Ramasha schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:02:
Mijn opmerking was niet bijdehand, alleen om aan te geven dat de "kracht" van de type en t-54 in hun bouncy armor zitten ipv puur dikke armor.
Daarmee zeg ik dat je niet random op de voorkant moet schieten (brawl), doe je dat wel dan bounce je inderdaad regelmatig. Echter denk ik dat je met je 1390 in "elke" brawl met een t8 med voorkant bounced.
Dit samenvattend; de 1390 is niet geschikt om een T8 med van de voorkant te pennen. Hij zal zijn mobiliteit en snelheid nodig hebben om de flank te benaderen.
Om te benadrukken; Tank eigenschappen en tactis worden besproken; niet indivudele tank chaufs.
[...]
Wel grappig dat je zelf zo'n opmerking op het laatste plaatst terwijl je er zelf mee begon, maar dat terzijde.
En een brawl= random op de voorkant schieten is wel een erge simplificatie van wat het inhoudt.
Als we het over tanks hebben, kan een 1390 een t8 medium frontal gewoon raken. een Panther 2 for instance( niet het beste voorbeeld ) kan door een 120 pen gun al geraakt worden. 170 is zelfs genoeg om door een unangled onderplaat van een VK4502 ausf A ( tier 8 ) te schieten om er ook een heavy bij te betrekken.
Uiteraard ga je ook niet tegen een tier 8 medium als die vol HP heeft, maar een medium met 200-400HP is gewoon een target die belangerijk is uit te schakelen. Je bent een soort aasgier, alles wat op sterven na dood ligt moet je gewoon afmaken.
[
Voor 3% gewijzigd door
jantje 2 op 06-03-2013 15:38
]