En met 4-0 uitgeschakeld dus..Quad schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:22:
Van der Voort gaat veel te snel naar de 19 vind ik.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Barneveld tegen Anderson 2-0 in sets nu.Quad schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:15:
Ik lees het, zit nu aan kerstdiner, hopelijk iemand die ff tussenstanden wilt bij houden voor mij?
Kerstdiner op uh 3e kerstdag?Quad schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:15:
Ik lees het, zit nu aan kerstdiner, hopelijk iemand die ff tussenstanden wilt bij houden voor mij?

Barneveld met 4-0 gewonnen uiteindelijk..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Hoewel ik het programma wel kan vinden, staan er geen tijden bij de schema's die ik tegenkomen. Kan ik ergens zien wanneer welke partijen op TV komen? De meesten kijk ik niet; eigenlijk alleen die van de Nederlanders en als ik de kans heb, die van Phil Taylor. Op de 29ste kan ik niet kijken want dan ga ik (kan ik) *eindelijk* naar The Hobbit

[Voor 14% gewijzigd door Katsunami op 27-12-2012 23:51]
Tijd weet ik nog niet zo.
20:15 en 22:15 heb je de kwart finales morgen met Taylor tegen Hamilton en Barney tegen Whitlock.
Wie wat hoe laat ben ik nog niet bekend.
[Voor 53% gewijzigd door Quad op 28-12-2012 00:55]
De halve finales zijn op de 30Ste, dus een eventuele ontmoeting tussen Barney en Taylor kan ik zien

En toen ging het snel opeens. Erg knap gedaan!
[Voor 14% gewijzigd door Fiber op 28-12-2012 21:29]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kan ook niet anders; Barney, Taylor en V.Gerwen zijn de drie sterkste spelers. Uiteindelijk moeten ze elkaar ergens tegenkomen natuurlijk.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En dan zegt die commentator dat Wade zo goed gebruik maakt van de fouten bij de tegenstander. Hij vergeet er alleen bij te zeggen dat Wade zelf zo veel fouten maakt dat hij tegen een Taylor of van Barneveld al lang met 5-0 eraf gegaan was...Fiber schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:17:
So, wat geeft die Newton het (voorlopig) weg tegen Wade. Lijkt wel een wedstrijdje dubbels missen. Een leg of set uitgooien is blijkbaar nog best lastig! 2-2...

1-0 binnen 5 minuten. Lekker begin.
[Voor 20% gewijzigd door Fiber op 29-12-2012 22:39]
En ook voor Tops uitgooien is 3 pijlen blijkbaar niet genoeg. 1-1, nog niks aan de hand, maar wel zonde.
Ook dubbel 5 is blijkbaar lastig als je hem nodig hebt... Het regent wel 180's

[Voor 69% gewijzigd door Fiber op 29-12-2012 23:03]
Uitgooien blijft een vak appart. Tops mislukt, herkansing op dubbel tien redt hem voorlopig.
Ook Lewis heeft er moeite mee trouwens...
[Voor 8% gewijzigd door Fiber op 29-12-2012 23:08]

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
Dit setje ging al een heel stuk makkelijker gelukkig: 3-2
[Voor 22% gewijzigd door Fiber op 29-12-2012 23:22]
En nou lukt Tops uitgooien opeens ook weer...: 4-3
[Voor 50% gewijzigd door Fiber op 29-12-2012 23:40]
Inderdaad, wat de commentator net zei: hij krijgt 2x zoveel mogelijkheden op uitgooien, maar gooit maar 1x meer uit.Quad schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 23:32:
Elke andere darter ligt er allang uit met het missen van zoveel dubbels. Maar van Gerwen scoort gewoon zo veel.
Dit is slecht... Lewis zit in een flow nu. De pauzes komen voor Van Gerwen slecht.
[Voor 11% gewijzigd door Vos op 29-12-2012 23:48]
Nog even uitstel

Gelukkig zat ik fout haha.
[Voor 76% gewijzigd door Vos op 30-12-2012 00:00]
goede finish van Michael

Dubbel 8 over!
Maar goed Michael van Gerwen gaf hem ook de kans om terug te komen door te veel dubbels te missen.

Altijd alleen wel lachwekkend om een Nederlander engels te horen spreken

niet dat ik anders klink als ik engels spreek

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput
Deze past qua spanning in het rijtje Barneveld - Richie Burnett ( eerste WK voor B ) - Adams - Mason ( Adams 4-0 voor, Mason 5-4 winnen ) Barneveld - Taylor ( eerste PDC WK voor B )
Qua scores was het ook leuk, maar die Jackpot die stond op het laatst wel een tandje te gooien hoor.
Voor beide respect.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Niemand kan van van Gerwen winnen als hij de helft van de kansen gisteravond ook maar had verzilverd.Daimen schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:57:
Ik heb zin in vanavond! Ik vind van Gerwen geweldig om naar te kijken. Hoe hij gisteren die dubbels stond te gooien, ongelooflijk!
Over die partij van gisteren, wow! Van Gerwen speelde volgens mij niet helemaal stressvrij:), die kop van hem in met name de 8ste set, echt van wtf is dit. Men zei dat mr jackpot die set afroste met 10, 12 en nog eens 12 darts. Eigenlijk vind ik het ongelovelijk dat van Gerwen gewonnen heeft, in de laatste sets had ik echt de indruk dat we een jongen tegen een man zagen. Maar goed, wel super dat hij uiteindelijk toch wist te winnen.
Ik hoop dat die rare barney het weer eens gaat redden, maar alles overwegende denk ik toch de powerrrrrrrrrrr voor de eindzege.
Complimenten trouwens ook aan rtl 7, tuurlijk is analist koos een rare snuiter en die andere(n) ook, maar al met al kijkt en keuvelt het allemaal heel soepel weg.
Was wel beter op de dubbels maar scorend kwam hij niet aan Barney en al helemaal niet aan zijn gemiddelde van gisteravond.
Maar ja, je hebt meer nodig als een goed gemiddelde!
Ik ben echt reuze benieuwd naar vanavond!
En de dubbels van Van Gerwen lopen nog steeds niet lekker. Wat geeft hij het hier gelijk al weg.

Eindelijk wel een lekkere snelle dubbel 20 met de eerste pijl.

[Voor 45% gewijzigd door Fiber op 30-12-2012 20:30]
Even 104 uitgooien. Lijkt wel of Van Gerwen liever een moeilijke finish heeft dan een makkelijke.
[Voor 40% gewijzigd door Fiber op 30-12-2012 20:42]

Op de dubbel 12 mis, zuur.
Maar 9 darter, jeez!
[Voor 65% gewijzigd door Hompu op 30-12-2012 21:17]
Bijna 2x op rijQuad schreef op zondag 30 december 2012 @ 21:16:
HOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO
9 fucking darter!!!!!!!!!!!

En als hij nu ook de set pakt, is dat een mentale dreun voor Wade (die niet echt goed gooit).
Nou, Wade blijft in de wedstrijd. Leuk voor de neutrale kijkers

[Voor 20% gewijzigd door gambieter op 30-12-2012 21:19]
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
DRIE - DRIE

[Voor 19% gewijzigd door Fiber op 30-12-2012 21:30]
Jij hebt het allemaal eerder als mijFiber schreef op zondag 30 december 2012 @ 21:26:
Wade knokt wel terug, het is nog niet gedaan!
DRIE - DRIE

Ik vind het wel sneu voor Winstanley, van Gerwen kaapt zo 7.5k voor zijn neus weg

[Voor 16% gewijzigd door Quad op 30-12-2012 21:37]

2-1 in legs, v Gerwen kwam goed weg, had ook 1-2 kunnen zijn...
[Voor 27% gewijzigd door Fiber op 30-12-2012 21:41]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zyPg19W1AIA]
Dat commentaar is zo heerlijk!
[Voor 15% gewijzigd door Quad op 30-12-2012 21:48]

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube