Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik zeg niet dat het niet gebeurd heQuad schreef op zondag 30 december 2012 @ 21:59:
Zeg dat niet.. Bij Wade weet je het nooit namelijk.

Bij meer mensen trouwens dat het beeld soms stoort?
[Voor 10% gewijzigd door St@m op 30-12-2012 22:07]
Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Eigen set.. niets aan de hand dus. Als alles gewoon met de legs meegaat dan wint Van Gerwen. Hij kan en mag dit niet meer weggeven.Fiber schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:07:
Je wade het nooit, hij staat gewoon weer voor in de set...
[Voor 19% gewijzigd door St@m op 30-12-2012 22:09]
Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog
Voor de wedstrijd. Alleen bij 5-5 en 2-2 dienen er twee legs verschil te zijn.Fiber schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:09:
Leg voor de wedstrijd? Of twee legs verschil?
Lullig bouncer

Voor de wedstrijd, 2 legs is alleen bij een tie.Fiber schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:09:
Leg voor de wedstrijd? Of twee legs verschil?

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Fiber.. doe eens niet

[Voor 31% gewijzigd door St@m op 30-12-2012 22:17]

Maar mooi dat hij de finale heeft gehaald, wie het ook wordt, het kan wat moois worden

Dat viel wel mee hoorgambieter schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:19:
Als Van Gerwen Italiaan zou zijn geweest, was er nu een onderzoek naar matchfixing en spotbetting opgestart. Hoe kun je zoveel beter zijn en dan nog zo nipt winnen
Maar mooi dat hij de finale heeft gehaald, wie het ook wordt, het kan wat moois worden

En inderdaad wat er nu aan tafel wordt gezegd, goed voor de sport in Nederland. Tijd voor weer wat nieuwe aanwas in de amateurcompetities.

En een 111 er achteraan voor 3-1 in sets...
[Voor 29% gewijzigd door Fiber op 30-12-2012 23:18]
Nummer 1 tot 4 op ranglijst en 4 wildcards, maar vermoedelijk wel naar Mighty Mike en Barney oa.
We kunnen de finale alvast opschrijven, Taylor vs Mighty Mike!
[Voor 12% gewijzigd door Quad op 30-12-2012 23:33]
Gemiste kans.
Nou ja, 'the return of the legend' is dus gewoon naar Den Haag. Barney is kansloos vanavond.
@hieronder: Die Britten klonken inderdaad wel lekker enthousiast

[Voor 15% gewijzigd door ralpje op 30-12-2012 23:35]
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Heb je ook niet van je zelf ^^ralpje schreef op zondag 30 december 2012 @ 23:35:
Nou ja, 'the return of the legend' is dus gewoon naar Den Haag. Barney is kansloos vanavond.
[Voor 75% gewijzigd door Quad op 30-12-2012 23:38]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
True, en ik zie nog véél leukere voorbij komen. Maar ik zal me inhoudenQuad schreef op zondag 30 december 2012 @ 23:35:
Heb je ook niet van je zelf ^^

[Voor 11% gewijzigd door ralpje op 30-12-2012 23:43]
Yeah, tweetdeck op #rtl7darts en @bartvanmerwijk @johanderkzen @frenkdeboer volgen thats itralpje schreef op zondag 30 december 2012 @ 23:43:
[...]
True, en ik zie nog véél leukere voorbij komen. Maar ik zal me inhouden

Het is ook echt niet prettig om naar van Barneveld te kijken, zo medelijdend kijken, hoofdschuddend en al. Nee vorige wedstrijden zag hij fitter uit!
Dat wordt een 6-1 overwinning voor Taylor.
[Voor 24% gewijzigd door Quad op 30-12-2012 23:50]

Life is what happens while you're busy making other plans
Nou ja, zenuwen, ze zaten gewoon vol tegen het ijzer aan, zeker die laatste dart. Dat gebeurt Taylor natuurlijk ook vaak genoeg. Maar het zal niet zoveel uitmaken, Taylor is niet een persoon die opeens heel erg inzakt, en ik zie Barney vandaag niet sets achter elkaar scherp blijven spelen.frumper schreef op maandag 31 december 2012 @ 00:01:
Had verwacht dat Taylor het meteen uit zou gooien, maar ook hij kent blijkbaar zenuwen...
Life is what happens while you're busy making other plans

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Hier moest ik ook aan denkensanderb schreef op maandag 31 december 2012 @ 00:40:
Is ie nou boos omdat ie geen sms'jes terug krijgt

Anoniem: 473429
Jammer voor Barney, maar qua spanning heb ik stiekem liever een finale van Gerwen tegen Taylor dan tegen Barney.
Taylor dacht dat hij de wedstrijd al voor de pauze gewonnen had met zn dubbel 20 missen.
[Voor 21% gewijzigd door Bulls op 31-12-2012 00:51]
Ik zit op Sky naar het interview met Taylor te kijken, en die zegt niets (en is al weer relaxed). Er schijnt een akkefietje tussen hen twee te zijn geweest, en Taylor had geen zin om achteraf opeens lief te doen.Quad schreef op maandag 31 december 2012 @ 00:47:
We zullen het in de interviews vast te weten komen. Voor nu is het bedtijd!
Die uitbarsting was gewoon een opstapeling van omstandigheden denk ik, van barneveld was meer geinteresseerd in zijn tafeltje en dartpijlen dan in zijn tegenstander.
Lijkt me dat hij van Barneveld duidelijk wil maken dat hij nog steeds de 'boss' van het darts is.
Ik geloof toch meer in het akkefietje waar gambieter het over heeft. Dit soort onprofessioneel gedrag doe je niet om iemand iets duidelijk te maken.Tweaking Art schreef op maandag 31 december 2012 @ 00:55:
Lijkt me dat hij van Barneveld duidelijk wil maken dat hij nog steeds de 'boss' van het darts is.

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Ja... een cumback kan ook wel een soort "verlaat hoogtepunt" zijn, maar een dergelijk iets had ik van Van Barneveld dan weer niet willen zien op TVQuad schreef op maandag 31 december 2012 @ 00:29:
Edit: Valt het jullie ook op dat de commentator ook telkens cumback zegt ipv comeback?

Jammer dat hij er niet meer 5-5 van kon maken. Maar soit, het is dan tenminste wel weer een wedstrijd geworden uiteindelijk

Het is maar hoe je het ziet, toen Barney terug kwam in de wedstrijd zag je inderdaad dat er iets niet goed was met dat sarcastische klapje dat Taylor deed voor hem maar toen Raymond hem even een sarcastisch tikje terug gaf ging hij niet uit zijn dak zoals hij dat deed aan het einde van de wedstrijd.AlainS schreef op maandag 31 december 2012 @ 01:01:
[...]
Ik geloof toch meer in het akkefietje waar gambieter het over heeft. Dit soort onprofessioneel gedrag doe je niet om iemand iets duidelijk te maken.
Dus ik denk niet dat het een erg groot 'akkefietje' was, meer zoiets van een gekwetst ego en even zijn gram halen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat Van Barneveld hem daarna naar zich toe trok terwijl Taylor met het publiek wilde communiceren vond ik veel zwakker. Als je elkaar wat te zeggen heb, doe dat dan achter de schermen. Naar zich toe trekken en een vieze zweterige halve knuffel willen geven... bah, laat Taylor zijn winst vieren op de manier zoals hij dat wil.
Ik dart zelf al wat jaren en heb heel wat onsportief gedrag gezien. Wat mij betreft was Van Barneveld hier fout door Taylor zo naar zich toe te trekken. Daar zou ik zelf ook niet van gehouden hebben, of ik nu zou willen of verliezen.
Door fouten te maken, verdien je geld.
Eerst respectvol afscheid van elkaar nemen, en dan de schrijver en caller een hand geven, en dan vieren met het publiek. Dat zijn de ongeschreven gentleman regels. Maar je hebt wel een punt dat v. Barneveld hem niet had moeten terugtrekken, maar goed dat is natuurlijk een reactie op wat Taylor hem toesnauwt.TRON schreef op maandag 31 december 2012 @ 10:56:
Taylor heeft Van Barneveld een hand gegeven, nadat Van Barneveld zijn pijlen had opgeborgen. Daar wilde Taylor blijkbaar niet opwachten dus gaf hij de schrijvers en caller eerst een hand.
Dat Van Barneveld hem daarna naar zich toe trok terwijl Taylor met het publiek wilde communiceren vond ik veel zwakker. Als je elkaar wat te zeggen heb, doe dat dan achter de schermen. Naar zich toe trekken en een vieze zweterige halve knuffel willen geven... bah, laat Taylor zijn winst vieren op de manier zoals hij dat wil.
Ik dart zelf al wat jaren en heb heel wat onsportief gedrag gezien. Wat mij betreft was Van Barneveld hier fout door Taylor zo naar zich toe te trekken. Daar zou ik zelf ook niet van gehouden hebben, of ik nu zou willen of verliezen.
Taylor zat hier fout, en niet zo'n klein beetje ook. Maar tis gewoon een mannetje, geeft verder niet. Als je daarna maar weer met elkaar door één deur kan.
Ik kan overigens geen genoeg krijgen van het filmpje van Van Gerwen (Engels commentaar)..
Als Van Barneveld even had blijven staan, dan had hij direct een hand gekregen. Daar ben ik van overtuigd.
Door fouten te maken, verdien je geld.
Het liep niet bij me en bij 5-1 achter kwam de berusting. Voor mijn gezin en vrienden heb ik nog alles gegeven om nog 1 set te winnen. Het werd zelfs 5-4 en ik kreeg weer geloof in een zege. Helaas miste ik die 104-finish en hij gooide daarna de wedstrijd uit. Ik wilde eindelijk op een sportieve manier hem feliciteren en podium verlaten en toen duwde hij mij weg. Ik snapte daar helemaal niets van en wilde hem nog omhelzen. Hij zei 'Fuck off' en ik begreep er niets van. Wat bezielt de man om mij weer weg te duwen. Ik heb hem daarna een duwtje in zijn rug gegeven en toen we het podium afliepen zijn er back stage nog harde woorden gevallen. We zijn uit elkaar gehaald en ik ben door security weggebracht naar een auto. Ik ben er doodziek van, snap Phil zijn reactie totaal niet. Waarom reageert ie nou zo. Nee, heb hem niet meer gesproken.
Freelance (sport-)verslaggever die onder andere darts covert voor RTL.Boktor schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:59:
Arjan vd Giessen (whoever that may be) [...]

Wat er gisteren gebeurde is me niet helemaal duidelijk, Taylor was ergens geirriteerd over. Misschien dat Barney meer dan de helft van de wedstrijd als een klein kind neeschuddend stond te darten? Of had het te maken met het handje geven zelf, waar Barneveld niet losliet en flink aan zijn arm trok? Of iets anders

Taylor kan idd onsportief zijn, maar het einde van gisteren was niet normaal, er moet iets anders spelen.

Waarom had Painter dan zo gelijk dat hij de ander erop moet aanspreken hoe die een finish uitgooit? Het was gewoon complete bullshit imo. En welk stukje etiquette is het dat je in die situatie niet voor een dubbele bull gaat? Het is gewoon maar een dubbel hoor...
Het lijkt me eerder een stuk etiquette dat je je op je eigen gegooi richt, en niet de andere gaat uitfoeteren als die via een bepaalde manier legs pakt.
[Voor 19% gewijzigd door sewer op 31-12-2012 13:32]
Je snapt het niet helemaal, geeft ook niet. De etiquette is wanneer je tegenstander nog niet op een finish staat je niet op de bull uitgooit als het niet nodig is. De vergelijking met Barney is dus krom, want Taylor stond zowat op een dubbel dat is wat anders. Ik speel zelf darts op een hoog niveau en bull finishen als het niet nodig is ( je zet hem liever weg op een D16 of iets dergelijks) is not done.sewer schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:30:
Nou ja, die 125 gisteren van Barney was ook een showuitgooi, maar als je het zo wilt gooien, why not? Zou het ook belachelijk gevonden hebben als Taylor doorover ging zeveren.
Waarom had Painter dan zo gelijk dat hij de ander erop moet aanspreken hoe die een finish uitgooit? Het was gewoon complete bullshit imo. En welk stukje etiquette is het dat je in die situatie niet voor een dubbele bull gaat? Het is gewoon maar een dubbel hoor...
Het lijkt me eerder een stuk etiquette dat je je op je eigen gegooi richt, en niet de andere gaat uitfoeteren als die via een bepaalde manier legs pakt.

Lol je snapt het ook niet. Dat Barney die 125 uitgooide dat is logisch want Taylor stond op 60 ofzo. Stel Taylor stond op 200 dan had hij single bull, triple 20 gegooid en weggezet op tops. Deze 125 was een moetjeralpje schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:49:
Dat is een ander verhaal, maar waarom zou je hem niet op die manier uitgooien? Je kunt wat risico nemen (want je tegenstander heeft nog geen finish), in het geval van Barney was het dubbel-enkel-dubbel (en dus lekker dicht bij elkaar) en je deelt een psychologisch tikkie uit aan je tegenstander. Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan (als ik het had gekund)

Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube