Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

renzo4000 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 23:03:
[...]

Zo heel groot zijn de verschillen toch niet?

Heeft iemand toevallig een werkende stock browser gevonden? Chrome is zo nu en dan niet helemaal soepel.
Whatsapp is eindelijk na schandalig weinig aandacht aan de UI te hebben gegeven eindelijk richting 'Holo' van Google gegaan waardoor het er nu een stuk beter uitziet voor het oog, ook een aantal kleine verbeteringen verder. Die versie van hun site is echt voor iedereen aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504047

Anoniem: 114616 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 23:36:
[...]

Whatsapp is eindelijk na schandalig weinig aandacht aan de UI te hebben gegeven eindelijk richting 'Holo' van Google gegaan waardoor het er nu een stuk beter uitziet voor het oog, ook een aantal kleine verbeteringen verder. Die versie van hun site is echt voor iedereen aan te raden!
behoud ik al mijn gesprekken etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504047 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 23:38:
[...]

behoud ik al mijn gesprekken etc?
Ja, het is gewoon een update die pas later in de store komt. Gesprekken en dergelijke blijven behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 23:39:
[...]

Ja, het is gewoon een update die pas later in de store komt. Gesprekken en dergelijke blijven behouden.
Gedaan, ik vind het er eigenlijk niet uitzien... Gesprekken zelf dan. Instellingen etc. zien er goed uit. Wat zijn de voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504047 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 23:41:
[...]

Gedaan, ik vind het er eigenlijk niet uitzien... Gesprekken zelf dan. Instellingen etc. zien er goed uit. Wat zijn de voordelen?
Stel je vraag over Whatsapp verder even in dit topic: WhatsApp voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Was meer om nogmaals onder de aandacht te brengen, ik kwam er via bassie op! :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Vandaag dit hoesje binnengekregen, bevalt top tot nu toe:

Afbeeldingslocatie: https://www.knaldeals.com/afbeelding/product-groot/1030575/qmust-tpu-case-sony-xperia-z-black-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09-2022
Hallo, nadat ik het probleem van de bug met het meldingslampje, en de luidspreker ook vervormde, had geconstateerd werd ik aangeraden om het toestel(binnen 8 dagen) te laten vervangen of het geld terug te laten storten.
Later werd ik gebeld na een E-mail van Belsimpel met de mededeling dat het toestel krassen vertoonde op de achterkant en daarom de vervanging binnen 5 dagen of geld teruggarantie, wat ik 2 maal aangegeven had, voor mij niet opging!!
Ik was verbijsterd, weet zeker dat dat voor het verzenden niet het geval was, echt niet.
Bovendien moet je wel erg tekeer gegaan zijn om dat voor elkaar te krijgen.
Ik heb in diezelfde week ook snel een screenprotector, en een Krussel-cover er op gezet. Voor maximale protectie.
Ze zouden eerst foto's van de krassen per E-mail verzenden maar het toestel was al opgestuurd naar Dynafix, ongelooflijk!!
Omdat ik geen vertrouwen meer had bij een nieuwe Xperia Z liever geld terug als optie, , had ik nooit gedacht dat dit zou gebeuren. Ik kan niets bewijzen en heb bovenstaande met nadruk en overtuigingskracht ook kenbaar gemaakt. Kijken hoe sympathiek deze bekende webwinkel uit Groningen echt is.
Ben voorlopig zonder smartphone en afhankelijk van hun klantvriendelijkheid?! :-(
Ik houd jullie op de hoogte... Graag reactie,,, ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420421

Bij mij zitten er nu al krasjes op het scherm, nu zit er van sony wel een protector op maar je voelt de krasjes dus wel... Zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat komt omdat de protector van 'zacht' plastic is, dat krast ja :)
Beetje gek van Sony om een kraswerende telefoon uit te brengen, 'wrapped in plastic' maarja dat zal wel.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-05 20:33

migros

Nooit meer een Samsung

Marc_87 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 00:19:
Waar besteld?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-05 14:41
Marc_87 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 00:19:
Vragen, reviews, opmerkingen, etc over Hoesjes en andere accessoires mag in dit topic:
Accessoires voor de Sony Xperia Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420421

CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:04:
Dat komt omdat de protector van 'zacht' plastic is, dat krast ja :)
Beetje gek van Sony om een kraswerende telefoon uit te brengen, 'wrapped in plastic' maarja dat zal wel.
Oh oke, lekker handig. Maar dat komt dan niet op het scherm of wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 15:10

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

peedee schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 07:48:
Hallo, nadat ik het probleem van de bug met het meldingslampje, en de luidspreker ook vervormde, had geconstateerd werd ik aangeraden om het toestel(binnen 8 dagen) te laten vervangen of het geld terug te laten storten.
Later werd ik gebeld na een E-mail van Belsimpel met de mededeling dat het toestel krassen vertoonde op de achterkant en daarom de vervanging binnen 5 dagen of geld teruggarantie, wat ik 2 maal aangegeven had, voor mij niet opging!!
Ik was verbijsterd, weet zeker dat dat voor het verzenden niet het geval was, echt niet.
Bovendien moet je wel erg tekeer gegaan zijn om dat voor elkaar te krijgen.
Ik heb in diezelfde week ook snel een screenprotector, en een Krussel-cover er op gezet. Voor maximale protectie.
Ze zouden eerst foto's van de krassen per E-mail verzenden maar het toestel was al opgestuurd naar Dynafix, ongelooflijk!!
Omdat ik geen vertrouwen meer had bij een nieuwe Xperia Z liever geld terug als optie, , had ik nooit gedacht dat dit zou gebeuren. Ik kan niets bewijzen en heb bovenstaande met nadruk en overtuigingskracht ook kenbaar gemaakt. Kijken hoe sympathiek deze bekende webwinkel uit Groningen echt is.
Ben voorlopig zonder smartphone en afhankelijk van hun klantvriendelijkheid?! :-(
Ik houd jullie op de hoogte... Graag reactie,,, ;w
Ik heb mijn kapotte Xperia S ook voor reparatie opgestuurd, ik heb hem gewoon afgegeven bij de T-mobile winkel zodat zij zwart op wit kunnen aangeven dat het toestel onbeschadigd is op het moment van verzending. Maar goed, ik weet niet of Belsimpel fysieke winkels heeft en het is nu wat mosterd na de maaltijd. Voor de volgende keer wel het overwegen waard. Maar misschien dat je na reparatie van je toestel wel zo tevreden bent over de XS dat je hem niet meer kwijt wilt.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmuys
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Ha, ik had gelezen over het wekkerprobleem maar nu ook zelf ervaren .
Ik heb 3 wekkers ingesteld op Alarmdroid en een standaardwekker (just to be safe )

Helaas vannochtend goed verslapen.. de Xperia heeft geen kik gegeven. alle volumes voluit (ook geactiveerd uiteraard)

Dit werd nog eens een keer bevestigd toen ik mijn scherm aandeed op de Z vannochtend.
Alle 4 de wekkers gingen op dat moment af. een vreselijke herrie, maargoed. ook hier is de wekker dus klote.

Gisteren is mijn wekker namelijk WEL af gegaan. het toestel is niet ge-root overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13
basmuys schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:19:
Ik heb 3 wekkers ingesteld op Alarmdroid en een standaardwekker (just to be safe )

Helaas vannochtend goed verslapen.. de Xperia heeft geen kik gegeven. alle volumes voluit (ook geactiveerd uiteraard)

Dit werd nog eens een keer bevestigd toen ik mijn scherm aandeed op de Z vannochtend.
Alle 4 de wekkers gingen op dat moment af. een vreselijke herrie, maargoed. ook hier is de wekker dus klote.

Gisteren is mijn wekker namelijk WEL af gegaan. het toestel is niet ge-root overigens.
Vanmorgen ging het bij mij weer goed. Overigens was bij mij het probleem dat hij was uitgevallen, dus ik moest hem echt opnieuw aanzetten. Dit is ergens halverwege de nacht gebeurd vermoed ik aangezien mij accu maar tot 88% was opgeladen. Erg vaag iig.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:37
Bij mij tot nu toe geen problemen. Wat een lawaai komt er uit dat ding.

Ik gebruik Alarm Clock Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-05 21:35
Heb de vraag al eerder gesteld, maar weet iemand hoe je facebook fotos van andere mensen kan opslaan ?. Ook komen de fotos als ik er op klik nooit full-screen, dus ik kan ze dan niet opslaan als screenshot. Volgens mijn zus kan ik alleen fotos opslaan i.c.m. instagram. Hoe slaan jullie foto's op?

Dat is op het moment het enige wat ik mis in vergelijking met mijn 4s.

Hier nog geen problemen met de wekker, ik zet mijn wekker de avond ervoor, en doe hem dan in de oplader met geluid uit. De wekker gaat de volgende ochtend gewoon met vol geluid af. Gebruik ernaast ook nog een iphone als 2e wekker voor de zekerheid, maar tot nu is het nog niet nodig geweest.

Ook nog geen resets gehad e.d. . Ben dus dik tevreden! Led lampje doet het ook super. En mis in android niks in verlijking met mijn jaren met iphones. Super telefoon!, blij dat ik de stap gemaakt heb :-)

[ Voor 13% gewijzigd door MarcHealthy op 14-03-2013 11:01 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-05 14:41
Ik deed mijn scherm aan, na hem ongeveer niet aan te hebben gehad, en vervolgens was het accu-% opeens veel lager, in de accu stats was een hele grote accu%drop te zien, letterlijk stijl naar beneden. Hierbij stond bij android-besturingssysteem opeens 50%. Iemand enig idee? Hij is opeens volledig ingeschakelt lijkt het.
Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/9908/screenshot2013031410202.png

[ Voor 26% gewijzigd door masterjorie op 14-03-2013 11:21 . Reden: Plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200536

GokuSsj schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:56:
Heb de vraag al eerder gesteld, maar weet iemand hoe je facebook fotos van andere mensen kan opslaan ?. Ook komen de fotos als ik er op klik nooit full-screen, dus ik kan ze dan niet opslaan als screenshot. Volgens mijn zus kan ik alleen fotos opslaan i.c.m. instagram. Hoe slaan jullie foto's op?

Dat is op het moment het enige wat ik mis in vergelijking met mijn 4s.

Hier nog geen problemen met de wekker, ik zet mijn wekker de avond ervoor, en doe hem dan in de oplader met geluid uit. De wekker gaat de volgende ochtend gewoon met vol geluid af. Gebruik ernaast ook nog een iphone als 2e wekker voor de zekerheid, maar tot nu is het nog niet nodig geweest.

Ook nog geen resets gehad e.d. . Ben dus dik tevreden! Led lampje doet het ook super. En mis in android niks in verlijking met mijn jaren met iphones. Super telefoon!, blij dat ik de stap gemaakt heb :-)
Je kunt een foto delen naar bv dropbox. Direct saven kan niet. Fullscreen zonder taakbalk ook niet. Maar dat lijkt me toch geen probleem op een 5" toestel... Wekker is apart volume om dit soort dingen te vermijden. Kijk maar onder instellingen-geluid-volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13
masterjorie schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:16:
Ik deed mijn scherm aan, na hem ongeveer niet aan te hebben gehad, en vervolgens was het accu-% opeens veel lager, in de accu stats was een hele grote accu%drop te zien, letterlijk stijl naar beneden. Hierbij stond bij android-besturingssysteem opeens 50%. Iemand enig idee? Hij is opeens volledig ingeschakelt lijkt het.
[afbeelding]
Klinkt een beetje als renzo4000 in "[Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2"

Installeer anders betterbatterystats (zoek even op XDA voor de goede versie ipv de playstore). Hier kan je beter zien wat je accu leegtrekt.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb net een mailtje ontvangen, tijd voor wat nieuws. De problemen met de notificatie-LED zijn bekend en dat zou in de volgende update (weet niet wanneer) opgelost zijn.

Het shatter-proof sheet verwijderen heeft geen invloed op de garantie maar het wordt sterk afgeraden aangezien het wel een extra bescherming is. Schade aan het scherm wordt nooit gedekt door de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
Mijn led notifications zijn er ook mee gestopt, lampje werkt wel met het opladen.

Helaas kan ik de oorzaak er niet van vinden. Ervoor terug sturen vind ik ook onzin want het moet wel iets software matigs zijn.

Heb ook beide shatter proof screen protectors er al af dus weet dan sowieso niet of ik garantie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-05 14:31

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

In MyXperia op de Xperia Z mist best een belangrijke functie :-P
Als je GPS uitzet en daarna de telefoon gaat zoeken via MyXperia site kan de telefoon niet gevonden worden.

Ik had verwacht dat de gps functie net als bij Samsung Dive op afstand wordt aangezet door MyXperia als GPS uit staat :P

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
basmuys schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:19:

Gebruik je de stamina mode? Ik zat te denken dat het daar misschien aan kon liggen en dat dat de WakeUp functie disabled. En heb je zelf functies gedisabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02-2024
RazorX4 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:31:
In MyXperia op de Xperia Z mist best een belangrijke functie :-P
Als je GPS uitzet en daarna de telefoon gaat zoeken via MyXperia site kan de telefoon niet gevonden worden.

Ik had verwacht dat de gps functie net als bij Samsung Dive op afstand wordt aangezet door MyXperia als GPS uit staat :P
Het zal wel aan mij liggen maar waar kan ik myxperia vinden, hij staat niuet zoals omschreven bij settings-xperia , op internet kon ik wel dit vinden.

The my Xperia service is currently available as a pilot offering to Xperia™ users in the Nordic countries. During the pilot, my Xperia is only available in English.

maar als ik jou bericht goed lees heb jij wel al myxperia , onderstaande stond ook op internet heb jij dit wel gehad.

Download and activate my Xperia
1.Install the my Xperia application on your device. Find and tap Settings > About phone > Software update > New apps > My Xperia and tap the install icon.
2.Activate my Xperia on your device. Find and tap Settings > Xperia > My Xperia > Activate.
3.An email is sent to your Google account to confirm that your my Xperia account is activated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-05 14:31

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

AmbroosV schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:34:
My Xperia (http://myxperia.sonymobile.com) is ondertussen beschikbaar in de Scandinavische landen en komt in Q2 naar de rest van de wereld. Met My Xperia kan je je toestel localiseren op een kaart, vergrendelen, laten rinkelen en wissen via de webinterface.

En als je niet kan wachten kan je gewoon deze APK installeren: https://lh.rs/9FakZhm3JEmP
Na installatie kan je My Xperia activeren via Instellingen > Xperia > My Xperia.
Zou moeten werken op ICS en JB.
Daar heb ik de MyXperia.apk vandaan :-)
Zit inderdaad niet standaard op de Xperia Z :-P

Alle functies werken wel 8)
Alleen als je de GPS uit zet wordt die niet remote aangezet dus door MyXperia service
(Op mijn Galaxy S2 ging de GPS wel aan, bij een locate request)

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02-2024
RazorX4 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:33:
[...]

Daar heb ik de MyXperia.apk vandaan :-)
Zit inderdaad niet standaard op de Xperia Z :-P

Alle functies werken wel 8)
Alleen als je de GPS uit zet wordt die niet remote aangezet dus door MyXperia service
(Op mijn Galaxy S2 ging de GPS wel aan, bij een locate request)
Hartelijk bedankt , voor de snelle reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:03

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik las net de review van de HTC One. Deze gaat toch aanzienlijk langer mee dan de Xperia Z. In eerste instantie dacht ik het 1080p scherm van de Z de boosdoener was, maar dat is dus niet zo (gezien de One). Het lijkt mij dus dat met een software update de accuduur verbeterd kan en moet worden. Ik heb ook wat camera vergelijkingen gezien en ik snap echt niet waarom de Z zulke belabberde fotos maakt, gezien zijn camera hardware. Ik hoop echt dat de update naar 4.2 aanzienlijke verbeteringen mee brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HollovVpo1nt schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:46:
Ik las net de review van de HTC One. Deze gaat toch aanzienlijk langer mee dan de Xperia Z. In eerste instantie dacht ik het 1080p scherm van de Z de boosdoener was, maar dat is dus niet zo (gezien de One). Het lijkt mij dus dat met een software update de accuduur verbeterd kan en moet worden. Ik heb ook wat camera vergelijkingen gezien en ik snap echt niet waarom de Z zulke belabberde fotos maakt, gezien zijn camera hardware. Ik hoop echt dat de update naar 4.2 aanzienlijke verbeteringen mee brengt.
Ik hoop het ook. En geloof me, ik kijk full hd video's op mijn mobiel in de avond, na 1 uur ben ik 12 % kwijt. Dat is echt niks... Camera heb ik niks om op aan te merken, gewoon goed. Als je echt perfecte foto's wil die hemels mooi zijn dan koop je een camera. 4.2 zal een verassing worden !

Over de wekker: wat is er nou aan de hand? Ik heb 2 wekkers, 1 voor maandag, dinsdag en woensdag en de andere voor donderdag en vrijdag. Mijn wekker is ALTIJD afgegaan, altijd. Ik druk vaak op sluimer en zelfs dan maakt hij me nog wakker na die 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit: reviews: HTC One: een schoonheid met kleine imperfecties
waar in Sense 4 apps werden gesloten als erna een of twee apps waren geopend, is dat probleem
in Sense 5 verholpen; alle apps blijven open staan en kunnen zonder vertraging geactiveerd worden.

Hoe is dit geïmplementeerd door Sony op de Z?
Kun je Candy Crush starten, worden gebeld, even wat opzoeken op internet en Candy Crush weer hervatten bij de zet waar je bent gebleven? Veelal wordt het spel nu opnieuw opgestart (bij m'n HTC One X+ bijvoorbeeld) bij Androidtoestellen? Bij de iPhone 4S die ik heb, kan ik na het doen van 20 andere handelingen, openen van applicaties, weer netjes verder bij de zet waar ik ben gebleven bij Candy Crush zeg maar... Ben benieuwd!?

Dat kan namelijk wel een doorslag geven voor mijn keuze tussen de Xperia ZL en de One namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Anoniem: 504047 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:51:
[...]

Ik hoop het ook. En geloof me, ik kijk full hd video's op mijn mobiel in de avond, na 1 uur ben ik 12 % kwijt. Dat is echt niks... Camera heb ik niks om op aan te merken, gewoon goed. Als je echt perfecte foto's wil die hemels mooi zijn dan koop je een camera. 4.2 zal een verassing worden !
Ik wil geen perfecte fotos hoor, ik begrijp heus wel dat je daar een een native camera voor nodig hebt. Ik wil echter wel dat Xperia naar zijn kunnen gaan presteren. Dat bedoel ik met ondermaats. De Xperia Z heeft gewoon de potentie om mooiere fotos te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:00:
waar in Sense 4 apps werden gesloten als erna een of twee apps waren geopend, is dat probleem
in Sense 5 verholpen; alle apps blijven open staan en kunnen zonder vertraging geactiveerd worden.

Kun je Candy Crush starten, worden gebeld, even wat opzoeken op internet en Candy Crush weer hervatten bij de zet waar je bent gebleven? Veelal wordt het spel nu opnieuw opgestart (bij m'n HTC One X+ bijvoorbeeld) bij Androidtoestellen? Bij de iPhone 4S die ik heb, kan ik na het doen van 20 andere handelingen, openen van applicaties, weer netjes verder bij de zet waar ik ben gebleven bij Candy Crush zeg maar... Ben benieuwd!?

Dat kan namelijk wel een doorslag geven voor mijn keuze tussen de Xperia ZL en de One namelijk :)
De sony Xperia Z heeft 2 gb ram, het heeft gewoon 0% zin om applicaties te sluiten als deze 2 gb niet benut wordt. Ik kan twitteren, whatsappen, full hd gamen en foto's maken zonder dat de Z gaat haperen. Na dat ik iets sluit kan ik het weer openen in no time. Multi tasken is op de Z echt geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Candy Crush weet ik niet maar van spel/bellen/opera/muziek switchen sluit niks. Ligt ook gewoon puur aan intern geheugen. Alle 2GB ram modellen moeten dat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200536 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:06:
[...]

Candy Crush weet ik niet maar van spel/bellen/opera/muziek switchen sluit niks. Ligt ook gewoon puur aan intern geheugen. Alle 2GB ram modellen moeten dat kunnen.
Ja en je kan trouwens ook instellen hoeveel achtergrond processen je wilt toelaten, kan als je echt energie wilt besparen 2 zijn of zoveel als je opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HollovVpo1nt schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:01:
[...]

Ik wil geen perfecte fotos hoor, ik begrijp heus wel dat je daar een een native camera voor nodig hebt. Ik wil echter wel dat Xperia naar zijn kunnen gaan presteren. Dat bedoel ik met ondermaats. De Xperia Z heeft gewoon de potentie om mooiere fotos te kunnen maken.
In welke situatie krijg jij dan wat mindere foto's ? Ik vind de foto's niet onder de maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HollovVpo1nt schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:01:
[...]

Dat valt dus wel mee. Alle tests laten zien dat als je naar bv de Facebook/One resolutie terug zoomed je veel meer detail hebt dan op de One of 8MP camera's. Als je op vol 13MP gaat kijken is er veel warboel inderdaad maar dat moet te fixen zijn door een scherpte functie in te bouwen of gewoon beter te balanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat er dus niet om, dat die kan multitasken, dat kan 'n HTC Legend ook :p
Het gaat erom dat hij gewoon de laatste xxx apps / games open laat staan, zodat je gelijk weer terug bent.

Bij m'n One X / One X+ speelde ik Asphalt 7, werd ik gebeld, oja even m'n mail lezen...
Oja was aan het gamen, dus startte Asphalt 7 weer en dan werd het spel gewoon opnieuw opgestart.

Bij iOS zit ik dan gelijk weer op het circuit, in m'n auto'tje en kan gewoon verdergaan met m'n ronde.

Dat is toch wel een groot verschil :) Maar dat is dus ook mogelijk op de Z, allright :)

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 14-03-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb geen idee wat Candy Crush is. Heb net even Temple Run gedownload om het even te testen. Ik startte de browser + Temple Run + facebook op. Ik kon vanuit temple run switchen naar browser en facebook, beiden startten niet opnieuw op. Terug gaan naar temple run startte het spel ook niet opnieuw op, maar hij was uiteraard gepauzeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504047 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:08:
[...]

Ja en je kan trouwens ook instellen hoeveel achtergrond processen je wilt toelaten, kan als je echt energie wilt besparen 2 zijn of zoveel als je opent.
Energie bespaar je er niet mee. RAM kost bijna geen energie. Een app opnieuw starten wel (CPU). Beter laat je dus zo veel mogelijk open staan. Dat is sneller, zuiniger en zonder gegevens verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks for testing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200536 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:12:
[...]

Energie bespaar je er niet mee. RAM kost bijna geen energie. Een app opnieuw starten wel (CPU). Beter laat je dus zo veel mogelijk open staan. Dat is sneller, zuiniger en zonder gegevens verlies.
Thanks voor de tip, wist dit dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:11:
Het gaat er dus niet om, dat die kan multitasken, dat kan 'n HTC Legend ook :p
Het gaat erom dat hij gewoon de laatste xxx apps / games open laat staan, zodat je gelijk weer terug bent.

Bij m'n One X / One X+ speelde ik Asphalt 7, werd ik gebeld, oja even m'n mail lezen...
Oja was aan het gamen, dus startte Asphalt 7 weer en dan werd het spel gewoon opnieuw opgestart.

Bij iOS zit ik dan gelijk weer op het circuit, in m'n auto'tje en kan gewoon verdergaan met m'n ronde.

Dat is toch wel een groot verschil :) Maar dat is dus ook mogelijk op de Z, allright :)
Dat IS multi-tasken. Wat jij beschrijft is simpelweg recente apps opnieuw starten (door gebrek aan geheugen). Totdat 2GB modellen uit kwamen zijn mensen schijnbaar vergeten wat multi-tasken inhoud. Op symbian kon dat bijvoorbeeld wel altijd zoals het hoort. True multi-tasken noemen ze het dan... alsof er wat anders bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Anoniem: 200536 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:09:
[...]

Dat valt dus wel mee. Alle tests laten zien dat als je naar bv de Facebook/One resolutie terug zoomed je veel meer detail hebt dan op de One of 8MP camera's. Als je op vol 13MP gaat kijken is er veel warboel inderdaad maar dat moet te fixen zijn door een scherpte functie in te bouwen of gewoon beter te balanceren.
Anoniem: 504047 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:09:
[...]

In welke situatie krijg jij dan wat mindere foto's ? Ik vind de foto's niet onder de maat.
Ik heb zelf nog geen ene foto gemaakt. Ik kijk veelal naar online vergelijkingen, zoals deze:
http://allaboutwindowspho...ootout_time-Nokia_808.php

http://www.phonearena.com...-5-Nokia-Lumia-920_id3251

[ Voor 7% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-03-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:04
Dalvik sluit toch pas apps af als dat nodig is? Dus ik snap niet zo goed wat je bedoelt CLB? Dat misschien bepaalde programmeurs hun app niet goed geprogrammeerd hebben is een tweede. Bij iOS is het namelijk zo dat de staat van het programma eigenlijk door het OS beheerd wordt. Bij Android doet de applicatie dat zelf. Sommige apps zijn echter niet echt goed ontworpen en lijken dus opnieuw te starten bij het switchen van apps. De Google apps hebben hier bijvoorbeeld geen last van. Het is overigens erg makkelijk om het 'goed' te maken, maar dat dat dan niet gedaan wordt is erg jammer.

Dat het overigens energie bespaard door achtergrondapps af te sluiten is onzin. Ze gebruiken op dat moment - op wat uitzonderingen na - geen cpu kracht. Services afsluiten zou in theorie wel wat batterij kunnen besparen, maar ook dat is waarschijnlijk nagenoeg niets - mits goed ontworpen.

Met betrekking tot de HTC One review verbaas ik mij ook over de batterijduur. Toch denk ik dat de Xperia Z vergelijkbaar zal zijn in dagelijks gebruik en dat de batterij bij Tweakers misschien nog niet lekker was ingewerkt. Iets wat je overigens ook ziet bij de HTC One review:

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1363015715.jpeg
Er zit daar een kink, maar volgens mij is daar geen lader aangesloten.

Ook is het scherm qua kleurfouten nagenoeg gelijk aan de Xperia Z en zag ik qua kijkhoeken in andere reviews ongeveer dezelfde 'problematiek' als bij de Xperia Z. Daarnaast kan een hoop opgelost worden met kalibratie. De Japanse variant heeft overigens al een standaard kalibratie app gekregen, dus het zou me verbazen als wij die niet krijgen. Daarnaast kunnen camera problemen ook opgelost worden bij de Xperia Z. Met betrekking tot het design is het gewoonweg subjectief te noemen.

Hetzelfde met de software van de twee devices. Zo vind ik het HTC toetsenbord mooier, maar minder praktisch dan die van Sony. Maar kan ik bijna stock Android weer beter waarderen dan blink feed en alle Sense nonsens. De benchmarks zijn daarnaast ook nagenoeg bij beide toestellen goed te noemen. En dat dan de HTC One sneller is doet niets af aan de snelheid van het Sony toestel.

Mijn inziens zijn de reviews hier op Tweakers dus te subjectief te noemen. Zo vind ik het knap dat de Xperia Z IP57 is, maar dat zie je niet in de conclusie terug. Bij featureset krijgt de HTC One meer punten dan de Xperia Z, terwijl de Xperia Z wel ondersteuning heeft voor microSD en dus IP57 is. Het kopje bouwkwaliteit is ook in het voordeel van de One, maar is ook vertekend. Dat is namelijk in zo'n korte duur niet te testen, althans niet zonder droptesten om maar iets te noemen. Accuduur krijgt de Xperia Z, maar 2 sterren. Echter heb ik nog geen last gehad van een platte accu. Design en gebruiksgemak is natuurlijk ontzettend subjectief.

Maar goed, deze tendens zie je in meer reviews over de HTC One vs Xperia Z. Wat ik overigens vreemd vind, aangezien de XZ een heerlijk toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:16
Tweakers heeft het nu eenmaal niet op Sony, das me intussen wel duidelijk geworden..... beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:20:
Dalvik sluit toch pas apps af als dat nodig is? Dus ik snap niet zo goed wat je bedoelt CLB?
Zoals ik het zeg, kan ik doorgaan met nagenoeg alle apps / games als ik tussendoor wat anders doe :p
Op m'n One X kon dat niet hoor, op m'n One X+ ook niet met alle applicaties en games...

Maar dan zal het wel aan mij liggen en specifieke software gebruiken die niet goed geschreven is ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Laatst online: 15-04 14:36

ormagon

Definitely Maybe

HollovVpo1nt schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:15:
[...]

[...]

Ik heb zelf nog geen ene foto gemaakt. Ik kijk veelal naar online vergelijkingen, zoals deze:

http://www.phonearena.com...-5-Nokia-Lumia-920_id3251
Daar verliest de Xperia Z het inderdaad, voornamelijk vanwege de overdreven ruisreductie. Maar doet het toch ook weer absoluut niet slecht. De 808 is een camera buitenbeentje met Symbian die eigenlijk geen rechtstreekse concurrent is. De Lumia 920 is wel een directe concurrent en de absolute camerakampioen. Wat dat betreft kan de Xperia Z meekomen met de iPhone 5 en Galaxy SIII en scharen zij zich gedrieën onder de Lumia 920, een prima plek. En dan valt er nog veel te winnen met softwareoptimalisatie! Ik heb toevallig net mijn oordeel over de camera wat aangepast (met veel foto's erbij). productreview: Sony Xperia Z Zwart review door ormagon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinity88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-04 21:00
HollovVpo1nt schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:15:
Uit die vergelijking kan je enkel concluderen dat de xperia z teveel noise reduction heeft en de lumia 920 te weinig.
De 808 heeft een 41mp sensor en is echt specifiek als cameraphone gemaakt. Dat merk je ook meteen aan het design door de grote bult vanachter. Dus dat die lumia 808 beter presteert is perfect normaal. De 808 heeft de beste camera van het moment. Andere fabrikanten kijken meer naar het design waardoor je een kleinere sensor nodig hebt om in de kleine behuizing te kunnen plaatsen.

Van wat ik in vergelijkingen heb kunnen zien is dat de xperia z in daglicht niet moet onderdoen voor de iphone 5 en galaxy s3. In low light is de xperia z zelfs een stuk beter, heeft helderdere foto's.
Enkel de noise reduction mag misschien wat minder agressief zijn.

Daarnaast heb je de htc one nog die ondermaats presteert. In low light kan hij misschien wat helderder zijn, maar in alle situaties is er gewoon een gebrek aan detail. 4mp is gewoon te weinig. 8mp met dezelfde grootte van pixels had een veel beter resultaat opgeleverd. Daarbij wordt er nog gebruik gemaakt van de oude backside illuminated technologie zoals in de exmor R denk ik.

Hier kan je makkelijk de kwaliteit vergelijken van xperia z met de iphone 5 :
YouTube: Xperia Z Vs iPhone 5 - SHOOTOUT - Which is Best?
YouTube: Xperia Z Vs iPhone 5 - SHOOTOUT 2, Stills - Which is Best?

op 0:53 zie je de low light performance van de exmor rs heel duidelijk YouTube: 索尼Xperia Z夜拍对比测试:狂胜Nexus 4、Note2

De xperia z heeft een heel goede camera, maar om een of andere manier verwachten de mensen hetzelfde resultaat te behalen als een lumia 808 wat heel onrealistisch is.

[ Voor 20% gewijzigd door Infinity88 op 14-03-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 808 staat in een compleet andere league inderdaad. Ook de 920 staat eenzaam aan de top. Daarna kom je bij iPhone 5, S3 en de Z. Die zijn beter te vergelijken. De S4 zal daar ook wel bijhoren. De One lijkt weer onder de volgende groep te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

ormagon schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:25:
[...]

Daar verliest de Xperia Z het inderdaad, voornamelijk vanwege de overdreven ruisreductie. Maar doet het toch ook weer absoluut niet slecht. De 808 is een camera buitenbeentje met Symbian die eigenlijk geen rechtstreekse concurrent is. De Lumia 920 is wel een directe concurrent en de absolute camerakampioen. Wat dat betreft kan de Xperia Z meekomen met de iPhone 5 en Galaxy SIII en scharen zij zich gedrieën onder de Lumia 920, een prima plek. En dan valt er nog veel te winnen met softwareoptimalisatie! Ik heb toevallig net mijn oordeel over de camera wat aangepast (met veel foto's erbij). productreview: Sony Xperia Z Zwart review door ormagon
Infinity88 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:25:
[...]

De xperia z heeft een heel goede camera, maar om een of andere manier verwachten de mensen hetzelfde resultaat te behalen als een lumia 808 wat heel onrealistisch is.
Ik verwacht totaal niet dat Xperia Z kan tippen aan 808. Die link was meer bedoeld voor de vergelijking met de L920. Ik ben van mening dat de Xperia Z niet op de gedeelde plek moet staan naast de Lumia 920, maar (gedeeld) op de eerste plek naast de iPhone 5. De Xperia Z heeft een + versie van de camera in de iPhone 5. Dat bedoel ik met potentie. En gezien Sony's expertise op camera gebied is het al helemaal onbegrijpelijk.

Maar goed, ik denk dat Sony de concurrentie voor moest zijn en daardoor onvoldoende tijd in software optimalisatie gestopt heeft. Ik denk dat 4.2 ons aangenaam gaat verassen.
alex3305 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:20:
Ook is het scherm qua kleurfouten nagenoeg gelijk aan de Xperia Z en zag ik qua kijkhoeken in andere reviews ongeveer dezelfde 'problematiek' als bij de Xperia Z. Daarnaast kan een hoop opgelost worden met kalibratie. De Japanse variant heeft overigens al een standaard kalibratie app gekregen, dus het zou me verbazen als wij die niet krijgen. Daarnaast kunnen camera problemen ook opgelost worden bij de Xperia Z. Met betrekking tot het design is het gewoonweg subjectief te noemen.

Hetzelfde met de software van de twee devices. Zo vind ik het HTC toetsenbord mooier, maar minder praktisch dan die van Sony. Maar kan ik bijna stock Android weer beter waarderen dan blink feed en alle Sense nonsens. De benchmarks zijn daarnaast ook nagenoeg bij beide toestellen goed te noemen. En dat dan de HTC One sneller is doet niets af aan de snelheid van het Sony toestel.

Mijn inziens zijn de reviews hier op Tweakers dus te subjectief te noemen. Zo vind ik het knap dat de Xperia Z IP57 is, maar dat zie je niet in de conclusie terug. Bij featureset krijgt de HTC One meer punten dan de Xperia Z, terwijl de Xperia Z wel ondersteuning heeft voor microSD en dus IP57 is. Het kopje bouwkwaliteit is ook in het voordeel van de One, maar is ook vertekend. Dat is namelijk in zo'n korte duur niet te testen, althans niet zonder droptesten om maar iets te noemen. Accuduur krijgt de Xperia Z, maar 2 sterren. Echter heb ik nog geen last gehad van een platte accu. Design en gebruiksgemak is natuurlijk ontzettend subjectief.

Maar goed, deze tendens zie je in meer reviews over de HTC One vs Xperia Z. Wat ik overigens vreemd vind, aangezien de XZ een heerlijk toestel is.
Featureset is natuurlijk meer dan alleen microsd/IP57. HTC One heeft goede speakers en een IR Blaster. Daartegenover heeft de Xperia Z WiFi miracasting, IP57 en MicroSD. Schijnbaar weegt tweakers de featureset van de One zwaarder.

[ Voor 5% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-03-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja dat is en blijft gewoon lastig :) Niet zo moeilijk doen, blij zijn met je Z!

De One heeft ook nog WiFi 802.11ac, kleiner scherm op dezelfde resolutie, misschien handige softwaretweakers die Tweakers leuk vind, zoals het automatisch versterken van de oorspeaker in luide situaties. Betere kijkhoeken, contrast. Een zeer goede frontcam (die ze helaas nooit meenemen in reviews)

En voor de Z zijn er ook nog wel meer voordelen te noemen natuurlijk. (Zeer waarschijnlijk) lichtere skin, meer volgens de Holo-rules van Google, glazen behuizing kan voor mensen iets zijn, evenals de rest van het uiterlijk.
Naamsbekendheid, men associeert Sony misschien met allerlei goede producten en HTC 'zit in de shit' enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29
HollovVpo1nt schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:31:
Daartegenover heeft de Xperia Z WiFi miracasting, IP57 en MicroSD.
Heeft iemand hier Miracast al aan de praat gekregen? Ik niet namelijk, krijg geen beeld en heb maar 1 keer geluid gekregen. En hij lijkt standaard WiFi uit te zetten als je Miracast gebruikt, en misschien wel bij WiFi Direct in het algemeen. Dit terwijl de Galaxy S3 wel gewoon WiFi + WiFi Direct tegelijkertijd actief kan hebben. Dat wil dus zeggen dat je via Miracast geen YouTube kunt kijken b.v. zonder van je mobiele data gebruik te maken. Lijkt me een beetje krom, zeker aangezien ze een YouTube icoontje in hun TV menu hebben gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:24:
[...]

Zoals ik het zeg, kan ik doorgaan met nagenoeg alle apps / games als ik tussendoor wat anders doe :p
Op m'n One X kon dat niet hoor, op m'n One X+ ook niet met alle applicaties en games...

Maar dan zal het wel aan mij liggen en specifieke software gebruiken die niet goed geschreven is ofzo :+
Tja, niet ten opzichte van jou bedoeld natuurlijk. Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld Ruzzle, dan zie je daar duidelijk dat er voor gekozen is om het niet geheel op de Android manier te doen. Als je namelijk naar een andere app switched en dan weer terug kom je netjes in het hoofdmenu. Klik je echter de app weer aan (op je hoofdscherm bijv.) dan komt het splashscreen weer. Terwijl de app gewoon nog draait, want hij start wel een stuk sneller.

Dat is in feite een foute designkeuze. Bij Whatsapp kom je dan weer netjes in het gesprek terug namelijk. Zo hoort het eigenlijk ook, want de app is niet afgesloten. Mocht je er iets vanaf willen weten, dan raad ik je aan om eens te kijken naar de Activity Lifecycle in Android.

Bij iOS (en Windows Phone) werkt dat iets anders. Daar wordt in feite de hele state van de applicatie opgeslagen in de ROM. Zodat wanneer je terugkomt de gehele applicatie gewoon verder kan gaan waar je gebleven was. Zonder splashscreen of opening of iets anders. Dat heb je zelf ondervonden bij bijvoorbeeld de contacten app op iOS, zoals je ook al in jouw recente blog schreef. Natuurlijk zijn er ook bij iOS en WP uitzonderingen, zoals services (Facebook, Twitter, etc) die in de achtergrond moeten kunnen updaten. Maar zo kun je het basaal verwoorden.

Wat dan beter is, daar is over te discussiëren. Persoonlijk vind ik dat je met 1GB+ RAM niet per se hoeft te bezuinigen op gepauzeerde apps in RAM. Waarbij het wegschrijven van de state dus overbodig wordt in de meeste gevallen. Echter is het bij Android vaak verkeerd geïmplementeerd, wat je dan eigenlijk ook niet wilt. Maar niet onder uit te komen is....
HollovVpo1nt schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:31:
[...]

Featureset is natuurlijk meer dan alleen microsd/IP57. HTC One heeft goede speakers en een IR Blaster. Daartegenover heeft de Xperia Z WiFi miracasting, IP57 en MicroSD. Schijnbaar weegt tweakers de featureset van de One zwaarder.
Natuurlijk is het meer dan alleen microSD en IP57, maar dat soort punten worden wel aangetikt als negatief bij de HTC One review. Dat de HTC One blijkbaar - daar heb ik ook al verschillen over gelezen - goede speakers heeft is altijd leuk meegenomen, maar is denk ik voor de meeste mensen geen unique selling point. De IR blaster is erg leuk, maar de software schijnt nog wat achter te lopen.

802.11ac is echt super van HTC/Qualcomm, maar heeft momenteel nog erg weinig nut. Er zijn nog te weinig apparaten die het ondersteunen en mensen halen al niet eens de volledige throughput op 802.11n, dus daarin zie ik weinig toegevoegde waarde momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmuys
Cyleo schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:36:
[...]

Gebruik je de stamina mode? Ik zat te denken dat het daar misschien aan kon liggen en dat dat de WakeUp functie disabled. En heb je zelf functies gedisabled?
Ik moet wel zeggen dat ik de stamina mode geactiveerd had maar verder geen functies disabled.
Naast een andere wekker ga ik het vanavond nogmaals proberen met een exception.

Jeetje, ik zag nu pas de review van de HTC, hoe kan de htc onder intensief gebruik 6 uur meer meepakken?
toegegeven, scherm is kleiner maar daarintegen brighter. De hardware is net weer een kinderstapje verder dan die van de Z.
Sony moet echt even optimaliseren.. de Qualcomm Snapdragon S4 Pro van de Xperia zuipt toch niet per definitie meer dan Qualcomm Snapdragon 600 ?

dat we over een uur praten.. oké. maar 6 uur verschil op intens gebruik ?
De accu's zijn nagenoeg hetzelfde.

Daarintegen is de Idle time wel schokkend van de one. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Nog maar de vraag of de test van tweakers zo betrouwbaar is, lees de review van the verge of engadget eens.

Daarnaast zijn die accu testen toch onzinnig (wie speelt er nu continue een video af), ik zou liever hebben dat ze een realistische test zouden opzetten. Ik denk dat je net als met de Z, met de one makkelijk de dag mee doorkomt, en daar gaat het de meeste mensen toch om.

[ Voor 18% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 14-03-2013 16:11 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Inderdaad. Veel realistischer en vaak betrouwbaarder zijn de ervaringen van de gebruikers zelf. Ik vind de accu van de Z echt wel ruim goed genoeg. Als ik hem echt veel gebruik kom ik er makkelijk de dag mee door. Dan zit ik op 4 uur schermtijd, waarbij de telefoon zo'n 16 uur van de lader is. Gebruik ik hem weinig, dan red ik 2 dagen en kom ik alsnog op een schermtijd van 3 uur of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blabla, dat is wel erg pro-Sony, iets minder mag best! Je Z is mooi, we weten het!
Waarom er zo'n test wordt gedaan? Omdat het scherm een grote energieslurper is, that's why!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Nu nog even wachten op de s4, maar denk dat ik toch kan zeggen dat ik erg blij met de Z ben (vanwege mijn s3 debakel absoluut geen samsung meer). Dan bleef eigenlijk alleen htc one als alternatief over. Maar ik zit liever zo dicht mogelijk op stock android (of stap over naar CM), ik vind het design van de Z mooier (maar vind de one absoluut ook erg goed eruit zien), de waterdichtheid is een top feature. Natuurlijk heeft elke telefoon zijn min en pluspunten, maar als ik alles afweeg had ik toch echt niet voor een andere telefoon gekozen.

[ Voor 5% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 14-03-2013 16:20 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:20:
Blabla, dat is wel erg pro-Sony, iets minder mag best! Je Z is mooi, we weten het!
Waarom er zo'n test wordt gedaan? Omdat het scherm een grote energieslurper is, that's why!
Zit jij niet in het verkeerde topic :+

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmuys
cordonbleu schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:14:
Inderdaad. Veel realistischer en vaak betrouwbaarder zijn de ervaringen van de gebruikers zelf. Ik vind de accu van de Z echt wel ruim goed genoeg. Als ik hem echt veel gebruik kom ik er makkelijk de dag mee door. Dan zit ik op 4 uur schermtijd, waarbij de telefoon zo'n 16 uur van de lader is. Gebruik ik hem weinig, dan red ik 2 dagen en kom ik alsnog op een schermtijd van 3 uur of meer.
Ik moet dan wel even optimaliseren, ik werk nu al de hele dag maar heb nog zo'n 24% over. (stamina activated). Het enige wat ik heb gedaan is 40 minuten GTA:VC in de trein en 2 telefoongesprekken van 5min, en een stukje browsen. (3 uur schermtijd? ) 8 uur op accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Nu online
Ben ik niet echt met je eens. Ik heb eigenlijk niks speciaals met Sony. En om dan met een zin te komen van 'je z is mooi, we weten het', dat klinkt alsof je me weg wilt zetten als Sony fanboy.
Dit is mijn eerste Sony product (naast de gratis headset) en ik ben er inderdaad zeer over te spreken. Hiervoor heb ik 3 Samsungs, een LG en een HTC gehad (allemaal smartphones). Nu dus voor het eerst een Sony. Ik heb dus wel wat ervaring met smartphones. Dus ik vind wel dat ik dan kan zeggen dat de accuduur van de Z voor een smartphone met dito scherm gewoon goed is. Meer dan 4 uur schermtijd en zo zuinig in standby haalde ik met geen van mijn andere smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Vooral de standby tijd is erg fijn, nu lijkt dit met de htc one ook goed te zijn. Zijn we dan eindelijk verlost van android battery drain bugs?

Although ik nog steeds facebook messenger niet durf te installeren, die drainde altijd mijn batterij in no time tenzij ik hem afsloot in het multitaskmenu.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ cordonblue: Was niet voor jou, maar doordat je net postte leek het daar wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het dus niet. Alle revieuws worden gedaan meteen als dat ding uitgepakt is. Misschien dat andere telefoons door het bedrijf al zijn ingespeeld. Wie weet. Een model werd getest bij de tweakers review so...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
basmuys schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 15:25:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik de stamina mode geactiveerd had maar verder geen functies disabled.
Naast een andere wekker ga ik het vanavond nogmaals proberen met een exception.

Jeetje, ik zag nu pas de review van de HTC, hoe kan de htc onder intensief gebruik 6 uur meer meepakken?
toegegeven, scherm is kleiner maar daarintegen brighter. De hardware is net weer een kinderstapje verder dan die van de Z.
Sony moet echt even optimaliseren.. de Qualcomm Snapdragon S4 Pro van de Xperia zuipt toch niet per definitie meer dan Qualcomm Snapdragon 600 ?

dat we over een uur praten.. oké. maar 6 uur verschil op intens gebruik ?
De accu's zijn nagenoeg hetzelfde.

Daarintegen is de Idle time wel schokkend van de one. :|
Ik vermoed dan dat het aan de stamina mode ligt. Hoe is dat bij de anderen waarvan hun wekkers niet afgingen?

En over de accu: Je hoort enorm veel verschillende verhalen over de accu van de One. Naar wat ik heb begrepen extrapoleert Tweakers hun testresultaten. Hier kan dus een verschil van komen, daarnaast scheelt het 0.3" ook een beetje. Feit blijft dat die 1080p schermen wel een slokje lusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Nu online
CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:35:
@ cordonblue: Was niet voor jou, maar doordat je net postte leek het daar wel op :)
Er zat 6 minuten tussen, dus daarom dacht ik van wel. Beter ff quoten dan ;)
Maar mijn punt is ook meteen duidelijk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valt me wel op dat ik geen hele mapjes met afbeeldingen kan verwijderen op de Z? wel vervelend hoor.. Kan ook niet meer op whatsapp afbeeldingen downloaden uitzetten, wel op meer telefoons maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook geen Samsung hier meer. Zowel de i8910 en S2 heb ik nooit goed aan het werk gekregen door gebrek aan ondersteuning. Bij SE en nu Sony zit dat veel beter. Eigenlijk perfect want vaak zijn de sources eerder beschikbaar dan de telefoon of update zelf. Niet voor niets dan men op XDA Sony als beste OEM ziet.

Qua batterij zie ik ze allemaal als gelijkwaardig; bagger. Software gooi ik er waarschijnlijk toch af dus dat maakt mij ook niet uit. Voor mij zijn dan uiteindelijk design, scherm, camera en rom-support belangrijk zolang de specs meer dan genoeg zijn. Tussen de One en XZ zit wat dat betreft geen merkbaar verschil, helemaal als je geen games speelt zoals mij. Toen HTC de One toonde wist ik direct dat de XZ beter bij mij zou passen qua design. De One zal best van goede kwaliteit zijn (de XZ ook trouwens), maar vind ik niet bovengemiddeld mooi. Beetje een rommeltje zoals de meeste HTC telefoons, maar dat kan komen omdat ik van cleane designs houd. Erg persoonlijk dus. Qua scherm verwachte ik dat de XZ een prima scherm had hoewel minder dan de One en dat blijkt te kloppen. Camera verachte ik gelijkwaardig maar daar blijkt de XZ dus de overhand te hebben, maar dat weet je dus niet op voorhand. Rom-support is bij Sony veel beter aangezien die wel uitgebreide kernels leveren zodat bv de camera ook daadwerkelijk werkt. HTC en helemaal Samsung maken daar een potje van.

Voor mij was de keuze dus gemakkelijk gemaakt. Ik kan me wel voorstellen dat als je een iets kleinere telefoon wilt, die beter in de hand ligt en ook nog van het HTC design houdt, dat je dan bij de One uit komt. Als de S4 weer van plastic is dan hoop ik dat Sony en HTC weer wat marktaandeel terug kunnen pakken. Tegenwoordig kun je niet meer met plastic aankomen bij een topmodel. Consumenten die bv van de iPhone afkomen zullen dat niet snel accepteren en ik verwacht dat Apple vanaf deze generatie veel klanten gaat verliezen aan Android. Hopelijk gebeurt hetzelfde met Samsung waardoor we straks weer 4 grote spelers hebben ipv 2. Mischien dat er dan 1 komt die echt op batterij gaat inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jup, de s4 wordt weer plastic fantastic :p ik koos ook de X omdat ik de one minder mooi vond, ik niet echt wilde wachte en ik sense maar niks vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Bij mij gaat accu ook zeer snel leeg, haal niet eens een halve dag. Dus moet sowieso tussendoor opladen. Gebruik voornamelijk alleen WhatsApp en andere messengers (dat zijn volgens mij echt slurperts), speel verder geen games ofzo.

En ben er al een paar x mee onder de douche geweest, maar is helaas niet goed bruikbaar onder de douche ;(. Want door de waterspetters wordt er overal op gedrukt. Ga ik van alles per ongeluk liken op Instagram bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xileS schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:03:
Bij mij gaat accu ook zeer snel leeg, haal niet eens een halve dag. Dus moet sowieso tussendoor opladen. Gebruik voornamelijk alleen WhatsApp en andere messengers (dat zijn volgens mij echt slurperts), speel verder geen games ofzo.

En ben er al een paar x mee onder de douche geweest, maar is helaas niet goed bruikbaar onder de douche ;(. Want door de waterspetters wordt er overal op gedrukt. Ga ik van alles per ongeluk liken op Instagram bv.
Omg serieus? Bij mij kan ik 2 dagen halen met alleen dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504714

Ik haal ook makkelijk de 36 uur in de stamina mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Anoniem: 504047 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:05:
[...]

Omg serieus? Bij mij kan ik 2 dagen halen met alleen dat!
Ja helaas wel, maar was ook met me vorige telefoons (daarmee haalde ik wel vaak einde van de dag nog wel). Dus zal ook wel aan mijn gebruik liggen. Alleen met me XZ is wel veel extremer moet ik zeggen ;s. Maar heb hem nog maar een weekje, hopelijk wordt het nog beter.

Misschien ook juist dat ik hem pas heb, dat ik hem vaker pak om even scherm aan te zetten. Soort verslaving lijkt het wel, mijn horloge draag ik al jaren alleen voor het sier xD.

[ Voor 4% gewijzigd door xileS op 14-03-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xileS schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:20:
[...]

Ja helaas wel, maar was ook met me vorige telefoons (daarmee haalde ik wel vaak einde van de dag nog wel). Dus zal ook wel aan mijn gebruik liggen. Alleen met me XZ is wel veel extremer moet ik zeggen ;s. Maar heb hem nog maar een weekje, hopelijk wordt het nog beter.

Misschien ook juist dat ik hem pas heb, dat ik hem vaker pak om even scherm aan te zetten. Soort verslaving lijkt het wel, mijn horloge draag ik al jaren alleen voor het sier xD.
nee nee dat is het echt niet, ik denk dat je batterij nog niet ingewerkt is. Ik kan spelletjes doen, whappen en twitteren tegelijk + de browser en ik haal het drie dubbele van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Anoniem: 504714 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:06:
Ik haal ook makkelijk de 36 uur in de stamina mode.
En ik 40 zonder stamina. Screen-on tijd van ongeveer 2u.

Nogmaals kijk even naar de batterijverbruik, want het kan zijn dat je last heb van zowel de Mediaserver-bug als de Maps-bug in Jelly bean. alex3305 in "[Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
xileS schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:03:

Geen facebook messenger gebruiken (als je die gebruikt), dat is echt battery drainer nummer 1 (althans was op de s3 zo).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:43:
[...]

Geen facebook messenger gebruiken (als je die gebruikt), dat is echt battery drainer nummer 1 (althans was op de s3 zo).
Klopt en die location trackers in maps/latitude/facebook. Gaat ook nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Laatst online: 14-03 12:04
Me happy, net mn 2e XZ gekregen na lang wachten bij vodafone.

Mijn vorige had ik bij t-mobile besteld, echter kreeg ik bij VF een veel beter aanbod. Er was in principe niks mee, op de notificatieled+1 dode pixel na dan.

Deze lijkt van het bovenstaande geen last te hebben. Ik zal later mijn bevindingen opnieuw met jullie delen. De laatste keer dat ik het toestel had was het namelijk slechts een paar dagen in mijn bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:43:
[...]

Haha die heb ik toevallig gisteren of eergisteren geïnstalleerd xD. Hmm aangezien ik al de facebook app zelf erop heb staan kan die opzich er wel af ja. Jammer dat het zo'n slurper is, maar dat gevoel heb ik bij meerdere messenger apps. Heb daarnaast nog WeChat, Viber, Couple en natuurlijk WhatsApp draaien. Alleen die 1e 2 gebruik ik amper, maar heb dat soms nodig voor de mensen die me daarop willen bereiken.

Heb gisteren trouwens Google Now ook maar uitgeschakeld, wat een onzin zeg. Zie het nut er nog niet echt van in. Gaf steeds een melding als ik even weg was van huis dat ik nog bv 17 minuten moet reizen om thuis te komen. Google wist zelfs waar ik woon -.-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 09:51
lol

Zo trek je die batterij idd wel snel leeg. 5 van die chatprogs naast elkaar die (bijna) continu verbinding willen met wifi of 3g. Hou het bij 1 of 2 en dan zal je batterij een stuk langer meegaan denk ik.

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xileS schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:28:
[...]

Haha die heb ik toevallig gisteren of eergisteren geïnstalleerd xD. Hmm aangezien ik al de facebook app zelf erop heb staan kan die opzich er wel af ja. Jammer dat het zo'n slurper is, maar dat gevoel heb ik bij meerdere messenger apps. Heb daarnaast nog WeChat, Viber, Couple en natuurlijk WhatsApp draaien. Alleen die 1e 2 gebruik ik amper, maar heb dat soms nodig voor de mensen die me daarop willen bereiken.

Heb gisteren trouwens Google Now ook maar uitgeschakeld, wat een onzin zeg. Zie het nut er nog niet echt van in. Gaf steeds een melding als ik even weg was van huis dat ik nog bv 17 minuten moet reizen om thuis te komen. Google wist zelfs waar ik woon -.-.
En Talk die voorgeïnstalleerd staat. Die apps pushen constant dus dat gaat geen enkele telefoon leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Nou hier doet notificatielampje het nu ook niet meer helaas. Zal wel even door topic speuren of daar oplossing voor was, maar volgens mij nog niet toch ? Niet zo heeel erg en ben verder echt SUPER blij met het toestel. Ben echt in love !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 09:51
Anoniem: 200536 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:58:
[...]

En Talk die voorgeïnstalleerd staat. Die apps pushen constant dus dat gaat geen enkele telefoon leuk vinden.
Oh ja thanks, meteen ff uitgezet.

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naast root werkt nu ook CWM recovery perfect voor locked bootloaders :). Nog ff wachten tot vanavond op een display calibration poort.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 200536 op 14-03-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-05 12:36
Inderdaad, daarstraks de black tool en navbar mod geinstalleerd. In cwm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krotwijk schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:26:
Inderdaad, daarstraks de black tool en navbar mod geinstalleerd. In cwm
Kan dat al zonder aparte deodexed rom te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
Anoniem: 200536 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:27:
[...]

Kan dat al zonder aparte deodexed rom te installeren?
Ja, deze gaat prima

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2180168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel vreemd dat er met grote grote letters Requires a deodexed rom staat hehe. Geen force-closes en verdwijnende balk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
Anoniem: 200536 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:42:
[...]

Wel vreemd dat er met grote grote letters Requires a deodexed rom staat hehe. Geen force-closes en verdwijnende balk?
Nergens last van, hij is ook de medemaker van de cwm en zei gisteren zelf tegen mij om hem te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 401234

Luister, als je ergens stage loopt (of werkt later) kun je er beter voor zorgen dat je jezelf een beetje normaal opstelt richting users/klanten. Je kan niet op zo'n manier reageren richting je userbase. Het mag best subtieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
Anoniem: 401234 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:51:
[...]

Luister, als je ergens stage loopt (of werkt later) kun je er beter voor zorgen dat je jezelf een beetje normaal opstelt richting users/klanten. Je kan niet op zo'n manier reageren richting je userbase. Het mag best subtieler.
Clb is ook een groot aanhanger van de htc one, daar op het forum de volgende uitspraak van hem

CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:54:

http://www.theverge.com/2013/3/11/4086390/htc-one-review is weer beter te lezen dan die mobile shit
8.3 is toch reuzemooi, dat is 'n dikke voldoende De Z kreeg (terecht) een heel punt minder

Display scoort een whopping 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29
Ik ben er eindelijk aan toe gekomen om wat vergelijkende video-opnames te maken tussen m'n S3 en m'n XZ:
YouTube: Sony Xperia Z vs. Samsung Galaxy S3: Video Camera Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zA8lgYcl.jpg
(wel op full HD kijken)

Let dus wel: dit gaat over video, niet over foto. De 'foto's' die te zien zijn, zijn snapshots uit video-opnames.

Algemeen oordeel (deels subjectief, maar wie zegt dat de XZ scherper is dan de S3 is gewoon blind :+ ):
  • Galaxy S3 levert scherper beeld
  • Galaxy S3 levert helderder beeld (als in: meer licht)
  • Xperia Z heeft beter geluid, minder schel
  • Zoom van Xperia Z is belachelijk, maximale zoom waarde is compleet onbruikbaar en kan te makkelijk per ongeluk worden 'behaald', hadden ze beter conservatiever kunnen instellen
  • Alleen in bepaalde specifieke situaties (b.v. HDR-waardige situaties en bij het opnemen van beeldschermen) presteert de video-camera van de XZ beter dan die van de S3
Waar voor foto's er nog goede prestaties uit te persen zijn door handmatig de EV waarde te compenseren, en foto's dan beter zijn dan die van de S3 (of minstens gelijkwaardig), zit zoiets er bij de video niet in helaas.

En nu dit nog even in m'n product review verwerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
JediUberknaft schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:00:
Nou hier doet notificatielampje het nu ook niet meer helaas. Zal wel even door topic speuren of daar oplossing voor was, maar volgens mij nog niet toch ? Niet zo heeel erg en ben verder echt SUPER blij met het toestel. Ben echt in love !
Volgens mij (kwam ik net achter) is het LEDje uitgeschakeld als je in Stamina Mode zit, misschien is dat het per ongeluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
krotwijk schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:56:
[...]

Clb is ook een groot aanhanger van de htc one, daar op het forum de volgende uitspraak van hem

CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:54:

http://www.theverge.com/2013/3/11/4086390/htc-one-review is weer beter te lezen dan die mobile shit
8.3 is toch reuzemooi, dat is 'n dikke voldoende De Z kreeg (terecht) een heel punt minder

Display scoort een whopping 10
sorry maar the verge is wel erg anti sony. Vergelijken we bijvoorbeeld de design score, waarom maar een 7 voor de xperia z en een 9 voor de one. Behalve het scherm, waar is de one nou echt beter in?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krotwijk schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:44:
[...]

Nergens last van, hij is ook de medemaker van de cwm en zei gisteren zelf tegen mij om hem te proberen
Thanks. Is maar 1 file wat deze theme overschrijft dus gemakkelijk ongedaan te maken. Werkt nog prima.

Afbeeldingslocatie: http://s4d2.turboimagehost.com/t1/15392313_a.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:09:
[...]

sorry maar the verge is wel erg anti sony. Vergelijken we bijvoorbeeld de design score, waarom maar een 7 voor de xperia z en een 9 voor de one. Behalve het scherm, waar is de one nou echt beter in?
Dat vind ik dus ook, 2 verschillende reviewers en ook geen echte meetwaardes waarmee vergeleken wordt. Hoe subjectief kan een reviewer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
Ook lekker om de zwartwaarde zo te testen.
http://www.gsmarena.com/t..._and_s_iii-news-5701.php#

Vind zelf het zwart echt veel beter dan op de foto eruit zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Zozo, op gsmarena scoort de Xperia Z bij de daily hits 3 keer zo hoog als de HTC One :)

Ik moet zeggen dat ik de One (net als de One X), een zeer mooi toestel vind, maar tot nu toe ben ik nog dik tevreden met mijn Z.

[ Voor 42% gewijzigd door SToRM666 op 14-03-2013 20:22 ]

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 21 ... 83 Laatste

Let op:
Berichten met als onderwerp winkels, prijzen, aanbiedingen en levertijdenmoeten in het Levertijden- en prijzentopic.
Alles over accessoires hoort in het accessoiretopic.
Alles over rooten, custom roms, etc hoort in het rooten en custom rom topic

Voeg een screenshot van het batterijgebruikoverzicht toe wanneer je problemen hebt met je batterijduur.

Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.