[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.475 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Jip99 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:06:
[...]

de VK3601H is echt een fijne tank hoor, misschien wel de beste tier 6 medium dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.. en als je die weg al moeilijk vindt, dan vindt je de stock tiger helemaal een ramp.. kanon schiet geen deuk in een pakkie boter, hij is sloom, groot en als je gespot bent krijg je arty op je hoofd.. daar kan je vanuit gaan..

Tiger is een snipe tank bij uitstek.. en als je top tier bent in een potje kan je wel gaan brawlen.. maar anders ben je aangewezen tot de achterste linies.. want eigenlijk kan iedere tier 7/8/9 heavy gaten in je armor knallen..
Daarbij is de Tiger wel een heel erg fijne heavy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
TheJukeBox schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:07:
[...]

Daarbij is de Tiger wel een heel erg fijne heavy!
jawel maar eentje die niet makkelijk te spelen is!.. het wel echt een "denk" tank.. (haha :+ ) je moet echt goed angelen anders bounce je niks.. en sidescrapen enzo..

ik haat arty in mijn Tiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 11:52
Heb de Tiger voor erbij en ook deze tank wordt pas leuk met de top gun. De VK3601 vinden velen fantastisch, ik zelf vond er niks aan, kon er niet mee uit de voeten.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

En er is weer een nieuwe special:
From Saturday March 2nd 06:10 CET (05:10 GMT) until Tuesday March 5th 06:00 CET (05:00 GMT), the following bonuses will be available in game:

Medal Hunt: Invader

It’s time to get out there and capture a base! If you receive an Invader badge for capturing 80 or more points from the enemy base, you’ll receive an additional 15000 credits! This bonus will be automatically credited to your account when you receive the medal.

50% off the following vehicles:
59-16 – Chinese Tier VI Light Tank
Type 58– Chinese Tier VI Medium Tank
AMX 12t – French Tier VI Light Tank
ARL 44 – French Tier VI Heavy Tank
VK3001P – German Tier VI Medium Tank
VK3601H – German Tier VI Medium Tank
VK3001H – German Tier VI Medium Tank
Cromwell – British Tier VI Medium Tank
Churchill VII – British Tier VI Heavy Tamk
T21 – American Tier VI Light Tank
M4A3E8 – American Tier VI Medium Tank
M4A3E2 – American Tier VI Medium Tank
M6 – American Tier VI Heavy Tank
T-34-85 – Soviet Tier VI Medium Tank
T-150 – Soviet Tier VI Heavy Tank
KV-2 – Soviet Tier VI Heavy Tank

50% additional credit income on all of the vehicles listed above!
Buy them cheap and then reap the profits, commanders!

50% off the following premium vehicles

Ram II – American Tier V Medium Tank
TOG II* - British Tier VI Heavy Tank
Churchill III – Soviet Tier V Heavy Tank
PzKpfw IV Schmalturm – German Tier VI Medium Tank
FCM36PaK40 – French Tier III Tank Destroyer

A premium vehicle rewards you with extra credits every time you drive it. This weekend they will cost half the normal amount of gold!

x2 Crew Experience
Give your tank crews a workout this weekend and they’ll learn their skills faster!

Up to 50% off emblems
Personalise your tank for less, whether spending gold or credits.

There are six nations so far in the game. Which is your favourite? Make the most of our special, but remember it only lasts for a few days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorestad
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-06 14:39
Right, gegeven jullie reacties, zouden jullie eerder voor de Panther I/II lijn gaan ipv de Tiger? Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met die unit.

Vanochtend weer eens terug gegaan naar Tier 3, met de BT7. Heerlijk hoezeer je daarmee kunt jagen op arty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 11:36
b.krijger schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:42:
Het is me gelukt om Consumables toe te voegen. Bij verbruik zie ik die telkens weer toegevoegd worden wanneer ik mijn ammo aanvul. Kan ik die consumables weer uitschakelen of zit ik er aan vast ?
PS. Soms zijn de consumables in de aanbieding voor half geld. Dan kun je er extra op voorraad kopen. Die voorraad is niet tank-gebonden, en de standaard consumables (medkit, repair kit, brandblusser) zijn ook niet land-gebonden. Heb je het "resupply" vinkje van een tank aanstaan, dan wordt eerst deze voorraad gebruikt.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nemean schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:59:
[...]

Niemand, ze joinen normaal ook nooit een battle en meeste lopen gewoon uit op een technical victory.

Overigens wat is er gebeurd met EX322? Zie dat ze eindelijk uit elkaar zijn gevallen. :+
LiveIT komt weer terug naar 322 en Tabs had genoeg van commander zijn en heeft het commanderschap weer overgedragen aan... Body_Count.
Nice ben ook benieuwd naar de tier 8 en 9 aangezien ik die ook meteen door moet :)
themaxter schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:38:

[...]
Lekker, die x2 crew experience komt goed van pas!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-07 13:43

solique

Fire is all I need

themaxter schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:38:

[...]
Dat wordt dus tanks inslaan, credits grinden en crew trainen. :9

[ Voor 4% gewijzigd door solique op 01-03-2013 15:46 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Dorestad schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:38:
Right, gegeven jullie reacties, zouden jullie eerder voor de Panther I/II lijn gaan ipv de Tiger? Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met die unit.
Panther is een behoorlijk goede medium. Snel genoeg, en met een nauwkeurige gun (belangrijk omdat je als medium niet te dicht bij de frontlinie kunt vechten). Veel damage per schot doe je niet, maar dat maak je goed door sneller en vaker in een positie te komen waar je kunt schieten. Ook als counter-scout tanks maakt die damage niet zoveel uit; zoveel kan een AMX12t ook weer niet hebben.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
x2 komt goed van pas. Jammer genoeg gisteren al de Type 58 gekocht.. |:(

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-07 15:56

thijsco19

KTM 990 SMT

psychoclown schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:44:
[...]

Lekker, die x2 crew experience komt goed van pas!
Betekent dat je voor elke match een x2 crew xp krijgt?

Die extra credits op de vk3601 komt voor mij ook erg goed van pas, hoop vandaag nog de IS-3 te researchen en dan nog effe 1-1.2 miljoen credits grinden.

[ Voor 25% gewijzigd door thijsco19 op 01-03-2013 15:52 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
thijsco19 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:51:
[...]

Die extra credits op de vk3601 komt voor mij ook erg goed van pas, hoop vandaag nog de IS-3 te researchen en dan nog effe 1-1.2 miljoen credits grinden.
Ja, iedere battle krijgt crew x2 xp.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
thijsco19 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:51:
[...]

ja, je crew levelt dus dubbel zo snel.

Ik weet nog niet of ik nog een paar van de tanks die 50% zijn terug koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-07 11:17

Belgar

Archmaster ranzige code..

Overigens Is de PZ3/4 een goede leertank hoor. Het is niet de stijl van alle spelers, maar het is een zeer degelijke tank als je 'm speelt als "light". Eigenlijk is het de batchat van tier V als je 'm goed gebruikt

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Mooi, kan ik gelijk effe me crew trainen voor op de IS-3 :). Echt een mooie special.

Jammer dat de kv-1s niet een 50% extra credits heeft, dat zou helemaal fantastisch zijn. _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door thijsco19 op 01-03-2013 15:55 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-07 16:17

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]

LiveIT komt weer terug naar 322 en Tabs had genoeg van commander zijn en heeft het commanderschap weer overgedragen aan... Body_Count.
Wat verrassend :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.krijger
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 17:33
TheJukeBox schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:44:
[...]

Ja, ook als een tank niet visueel te zien is kun je deze raken, je medespelers blijf je altijd zien.
De consumables kun je toevoegen en op dezelfde manier weer uitschakelen, dus gewoon wegklikken bij het "ammo schermpje" zeg maar :)
Bedankt voor je reactie. Alleen het wegklikken van een Consumable lukt me niet. Zal wel iets niet goed doen. Wat doe ik: ik klik op onderhoud; Krijg het scherm voor met onderin de Consumable sectie; klik op bv.
100 octaan benzine; dan krijg ik een lijst met de beschikbare consumables met daarop aangevinkt in groen mijn consumables; in dat lijstje kan ik de volgorde veranderen of een andere consumable aanvinken die de originele vervangt met een andere, maar niet weg. Ik hou dus 3 consumables. Wat ik ook aanklik, links of recht, alleen schermen die uitleg geven. Of ik moet in depot geven.
Zou je nog een keer uitleg willen geven?
Alvast bedankt, Bouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Als je op dezelfde consumable klikt? Deselecteren zeg maar.

[ Voor 24% gewijzigd door thijsco19 op 01-03-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 22:12
Die special komt me erg goed uit! Ben gisteren en vandaag flink bezig geweest om met de M4 Sherman genoeg credits en xp te verzamelen voor de E8 versie. Mooi 50% eraf dus, ik was er al bijna, geld over dus. Is dat op de xp, aanschafkosten of beide trouwens?

En misschien kan ik dan de rest van het geld spenderen aan een VK 3601 of 3001. Weet nog niet welke me leuker lijkt. En een premiumtank voor credits wordt zo ook wel leuk om aan te schaffen..

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-07 16:37
Afhankelijk van je speelstijl kan een Panther leuk zijn, echter speelt een panther niet als een volwaardige medium. Je rijdt dan wel snel ( 40-50 km/h ) maar je draait als een heavy tank, hebt een draaicirckel van een heavy tank. Je armor is van een light tank, echt alles kan een panther in welke angle dan ook raken. Je moet dus veel van achter sniperen of goed flanken. Panther 2 is daar precies hetzelfde in.

Ik heb me er prima mee vermaakt alleen de keren dat ik ging brawlen, circlen etc werkte dit niet echt goed. Maar het mooiste aan die tanks ( vooral de hogere ) is de ram damage die je kan. Niets is zo leuk als een light tank volgas kapot beuken.

Tiger speelt daarentegen wanneer goed geupgrade als een lekkere heavy tank, instaat om de lowere tiers en lucky shots te bouncen ( viewport , machinegun bounces ftw ) en heeft zeker voor tier 7 een goede gun met hoge vuur snelheid.

EDIT: eindelijk een x2 voor de crew. Ben voor me gevoel al een eeuw bezig om mijn lorriane crew van 75% naar Sixth sense te krijgen. Moet nog 2% dus dat moet een paar battles eindelijk lukken. Wat zal dat een verademing zijn op de lorriane, ook al is het ook goed te doen zonder. Normaal weet je wel wanneer je spotted bent.

[ Voor 15% gewijzigd door jantje 2 op 01-03-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.krijger
Thijsco19, ja. als ik op die consumable klik in het onderhoudsscherm dan krijg ik dat lijstje. Je zou verwachten dat je iets aan of uit zou kunnen zetten, als je op de consumable klikt. Klik ik op de consumable in het lijstje dan krijg ik een uitlegscherm. Ik zit nu achter mijn scherm om het allemaal uit te proberen. Grs, Bouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Er staat refill consumables automatically. ( staat boven 3 vakjes van de cons ) Als je die aan of uitvinkt zal hij automatisch ze bijvullen als je er een gebruikt in het gevecht.

Als je een vakje leeg wilt maken kan je met rechtermuis erop drukken en zeggen send to depot.

Meer is er volgens mij niet over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-07 08:48
TheJukeBox schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:04:
[...]

Leo is vanaf de VK3002DB lijn?
En vanaf de VK2801 lijn.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Komt de VK3002DB dan als tier 7 in de VK2801 lijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
b.krijger schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:01:
[...]

Bedankt voor je reactie. Alleen het wegklikken van een Consumable lukt me niet. Zal wel iets niet goed doen. Wat doe ik: ik klik op onderhoud; Krijg het scherm voor met onderin de Consumable sectie; klik op bv.
100 octaan benzine; dan krijg ik een lijst met de beschikbare consumables met daarop aangevinkt in groen mijn consumables; in dat lijstje kan ik de volgorde veranderen of een andere consumable aanvinken die de originele vervangt met een andere, maar niet weg. Ik hou dus 3 consumables. Wat ik ook aanklik, links of recht, alleen schermen die uitleg geven. Of ik moet in depot geven.
Zou je nog een keer uitleg willen geven?
Alvast bedankt, Bouw
Rechtermuisknop en dan sent to depot should do the trick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
jantje 2 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:18:
Komt de VK3002DB dan als tier 7 in de VK2801 lijn??
Nee, wat ik gehoord heb komt na de VK2801 de "Recon Panther" (Tier 7 light), daarna de Spahpanzer Kette (Tier 8 light) en dan merged deze lijn naar Prototype Leopard (Tier 9) uit de VK3002-Indien Panzer-Leo Proto-Leo medium lijn.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

filipy23 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:17:
[...]

En vanaf de VK2801 lijn.

Babs out!
Hmm dat heb ik dan ff gemist, er komt toch nog een tier 7 + 8 light? Hoe moet dit dan naar de leo doorgaan?
Edit: ah post je net wat ik wil vragen |:(

Naja heb de VK3002DB weer terug gekocht met de laatste special dus daar maar wat xp op gaan verzamelen :)

[ Voor 22% gewijzigd door themaxter op 01-03-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Dorestad schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:59:
Pff, kan iemand me zeggen tot welke Tier je ervaring moet opdoen voordat je counterstrike-reflexen/gewoontes uitgesleten zijn? =) Ik blijf maar voor die kill gaan in plaats van me te schikken in de rol van een medium tank (hit and run). Iets met een horizontale leercurve...

Wat is jullie ervaring met de Pz III/IV? Ik beschouw het als een 'moetertje' op weg naar de Tiger, maar vind de weg ernaar toe lang, vooral omdat ik hierna nog de VK3601 moet doorwerken. Ik zat nog te twijfelen om juist naar de Panther/Panther II te gaan, maar ik vond de tekst op de wiki hiervoor nog niet heel wervend. Dus graag jullie ervaringen!
Vooral wel voor de VK3601H gaan. Zeker als je nog nooit een echte heavy hebt gespeeld.
Ik denk dat de VK3601H bij de meeste mensen wel in de top5 van leukste tanks staat.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Sneezzer schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:28:
[...]

Vooral wel voor de VK3601H gaan. Zeker als je nog nooit een echte heavy hebt gespeeld.
Ik denk dat de VK3601H bij de meeste mensen wel in de top5 van leukste tanks staat.
Jep, en meestal kan ik daar ook aardig wat credits mee verdienen. zo ongeveer 15-20k winst bij een goed potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.krijger
Allemaal bedankt voor jullie reactie over het weg krijgen van een consumable. Inderdaad het wegklikken naar het depot doet de consumable verdwijnen en hij staat niet in het depot! Grs, Bouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 15:19
Zag vandaag nog een reclame voor World of Tanks op de TV.
Mijn god gaat dit betekenen dat er heel veel noobs komen die niet weten wat ze moeten doen?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-07 13:55

Mickroz

Mickroz#2491

Affirmative!

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 22:12
Zolang je in de wat hogere tiers zit hoef je eerst niet te vrezen denk ik, maar de reclames zijn al wel een tijdje overal te zien (tv, op internet, in utorrent ben ik ze ook al tegengekomen). Stond deze maand ook stukje in de Power Unlimited over WoT en als ik me niet vergis zat er een jaar geleden ook al een keer een tegoedbon bij voor 7 euro, kon je premium mee krijgen.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 10:44
mhindrik schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 18:57:
Zag vandaag nog een reclame voor World of Tanks op de TV.
Mijn god gaat dit betekenen dat er heel veel noobs komen die niet weten wat ze moeten doen?
Ja, want jij was natuurlijk het neusje van de zalm toen je begon... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-07 22:05

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Altijd die benaming voor mensen die het nog moeten leren.. Ingame worden de beste nog NOOB genoemd als ze een keer mis schieten.. Tis maar een spelletje..althans dat is het zeker voor mij.

Moet eerlijk zeggen soms word het plezier behoorlijk vergald door deze mensen op de chat..

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNRG
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-03-2013
Kan er iemand me vertellen wat de beste modules zijn voor een KV2 en T150?

Ik heb ook maar 1 deftige crew voorlopig, op welke tank zou ik ze zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gelukkig haalt de Pz.Kpfw. I Ausf. C zijn snelheid snel (sarcasm);

Oh en voor de funs!

World of Tanks

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
BNRG schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:28:
Kan er iemand me vertellen wat de beste modules zijn voor een KV2 en T150?
Improved ventilation, Gun Rammer en Enhanced Gun Laying drive.
Ik heb ook maar 1 deftige crew voorlopig, op welke tank zou ik ze zetten?
Als je gaat derpen met de KV-2 denk ik dat die het meeste voordeel heeft van een goede crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

High Risk Website Blocked 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-07 17:17
[...]

Zag LiveIT vanavond toch echt met een QV tag in een QV TC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:50
hards is eindelijk weer geland. Na 5 ownersbattles achter elkaar verloren te hebben (leek wel een vloek) nu eindelijk land in Belgie. nu maar eens kijken hoe we hard kunnen helpen.

Gisteren hami himselve nog gekilled in een TC. Wel een van de grootste huilers van de game. Moet hij ook maar niet gaan poseren voor de gun van mijn AMX50-Foch.

Wel een lekkere avond gehad met 17 wins uit 18 battles.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Slashx schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:42:
[...]

High Risk Website Blocked 8)7
Mwa test maar voor je zelf;

http://hsmaker.com/
Kojoottii schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:07:
[...]
LiveIT en de WHY clan samen? :+

[ Voor 35% gewijzigd door Nemean op 02-03-2013 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-06 20:50
Hilarische game samen met delert:
Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/7a40eea54f25d9b413a778ea796a8035.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

had gisteren even een lekker potje in de ferdi, was op ensk stndaard battle, begonnen zuid.
pakte samen met mn platoonmaat die ook in een ferdi reed de oostkant in de stad, daar druk met 2 is3's, t29, t25/2 en een amx foch, toen we zagen dat de west flank totaal overrompeld werd door een groep types met een is3 en superpershing en begonnen te cappen.

wij terugtuffen, en mn maat reed een stuk voor me, op het moment dat de cap op 100 stond, vuurde ik een shell af op de muur, waardoor mn maat volgas op een type kon schieten, waardoor de cap resette, en we net genoeg tijd hadden om te reloaden en de cap schoon te vegen met de rest van de tanks die inmiddels ook terug waren.
was wel ff zweten haha, maar dit zijn van die potjes waar ik van geniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kojoottii schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:07:
[...]

Ik zag het ook, vreemd had Tabs niet helemaal gelijk.
Hij vond het gisteren ook helemaal mooi dat QV PTS had gepakt in TC...
Bean77 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:27:
hards is eindelijk weer geland. Na 5 ownersbattles achter elkaar verloren te hebben (leek wel een vloek) nu eindelijk land in Belgie. nu maar eens kijken hoe we hard kunnen helpen.
Mooi, nu nog even volhouden :)

Gisteren ging het best aardig voor bijna alleen platoons maar wel jammer dat sommige battles soms niet naar onze hand gezet wilden wordrn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-7Z2vQ58QHIk/UTGupSx8oEI/AAAAAAAAASo/UHyZ8h8vsH0/s400/serbisaprofessionalprotroll.jpg

Indienpanzer! 90mm gun, geen armor, en misschien een 1500hp engine!

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Fuck yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-07 16:11

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kGz5qB6q4SRo01zLwXActZmY/full.jpg
ik ben geen boekhouder ofzo maar ergens lijkt er iets te zijn gegaan bij de wiskunde in het tabelletje bij premium,

25k voor een invader vind ik anders ook niet slecht :)

(na een klein beetje rekenwerk blijkt dat om 61k winst te hebben die premie op de invader ook aan 150% wordt uitgerekend. Hoewel hij erboven "gewoon" aan 25k staat. Is 25k omdat ik hem heb gehaald met de VK 3001H, die is aan 150% income dit weekend.
Hoewel 15k*1,5 geen 25,4k is. Maar goed, WG en creatief boekhouden, wie had dat gedacht.

[ Voor 41% gewijzigd door Joindry op 02-03-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
psychoclown schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:23:
[...]

Ik zag het ook, vreemd had Tabs niet helemaal gelijk.
Hij vond het gisteren ook helemaal mooi dat QV PTS had gepakt in TC...
Hehe dat zal vast :)

QV speelt de laatste tijd echt goed moet ik zeggen, zal ook wel de reden zijn dat liveit die kant op vertrokken is. Was wel een mooie battle op El Halluf. Zij rushten zoals eigenlijk altijd massaal naar een kant en wij rushten daar weer vol tegen in. We maakten alleen op een gegeven moment een tactisch foutje met een paar tanks en hadden een paar pickups die liepen te treuzelen wat ons fataal werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

filipy23 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:54:
[afbeelding]

Babs out!
Is al weer veranderd naar een 750HP engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 11-07 16:12

Whuzz

Dodgeball!

filipy23 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:54:
[afbeelding]

Babs out!
Lol, met die gun kun je gewoon in je base blijven staan en dan in de enemy base point-blank mensen afknallen :P

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Blergh wat is invader toch een nutteloze medaille. Tegenpartij negeert centrum, dus ik rij m'n nieuwe Churchill VII recht hun basis in. Ik spot hun arty en onze arty levelt 'm, minuutje wachten en invader. Resultaat: 216 XP :(. Op die manier gaat het nog wel even duren voordat ik 'm elite heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Bean77 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:27:

Gisteren hami himselve nog gekilled in een TC. Wel een van de grootste huilers van de game. Moet hij ook maar niet gaan poseren voor de gun van mijn AMX50-Foch.

Wel een lekkere avond gehad met 17 wins uit 18 battles.
Hihi hij was inderdaad een janker. En wat een eigendunk hebben die gasten wat in dat team zaten... Ons uitmaken voor noobs... uiteindelijk hebben ze nog moeten opletten dat ze niet verloren van ons. Denk dat als de 50b niet zo snel verloren ging we nog wel een kans hadden gemaakt om te winnen van hun.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
QV is ook gewoon een erg goede clan met veel goede spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Joindry schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 11:31:
[afbeelding]
ik ben geen boekhouder ofzo maar ergens lijkt er iets te zijn gegaan bij de wiskunde in het tabelletje bij premium,
50% credit voor Tier 6 tank dit weekend + 15K invader, klopt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

MSalters schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:02:
[...]

50% credit voor Tier 6 tank dit weekend + 15K invader, klopt toch?
Ow nu zie ik em, bij de event zit ook de +50% income :) dan klopt ie wel weer ja.
Wat kan ik zeggen, ik ben vorige maand overgestapt op déca en sinds is de wereld net iets eenvoudiger :+

Maar dan klopt het kolommetje met premium ook nog steeds niet. die staat niet correct weergegeven.

wth wie ziet er een reclamelink in mijn post staan?

[ Voor 16% gewijzigd door Joindry op 02-03-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-06 21:02

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Paar potjes op de USA T69 gespeelt, ding is nog stock maar nu al verliefd op de tank.
Snelle reload, flanksniper, hulldown vanwege goede gundepression.
Wel goed aimen vanwege de lage pennetratie maar ach als je ooit de VK4502A hebt gespeeld met korte 10.5 dan kan deze er ook wel bij...Afbeeldingslocatie: http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/default/Smile-playing.gif

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-06 23:15
ShockWave schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 15:35:
Paar potjes op de USA T69 gespeelt, ding is nog stock maar nu al verliefd op de tank.
Snelle reload, flanksniper, hulldown vanwege goede gundepression.
Wel goed aimen vanwege de lage pennetratie maar ach als je ooit de VK4502A hebt gespeeld met korte 88 dan kan deze er ook wel bij...[afbeelding]
Nou veel plezier met de 2e gun dan, die heeft nog minder pen en je kogels lijken alle kanten op te vliegen.

Als je 4 kogels verschoten hebt nemen ze je te grazen en je bent te langzaam om weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405017

Heeft er iemand een scout besteld? :9

Afbeeldingslocatie: http://img685.imageshack.us/img685/8633/shot198.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nemean schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:59:
[...]

Is al weer veranderd naar een 750HP engine.
Kut, ik had gehoopt dat ze voor de Duitsers ook een 'troll'-medium lijn zouden invoeren met snelle wendbare tanks.

Leopard Prototype tier 9:
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-qOyHhL1MvZY/UTIUWg10o9I/AAAAAAAAAS4/GiBgudaptSk/s1600/leoprototype.JPG

Leopard I tier 10:
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-K_sb4QYHiOo/UTIVCPjvuXI/AAAAAAAAATI/a8Qs1uzSPng/s400/leopard.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door rgras op 02-03-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:33
Joindry schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 15:35:
[...]
Maar dan klopt het kolommetje met premium ook nog steeds niet. die staat niet correct weergegeven.
Die waardes kloppen gewoon niet. De waardes voor het event zijn altijd gelijk terwijl die voor premium en normaal natuurlijk altijd verschillend zouden moeten zijn. Zo zitten er wel meer foutjes in die berekening tijdens events.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo'n soort matchmaking hadden we gisteren ook... maar dan op tier 8 met allemaal tier 5 en 6 lights :') Waren in beide teams maar iets van 4-5 tanks die de echte damage dealers waren en dat was ons platoon en een platoon van volgens mij BIA2 met BIA4. Wij kwamen als winnaar uit de bus en dat vonden ze niet bepaald leuk... gingen ze mijn platoon genoot, Djengizz, reporten omdat hij de AMX 50 100 van hun platoon had afgemaakt :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

Wie kan me vertellen waarom ik de laatste tijd zo weinig credits krijg en zelfs bij tier 6/7 niks meer verdien?
Bedoel ik rij rond in een jagdpanther. Deel toch de nodige klappen uit. (rond 2k) maar verdien er niks mee.

Moet mijn tactiek verandert worden? Bedoel ik gebruik mijn jagdpanther op afstand de vijand te killen en niet als eerste lijn.. Ik heb het geprobeerd maar dat resulteert maar in een dooie jagdpanther.

Hier heb ik een reparatie gehad van rond de 3k en 1 extra van 3k aangevuld. Dus zonder deze had ik maar 4700. Ben enkele dagen premium geweest en het lijkt wel dat veel minder verdien dan voor de premium.. (lekker lokkertje dan)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/bf4c1ccff26d90834b4390f75b3e2eb1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Toevallig met gold shells aan het schieten?

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 02-03-2013 16:48 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
wsLy schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:47:
Toevallig met gold shells aan het schieten?
Dat was ook mijn eerste gedachte. Met bijna 2k damage zou je normaal gesproken toch winst moeten hebben. Maak anders volgende keer een plaatje van het gedetailleerde rapport.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

De JP maakt enkel winst als je speelt met de long 88. als je de top gun, de 10.5 neemt zijn je kosten/dmg done veel hoger.
de 88 is 250 credits voor 240 damage
de 105 is 1030 credits voor 320 damage
DPM blijft dezelfde trouwens.
Daarom maak je geen winst. Ik zie ook dat je 15 hits hebt gedaan en nog maar 1.8k damage, zullen dus wel wat bounces of 0 crits bij zitten.

Oplossing steek de Long 88 er terug op. Bijna altijd winst.
JP I is mijn paradetankje, ik weer waarover ik spreek hier trust me.

[ Voor 10% gewijzigd door Joindry op 02-03-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

wsLy schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:34:
[...]

Zo'n soort matchmaking hadden we gisteren ook... maar dan op tier 8 met allemaal tier 5 en 6 lights :') Waren in beide teams maar iets van 4-5 tanks die de echte damage dealers waren en dat was ons platoon en een platoon van volgens mij BIA2 met BIA4. Wij kwamen als winnaar uit de bus en dat vonden ze niet bepaald leuk... gingen ze mijn platoon genoot, Djengizz, reporten omdat hij de AMX 50 100 van hun platoon had afgemaakt :')
same here, eergisteren, alleen op tier 10, en met de nodige arty erbij, top tiers lagen er in de eerste minuut al uit na arty barrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405017

Joindry schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:52:
De JP maakt enkel winst als je speelt met de long 88. als je de top gun, de 10.5 neemt zijn je kosten/dmg done veel hoger.
de 88 is 250 credits voor 240 damage
de 105 is 1024 credits voor 320 damage
Daarom maak je geen winst. Ik zie ook dat je 15 hits hebt gedaan en nog maar 1.8k damage, zullen dus wel wat bounces of 0 crits bij zitten.

Oplossing steek de Long 88 er terug op. Bijna altijd winst.
JP I is mijn paradetankje, ik weer waarover ik spreek hier trust me.
Ik speel ermee met de 105, en haal toch (bijna) altijd winst ermee.
Maar dan deel ik wel bijna altijd full damage hits, eerder dat dan dat ik een enemy met 30 hp dood.
Slashx schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:43:
Wie kan me vertellen waarom ik de laatste tijd zo weinig credits krijg en zelfs bij tier 6/7 niks meer verdien?
Bedoel ik rij rond in een jagdpanther. Deel toch de nodige klappen uit. (rond 2k) maar verdien er niks mee.

Moet mijn tactiek verandert worden? Bedoel ik gebruik mijn jagdpanther op afstand de vijand te killen en niet als eerste lijn.. Ik heb het geprobeerd maar dat resulteert maar in een dooie jagdpanther.

Hier heb ik een reparatie gehad van rond de 3k en 1 extra van 3k aangevuld. Dus zonder deze had ik maar 4700. Ben enkele dagen premium geweest en het lijkt wel dat veel minder verdien dan voor de premium.. (lekker lokkertje dan)
[afbeelding]
1842 damage is goed gedaan, maar als dit 15 hits kostte, dan kom je uit op nog geen 150 damage/hit. Dat is niet veel (als je de 105 zou gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
TD's hebben ook minder credit / xp inkomen per punt damage dan andere tank types en vaak moet je je inkomen delen met een spotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rgras schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:28:
[...]

Kut, ik had gehoopt dat ze voor de Duitsers ook een 'troll'-medium lijn zouden invoeren met snelle wendbare tanks.

Leopard Prototype tier 9:
[afbeelding]

Leopard I tier 10:
[afbeelding]
Jep, maar deze lijn zal wel weer op niets uit lopen ben ik bang. :+

Zien er overigens wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

Ik schiet niet met gold shells. Ik gebruik wel de 10,5 en die kosten 1030 per shell omgerekend voor dat potje 18000 credits. Die 8,8 shells kosten maar 252. Scheelt toch een factor 4.
Maar minder damage is ook minder credits..

Hmm daar zit het dus in..maar die damage is afentoe zo heerlijk. :-) Vooral als ze zitten rond te kijken waar het vandaan komt..

[ Voor 6% gewijzigd door Slashx op 02-03-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik heb gemerkt dat je met de 88 regelmatig eens twee schoten kan zetten door de korte reload. Terwijl de reload op de 105 direct weer 1.7 seconden langer is.

scheelt inderdaad factor 4, je moet het gewoon even terug proberen met de 88. heeft als bijkomend voordeel dat ie een hogere accuracy heeft. wel iets langere aimtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

Ok ff een potje gespeeld..met de 8.8. Ik krijg de credits weer binnen..

Overwinning!
Gevecht: Malinovka zaterdag 2 maart 2013 17:27:40
Voertuig: Jagdpanther
Ervaring ontvangen: 1.260 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 19.182

Damage dealt 2113/ 16 schoten (waarvan 4 mis)

Voor de credits blijf ik toch maar op 8,8 zitten..Kan altijd een keer switchen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Nemean schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:06:
[...]

Jep, maar deze lijn zal wel weer op niets uit lopen ben ik bang. :+

Zien er overigens wel goed uit.
leopard1 krijgt hesh round als gold :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 10:44
zucht...wat een matchmaking weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

wat is er mis met hesh? Kojoottii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:53:
wat is er mis met hesh? Kojoottii?
Voornamelijk de lagere pen.
Kojoottii schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:50:
[...]

Hoorde het ja .. jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
[...]

Misschien is de standard round ongeveer hetzelfde als die van de E-50M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Altijdgriep schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 15:40:
[...]

Nou veel plezier met de 2e gun dan, die heeft nog minder pen en je kogels lijken alle kanten op te vliegen.

Als je 4 kogels verschoten hebt nemen ze je te grazen en je bent te langzaam om weg te komen.
Volgens mij is het een hele fijne tank, het is dat ik veel exp zou moeten gebruiken om tot (en met) de T21 te kunnen skippen maar anders zou ik die kant ook op gaan. Als je rekening mee houdt dat je het moet spelen als een franse tank met de snelheid > Pershing dan is er niks aan de hand lijkt me :)
De pen is dan wel heel erg laag maar goed wat gold shells en gaan met die banaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Purchased:
'M103' successfully purchased. - Credits: 3.740.000.

Nu maar eens alles researchen erop en dan op naar T110E5 :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 18:47
[...]

Was ook wel te mooi voor woorden dat er een tier 10 duitser zou komen die echt krachtig zou zijn...

Vanavond niet verder spelen. Sinds vanmiddag vrijwel niks kunnen winnen. Matches zitten weer vol met tieners...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
rgras schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:31:
[...]

Misschien is de standard round ongeveer hetzelfde als die van de E-50M.
Ja uiteraard, maar dat zal echt niet boeien voor CW's etc.Je ziet hoeveel van de britse tier X mediums er in wars / TC's worden gebruikt :) Mogelijk dat de leopard1 met wat meer mobiliteit nog wat kan met die hesh rounds, maar kan het me niet voorstellen.

Ik geloof dat WG nog wel weer een keer met de hesh rounds gaat vogelen, althans ik neem aan dat zij ook zien dat de britse tier X medium dikke faal is, dat is de enige hoop voor leopard1 ben ik bang. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-06 21:02

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
psychoclown schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 20:28:

Volgens mij is het een hele fijne tank, het is dat ik veel exp zou moeten gebruiken om tot (en met) de T21 te kunnen skippen maar anders zou ik die kant ook op gaan. Als je rekening mee houdt dat je het moet spelen als een franse tank met de snelheid > Pershing dan is er niks aan de hand lijkt me :)
De pen is dan wel heel erg laag maar goed wat gold shells en gaan met die banaan :+
Heb de Pershing en de T69 vergeleken naar mijn idee moet je met de T69 dezelfde speeltijl aan gaan houden lekker hulldown, achterzijde turret heeft dezelfde armor als de voorzijde van de pershing 114mm, voorzijde is zelfs 152mm en de viewrange is ook gelijk.
Hullarmor is gelijk op de achterzijde na, de Pershing doet 1920 DPM vs de T69 2160 DPM.
Penetratievermogen....Pershing 180mm vs T69 173mm dat is wel jammer maar moet te overzien zijn.
Pershing vondt ik al een fijne medium dus ben benieuwd wat deze gaat brengen....

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-06 23:15
Ik heb ze ook beide maar de T69 is echt een stuk minder accuraat, ook heeft de turret totaal geen armor.

Ook een hekel punt is zijn ammorack, niet zelden ben je die 2 keer per match kwijt.

De T69 kan echt heel goed zijn maar alleen in bepaalde situaties en je bent erg afhankelijk van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Wat een kutdag vandaag :P 50 battles, 36% WR, au!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Doler schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 23:46:
Wat een kutdag vandaag :P 50 battles, 36% WR, au!
11 wins en 13 of 14 losses voor mij. Niks, maar dan ook niks wilde lukken. Enorm veel nul damage hits op low health vijanden...
Maarja.. morgen platoonen met de M103, zsm naar de eerste gun toe, en 's middags ESL spelen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Samen met NifTec eindelijk de founder van vitalGaming zo ver gekregen dat ook hij World of Tanks is gaan installeren en in zijn eerste tier 1tjes is gaan rijden. Met als resultaat 12 battles, 8 wins. Daarnaast nog het 1 en ander uitgelegd via een trainingsroom om hem een beetje beter op weg te helpen. :Y

En Patch 8.4 is inmiddels gereleased op de RU server en daar is een trailer van gemaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door Nemean op 03-03-2013 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Nemean schreef op zondag 03 maart 2013 @ 01:02:
Samen met NifTec eindelijk de founder van vitalGaming zo ver gekregen dat ook hij World of Tanks is gaan installeren en in zijn eerste tier 1tjes is gaan rijden. Met als resultaat 12 battles, 8 wins. Daarnaast nog het 1 en ander uitgelegd via een trainingsroom om hem een beetje beter op weg te helpen. :Y
Goed bezig ! :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Lekker dagje gister!

Victory ratio: 60%
Battles: 45
Efficiencyold: 1183.92
WN6: 1190.2
Average tier: 3.16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ging gisteren wel aardig, afgezien van 2 CW's is de rest allemaal platoons.
Sommige matches konden echt nog wel beter en ik ben er dan ook wel van overtuigd dat we de 80% hadden kunnen halen als sommige battles anders aangepakt waren :)
Victory ratio: 72%
Battles: 25
Efficiencyold: 1640.09
WN6: 2102.39
Average tier: 8.48
Experience: 25578 1023.12
Damage: 51357 2054
De 110 heeft nu BIA, Lorraine heeft nog 2% crew training nodig en ~40-45k tot de BatChat en de AMX 50 100 is flink opgeschoten met BIA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
8.4 komt een dezer dagen eraan! Hier alvast een aantal links naar de patch en full install.

patch 0.8.4 - direct (886 MB)
http://dl.wargaming.net/wot/eu/files/WoT_0.8.4_eu_patch.exe

patch 0.8.4 - torrent (886 MB)
http://dl.wargaming.net/w....8.4_eu_patch.exe.torrent

full version 0.8.4 - direct (4500 MB)
http://dl.wargaming.net/w.../WoT_0.8.4_eu_install.zip

full version 0.8.4 - torrent (4500 MB)
http://dl.wargaming.net/w....4_eu_install.zip.torrent

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Snel downloaden! De directe links zijn nu nog retesnel, kon de volledige 100 Mbit benutten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
O ja... nog even NIET installeren :P!!!!!
Wachten tot de patch officieel is gereleased, anders kun je niet meer spelen ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

psychoclown schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:13:
Snel downloaden! De directe links zijn nu nog retesnel, kon de volledige 100 Mbit benutten :)
idd

6.6 mb per sec
lekker rap :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 11:52
Downloading met max speed, dat is dus 15 minuten geen wot spelen.
De T-62a maar even op de reserve lijst gezet. Ik speel een aantal tanks tegelijk en voor deze tank nu even niet het geduld om hem te leren spelen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Daarstraks toch maar even de T-34-85 aangeschaft, die had ik al 2 jaar geunlocked maar nooit wat mee gedaan. De USSR TD's ga ik toch ook niet mee verder en de crew was zeer prima, kon mooi de crew voor credits naar de 100% trainen en de KV-1S radio operator gebruiken. De tweede SU-152 loader kan ik straks mooi op de IS-7 gebruiken, dan is nog niet meteen BIA actief maar accelerated crew training zal een flinke bak schelen om snel die 33% te vergaren :)

Dit alles scheelt me toch wel weer 5 plek in de barracks, opgeruimd staat netjes :Y)
De tank zal wel op een heel laag pitje staan maar dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Kan het kloppen dat wanneer twee mensen binnen hetzelfde netwerk XVM-Stat gebruiken, geen van beide meer werken? Ik vermoed dat het iets met de dokan/stat server te maken heeft die wordt gedraaid?
Is daar een oplossing voor? Vriendin wil ook graag XVM-stat, maar als we hem allebei tegelijk gebruiken werkt het bij geen van beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Whuzz schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:33:
Kan het kloppen dat wanneer twee mensen binnen hetzelfde netwerk XVM-Stat gebruiken, geen van beide meer werken? Ik vermoed dat het iets met de dokan/stat server te maken heeft die wordt gedraaid?
Is daar een oplossing voor? Vriendin wil ook graag XVM-stat, maar als we hem allebei tegelijk gebruiken werkt het bij geen van beiden.
Kan soms ook liggen aan Skype staat in de read me, zelf geen last van though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 18:47
Maar de britse TD's gaan ongewijzigd live :? Derp heaven stijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:54:
Maar de britse TD's gaan ongewijzigd live :? Derp heaven stijl?
Zodat iedereen xp gaat converten en in de volgende patch worden ze weer generfd.. WG style/logic.

Waarschijnlijk vinden ze ook nog wel een reden om de Duitsers te kunnen nerfen.. *mompelt iets met transmission*

[ Voor 18% gewijzigd door Nemean op 03-03-2013 16:23 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.