[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 23.343 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-05 16:10
Zat hem blijkbaar in een file in de AppData/Roaming. Tot 2 keer toe WoT opnieuw geïnstalleerd en voorafgaand aan de tweede keer installeren die wargaming folder daar ook weggegooid. Daarna startte WoT wel weer op.

Edit: Te vroeg gejuicht. Blijkbaar mag je de instellingen niet wijzigen ofzo. Startte netjes op, zet de instellingen zoals ik ze had, sluit WoT vervolgens af en start het opnieuw op en weer terug naar desktop :/

Edit2: Instellingen aangepast en fullscreen weer terug gezet naar windowed en nu start het wel gewoon op...vaag programma. 2560*1440 is ineens not done ofzo?

[ Voor 61% gewijzigd door TukkerT op 06-03-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 15:23
Die AT15A heeft een stevig pantser zeg. Wat heb ik daar een lading HE uit mijn priest op geknald zonder effect...
Maar uiteindelijk wel een mastery badge:
Afbeeldingslocatie: http://mjtdevries.nl/images/WotPriest.JPG

En dat hoef ik nog maar 30 keer te herhalen om van die stomme priest af te zijn :( :(

Eigenlijk was ik al gestopt om via die priest naar de volgende arty tier te gaan en wilde ik de Hummel via een normale tank halen. Dat zou een stuk sneller gaan.
Helaas zie ik dat dat met de 8.4 patch niet meer mogelijk is... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:02
Tip voor de priest: Als je de credits hebt: neem wat premium ammo mee. Daar wordt het een beest mee. Ik haalde er geregeld 3k damage mee.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:43

Whuzz

Dodgeball!

TukkerT schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:17:
Heb de update al uitgevoerd en zelfs de pc even opnieuw gestart. Launcher laat wel de website info zien maar als ik het spel start, gaat het scherm even op zwart, maar wordt ik weer naar de desktop gegooid.
Check even al je mods. Bij mij zorgden zowel mijn crosshair mod als mijn damage-panel mod dat de game ofwel niet eens wilde opstarten (zwart scherm), ofwel wanneer ik een match in ging bleef hangen op het loading screen. Vooral dat laatste was erg vervelend, want mijn tank ging wel degelijk de match in, alleen bleef ikzelf op het loading screen hangen. Heeft me een gewonnen game opgeleverd, waarbij ik ongetwijfeld als "idle/bot" ben gerapporteerd :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

ik had ook problemen met enhanced minimap oude configs enzo. Die zorgde ervoor dat mijn game niet wilde starten.

Ga die functie nu via xvm brouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

dynosu schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:37:
ik had ook problemen met enhanced minimap oude configs enzo. Die zorgde ervoor dat mijn game niet wilde starten.

Ga die functie nu via xvm brouwen :)
Wat is er "enhanced" aan de minimap die jij gebruikt? (oftewel: ff checken of ik iets kan jatten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

hehe, ik kan de tanknamen op de minimap zien. Dit maakt het voor een Fc makkelijk om situatie in te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:39
Dit is op het moment ook al mogelijk al is het iets omslachtiger. Door control en dan met je muis over je eigen team of vijandelijk team te bewegen kan je zien waar welke tank staat doordat hij dan op de minimap oplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Sorry mensen maar ik moet weer even klagen over de domheid van sommige mensen in dit spel :/

ik speelde met een clan maatje samen, hij in een M4 en ik in een Tiger.. wij rijden en ineens begint een churchhill op de M4 te schieten.. clan maatje schoot niet terug maar de chruch bleef schieten.. ik ging er nog tussen staan met mijn tiger maar dat mocht niet baten want hij begon op mij te schieten en hij schoot de m4 dood. (teamkill dus).. dus ik knal 1 kogel in die chruch en zeg via de chat dat het een eikel is en repport hem.. gaat die chruch gewoon vorlijk verder.. en gaat ineens een IS op mij schieten en gaat zich ermee bemoeien en gaat iedereen mij uitschelden voor team killer en dat ik moet oprotten? :S echt mijn broek zakte af.. dus ik heb die chruch afgeschoten, en die IS schoot mij af. en we zijn verbaasd weg gegaan.. wat een eikels soms zeg.. pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-05 17:59

skoozie

SCSI

Jip99 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:59:
Sorry mensen maar ik moet weer even klagen over de domheid van sommige mensen in dit spel :/

ik speelde met een clan maatje samen, hij in een M4 en ik in een Tiger.. wij rijden en ineens begint een churchhill op de M4 te schieten.. clan maatje schoot niet terug maar de chruch bleef schieten.. ik ging er nog tussen staan met mijn tiger maar dat mocht niet baten want hij begon op mij te schieten en hij schoot de m4 dood. (teamkill dus).. dus ik knal 1 kogel in die chruch en zeg via de chat dat het een eikel is en repport hem.. gaat die chruch gewoon vorlijk verder.. en gaat ineens een IS op mij schieten en gaat zich ermee bemoeien en gaat iedereen mij uitschelden voor team killer en dat ik moet oprotten? :S echt mijn broek zakte af.. dus ik heb die chruch afgeschoten, en die IS schoot mij af. en we zijn verbaasd weg gegaan.. wat een eikels soms zeg.. pff
herkenbaar, helaas... van het weekend ook schiet een A-20 mij van achteren terwijl ik in mijn M5A1 reed en leuk de helft van mijn HP kwijt was... en denk maar niet dat je een sorry of iets hoort, hij werd blauw maar maar deed niets anders, sta je al met 1 of 2 - 0 achter

iets later speel ik weer in de M5A1, sjees naar een enemy en schraap net een T-50. geen damage dus ik kachel door, schiet hij een kogel in me. die kreeg een report.

ik reageer er niet eens meer op.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:08
Whuzz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:10:
[...]

Er is vast wel een coder onder die 186 leden toch? Heb destijds voor m'n WoW-guild ook zoiets gedaan, waarbij de meeste stats automatisch geparsed werden en de (kleine) rest handmatig werd ingevoerd. Is inderdaad éénmalig een flinke klus, maar daarna maakt het je leven (vooral als leiding) een stuk makkelijker.
Er was een deel dat ik niet zelf kon, en dat heb ik (na overleg en stemming in het guild) door een member laten doen tegen een vergoeding uit de guildbank.
Gelukkig dat we jou hier hebben! Wat een geniale oplossing, die ook absoluut gaat werken in World of Tanks! Wat zou Gathering of Tanks ooit zonder jou moeten doen. Oh, wacht, je zit niet in Gathering of Tanks en je hebt blijkbaar geen verstand van clanzaken in WoT

Behalve dan dat het niet werkt. Je kan in WoT de laatste inlogdatum van een speler alleen ingame zien.

Ik zou zeggen, zorg eerst maar even dat je wat meer kennis van WoT clanzaken krijgt, en daarna pas je gezicht open trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ook heel frustrerend: Ik scheur lekker in mijn VK3001P, die richting de 55 haalt en een slordige 50 ton weegt, en dat een scoutende T-50 op volle snelheid op mij klapt, nou, die is dood. Hoppa, gigantische boete. Heel leuk///

En User: je kan toch ook wel een beetje normaal reageren? Whuzz doet gewoon een voorstel....

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:09:
[...]
Gelukkig dat we jou hier hebben! Wat een geniale oplossing, die ook absoluut gaat werken in World of Tanks! Wat zou Gathering of Tanks ooit zonder jou moeten doen. Oh, wacht, je zit niet in Gathering of Tanks en je hebt blijkbaar geen verstand van clanzaken in WoT

Behalve dan dat het niet werkt. Je kan in WoT de laatste inlogdatum van een speler alleen ingame zien.

Ik zou zeggen, zorg eerst maar even dat je wat meer kennis van WoT clanzaken krijgt, en daarna pas je gezicht open trekt.
Reageer je altijd zo op mensen? Ik doe een suggestie, op normale toon, goed bedoeld. Daar kun je gewoon volwassen op reageren, ook als de suggestie geen goede is.

Daarnaast is wat je zegt feitelijk onjuist, zoals alle stats-websites ook aantonen. Je kunt gewoon zien op welke dag iemand zijn laatste match gespeeld heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Whuzz op 07-03-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
[...]

wat een Zuurpruim ben jij toch.. en ja met een hoofdletter Z..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Whuzz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:12:
[...]

Reageer je altijd zo op mensen? Ik doe een suggestie, op normale toon, goed bedoeld. Daar kun je gewoon volwassen op reageren, ook als de suggestie geen goede is.
Ja, ik reageer altijd zo. Ik dacht dat je het ondertussen wel door zou hebben.
Daarnaast is wat je zegt feitelijk onjuist, zoals alle stats-websites ook aantonen.
Je leest verkeerd. Wijs mij een website waar je de laatste login datum van een speler kan zien and I will stand corrected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:14:
[...]
Ja, ik reageer altijd zo. Ik dacht dat je het ondertussen wel door zou hebben.
Het begint duidelijk te worden ja :')
Je leest verkeerd. Wijs mij een website waar je de laatste login datum van een speler kan zien and I will stand corrected.
Oh ja, jij hield van woordspelletjes.
Ook al kun je het niet direct als waarde ophalen, je kunt de laatste activiteit gewoon afleiden uit de laatst gespeelde match. Anyway, jij vind het een slechte oplossing, dat mag hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
[...]

Dude!
Kunnen alle! clanzaken eens ergens anders besproken worden als het hier niet met respect kan?
In dit topic komen vaak genoeg halve en hele advertenties/issues langs, in de meeste andere topics is dat not-done, maar zolang het zijdelings gaat boeit het me niet, maar ga elkaar niet lopen afzeiken.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Whuzz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:16:
[...]

Het begint duidelijk te worden ja :')
*Slow clap*
[...]

Oh ja, jij hield van woordspelletjes.
Ook al kun je het niet direct als waarde ophalen, je kunt de laatste activiteit gewoon afleiden uit de laatst gespeelde match. Anyway, jij vind het een slechte oplossing, dat mag hoor. :)
Ja, ik hou van woordspelletjes.

En ik werd er net ook door iemand anders op gewezen die activiteit in de laatste dag, 7 dagen en maand laten zien. I stand corrected.
Sneezzer schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:18:
[...]

Dude!
Kunnen alle! clanzaken eens ergens anders besproken worden als het hier niet met respect kan?
In dit topic komen vaak genoeg halve en hele advertenties langs, in de meeste andere topics is dat not-done, maar zolang het zijdelings gaat boeit het me niet, maar ga elkaar niet lopen afzeiken.
Dit zijn geen clanzaken. Whuzz zit uberhaupt niet eens in Gathering of Tanks.

En als ik me niet vergis, heeft Gathering of Tanks toestemming om hier te 'adverteren'. Als je daar je twijfels over hebt, of het er niet mee eens bent, PM Psychoclown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Voordat je iemand de volgende afzeikt en jezelf als clanleader voor schut zet, wellicht even wat voorzichtiger te werk gaan :*
Precies. En mijn suggestie was dan ook algemeen, en niet op GoT gericht, noch aan jou persoonlijk.
Er zitten hier meer mensen dan alleen GoT-leden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
User schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:19:
[...]

En als ik me niet vergis, heeft Gathering of Tanks toestemming om hier te 'adverteren'. Als je daar je twijfels over hebt, of het er niet mee eens bent, PM Psychoclown.
Ja, ik twijfel erg over je manier van communiceren, ik geef aan dat als je het niet met respect kunt doen, doe het dan niet. Toestemming of niet.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Dannog kun je wel "normaal" reageren...

En als je daar moeite mee hebt: doe of je best, of ga uit het topic.

Wtf boeit het nou dat hij niet in GoT zit? Hij probeert te helpen. Ik zit ook niet (meer) in GoT2, mag ik daarom ook niks meer zeggen over GoT? Of uberhaubt praten over WoT?

Oorlogje voeren doe je maar in WoT, en niet op het forum

Toch?

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Via wot-news.com kun je zien wanneer iemand voor het laatst online was.

Blue - was in the game in the last 3 days
Green - wasn't in the game for 4-7 days
Grey - wasn't in the game for 8-14 days
Red - wasn't in the game for 15-30 days
Orange - wasn't in the game for 30 or more days

Zoek maar eens een clan op. Hier bijvoorbeeld GOT
http://wot-news.com/index.php/stat/clanstat/eu/500001139

Ga naar beneden naar de spelerslijst en dan zie je de namen in kleur.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Whuzz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:22:
[...]

Voordat je iemand de volgende afzeikt en jezelf als clanleader voor schut zet, wellicht even wat voorzichtiger te werk gaan :*
http://worldoftanks.eu/community/accounts/500240366-Usertmp/
Position: Diplomat
1. Ik ben effectief gezien nooit clanleader geweest, ik ben wel 1 van de oprichters
2. Mijn huidige rang is 'ceremonieel'. :+
VasZaitsev schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:23:
Dannog kun je wel "normaal" reageren...

En als je daar moeite mee hebt: doe of je best, of ga uit het topic.

Wtf boeit het nou dat hij niet in GoT zit? Hij probeert te helpen. Ik zit ook niet (meer) in GoT2, mag ik daarom ook niks meer zeggen over GoT? Of uberhaubt praten over WoT?

Oorlogje voeren doe je maar in WoT, en niet op het forum

Toch?
Ik stoor me aan het feit dat hij als buitenstaander commentaar geeft op iets waar de council van Gathering of Tanks al iets van 2 jaar mee bezig is. Dat een gedeelte van zijn suggestie klopte had ik op dat moment niet door, het is meer dan een jaar geweest dat je niet gemakkelijk kon zien wanneer iemand voor het laatst ingelogd had.

En als mensen het niet eens zijn met mijn manier van werken, PM dan. Als je vind dat ik volgens jou niet juist reageer, ga dan niet in een topic commentaar zitten geven, volgens mij verlaag je je dan naar het niveau waar je op af geeft. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De turret ziet er redelijk 'bounceable' uit:
Afbeeldingslocatie: http://img694.imageshack.us/img694/622/leop1c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

nog iets van 40k tot aan mijn T62A, bijna! :)

(want it now)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
rgras schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:32:
[afbeelding]
wat is dat? (welke tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:32:
[afbeelding]
Met nadruk op 'ziet'. :+
Jip99 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:33:
[...]

wat is dat? (welke tank)
Leopard

[ Voor 23% gewijzigd door User op 07-03-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Jip99 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:33:
[...]

wat is dat? (welke tank)
Leo 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
iemand al bezig met de nieuwe TD lijn van de britten? Ben nu bezig met de eerste in de lijn. De rest lijkt me ook wel erg amusant om te spelen en de top tier TD, lijkt me een beest. 1750 HE damage met een turreted TD, hij heeft wel een flinke "neus", dus om het hoekje kijken is misschien niet zo efficient.
Maar ik zie misschien wel een plaatsje in CW als defense.

Heb al een paar filmpjes bekeken van de top tier, enje ziet een hoop one-shots met de gun op deze tank.
De rest van de lijn lijkt me een lading schildpadden met een mitrailleur erop.

Twijfel overigens heel erg om de TD lijn van de amerikanen te doen of britten.
Ik hou wel van tanks die naar voren kunnen beuken in randoms en het kunnen overleven.

[ Voor 13% gewijzigd door defiler1974 op 07-03-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
We gaan het zien denk ik, iemand in HARD had hem gisteravond gekocht dus die zullen we deze week nog in actie zien al dan niet in een CW die ik leid :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:09:
We gaan het zien denk ik, iemand in HARD had hem gisteravond gekocht dus die zullen we deze week nog in actie zien al dan niet in een CW die ik leid :)
Ik denk dat de reload een beetje te lang is. Daar hadden we met GoT ook last van op de Jagdpanzer E100. Dat ie een hele klap damage kan doen is leuk, maar de ROF is te laag om echt effectief te kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
WoT logger 2 werkt niet meer... ;(
Iemand een andere goede dossiertool, draai nu even wotstatistics maar deze geeft een error dat hij een temp file niet kan lezen en logt mijn battles niet.... :X

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dit soort potjes...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fmrq8Th.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:42:
[...]
Ik denk dat de reload een beetje te lang is. Daar hadden we met GoT ook last van op de Jagdpanzer E100. Dat ie een hele klap damage kan doen is leuk, maar de ROF is te laag om echt effectief te kunnen zijn.
Ja dat klopt maar wij hebben al menigmaal succesvol de JgdE100 ingezet in CW's zoals op Himmelsdorf en Murovanka. Overigens moet je er dan niet teveel van meenemen natuurlijk en ze op een juiste manier gebruiken/in je tactiek verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:10:
[...]

Ja dat klopt maar wij hebben al menigmaal succesvol de JgdE100 ingezet in CW's zoals op Himmelsdorf en Murovanka. Overigens moet je er dan niet teveel van meenemen natuurlijk en ze op een juiste manier gebruiken/in je tactiek verwerken.
We hebben hem een paar keer meegenomen op Abbey voor de defence, maar dat pakte niet goed uit door de lage reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nja en dan nog maar zwijgen over de 0 damage hits van de JPe100... gisteren een FV215b 183 gevolgd... alle hits waren penetrations én damage hits...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-04 20:47
Zijn er mensen hier die op de US server spelen?

Ik heb de update net voltooid, toen ik inlogde heb ik meteen de basic tutorial gedaan. Toen ik klaar was, zag ik ineens dat alles gereset is.. Alle tanks weg, alleen de standaard T1 tanks over, 6000 credits etc...

Ik hoop dat ik niet de enige ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
thoragz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:26:

Ik heb de update net voltooid, toen ik inlogde heb ik meteen de basic tutorial gedaan. Toen ik klaar was, zag ik ineens dat alles gereset is.. Alle tanks weg, alleen de standaard T1 tanks over, 6000 credits etc...

Had je daarvoor wel je tanks?
Dus voor de toturial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
jazeker, verschillende t/m tier 8.

Zit jij ook op de US server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
thoragz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:46:
jazeker, verschillende t/m tier 8.

Zit jij ook op de US server?
nee dat niet, maar was toch even benieuwd, ik wou gister de tutorial doen op de EU server maar die was bezet en daar moest ik voor wachten, en daar had ik natuurlijk geen zin in.
wel een vaag probleem, zit er niet een filter ofzo op je tanks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
Ik zou niet weten waar die filter dan zou moeten zitten.. Maar alles is gereset, incl. stats, gold, credits, xp etc. 100% reset..

De Amerikaanse WOT.com site is nog down, dus ik hoop dat ze daar misschien nog aan het werken zijn.

EDIT: ik denk dat ze er nog aan het werken zijn, ik kan nu niet meer inloggen. Waarschijnlijk had ik niet eens in moeten kunnen loggen >:)

[ Voor 23% gewijzigd door thoragz op 07-03-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
User schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:12:
[...]
We hebben hem een paar keer meegenomen op Abbey voor de defence, maar dat pakte niet goed uit door de lage reload.
Die kan ik me nog herinneren, stonden 5 tanks in onze base en we konden ze niet goed resetten. In dat geval was hij misschien niet zo tactisch.

Voor de aanval is hij eigenlijk te traag, maar ik kan me voorstellen in een city map dat je er wel een straat mee kan dichtstoppen op de juiste plek.

Jammer overigens dat je CW eigenlijk alleen met top tanks hebt, CW zou wat mij betreft wel wat breder mogen zijn. de tier 8 TC's battle's vind ik eigenlijk leuker omdat ze toch wat sneller en beweeglijker zijn. Minder turtle gedrag en je kan wat creatiever zijn met je tankindelingen omdat je niet 15 top tier 10 mag meenemen. Je kan wat meer puzzelen met je tankindeling en wat kleine scouts meenemen.

[ Voor 4% gewijzigd door defiler1974 op 07-03-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 00:23
Ik ben nu me de Churchill GC bezig en dat is geen makkelijke tank, ze hebben een hoog vierkant papieren blok op het frame van een churchill gezet en daar een dikke gun in gezet (heb de top gun nog niet). Ik heb drie problemen, als je angled kun je niet schieten. De boven opbouw is zo hoog dat als je achter een heuveltje staat, ze je kunnen raken voordat jij hun kan raken. Armour is van papier.
defiler1974 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:58:
iemand al bezig met de nieuwe TD lijn van de britten? Ben nu bezig met de eerste in de lijn. De rest lijkt me ook wel erg amusant om te spelen en de top tier TD, lijkt me een beest. 1750 HE damage met een turreted TD, hij heeft wel een flinke "neus", dus om het hoekje kijken is misschien niet zo efficient.

Heb al een paar filmpjes bekeken van de top tier, enje ziet een hoop one-shots met de gun op deze tank.

Ik hou wel van tanks die naar voren kunnen beuken in randoms en het kunnen overleven.
Waarschijnlijk shoot ie met HESH.
wsLy schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:22:
Nja en dan nog maar zwijgen over de 0 damage hits van de JPe100... gisteren een FV215b 183 gevolgd... alle hits waren penetrations én damage hits...

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
thoragz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:26:

Gisteren aan de tutorial begonnen en vandaag afgemaakt, heb gewoon nog alles hoor :).
Weet je zeker dat je de goede client hebt gedownload?
defiler1974 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:59:
[...]

Die kan ik me nog herinneren, stonden 5 tanks in onze base en we konden ze niet goed resetten. In dat geval was hij misschien niet zo tactisch.

Voor de aanval is hij eigenlijk te traag, maar ik kan me voorstellen in een city map dat je er wel een straat mee kan dichtstoppen op de juiste plek.

Jammer overigens dat je CW eigenlijk alleen met top tanks hebt, CW zou wat mij betreft wel wat breder mogen zijn. de tier 8 TC's battle's vind ik eigenlijk leuker omdat ze toch wat sneller en beweeglijker zijn. Minder turtle gedrag en je kan wat creatiever zijn met je tankindelingen omdat je niet 15 top tier 10 mag meenemen. Je kan wat meer puzzelen met je tankindeling en wat kleine scouts meenemen.
Zo heel veel puzzelen valt er ook weet niet in champion tank companies. Genoeg redenen waarom je sommige tier 8's niet mee wilt hebben en ook is de bruikbaarheid van tank destroyers heel gematigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

defiler1974 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:58:

Heb 'm vrij veel gespeeld op de testserver (met premium ammo) en ik vond 'm erg amusant.
Je hebt maar 12 shells ter beschikking en de armor is niet al te overdreven veel, maar die knallen zijn magistraal. Heb de nodige tier 10's ge-one-shotted, briljant om te zien dat je effe 2500hp van de kaart veegt met 1 knal >:)
Ik vond 'm goed handelbaar, niet echt sloom en draaien/keren ging ook beter dan verwacht.
Viewrange is wel een minpunt......te vaak zag ik de gespotte tegenstanders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Anoniem: 110209 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:22:
[...]

Heb 'm vrij veel gespeeld op de testserver (met premium ammo) en ik vond 'm erg amusant.
Je hebt maar 12 shells ter beschikking en de armor is niet al te overdreven veel, maar die knallen zijn magistraal. Heb de nodige tier 10's ge-one-shotted, briljant om te zien dat je effe 2500hp van de kaart veegt met 1 knal >:)
Ik vond 'm goed handelbaar, niet echt sloom en draaien/keren ging ook beter dan verwacht.
Viewrange is wel een minpunt......te vaak zag ik de gespotte tegenstanders niet.
gaat nergens over, 2500hp in one shot ? dafuq man ... zelf in je E-100 word je dus geoneshotted... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

TheJukeBox schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:29:
[...]

gaat nergens over, 2500hp in one shot ? dafuq man ... zelf in je E-100 word je dus geoneshotted... :(
Yep, als je de weakspots raakt heb je direct een ammo rack te pakken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
http://worldoftanks.eu/news/6311-84-release-contest/

Hmm misschien toch maar aan die britse TD lijn beginnen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 06:44
[...]

Ik vind het gewoon belachelijk dat zoiets live is gegaan. Gold shells laden en pewpew.

Zo is de fun voor de tegenstanders er snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-05 16:54
[...]

op de gewone server zal hij niet zo veel worden gespeeld met goud als op de test server, daar is goud schieten gratis. Op de gewone server niet. Je kunt met dat ding nooit winst maken als je 12 keer met goud hebt geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Kaap schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:47:
[...]

Ik vind het gewoon belachelijk dat zoiets live is gegaan. Gold shells laden en pewpew.

Zo is de fun voor de tegenstanders er snel af.
Daarentegen ben je zelf ook zo dood als je een paar keer geraakt wordt. Vooral in de zijkant is het net boter, en leuk voor een HE arty.

[ Voor 9% gewijzigd door ThomasG op 07-03-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
[...]

Welke tank is dat, de FV215b? Ik zie op youtube geen filmpjes met deze gun :/ (meer een sniper achtige snelle reload gun, met zeker geen 2500 damage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
thoragz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:46:
[...]

Welke tank is dat, de FV215b? Ik zie op youtube geen filmpjes met deze gun :/ (meer een sniper achtige snelle reload gun, met zeker geen 2500 damage)
Hij heeft het over de FV215b (183mm) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-05 22:17

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Hmm hebben ze iets veranderd aan de german tree?
Kom er plots achter dat de Pz3/4 elite is met 35000 xp terwijl ik altijd het vinkje versnel bemanningstraining plaats als een tank elite is..

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Slashx schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:27:
Kom er plots achter dat de Pz3/4 elite is met 35000 xp terwijl ik altijd het vinkje versnel bemanningstraining plaats als een tank elite is..
Je kan nu niet meer vanaf de Pz III/IV niet meer naar de Hummel voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Slashx schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:27:
Waarschijnlijk is er een module verwijderd, en krijg je de experience terug als compensatie. Of je bent het gewoon vergeten aan te vinken, kan ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09-2022
Vandaag even een aantal battles met mijn JagdPZ IV gedaan. Ik snap niet waarom iedereen zo verschrikkelijk negatief is over deze TD. Toegegeven de Stug is een stuk beter in zijn tier maar op zich is de penetratie niet zo heel verschrikkelijk als je maar weet waar je moet richten. Alleen met heavies heb ik het vaak heel moeilijk maar als je voordat je aan een nieuwe tier begint de weakspots van de heavy tanks opzoekt kom je een heel eind! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ThomasG schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:00:
[...]
Daarentegen ben je zelf ook zo dood als je een paar keer geraakt wordt. Vooral in de zijkant is het net boter, en leuk voor een HE arty.
Liever een paar keer geraakt worden en 1 of 2 shots als antwoord kunnen geven dan geoneshot worden zonder iets terug te kunnen doen.

Net als Wontcatchme over autoloaders, ja ze zijn hulpeloos als ze aan het herladen zijn, heb je zoveel aan als die autoloader je al gesloopt heeft :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:33

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Leuke XVM update dit;

Afbeeldingslocatie: http://www.nemean.eu/wot/xvm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Yep :) Statistic Pack is eigenlijk alleen nog nodig voor de avg xp en wins / battles die je per sessie speelt. Voor de rest zit alles al in XVM :).

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

User schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:29:
[...]
Je kan nu niet meer vanaf de Pz III/IV niet meer naar de Hummel voor zover ik weet.
Dat was het..Kan dit gecompenseerd worden en bij wie moet ik dan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

dat soort tree changes worden automatisch gecompenseerd met credits en/of free xp ter waarde van de verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

dynosu schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:06:
dat soort tree changes worden automatisch gecompenseerd met credits en/of free xp ter waarde van de verandering.
En krijg ik dan een melding hiervan? Of moet ik een ticket aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Slashx schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:07:
[...]

dit word vermeld bij het inloggen na de change. Als je ooit ergens xp aan uit heb gegeven dat niet meer bestaat dan word dat gecompenseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Slashx schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:07:
[...]

Waar denk je anders dan die 35k experience ineens vandaan komt? Dat is de compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05 09:40

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Dyno, ik heb gisteren je mod pack erop gezet, maar XVM werkt nog niet. Ik heb het nog nooit gebruikt hiervoor. Dus waarschijnlijk heb ik nog iets niet gedaan :)
Wat ben ik vergeten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

dynosu schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:09:
[...]

dit word vermeld bij het inloggen na de change. Als je ooit ergens xp aan uit heb gegeven dat niet meer bestaat dan word dat gecompenseerd.
Hmm geen melding gehad hiervan..Ik was dus experience aan het opbouwen voor de Hummel
ThomasG schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:10:
[...]
Waar denk je anders dan die 35k experience ineens vandaan komt? Dat is de compensatie.
Euh wat moet ik met 35k experience op een elite tank? Omzetten naar Free experience voor Goud doe ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Joindry schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:12:
Dyno, ik heb gisteren je mod pack erop gezet, maar XVM werkt nog niet. Ik heb het nog nooit gebruikt hiervoor. Dus waarschijnlijk heb ik nog iets niet gedaan :)
Wat ben ik vergeten :S
Dokan Library installeren.
http://dokan-dev.net/en/download/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Je hebt toch al 35000 free xp op je PZ III/IV staan die je voorheen niet had, dat zeg je net een paar posts terug??
Wil je die free xp gebruiken dan moet je credits spenderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

seems to be working now :)
feeling a bit newbie now O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

ShockWave schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:18:
Je hebt toch al 35000 free xp op je PZ III/IV staan die je voorheen niet had, dat zeg je net een paar posts terug??
Wil je die free xp gebruiken dan moet je credits spenderen....
Euh waar heb ik gezegd dat ik free XP heb? Ik heb alleen nu 35k experience (onderzoek) op een elite tank terwijl deze voor de update nog niet elite was aangezien ik voor de hummel xp aan het opbouwen was.
En die 35k had ik voor de update ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:20
Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/e4c7e114ff6f1d00de0445f93a93b301.png

Leuk potje met de T62-a. Na 4 minuten leek het potje al verloren, maar uiteindelijk met wat geluk gewonnen :) Toevallig dit potje last van grammar nazis. Sorry dat ik niet perfect engels ga typen als ik aan het rijden ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Joindry schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:22:
[...]

seems to be working now :)
feeling a bit newbie now O-)
staat er in de thread ook bij :P

Maar blij dat het nu werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik had gisteren je link gebruikt direct naar de exe, geen thread gezien of gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

komt vanavond weer een update voor i hope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09-2022
oosterhofjf schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:23:
[afbeelding]

Leuk potje met de T62-a. Na 4 minuten leek het potje al verloren, maar uiteindelijk met wat geluk gewonnen :) Toevallig dit potje last van grammar nazis. Sorry dat ik niet perfect engels ga typen als ik aan het rijden ben :P
Beste damage:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 21:19
Ah nou weet ik weer waarom ik de Ferdi nog niet verkocht heb :)

Victory!
Battle: Himmelsdorf donderdag 7 maart 2013 17:27:21
Vehicle: Ferdinand
Experience received: 3.800 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 56.779
Battle Achievements: Top Gun
Damage: 4446

Net ervoor nog een potje waar ik best wat complimenten kreeg. Was echt als scout ingedeeld dus lowest tier zeg maar, 2 arty's en de rest waren normale tanks. Heb 30-40 seconden stationair staan snipen >:) Niemand had wat door :P

Victory!
Battle: Siegfried Line donderdag 7 maart 2013 17:02:32
Vehicle: T-50-2
Experience received: 3.188 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 22.024
Battle Achievements: Reaper
Kills: 6

[ Voor 44% gewijzigd door Appie Heijn op 07-03-2013 17:41 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Slashx schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:22:
[...]

Euh waar heb ik gezegd dat ik free XP heb? Ik heb alleen nu 35k experience (onderzoek) op een elite tank terwijl deze voor de update nog niet elite was aangezien ik voor de hummel xp aan het opbouwen was.
En die 35k had ik voor de update ook.
Dat zeg ik dus, je kan niet meer vanaf de Pz III/IV naar de Hummel toe. Dus is je Pz III/IV nu elite als je verder alle modules al onderzocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

User schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:38:
[...]
Dat zeg ik dus, je kan niet meer vanaf de Pz III/IV naar de Hummel toe. Dus is je Pz III/IV nu elite als je verder alle modules al onderzocht had.
Dat was het ook. (Slashx in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 30")
Is de Elite status nu dus de compensatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Of jij snapt iets niet, of je legt je situatie verkeerd uit. Je zegt dat je altijd crew exp acceleratie aanzet als je tank elite is. En hij was voor de update al elite. Nu de hummel 'upgrade' weg is, krijg je daarvoor experience dus ter compensatie, wat blijkbaar 35k is. Dat wordt nooit automatisch free experience, je heb het immers op die tank behaalt, en Wargaming wilt ook geld verdienen. Immers als de hummel upgrade er nog wel was, had je die 35k ook niet als free exp gehad. Ik snap je probleem dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

ThomasG schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:46:
[...]
Of jij snapt iets niet, of je legt je situatie verkeerd uit. Je zegt dat je altijd crew exp acceleratie aanzet als je tank elite is. En hij was voor de update al elite. Nu de hummel 'upgrade' weg is, krijg je daarvoor experience dus ter compensatie, wat blijkbaar 35k is. Dat wordt nooit automatisch free experience, je heb het immers op die tank behaalt, en Wargaming wilt ook geld verdienen. Immers als de hummel upgrade er nog wel was, had je die 35k ook niet als free exp gehad. Ik snap je probleem dus niet.
Nee zo bedoelde ik het niet.. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik als ik alle modules onderzocht heb ik altijd de crew versnel aanvink (bij de andere tanks die ik heb). Bij de Pz3/4 was ik nog niet elite maar was ik xp aan het opbouwen voor de Hummel. Na de update hebben ze de Hummel weggehaald en ergens anders neer gezet. Dus zit ik nu met 35k experience terwijl de Pz3/4 nu wel elite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slashx schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:56:
[...]

Nee zo bedoelde ik het niet.. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik als ik alle modules onderzocht heb ik altijd de crew versnel aanvink (bij de andere tanks die ik heb). Bij de Pz3/4 was ik nog niet elite maar was ik xp aan het opbouwen voor de Hummel. Na de update hebben ze de Hummel weggehaald en ergens anders neer gezet. Dus zit ik nu met 35k experience terwijl de Pz3/4 nu wel elite is.
Tja vervelend voor je. Wargaming kan niet iedereen blij maken. Deal with it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Oke in Jip en Janneke taal..

PZ III/IV alle modules onderzocht dus is de tank zelf eigenlijk al elite op research van de Hummel na.
Hierdoor kan je nog niet crewexperience aanvinken.
Je bent 35K onderweg naar de hummel op de PZ III/IV.....
WG besluit de Hummel niet meer beschikbaar/onderzoekbaar te maken vanaf de PZ III/IV en verplaatst deze naar een andere lijn.....
Dus PZ III/IV wordt nu automatisch elite omdat alle modules van die tank al klaar voor gebruik zijn.
De 35K welke je op die tank gegrind hebt omdat je op weg was naar de Hummel is nu over en niet meer te gebruiken voor de Hummel vanaf die tank en is dus free xp geworden op de PZ III/IV.
Deze free xp is eigenlijk niet helemaal free omdat je gold moet gebruiken om het vrij te kunnen gebruiken voor andere zaken.

Daarom is het ook belangrijk om de patchnotes in de gaten te houden zodat je voor de patch nog net die Hummel vrij had kunnen spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door ShockWave op 07-03-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:02
Is dit XVM 3.5.1. test?

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

ShockWave schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:17:
Oke in Jip en Janneke taal..

PZ III/IV alle modules onderzocht dus tank elite op research van de Hummel na.
Je bent 35K onderweg naar de hummel op de PZ III/IV.....
WG besluit de Hummel niet meer beschikbaar/onderzoekbaar te maken vanaf de PZ III/IV en verplaatst deze naar een andere lijn.....
Dus PZ III/IV wordt nu automatisch elite omdat alle modules van die tank al klaar voor gebruik zijn.
De 35K welke je op die tank gegrind hebt omdat je op weg was naar de Hummel is nu over en niet meer te gebruiken voor de Hummel vanaf die tank en is dus free xp geworden op de PZ III/IV.
Deze free xp is eigenlijk niet helemaal free omdat je gold moet gebruiken om het vrij te kunnen gebruiken voor andere zaken.
:) Dat zeg ik... (vaak maak ik het moeilijker dan dat het is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Wow, die tierx UK TD ziet er wel OP uit. Een JpE100, maar dan wel gevaarlijk.
+1000 alpha zou eigelijk alleen aan arty moeten toebehoren.
Het one-shotten van tier X heavies door non-arty, gaat toch helemaal nergens meer over dit :P

[ Voor 25% gewijzigd door eL_Jay op 07-03-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
filipy23 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:30:
[...]

Is dit XVM 3.5.1. test?

Babs out!
Doet 3.5.0 ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.krijger
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 17:33
Altijdgriep, bedankt voor reactie en de link die je meldde. Die site ziet er interessant uit. Ik ben benieuwd of ik met zo'n driver mijn probleem kan oplossen.
Grs Bouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
3.4.2 doet dat ook hoor ;)
Draai die nog even omdat 3.5.0 problemen gaf..

edit//

Nieuwe helden gevonden :D:D:D:D:D
Platoon in het andere team :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4nQdTl8.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door wsLy op 07-03-2013 21:10 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dacht eerst, mwoah valt toch wel mee maar toen ik beter keek... _O- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Bullshit. Zelfs een stel chimpansees is in staat om betere resultaten te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
rgras schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:39:
Bullshit. Zelfs een stel chimpansees is in staat om betere resultaten te behalen.
Bullshit zegt u?

http://worldoftanks.eu/community/accounts/505122458-retzer/
http://worldoftanks.eu/co...nts/505142886-panzer3011/
http://worldoftanks.eu/co...unts/505136668-haugsdorf/

Ik heb de screenshot niet aangepast... Dit zijn echte stats van deze mensen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik weet het.. dat was ook het eerste wat ik deed. ;)

Dan nog, iemand die probeert te winnen kan toch nooit in staat zijn om zo'n lage winrate te behalen, zeker niet bij 2.200+ potjes (althans, statistisch gezien is dat een behoorlijke opgave). Je zou dan haast denken dat ze een zo lage mogelijk WR proberen te 'scoren'.

[ Voor 13% gewijzigd door rgras op 07-03-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Misschien doen ze ook wel eens TC's, en dan niet de goede ;)
Heb wel eens wat TC's gezien van bijna iedereen < 45% winrate en lager dan 800 efficiency. Als een gemiddeld team al een slachtveld is dan was dat bijna niet de moeite zo snel als dat ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

Kaap schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 18:51:
[...]

Tja vervelend voor je. Wargaming kan niet iedereen blij maken. Deal with it...
Ik denk dat je gelijk hebt.. Ze gaan er niks aan doen..

Dear Tank Commander,

Thank you for contacting us.

I am sorry this happened to you.

However, pleas be advised, most of the major changes that were about to happen in this patch, were available to verify in our Test Server, which was available for all our players with an account older than 1-2 months, weeks before release.

Because of this, there's no refund planned to be introduced.

I hope you can still enjoy the game.

Kind Regards,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat een bullshit die Britse TDs.. hoezo OP zelfs op lagere tiers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Totdat iedereen eraan gewend is en weet waar ze moeten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:32:
Gaat om de damage, zelfs op low tier zijn ze belachelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
psychoclown schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:32:
Leg me eens uit als ik weet waar ik een britse TD moet schieten dat ik niet zijn 1-shot ontvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als ik zo naar de guns kijk zijn ze qua damage nauwelijks verschillend van bijv. de German TD's dus op zich zie ik het probleem niet :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.