[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 23.364 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:04
Type shell misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Pffff vandaag wat faal teams gehad, man man man. Flink wat battles waarin de top tiers gewoon 0 damage deden of maar 1 of 2 hits hadden gedaan... Het leukste zijn nog wel de battles waarin mensen totaal geen cover zoeken en arty hun volledig afmaakt terwijl je eigen arty helemaal niks doet en ook geen moeite doet om te counteren.

Morgen maar weer eens aan de slag met onderhand mijn vaste platoonmaat :P Hebben letterlijk honderden battles gespeeld de afgelopen paar weken. Handig als je dezelfde tiers, en tanks, aan het grinden bent, hehehe. Nog maar 35k tot de topgun op de M103, crew begint ook al goed te vorderen in de eerste skill.

Maarja, hoop dat het morgen in ieder geval beter gaat..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:08

skoozie

SCSI

Gisteren maar weer eens een teamkill gemaakt. we reden weg en ik zag een A-20 een SU-76 van achter schieten, die SU-76 schoot terug en ik ging maar eens kijken wat die A-20 deed. die stond nog op 8%. hij deed enkel wat draaien met zijn turret en wat in het wilde weg schieten. heb die laatste 8% maar verwijderd. als ze een crappy bot gebruiken heb je dr ook niets aan...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Gisteren maar eens aan de gang met de Churchill Gun Carrier , 28 battles en een winrate van 64.29%. Vaak was de aanwezigheid van een CGC al genoeg voor de overwinning (lees:ik raak 1 tank op mijn flank en mijn team doet de rest). Door het papieren armour zijn er eigenlijk maar twee manieren waarop je deze tank kunt spelen, twee line support of sniper. Laatste gun unlocked aan het einde van de avond, maar de tweede gun ging al erg lekker.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 20:15

Whuzz

Dodgeball!

Heeft er iemand een goede damage panel mod die nog werkt of al is geupdate naar 8.4? Degene die ik gebruikte doet het niet meer. (Lees: Game crashed er op)

En een tweede vraag, hoe zit het met "server recticle"?
Hebben jullie dat aangevinkt of niet?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.