.
Enige hoogtepunt van Lim in deze partij denk ik.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Tweaking Art
Die commentator...Kijk dat is zijn spel, poepen zonder drukken.

...erm wat? :? :? :?
Haha fantastisch! Lim gooit wel even de hoogste finish op het WK tot nu toe :p

PVOutput☀️
Darts🎯

• Tweaking Art
Een streaker met een pruik was in beeld. :P ok misschien niet zo erg maar hij blokkeerde het bord. :+

En ik moet zeggen het is een aardige partij, die Lim kan er wel wat van maar is gewoon niet zo goed als van Gerwen. :)
Jammer van het dubbels missen! Van Gerwen had de partij allang binnen kunnen hebben.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Tweaking Art
Quad schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 00:33:
Jammer van het dubbels missen! Van Gerwen had de partij allang binnen kunnen hebben.
Ach hij kon het zich veroorloven tegen deze tegenstander. :)
Tweaking Art schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 00:33:
[...]

Ach hij kon het zich veroorloven tegen deze tegenstander. :)
Ja, maar goed vergeten en door gaan.
In elk geval hij is door en op naar morgen!

PVOutput☀️
Darts🎯

• Mevius
Gynnad schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:37:
Wat was er nou eik met Kim Huybrechts, wat had hij meegemaakt waardoor het al een vervelende dag was?
Zijn vader is overleden. Dat was tevens ook zijn grootste fan en hij had gewild dat 'ie gewoon ging spelen, vandaar dat 'ie er stond.

Toch een paar goede partijen gezien gisteravond! 1 van mijn nieuwe favorieten is toch wel Scott Rand, ondanks dat half Nederland hem niet kan uitstaan (aldus de commentatoren tijdens de wedstrijd). Wellicht was het de combinatie met Kim maar ik vond het een erg leuke partij om naar te kijken. Hoog niveau, kon beide kanten op gaan.

Specs

Lekker hoor! Anderson op 2-3 achterstand in sets! *O*

3-3, maar wat een partij zeg!! Schitterend!

Wat een thriller was dit! Anderson wint met 4-3 in sets en heeft daarvoor wel 3 match darts overleefd!

Zo Jenkins.. 2-0 voor in sets, 100% score op de dubbels.. :)

[Voor 77% gewijzigd door Quad op 21-12-2012 20:44]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Tweaking Art
Nicholson - Thornton, wat een geweldige pot darts zeg!

Zit op het puntje van mijn stoel, wie gaat winnen, ik heb geen idee. :D

Jammer van dat constante boe geroep maar het is een aardige partij om terug te kijken. :)

Hendriks heeft echt een kans laten liggen tegen een zwakke Taylor, zonde.

Maar goed ten minste een spannende partij gezien vandaag. :)

[Voor 50% gewijzigd door Tweaking Art op 22-12-2012 00:44]

De wedstrijd Nicholson - Thornton was eigenlijk een dood saaie wedstrijd, tot de laatste drie sets :)
De hele pot ging netjes, geen breaks enzovoort.

Hendriks, leuk dat je tegen Taylor mocht spelen maar komt simpelweg te kort.
Maar heb een lekkere avond gehad gisterenavond, dus dat is geslaagd :D

PVOutput☀️
Darts🎯

• St@m

St@m

@ Your Service

Wat een genot om Van der Voort te zien darten zeg.. foei..als het bij hem loopt dan is het ook ongelofelijk.

Zoals het er naar uit ziet gaat hij met 2-0 in sets pauzeren. Misschien zelfs wel met 3-0 3-0.

En ja hoor, wat een fantastische spel legt hij op het bord!

Edit: Raar eigenlijk dat van Gerwen nóg sneller gooit.. :9 Die twee tegen elkaar heb je een wedstrijd als een komeet!

[Voor 52% gewijzigd door Quad op 23-12-2012 16:04]

PVOutput☀️
Darts🎯

Anoniem: 360275

9DARTER WINSTANLEY!!
Wooooooooooooooooooot 9 darter!!!!

En hij gooit helemaal niets, nul komma nul!

Nu komt hij weer aardig terug, het wordt een hele fantastische wedstrijd!

2-2 in sets nu.

[Voor 37% gewijzigd door Quad op 23-12-2012 16:23]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-03 08:48
Van der Voort gooit een paar mooie finishes uit, jammer dat hij soms legs echt vergooit. Als hij dat nou eens niet deed.....
Wou hij net in de leg van Winstanley ook doen maar beheerste zich.
Maar het is ook voor de kijker frustrerend, tenminste ik kan daar echt niet tegen als iemand zo een leg vergooid.

Wow wat een heerlijke finish die van 103!

Hatsikadee! Van der Voort is naar de laatste 16!
Wel apart dat Winstanley zijn laatste pijl de grote 1 mist en hem in de grote 20 gooit, daardoor kan Vincent de set en de partij winnen.

Maar een heerlijke wedstrijd gezien!

[Voor 44% gewijzigd door Quad op 23-12-2012 16:52]

PVOutput☀️
Darts🎯

• St@m

St@m

@ Your Service

Hop hop hop! Spannend man :)

Absoluut, die 9 darter zorgde er wel voor dat de wedstrijd spannender werd, want Winstanley kwam wel in een aardige flow.

PVOutput☀️
Darts🎯

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Voor hen die het willen zien (voor zover het blijft staan)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Katsunami
  • Niet online
Vergooien van legs is gewoon vervelend en dom. Het is zeker niet gegarandeerd dat je tegenstander uitgooit. Je zou kansen kunnen krijgen die je bij voorbaat vergooit.
gambieter schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:59:
[video]

Voor hen die het willen zien (voor zover het blijft staan)
Ahh thanks. Ff binnen gehengeld :)

Heb het even laten vereeuwigen op Dumpert :9

[Voor 8% gewijzigd door Quad op 23-12-2012 20:09]

PVOutput☀️
Darts🎯

Matchday!
Wat zijn de verwachtingen?
derde ronde
13.40 uur Wes Newton v Mark Walsh
15.00 uur Simon Whitlock v Dave Chisnall
16.20 uur James Wade v Vincent van der Voort

20.10 uur Michael van Gerwen v Colin Lloyd
21.30 uur Gary Anderson v Raymond van Barneveld
22.50 uur Adrian Lewis v Kevin Painter

PVOutput☀️
Darts🎯

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:06:
Matchday!
Wat zijn de verwachtingen?

[...]

Dat was snel :p

Ik denk zelf dat Wade gaat ergeren aan van der Voort, en dus verliest.

PVOutput☀️
Darts🎯

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:09:
Dat was snel :p

Ik denk zelf dat Wade gaat ergeren aan van der Voort, en dus verliest.
Heel toevallig, klik net Tweakers open :P
Ik hoop dat het waar is wat je zegt, maar ik denk dat Wade net iets te constant is en weinig dubbels zal missen. vd Voort heeft meestal iets meer tijd nodig voor een dubbel. Het zal gaan spoken in zijn hoofd, en dan houdt het op denk ik.

Barney moet in elk geval uitkijken dat hij niet te veel focust op Anderson, die gooit namelijk veel, heel veel 180s en zal vaak snel op een finish komen.
Hopelijk gaat hij mee in de scores en mist hij weinig dubbels.

Al heb ik er weinig hoop op als je al die finish percentages ziet van alle partijen die al gespeeld zijn.
Gewoon zijn eigen partij spelen, moet goed komen.

Lewis zou nog wel eens kunnen verliezen van Painter, al hoop ik dat niet, die rotkop van Painter vind ik niet prettig om te zien :') :9

PVOutput☀️
Darts🎯

• Mevius

We zullen zien wat er gaat gebeuren, ik hoop in ieder geval op een paar mooie partijen! Vincent van der Voort vind ik altijd zo zenuwachtig spelen, dit zal ongetwijfeld ook zijn sterke kant zijn maar het is niet mijn ding.

Barney staat goed te gooien tot nu toe, hopelijk kan 'ie dit volhouden.Van Gerwen doet prachtig mee dit toernooi, die gaat zeker ver komen later.

[Voor 1% gewijzigd door Mevius op 27-12-2012 14:41. Reden: Vewachting 'bijgesteld']

Specs

• Mevius
Het gaat beginnen jongens!

Roland Scholten ziek?

Specs

Geen idee.
Maar wat een tweede leg van Walsh..
41, 43, 59, 41, 47 scores. :'(

PVOutput☀️
Darts🎯

• St@m

St@m

@ Your Service

Tja.. Bij RTL zijn ze vergeten het vinkje aan te zetten voor de livestream.. kan hier niet kijken op het werk :(

Die doet het hier gewoon :)

PVOutput☀️
Darts🎯

• St@m

St@m

@ Your Service

rtl7darts.nl dan naar live en dan klikken geeft bij pagina niet gevonden... :(

• Mevius
St@m schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:10:
Tja.. Bij RTL zijn ze vergeten het vinkje aan te zetten voor de livestream.. kan hier niet kijken op het werk :(
Hier werkt de internetstream ook niet, gelukkig hebben ze hier Ziggo dus kan ik via de Ziggo TV iPad-app kijken^^.

Specs

Naja, kan de site gewoon bereiken via mijn telefoon, niet afspelen Ivm silverlight content.

Niet dat het erg is, niveau is bedroevend laag.

[Voor 21% gewijzigd door Quad op 27-12-2012 14:30]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Mevius
Je mist (nog) niets inderdaad.

Ben wel blij trouwens dat de partij van Barney verplaatst is naar vanavond. Thuis kijkt toch wat relaxter dan op het werk :). Weet iemand daar de reden van eigenlijk?
Mevius schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:41:
Ziet er goed uit! :+

[Voor 30% gewijzigd door Mevius op 27-12-2012 14:42]

Specs

Planning stond ook voor vanavond toch?
Vanmiddag drie en vanavond drie.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Mevius
Quad schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:43:
Planning stond ook voor vanavond toch?
Vanmiddag drie en vanavond drie.
Hij stond eerst ingepland voor vanmiddag maar die wedstrijd is verplaatst naar vanavond. Geen idee waarom maar het komt mij wel mooi uit :).

Specs

Stond iig zondag al zo op RTl7darts site.

PVOutput☀️
Darts🎯

Pagina: 1 2 3 ... 155 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.

https://challonge.com/nl/WKDarts2023

Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.

Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com

Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com

PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee