The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Leuke middag geweest en de '7v7' blijft een leuke format.
Yep was een leuke ESL middag :)! Laatste team hadden we misschien van kunnen winnen, maar verkeerde beslissing genomen door te vroeg aan te vallen.. had beter kunnen wachten tot de anderen ook iets dichterbij waren, dan hadden we ze kunnen pakken. Op dat punt kon hun arty ook niks uitrichten tegen ons.djengizz schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:50:
Voor het eerst in de prijzen bij de ESL vandaag met ons team (crash, cold, dee, pimmie, navyseals en robertjuh) en 500 goud gewonnen voor laatste 128.
Maar weer 2 unlucky 0 damage hits... Heeft er onder andere voor gezorgd dat ik doodging en niet die T32...
Maar wijze les voor de volgende keer
[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 03-03-2013 18:05 ]
Volgens mij zit je met wat jij beschrijft sowieso fout met de Tiger of Panther-lijn. Nagenoeg alle tanks in die lijnen eisen veel planning en veel rustig afwachten tot je een keer schiet. Jij klinkt meer als een brawler of scout, lees bijv wat mensen hier over de USA T71 zeggen, of kijk eens naar de KV-1S/IS-lijn als je iets zwaarders wilt dat lekker 'spontaan' speelt.Dorestad schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:59:
Pff, kan iemand me zeggen tot welke Tier je ervaring moet opdoen voordat je counterstrike-reflexen/gewoontes uitgesleten zijn? =) Ik blijf maar voor die kill gaan in plaats van me te schikken in de rol van een medium tank (hit and run). Iets met een horizontale leercurve...
Wat is jullie ervaring met de Pz III/IV? Ik beschouw het als een 'moetertje' op weg naar de Tiger, maar vind de weg ernaar toe lang, vooral omdat ik hierna nog de VK3601 moet doorwerken. Ik zat nog te twijfelen om juist naar de Panther/Panther II te gaan, maar ik vond de tekst op de wiki hiervoor nog niet heel wervend. Dus graag jullie ervaringen!
Oslik blyat! Oslik!
Deze is dus voor na de update..0.8.4TRX schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:48:
nieuwe xvm is ook al te downloaden
http://wot-xvm.googlecode.com/files/xvm-3.4.2.zip
Zie hieronder werkt dus..
[ Voor 7% gewijzigd door Slashx op 03-03-2013 20:52 ]
If the shit hits the fan everybody get a piece of it
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
(dat krijg je als je team je niet helpt en je er alleen voor staat)
Ik zat aan de zuidkant van Erlenberg net over de brug. Eerst met twee andere tanks maar die werden snel gekilled. Op een gegeven moment was ik omringd door 5 a 6 tanks en ik dacht dat ik er geweest was.
Op hoop van zegen "hard" weg gereden (met een matilda dus niet zo erg hard...) en maar wat proberen te zigzaggen tussen de huizen door en met auto-aim (wat ik normaal gesproken nooit gebruik) nog zoveel mogelijk schade te doen voor die paar seconden tot ik dood zou zijn.
En tot mijn verrassing overleef ik het en zie ik terwijl ik sta uit te puffen achter een huis dat ik 7 kills heb gemaakt. Mijn trouwe team komt me nog steeds niet helpen en blijft op een afstandje toe kijken.
Nadat er opnieuw 3 vijandelijke tanks op me af komen waarvan ik er twee kan afknallen moet ik het dan toch afleggen...
Wel grappig om nota bene met een matilda een patrol duty medal te winnen
Met die 3 Inch howitzer die ik er nu op heb heb ik een haat liefde verhouding.
Lekker net over de horizon schieten door te auto aimen in de uitgezoomde modus of in de achterkant/dak van iemand flink lood pompen.. maar tja.. sommige potjes is 't een bounche festijn. Of, had ik de straks.. Out of ammo terwijl je lekker bezig bent.
Die Grind naar de top gun van de M6 is trouwens wel een ramp zeg.. vond die T1 Heavy Tank prima spelen maar die matchmaking van de M6 is natuurlijk een pak zwaarder.
Vehicle:: S-35 CA
Exp: 2.258 (x2) + Credits: 20.709
Achievements: : Top Gun, Mastery Badge: "1st Class"
7 kills! Na een hele dag in de T21 te hebben lopen geprust, nu even een lekker potje met mijn lieve S-35A.
Ik heb weer gelachen vanavond, het was eigenlijk te triest voor woorden, dat we ons er maar doorheen gelachen hebben, werkte, want hebben aardig wat potjes gewonnen, en dat terwijl onze dode teammaten maar liepen te schreeuwen in de chat van noobs en idiots, einde van het verhaal, meeste damage
Lekker snel en nauwkeurig. Heerlijk om zelfmoord scouts mee op te blazen.
(krijg je bij een stuart een extra bonus als je zelfmoord pleegt of zo? Blijkbaar zijn ze gewend dat normaal gesproken niemand ze op volle snelheid kan raken of zo
Die howitzer vind ik maar niks. De enige howitzer waar ik mee uit de voeten kan is die op de Hetzer.
Maar die op de KV-1 vind ik ook waardeloos. Volgens mij doe ik met de lange guns veel meer damage.
Ondanks dat ik er niet bij kon zijn hoopte ik dat de rest wel kon spelen want ook zonder hadden ze die 500gold wel kunnen pakken maar helaas te weinig mandjengizz schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:50:
Voor het eerst in de prijzen bij de ESL vandaag met ons team (crash, cold, dee, pimmie, navyseals en robertjuh) en 500 goud gewonnen voor laatste 128.
Volgende keer maar weer 1750 om het goed te maken
Battle: Westfield maandag 4 maart 2013 0:51:50
Vehicle: Covenanter
Experience received: 1.102 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 11.593
Battle Achievements: Dumitru's Medal
vette medal, eerste keer..
Floksor
Dank voor de tip, al vind ik het ook wel weer een uitdaging om andere wijzen van spelen aan te leren. Het brawlen kan overigens ook prima met een PzIII/IV heb ik gemerkt (uiteraard wel helemaal top uitgerust en crew op bijna 100%). De KV's vind ik van die logge monsters, word ik niet blij van. Iets waar je gemakkelijk kunt manoeuvreren en verplaatsen ligt meer in mijn straatje.dion_b schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:35:
[...]
Volgens mij zit je met wat jij beschrijft sowieso fout met de Tiger of Panther-lijn. Nagenoeg alle tanks in die lijnen eisen veel planning en veel rustig afwachten tot je een keer schiet. Jij klinkt meer als een brawler of scout, lees bijv wat mensen hier over de USA T71 zeggen, of kijk eens naar de KV-1S/IS-lijn als je iets zwaarders wilt dat lekker 'spontaan' speelt.
Heeft iemand trouwens een tip voor leerzame strategy guide of iets dergelijks voor scouten? Iets dat verder gaat dan de tip 'rij niet als een debiele vooruit om te voorkomen dat je binnen een minuut het spel uitgeschoten wordt?'
De andere kv serie kv3 > 4 is wel enorm traag en zal niet veel sneller worden.
Tweede manier vraagt wat meer geduld en het afplakken van je vuurknop. Deze manier kun je doen als je camo op je bemanning hebt en een camo netje. Dit doe je door naar een goede dekking, bv een bosje, te rijden en dan alles uit te spotten, zolang je niet schiet en/of beweegt kan de vijand tot bijna 50m voor je langs rijden zonder dat ze je zien. Maar nogmaals dit vraagd geduld en beheersing en soms staalen zenuwen. Maar niets is leuker dan een rode heavy vertwijfeld rond te zien kijken.. Wie spot me toch, Arty kan me toch niet zien.
De uitleg is vrij makkelijk, de uitvoering is moeilijk. Je hebt een geluk, veel scout tanks beschikken over een soort van magisch armour. Een t50-2 kan tier 10 schells bounchen. Of er vliegen 150mm granaten dwars door een scout zonder iets te raken. Maar vertrouw hier nooit op want dan werkt het niet. Ga ook niet voor een makkelijk lijkende kill, want dan hebben ze je. Laat je niet lokken. Blijf bewegen, gebruik je snelheid. Voor de meeste mensen is het namelijk erg moeilijk om op een snel bewegend doel te schieten. Er is hier een uitzondering op.... Arty.... Die kunnen het wel. Ze moeten wel.. Want niemand verdedigd ze dus die hebben geleerd om op snelle scouts te schieten.
Wat ook geen goed idee is. Rammen. Je krijgt met een scout van max een paar ton geen Maus kapot, zelfs al heeft die nog maar 1hp. DIT LUKT NIET. Spot hem en laat Arty of mediums het werk doen, als scout krijg je de helft van de xp als spotting dammage.
Vandaar dat ik dus nooit scout
KV-1 is erg heavy inderdaad. En als je niet veel hogere tiers gespeeld hebt is het erg omschakelen/leren (ik kwam gewoon van de T-28 en het was totaal anders), probeer verder vooruit te denken met heavy's. Je bent niet snel en kunt dus ook minder makkelijk terug trekken mocht je dat willen. Anglen helpt ook erg met de KV-1, verdiep je daar eens in als je dat niet kent. KV-1S is wel een stuk wendbaarder en met ~400 damage per shot vind ik het erg leukDorestad schreef op maandag 04 maart 2013 @ 08:31:
[...]
Dank voor de tip, al vind ik het ook wel weer een uitdaging om andere wijzen van spelen aan te leren. Het brawlen kan overigens ook prima met een PzIII/IV heb ik gemerkt (uiteraard wel helemaal top uitgerust en crew op bijna 100%). De KV's vind ik van die logge monsters, word ik niet blij van. Iets waar je gemakkelijk kunt manoeuvreren en verplaatsen ligt meer in mijn straatje.
Heeft iemand trouwens een tip voor leerzame strategy guide of iets dergelijks voor scouten? Iets dat verder gaat dan de tip 'rij niet als een debiele vooruit om te voorkomen dat je binnen een minuut het spel uitgeschoten wordt?'
Er is een gast (tazilion) die erg veel van zijn VK2801 houdt. Op http://tazilon.net/ kun je veel scout methodes zien. Hij schiet voornamelijk met Gold shells en verliest veel credits per potje maar je kunt zeker wel van m leren.
[ Voor 3% gewijzigd door dramborleg op 04-03-2013 09:33 ]
Eén potje was wel memorabel, we eindigden met 1 tegen 1. Ik in een Grille met nog maar 1 shell, tegenstander in een KV-1 met nog 12% HP. Nog 2 minuten te gaan. Te weinig voor mij om bij enemy cap te komen, dus enige wat ik kon doen was afwachten en hopen dat ik hem kon spotten. Maar hij kwam niet.... dus een draw.
Wat grappig was, waren de beide teams in chat.
Enemy: "He is afk, hiding behind out base, so just come and get him." (waarvan ik wist dat het niet waar was, want even daarvoor had hij onze laatste heavy gekilled ergens halverwege het veld)
Friendly: "Grille is out of ammo, so he can't. Just go cap and get it over with"
Beide teams dus proberen elkaar te misleiden op een nogal opzichtige manier
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Tnx, jij ook. Gisteren ondanks de special en failteams gewoon een hele goede dag gehad met 60%+ winrate en een efficiency van bijna 2000solique schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:10:
Gisteren flink aan mijn efficiency gewerkt en mijn winrating.
Vooral door de goedlopende platoons op T6 goed bezig geweest, bedankt aan de medespelers daarvoor.
Over die scouts, gisteren ook nog wat scout/light matches gespeeld om die te grinden. Een potje op sand river encounter tier 9 in mijn T21 gespeeld. Eerste helft van het potje actief gescout (heb daar ook coated optics op een geen bino/cammonet). Daarna naar de cap gereden en in mijn eentje de twee lights die bijna volledig gecapped hadden gereset en gesloopt om vervolgens zelf in de cap te gaan staan om hun heavies af te leiden. Uiteindelijke 85% base defence (defender) en 33% cap. Er wordt wel eens gezegd dat je als light weinig invloed hebt op matches, maar ik denk dat deze win zonder mij een loss was....
Eerst een heel mooi potje in de IS gehad, samen met een franse TD in tandem verschillende tanks het leven zuur kunnen maken en zo een heel stadje leeg kunnen ruimen, waarna ik helaas het lodje legde. Maar wel dik gewonnen en ruim 2000 XP verdiend.
Erna nog paar andere potjes gehad waar ik samen met andere de tegenstander gek en af kon mkane dus ging wel lekker.
Verder de Stug III gekocht, kreng moet nog wel top-gun krijgen, vent, rammer en denk camo net, maar het begin lijkt wel leuk.
Trouwens, wat is de VK3001(H) een heerlijke geldmachine, potjes in die tank is makkelijk 30K+ credits
KV en KV-3 verdienen ook wel redelijk, maar de VK lijkt echt geld te printen. V Panther iets minder, maar die moet nog top-gun hebben en ik moet daar nog aan wennen.
Van de week is de planning dan ook om die 2 helemaal in de beste onderdelen te krijgen en eindelijk BiA te halen op de Lol-traktor!
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Dit weekend (en vandaag) is een special voor de tier6 tanks waarbij je 50% extra credits krijgt dus dat van die geldmachine kan wel kloppenDarkasantion schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:55:
Trouwens, wat is de VK3001(H) een heerlijke geldmachine, potjes in die tank is makkelijk 30K+ credits
KV en KV-3 verdienen ook wel redelijk, maar de VK lijkt echt geld te printen. V Panther iets minder, maar die moet nog top-gun hebben en ik moet daar nog aan wennen.

het ging over dat er nog maar 1 tank van ons was (een wolverine) en 1 arty, de tegenstanders hadden nog een KV-1 op 14% van zijn leven en 1 arty ook. .. maar we zeiden met z'n drieen dat hij alleen moest spotten zodat de arty hm kon killen.. maar ik zei ook dat die moest blijven bewegen omdat anders hun arty de wolverine zou killen.. en toen moest ik ineens mijn mond houden

Ooh, niet gezien lol! Verklaart het een en ander.themaxter schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:57:
[...]
Dit weekend (en vandaag) is een special voor de tier6 tanks waarbij je 50% extra credits krijgt dus dat van die geldmachine kan wel kloppen
mjtdevries schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:44:
Net een uitzonderlijk potje gehad met mijn matilda.
(dat krijg je als je team je niet helpt en je er alleen voor staat)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zat aan de zuidkant van Erlenberg net over de brug. Eerst met twee andere tanks maar die werden snel gekilled. Op een gegeven moment was ik omringd door 5 a 6 tanks en ik dacht dat ik er geweest was.
Op hoop van zegen "hard" weg gereden (met een matilda dus niet zo erg hard...) en maar wat proberen te zigzaggen tussen de huizen door en met auto-aim (wat ik normaal gesproken nooit gebruik) nog zoveel mogelijk schade te doen voor die paar seconden tot ik dood zou zijn.
En tot mijn verrassing overleef ik het en zie ik terwijl ik sta uit te puffen achter een huis dat ik 7 kills heb gemaakt. Mijn trouwe team komt me nog steeds niet helpen en blijft op een afstandje toe kijken.
Nadat er opnieuw 3 vijandelijke tanks op me af komen waarvan ik er twee kan afknallen moet ik het dan toch afleggen...
Wel grappig om nota bene met een matilda een patrol duty medal te winnen
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Daar zal je werkgever blij mee zijn!50Miles schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:32:
Ben een dagje ziek thuis, mooi moment om WoT eens te leren kennen. Staat nu te downloaden.
Ik heb in het weekend denk ik wat teveel WoT gespeeld, want ik stond vandaag voor een stoplicht, zag naast me een bosje op een klein heuveltje en ik dacht serieus "Ik kan beter daar hull-down gaan staan!".

Naja, ik blijf niet onnodig thuis, als ik beter ben ga ik weer, WoT of niet...Whuzz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:36:
[...]
Daar zal je werkgever blij mee zijn!![]()
Ik heb in het weekend denk ik wat teveel WoT gespeeld, want ik stond vandaag voor een stoplicht, zag naast me een bosje op een klein heuveltje en ik dacht serieus "Ik kan beter daar hull-down gaan staan!".
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik moest lachenWhuzz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:36:
[...]
Daar zal je werkgever blij mee zijn!![]()
Tjonge, ik begin steeds meer verliefd te worden op de VK2801, van het weekend een potje 2578 exp, non double
Anoniem: 37384
Dat denk je nu nog ja..50Miles schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:38:
[...]
Naja, ik blijf niet onnodig thuis, als ik beter ben ga ik weer, WoT of niet...
How? Ik haal dat nooitTheJukeBox schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:40:
[...]
Ik moest lachen
Tjonge, ik begin steeds meer verliefd te worden op de VK2801, van het weekend een potje 2578 exp, non double
Door veel damage te doen tegen tier 7s en 8s
Zo bijv.
nou, geen tier 7's en 8's hoor, eerder tier 9 en 10wsLy schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:44:
[...]
Door veel damage te doen tegen tier 7s en 8s![]()
Zo bijv.
[video]
Ik heb nog wel een replay opgeslagen, moet alleen weten hoe ik dat hier netjes post, ben daar nog een beetje een leek in, iemand die het mij uit kan leggen?
[ Voor 21% gewijzigd door TheJukeBox op 04-03-2013 11:48 ]
lol, ik heb dat wel eens gehad, met een auto die nog ff snel eerder de rotonde op wilde voor mij, dat ik hem wilde detrackenWhuzz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:36:
[...]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Wij moesten verdedigen, aan het eind een E-100 over in ons team, en zij hadden 2 arty's en een scout.
Onze vlag in de stad, hij hoefde alleen maar achter een huisje te wachten, en na 1 minuut hadden we gewonnen.
Wat doet die mafkees? Hij gaat achter de scout aan, gaat het open veld op, scout kan hij niet raken, die is te snel, arty schiet elk rustig een paar keer zonder dat ze te zien zijn, en we verliezen.
Hoe kunnen dat soort mensen bij de E-100 komen?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Genoeg potjes spelen. Je kunt 100 keer een potje met 1k exp doen, maar als je 1k potjes doet met 100 exp ben je er natuurlijk ook.
Zo had ik gisteren een potje waarbij we met 10 tegen 3 over waren, door hun cap reden en iedereen begon te roepen dat er niet gecapped moest worden. Iedereen rijdt dus inderdaad vrolijk door. Ik zat in mijn churchill dus ik kwam er wat achteraan maar ik stop wel gewoon in cap. 1 minuut later duiken de 3 op in onze cap waarna we met heel veel geluk nog net op een draw uit komen. En die lui eerst maar lopen schelden dat ik aan het cappen was......
[ Voor 43% gewijzigd door redwing op 04-03-2013 12:20 ]
[removed]
[ Voor 73% gewijzigd door hopiconjo op 04-03-2013 12:31 ]
Als ik dat soort potjes ziet, krijg ik altijd de neiging om ze op te zoeken op de Assistant app, en met een grote facepalm te gaan zitten... Zelf nog geen E-100, net op IS-3 niveau, maar ik kan me ook ergeren aan dat soort potjes!hexta schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:13:
Weer een paar heerlijke potjes gehad dit weekend, maar 1 potje was zo bizar.
Wij moesten verdedigen, aan het eind een E-100 over in ons team, en zij hadden 2 arty's en een scout.
Onze vlag in de stad, hij hoefde alleen maar achter een huisje te wachten, en na 1 minuut hadden we gewonnen.
Wat doet die mafkees? Hij gaat achter de scout aan, gaat het open veld op, scout kan hij niet raken, die is te snel, arty schiet elk rustig een paar keer zonder dat ze te zien zijn, en we verliezen.
Hoe kunnen dat soort mensen bij de E-100 komen?

Net als wanneer er geen enkele in je team fantsoenlijk Engels spreekt, dan probeer je tips te geven, en dan is het altijd Pools/Roemeens of Tsjechisch.

De mooiste potjes zijn als er een kv-1 1 vs 1 pz3/4 en je dan verliest omdat ze alleen de turret draaien of met de achterkant rondjes draaien.

Maarja, zoals er al word gezegd, een hele hoop free exp, en een hele hoop potjes verliezen, en dan kom je er ook wel... beetje gold uitgeven voor credits die je niet hebt anders, en dan komen ze er wel hoor!
WoT: LordOfTerror Tomato GG- LordOfTerror
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
Was trouwens wel lekker silver farmen, de t21 en t71 gekocht, een aantal tier 9/10 radio's die ik nog moest en nog 500k silver winst (speel non-premium)
Tip voor de mensen die een T21 rijden. Wil je niet in tier 8 a 10 battles komen, druk na 10 seconden MM op exit battle en probeer het opnieuw. De high-tier battles duren qua MM vaak meer dan 10 sec. Resultaat: 1 op de 10 battles met de t21 was tier 8 of hoger. (de rest tier 6-7)
IS-4 is anders een best pittig tankje qua snelheid (vergeleken met de duitsers)dynosu schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:06:
kv1 is log, vanaf de kv-1s word dat al stukken beter.
De andere kv serie kv3 > 4 is wel enorm traag en zal niet veel sneller worden.
[ Voor 37% gewijzigd door eL_Jay op 04-03-2013 12:48 ]
wekenlijks volgens mij.RvL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:39:
Hoe vaak worden die XVM stats eigenlijk bijgewerkt? Heb al weer een hele tijd oude stats van me staan en ik verwacht (hoop?) toch dat die wel wat verbeterd zijn.
Anoniem: 444472
Vind het altijd wel lachen om in hoge tier battles terecht te komen met de T21, lekker rond sjeezen zonder damage te (proberen te) doen.eL_Jay schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:42:
Jeuj, eindelijk de T71, ik had er 62k free xp voor nodig maar hopelijk is ie leukTips voor het upgradepad? (eerst gun dan engine?)
Was trouwens wel lekker silver farmen, de t21 en t71 gekocht, een aantal tier 9/10 radio's die ik nog moest en nog 500k silver winst (speel non-premium)
Tip voor de mensen die een T21 rijden. Wil je niet in tier 8 a 10 battles komen, druk na 10 seconden MM op exit battle en probeer het opnieuw. De high-tier battles duren qua MM vaak meer dan 10 sec. Resultaat: 1 op de 10 battles met de t21 was tier 8 of hoger. (de rest tier 6-7)
[...]
Voor de T71 kan je volgens mij de 2e gun er al opgooien met stock tracks (2e gun is zelfs lichter). In het filmpje van tank of the month op de WoT site staan allemaal tips over unlock strategieën, crew skills en modules.
Ik heb zelf eerst de engine erop gemikt (minder kans op fire en een stuk sneller), immers je enige verdediging is blijven bewegen. Als je echter wat meer op de franse stijl wilt (snelle TD) dan kan je ook ervoor kiezen om gun er eerst op te gooien. Dat is wel een dusdanige verbetering (175 pen) zodat je door de voorkant van T7 heavies kan komen en de zijkant van meeste tier 8-9's ook kan aanpakken.
Ook viel het me op dat ik met die gun verdomd veel mensen in de fik steek, weet iemand of dat een eigenschap is van APCR rounds (dat schiet die gun standaard)? Kan ook zijn dat ik meer op de achter/zijkant schiet natuurlijk...
Als ik ziek thuis ben, en WoT kan spelen (i.e. beter genoeg daarvoor) dan weet ik dat ik de volgende dag weer naar mijn werk kan.50Miles schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:38:
[...]
Naja, ik blijf niet onnodig thuis, als ik beter ben ga ik weer, WoT of niet...
Babs out!
Precies, en daarom zou je elk potje op (-20 XP * tier) moeten beginnen. Dan blijven dat soort figuren gewoon op tier 5 steken.redwing schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:17:
[...]
Genoeg potjes spelen. Je kunt 100 keer een potje met 1k exp doen, maar als je 1k potjes doet met 100 exp ben je er natuurlijk ook.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Anoniem: 110209
Kwam er ook achter nadat ik vanochtend zomaar eens de Cromwell had terug gekocht LOL!!themaxter schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:57:
[...]
Dit weekend (en vandaag) is een special voor de tier6 tanks waarbij je 50% extra credits krijgt dus dat van die geldmachine kan wel kloppen
Ik heb zo'n vermoeden dat met zo'n systeem een héle hoop mensen een stuk lager zullen blijven seteken dan ze zelf denken. Als alle noobs in tier 5 blijven steken wordt het niveau in tier 6-7 een stuk hoger, waardoor een hoop van de lui die zichzelf nu enorm elite voelen ineens op dat niveau geen noobs meer hebben om af te knallen en het genadeloos afleggen de spelers die écht bovengemiddeld zijn. En vervolgens dus op T6 (net boven de noobs) blijven steken.MSalters schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:25:
[...]
Precies, en daarom zou je elk potje op (-20 XP * tier) moeten beginnen. Dan blijven dat soort figuren gewoon op tier 5 steken.
na een weekje wintersport had ik ineens een efficiency die dik 100 lager was.......RvL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:39:
Hoe vaak worden die XVM stats eigenlijk bijgewerkt? Heb al weer een hele tijd oude stats van me staan en ik verwacht (hoop?) toch dat die wel wat verbeterd zijn.
winrate wordt volgens mij vaker bijgewerkt maar duurt idd wel een paar dagen heb ik 't idee
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Zo scherp zal het effect niet zijn. Vergeet niet dat voor elke super-noob er 3 spelers zijn die gewoon noob zijn, en 9 die onder gemiddeld zijn. En eerlijk gezegd denk ik dat de meesten toch al geen plezier beleven aan het afknallen van de domste tegenstanders, dat is gewoon geen uitdaging.Whuzz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:28:
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat met zo'n systeem een héle hoop mensen een stuk lager zullen blijven seteken dan ze zelf denken. Als alle noobs in tier 5 blijven steken wordt het niveau in tier 6-7 een stuk hoger, waardoor een hoop van de lui die zichzelf nu enorm elite voelen ineens op dat niveau geen noobs meer hebben om af te knallen en het genadeloos afleggen de spelers die écht bovengemiddeld zijn. En vervolgens dus op T6 (net boven de noobs) blijven steken.
Maar ja, in tier 8 zal het effect wel duidelijk merkbaar zijn. Met een winrate van 45% wordt dat tier lastig haalbaar.
Ik denk ook wel dat een hoop mensen dan niet meer verder spelen, omdat het toch enorm leuk blijft om steeds verder te kunnen komen na een hoop grinden. Dus dan verlies je ook weer spelers, en zo word het inderdaad echt een ''Je bent het, of je bent het gewoon niet''- Spel. Ik vind het soms ook echt niet erg om een beetje noob te zijn, leer je alleen maar van.Whuzz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:28:
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat met zo'n systeem een héle hoop mensen een stuk lager zullen blijven seteken dan ze zelf denken. Als alle noobs in tier 5 blijven steken wordt het niveau in tier 6-7 een stuk hoger, waardoor een hoop van de lui die zichzelf nu enorm elite voelen ineens op dat niveau geen noobs meer hebben om af te knallen en het genadeloos afleggen de spelers die écht bovengemiddeld zijn. En vervolgens dus op T6 (net boven de noobs) blijven steken.
Weet iemand trouwens waar ik de max zoomout mod kan vinden? De link is broken.. of de server/site is down?
Zijn er nog tips voor de IS-3? Vanavond heb ik hem zelf (Gister bij een vriend even wat rondjes gereden).
efficiency heeft een nieuwe formule waardoor het zoiezo lager is geworden.Anoniem: 110209 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:30:
[...]
na een weekje wintersport had ik ineens een efficiency die dik 100 lager was.......
winrate wordt volgens mij vaker bijgewerkt maar duurt idd wel een paar dagen heb ik 't idee
De dev zijn bezig om mods (die een oneerlijk spel voordeel opleveren) te verbeiden, max zoomout lijkt me nou net 1 van die mods waar dit voor geldt.
MrBrush schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:53:
[...]
Ik denk ook wel dat een hoop mensen dan niet meer verder spelen, omdat het toch enorm leuk blijft om steeds verder te kunnen komen na een hoop grinden. Dus dan verlies je ook weer spelers, en zo word het inderdaad echt een ''Je bent het, of je bent het gewoon niet''- Spel. Ik vind het soms ook echt niet erg om een beetje noob te zijn, leer je alleen maar van.
Weet iemand trouwens waar ik de max zoomout mod kan vinden? De link is broken.. of de server/site is down?
Zijn er nog tips voor de IS-3? Vanavond heb ik hem zelf (Gister bij een vriend even wat rondjes gereden).
Shuttle st20g5
Ben ik het mee eens, anders zou de fun er ook niet inzitten bij z'on spel...Knowuse schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:09:
Je hebt super noobs nodig, zodat iedereen zich eens in de zoveel tijd een winnaar voelt.
De dev zijn bezig om mods (die een oneerlijk spel voordeel opleveren) te verbeiden, max zoomout lijkt me nou net 1 van die mods waar dit voor geldt.
[...]
en wat houd dev in?

Speed limits are like herpes.
Als alles perfect werkt out-of-the-box dan hebben we geen mods nodig, daarnaast is iedereen vrij deze mods te installeren.
De arty zoomout-mod is een duidelijk een voorbeeld van waar een mod je dingen laat doen die echt niet de bedoeling zijn. Je kunt hiermee de hele map bekijken en dat maakt het een stuk makkelijker om bijv. arty-tracers te zien.
De gewone zoomout mod doet eigenlijk hetzelfde alleen geeft wat minder voordeel omdat je als tank toch wat minder ziet. Maar dat het echt een voordeel geeft op iemand die het niet heeft lijkt me wel duidelijk. Ik zou dit dan ook als een van de eerste mods verwachten die verboden gaan worden op het moment dat ze strenger gaan kijken.Plato112 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:19:
De arty zoomout-mod is een duidelijk een voorbeeld van waar een mod je dingen laat doen die echt niet de bedoeling zijn. Je kunt hiermee de hele map bekijken en dat maakt het een stuk makkelijker om bijv. arty-tracers te zien.
[removed]
Dan overschat jij (of onderschat ik) de spelerbase lijkt me. IMHO is het ongever zo verdeeld:MSalters schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:51:
[...]
Zo scherp zal het effect niet zijn. Vergeet niet dat voor elke super-noob er 3 spelers zijn die gewoon noob zijn, en 9 die onder gemiddeld zijn.
1) 5% extreme noobs (zijn volgens mij vaak kleine kinderen)
2) 10% echte noobs (na 5k games nog steeds in een open veld stilstaan en niet snappen waar je dood van 3) ging omdat je niemand zag)
4) 15% onder gemiddeld (zullen nooit leren wat anglen is, wat hull-down is, enz)
5) 50% gemiddeld (winrate rond 49%, snappen de meeste game mechanics)
6) 15% bovengemiddeld (winrates 50-55%)
7) 10% echt goede spelers
Volgens dat "-20xp*tier" systeem blijft alles onder groep 5 steken rond Tier 5, misschien 6. Die groepen rijden nu nog gewoon rond tot minimaal tier 8-9. Groepen 5 en 6 zijn gewend dat zo'n beetje een kwart tot de helft van hun tegenstanders bestaat uit die lage groepen en die kunnen ze dus lekker afschieten.
Maar als die vanaf tier 6 ineens terecht komen in matches waarbij zij zélf de "onderklasse" zijn vallen ze daar keihard door de mand en zullen ze nog maar weinig XP bij elkaar kunnen grinden.
In de matches waar ze vroeger in de eerste 3 minuten nog een noob of twee konden afschieten die zelf nog geen damage had weten te doen, zijn ze nu zelf die noob, met de lage XP's die daar bij horen.
Ik denk dat zeker groep 6 nog wel eens behoorlijk geschokt kunnen zijn over hun eigen kunsten, wanneer ze in matches met alleen groep 6-7-8 terecht komen
Geen idee welke groep ik tot behoor, de tijd zal het leren. Ik hoop 6, maar zou ook best 5 kunnen zijn. Ik maak me dan ook geen illusies
Ik denk dat de meesten dat behoorlijk preferen boven zélf als noob afgeknalt wordenEn eerlijk gezegd denk ik dat de meesten toch al geen plezier beleven aan het afknallen van de domste tegenstanders, dat is gewoon geen uitdaging.
Tier 8, 9 en 10 matches worden dan nóg kenmerkender dan ze nu al zijn. Vind je 5 arties per team spelverpestend als heavy? Vanaf dan zijn dat ook nog eens 5 arties met exclusief goede spelers.
[ Voor 4% gewijzigd door Whuzz op 04-03-2013 15:33 ]
Overigens zie je nu dat hogere tiers unlocken veel meer XP kost; die curve zou je met dit systeem kunnen afzwakken omdat er minder XP/game wordt uitgedeeld.
Wait, wutMSalters schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:46:
Vergeet niet dat WG fors XP uitdeelt voor simpelweg het in de buurt zijn bij een gevecht, vandaar dat lemmingtrains een werkende tactiek is op individueel nivo.
Dat wist ik niet. Je bedoelt dus daadwerkelijk op de map in de buurt zijn van de "heat of battle"? Dus stel dat ik de hele match geen kogel afvuur, maar in het eerste geval blijf ik op vakje A0 staan, terwijl het gevecht een brwal in het midden is, terwijl in het tweede geval ik in een bosje verscholen in het midden sta (we gaan er even vanuit dat ik ook niets spot, dus ook geen damage op mijn gespotte targets). Dan krijg ik in het eerste geval minder XP dan in het tweede?
Kan daar hier niets over vinden iig.
[ Voor 7% gewijzigd door Whuzz op 04-03-2013 16:05 ]
Trouwens, ik denk dat iedereen wel eens (misschien 10% van de matches??) een oops momentje heeft (ongeacht of het nu net goed gaat of niet).
Noobs of niet, je hebt het ermee te doen. De drempel verhogen of wat dan ook, zorgt gewoon dat de lat mbt. het noob zijn wordt verlegd.
Mee eens. Ik denk dan ook dat het idee van -20xp*tier weinig toevoegt. Net zoals een skill-based MM. Het verplaatst de schaal een beetje, maar meer ook niet.Sneezzer schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:03:
Ik vind de discussie mbt. noobs vaak een beetje triest. Als ik een spel start zie ik dat ongeveer 90% van de spelers tussen de 46% en de 50% efficientie zitten (ongeacht of ik nu op mijn t8 of t4 speel). Je tegenstanders zijn je tegenstanders, je vriendjes, je vriendjes. je vriendjes killen je tegenstanders, of andersom moeilijker is het niet in een random platoon, als je een slecht team hebt kan het snel voorbij zijn en kun je weer opnieuw in de queue staan.
Trouwens, ik denk dat iedereen wel eens (misschien 10% van de matches??) een oops momentje heeft (ongeacht of het nu net goed gaat of niet).
Noobs of niet, je hebt het ermee te doen. De drempel verhogen of wat dan ook, zorgt gewoon dat de lat mbt. het noob zijn wordt verlegd.
Hier een link naar het blog van een tschechische dude, die de antwoorden vertaalt van de russische developers.
Z'n laatste post gaat over hoe je credits kan verdienen door shells voor patch te kopen en erna weer te verkopen en dat we 8.4 waarschijnelijk woensdag krijgen.
MrBrush schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:14:
[...]
Ben ik het mee eens, anders zou de fun er ook niet inzitten bij z'on spel...
en wat houd dev in?
Shuttle st20g5
Waarschijnlijk kinderen die het al cool vinden om met een tank te schieten, rest v/d battle maakt ze niet zoveel uit.
[ Voor 53% gewijzigd door Plato112 op 04-03-2013 16:22 ]
Dat is de balts van de Remmel en kan het beste uitgevoerd worden terwijl je vooruit rijdt met je loop naar achter en omhoog gericht.mjtdevries schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:20:
Weet iemand overigens waarom zoveel mensen bij aanvang van een gevecht wat schoten lossen? (en vaak zelfs een voorganger raken)
Op sommige mappen kun je vanaf je spawn naar de spawn van je tegenstander schieten.
Luie manier van wisselen van ammo.
mjtdevries schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:20:
Weet iemand overigens waarom zoveel mensen bij aanvang van een gevecht wat schoten lossen? (en vaak zelfs een voorganger raken)
Shuttle st20g5

dan heb je wel de standaard reload timer offcourse
[ Voor 40% gewijzigd door dynosu op 04-03-2013 16:27 ]
Ik zit op het werk, en WoT is blijkbaar een verboden site hier namelijk..
Sneezzer schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:00:
Stomme vraag, maar ik ben vergeten of de leopards nu achter de VK2801 of de VK3002DB geplaatst gaat worden, of kwamen die lijnen daar nu samen....
Ah, dat had ik dan waarschijnlijk kunnen lezen in de notes (of het gemis er van).Plato112 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:31:
De komende patch gaat geen Leopards brengen, dus ik weet niet wat de recente patchnotes er toe doen?
Toch bedankt
Gebruikt vanilla WoT de maximale view-range (geloof 700m) die de engine aankan, of is het nog steeds nodig de preference file te modden? (ingame kijk ik namelijk ´slechts` tot ongeveer 600m)
Ander vraagje, die perk van dat nieuwe Ammo al in de loop kan zitten, hoe werkt die precies?
Als ik bij wijze van in mijn e50 voor ieder schot alvast een ander shelltype aanvink (om na het schot te wisselen) haal ik dan een hogere rof dan wanneer ik constant dezelfde type shells blijf schieten?
[ Voor 34% gewijzigd door eL_Jay op 04-03-2013 16:58 ]
Bij mij gebeurt het wel eens omdat ik op een laptop met touchpad werk. Zeker bij het begin wil ik nog wel eens mijn handen nog niet helemaal goed hebben en per ongeluk het touchpad kort aanraken.mjtdevries schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:20:
Zo heb ik trouwens ook wel eens een teamkill gemaakt omdat er een zoon op schoot sprong
[removed]
Normaal als je reload begin je reload teller op null, als die perk triggered, dan gaat de teller verder vanaf dat punt.psychoclown schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:26:
Je weet dat je van ammo kunt switchen zonder te schieten?
Je rof zal dus nooit boven je normale rof uitkomen. Als je deze perk op twee loaders heb, verdubbeld je kans trouwens wel.
Ik gebruik deze perk(intuition) eigenlijk alleen om mijn JPE-100 omdat de loaders 4 pers/skill hebben en er verder niks nuttigs is. Vind eigenlijk dat ze hem zouden moeten veranderen, dat de perk kan worden geactiveerd als je een shell klaar zet. Dan kun je echt on de fly switchen, alleen moet er dan wel een cool down op de perk en alleen voor een beperkte tijd bruikbaar.
eL_Jay schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:54:
...
Ander vraagje, die perk van dat nieuwe Ammo al in de loop kan zitten, hoe werkt die precies?
Als ik bij wijze van in mijn e50 voor ieder schot alvast een ander shelltype aanvink (om na het schot te wisselen) haal ik dan een hogere rof dan wanneer ik constant dezelfde type shells blijf schieten?
Shuttle st20g5
Heb ooit wel eens begrepen van iemand dat t nog wel eens per ongeluk wil gebeuren als je op een laptop speelt. Gevoelig touchpad en je schiet ineens......mjtdevries schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:20:
Je kan vrij snel schieten met die gun dus als je in korte tijd veel shells op een plek schiet waarmee je brandt kan veroorzaken dan gaan ze sneller fikken als van die ene shell in de 10 sec.Anoniem: 444472 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:12:
T71 verhaal.
Ook viel het me op dat ik met die gun verdomd veel mensen in de fik steek, weet iemand of dat een eigenschap is van APCR rounds (dat schiet die gun standaard)? Kan ook zijn dat ik meer op de achter/zijkant schiet natuurlijk...
Tankzoommod Aleen tankzoom en GEEN arty.MrBrush schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:53:
Heb afgelopen weekend de modsectie aangepast/concept gemaakt, Psychoclown moet hem alleen even bekijken/goedkeuren/aanpassen en in de TS zetten...
Topic over welke mods illegaal zijn
Vandaag ook weer dikke teamkiller in mijn team.
E-75 stond afk voor een tijd maar was nog niet door enemy gespot begint na een tijdje een medium uit ons team die E-75 volledig te slopen...

Die med. natuurlijk blauw en de enemy weet dat je een tier 9 minder hebt...zucht...gelukkig liet mijn team die med. verder met rust omdat we hem nodig hadden.
Uiteindelijk wel gewonnen....
Potje begon wel met een vage opmerking uit het enemy team richting onze tier x toptier E 50M omdat zijn stats wat laag waren...
Mijn antwoord was dat hun E-100 toch echt slechter was dan onze E 50M, helemaal omdat hij een platoon had gevormd met een vickers medium mark II Tier II.
Die tier II leefde ook niet lang dankzij een teamkill....
[ Voor 31% gewijzigd door ShockWave op 04-03-2013 18:12 ]
Hartstikke bedankt! Vanavond maar eens kijken of het nou echt handig is... wil het toch een keer testen.ShockWave schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:01:
[...]
Je kan vrij snel schieten met die gun dus als je in korte tijd veel shells op een plek schiet waarmee je brandt kan veroorzaken dan gaan ze sneller fikken als van die ene shell in de 10 sec.
[...]
Tankzoommod Aleen tankzoom en GEEN arty.
Topic over welke mods illegaal zijn
ik heb af en toe een potje waarbij ik achter een tegenstander aan ga, maar te ver.... en zodra je te ver bent ben je er geweestSneezzer schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:03:
Ik vind de discussie mbt. noobs vaak een beetje triest. Als ik een spel start zie ik dat ongeveer 90% van de spelers tussen de 46% en de 50% efficientie zitten (ongeacht of ik nu op mijn t8 of t4 speel). Je tegenstanders zijn je tegenstanders, je vriendjes, je vriendjes. je vriendjes killen je tegenstanders, of andersom moeilijker is het niet in een random platoon, als je een slecht team hebt kan het snel voorbij zijn en kun je weer opnieuw in de queue staan.

achteraf kan je jezelf dan wel voor je hoofd slaan

djengizz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:23:
[...]
Dat is de balts van de Remmel en kan het beste uitgevoerd worden terwijl je vooruit rijdt met je loop naar achter en omhoog gericht.

[ Voor 11% gewijzigd door TRX op 04-03-2013 18:41 ]
Dat wordt mijn 3e tier 10. Daarnaar denk ik grinden vanaf de T-43 naar de T-62A.
Het gaat om de 83mm High Eplosive HE MK3 waar je dus goed mee kan verdienen kost nu 85 credits per shell (8.3) en kost in 8.4 op de russische server 260 credtis per shell.Knowuse schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:18:
Developers
Hier een link naar het blog van een tschechische dude, die de antwoorden vertaalt van de russische developers.
Z'n laatste post gaat over hoe je credits kan verdienen door shells voor patch te kopen en erna weer te verkopen en dat we 8.4 waarschijnelijk woensdag krijgen.
[...]
Dus kopen in patch 8.3 en verkopen in 8.4 voor 130 credits per shell....maar laten we eerst maar op de patchnotes wachten in de betatest van 8.4 kost hij namelijk gewoon nog 85 per shell .
MSalters schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:43:
9 shots, 8 pens. Die betere gun op de Patton heeft wel 3 maanden geduurd, maar je merkt het verschil wel meteen. Natuurlijk nog steeds jammer dat de damage maar de helft is van wat het zou moeten zijn - 201 feitelijk, 293-488 volgens WG. Maar goed, dat is een bug die volgens mij alle tanks treft.
(Killshot op een 201 health tank negerend)
[ Voor 5% gewijzigd door MrOleo op 04-03-2013 18:58 ]
erutangiS
Moet heel eerlijk bekennen dat ik in mijn eerste potjes nog wel eens per ongeluk op de linker-muisknop drukte vanuit mijn vroegere WoW-reflexen en daarbij een enkele keer ook wel een ally geraakt hebmjtdevries schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:20:
Ik ben nieuwsgierig waarom je gaat voor de turret en de laatste gun?wsLy schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:41:
30 games gedaan, 23 wins. 1e gun op de M103 erop liggen en morgen nog iets van 12k grinden voor de turret, dan op naar de topgun (60k) dan de radio, tracks, engine en op naar de T110E5.
Dat wordt mijn 3e tier 10. Daarnaar denk ik grinden vanaf de T-43 naar de T-62A.
Zelf ben ik ook op weg naar de E5 maar vind dit zonde van de xp, zeker omdat de 2e gun ook al erg goed is.
Een van de redenen is dat ik de crew, die ik meeneem naar de T110E5, toch nog meer kan trainen. T110E5 wordt namelijk weer een CW tank voor mij.. dus ik wil de crew al redelijk getrained hebben.Altijdgriep schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:32:
[...]
Ik ben nieuwsgierig waarom je gaat voor de turret en de laatste gun?
Zelf ben ik ook op weg naar de E5 maar vind dit zonde van de xp, zeker omdat de 2e gun ook al erg goed is.
En kan ik al aan de gun wennen die ook op de E5 ligt
Clan Wars: Lower Saxony, landing, battle with owner
Complete: maandag 4 maart 2013 22:23:36
[-XII-] Legio XII Fulminata vs. [HARDS] Hellenic Armored Division Strike Force
Victory!
Had het gezien, congrats. HARD een provincie verloren volgens mij he?Doler schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:54:
En HARDS staan ook weer op de map!
Clan Wars: Lower Saxony, landing, battle with owner
Complete: maandag 4 maart 2013 22:23:36
[-XII-] Legio XII Fulminata vs. [HARDS] Hellenic Armored Division Strike Force
Victory!
ik speel het spel pas een paar weken en heb nu twee vrienden zover gekregen het ook te spelen. We hebben geen premium en gaan dat ook niet aanschaffen. Nu weet ik dat je met een platoon met twee man een random battle kunt spelen, maar niet met drie (tenzij iemand premium is).
Kun je wel met zn drieen random battle spelen als we een clan maken?
NopeM411007 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 00:19:
hallo,
ik speel het spel pas een paar weken en heb nu twee vrienden zover gekregen het ook te spelen. We hebben geen premium en gaan dat ook niet aanschaffen. Nu weet ik dat je met een platoon met twee man een random battle kunt spelen, maar niet met drie (tenzij iemand premium is).
Kun je wel met zn drieen random battle spelen als we een clan maken?
En een clan maken kost ook gold.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit topic is gesloten.