basmuys schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:40:
Oh man, ik heb het witte model sinds gisteren, en wat een prachtig toestel!!
batterij ging wel dramatisch snel leeg helaas. maargoed, hopelijk de eerste cycles, en het fijt dat ik de batterij wilde drainen .. ik kom toch op een aantal angstige puntjes.
1. Het klepje van de micro usb sluit niet helemaal lekker aan voor mijn gevoel (dus contact met water vermijd ik zeker, ik heb niet het idee dat hij dat zou overleven)
2. het klepje van de headphone jack. (zal deze mijn broekzak overleven?) ik wind het maar een eng gebeuren.
3. helderheid. maar had ik kunnen verwachten (van de reviews). Het is hoe dan ook meer dan voldoende maar toch.. had hem graag wat brighter. aan de andere kant kan ik me bedenken dat dat behoorlijk funest voor de batterij is)
4. volume had voor mij wat harder gemogen. AKG Q701 kan in de kast, niet genoeg power om fatsoenlijk te luisteren
5. ik merk toch wel wat shocky buisiness soms. (niet storend) maar als ik iedereen hoor over hoe smooth de interface is begin ik aan mijn telefoon te twijfelen.
6. De MSC (Mass storage) is niet te activeren op de interne opslag.. JAMMER

, MTP transfer gaat vaak traaaaag
Al met al 8/10.. in iedergeval het mooiste toestel dat ik in bezit heb gehad.
1. had ik het zelfde idee, maar goed mijne heeft de watertest overleefd.
2. goed punt, ik ben ook bang dat deze een keer ergens achter blijft haken, de bluetooth oordopjes zijn nog steeds niet bestelbaar helaas.
3. ik vind de helderheid echt prima, hou zelf 50% binnenshuis. Buiten in volle zon in het scherm ZEER goed leesbaar op 100%, snap niet dat mensen zo'n overdreven helder scherm willen.
4. zijn er echt zoveel mensen die hun phonespeaker gebruiken voor het luisteren van muziek?
edit: niet goed gelezen, dus volume met headset? Misschien komt daar nog een mod voor, denk eerder dat het softwarematig gelimiteerd is. Voor de galaxy s3 had je in ieder geval een mod voor meer volume etc.
5. telefoon loopt soepel, alleen de sony launcher is niet de allersnelste. Probeer anders een nova of apex launcher.
[
Voor 5% gewijzigd door
NinTeNdO_FrEaK op 13-03-2013 14:31
]