Als ik een Stug tegenkom denk ik maar aan 1 ding, free kill!Whuzz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:34:
[...]
In dat geval mogen ze de StuG wel eens aanpassen. Historisch gezien racete StuG's niet het halve battlefield over om met hun supercamo+net+skills compleet onzichtbaar vanuit een graspol heavy tanks af te schieten
Die stugs branden mooi vanuit de viewport van me KV2!Kaap schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:47:
[...]
Als ik een Stug tegenkom denk ik maar aan 1 ding, free kill!
Jammer dat je meestal dood bent voor je ze te zien krijgt he?Kaap schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:47:
[...]
Als ik een Stug tegenkom denk ik maar aan 1 ding, free kill!
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Anoniem: 110209
Er komt weer een plek beschikbaar in GOT2.....
Heb me zojuist afgemeld. Ik merk dat ik niet zo'n "clantype" ben en liever anoniem als een nobody in de publics rondcross.
Heb me zojuist afgemeld. Ik merk dat ik niet zo'n "clantype" ben en liever anoniem als een nobody in de publics rondcross.
Is er een wachtlijst voor GOT2? Kunnen mensen zien waar ze op die lijst staan? Of word er bij elke beschikbare plek op dat moment gekeken naar wie er (nog) interesse heeft?Anoniem: 110209 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:17:
Er komt weer een plek beschikbaar in GOT2.....
De recruiter handelt dit af samen met de leiding van GOT2
Op dit moment geen mogelijkheid om die lijst in te zien.
Op dit moment geen mogelijkheid om die lijst in te zien.
Waar kun je je opgeven voor die lijst?
Enne, is de stug III beetje leuk spelen na de Hetzer? Miss dat ik die er dan nog bij doe voor het money-grinden.
Enne, is de stug III beetje leuk spelen na de Hetzer? Miss dat ik die er dan nog bij doe voor het money-grinden.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Een application naar GOT2 zorgt ervoor dat je op de lijst word gezet. Als er geen ruimte is zetten we je op de lijst.
En ik vond de stug wel leuk ja
En ik vond de stug wel leuk ja
Hangt er van af wat voor speelstijl je leuk vind. De Hetzer is voornamelijk leuk vanwege zijn derp-gun, waarmee je hem als assault-tank kunt inzetten en tanks van relatief dichtbij vol in hun bek kunt schietenDarkasantion schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:25:
Waar kun je je opgeven voor die lijst?
De StuG is vooral leuk vanwege zijn mobiliteit en camo. Als je hem goed speelt kun je hem op bijna elke map wel ergens strategisch opstellen waar de tegenstander hem niet verwacht en door de camo dan op het juiste moment toeslaan, en vervolgens weer verkassen. Het is geen brawler, maar een sniper.
StuG is zeker een mooie moneymaker.
djengizz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:40:
[...]
Ik vind IEM zeker niet saai en de 7v7 format zie ik graag. Ben ook wel benieuwd wat ze als format voor deze (en de SEA) league gaan kiezen.
Wat me veel meer meer stoort aan wat ik tot nu toe heb gezien van WOT is de slechte productie value (inclusief de commentatoren), het vele wachten en de gebrekkige spectator mode binnen WOT.
Op het laatste punt na mag je iig van GOMTV beter verwachten en misschien pushed dit soort aandacht Wargaming wat harder om aan hun spectator mode en hun eigen producties te werken.
Als ze eenmaal door de camp-fase heen zijn is het ook zeker best aardig om na te kijken, maar inderdaad lange wachttijden tussen de spellen + de spectator mode alsmede weinig variaties in de gebruikte tanks + autoloaders maakt het voor mij iets te saai. Het lijkt mij vooral voor de casualkijker die niet zelf veel speelt heel saai. Hopelijk kan GOM dit verbeteren.psychoclown schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:04:
[...]
Ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind het wel interessant om te kijken hoor.
Misschien ook wel omdat ik zelf dat soort cups en tournaments speel maar ook om te zien hoe beide teams reageren op elkaars acties (komt wellicht ook wel omdat ik teams graag leid).
erutangiS
Wat ik hier nog aan wil toevoegen is dat je wel onzichtbaar moet blijven met deze tank. Hij heeft erg weinig hp en nagenoeg geen armor. Met de vele kv1sen, derp m4, derp pzIV etc. ben je in de praktijk weg zodra je gespot bent. De tank gaat snel vooruit en heeft een goede transverse, maar achteruit gaan gaat een stuk langzamer. Als je dus op een verkeerde plek vast komt te zitten kom je er ook niet meer weg en word je terug geschoten naar de garageWhuzz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:27:
[...]
Hangt er van af wat voor speelstijl je leuk vind. De Hetzer is voornamelijk leuk vanwege zijn derp-gun, waarmee je hem als assault-tank kunt inzetten en tanks van relatief dichtbij vol in hun bek kunt schieten
De StuG is vooral leuk vanwege zijn mobiliteit en camo. Als je hem goed speelt kun je hem op bijna elke map wel ergens strategisch opstellen waar de tegenstander hem niet verwacht en door de camo dan op het juiste moment toeslaan, en vervolgens weer verkassen. Het is geen brawler, maar een sniper.
StuG is zeker een mooie moneymaker.
Goede toevoeging idd.Temoss schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:31:
[...]
Wat ik hier nog aan wil toevoegen is dat je wel onzichtbaar moet blijven met deze tank. Hij heeft erg weinig hp en nagenoeg geen armor. Met de vele kv1sen, derp m4, derp pzIV etc. ben je in de praktijk weg zodra je gespot bent. De tank gaat snel vooruit en heeft een goede transverse, maar achteruit gaan gaat een stuk langzamer. Als je dus op een verkeerde plek vast komt te zitten kom je er ook niet meer weg en word je terug geschoten naar de garageGebruik deze tank dus als een mobiele sniper en je zult er veel plezier aan hebben.
Deze tank speelt een heel stuk makkelijker met wat skills/perks. 6th sense voor je commander en camo voor de rest maakt een groot veschil.
denk bij Stug vs hetzer er ook aan dat je stuivertje wisselen viewrange / radio doet. hetzer heeft supergoede radio, maar ziet nog geen olifant op 10m. De Stug heeft redelijke viewrange, maar geen radio. Je bent dus vaker aangewezen op je eigen spot vermogen. verrekijker e.d. kunnen daar goed mee helpen
...Als het maar werkt
Anoniem: 37384
Ik voel me niet zo snel aangevallen hoor, en discussies op fora zijn de meeste nutteloze vaakShockWave schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:23:
[...]
Hoop op einde discussie dan kunnen we het nu weer over tactics, screenshots, winnrates, tanks en E-Peen vergelijkingen hebben...
Maar eens, ontopic nu.. Game on!
Precies. En zoals gezegd perks en equipment. Stug wil camo, camo en nog eens camo, plus binoculars om view range te verhogen bij snipen (want geen radio). Hetzer wil ventilation, rammer, en eerder BiA en dingen als snap shot.Belgar schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:41:
denk bij Stug vs hetzer er ook aan dat je stuivertje wisselen viewrange / radio doet. hetzer heeft supergoede radio, maar ziet nog geen olifant op 10m. De Stug heeft redelijke viewrange, maar geen radio. Je bent dus vaker aangewezen op je eigen spot vermogen. verrekijker e.d. kunnen daar goed mee helpen
Heb zelfs twee verschillende crews voor deze twee bijgehouden, want 'gewoon' retrainen bij overgang Hetzer -> Stug voldoet gewoon niet. Plus leuk om eens in de zoveel tijd weer te Hetzen
IMHO een van de jammere dingen van DE TD lijn, je moet eigenlijk twee crews hebben omdat het steeds afwisselt - PzJg 1, Hetzer en JgPz IV zijn echte brawlers, Marder II, Stug en JgPanther en verder zijn snipers.
[ Voor 11% gewijzigd door dion_b op 28-02-2013 13:58 ]
Oslik blyat! Oslik!
Dat zet me wel aan het denken:dion_b schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:56:
[...]
IMHO een van de jammere dingen van DE TD lijn, je moet eigenlijk twee crews hebben omdat het steeds afwisselt - PzJg 1, Hetzer en JgPz IV zijn echte brawlers, Marder II, Stug en JgPanther en verder zijn snipers.
WoT is het eerste spel dat ik speel waarbij ik duidelijk zie dat ze het free2play-model gigantisch goed hebben uitgewerkt. In het begin denk je: Ohhh, dat upgrade naar een nieuwe tank gaat best snel en je verdient redelijk snel credits, maar als je eenmaal redelijk verslaafd bent en je met crews en hun skills/perks bezig bent, dan merk je dat toch gold nodig hebt om ze steeds te hertrainen. Dan heb je ook nog eens dat je exp kunt overzetten van eltie-tanks naar free exp wat gold kost. Premium is dan bijna 100% een must omdat hogere tiers veel meer exp en credits kosten en het grinden wel erg traag gaat, zeker als je een kuttank moet spelen in je lijn om verder te komen...
Echt, voor je het weet heb je hier veel meer euro's inzitten dan het eenmalig aanschaffen van een game van 45/50 euro!
Goed gedaan door WG, slecht nieuws voor ons
En op een gegeven moment ben je zo veel met WoT bezig, dat je er geld aan verdient.Anoniem: 37384 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:08:
Echt, voor je het weet heb je hier veel meer euro's inzitten dan het eenmalig aanschaffen van een game van 45/50 euro!
Hoe dan precies? Je account verkopen op eBay of zo?User schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:11:
[...]
En op een gegeven moment ben je zo veel met WoT bezig, dat je er geld aan verdient.
Dan ben je niet meer met WoT bezig?Anoniem: 37384 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:13:
[...]
Hoe dan precies? Je account verkopen op eBay of zo?
Lekker potje, heb alleen even snel naar de EXP gekeken Zal vanavond die replay eens beter bekijken. rond de 3800 exp is inderdaad wel aan de hoge kant. Heb er zelf tot nu toe 1 gezien die iets over de 4000 zat met drie man. Ik zelf heb er een ingestuurd waarbij wij op de 3650 zaten. Dus jou verslaan gaat al niet meer lukken hah!. Naja ik ging toch eigenlijk al voor de 6-10de plek.psychoclown schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:40:
Nog meer mensen meegedaan aan de Crucial Contribution contest (TeamUp)?
Voor de zekerheid moet je je inzending opnieuw sturen omdat er iets mis is gegaan met de mailserver (dit kan tot Zondag 3 Maart).
Voor de geïnteresseerden mijn inzending voor Plato112, VelMicek en mezelf:
http://nl.twitch.tv/kyozuonline/c/1973067 (Op een gegeven moment doe ik raar maar dat was door connection interruption).
Ik heb op de score van een 322 platoon nog geen hogere score gezien (lees: allemaal zo'n 500-700 exp onder de onze).
Maar benieuwd naar de uitslagen en hopelijk de bijgevoegde replay.
je vergeet antwoord te geven op een van zijn vragen..
Steamen en abo geld opstrijken denk ik...Anoniem: 37384 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:13:
[...]
Hoe dan precies? Je account verkopen op eBay of zo?
je hoeft er niets voor te betalen, maar dan gaat het niet zo snel. ook wordt het lastiger om vanaf T8 winst te maken.
ik heb er zelf 0 euro in zitten en heb toch al een T10 (de IS-4, was eerst T9)
profiel
het is niet dat ik super goed speel, maar ik vermaak me prima, het leukste vind ik tankjes levelen. daarom heb ik ook niet echt 1 tree maar eigenlijk alle trees...
Ok, mijn complimenten daarvoorskoozie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:19:
[...]
Steamen en abo geld opstrijken denk ik...
je hoeft er niets voor te betalen, maar dan gaat het niet zo snel. ook wordt het lastiger om vanaf T8 winst te maken.
ik heb er zelf 0 euro in zitten en heb toch al een T10 (de IS-4, was eerst T9)
profiel
het is niet dat ik super goed speel, maar ik vermaak me prima, het leukste vind ik tankjes levelen. daarom heb ik ook niet echt 1 tree maar eigenlijk alle trees...
Ik ben wat minder geduldig dan jij blijkbaar. Maar hoe doe je dat dan met crews? Je koopt steeds een nieuwe crew of hertrain je ze naar 75% voor 20k? Dan is zo zonde van je experience vind ik, maar dat is natuurlijk expres gedaan om gold te vangen.
Een 100% crew retraint naar 90%, dat is een stuk beter te doen.
Belangrijk is gewoon om nooit naar andere type tank te trainen, dat hakt er veel te hard in. Bewaar die oude crew voor het geval je weer eens een light wil rijden
Belangrijk is gewoon om nooit naar andere type tank te trainen, dat hakt er veel te hard in. Bewaar die oude crew voor het geval je weer eens een light wil rijden
Oslik blyat! Oslik!
WoT vertalen.Jip99 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:19:
[...]
je vergeet antwoord te geven op een van zijn vragen..ben ook wel benieuwd hoe dan
@Mork, crew tot T4 is gratis 50%, daar ben je zo doorheen. vanaf T5 komt er 75% in a 20k. en daarna even kijken hoeveel XP ze hebben of ik ze meeneem a 20k creds in de T6 of dat daar nieuwe 75% in komt.
hertrainen is geen 75% maar 10% drop van 100 naar 90%.
edit: nadeel is dat je crew land afhankelijk is....
hertrainen is geen 75% maar 10% drop van 100 naar 90%.
edit: nadeel is dat je crew land afhankelijk is....
[ Voor 9% gewijzigd door skoozie op 28-02-2013 14:26 ]
Hetzer heeft nu volgens mij Vent, Rammer en netje erop zitten en crew traint hard op camo. Erna ga ik denk ik voor BiA, toch wel erg nuttge perk en misschien laat ik later camo vallen en haal ik dan 100% BiA op de Hetzer.
Doe je nou je best om zo onduidelijk mogelijk antwoord te geven?
Na veel spelen ga je geld verdienen met WoT vertalen?
Ik snap serieus niet wat je daarmee bedoelt.
Moet wel zeggen dat impact van slechte crew verschilt per tank. Als je afhankelijk bent van accuracy (sniper tank/TD, arty etc) hakt het er veel harder in dan als je een brawler hebt.
* dion_b heeft zelfs voor de lol een Loltractor met 100% crew liggen met ondertussen waslijst aan medals
* dion_b heeft zelfs voor de lol een Loltractor met 100% crew liggen met ondertussen waslijst aan medals
Oslik blyat! Oslik!
Anoniem: 37384 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:28:
[...]
Ik heb nergens gezegd dat ik veel WoT speel. Dat ik er veel mee bezig ben, wil nog niet zeggen dat ik veel speel.User schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:11:
[...]
En op een gegeven moment ben je zo veel met WoT bezig, dat je er geld aan verdient.
Maar als je iedere keer een andere tank met nieuw crew koopt, moet je steeds opnieuw de perks halen wat vrij lang duurt toch?
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
Eerst gebruikte ik bij elke nieuwe tank een nieuwe crew, zo ook gedaan bij mijn grind naar de Tiger II.Anoniem: 37384 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:22:
[...]
Ok, mijn complimenten daarvoor
Ik ben wat minder geduldig dan jij blijkbaar. Maar hoe doe je dat dan met crews? Je koopt steeds een nieuwe crew of hertrain je ze naar 75% voor 20k? Dan is zo zonde van je experience vind ik, maar dat is natuurlijk expres gedaan om gold te vangen.
Ik ga daalijk voor mijn IS-3 of mijn kv-1s of IS crew omtrainen (ligt eraan welke de beste is op dat moment), heb geen gold dus moet het dan met credits doen. Het voordeel is dan dat je al de perks erop hebt staan, alleen even de primaire skill op 100% trainen. Scheelt erg veel potjes. Ik heb op mijn Tiger II nog geen eens me first sec skill op 100% met al ruim 300 battles (
@hierbeneden, Jep maar hij bedoelde een nieuwe crew op een nieuwe tank. Dan moet je inderdaad wel elke keer opnieuw de perks trainen wat veel tijd kost.
[ Voor 7% gewijzigd door thijsco19 op 28-02-2013 14:36 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Nee je perks blijven actief op je crew die je meeneemt.Dolbyadt schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:31:
Maar als je iedere keer een andere tank met nieuw crew koopt, moet je steeds opnieuw de perks halen wat vrij lang duurt toch?
Euh.. de vraag fout gelezen
[ Voor 5% gewijzigd door Quantor op 28-02-2013 14:38 ]
User is degene die voor Wargaming alle tekst ingame (heeft) vertaald naar het nederlands. Dus bedank hem voor de uitdrukking Tank van Staal (ofzo want ik gebruik natuurlijk gewoon de engelse taal ingame)Anoniem: 37384 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:28:
[...]
Ik denk maar zo, ik speel veelal maar één (liefst competitief) tegelijkertijd en steek daar ook bijna alle 'game-tijd' in. Dat ik er dus wat geld in steek omdat ik er plezier aan beleef en het graag speel. Dat het wat meer is dan een enkel spel kopen is inderdaad slim gedaan door WG maar anderzijds heb ik gezien over de maanden net zoveel uitgegeven als je bijv. aan een MMORPG kwijt zou zijnAnoniem: 37384 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:08:
[...]
Goed gedaan door WG, slecht nieuws voor ons
Tegenwoordig verdien ik mijn gold gewoon met cups dus dat scheelt ook
Ja potje ervoor zou ook een hele vette game worden ware het niet dat het team compleet weggevaagd werd en net iets te snel voor ons drie om de troep op te ruimen/corrigeren. Ik ben ook heel erg benieuwd naar de uitslagen, ik ga er niet vanuit dat ik veel gold win maar ik ga er wel enigszins vanuit dat ik een score heb die goed genoeg is voor de top10jantje 2 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:18:
[...]
Lekker potje, heb alleen even snel naar de EXP gekeken Zal vanavond die replay eens beter bekijken. rond de 3800 exp is inderdaad wel aan de hoge kant. Heb er zelf tot nu toe 1 gezien die iets over de 4000 zat met drie man. Ik zelf heb er een ingestuurd waarbij wij op de 3650 zaten. Dus jou verslaan gaat al niet meer lukken hah!. Naja ik ging toch eigenlijk al voor de 6-10de plek.
Maar benieuwd naar de uitslagen en hopelijk de bijgevoegde replay.
Hij is een ingame vertalen naar de NL Language.Anoniem: 37384 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:28:
[...]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Niet alle tekst hoor, ik werk niet in mijn uppie.Quantor schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:36:
[...]
User is degene die voor Wargaming alle tekst ingame (heeft) vertaald naar het nederlands. Dus bedank hem voor de uitdrukking Tank van Staal (ofzo want ik gebruik natuurlijk gewoon de engelse taal ingame)
En het is 'Muur van staal'
Loltraktor is nu 94% op BiA dus hopelijk binnenkort ook die perks helemaal klaar.
Geld steken in het spel heb ik niet zon moeite mee. Dit is eigenlijk 1 van de weinige spellen die ik speel en ik beleef hier veel plezier aan. Als dat beetje geld ervoor zorgt dat ik het leuker vind, dan waarom niet.
Heb zelf premium account en nog een aantal premium tanks. Ik vermaak me prima in WoT
Heb zelf premium account en nog een aantal premium tanks. Ik vermaak me prima in WoT
Het was ook geen sneer naar degene die hier geld in stoppen, hobbies zijn nou eenmaal vaak duur. Ik heb hetzelfde met iRacing bijvoorbeeld, of FSX.dynosu schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:43:
Geld steken in het spel heb ik niet zon moeite mee. Dit is eigenlijk 1 van de weinige spellen die ik speel en ik beleef hier veel plezier aan. Als dat beetje geld ervoor zorgt dat ik het leuker vind, dan waarom niet.
Ik bedoelde meer de succesvolle manier waarop zij het F2Pmodel hebben toegepast, dat je heel sneaky er zo ingezogen wordt dat het dan erg moeilijk is om er mee te stoppen en er geen geld in gaat stoppen.
Wat iedereen wel of niet doet moet iedereen voor zichzelf bepalen. Als je het leuk vindt, waarom niet? Het is gezonder en goedkoper dan je elke avond/weekend volgooien in het cafe.
Anoniem: 110209
Je kunt je crew veel beter eerst een skill geven (bijv camo), die zijn vanaf 1% effectief. BIA is pas vanaf 100% (op alle crewleden) effectief.Darkasantion schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:39:
Loltraktor is nu 94% op BiA dus hopelijk binnenkort ook die perks helemaal klaar.
Zodra je op 100% bent, kun je de skill "droppen" en inruilen voor BIA, kost je wel gold.
Wil je zonder gold, dan 2e skill doortrainen tot 40% en dan gratis droppen. Je 2e skill valt nagenoeg helemaal weg maar je ruilt "gratis".
Met name de laatste 10% kost erg veel XP, je bent sneller als je de 1e skill al direct inzet met iets anders en dan droppen.....
Ik ken dus ook iemand die er uren ingestoken heeft en geen hogere tank heeft dan een M4 (tier 5), heeft ontzettend veel battles op een tier 2 tank en vond dat gewoon leuk spelen. Dus je hoeft niet hogere tiers te halen om toch een leuk spel te kunnen spelen.
Eens. Ik vind het geweldig om eens in zoveel tijd met low tier te spelen. Sowieso verdienen T4-T6 veel beter dan hogere tiers.
Er wordt vaak geroepen dat je dan alleen maar tussen noobs zit, en daar zit wat in, maar hogere tier is getuige vele klachten hier ook geen garantie op een random spel vol goede tankers
Naast loltractor vind ik Cruiser 2, Luchs, Hetzer en KV-1 leuk genoeg om op terug te komen.
Er wordt vaak geroepen dat je dan alleen maar tussen noobs zit, en daar zit wat in, maar hogere tier is getuige vele klachten hier ook geen garantie op een random spel vol goede tankers
Naast loltractor vind ik Cruiser 2, Luchs, Hetzer en KV-1 leuk genoeg om op terug te komen.
Oslik blyat! Oslik!
micromaus is nog steeds leuk op low tiers en t2 light is ook leuk om mee te trollen.
wsLy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:37:
T32... 6766 damage done
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze hadden gisteren problemen op de website en het lijkt erop dat je replay er niet meer opstaat. Ik vind het altijd leuk om andermans replays even te bekijken, zeker zo'n pot met 6k damage.Apologise,Some of replays which are uploaded Yesterday (27/2/2013 UTC) are missing ,We are really sorry about that.
The owner of the replay deleted it.
erutangiS
Oh damn... moet ik eens gaan zoeken.MrOleo schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:27:
[...]
[...]
Ze hadden gisteren problemen op de website en het lijkt erop dat je replay er niet meer opstaat. Ik vind het altijd leuk om andermans replays even te bekijken, zeker zo'n pot met 6k damage.Kan je hem er nog eens opzetten? Tnx. (Negeer dit als je hem inderdaad zelf om wat voor reden hebt verwijderd)
Even de tijd bekijken in screenie, dan up ik hem weer als ik hem heb gevonden.
edit//
Gevonden en weer geupload:

[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 28-02-2013 15:35 ]
Sorry voor de dubbelpost maar moest echt lachen toen ik dit zag 
Riot in een provincie van Pirates.. dus kun je daar landen. Ik dacht laat ik eens kijken naar de clans die willen landen
Volgens mij wil Patton's Team héél graag op de map erbij komen xD
Riot in een provincie van Pirates.. dus kun je daar landen. Ik dacht laat ik eens kijken naar de clans die willen landen

Doen ze dagelijks. En ze komen nooit ergens als winnaar uit de landing.wsLy schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:10:
Sorry voor de dubbelpost maar moest echt lachen toen ik dit zag
[afbeelding]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat doen ze inderdaad dagelijks en al sinds een paar maanden. De enige keren dat ze winnen is als ze tegen zichzelf gematched worden

Komt voornamelijk omdat ze maar 1 persoon in hun line-up zetten, omdat de rest van hun leden niet eens de moeite nemen om te spelen. Daarnaast heeft PATON een TS3 van 10-15 slots ofz.psychoclown schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:23:
Dat doen ze inderdaad dagelijks en al sinds een paar maanden. De enige keren dat ze winnen is als ze tegen zichzelf gematched worden
Is pas de eerste keer dat het mij opvalt. Kwam het toevallig tegen doordat ik een riot zag in PTS territory en 14 clans die meededen in het landing toernooi
Prima toch, ze kunnen alleen maar betere teams eruit knikkeren met wat mazzel en als ze in de finale komen, helemaal dikke prima, hoewel het dan wel een kut dubble is met hun troll setups.....
[ Voor 19% gewijzigd door Kojoottii op 28-02-2013 19:50 ]
Vraag mij af wat het nut ervan is van die aktie, d,w.z wie profiteert ervan?Nemean schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:27:
[...]
Komt voornamelijk omdat ze maar 1 persoon in hun line-up zetten, omdat de rest van hun leden niet eens de moeite nemen om te spelen. Daarnaast heeft PATON een TS3 van 10-15 slots ofz.
wij voornamelijk, en zij hebben een avondje uit ofzo
Maar het voordeel zal marginaal zijn, er zitten sowieso geen top clans tussen, dus wie ze er ook uit weten te knikkeren, de uitkomst zal niet veel anders zijn 
Edit: En ja een draw in the final, dus niemand in owner battle ...awwww
Edit: En ja een draw in the final, dus niemand in owner battle ...awwww
[ Voor 74% gewijzigd door Kojoottii op 28-02-2013 21:25 ]
Bedankt, lekkere pot hoor, soms is het ook wel handig als je team niet al te goed presteert.wsLy schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:33:
[...]
Oh damn... moet ik eens gaan zoeken.
Even de tijd bekijken in screenie, dan up ik hem weer als ik hem heb gevonden.
edit//
Gevonden en weer geupload:
[afbeelding]
erutangiS
zo, als je die emmer met ongeluk zoekt, die heb ik over me heen gekregen, wat een avond zeg.
3k damage doen en verliezen, 200-600 damage doen en winnen, dat waren mijn dubbels vanavond
maar ja nog 20k voor de M48, 30k voor de T54 en 40k voor de ST1, en iets van 10m credits ofzo
3k damage doen en verliezen, 200-600 damage doen en winnen, dat waren mijn dubbels vanavond
maar ja nog 20k voor de M48, 30k voor de T54 en 40k voor de ST1, en iets van 10m credits ofzo
Heb een run van 7 defeats achter elkaar met M7 Priest gehad 
Soms schoot ik ook als een dronken Pool, maar meerdere keren had ik evenveel kills als rest van team bij elkaar. Alleen jammer dat dat er maar 3 waren
Gelukkig eindelijk (onopvallend) gewonnen op het laatst met een redelijke El Hallufpotje. En ronduit gecompenseerd met IS-3 waar ik op Abbey de oostflank pakte en dwars door een Tiger II, Tiger, AMX nogwattes en een T34 heenbeukte met alleen een T34-85-1 voor support. Bijna 3000 welverdiende damage en Reaper award
Soms schoot ik ook als een dronken Pool, maar meerdere keren had ik evenveel kills als rest van team bij elkaar. Alleen jammer dat dat er maar 3 waren

Gelukkig eindelijk (onopvallend) gewonnen op het laatst met een redelijke El Hallufpotje. En ronduit gecompenseerd met IS-3 waar ik op Abbey de oostflank pakte en dwars door een Tiger II, Tiger, AMX nogwattes en een T34 heenbeukte met alleen een T34-85-1 voor support. Bijna 3000 welverdiende damage en Reaper award
Oslik blyat! Oslik!
Anoniem: 224682
Viel mij ook op zowel met de M7 Priest als de SU-8 en volgens mij hebben ze wat aan het richten gedaan. Krijg er met de SU-8 met moeite nu een hit en die doet dan wel 29 damage (we hit them hard) Dat is dan volledig ingezoomd en op een stationary target. Ben maar gestopt.dion_b schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 01:06:
Heb een run van 7 defeats achter elkaar met M7 Priest gehad
Gisteren besloten dat ik de T-62a wou kopen, dus m'n depot geleegd van alles wat ik niet nodig had.
En nu staat ie in m'n garage, twee potjes gedaan, maar ging nog niet heel goed.
Volgens mijn is planet wot trouwens kapot, ik zie geen stats van de avond.
En nu staat ie in m'n garage, twee potjes gedaan, maar ging nog niet heel goed.
Volgens mijn is planet wot trouwens kapot, ik zie geen stats van de avond.
Shuttle st20g5
Gister met mijjn Hummel de eerste 3 kills gemaakt, lang leven goede scouts! uiteindelijk 4 kills en 9 geraakt. Ben nu bijna op het punt gekomen dat al mijn tanks elite zijn, heb alleen geen credits om een nieuwe te kopen zoals de KV-4, Dus nu wordt het wachten tot er weer eens een goede "half price" actie is. heb nu ongeveer 6 ton en de KV-4 kost 2.5 M.
Aan de andere kant leer ik de tanks nog beter spelen die ik nu al heb
Aan de andere kant leer ik de tanks nog beter spelen die ik nu al heb
Floksor
Ik heb laatst eens de moeite genomen om wat beter naar mijn stats te kijken en hierbij viel mij iets op. Om de zoveel dagen/weken is er weer een periode dat ik met één of twee anderen samen speel. Nu zou dit in de meeste gevallen mijn WR ten goede moeten komen, maar helaas zitten deze heren net boven de 'Siema' categorie.
De dalen in deze grafiek komen bijna exact overeen met de dagen waarop ik met deze lui samenspeel.

tl;dr: platoons zorgen niet altijd voor een goede WR.

tl;dr: platoons zorgen niet altijd voor een goede WR.
[ Voor 5% gewijzigd door rgras op 01-03-2013 10:06 ]
Tsja en dan komt het dilemma bij mij altijd boven, ga je voor je stats of voor de gezelligheid

Ik zal altijd voor gezelligheid kiezen, maar die gezelligheid is snel over wanneer je continue geraped wordt en anderen moet 'redden'.
Ik merk aan mezelf dat ik in pub's beter en bedachtzamer speel dan in platoons en tc's. Heel vreemd eigenlijk.
Niks zo dodelijk voor een battle als een fail platoon. Normaal gesproken zou een platoon van redelijke spelers die goed samewerken meer kans geven op een goed resultaat.
Shuttle st20g5
Ik merk dit ook wel moet ik zeggen met sommige tanks zoals de Lorianne 40t. Eergister met twee tier 9 heavies geplatooned maar dan ben je toch te veel gefoccused om samen een kantje te clearen. Uiteindelijk eindigde dat van de 15 potjes 13x in een death ( waarvan 11x door arty hehe ) maar wel zat schade 2000-3000 per potje.perpixel schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:21:
Ik merk aan mezelf dat ik in pub's beter en bedachtzamer speel dan in platoons en tc's. Heel vreemd eigenlijk.
Gister heb ik hetzelfde gedaan maar nu met een arty en een t32. Dit zijn niet echt de tanks waar ik samen mee op rij en heb dus lekker mijn eigen ding gedaan. Uiteindelijk betekende dit 80% win minimaal 3k schade per potje en 12 van de 15 games survived.
Dus soms is te goed met een platoon spelen voor sommige tanks juist funest.
Vandaag ook de T62A gehaald. Even snel 3 potjes mee gespeeld en bevalt me zeer goed! Alleen jammer dat het een dure tank is om te rijden. Net 1k exp en had 7k verlies
Die gun is echt geweldig. Precies, goeie dmg en veel penetratie.
Zojuist ook een potje waar mijn huid werd volgescholden en ik weet nog steeds niet zo goed waarom
Einde van de match veruit de hoogste score en matchwinnaar
Daarna nog netjes gevraagd om feedback, maar die speler reageert niet meer. Kent iemand is0pek?
Zojuist ook een potje waar mijn huid werd volgescholden en ik weet nog steeds niet zo goed waarom
zou me niet druk maken om die schreeuwers. Die heb je altijd.
Dat had ik nou ook, heb niet veel potjes gedaan maar precies zoals jij zegt...Mickroz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 23:48:
zo, als je die emmer met ongeluk zoekt, die heb ik over me heen gekregen, wat een avond zeg.
De VK2801, 640xp (x2) en 1.5k xp zonder double
Gezelligheid valt prima te combineren met veel winnen en hoge scores behalen.dramborleg schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:16:
Tsja en dan komt het dilemma bij mij altijd boven, ga je voor je stats of voor de gezelligheid
Denk dat er hier wel een aantal zijn die het totaal niet onverdienstelijk vinden om gezellig met mij te platoonen
Het feit dat jij het gezellig vind hoeft niet te betekenen dat ze het ook gezellig vinden
Misschien doen ze het wel voor de stats
Misschien doen ze het wel voor de stats
Als ik samen met kyozu speel dan weet ik dat minimaal 80% gewonnen wordtpsychoclown schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:32:
[...]
Gezelligheid valt prima te combineren met veel winnen en hoge scores behalen.
Denk dat er hier wel een aantal zijn die het totaal niet onverdienstelijk vinden om gezellig met mij te platoonen
Gisteravond na CW weer wat potjes met T-54 gedaan, ding is een beest hoor,
1x potje 1800xp = first class
1x potje 1400xp
Speelt heerlijk weg die tank. Tis niet moelijk om het goed te doen ermee
1x potje 1800xp = first class
1x potje 1400xp
Speelt heerlijk weg die tank. Tis niet moelijk om het goed te doen ermee
Dit.dynosu schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:00:
zou me niet druk maken om die schreeuwers. Die heb je altijd.
Daar moet je je echt niet veel van aantrekken, tenzij de kritiek terecht is, en dan weet je dat meestal zelf al wel.
Laatst nog een potje in m'n Bison. Er waren 3 campers in de basis (lage tiers, dus allemaal lights) die de hele game nog geen schot hadden afgeuurd. Beetje achter een muurtje zitten terwijl de rest van het team wordt weggevaagd. Uiteindelijk breekt er een flank van de enemy door en staan er ineens 5 enemies in onze base die uiteraard als eerste de arty afknallen.
Wat zie je dan in de chat: "OMG NOOB ARTY DO SOMETHING!!!111" Uiteraard door de campers getypt, ondertussen heftig op "Help!" klikkend... Tja. Whatever dude.
Nu mijn KV-3 en KT beiden elite (met came, vent en extra zicht bij stilstaan) zijn kan ik goed het verschil merken tussen de heavies.
De KT is meer een chirug op het veld waarbij je permanent secuur te werk moet gaan, de KV-3 is meer een lompe slager.
Heeft iemand trouwens een favoriete tank om credits mee te verdienen? Ik gebruik zelf de PzIV met de plopgun (die korte) en 100% crew, en in win potjes zit ik vaak rond de 30k winst en bij verlies nog tegen de 15k winst.
De KT is meer een chirug op het veld waarbij je permanent secuur te werk moet gaan, de KV-3 is meer een lompe slager.
Heeft iemand trouwens een favoriete tank om credits mee te verdienen? Ik gebruik zelf de PzIV met de plopgun (die korte) en 100% crew, en in win potjes zit ik vaak rond de 30k winst en bij verlies nog tegen de 15k winst.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Anoniem: 503584
Hallo Allemaal,
Voor degenen die geintresseerd zijn in een korte vragenlijst over wat spelers nu zo aantrekt in World of Tanks, zie mijn bericht in het Hardware & Spielerij Algemeen forum. De vragenlijst is voor mijn masterthesis om meer inzicht te krijgen in wat spelers nu zo aantrekt in spellen als World of Tanks.
Uiteraard zal ik de resultaten met julllie delen!
Met vriendelijke groet,
D.W.J. Laurijsen
Universiteit van Tilburg
Zet dan ook hier erbij dat je toestemming hebt van mij
Voor degenen die geintresseerd zijn in een korte vragenlijst over wat spelers nu zo aantrekt in World of Tanks, zie mijn bericht in het Hardware & Spielerij Algemeen forum. De vragenlijst is voor mijn masterthesis om meer inzicht te krijgen in wat spelers nu zo aantrekt in spellen als World of Tanks.
Met vriendelijke groet,
D.W.J. Laurijsen
Universiteit van Tilburg
Zet dan ook hier erbij dat je toestemming hebt van mij
[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 01-03-2013 12:29 ]
Voorheen Lowe, daarna T34, nu bijna altijd SU122-44. Maar op Lowe haalde je al met niks doen credits en redelijke potjes toch altijd 60 tot 70k winst
[ Voor 49% gewijzigd door hopiconjo op 01-03-2013 12:18 ]
Dus het klopt dat je met een premiumtank extra veel credits binnen kunt harken?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
ik zie dat de t71 deze maand in de aanbieding is. Aangezien me dat een geweldige tank lijkt wil ik die graag deze maand nog kopen.
Op dit moment zit ik op de m5, ik vraag me af of ik beter de m7 of de t21 kan skippen.
In principe heb ik genoeg free xp om 1 v.d. 2 te skippen.
Welke van deze 2 tanks is het leukst om mee te tanken?
Over het algemeen heb ik niet zo veel met lights, m.u.v. de franse autoladers en de t71 lijkt me een goede aanvulling daarop.
De speelstijl van de m7 kan ik ongeveer wel gokken (net zo kansloos als de m5). Over de t21 weet ik echter niets.
Iemand tips?
Op dit moment zit ik op de m5, ik vraag me af of ik beter de m7 of de t21 kan skippen.
Over het algemeen heb ik niet zo veel met lights, m.u.v. de franse autoladers en de t71 lijkt me een goede aanvulling daarop.
De speelstijl van de m7 kan ik ongeveer wel gokken (net zo kansloos als de m5). Over de t21 weet ik echter niets.
Iemand tips?
Ja, dat is de voornaamste reden om ze te rijden, over het algemeen zijn premium tanks iets zwakker dan hun gelijke tier, non-premium tanks. Vaak hebben premium tanks armor met sterke punten (als je weet hoe die te gebruiken) en vermakelijke guns.Sneezzer schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:20:
Dus het klopt dat je met een premiumtank extra veel credits binnen kunt harken?
[ Voor 27% gewijzigd door eL_Jay op 01-03-2013 12:23 ]
ik noemde de t21 altijd de 21plof, dit zegt eigenlijk alles over de tank.
armour bestaat uit geloof,hoop en liefde, en eventueel wat natte handdoeken. maar verder is het wel een leuk tankje.
armour bestaat uit geloof,hoop en liefde, en eventueel wat natte handdoeken. maar verder is het wel een leuk tankje.
Vorst8 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:27:

Het zou handig zijn om een link te posten naar je topic toe dan krijg je denk ik wat meer bezoekers.Anoniem: 503584 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:16:
Hallo Allemaal,
Met vriendelijke groet,
D.W.J. Laurijsen
Universiteit van Tilburg
Zoeken op jouw naam in hardware & spielerij algemeen geeft 0 results en aangezien je geen topicnaam post is het zoeken naar een naald in een hooiberg welke tijd ik en vele andere liever steken in het spelen van world of tanks...

Enne resultaten delen....hmmmm deze opmerking heb ik ooit al eens eerder voorbij zien komen waarna we nooit meer wat van die persoon hebben gehoord......

Let er wel op dat hij alleen van 1 t/m 5 maart in de aanbieding is en dat je er daarna alleen nog maar meer credits mee verdient.eL_Jay schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:21:
ik zie dat de t71 deze maand in de aanbieding is. Aangezien me dat een geweldige tank lijkt wil ik die graag deze maand nog kopen.
[removed]
Dat is volgens mij bij de m7 (of elke andere light) niet anders. Is de beweeglijkheid en gun(autolader of is die quarterpounder een derp?) wel leuk?Vorst8 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:27:
Ahh, jammer, dat gaat dan niet lukken vrees isredwing schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:38:
[...]
Let er wel op dat hij alleen van 1 t/m 5 maart in de aanbieding is en dat je er daarna alleen nog maar meer credits mee verdient.
[ Voor 28% gewijzigd door eL_Jay op 01-03-2013 12:41 ]
Gisteravond nog een hele leuke platoon gehad samen met Got2. Altijd erg gezellig en je verdient vaak meer en sneller Xp.
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
Type 59
Eerst gebruikte ik de Easy 8, maar een aantal patches geleden hebben alle verdiensten glad gestreken en verdiende ze niet zo heel goed meer. Voor de Type gebruikte in de Hellcat. Een goed verdienende tank is een tank die goedkope shells heeft, veel damage doet en goedkope reparatie kosten.
Sneezzer schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:04:
...
Shuttle st20g5
Goed omschreven, vaak zijn de T5 of T6 tanks het beste qua opbrengst. met inachtneming van Knowuse.Knowuse schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:07:
Type 59Eerst gebruikte ik de Easy 8, maar een aantal patches geleden hebben alle verdiensten glad gestreken en verdiende ze niet zo heel goed meer. Voor de Type gebruikte in de Hellcat. Een goed verdienende tank is een tank die goedkope shells heeft, veel damage doet en goedkope reparatie kosten.
[...]
ik hebzelf het geluk dat ik de T34 had voor die elite werd. ik verdien daar makkelijk 20k tot 50k credits mee per game zonder premium.
Fijn T32 platoontje vanochtend:
Wins / Battles 15 / 18 83.33%
Avg. / Total Damage 2278 / 41007
Avg. / Total Exp. 1146 / 20632
Hulldown blijft het een beest.
Klopt, tier 5/6 zijn meestal de beste tanks om aan credits te komen.skoozie schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:12:
[...]
Goed omschreven, vaak zijn de T5 of T6 tanks het beste qua opbrengst. met inachtneming van Knowuse.
ik hebzelf het geluk dat ik de T34 had voor die elite werd. ik verdien daar makkelijk 20k tot 50k credits mee per game zonder premium.
De T34 heb ik ook nog van voor die elite werd, het enige probleem dat ik er mee heb is dat ik maar slecht met de Amerikanen om kan gaan. Ik vind ze altijd leuk om te spelen maar in mijn lijstje met tanks zijn de Amerikaanse heavies de tanks waar ik steevast een lage winrate mee heb.
[removed]
En momenteel:djengizz schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:26:
Fijn T32 platoontje vanochtend:
Wins / Battles 21 / 27 77.7%
Avg. / Total Exp. 1 158 / 34 140
Credits total 315 026
Sinds een maand speel ik WoT. Complimenten aan de opstellers van dit WoT topic en hun uitleg en toelichting. De hoeveelheid informatie ook op de site van WoT is enorm. Het is me gelukt om Consumables
toe te voegen. Bij verbruik zie ik die telkens weer toegevoegd worden wanneer ik mijn ammo aanvul. Kan ik die consumables weer uitschakelen of zit ik er aan vast ? zo ja hoe doe ik dat?
Andere vraag: Als ik een target aan het beschieten ben en die verdwijnt door zijn cammo, kan ik dan nog de target raken? De zoeker blijft wel groen.
Alvast bedankt, Bouw.
toe te voegen. Bij verbruik zie ik die telkens weer toegevoegd worden wanneer ik mijn ammo aanvul. Kan ik die consumables weer uitschakelen of zit ik er aan vast ? zo ja hoe doe ik dat?
Andere vraag: Als ik een target aan het beschieten ben en die verdwijnt door zijn cammo, kan ik dan nog de target raken? De zoeker blijft wel groen.
Alvast bedankt, Bouw.
Ja, ook als een tank niet visueel te zien is kun je deze raken, je medespelers blijf je altijd zien.b.krijger schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:42:
Sinds een maand speel ik WoT. Complimenten aan de opstellers van dit WoT topic en hun uitleg en toelichting. De hoeveelheid informatie ook op de site van WoT is enorm. Het is me gelukt om Consumables
Alvast bedankt, Bouw.
De consumables kun je toevoegen en op dezelfde manier weer uitschakelen, dus gewoon wegklikken bij het "ammo schermpje" zeg maar
Zo... heerlijke T32 sessie erop zitten met djengizz en Ramasha.
31 battles gedaan, 25 gewonnen.
Avg. Experience / Total Experience: 1156 / 35846
Avg. Damage / Total Damage: 1983 / 61484
M103 researched
Nu alleen credits grinden ervoor.
31 battles gedaan, 25 gewonnen.
Avg. Experience / Total Experience: 1156 / 35846
Avg. Damage / Total Damage: 1983 / 61484
M103 researched
Anoniem: 444472
De M7 heeft betere MM dan de M5 en T21 in de zin van dat je maar tot tier 6 tegen komt. De snelle gun heeft degelijke pen (>110), maar lage damage. Hij speelt heel erg als een snellere M4 maar dan met lagere damage. Zelfde sterkte punten zijn goede turret armor (kan best wat bouncen) en gun depression. Zoals al eerder gezegd kom je veelal maar tot tier 6 tegen dus je komt overal wel doorheen. Persoonlijk vind ik 'm wel OK spelen, wel leuke potjes op gehad.eL_Jay schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:21:
Iemand tips?
[...]
De T21 daarentegen is een kleine T20. Redelijk snel, goede view range en redelijke gun, maar door MM ben je vaak de lichtste scout. Deze tank kan zowel active als passive scouten, maar je bent (zoals vaker) redelijk afhankelijk van je team in deze tank. Als ik jouw verhaal zo lees, kan je beter de T21 skippen.
Overigens is de T71 echt super grappig, dat driften werkt best goed als je snel een bochtje wilt nemen (zie ook filmpje op WoT-site). Dat werkt best handig, je kan binnen no-time stil staan en je bent ook redelijk rap. Oh en die gun is best redelijk met z'n 175 mm pen. Meeste heavies kan je op zij- en achterkant pennen zonder goed te mikken (lees: on the move
Babs out!OverlordMarch 1, 2013 at 2:46 PM
Leo is scheduled for 8.5.
Pff, kan iemand me zeggen tot welke Tier je ervaring moet opdoen voordat je counterstrike-reflexen/gewoontes uitgesleten zijn? =) Ik blijf maar voor die kill gaan in plaats van me te schikken in de rol van een medium tank (hit and run). Iets met een horizontale leercurve...
Wat is jullie ervaring met de Pz III/IV? Ik beschouw het als een 'moetertje' op weg naar de Tiger, maar vind de weg ernaar toe lang, vooral omdat ik hierna nog de VK3601 moet doorwerken. Ik zat nog te twijfelen om juist naar de Panther/Panther II te gaan, maar ik vond de tekst op de wiki hiervoor nog niet heel wervend. Dus graag jullie ervaringen!
Wat is jullie ervaring met de Pz III/IV? Ik beschouw het als een 'moetertje' op weg naar de Tiger, maar vind de weg ernaar toe lang, vooral omdat ik hierna nog de VK3601 moet doorwerken. Ik zat nog te twijfelen om juist naar de Panther/Panther II te gaan, maar ik vond de tekst op de wiki hiervoor nog niet heel wervend. Dus graag jullie ervaringen!
Niemand, ze joinen normaal ook nooit een battle en meeste lopen gewoon uit op een technical victory.belgareth schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:57:
[...]
Vraag mij af wat het nut ervan is van die aktie, d,w.z wie profiteert ervan?
Overigens wat is er gebeurd met EX322? Zie dat ze eindelijk uit elkaar zijn gevallen.
Misschien heeft 322 geklaagd dat hun naam misbruikt werd.Nemean schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:59:
[...]
Niemand, ze joinen normaal ook nooit een battle en meeste lopen gewoon uit op een technical victory.
Overigens wat is er gebeurd met EX322? Zie dat ze eindelijk uit elkaar zijn gevallen.
Babs out!
Toevallig ben ik nu ook met de PZIII bezig om naar de Tiger te gaan. Het gaat inderdaad niet echt snel maar je komt er wel. MOet zeggen dat ik met de PzIII al hele leuke potjes gehad hebt maar niet met de pampam guns. ik pak altijd de single shot guns.
Dorestad schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:59:
Pff, kan iemand me zeggen tot welke Tier je ervaring moet opdoen voordat je counterstrike-reflexen/gewoontes uitgesleten zijn? =) Ik blijf maar voor die kill gaan in plaats van me te schikken in de rol van een medium tank (hit and run). Iets met een horizontale leercurve...
de VK3601H is echt een fijne tank hoor, misschien wel de beste tier 6 medium dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.. en als je die weg al moeilijk vindt, dan vindt je de stock tiger helemaal een ramp.. kanon schiet geen deuk in een pakkie boter, hij is sloom, groot en als je gespot schiet iedere arty in het spel op jou logge verschijning..Dorestad schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:59:
Tiger is een snipe tank bij uitstek.. en als je top tier bent in een potje kan je wel gaan brawlen.. maar anders ben je aangewezen tot de achterste linies.. want eigenlijk kan iedere tier 7/8/9 heavy gaten in je armor knallen..
Dit topic is gesloten.