[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.521 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Precies daarom vraag ik het maar voor we er geld in steken.
Denk dat we niet lang doorgaan met dit spel als ik het zo lees :|

[ Voor 19% gewijzigd door M411007 op 05-03-2013 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
M'n Type heeft z'n derde skill op 99%, dus nog 34K en dan kan ik aan m'n 4e skill beginnen _/-\o_ Onder is ie ook m'n meest gespeelde tank met zo rond de 900 battles.

Verder besloten om tot 8.4 even op deT28 Prototype te focussen. Met de laatste tracks en een agressievere speel stijl gaat het een stuk beter. Gisteren een win rate van over de 60%. Zeker als top tier werkt afwachten met deze tank vaak niet goed, tegen de tijd dat je dan actie ziet ben je alleen over.

[ Voor 47% gewijzigd door Knowuse op 05-03-2013 08:43 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Over het schieten in het begin van een potje. Ik doe het ook vaak als ik een nieuwe gun heb, om te kijken hoe vaak er geschoten wordt als ik 1 keer klik.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
M411007 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 00:27:
Precies daarom vraag ik het maar voor we er geld in steken.
Denk dat we niet lang doorgaan met dit spel als ik het zo lees :|
Dan moet je het nu zo snel mogelijk de-installeren, nog een paar potjes en je bent verslaafd :9~
Voor je het weet ben je 8000 potjes verder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
skoozie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 08:18:
Over het schieten in het begin van een potje. Ik doe het ook vaak als ik een nieuwe gun heb, om te kijken hoe vaak er geschoten wordt als ik 1 keer klik.
Ik snap niet dat je daar ammo aan verspilt...

Gun specificaties en dan kijken naar de rate of fire. In principe is alles gewoon 1 schot als je klikt, tenzij je een gun hebt met 100+ rate of fire.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

wsLy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 08:42:
[...]

Ik snap niet dat je daar ammo aan verspilt...

Gun specificaties en dan kijken naar de rate of fire. In principe is alles gewoon 1 schot als je klikt, tenzij je een gun hebt met 100+ rate of fire.
Ik speel momenteel weer meer met T4/T5 (china en UK) was vooral die auto loaders van UK willen nog wel eens 2x schieten ipv 1x. en op die tiers zijn de kosten van de shells nog niet zo hoog. ik speel niet zo efficient mogelijk maar puur voor de fun :D

edit: rijdt ook vaak met mijn gun omhoog in het begin omdat ook ik wel eens per ongeluk iemand een 2e poepgat gegeven heb bij het weg rijden, vooral lastig omdat ik in die tijd vaak in een TD reed...

[ Voor 16% gewijzigd door skoozie op 05-03-2013 08:57 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Na een tijdje niet spelen schiet ik ook wel eens aan het begin een kogel, gewoon om weer te horen hoe het klinkt. :D
Na het alt tabben klik ik ook wel eens een keer te vaak.
En als ik teveel gezopen heb krijg ik wel eens een onbeholpenheid mbt mijn muisknoppen.

[ Voor 11% gewijzigd door hexta op 05-03-2013 09:00 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Knowuse schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 02:13:
M'n Type heeft z'n derde skill op 99%, dus nog 34K en dan kan ik aan m'n 4e skill beginnen _/-\o_ Onder is ie ook m'n meest gespeelde tank met zo rond de 900 battles.
Ik zelf nog 6600 xp voor de 4e skill op die tank te bereiken :)

Heerlijke tank :P
814 battles
495 victories (60,81%)
Avg. damage: 1573
Avg. XP: 971

Ook mijn meest gespeelde tank.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

is er eigenlijk elk weekend een special? volgens mij was het voorheen eens per maand zo ongeveer.
in maart lijkt er elk weekend iets te zijn: http://worldoftanks.eu/news/6223-march-calendar/
ik kom geld te kort om de tanks in de aanbieding te (blijven) kopen.
heb vorige week een T-43 gekocht, afgelopen weekend een T21 en een ARL 44 en zit nu weer zonder geld...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

bijna elk weekend tegenwoordig ja, specials zijn een beetje normal eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:13
Yup en moet zeggen dat dat eerlijk gezegd goed bevalt. Wat wel zo is is dat ze nog steeds zo ongeveer eens per maand een grote special hebben. De meeste specials zijn nl. wat tanks in de aanbieding met extra credit income maar af en toe doen ze er een grotere tussendoor waarbij je de x5 exp krijgt met wat andere aanbiedingen er bij.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
redwing schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:26:
Yup en moet zeggen dat dat eerlijk gezegd goed bevalt. Wat wel zo is is dat ze nog steeds zo ongeveer eens per maand een grote special hebben. De meeste specials zijn nl. wat tanks in de aanbieding met extra credit income maar af en toe doen ze er een grotere tussendoor waarbij je de x5 exp krijgt met wat andere aanbiedingen er bij.
En dat zijn de event waar je bij wil zijn! Helaas denken veel meer mensen zo, en kun je je tanks niet meer dubbelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Gisteravond besloten geen tanks meer bij te kopen en eerst de Panther en Jagdpanther af te ronden.
Beiden nog 20k nodig voor research van de volgende, zijn al full ops.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

nog 75k tot de T62a :) dus dit weekend moet ik die wel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gisteravond weer eens met arty beziggeweest. Ging van mijn kant goed, maar resultaten verschilden:

Lorraine 155t50 3500 damage gedaan, maar roemloos verloren.
M7 Priest eindelijk eens fatsoenlijk ondersteund, tier 4-6 tegen, 6 afgeknald en top gun behaald.

Dat is altijd het lastige met arty, je bent totaal afhankelijk van support. Als iemand je beschermt kun je het verschil maken voor je team, maar als ze een hele flank negeren (of in het geval van de Lorraine zich gewoon een voor een als lemmings laten afschieten op twee flanken) kun je het nog zo goed doen, je gaat eraan en je team ook :'(

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:17

Whuzz

Dodgeball!

dion_b schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:20:
Gisteravond weer eens met arty beziggeweest. Ging van mijn kant goed, maar resultaten verschilden:

Lorraine 155t50 3500 damage gedaan, maar roemloos verloren.
M7 Priest eindelijk eens fatsoenlijk ondersteund, tier 4-6 tegen, 6 afgeknald en top gun behaald.

Dat is altijd het lastige met arty, je bent totaal afhankelijk van support. Als iemand je beschermt kun je het verschil maken voor je team, maar als ze een hele flank negeren (of in het geval van de Lorraine zich gewoon een voor een als lemmings laten afschieten op twee flanken) kun je het nog zo goed doen, je gaat eraan en je team ook :'(
Wat ik tegenwoordig doe is dat zodra ik een lemmingtrain + genegeerde flank zie, ik met mijn arty achter de train aan ga. Dat is de enige mogelijkheid om heel misschien toch te winnen. Op die manier kan ik:
1) proberen de lemmingtrain te pushen door ze te supporten
en
2) Lang genoeg in leven blijven om de cap te proberen te resetten wanneer de enemy over de lege flank de cap bezet.

Maar inderdaad, je blijft behoorlijk afhankelijk van je team. Wat mij opvalt in mijn arty is dat vaak wanner ík enorm veel damage doe dit is omdat mijn team zuigt, waardoor er veel tegenstanders zijn, die ook nog eens een overmoedig worden = veel mogelijkheden voor de arty. Kans is dan echter groot dat je alsnog verliest, ondanks al mijn gedane damage. Wanneer mijn team duidelijk beter is dan de tegenstander, dan gaan die enemies vaak zo snel dood dat ik als arty weinig kans heb om serieus dingen te raken, dus weinig damage gedaan door mij, maar toch een dikke win.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Mee eens, met de hummel heb ik exact hetzelfde gevoel.
Sta je goed, en wordt je de eerste 3 minuten beschermt tegen de scouts/bat chat, dan doe je erg veel goeds voor je team. Laten ze een enkele ELC glippen, is het al over en uit.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Sneezzer schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:27:
Mee eens, met de hummel heb ik exact hetzelfde gevoel.
Sta je goed, en wordt je de eerste 3 minuten beschermt tegen de scouts/bat chat, dan doe je erg veel goeds voor je team. Laten ze een enkele ELC glippen, is het al over en uit.
Yup. In het begin probeerde ik mijn team duidelijk te maken dat er 1 flank helemaal leeg was en dat via die flank de emeny eerst de arty zou afslachten en vervolgens de rest van het team van de achterkant zou aanvallen. Maar we weten allemaal hoe effectief de chat is... ...... Dus tegenwoordig kachel ik dan maar achter de lemmingtrain aan in de hoop er nog wat van te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
mjtdevries schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:20:
Weet iemand overigens waarom zoveel mensen bij aanvang van een gevecht wat schoten lossen? (en vaak zelfs een voorganger raken)
soms doe ik het om de match in te luiden voor mezelf ofzo.. hehe ik weer niet is een tik geworden.. soort van bijgeloof.. (startschot zeg maar)

en het is altijd leuk om ff je camera te angelen en dan schieten.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Onderstaande patchnotes stonden al een tijdje op de WoTsite
Cost of 20pdr HE Mk3 shell increased to 260 credits.
Shells kosten nu 85 credits dus het lijkt mij dat we er idd aan kunnen gaan verdienen.
20pdr zit op de caernarvon.

Wat betreft het "inschieten" van een gun....ik doe er niet meer aan, slecht voor je hit% en eventuele sniper medals.

[ Voor 34% gewijzigd door ShockWave op 05-03-2013 11:09 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
ShockWave schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:37:
Onderstaande patchnotes stonden al een tijdje op de WoTsite

[...]

Shells kosten nu 83 credits dus het lijkt mij dat we er idd aan kunnen gaan verdienen.
Als iedereen dat doet zal het wel tegengegaan worden toch? :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Onderstaande screesnhot van de Russische server voor de juiste shells.

Afbeeldingslocatie: http://oi48.tinypic.com/21eolte.jpg

[ Voor 225% gewijzigd door ShockWave op 05-03-2013 10:59 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Whuzz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:26:
[...]

Wat ik tegenwoordig doe is dat zodra ik een lemmingtrain + genegeerde flank zie, ik met mijn arty achter de train aan ga. Dat is de enige mogelijkheid om heel misschien toch te winnen. Op die manier kan ik:
1) proberen de lemmingtrain te pushen door ze te supporten
en
2) Lang genoeg in leven blijven om de cap te proberen te resetten wanneer de enemy over de lege flank de cap bezet.
Yup. Dat is trouwens een van de grote voordelen van de latere FR arties: idioot snel. Mijn Lorraine 155 doet 60km/u 8)7

Sowieso neig ik steeds meer naar 'forward' posities op de kaart. Als je achterin zit weten de ELC'tjes je haarfijn te vinden, ervaren arty schiet je op de 'bekende' plekken ook nog eens blind kapot. Maar nog belangrijker, van achterin schiet je bijna continu tegen de voorkant van tanks. Daar kom je wel doorheen, maar damage blijft beperkt. Als je op een flank verder naar voren zit kun je ze vol in de zij raken of bij Fjords zelfs van achteren. Dan doe je opeens >750 damage per shot gemiddeld. Dat is mij de risico waard, te meer omdat die risico in praktijk best meevalt.
Maar inderdaad, je blijft behoorlijk afhankelijk van je team. Wat mij opvalt in mijn arty is dat vaak wanner ík enorm veel damage doe dit is omdat mijn team zuigt, waardoor er veel tegenstanders zijn, die ook nog eens een overmoedig worden = veel mogelijkheden voor de arty. Kans is dan echter groot dat je alsnog verliest, ondanks al mijn gedane damage. Wanneer mijn team duidelijk beter is dan de tegenstander, dan gaan die enemies vaak zo snel dood dat ik als arty weinig kans heb om serieus dingen te raken, dus weinig damage gedaan door mij, maar toch een dikke win.
Dat is ook altijd risico, maar liever dat dan omgekeerd grof schade uitdelen en toch verliezen. Eea hangt ook sterk van map af, in de verstedelijkte maps moet je vooral geluk hebben dat vijanden gespot worden op plekken dat je ze kunt raken. Soms heb je dat geluk, de top gun met M7 Priest was in Siegfried Line, en alle zes de kills waren de stad zelf.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
hexta schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:44:
[...]
Als iedereen dat doet zal het wel tegengegaan worden toch? :P
De patch is al live op de USSR server dus veel zal er wel niet veranderen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Oke, dus als ik het goed begrijp moet ik nu zoveel mogelijk shells kopen zodat ik per shell 50 winst maak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
TheJukeBox schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:56:
Oke, dus als ik het goed begrijp moet ik nu zoveel mogelijk shells kopen zodat ik per shell 50 winst maak ?
Ja, maar wel op eigen risico omdat ze het altijd aan kunnen passen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
redwing schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:58:
[...]

Ja, maar wel op eigen risico omdat ze het altijd aan kunnen passen.
Ik denk niet dat ze het gaan wijzigen, helemaal omdat de patch al live is op de USSR server.

Vanavond even al mijn geld eraan spenderen, is maar 1 miljoen ofzo hoor :P

Trouwens er staat voor de cromwell: 20pdr shells, maar er is geen 20pdr op de cromwell?
nvm, is voor de 3.7inch howitser.

[ Voor 14% gewijzigd door TheJukeBox op 05-03-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
TheJukeBox schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:59:
[...]

Ik denk niet dat ze het gaan wijzigen, helemaal omdat de patch al live is op de USSR server.

Vanavond even al mijn geld eraan spenderen, is maar 1 miljoen ofzo hoor :P
Verwacht ik ook niet en ik heb er dan ook al 1 miljoen in gepompt (meer heb ik niet) . Het levert ruim 50% winst op en ik acht de kans zeer klein dat ze dit gaan aanpassen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Kanje shells kopen van guns die je nog niet hebt onderzocht?
In dat geval ook even snel en belachelijk veel geld gaan uitgeven dan :)
even mijn spaarbank 60% laten toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Ik verkoop mn E-50 er gewoon voor! is weer 1.7m creds en ik heb de E50M toch al unlocked! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Joindry schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:02:
Kanje shells kopen van guns die je nog niet hebt onderzocht?
In dat geval ook even snel en belachelijk veel geld gaan uitgeven dan :)
even mijn spaarbank 60% laten toenemen.
Ja dat kan, je kunt alle shells gewoon kopen (net als modules trouwens) of je de bijbehorende tank/turret nu onderzocht hebt of niet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
TheJukeBox schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:27:
[...]

En dat zijn de event waar je bij wil zijn! Helaas denken veel meer mensen zo, en kun je je tanks niet meer dubbelen :/
Tot nu toe is het elke keer zo dat wanneer ik op maandag nog even probeer wat dubbels mee te pikken het echt completedrama is. Rest van het weekend nergens last van. Ik ga dan ook maar eens de maandagen overslaan ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
psychoclown schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:07:
[...]

Tot nu toe is het elke keer zo dat wanneer ik op maandag nog even probeer wat dubbels mee te pikken het echt completedrama is. Rest van het weekend nergens last van. Ik ga dan ook maar eens de maandagen overslaan ;)
Nou, zelf mag ik niet klagen, ik krijg m'n tanks wel gedubbeld vaak niet in één keer maar als het niet lukt stop ik altijd even, omdat ik altijd wat pissig word dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
nu een tijdje bezig met de tier 5 sherman m4.. ik vindt het eigenlijk wel een prettige tank! , ding is snel en goede traverse, kanon is niet super maar ja dat zijn de meeste niet op tier 5 mediums.. ik heb nu ook de pz4 en de T-34, maar ik denk dat ik de sherman wel het fijnst vindt.. je moet alleen wel blijven bewegen en proberen niet gespot te worden.. omdat het ding echt te groot is en papieren armor heeft.. maar wel super gun supression en hulldown..

ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereens ervaring met deze 3 tier 5 mediums.. wie wat fijner vind en waarom?.

dus pz4 / Sherman M4 / T-34 welke vinden jullie het fijnst en why..

[ Voor 15% gewijzigd door Jip99 op 05-03-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Heb ze allemaal gespeeld en ik vond de T-34 het fijnste. Kan je goed mee flanken en ding voelt net wat rapper dan de andere 2 en hij kan eigenlijk alles.

Verder niet super sterk maar hij kan alles redelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Jip99 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:09:
nu een tijdje bezig met de tier 5 sherman m4.. ik vindt het eigenlijk wel een prettige tank! , ding is snel en goede traverse, kanon is niet super maar ja dat zijn de meeste niet op tier 5 mediums.. ik heb nu ook de pz4 en de T-34, maar ik denk dat ik de sherman wel het fijnst vind..

ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereens ervaring met deze 3 tier 5 mediums.. wie wat fijner vind en waarom?.

dus pz4 / Sherman M4 / T-34 welke vinden jullie het fijnst en why..
T-34 vond ik fijn omdat er een machinegun opzat, en verder vond ik het een klote ding.

PZ4 heb ik vroeger gespeeld, deze had toen nog een Schmalturm en een 75mm l70, dit vond ik destijds een erg fijne tank, dit is alleen veranderd, nu zou ik de PZ4 pakken met de 10.5kort en gold shells als ik zou moeten kiezen.

De M4 vond ik ook fijn, vroeger ook gespeeld met volgens mij 75mm en is ook een soort van machinegun, vond ik een fijne tank, als ik hem tegenwoordig zou moeten spelen ook met derp gun en gold shells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ik vind de T-34 het leukste spelen. De andere 2 zijn inderdaad derp tanks geworden met gold shells. Nu is dat ook wel leuk, maar om echt mee rond te rijden kun je met de T-34 beter flanken en de map over crossen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
redwing schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:25:
Ik vind de T-34 het leukste spelen. De andere 2 zijn inderdaad derp tanks geworden met gold shells. Nu is dat ook wel leuk, maar om echt mee rond te rijden kun je met de T-34 beter flanken en de map over crossen.
nadeel van de t-34 vind ik dat die zo sloom aanvoelt, de acceleratie van de pz4 en m4 zijn beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
[url=http://mwreplays. com/replay/EEXMX2YLIQUV/]Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/273bd093be26580dbfb4ba91be6dcc77.png[/url]

Hoe je het eindspel volkomen verkeerd kunt aanpakken als je met 3 vs 1 staat.
(loltractor in een t2 veld)

[ Voor 14% gewijzigd door Vorst8 op 05-03-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
De PZIV, echt 1 van mijn moneymakers!
Afgelopen weekeinde had ik hem even ingeruild voor de VK3601, maar ik ruil deze week weer om.
De shortbarrel slow shell is mijn favo gun.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBrush
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 15:20
Gister heerlijk de Radley-Walter's medal gehaald op me IS, jammer genoeg net geen pool's medal.. Werd afgemaakt door arty, en uiteindelijk toch het potje verloren.. :F Nou lekker doorgestroomd naar de IS-3. Toch wel een leuke afsluiter, net als de dag afsluiten met 16 - 7 wins/loss.

Zal vanavond ergens misschien nog wel een replay neergooien van me Radley-Walter. :)F *O*

WoT: LordOfTerror Tomato GG- LordOfTerror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

t-34 start sloom ja, maar ik vind em als ie eenmaal op snelheid zit wel gaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
dynosu schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:40:
t-34 start sloom ja, maar ik vind em als ie eenmaal op snelheid zit wel gaan hoor.
jawel daar heb je gelijk in, maar als ik ergens snel wil weg komen(in een stad/dorp) omdat er een KV-1S naar me toe komt lukt dat vaak niet met de T-34.. accelereert te sloom weg.. en met de m4 en pz4 lukt dat beter.. ik heb liever snelle acceleratie en lagere top.. dan hoge top en sloom weg kachelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... begonnen met het researchen van de 4e skill op mijn type 59 :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBrush
wsLy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:46:
Nice! :9~ , Vind het nog altijd jammer dat ik die niet heb aangeschaft... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
leuke tank hoor die t59. Inmiddels over de 1500 battles ermee en ook ergens ver in de 4e skill.
Zit alleen nog te twijfelen of ik de crew - als ik een heavy chinese tank heb gekocht - ga overzetten of dat ik ze op deze tank laat zitten.
:P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
ontwikkel de chineese medium lijn, dan kun je ze daarin gebruiken en gewoon terug zetten in de type als je die wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
- Leopard 1 will not use HESH
Wow:
Afbeeldingslocatie: http://wot-news.com/uploads/img/032013/stat1.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door rgras op 05-03-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Pff, ik heb sinds het weekend 2 tier 6 tanks, de M4A3E8 en de Vk3601. Merk alleen wel dat in hogere potjes mensen meer bezig zijn met zielig doen en zeiken op teammates dan dat ze aan het spelen zijn. Soms na 2 minuten al, laatst met een potje zat een persoon te zeiken dat het een noobpotje was terwijl hij degene was die naar voren rushte en gekilled werd. Uiteindelijk potje nog gewonnen ook, na bijna de 15 minuten te hebben volgemaakt.

De 3601 speelt trouwens heerlijk, de goldshells op die Konische gun maken écht veel uit, iets te veel misschien.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als ik voor iedere keer dat iemand miepte gold kreeg...

Gewoon negeren. Meest frappante in tijden: Dragon Ridge met m'n IS-3 (volledig geupgrade, dus incl BL-9). Ik kom uit het zuiden en ga om het dorpje heen flanken. Lukt perfect, ik heb zicht op een Tiger, Tiger II en een T54E1, alledrie met hun flank naar me toe en druk bezig met mijn teamleden recht voor ze. Dus ik target de hoogste tier (T54E1) en raak. En raak. En met de derde vol in de flank is hij dood. Niks bijzonders aan, behalve dan dat je van een T9 speler verwacht dat als hij keihard in de flank geraakt wordt hij dekking zoekt, draait, of iig iets uithaalt. Toch roept hij gelijk "HACKER!" "CHEAT" "I REPORT YOU!!!!" "HE HACK ME".

Enigszins vermakelijk geantwoord, "No, I BL-9 you. With regular AP ammo." Hij kreeg weinig bijval :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBrush
dion_b schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:31:
Als ik voor iedere keer dat iemand miepte gold kreeg...

Gewoon negeren. Meest frappante in tijden: Dragon Ridge met m'n IS-3 (volledig geupgrade, dus incl BL-9). Ik kom uit het zuiden en ga om het dorpje heen flanken. Lukt perfect, ik heb zicht op een Tiger, Tiger II en een T54E1, alledrie met hun flank naar me toe en druk bezig met mijn teamleden recht voor ze. Dus ik target de hoogste tier (T54E1) en raak. En raak. En met de derde vol in de flank is hij dood. Niks bijzonders aan, behalve dan dat je van een T9 speler verwacht dat als hij keihard in de flank geraakt wordt hij dekking zoekt, draait, of iig iets uithaalt. Toch roept hij gelijk "HACKER!" "CHEAT" "I REPORT YOU!!!!" "HE HACK ME".

Enigszins vermakelijk geantwoord, "No, I BL-9 you. With regular AP ammo." Hij kreeg weinig bijval :z
Wat ik altijd meemaak op Prokhorova met mijn vk2801 is dat wanneer ik een paar minuten wacht, z'on 4-5, tot alles een beetje verspreid is en er gaten in de verdediging komen, dat ik in een keer naar hun arty ga, en ze afmaak, en die ragen hem toch, en dan gaan ze hun team uitschelden.

Het enige wat je dan nog kan doen is maar blijven lachen om hun comments. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Uhuh. Werkt in Widepark ook prima, op gegeven moment zit iedereen links of rechts bij de chokepoints en kun je met een light (ik speel momenteel T71 en AMX 13 75) middendoor arty trollen :P

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
is het de 83mm (HE) HE MK.3 shell ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
dion_b schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:48:
Uhuh. Werkt in Widepark ook prima, op gegeven moment zit iedereen links of rechts bij de chokepoints en kun je met een light (ik speel momenteel T71 en AMX 13 75) middendoor arty trollen :P
ik denk dat ik ook maar eens arty ga trollen binnenkort, ik vind ze super irritant.. en vaak als ik lekker bezig ben knallen ze me af.. of soms heeft een arty een fetisj voor mij en is die echt alleen maar bezig HE shells op mij af te vuren.. terwijl er veel belangrijkere targets zijn dan ik. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorestad
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-06 14:39
Rik027 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:18:
Pff, ik heb sinds het weekend 2 tier 6 tanks, de M4A3E8 en de Vk3601. Merk alleen wel dat in hogere potjes mensen meer bezig zijn met zielig doen en zeiken op teammates dan dat ze aan het spelen zijn. Soms na 2 minuten al, laatst met een potje zat een persoon te zeiken dat het een noobpotje was terwijl hij degene was die naar voren rushte en gekilled werd. Uiteindelijk potje nog gewonnen ook, na bijna de 15 minuten te hebben volgemaakt.

De 3601 speelt trouwens heerlijk, de goldshells op die Konische gun maken écht veel uit, iets te veel misschien.
Interessant, ik zelf heb nog geen tier 6 tank, ben hard op weg met de PzIII/IV, maar ik herken me in zoverre in je boodschap dat ik bij tier 5 en lager nauwelijks tot geen gezeik ben tegengekomen. Wel een hoop n00b-acties, waaronder dat van mezelf. Logisch, we moet het nog leren. Maar klaarblijkelijk wordt het feit dat we het nog moet leren bij de lagere tiers nog geaccepteerd en is er een soort van omslagpunt bij tier 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Jip99 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:51:
[...]

ik denk dat ik ook maar eens arty ga trollen binnenkort, ik vind ze super irritant.. en vaak als ik lekker bezig ben knallen ze me af.. of soms heeft een arty een fetisj voor mij en is die echt alleen maar bezig HE shells op mij af te vuren.. terwijl er veel belangrijkere targets zijn dan ik. 8)7
Moeten die targets wel te raken zijn... maar ik vind het ook leuk om in mijn frans autoladertje in port de linker rechter brug over t esjeezen, veel spotten en als klap 2 arties mee nemen, en de 3e en 4e door onze arty aangort laten schieten.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
:( Mooie stats, zelf zit ik zo rond de 55%. Ik ga nog even door trainen zodat ik Eagle Eye eens kan proberen.
wsLy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:46:
Altijd vervelend als je niet kan zie van waar je wordt beschoren. Stond je in cammo?
dion_b schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:31:

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Jip99 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:42:
[...]
jawel daar heb je gelijk in, maar als ik ergens snel wil weg komen(in een stad/dorp) omdat er een KV-1S naar me toe komt lukt dat vaak niet met de T-34.. accelereert te sloom weg.. en met de m4 en pz4 lukt dat beter.. ik heb liever snelle acceleratie en lagere top.. dan hoge top en sloom weg kachelen
Dat is dan ook een plek waar je met de T-34 niet moet komen. Die is echt bedoelt om mee rond te crossen of je moet echt van wat verder af aan het snipen zijn. Dichtbij in een street-fight moet je niet zitten en zul je het inderdaad snel afleggen.

Gisteren voor het eerst 4 arties kunnen neerschieten met de VK2801. Ik heb er nog niet veel mee gespeeld maar het is wel een leuk tankje al merk ik dat ik er nog wat beter mee om moet leren gaan. Iets te vaak pak ik nog de verkeerde weg en wordt ik snel afgeschoten.

[ Voor 16% gewijzigd door redwing op 05-03-2013 13:20 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
redwing schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:19:
[...]

Dat is dan ook een plek waar je met de T-34 niet moet komen. Die is echt bedoelt om mee rond te crossen of je moet echt van wat verder af aan het snipen zijn. Dichtbij in een street-fight moet je niet zitten en zul je het inderdaad snel afleggen.

Gisteren voor het eerst 4 arties kunnen neerschieten met de VK2801. Ik heb er nog niet veel mee gespeeld maar het is wel een leuk tankje al merk ik dat ik er nog wat beter mee om moet leren gaan. Iets te vaak pak ik nog de verkeerde weg en wordt ik snel afgeschoten.
oh ik gebruik juist de pz4/t-34/m4 voor snel flanken in een stad, snel een heavy van achteren aanvallen als die bezig is met mijn team genootjes te beschieten.. daar is die ook deels voor bedoeld toch? flanking tank..

ik merk dat ik juist heel snel dood ga als ik in open velden rond ga crossen.. ik heb echt huizen nodig om mezelf te verstoppen en snel weg te rijden en dan je weer van een andere kant aan te vallen..

en dan is snelle acceleratie wel fijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Knowuse schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:03:
:( Mooie stats, zelf zit ik zo rond de 55%. Ik ga nog even door trainen zodat ik Eagle Eye eens kan proberen.

[...]

Altijd vervelend als je niet kan zie van waar je wordt beschoren. Stond je in cammo?

[...]
Nope, werd zelfs beschoten door AMX12je (van voren, zonder damage :z ) terwijl ik bezig was. De Tiger had me ook al gezien. Hielp niet veel, hij was als derde aan de beurt >:)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Jip99 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:26:
[...]

oh ik gebruik juist de pz4/t-34/m4 voor snel flanken in een stad, snel een heavy van achteren aanvallen als die bezig is met mijn team genootjes te beschieten.. daar is die ook deels voor bedoeld toch? flanking tank..
Klopt, maar dan moet je wel zorgen dat je nergens lang hoeft te stoppen. Dus echt flanken en zodra er iets in de buurt komt weer weg wezen en het volgende doel uitzoeken.
ik merk dat ik juist heel snel dood ga als ik in open velden rond ga crossen.. ik heb echt huizen nodig om mezelf te verstoppen en snel weg te rijden en dan je weer van een andere kant aan te vallen..

en dan is snelle acceleratie wel fijn :D
Als je hem op die manier speelt wel ja en daar zijn de PZ4/M4 inderdaad beter in. Bij de T-34 moet je veel meer opletten dat je de snelheid er in houdt en dat je nergens al te lang moet staan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Vorst8 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:57:
ontwikkel de chineese medium lijn, dan kun je ze daarin gebruiken en gewoon terug zetten in de type als je die wilt spelen.
weet ik, maar ben niet zo van het wisselen elke keer van crew members. Geen smoesjes, gewoon te lui voor om elke keer te switchen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mijn premium tanks hebben vaak niet eens eigen crews, ik gebruik die dingen echt alleen als crew trainers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
is in 20 sec gebeurt, dat overzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Vorst8 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:15:
is in 20 sec gebeurt, dat overzetten
geeft toch niet of het 10 of 20 sec is, hij is er te lui voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Premiums waar ik veel mee speel hebben bij mij een eigen crew, de rest zet ik over (maar dat is niet zo vaak). Ondanks dat het niet veel werk is, vind ik het in bijv. platoon toch irritant/ben er te lui voor.

Bij mijn lowe heb ik heel lang een eigen crew gehad, maar deze zit nu in de E75 en de lowe staat zonder crew in de garage, laatste keer dat ik die tank heb gespeeld is daardoor nu drie maanden terug :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Jip99 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:26:
[...]

geeft toch niet of het 10 of 20 sec is, hij is er te lui voor :)
precies ;) wil er niet eens aan denken :+

Zolang ik overal in ieder geval maar de BIA skill heb :p
De tanks die vaak speel krijgen vanzelf wel meer skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
themaxter schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:28:
Premiums waar ik veel mee speel hebben bij mij een eigen crew, de rest zet ik over (maar dat is niet zo vaak). Ondanks dat het niet veel werk is, vind ik het in bijv. platoon toch irritant/ben er te lui voor.

Bij mijn lowe heb ik heel lang een eigen crew gehad, maar deze zit nu in de E75 en de lowe staat zonder crew in de garage, laatste keer dat ik die tank heb gespeeld is daardoor nu drie maanden terug :X
precies de rede waarom al mijn tanks hun eigen crew hebben.. anders ga ik precies wat jij doet sommige tanks niet meer spelen :/

en ik heb trouwens nog geen premium tanks.. misschien word het dan anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
en anders elke keer je tanks tussen al je tanks zoeken (heb 30+ tanks). En vervolgens elke keer gemekker omdat de ene tank nu eenmaal meer crew heeft dan een ander. En dan blijft een bepaalde crew daardoor achter en dan irriteer ik mij daar weer aan.
Nee hoor, laat maar lekker.

Maar ieder moet gewoon daar zijn eigen keuze in maken hoor. Je kan er redelijk wat aan hebben als je er heel efficient mee omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe lekker lopen raggen op de testserver, mijn idee dat de Batchat25 leuk is, klopt zonder meer.
Wat een heerlijke tank die goed bij mijn speelstijl past!!
Ook de Lorraine 40T past me goed, dus ik weet waarvoor ik die lijn aan het grinden ben! jeuj!!

Zit nu bij de AMX1375, long way to go.....helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Morgen update naar 8.4. Churchill Gun Carrier, here I come.
Nog geen patch notes.

[ Voor 63% gewijzigd door Knowuse op 05-03-2013 15:39 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
tip, download hem alvast ff via een link hier eerder gepost!
kon hem gisteren met 9,7mb/sec downloaden

[ Voor 26% gewijzigd door Bean77 op 05-03-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, heb de patch al binnen......vandaag nog lekker snel te downloaden....morgen bagger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
themaxter schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:28:

Dat is wel een beetje treurig. De E-75 crew kan je namelijk, zonder omtrainen, gebruiken in de Löwe. Dat doe ik nu ook (nu ja, met de VK4502P ausf. B dan). Het voordeel van premium tanks is namelijk dat er geen penalty is voor het gebruiken van de crew van een andere tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

BramSd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:46:
[...]
Dat is wel een beetje treurig. De E-75 crew kan je namelijk, zonder omtrainen, gebruiken in de Löwe. Dat doe ik nu ook (nu ja, met de VK4502P ausf. B dan). Het voordeel van premium tanks is namelijk dat er geen penalty is voor het gebruiken van de crew van een andere tank.
Ik weet hoe het werkt met de crew, ik heb die zowel de E75 als de VK dus kan zowieso maar 1 van beide trainen qua dubbels.
Verder vind ik de Löwe gewoon niet leuk meer spelen en aangezien ik nog 3 tier 8 premiums heb hoeft het ook niet voor de credits (T34 en Type59 speel ik nu mocht ik credits nodig hebben).

En wat bean hier zegt:
Bean77 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:32:
en anders elke keer je tanks tussen al je tanks zoeken (heb 30+ tanks). En vervolgens elke keer gemekker omdat de ene tank nu eenmaal meer crew heeft dan een ander. En dan blijft een bepaalde crew daardoor achter en dan irriteer ik mij daar weer aan.
Nee hoor, laat maar lekker.
Ik heb zelf 50 tanks en ik vind het dan ook een gedoe om telkens tank etc. te zoeken (mogen van mij zowieso nog wel tier filters komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Iemand nog een nuttige tip voordat ik voor 5000k silver aan shells ga speculeren?
themaxter schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:03:
[...]
Ik heb zelf 50 tanks en ik vind het dan ook een gedoe om telkens tank etc. te zoeken (mogen van mij zowieso nog wel tier filters komen).
Wellicht een idee om je favo tanks als primaire te zetten? (kan me niet voorstellen dat je ze alle 50 dagelijks rijdt ;))

[ Voor 70% gewijzigd door eL_Jay op 05-03-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
dubbel==>mag worden weggejorist

[ Voor 164% gewijzigd door eL_Jay op 05-03-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

eL_Jay schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:03:
Iemand nog een nuttige tip voordat ik voor 5000k silver aan shells ga speculeren?

[...]

Wellicht een idee om je favo tanks als primaire te zetten? (kan me niet voorstellen dat je ze alle 50 dagelijks rijdt ;))
Ik heb als primaire tanks alle tanks staan die ik grind of nog niet full-ops zijn (zijn er nog teveel, aangezien ik alle trees tegelijk grind), maar premiums staan daar niet tussen.
Ga vanavond ook maar even voor zon bedrag aan shells inslaan, kan hoogstens de helft worden en anders iets van t dubbele :+

Nu ik er over na denk zouden er nog twee filters bij mogen van mij: tier en wel/niet premium :)

[ Voor 72% gewijzigd door themaxter op 05-03-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
eL_Jay schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:03:
Ik heb al mijn niet CW tanks als primaire gezet en mijn CW tanks (17) staan zodoende als laatste. Werkt voor mij wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ik hou zoveel van mijn britse tanks dat ik alvast wat shells heb gekocht :+
Purchased:
Shells HE Mk. 3 (95000 item(s)) successfully purchased. - Credits: 8.075.000.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:46
psychoclown schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:56:

[...]
Ik zie WG er voor aan dat ze dit stiekum fixen voor de EU >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:56:

[...]
Ondertussen bij Kyozu
Afbeeldingslocatie: http://olive-drab.com/images/ordnance_shells_open_storage.jpg

Patch notes.
http://worldoftanks.eu/en/development
Centurion:

Cost of 20pdr HE Mk3 shell increased to 260 credits.

[ Voor 19% gewijzigd door Nemean op 05-03-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:46
"For Eu we implemented a sell limit of 10 shells per day, effective after patch 8.4" Muahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
77.558 shells gekocht.. :P goed voor ~10,5 miljoen credits als ze voor 135 worden verkocht :P.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ectar:
26 pages long, 225 people currently viewing topic.... You're all excited about what tomorrow may bring.... It will give you one of 2 things.

A - A stockpile of shells.

B - Your money back.

For shells purchased in 8.3, they sell back for the same value in 8.4,
for shells purchased in 8.4, they sell back for their increased value in 8.4

Buying a ton of shells now does nothing for you except fill your depot with lots of HE shells for the 20 pounder. Sorry folks, the Developers were on to this. The spike in purchases especially today was kinda huge.
Nou ja, het was een leuke gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

hahahahahhahaha troll to the max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dus... de russen en amerikanen hebben er wel van geprofiteerd, en wij mogen dit niet?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ach op naar de Luchs turrets. :+
wsLy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:23:
77.558 shells gekocht.. :P goed voor ~10,5 miljoen credits als ze voor 135 worden verkocht :P.
260/2 = 135?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nemean schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:56:
Ach op naar de Luchs turrets. :+

[...]

260/2 = 135?
Zat met 135 in mijn hoofd, don't ask me why...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

djengizz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:35:
[...]

Pfew, blij dat ik dit lees net vóór ik de shells wilde kopen :P
Het leek me al raar dat ze dit niet zouden aanpakken. Gratis credits voor mensen = minder gold voor WG.

1) Release patch with increased shell prices
2) Ensure this cannot be abused to get free credits
3) ...?
4) PROFIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Whuzz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:00:
[...]
Gratis credits voor mensen = minder gold voor WG.
Euhm... nee

Gold heeft hier niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNRG
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-03-2013
Dus dan verkoop ik mn shells gewoon op patch 8.5, hopelijk houden ze er dan geen rekening meer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
BNRG schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:04:
Dus dan verkoop ik mn shells gewoon op patch 8.5, hopelijk houden ze er dan geen rekening meer mee :)
That is some interesting thinking, sir.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Nemean schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:02:
[...]

Euhm... nee

Gold heeft hier niets mee te maken.
Wat denk je dat mensen met gold doen?
ander andere:
1) Omzetten in credits
2) Premium tanks mee kopen om credits mee te verdienen

Als mensen (in welke hoeveelheid dan ook) gratis credits krijgen, spenderen ze minder gold om credits te krijgen. Nee, dat is geen 1:1 relatie, maar de relatie is er wel degelijk. Als jij denkt dat die er niet is, dan zou WG iedereen een miljard gratis credits kunnen geven, zonder iemand minder gold zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Whuzz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:09:
[...]

ander andere:
1) Omzetten in credits

Als mensen (in welke hoeveelheid dan ook) gratis credits krijgen, spenderen ze minder gold om credits te krijgen. Nee, dat is geen 1:1 relatie, maar de relatie is er wel degelijk. Als jij denkt dat die er niet is, dan zou WG iedereen een miljard gratis credits kunnen geven, zonder iemand minder gold zou kopen.
Het enige wat deze actie binnen het spel doet is de huidige "economie" binnen het spel onder uit trappen. Omdat plots mensen op een magische wijze in bezit zijn van een overvloed aan credits. Het zelfde wat in principe is gebeurd tijdens de T-127 actie / giftshop gebeuren.

Je trapt je eigen logic onderuit door al te vermelden dat "als mensen gratis credits krijgen". Credits zijn al gratis, mensen kunnen dit spel _Free 2 Play_ spelen zonder enige cent uit te geven, die verbinding met gold is er niet en al helemaal niet in connectie met deze "glitch/bug/mistake/error/hoe-je-het-wilt-noemen-punt-nl".

En bovendien, alleen domme mensen converten gold naar credits. Nuff said.

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 05-03-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

BNRG schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:04:
Als ik een developer was (en dat ben ik jaren geweest), dan zou ik het vrij simpel in een tabel stoppen en bijhouden hoeveel shells er onder welke patch zijn gekocht. De shells laat je dan FIFO (First in, first out) gebruiken, en dat dus ook bij verkoop doen en in die tabel ook de prijs per patch opslaan. Dus stel:

Jij koopt:
100 shells in 8.3 (Patch 8.3 prijs: 100 credits per shell)
100 shells in 8.4 (Patch 8.4 prijs: 150 credits per shell)
0 shells in patch 8.5 (Patch 8.5 prijs: 150 credits per shell)

In patch 8.3 verbruik je 50 shells, die gaan dan van je 8.3 shells af (FIFO).
In patch 8.4 doe je niets
In patch 8.5 verkoop je al je shells:

50 shells á 100 credits = 5000 credits
100 shells á 150 credits = 15000 credits

Profit = 0

Dat lijkt me makkelijker te implementeren dan éénmalig per patch dit soort dingen te gaan bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Nemean schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:19:
[...]

Het enige wat deze actie met de Europese server doet is de huidige "economie" binnen het spel onder uit getrapt wordt, omdat meer mensen plots in het bezit zijn van credits. Het zelfde wat in principe is gebeurd tijdens de T-127 actie / giftshop gebeuren.
Dat zal óók gebeuren. Dat sluit echter niet uit dat er óók minder goud gekocht zal worden.
Je trapt je eigen logic onderuit door al te vermelden dat "als mensen gratis credits krijgen". Credits zijn al gratis
Credits kosten óf speeltijd, óf goud. Dat is niet "gratis". Gratis is iets krijgen zonder dat er iets tegenover staat.
mensen kunnen dit spel "Free 2 Play" spelen zonder enige cent uit te geven, die verbinding met gold is er niet en al helemaal niet in connectie met deze "glitch/bug/mistake/error/hoe-je-het-wilt-noemen-punt-nl".
Die verbinding is er natuurlijk wel. Klik eens op het "Exchange gold" knopje. Hoeveel meer verbinding wil je nog zien? Ik zal je een practisch voorbeeld geven.

Stel ik ben iemand die graag met Tier 10 tanks speelt. Die zijn voor de meeste mensen niet winstgevend. Naast mijn repairs moet ik ook de shells en mijn consumables betalen. Dat kost me credits. Helaas heb ik niet genoeg vrije tijd (want tijd is geld, ik moet ook werken) om alle credits daarvoor bij elkaar te grinden. En zelfs als ik die tijd had, ik heb toevallig een hekel aan grinden in lage tiers. Ik wil gewoon lekker mijn Tier X spelen. Dus wat doe ik? Ik koop credits met gold. Snel, makkelijk, kost helaas alleen wel geld.

Nu komt WG met een patch waarin ik via een truukje gratis credits kan krijgen! Da's handig, ik zet al mijn credits om in shells, verkoop ze een dag later tegen 150% prijs en hoef vervolgens een week lang geen goud om te zetten in credits om met mijn Tier X te spelen.

Ergo: Gratis credit = minder geld voor WG.
Ik zeg niet dat het om miljarden gaat, vast ook niet om miljoenen, misschien maar om enkele honderden euro's wereldwijd. Maar geld is geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgareth
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
wsLy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:08:
[...]

That is some interesting thinking, sir.
Lol, je mag blij zijn als er in 8.5 geen automatische schoning komt voor niet gebruikte shells, shells die lang liggen hebben een grotere kans op roesten en het ontploffingsgevaar neemt ook toe, kortom niet goed voor het milieu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Whuzz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:09:
[...]

ander andere:
1) Omzetten in credits
Ik denk dat de meesten de bulk van het gold voor een premium account gebruiken. De 50 euro die ik in het spel heb gestoken is in ieder geval voornamelijk daarheen gegaan.
djengizz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:35:
[...]

Zou je de bron kunnen geven? want ik weet nog steeds niet wat ik moet doen (tegenstrijdige berichtgeving hier)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.