WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Mijn laatste reactie en voor de rest ga ik er niet meer op in aangezien ik van mening ben dat het toch nergens op uit loopt, reageren hoeft niet ga het niet eens meer lezen.Whuzz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:27:
Wall of Text.
Dus in jouw "logic" loopt WarGaming mogelijke winst mis omdat een paar honderd mensen op de Europese server shells in zijn gaan slaan (om deze later met winst te verkopen) en niet gold zijn gaan aanschaffen om te converteren naar credits. Mag je blij wezen dat je geen investering hebt gedaan in WG als ze hier al winst op mis gaan lopen.
Het trapt alleen de economie in game om ver (in hoe verre de economie werkt in World of Tanks aangezien ze ook praten over een MatchMaker die er niet in zit). Als ze winst mis lopen op een handje vol mensen die credits met winst verkopen zouden ze wel eens goed mogen gaan nadenken waar ze fout zijn gegaan met het oprichten van deze game.
Shuttle st20g5
Dat is inderdaad een erg volwassen manier van discussierenNemean schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:42:
[...]
Mijn laatste reactie en voor de rest ga ik er niet meer op in aangezien ik van mening ben dat het toch nergens op uit loopt, reageren hoeft niet ga het niet eens meer lezen.![]()
Precies. Al is het maar 1 euro, dan klopt die logica nog steeds. Of het een enorme impact zal hebben? Ik weet het niet, dan moet ik hun boekhouding napluizen. Als het 0 impact zou hebben, dan zou WG het ook niet zo veel schelen dat ze er wat tegen zouden doen.Dus in jouw "logic" loopt WarGaming mogelijke winst mis omdat een paar honderd mensen op de Europese server shells in zijn gaan slaan (om deze later met winst te verkopen) en niet gold zijn gaan aanschaffen om te converteren naar credits.
WG is een bedrijf.
If (CostofDev > LossinProfit) { DoNothing(); }
else if (CostofDev < LossinProfit) { FixIssue(); }
Over "in elkaar trappen" van de economie: Welke economie bedoel je precies? Er namelijk geen in-game economie. Jij koopt virtuele spullen van WG en verschiet die in een virtuele wereld. Je verkoopt niets aan andere spelers, hooguit verkoop je iets terug aan WG. Als er al een economie is, dan is dat een eenzijdige economie, namelijk tussen spelers en WG (en het enige wat daarin voor WG telt is hoeveel echt geld jij in hun virtuele wereld pompt), niet tussen spelers onderling.
[ Voor 4% gewijzigd door Whuzz op 05-03-2013 19:56 ]
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Screenie van begin van de battle en einde van de battle

De grote bedragen zouden zijn verdiend door 'WoT miljonairs' die 10-20-30 miljoen hebben staan en over het algemeen nooit goud converteren naar credits. Veel van de spelers die ik ken zouden vervolgens het zilver gebruiken voor een nieuwe high tier tank en vervolgens zelfs echt geld uitgeven aan camo, crew, xp conversie voor modules of whatever. Jouw ergo is zeker geen gegeven.Whuzz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:27:
Nu komt WG met een patch waarin ik via een truukje gratis credits kan krijgen! Da's handig, ik zet al mijn credits om in shells, verkoop ze een dag later tegen 150% prijs en hoef vervolgens een week lang geen goud om te zetten in credits om met mijn Tier X te spelen.
Ergo: Gratis credit = minder geld voor WG.
Overigens maakt het feit dat je een grind kan versnellen met echt geld niet dat iets pay2win is.
Een pay2win model is een model wat je in-game prestatie vergroot als je betaald. Credits voor echt geld versnelt alleen je grinds, xp is niet te koop en je in-game prestatie verbetert het ook niet. M.a.w. het geld geeft geen voordeel behalve tijd over iemand die besluit ervoor te grinden.
Het enige wat nog echt volgens het pay2win model is zijn gold consumables en WG heeft al aangegeven ook die voor credits beschikbaar te gaan maken. Daarnaast zijn ze extreem zeldzaam buiten competitieve matches.
[ Voor 8% gewijzigd door djengizz op 05-03-2013 20:35 ]
Dat er ook spelers zijn voor wie het níet geld, ontkracht mijn stelling nog niet.djengizz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:19:
[...]
De grote bedragen zouden zijn verdiend door 'WoT miljonairs' die 10-20-30 miljoen hebben staan en over het algemeen nooit goud converteren naar credits. Veel van de spelers die ik ken zouden vervolgens het zilver gebruiken voor een nieuwe high tier tank en vervolgens zelfs echt geld uitgeven aan camo, crew, xp conversie voor modules of whatever. Jouw ergo is zeker geen gegeven.
Het lijkt me zeer aannemelijk (aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
Nogmaals. WG is gewoon een bedrijf. Als de fout ze niets had gekost hadden ze ook niet de moeite genoemen om de fout te herstellen. Sterker nog, ze halen zich nu redelijk wat woede op de hals (zie EU forums). Dus naast het werk wat de devs moeten doen om een niet-kritieke fout (in game-play zin) te herstellen, nemen ze ook nog de "woede" (voor wat die waard is) op de koop toe.
Dat doen ze allemaal niet voor de lol, tenzij russische bedrijven heel anders werken dan andere bedrijven
Dat heb ik dan ook nergens beweerd.Overigens maakt het feit dat je een grind kan versnellen met echt geld niet dat iets pay2win is.
Ja, voor dat type speler wel. Het type speler wat alleen goud gebruikt voor garage slots, camo en om crew upgrades te doen zal waarschijnlijk geld gaan uitgeven als je hem credits geeft.Whuzz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:39:
Als zo'n speler die "fout" gebruikt om gratis credits te krijgen, kost dat WG dus waarschijnlijk geld.
Er zijn meer kosten dan financiële en zaken als de eerder genoemde in-game economie, reputatie en spelers relatie spelen ook een rol.Nogmaals. WG is gewoon een bedrijf. Als de fout ze niets had gekost hadden ze ook niet de moeite genoemen om de fout te herstellen.
Zoals al eerder gevraagd: welke economie dan precies? Er zijn MMO's met een (min of meer) echte economie. WoW, Diablo, SecondLife, enz. Daarin kunnen spelers dingen van elkaar kopen en verkopen en de prijs van dingen fluctueert aan de hand daarvan. Veel spelers willen zwaardX hebben -> zwaardX wordt duurder. De devs laten zwaardX minder in het spel voorkomen -> zwaardX wordt duurder. Vraag en aanbod.djengizz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:54:
Er zijn meer kosten dan financiële en zaken als de eerder genoemde in-game economie,
Zoiets bestaat niet in WoT, omdat van de meeste items het aanbod ongelimiteerd is. Jij wilt superspeciale HE's kopen omdat je denkt er winst op te kunnen maken? Je kunt er zoveel kopen als je wilt. En als jij er 20 miljoen koopt en die dan weer verkoopt, gaat de prijs van superspeciale HE's niet omlaag, omdat er niemand is die ze van jou koopt, behalve de server.
De énige vorm van eventuele economie die er is (maar dat is een extreem gelimiteerde vorm) is dat als spullen die je winstkansen vergroten (zoals gold ammo) goedkoper worden, dit een effect zal hebben op het aankoop gedrag van de spelers. Het ene effect is dat meer spelers gold ammo kopen omdat het goedkoper is (maar dat is geen economie), het andere effect is dat meer spelers gold ammo gaan kopen omdat meer spelers met gold ammo spelen en hun "winkans" daardoor aan inflatie onderhevig is geworden.
Misschien zie ik iets over het hoofd, ik speel nog niet zo heel lang, maar voor zover ik kan zien is er van een economie niet of nauwelijks sprake in WoT.
Precies. Geen van beiden zijn door deze actie vooruit gegaan, dus kennelijk wegen de kosten van het níet fixen daar tegenop. Oftewel, niet fixen kostte ze genoeg (in geld = goud, waarin anders?) om het dat waard te maken.reputatie en spelers relatie spelen ook een rol.
De economie binnen het spel (en nee, dat is niet tussen spelers).Whuzz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:06:
Zoals al eerder gevraagd: welke economie dan precies?
Jij speelt (tijd), verdient afhankelijk van je prestatie en koopt / verkoopt zaken.
Misschien waren in de ogen van WG de niet financiële zaken nog erger achteruit gegaan als ze de change hadden doorgezet. Om wat voorbeelden te geven: de QQ van spelers die de boot gemist hebben, sneller onervaren spelers in de high tiers en het PR fiasco dat hun devs niet begrijpen dat je moet oppassen als je kosten gaat verdubbelen.Geen van beiden zijn door deze actie vooruit gegaan, dus kennelijk wegen de kosten van het níet fixen daar tegenop.
Het feit dat het aantal spelers waarvoor de fix nu wordt uitgevoerd een fractie is van de spelers die hebben kunnen profiteren (RU) en de censuur op de NA fora wijst ook hierop imo.
Maar ik ga er ook over ophouden voordat dit veel te veel offtopic gaat.
Zoals ik al zei, hooguit een extreem simpele eenzijdige economie, waarop het enige effect kan zijn: het inkomen van WG. De andere factoren worden namelijk niet beinvloed door het gedrag binnen die economiedjengizz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:19:
[...]
De economie binnen het spel (en nee, dat is niet tussen spelers).
Jij speelt (tijd), verdient afhankelijk van je prestatie en koopt / verkoopt zaken.
Anyways. De bug is gefixed, er valt geen voordeel uit te halen. Weinig om over te klagen natuurlijk, er verliest ook niemand wat.
Ondertussen net een pot gewonnen met een extreem lucky shot. Het was anders een draw geworden, ik had het idee dat er ergens in een bosje wel eens iemand zou kunnen staan. Blind shot -> kill -> victory!

83mm, de shells die 85 credits kosten.TheJukeBox schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:13:
Welke shells waren het nou, de 94mm of de 83mm ?
Shuttle st20g5
Feestje gaat dus niet door, je krijgt gewoon je geld terug...To address an issue coming in the next World of Tanks version, we are altering one of the changes in 8.4. Previously, we announced that the 20pdr HE Mk3 shell would cost 260 credits as of the update. We are changing this for the release of 8.4 so that the 20pdr HE Mk3 shell costs 170 credits.
Bron: http://forum.worldoftanks...-he-mk3-shell-change/#top
Heb je een Löwe om wat extra credits te verdienen, kom je in 8 van de 10 matches in matches met meerdere tier 10's tegen je. Laat staan de 3 tot 4 ubar arties.
Dan vraag ik me af, waarom ik ooit bijna 50 euries heb geïnvesteerd in een Löwe.
Jammer.
WoT/WoWs name: Onarf
Lowe heb ik vroeger echt heel veel credits mee gewonnen. In deze tank kan je gewoon geen verlies draaien
[ Voor 25% gewijzigd door hopiconjo op 06-03-2013 08:26 ]
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
sinds 8:30
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
We zien wel hoe het gaat en hoe WG de clanwars deze keer gaat slopen
Ja client kun je gewoon updaten, je kunt echter pas weer spelen als het onderhoud is afgerond.Dolbyadt schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:29:
Dus kan ik nu ook mijn client al updaten naar 8.4. Heb het namelijk al gedownload?
Hoe wil je winst maken op shells die nieuw 170 kosten in 8.4 die kopen ze terug voor 85 creditshopiconjo schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:23:
Maak er nog winst op; 85 gekocht, 170 bij nieuwe patch. Of je wacht na de volgende patch dat ze hem weer gaan verhogen. Verschil is nog te groot met de andere schells
Ik wacht denk ik met verkopen tot een volgende patch, spaarrekening zeg maar, heb momenteel niet direct de credits nodig.
Ga ervan uit dat in toekomstige patches de prijs nog wel omhoog gaat aangezien de prijs per shell van de tier VIII lijn voor de kleinere calibers (90mm/10.5mm) op op 252/255 ligt en voor de grotere (122mm) op 608/680.
[ Voor 30% gewijzigd door ShockWave op 06-03-2013 09:53 ]
wsLy schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:31:
[...]
Ja client kun je gewoon updaten, je kunt echter pas weer spelen als het onderhoud is afgerond.
Kwestie van afwachten.
http://forum.worldoftanks.comFr3d27 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:51:
tijdens de update ook vervelend dat je dan niet WOT forum of WOT Wiki op kan
http://wiki.worldoftanks.com
NA Server is wel up
Uberhaupt zat er nog steeds een minimap bug in CW en die afgelopen maandag meegemaakt.dynosu schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:30:
Word vanavond weer aan UI pack sleutelen
We zien wel hoe het gaat en hoe WG de clanwars deze keer gaat slopen
Iemand zat te pingen op de map en ineens waren er 5-6 spots op de map bij de tegenstander. Wij waren volgens mij ook gespot gezien de slechte artysplash achter een gebouw maar de spots kwamen niet terug in de after battle report.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Matchmaking gaat niet goed vanwege het relatief kleine aantal spelers online dus je kan met je tier 5 zelfs in tier 10 portjes komen.
dat is gefixed voor NA/EUhexta schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:53:
shit, vergeten die kogels aan te schaffen
je krijgt terug wat je erin gestopt heb, zonder winst
dynosu schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:55:
[...]
dat is gefixed voor NA/EU
je krijgt terug wat je erin gestopt heb, zonder winst
8.4 20pdr HE Mk3 Shell Change
Bug/glitch that screws the players = Working As Intended.
Bug/glitch that players profit from = Hot fixed faster than a 50-2.
Gotta love WG
Was gister niet anders op EU forum. Veel gescheld op WG, geklaag dat wij europeanen voor WG maar 2e rangs spelers zijn, mensen die vonden dat ze recht hadden op de extra credits, enz enzShockWave schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:12:
Lol om de rage alvast te lezen op het NA forum..
Het is toch ook van de zotte dat ze zoiets binnen een dag fixen maar nog steeds geen goede meldingen geven als je een tank raakt (zoals penetration of 'we hit them hard', met 0 damage).ShockWave schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:12:
Lol om de rage alvast te lezen op het NA forum..
8.4 20pdr HE Mk3 Shell Change
[...]
Nu snap ik wel dat dit een hele kleine fix is maar er zitten zat bugs in die ook makkelijk te fixen zouden zijn.
Daarnaast snap ik het probleem voor WG ook niet zo heel erg. Als ik zie om wat voor credits het hier gaat zou het gemiddeld 100k per persoon zijn oid. Er zitten natuurlijk uitschieters bij maar dat zijn de lui die toch al genoeg credits hadden.
[removed]
Gisteren met HARDS weer land verloren in Europa. Het is op-af-op-af.
Natuurlijk hebben we geduld nodig omdat de clan nog steeds groeiende is en er elke keer nieuwe spelers ingepast moet worden. Maar toch ontglipt er een vloekmomentje in mezelf dat het niet gelukt is het vast te houden.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
8.5 zal toch wel niet al te lang op zich laten wachten
80k shells hebben mij 6.8 miljoen gekost en het kan me 10.4 miljoen opleveren.. een winst van 3.6 miljoen
En credits heb ik toch niet te kort hehe, Type 59 moneymaker

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
ik denk dat ze bij elkaar wel echt honderden miljoenen aan credits zouden verliezen door dit geintje..(ik denk dat ze ook wel zagen dat ineens al die Europese spelers die shells aan het hamsteren waren)
En dat die russen belangrijker zijn voor WG is opizich wel logisch, daar spelen meer dan 700.000 mensen WOT, en in heel Europa ongeveer 150.000..
[ Voor 8% gewijzigd door Jip99 op 06-03-2013 10:29 ]
Lol, dat is precies wat WG wil voorkomen dat mensen gaan doen, is inflatie v/d economiewsLy schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:19:
.........
80k shells hebben mij 6.8 miljoen gekost en het kan me 10.4 miljoen opleveren.. een winst van 3.6 miljoenDaar wil ik wel eventjes voor wachten hoor.
...etc
Eigenlijk vreemd dat er nu pas zo'n "bug/exploit" komt met de prijs van shells.
Niet zo vreemd om snel te fixen, met fora's gaat nieuws zo snel.
Zullen we die nummers maar even op respectievelijk 3.400.000 en 900.000 zetten?Jip99 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:27:
En dat die russen belangrijker zijn voor WG is opizich wel logisch, daar spelen meer dan 700.000 mensen WOT, en in heel Europa ongeveer 150.000..
Verwijderd
Gewoon op testserver spelenFr3d27 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:51:
tijdens de update ook vervelend dat je dan niet WOT forum of WOT Wiki op kan
Laat ze inderdaad die meldingen eens goed fixen.
Een aantal patches geleden zouden ze de "Firewarning" zogenaamd al gefixt hebben, hij gaat nu als eerste te horen zijn als je in de fik staat.
Nou bij mij is het nog steeds.."we forgot to load the right shells!!!!, did we close the turrethatch??, Turn on ventilation the loader past some gass, any 1 a cup of coffey/tea/vodka?, happy birthday...oooh by the way your on fire!!!
Hey wel een klein voordeel gevonden voor ons en niet voor de russen...hoe kan dat nou????
Wargaming giving us cheaper shells then russians. Us na bias!!!!!! Why do give us shell cost advantage
Ik weet niet wat spelen op de testserver te maken heeft met niet op de site of het forum kunnen komen??
[ Voor 16% gewijzigd door ShockWave op 06-03-2013 10:36 ]
oh ik had het van de wiki, daar zie je de servers staan.. met 750k en 150k..User schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:30:
[...]
Zullen we die nummers maar even op respectievelijk 3.400.000 en 900.000 zetten?
na iig, er zijn een stukje meer russen dan Europeanen
Dat is van mensen die gelijktijdig online zijnJip99 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:33:
[...]
oh ik had het van de wiki, daar zie je de servers staan.. met 750k en 150k..
na iig, er zijn een stukje meer russen dan Europeanen
De Russische server heeft daarmee ook het record volgens mij?
[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 06-03-2013 10:36 ]
Tuurlijk is het logisch dat ze het fixen. Ze hebben echter in het verleden al verschillende keren voordeeltjes gegeven aan spelers al dan niet geplanned (codes b.v.) Naïef is het dan ook niet om het gewoon te proberen. Ze kunnen het nl. niet maken om mensen verlies te geven hierop dus je krijgt of winst of je krijgt je credits terug. Lijkt me logisch dat je daar gewoon op goktJip99 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:27:
moet er wel een beetje om lachen dat mensen zo naïef zijn dat ze denken ff dikke miljoenen credits winst te maken met bijna niks doen.. het blijft een bedrijf en ze willen geld verdienen anders is WOT in no time offline en kopje onder.. dus ik vindt het wel logisch dat ze dit fixxen..
Het ging om biljoenen zelfs, maar als je dat vergelijkt met de playerbase is het eigenlijk nog steeds gewoon peanuts. Veel hadden ze er niet bij verloren als ze het hetzelfde hadden gelaten.ik denk dat ze bij elkaar wel echt honderden miljoenen aan credits zouden verliezen door dit geintje..(ik denk dat ze ook wel zagen dat ineens al die Europese spelers die shells aan het hamsteren waren)
Op zich is het flauw om te zeggen dat ze de russen voor trekken/dat die belangrijker zijn. Daar waren de patchnotes (net als hier meestal) pas een paar uur van te voren bekend. Er zullen dus maar weinig mensen zijn die daar dit geintje uit hebben kunnen halen. Oftewel daar was het helemaal geen probleem terwijl het op de EU/NA vollop werkt gekocht.En dat die russen belangrijker zijn voor WG is opizich wel logisch, daar spelen meer dan 700.000 mensen WOT, en in heel Europa ongeveer 150.000..
[removed]
[/jengelmodus]
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Officieel geloof ik tot 1 uur maar meestal zijn ze sneller klaar. Aan de andere kant heb je wel een aardige kans op bugs waardoor het spul nog wat vaker plat kan gaan.A-Tray schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:37:
Hoe lang duurt dit nog... Ben een dag vrij, gaan ze WoT updaten en vanmiddag moet ik dingen doén!
[/jengelmodus]
Inderdaad is daar weinig aan verandert. Ik zie het ook altijd aan de vlammen linksonder en echt niet door de melding die gegeven wordt. Waarom kunnen ze dat soort dingen niet eens simpel fixen. Grote impact op de gameplay, en het moet toch relatief simpel op te lossen zijn.ShockWave schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:32:
@Redwing
Een aantal patches geleden zouden ze de "Firewarning" zogenaamd al gefixt hebben, hij gaat nu als eerste te horen zijn als je in de fik staat.
[ Voor 42% gewijzigd door redwing op 06-03-2013 10:39 ]
[removed]
na ja ik zei het niet, ik reageerde op iemand boven me die zei dat ze de russen voortrokken..redwing schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:36:
[...]
Op zich is het flauw om te zeggen dat ze de russen voor trekken/dat die belangrijker zijn. Daar waren de patchnotes (net als hier meestal) pas een paar uur van te voren bekend. Er zullen dus maar weinig mensen zijn die daar dit geintje uit hebben kunnen halen. Oftewel daar was het helemaal geen probleem terwijl het op de EU/NA vollop werkt gekocht.
maar idd ik denk dat de russen er weinig tot geen misbruik van hebben kunnen maken omdat die patch notes zo kort van te voren waren vrij gegeven.. maar na een paar dagen hebben de rest van de player base het wel gezien en ruiken winst met niks doen.... dus ik zou zeggen leuk geporbeerd van de mensen die al die shells gekocht hebben.. maar wees ook zo sportief om te zeggen na ja het viel te proberen maar helaas.. ik begrijp het
want nu zijn er veel mensen boos.. al dan niet helemaal terecht.
als het 18;30 maar up is, vind ik het bestShockWave schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:40:
Voor jou wordt het vanmiddag 16:00 uur
Dat vind ik inderdaad ook niet terecht. Je weet dat je gebruik maakt van iets dat WG over het hoofd heeft gezien (wel stom trouwens) dus moet je er niet raar van op kijken dat ze het fixen. Als het je nu credits had gekost was ik wel 'boos' geweest.Jip99 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:42:
[...]
want nu zijn er veel mensen boos.. al dan niet helemaal terecht.
[removed]
Juist relaxed om dan tier 10 te gaan rijdenShockWave schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:55:
Dit is een vrij kleine update dus vrij snel denk ik maar verwacht baggerpotjes als je als 1 van de eerste online bent.
Matchmaking gaat niet goed vanwege het relatief kleine aantal spelers online dus je kan met je tier 5 zelfs in tier 10 portjes komen.
Gisteren ging CW bij HARD juist weer subliem, de match die ik leidde op Fisherman's Bay verliep ook lekker soepeltjesBean77 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:19:
hmm inderdaad, hoe lang zullen ze nu CW mollen met hun patch?
Gisteren met HARDS weer land verloren in Europa. Het is op-af-op-af.
Natuurlijk hebben we geduld nodig omdat de clan nog steeds groeiende is en er elke keer nieuwe spelers ingepast moet worden. Maar toch ontglipt er een vloekmomentje in mezelf dat het niet gelukt is het vast te houden.
Ja dat vind ik ook ergerlijk ook totaal geen verbetering in gezien sinds dat het gefixed zou worden.ShockWave schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:32:
@Redwing
Nou bij mij is het nog steeds.."we forgot to load the right shells!!!!, did we close the turrethatch??, Turn on ventilation the loader past some gass, any 1 a cup of coffey/tea/vodka?, happy birthday...oooh by the way your on fire!!!
Gelukkig is de damage panel mod die ik nu gebruik wel onwijs duidelijk en zie ik ook heel snel of ik in de fik sta of niet.
Mee eens, dat er knuppels zijn die dat op het officiële forum gaan zetten heeft het hoogst waarschijnlijk verpest want het maakt niet uit hoeveel (of weinig) mensen er maar op het forum komen maar het feit dat er zat community managers en developers meelezen op het forum zegt al genoeg.redwing schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:36:
[...]
Op zich is het flauw om te zeggen dat ze de russen voor trekken/dat die belangrijker zijn. Daar waren de patchnotes (net als hier meestal) pas een paar uur van te voren bekend. Er zullen dus maar weinig mensen zijn die daar dit geintje uit hebben kunnen halen. Oftewel daar was het helemaal geen probleem terwijl het op de EU/NA vollop werkt gekocht.
De russen hebben gewoon geluk gehad en wij konden, nadat het zo 'publiekelijk' bekend was gemaakt, wel van ver zien aankomen dat er een stokje voor gestoken zou worden. Daarentegen niet geschoten is altijd mis
precies, wel netjes dat je gewoon een refund krijgt toch?. want ze hadden ook gewoon kunnen zeggen helaas pinda kaas, you try to screw us, we screw you.redwing schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:51:
[...]
Dat vind ik inderdaad ook niet terecht. Je weet dat je gebruik maakt van iets dat WG over het hoofd heeft gezien (wel stom trouwens) dus moet je er niet raar van op kijken dat ze het fixen. Als het je nu credits had gekost was ik wel 'boos' geweest.
weet ik niet ik speel nog niet zolangA-Tray schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:58:
En Wargaming zou natuurlijk noooooooit de spelers willen "screwen".
Moa, Ectar zei dat er op de RU server redelijk wat mensen waren die miljoenen credits hadden "verdiend" met deze "bug". Ik denk dat het wel degelijk een redelijke omvang had.Jip99 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:42:
[...]
na ja ik zei het niet, ik reageerde op iemand boven me die zei dat ze de russen voortrokken..
maar idd ik denk dat de russen er weinig tot geen misbruik van hebben kunnen maken
Big deal. Je krijgt tenminste je geld terug
Ik zag het ja. Erg netjes. We hebben gelijk ingezet op een landing op picardy, dan kunnen we hopelijk jullie weer wat helpen.psychoclown schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:57:Gisteren ging CW bij HARD juist weer subliem, de match die ik leidde op Fisherman's Bay verliep ook lekker soepeltjes
MIsschien wel een goed idee dat ik als een " wannabe" ga streamen en jij op basis van die beelden gaat FC'en in onze channel
edit, maar upload gebruik ik die snelheid never
[ Voor 26% gewijzigd door Bean77 op 06-03-2013 11:12 ]
Bad bean, BAD bean
Maar als ik probeer te streamen dan gaat mijn ping naar 200+ en als ik dan de kwaliteit verlaag van de stream dan kan je niets meer zien. Dus meh
Ik kan op dsl niet hoger dan 20/1 en kabel is hier wat prijzig, dus geen dynosu streams
Maar ik zou het nooit ten koste van de game willen laten gaan. Belangrijkste is gewoon dat je lekker kunt knallen op naar je t62a.
klopt, heb teelus al zitten zieken op basis van je streampsychoclown schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:14:
Maakt niet uit kunnen jullie mijn streams wel kijken
Ik heb natuurlijk de echte getallen niet, maar je ziet op de EU server dat het een paar dagen duurde voordat er echt veel mensen de shells gingen kopen. Ik geloof dan ook best dat er wat mensen zijn die miljoenen hebben verdient op de RU server. Ik geloof alleen niet dat dat op een zelfde schaal is gebeurt als er nu op NA/EU gebeurdeWhuzz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:06:
[...]
Moa, Ectar zei dat er op de RU server redelijk wat mensen waren die miljoenen credits hadden "verdiend" met deze "bug". Ik denk dat het wel degelijk een redelijke omvang had.
Niet mee eens, ze maken zelf een fout en zullen dat dus netjes op moeten lossen. De spelers terug pakken omdat ze het zelf fout doen kun je niet maken. Ik vind het trouwens wel een slimme oplossing al vraag ik me af hoe ze de servers weer gelijk gaan trekken. Die shells zullen ten slotte als je ze vergelijkt met de andere shells toch duurder moeten worden.Jip99 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:57:
[...]
want ze hadden ook gewoon kunnen zeggen helaas pinda kaas, you try to screw us, we screw you.
[removed]
Nee maar zou het wel leuk vinden om soms te kunnen streamen. Dan kunnen nieuwe members of anderen meekijken en wellicht iets lerenpsychoclown schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:14:
Maakt niet uit kunnen jullie mijn streams wel kijken
Ben benieuwd welke mod je gebruikt heb ooit eens een damagpanelmod gehad maar deze werkte niet goed buiten de firewarning deze kwam duidelijk midden in je beeld, zoek nog steeds een mooie.Psychoclown
Ja dat vind ik ook ergerlijk ook totaal geen verbetering in gezien sinds dat het gefixed zou worden.
Gelukkig is de damage panel mod die ik nu gebruik wel onwijs duidelijk en zie ik ook heel snel of ik in de fik sta of niet.
Die mod wilde ik ook nog gaan toevoegen aan de TS
Maak voor GOT een mod pakketje tenslotte
zit daar nouj ook de mod in die laat zien wat de winrate enzo van spelers is? Want die kan ik nergens vinden.dynosu schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:36:
kyozu, ik kan je binnenkort wel lijstje met mods geven die ik in mijn pakket gebruik.
Maak voor GOT een mod pakketje tenslotte
De mod die jij bedoelt is XVM samen met xvm-stat.hexta schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:37:
[...]
zit daar nouj ook de mod in die laat zien wat de winrate enzo van spelers is? Want die kan ik nergens vinden.
En ja die zit er ook in. Maar dat pakket is nog niet geupdate voor de patch, ga ik vanavond doen zodra ik thuis ben.
Dat is XVM.hexta schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:37:
[...]
zit daar nouj ook de mod in die laat zien wat de winrate enzo van spelers is? Want die kan ik nergens vinden.
Daar is tevens een nieuwe xvm-stats en xvm versie van gereleased.
xvm-stats-1.3.0 en xvm-3.5.0
https://code.google.com/p/wot-xvm/
Om dit werkend te krijgen moet je Dokan Library wel geïnstalleerd hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 06-03-2013 11:40 ]
topdynosu schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:39:
[...]
De mod die jij bedoelt is XVM samen met xvm-stat.
En ja die zit er ook in. Maar dat pakket is nog niet geupdate voor de patch, ga ik vanavond doen zodra ik thuis ben.
was dat een van de optionele misschien? dat hij daarom bij mij niet werkte? dat ik hem misschien niet heb aangevinkt?
En ook moet je dan het spel opstarten met xvm-stat.exe en niet de wot launcher
Zie mijn vorige post, volgens mij heb je Dokan Library niet geïnstalleerd staanhexta schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:41:
[...]
was dat een van de optionele misschien? dat hij daarom bij mij niet werkte? dat ik hem misschien niet heb aangevinkt?
http://dokan-dev.net/en/download/
[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 06-03-2013 11:43 ]
http://www.curse.com/wot-...andpas-kiss-interface-xvm
Niet heel veel kunnen proberen maar ziet er erg goed uit. Erg veel informatie zoals bijv. als je op een tank aim met je marker dat je o.a. kunt zien welke gun erop zit en de armour waardes op elke kant.
ik lees dat de type 59 ooit een premium tanks was?. kijk dat had nou een geweldige tank geweest!.. maar volgens mij hebben de chinezen helemaal geen premiums meer he?.
Type 59 is nog steeds een premium tankJip99 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:45:
Het valt me op dat de premium tanks eigenlijk allemaal net niet zijn zeg maar.. (behalve de tier8+ tanks)
ik lees dat de type 59 ooit een premium tanks was?. kijk dat had nou een geweldige tank geweest!.. maar volgens mij hebben de chinezen helemaal geen premiums meer he?.
Lijkt beetje op mijn pakket. Wel wat meer flashyBean77 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:44:
ik gebruik sinds deze week deze mod:
http://www.curse.com/wot-...andpas-kiss-interface-xvm
Niet heel veel kunnen proberen maar ziet er erg goed uit. Erg veel informatie zoals bijv. als je op een tank aim met je marker dat je o.a. kunt zien welke gun erop zit en de armour waardes op elke kant.
Maar same idea idd
je moet wel een zonnebril opdoen bij deze moddynosu schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:49:
[...]
Lijkt beetje op mijn pakket. Wel wat meer flashy
Maar same idea idd
geeft je wel net wat extra informatie. Als je bijv. een TC doet dan kan je in het aanmeldscherm voordat je in battle gaat zien wat de eff is van de spelers. Zo zou je dus de spelers met de hoogste eff makkelijk kunnen selecteren als je dat zou willen. Ook als je het open hebt staan kun je gelijk snel zien welke je wel mee zou willen hebben en welke niet.
Maar jouw pakket is ook meesterlijk!
[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 06-03-2013 11:53 ]
ja dat bedoel ikwsLy schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:47:
[...]
Type 59 is nog steeds een premium tankIs alleen niet meer te koop. Er zijn soms wel contests waarmee je een Type 59 kunt winnen, maar daar moet je echt heel erg je best voor doen.
Shuttle st20g5
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:03:
wat een drukte hier, server offline of zo??
Verwijderd
Onzin........je moet 't niet omdraaien.A-Tray schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:58:
En Wargaming zou natuurlijk noooooooit de spelers willen "screwen".
WG heeft een foutje ontdekt en trekt dat recht. Iedereen die toch zo "slim" dacht te zijn om alvast wat shells in te slaan, krijgt gewoon zijn geld terug bij verkoop.
Is toch hetzelfde wanneer je een tank met korting koopt? Bij verkoop wordt die korting ook verrekend
Trouwens, de Type-59 is nu toch gewoon een tank voor de tree van China? (Sneezzer bladerd snel naar de TS)
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Verwijderd
Is de 2e gun niet best dan? Heb volgens mij ergens gelezen dat de shells zo duur zijn.....Sneezzer schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:08:
Gisteren mijn tiger2 maar weer voorzien van de standaard gun, nu lijkt het tenminste weer een kleine flappentap ;-)
Trouwens, de Type-59 is nu toch gewoon een tank voor de tree van China? (Sneezzer bladerd snel naar de TS)
Prachtig
Ze zijn niet per definitie slechter. Ze hebben meestal wel een obvious weakspot, minder armor, of een zwakkere gun. Of een combinatie hiervan. Daarentegen hebben ze vaak wel grote voordelen om dat te compenseren. Zwakke gun betekend vaak goede armor, etc. Maar als je jouw tank goed kent, zijn het echt monsters. Speel mijn T26E4 nog steeds met plezier.Knowuse schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:02:
Het idee van premium tanks is dat ze iets slechter zijn dan dezelfde type/tier tanks die elite zijn.
volgens de tech tree heet die nu WZ-120 en is geen premium meerSneezzer schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:08:
Gisteren mijn tiger2 maar weer voorzien van de standaard gun, nu lijkt het tenminste weer een kleine flappentap ;-)
T34 was normaal, dus de meeste mensen hebben hem gewoon op de normale manier verworven voor hij premium werd.Jip99 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:54:
[...]
ja dat bedoel ikje kan hm niet kopen.. maar dat is de enige tank die ik zou willen hebben denk ik, de rest is allemaal net niet.. en die tier8+ dingen vind ik te duur.. maar misschien de super pershing lijkt me nog wel wat.. en de T34 zie ik ook vaak rijden..
Dit topic is gesloten.