Op het moment dat die recon iemand gelocked heeft, kan iedereen er met een lock-on wapen op schieten. Zelfs als die tank/heli/ of wat dan ook, niet in je LoS zit.gstoffers schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:59:
[...]
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat die recon class wat meer team waarde krijgt.
Recon heeft sowiezo al veel waarde voor het team met zijn C4 en mogelijkheid tot close combat.
Motion mines zijn terug, en zijn lock-on device is al stukken makkelijker dan de rommel waar we in BF3 mee zaten.
Ik heb erg veel recon gespeeld in de beta, maar heb geen bolt-action rifle aangeraakt. Veel teveel lol met C4 plakken en carbines.
Motion mines zijn terug, en zijn lock-on device is al stukken makkelijker dan de rommel waar we in BF3 mee zaten.
Ik heb erg veel recon gespeeld in de beta, maar heb geen bolt-action rifle aangeraakt. Veel teveel lol met C4 plakken en carbines.
[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 18-10-2013 21:13 ]
Oh wait the vocal minority.....Tsurany schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:04:
[...]
Inderdaad. Vroeger zaten Road to Rome en Secret Weapons of WWII gewoon bij de launch erbij. En Special Forces, Euro Force en Armored Fury zaten er ook gewoon bij.
Oh wait...
Ga anders even tellen hoeveel maps BF1942 bij release had, daarna BF2 en daarna BF3.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
snipen is toch maar kut nu ivgl met bf3..unfor schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:10:
Recon heeft sowiezo al veel waarde voor het team met zijn C4 en mogelijkheid tot close combat.
Na de Spas, is de M98B het wapen waar ik de meeste kills mee heb in bf3..
Lekker rushen enzo, of gewoon chil cover geven voor teammates. Je kon er tenminste headshots mee maken.. (736 van de 1108 kills waren blijkbaar headshots

True, maar je moet ook wel rekening houden met wat er allemaal in de maps zaten toen van objects & what not.. Het zal een stuk minder lang geduurd hebben om zo'n map te maken dan een map in bf3/4..Help!!!! schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:20:
[...]
Oh wait the vocal minority.....
Ga anders even tellen hoeveel maps BF1942 bij release had, daarna BF2 en daarna BF3.
Zo iets kon je zelf in de Far Cry 2 map editor maken
[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 18-10-2013 21:26 ]
Iedereen heeft hoog headshot percentage met bolt actions (ik ook 70%), maar dat komt ook doordat als je geen headshot schoot, je je enemy meestal afmaakte met pistolSmokingCrop schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:22:
[...]
Na de Spas, was de M98B het wapen waar ik de meeste kills mee heb in bf3.. (736 van de 1108 kills waren blijkbaar headshots)
En de DLC voor BF4 is ook geen 50 euro, die zijn nog minder dan 20 euro per stuk. Enkel als jij van te voren alle DLC alvast wilt kopen ben je 50 euro kwijt.nero355 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:59:
Die waren geen 50 € maar 29,95 € en IMHO paste die prijs bij BF2:SF gewoon PERFECT!!!
Dat jij die DLC mappen niet interessant vind is een geheel ander verhaal.BF3:Premium vind ik totaal niet interessant, behalve de wapens misschien die je kan unlocken. De meeste maps/levels zijn totaal niet leuk om te spelen
De DLC zooi die je een tijdje geleden gratis kon activeren heb ik ook alleen vanwege de assignments gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt! De vanilla mappen en 1 of 2 mappen van de B2K DLC die bij mijn Limited Edition zat zijn veel interessanter.
Wil jij dit met dit vergelijken?Help!!!! schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:20:
Oh wait the vocal minority.....
De mappen van BF1942 waren lang niet zo complex als de mappen in BF2. En die waren weer lang niet zo complex als in BF3. En die weer niet zo complex als die in BF4. Je krijgt minder mappen maar de mappen zelf zijn weer een stuk uitgebreider.
Ik snap werkelijk niet wat het probleem is. De DLC kan je zien als losse expansions met wat minder content per stuk maar ook een stukje goedkoper. Je kan precies uitkiezen welke DLC je wel wilt kopen en welke niet. Wil je alle DLC hebben schaf je premium aan, dan krijg je naast de DLC ook nog wat extra kleinigheidjes.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
uuhMsi92 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:03:
[...]
Nou nee? ik weet niet hoor maar 'vroeger' had je een spel met ~9 maps en dat was het.
Nu heb je 9 maps en een DLC snappen mensen het nog steeds niet? kom niet aan met je vroeger had je een volle game en nu moet je dlcs kopen voor een volle spel.
vroeger had je 9 maps bij de release en dat was het.
Nu heb je 9 maps en dlcs die maps toevoegen + nieuwe spel modes

alle oude mp spellen kwamen met meer dan 9 mappen

Verwijderd
niet zo complex.... ? leg maar is uit want ik was nog altijd even lang bezig met maken van een map uit BF1942 als in BF2Tsurany schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:39:
[...]
En de DLC voor BF4 is ook geen 50 euro, die zijn nog minder dan 20 euro per stuk. Enkel als jij van te voren alle DLC alvast wilt kopen ben je 50 euro kwijt.
[...]
Dat jij die DLC mappen niet interessant vind is een geheel ander verhaal.
[...]
Wil jij dit met dit vergelijken?
De mappen van BF1942 waren lang niet zo complex als de mappen in BF2. En die waren weer lang niet zo complex als in BF3. En die weer niet zo complex als die in BF4. Je krijgt minder mappen maar de mappen zelf zijn weer een stuk uitgebreider.
Ik snap werkelijk niet wat het probleem is. De DLC kan je zien als losse expansions met wat minder content per stuk maar ook een stukje goedkoper. Je kan precies uitkiezen welke DLC je wel wilt kopen en welke niet. Wil je alle DLC hebben schaf je premium aan, dan krijg je naast de DLC ook nog wat extra kleinigheidjes.

Ze hadden geen complexe omgevingen. Het waren vrij open ruimten met hier en daar wat objecten. Niet te vergelijken met mappen uit de latere delen die veel voller waren. De mappen krijgen steeds meer diepte door hoogteniveaus, objecten, destruction,...Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:52:
[...]
niet zo complex.... ? leg maar is uit want ik was nog altijd even lang bezig met maken van een map uit BF1942 als in BF2
Dat jij net zo lang bezig bent met een map maken zie ik verder niet als relevant.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Windows 8.1 is een afgrijselijke update.. Internet Explorer werkt niet meer, en de Mark C mouse acceleration fix is onder Windows 8.1 ook niet meer te gebruiken, wat betekent dat je met muis acceleratie zult moeten gamen..
Gadverdamme wat worden we weer genaaid door Microsoft..
Geen idee waar je het over hebt.Jovas schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:01:
Windows 8.1 is een afgrijselijke update.. Internet Explorer werkt niet meer, en de Mark C mouse acceleration fix is onder Windows 8.1 ook niet meer te gebruiken, wat betekent dat je met muis acceleratie zult moeten gamen..
Geen last van acceleratie, IE werkt gewoon..
Precies hetzelfde hier. Werkende Internet Explorer en een werkende fix. Ik zie geen problemen met de update van Windows 8.1, ik had enkel wat gezeur met Start8 maar na een update daarvan was dit ook opgelost.
Fix werkt hier ook gewoon nog prima? Wat is bf3 dan opeens weer ouwe meuk, speelde het net even.
Toch al teveel gewend aan bf4... was het maar de het eind van de maand.
Ik heb BF3 er af gegooid, paar dagen geleden nog even rank100 behaald, ben ik daar ook klaar mee.charrel schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:06:
Fix werkt hier ook gewoon nog prima? Wat is bf3 dan opeens weer ouwe meuk, speelde het net even.
Speel nu weer wat BC2, dat blijft toch stukken fijner dan BF3 IMO.
Dat SV98 geluid alleen al
Even wat nostalgie, hoewel het niet eens zo lang geleden is
[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 18-10-2013 22:15 ]
Hebben jullie een schone ISO installatie van win 8.1 gedaan? En zo ja, waar heb je de ISO gedownload? Ik heb een update gedaan via de Microsoft Store vandaag. Internet Explorer werkt niet meer, de mouse fix wel nadat ik een paar keer op + gedrukt heb tijdens de Mouse Acceleration Recorder:
http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html
http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Wie gebruikt er nou nog Internet Explorer?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
hoogte niveau's als in de supermanbug in berlin! je kon daar genoeg gebouwen in en trappen op.Tsurany schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:57:
[...]
Ze hadden geen complexe omgevingen. Het waren vrij open ruimten met hier en daar wat objecten. Niet te vergelijken met mappen uit de latere delen die veel voller waren. De mappen krijgen steeds meer diepte door hoogteniveaus, objecten, destruction,...
Dat jij net zo lang bezig bent met een map maken zie ik verder niet als relevant.
en destruction is prebaked in het object dus zo speciaal is niet in BF3/4
Maar jij misbruikt het woordje complex want jij refereert dat we daarom ook zo weinig mappen krijgen tegenwoordig
.
maar tools evolueren hoor, dat is stukje levelution plus business modellen veranderen.
Is mijn dedicated BF3 browser
Wait whut ?!unfor schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:09:
Even wat nostalgie, hoewel het niet eens zo lang geleden is
[video]
- No scoped aimen en het werkt nog ook.
- Suppression die je kogels niet 180 graden de verkeerde kant op stuurt.
- Snelle actie zonder irritante ingebouwde vertragingen zoals quickscopen en kits oppakken zonder gezeik.
- Hitboxes en hitmarkers die nog werken ook!
En dit allemaal van DICE
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Moet je nou weer met die onzinnero355 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:45:
[...]
Is mijn dedicated BF3 browserVoor de rest doe ik er niks mee.
if (!coffee) {
Work = false; }
Jah bc2 was fun en niet zo bugged als bf3, het plezier wat ik had met bc2 heb ik tot nu toe nog niet weer gezien in bf3 en bf4 beta.
Heb mooie tijden gehad op EA UK en met de members zoals unfor.
Heb mooie tijden gehad op EA UK en met de members zoals unfor.
Ik word daar nou echt niet blij van. Lijkt wel COD of zo. Dat kan misschien ook aan de bewerking liggen, maar toch.nero355 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:45:
[...]
[...]
Wait whut ?!
- Snelle actie zonder irritante ingebouwde vertragingen zoals quickscopen en kits oppakken zonder gezeik.
En dit allemaal van DICEw00t!
Ryzen 3600 - GTX1060
Heiligschennis wat je daar zegt.Daanieyel schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:51:
[...]
Ik word daar nou echt niet blij van. Lijkt wel COD of zo. Dat kan misschien ook aan de bewerking liggen, maar toch.
- DaniëlWW2
- Niet online
Jij hebt zeker nooit BFBC2 gespeeld?nero355 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:45:
[...]
[...]
Wait whut ?!
BF3 zijn hitregistratie was haast perfect in vergelijking met BFBC2.

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-10-2013 22:57 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
BFBC 2 de console game voor Pc.
Er waren ook meer dan genoeg problemen met BFBC 2.
Geen prone , niet schuin lopen , kleine maps ,kale maps , slecht damage model , rare recoil patronen ,
ook rare hitreg , CG laucher (Sniper) , Lichtgevende sneeuw maps , bush wookies , slechte voertuigen gameplay enz. enz. enz.
Straks met BF5 was BF3 weer geweldig en BF4 kut zo gaan we elke keer weer door
Geen prone , niet schuin lopen , kleine maps ,kale maps , slecht damage model , rare recoil patronen ,
ook rare hitreg , CG laucher (Sniper) , Lichtgevende sneeuw maps , bush wookies , slechte voertuigen gameplay enz. enz. enz.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
- DaniëlWW2
- Niet online
http://blogs.battlefield.com/2013/10/road-to-bf4-rewards/
Nieuwe blog. Lijkt er op dat er nu maar 100 levels zijn.
Wordt ik misschien ook nog eens een sh*tbucket.
Als er 45 levels zijn weggevallen verklaard dat wel waarom ik het gevoel had alsof het levelen in de BF4 beta trager ging dan in BF3.DanielWW2 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:19:
if (!coffee) {
Work = false; }
vind het allemaal wat bijzonderder opgeschreven dan het echt allemaal is, maar vind het er zelf allemaal wel goed uit zien
vind het allemaal wat bijzonderder opgeschreven dan het echt allemaal is, maar vind het er zelf allemaal wel goed uit zien
[ Voor 53% gewijzigd door Gropah op 19-10-2013 14:49 ]
Ik vind het nieuwe systeem met de unlocks per squad niet helemaal geslaagd. Het feit dat je niet direct jouw favoriete unlock kan gebruiken vind ik persoonlijk nogal een achteruitgang.
Weet iemand of deze unlocks ook worden geschaald met de hoeveelheid man in een squad?
Dat je niet twee keer zo lang doet over de unlocks halen met een squad van twee man in plaats van vier?
Weet iemand of deze unlocks ook worden geschaald met de hoeveelheid man in een squad?
Dat je niet twee keer zo lang doet over de unlocks halen met een squad van twee man in plaats van vier?
[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 19-10-2013 14:50 ]
Hm daar heb ik niet op gelet. Ik weet inderdaad niet of het bijv 200 punten per member is, of gewoon 1000 punten die behaald moeten worden om de volgende squad unlock te krijgen. Ik gok zelf het 2e.Zinloos1 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:06:
Ik vind het nieuwe systeem met de unlocks per squad niet helemaal geslaagd. Het feit dat je niet direct jouw favoriete unlock kan gebruiken vind ik persoonlijk nogal een achteruitgang.
Edit: die unlockes heb je trouwens alle 4 redelijk snel per potje. Mits je redelijk goed speelt natuurlijk. Ik denk dat je ze na 10min wel alle 4 kunt hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door Gropah op 19-10-2013 14:50 ]
Dat verwacht ik niet. DICE wilt teamwork aanmoedigen en daar helpen grote squads juist bij. Met twee man heb je ook sneller een squadwipe en val je sneller terug in levels. Ik reken dan op X aantal punten per level en geen multiplier op basis van het aantal squadleden.Zinloos1 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:06:
Anders zouden de solo spelers alsnog snel kunnen progressen op deze wijze.
Maar met een squadwipe zak je snel terug in level dus dan kan je weer opnieuw beginnen de laatste te halen. Ik verwacht dat ze het zo balanceren dat ook de slechte squads deze aan het eind van de ronde kunnen halen.Basekid schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:08:
Hm daar heb ik niet op gelet. Ik weet inderdaad niet of het bijv 200 punten per member is, of gewoon 1000 punten die behaald moeten worden om de volgende squad unlock te krijgen. Ik gok zelf het 2e.
Edit: die unlockes heb je trouwens alle 4 redelijk snel per potje. Mits je redelijk goed speelt natuurlijk. Ik denk dat je ze na 10min wel alle 4 kunt hebben.
[ Voor 90% gewijzigd door Tsurany op 19-10-2013 14:15 ]
Waar ik trouwens erg naar uit kijk de eerste paar dagen, is alle levolution events van de maps waar nog niet bekend is wat er nou echt gaat gebeuren. Of is dat toch al bekend?
Zover ik weet weten we maar bij ongeveer de helft van de mappen wat er veranderd:
-Skyscraper stort in
-Storm komt en schip strand
-Dam breekt en stad loopt vol met water
-Antenne stort in
Zover ik weet weten we maar bij ongeveer de helft van de mappen wat er veranderd:
-Skyscraper stort in
-Antenne stort in
Iemand enig idee hoe betrouwbaar dit is?
http://www.xboxlivesync.n...code-kopen-bestellen.html
Lijkt me vrij goedkoop..
Lijkt me vrij goedkoop..
Dat is het volgens mij wel. Ik hoop dat het wat heftiger wordt dan wat we tot nu toe gezien hebben. Geen vloedgolf terwijl een gigantisch hoog gebouw instort is wat ongeloofwaardig.Basekid schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:51:
Waar ik trouwens erg naar uit kijk de eerste paar dagen, is alle levolution events van de maps waar nog niet bekend is wat er nou echt gaat gebeuren. Of is dat toch al bekend?
-Skyscraper stort in
-Antenne stort in
Verwijderd
zo weg gehaald voor dat er meer over de roze gaan
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2013 16:22 ]
Weetje, er staat zo'n ontiegelijk grote rood/roze opmerking met daar in BOLD nog wel het volgende:Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:08:
ik heb nu GPU MSI R6870 HAWK 930MHz 1GHz in mijn pc zitten , is het nodig meer power te hebben ??
ik weet dat ik die kan over klokken maar moet daar even wel kijken hoe dat moet zonder hem op te blazen, ik heb ergens gelezen dat je voor BF4 eigenlijk wel 2 GHz geheugen moet hebben om die goed te kunnen spelen .
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken.
[PC] Battlefield 4 Beta hardware/problemen topic succes
Online Gamekeys kopen - Deel IIPeter91 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:57:
Lijkt me vrij goedkoop..
if (!coffee) {
Work = false; }
Over de meeste mappen is sowieso erg weinig bekend, meer dan een paar screenshots zijn er niet en voor een aantal mappen zijn er zelfs geen screenshots. Hainan Resort en Dawnbreaker lijken me erg interessant maar er is nog maar erg weinig bekend over die mappen.Basekid schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:51:
Zavod 311:
As part of the new Levolution feature, players can detonate a warhead to bring down a massive chimney in the game, which alters the map and gameplay.
Ik vond de eerste blik op Levolution en dus het omvallen van de toren wel wat tegenvallen, niet alleen het feit dat er geen golf kwam (gewoon visueel aspect, maar kon inderdaad wel ingevoegd worden), maar ook het feit dat de "hitbox" zeg maar van de toren gigantisch groot was waardoor als je eraf sprong je nog steeds de helft van de tijd gewoon doodging ... + Zoals zo vaak al gezegd geweest vind ik dat ze het neerhalen van de toren wel wat moeilijker mogen maken, of tenminste een ticketlimit erop kunnen zetten alvorens ie neerkomt.partyondude schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:00:
[...]
Dat is het volgens mij wel. Ik hoop dat het wat heftiger wordt dan wat we tot nu toe gezien hebben. Geen vloedgolf terwijl een gigantisch hoog gebouw instort is wat ongeloofwaardig.
Hoop dat de events op de andere maps wat later in de games gebeuren, en je niet op onnozele manieren doden
In de final van BF4 wordt het moeilijker om de toren neer te halen, dat is ondertussen al door DICE bevestigd
Ik hoop dat ze wat random events toevoegen. Het wordt op het laatst wel eentonig als die toren elk potje naar beneden gehaald wordt...JimDB schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:21:
[...]
Ik vond de eerste blik op Levolution en dus het omvallen van de toren wel wat tegenvallen, niet alleen het feit dat er geen golf kwam (gewoon visueel aspect, maar kon inderdaad wel ingevoegd worden), maar ook het feit dat de "hitbox" zeg maar van de toren gigantisch groot was waardoor als je eraf sprong je nog steeds de helft van de tijd gewoon doodging ... + Zoals zo vaak al gezegd geweest vind ik dat ze het neerhalen van de toren wel wat moeilijker mogen maken, of tenminste een ticketlimit erop kunnen zetten alvorens ie neerkomt.
Hoop dat de events op de andere maps wat later in de games gebeuren, en je niet op onnozele manieren doden
An a day keeps the doctor away.
Ik ben benieuwd wat voor vehicles op die map zullen zijn. Jeeps en zon grote fabriekscomplex is cool.Tsurany schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:17:
[...]
Over de meeste mappen is sowieso erg weinig bekend, meer dan een paar screenshots zijn er niet en voor een aantal mappen zijn er zelfs geen screenshots. Hainan Resort en Dawnbreaker lijken me erg interessant maar er is nog maar erg weinig bekend over die mappen.
Zavod 311:
As part of the new Levolution feature, players can detonate a warhead to bring down a massive chimney in the game, which alters the map and gameplay.
- DaniëlWW2
- Niet online
Levolutution kan mij echt geen bal schelen. Yay je kan een toren opblazen. Na 2 of 3 keer kon het mij al niks meer schelen. Ik heb veel meer interesse in het volgende:
Ik heb niet een keer burstfire gebruikt omdat ik totaal geen moeite had om on target te blijven. Wat mij interesseerde was dat de AK-12 werd bestempelt als een "low recoil" wapen. Dat zou dus betekenen dat er heel wat wapens met een hogere RPM meer recoil zullen hebben. Dat lost voor een groot deel het geen recoilprobleem op.-Reduced the fire rate of the AK12 in burst from 1000rpm to 750rpm. The rate of fire was too high when combined with the low recoil of the weapon, making it more powerful than intended in burst mode.
Tanks !!! in ieder geval.Ekstergroen schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:58:
[...]
Ik ben benieuwd wat voor vehicles op die map zullen zijn. Jeeps en zon grote fabriekscomplex is cool.
Want als de bom afgaat sluit je een stuk van de map af voor voertuigen.
Dat heb ik gehoord op Youtube van iemand die deze map heeft gespeeld.
En de fabriek op zich is net zo als scrapmetal uit BF3.
[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 19-10-2013 17:14 ]
Waar heb je het nou over. Vroeger had je een propellervliegtuig en nu een straalvliegtuig. Daar moest relatief net zo hard aan gewerkt worden om het af te krijgen. Iets met toenemende efficientie, kennis, produktietools etc.Tsurany schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:39:
[...]
En de DLC voor BF4 is ook geen 50 euro, die zijn nog minder dan 20 euro per stuk. Enkel als jij van te voren alle DLC alvast wilt kopen ben je 50 euro kwijt.
[...]
Dat jij die DLC mappen niet interessant vind is een geheel ander verhaal.
[...]
Wil jij dit met dit vergelijken?
We zijn niet te dom om te snappen wat DLC is.Ik snap werkelijk niet wat het probleem is. De DLC kan je zien als losse expansions met wat minder content per stuk maar ook een stukje goedkoper. Je kan precies uitkiezen welke DLC je wel wilt kopen en welke niet. Wil je alle DLC hebben schaf je premium aan, dan krijg je naast de DLC ook nog wat extra kleinigheidjes.

DLC kost ontwikkeltijd net als als attachments en killstreaks etc die ook nog eens moeilijk te finetunen zijn. Ik vind DLC, battlepacks, voorrang in waiting queue's, een plethora aan gamemodes en aanverwante zaken een vorm van uitmelken en gebrek aan focus. Ik betaal liever voor finetuning van de BF core gameplay, pletten van longstanding bugs enzo.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik zeg dan ook niet dat ze niet zoveel technische ontwikkeltijd kosten maar erg complex waren ze niet. De mappen die je nu hebt zijn vele malen complexer en daardoor heb ik minder behoefte aan een grote diversiteit aan mappen. Een enkele map in BF4 zou mij veel langer bezighouden dan een enkele map in BF1942.Help!!!! schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:35:
Waar heb je het nou over. Vroeger had je een propellervliegtuig en nu een straalvliegtuig. Daar moest relatief net zo hard aan gewerkt worden om het af te krijgen. Iets met toenemende efficientie, kennis, produktietools etc.
Ik zie niet waarom die twee niet naast elkaar kunnen gebeuren. Zowel finetuning en bugfixing alsmede nieuwe content. Je mag het uitmelken noemen maar als ik het bekijk is het een eerlijke prijs voor de extra content. Zeker als ik zie hoe goedkoop premium op diverse sites al is.DLC kost ontwikkeltijd net als als attachments en killstreaks etc die ook nog eens moeilijk te finetunen zijn. Ik vind DLC, battlepacks, voorrang in waiting queue's, een plethora aan gamemodes en aanverwante zaken een vorm van uitmelken en gebrek aan focus. Ik betaal liever voor finetuning van de BF core gameplay, pletten van longstanding bugs enzo.
Battlefield zonder dergelijke nieuwe content zou volgens mij een stuk sneller uitsterven.
BC2 had server sided hitreg en dit zie je goed in die video!beuker19 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:59:
BFBC 2 de console game voor Pc.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
- DaniëlWW2
- Niet online
Moest me even inhouden om niet als reden te zeggen:unfor schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:53:
[video]
En sign de petitie uiteraard!
http://www.change.org/en-...recorder-to-battlefield-4
Because Bach is an idiot.
Niet dat ik er erg veel vertrouwen in heb maar je weet maar nooit.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-10-2013 23:55 ]
unfor schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:53:
[video]

Eind oktober is Nvidia ShadowPlay er, heb je die Battlerecorder die toch nooit komt ook niet meer nodig. AMD zal ook wel snel met een alternatief komen. Beter steken ze hun resources in het spel dan een zinloze feature die maar een paar procent van alle spelers zal gebruiken.
if (!coffee) {
Work = false; }
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb nooit BF2 gespeeld maar ik weet dat jij geen idee hebt waar battlerecorder voor is.
Ik weet precies waar het voor is, nogmaals zonde van de moeite voor die paar mensen die het gebruiken. Gimmicks zijn leuk maar laat ze nou eerst maar eens een degelijk spel leveren waar iedereen wat aan heeft. BF3 was na 2 jaar nog steeds niet bug-vrij dus zal me benieuwen wat BF4 gaat bieden. Met al dat gelazer in de beta hou ik m'n hart vast. BF3 beta was stuk stabieler dan de BF4 beta zelfs met de patches.DanielWW2 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:03:
Ik heb nooit BF2 gespeeld maar ik weet dat jij geen idee hebt waar battlerecorder voor is.
if (!coffee) {
Work = false; }
Het zijn echt niet een paar mensen. Bij BO2 slingert iedereen wel eens Theater aan. Het voorkomt een hoop discussie.naaitsab schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:07:
[...]
Ik weet precies waar het voor is, nogmaals zonde van de moeite voor die paar mensen die het gebruiken. Gimmicks zijn leuk maar laat ze nou eerst maar eens een degelijk spel leveren waar iedereen wat aan heeft. BF3 was na 2 jaar nog steeds niet bug-vrij dus zal me benieuwen wat BF4 gaat bieden. Met al dat gelazer in de beta hou ik m'n hart vast. BF3 beta was stuk stabieler dan de BF4 beta zelfs met de patches.
Doet Wehkamp het niet meer? Die NIEUW code voor 10 euro kortingPeter91 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:57:
Lijkt me vrij goedkoop..
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
- DaniëlWW2
- Niet online
Wat mij voor BF wel een goed lijkt met die dodgy netcode.reemprive schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:09:
[...]
Het zijn echt niet een paar mensen. Bij BO2 slingert iedereen wel eens Theater aan. Het voorkomt een hoop discussie.
Ik zie mezelf echt geen battlerecorder gebruiken om iets op te nemen en op YT te zetten. Ik zie het mezelf wel af en toe aanzetten om te checken of iemand nou echt aan het cheaten was of dat het maar zo leek dankzij de netcode.
Allemaal leuk en aardig maar zo lang de hitreg en netcode nog steeds bout zijn lijkt me het verstandig dat ze daar aan gaan werken niet aan iets als Battlerecorder.reemprive schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:09:
[...]
Het zijn echt niet een paar mensen. Bij BO2 slingert iedereen wel eens Theater aan. Het voorkomt een hoop discussie.
if (!coffee) {
Work = false; }
- DaniëlWW2
- Niet online
Die netcode gaan ze nooit fixen. Daar heb je gewoon te veel servercapaciteit en bandwidth voor nodig.naaitsab schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:17:
[...]
Allemaal leuk en aardig maar zo lang de hitreg en netcode nog steeds bout zijn lijkt me het verstandig dat ze daar aan gaan werken niet aan iets als Battlerecorder.
Of te wel het is veel te duur. Een server huren zou het dubbele worden als dat het nu kost...
Je klinkt net Bach, die geeft ook Fraps als alternatief voor Battlerecorder.naaitsab schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:00:
[...]
Not this shit again
Eind oktober is Nvidia ShadowPlay er, heb je die Battlerecorder die toch nooit komt ook niet meer nodig. AMD zal ook wel snel met een alternatief komen. Beter steken ze hun resources in het spel dan een zinloze feature die maar een paar procent van alle spelers zal gebruiken.
Echter komt een videorecording programma niet eens in de buurt van wat Battlerecorder was.
Als je niet weet waar je het over hebt, reageer dan gewoon niet. De vergelijking Battlerecorder/Shadowplay slaat als een tang op een varken.
De petitie heeft in een paar uur tijd al 5000+ handtekeningen, dus ja, er zijn genoeg die het zullen gebruiken.
2 uur later, 7000.
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 20-10-2013 03:35 ]
naaitsab schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:07:
[...]
Ik weet precies waar het voor is, nogmaals zonde van de moeite voor die paar mensen die het gebruiken. Gimmicks zijn leuk maar laat ze nou eerst maar eens een degelijk spel leveren waar iedereen wat aan heeft. BF3 was na 2 jaar nog steeds niet bug-vrij dus zal me benieuwen wat BF4 gaat bieden. Met al dat gelazer in de beta hou ik m'n hart vast. BF3 beta was stuk stabieler dan de BF4 beta zelfs met de patches.
Of heb jij BF3 en BF4 op de zelfde hardware gespeeld ?
Dan is het logisch dat je hier en daar je settings wat naar beneden moet schroeven.
En welk gelazer heb jij het over die paar balancing issues of kleine preformence probleempjes.
De beta heeft er bij mij voor gezorgd dat ik heel erg uitkijk naar BF4
En dat ik niet kan wachten om met de andere maps en Rush aan de gang te gaan.
Dat kan best zo zijn maar er gaat daar toch niks veranderen dus dat constante gehuil over Battlerecorder is zinloos was bij BF3 hetzelfde liedje, ook niks mee gedaan. Zeker als een hoge piet als Bach het net zo zinloos vind als mij schat ik de kans zeer klein in.unfor schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:54:
[...]
Je klinkt net Bach, die geeft ook Fraps als alternatief voor Battlerecorder.
Echter komt een videorecording programma niet eens in de buurt van wat Battlerecorder was.
Als je niet weet waar je het over hebt, reageer dan gewoon niet. De vergelijking Battlerecorder/Shadowplay slaat als een tang op een varken.
ShadowPlay is niet echt te vergelijken met Fraps, enige wat overeenkomt is dat ze dingen opslaan, de manier waarop is totaal anders. Zo heeft SP geen lag en neemt het altijd op dus een soort replay feature die altijd aanstaat.
Op dit moment 8k van de 15 miljoen verkochte BF3 schijfjes, stelt dus helemaal niks voor. Nogmaals het is gewoon een gimmick voor een klein aantal spelers, het gros zal het eenmalig of nooit gebruiken dus ik snap prima waarom Dice er niks aan doet.De petitie heeft in een paar uur tijd al 5000+ handtekeningen, dus ja, er zijn genoeg die het zullen gebruiken.
2 uur later, 7000.
Je hebt zeker de diverse fora niet in de gaten gehouden tijdens BF4 beta?beuker19 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 01:09:
[...]
Weet niet welke beta jij heb gespeeld maar niet die van BF3 denk ik.
Of heb jij BF3 en BF4 op de zelfde hardware gespeeld ?
Dan is het logisch dat je hier en daar je settings wat naar beneden moet schroeven.
En welk gelazer heb jij het over die paar balancing issues of kleine preformence probleempjes.
De beta heeft er bij mij voor gezorgd dat ik heel erg uitkijk naar BF4![]()
En dat ik niet kan wachten om met de andere maps en Rush aan de gang te gaan.
Ik snap dat het een beta is maar 2 weken voor release deze rammelende build uitbrengen doet me niet veel goeds, ik ga er vanuit dat het goedkomt maar ik hoop dat ze nu erg hard aan de bak zijn om de prestatie en CTD's te fixen.
if (!coffee) {
Work = false; }
ik hoor klachten, maar toch spelen heel veel mensen de beta en hoor ik ook veel verhalen dat het wel goed draait.naaitsab schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:04:
[...]
Je hebt zeker de diverse fora niet in de gaten gehouden tijdens BF4 beta?Gigantisch veel klachten over vastlopers, extreme lag, stuttering enzovoorts. BF3 beta draaide als een zonnetje toen bij mij en mijn clan genoten, onderhand wel een nieuwe PC maar die trekt BF4 op z'n sloffen als het eens draaide zoals het moest draaien (60-140FPS)
Ik snap dat het een beta is maar 2 weken voor release deze rammelende build uitbrengen doet me niet veel goeds, ik ga er vanuit dat het goedkomt maar ik hoop dat ze nu erg hard aan de bak zijn om de prestatie en CTD's te fixen.
Gelukkig had ik op ultra settings net zoveel FPS als in BF3 op ultra met mijn GTX670 videokaart.
nu met mijn GTX770 4GB editie kon ik de game draaien op ultra, maar zakte hij ook af en toe onder de 60, maar niet schrikbarend veel. dus de beta was gewoon goed voor mij dan.
Ook is er weer een nieuwe blog post over unlocks etc.
oja en mensen even wat info over battlepacks:
[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 20-10-2013 10:13 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Grind2'win'.Pykow schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:08:
oja en mensen even wat info over battlepacks:
[video]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
En wat win je dan ?
En was het in BF3 anders ?
Je hebt toch altijd een favoriet wapen en naar een paar kills heb je de meeste unlocks wel.
Bij jou lijkt het meer Cry4attention

Dat is helaas het nadeel van moderne shooters. Vrijwel alles is grinden en grinden tot je alle unlocks hebt. Van mij hoeft dat niet. Ik zou liever gewoon de shortcuts terug zien waarbij je eenmalig X bedrag uitgeeft en alle wapens en attachments unlocked hebt.
'Paar' kills.beuker19 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:57:
[...]
En wat win je dan ?
En was het in BF3 anders ?
Je hebt toch altijd een favoriet wapen en naar een paar kills heb je de meeste unlocks wel.
Bij jou lijkt het meer Cry4attention
Eerst de class kit volledig unlocken om alle class abilities te kunnen gebruiken en sommige wapens classes te kunnen gebruiken.
Dan met aparte wapen classes spelen om alle wapens uit die class te kunnen unlocken. (in BF3 was dit niet zo)
Dan met een specifiek wapen spelen om alle attachements te unlocken.
Dan kan je ook echt alle attachments krijgen.
En dan heb je RNG battlepacks om ook echt alles te krijgen.
En natuurlijk ook even met alle vehicles spelen om daar alle unlocks voor te krijgen.
En dan ben je een paar honderd duizend uur verder voor je ook echt alles tot je beschikking hebt. Ik wil niet met één wapen spelen. Ik wil variatie en wel meteen. In BF3 was het al vervelend om alles te krijgen, maar nu doen ze er alles aan om te zorgen dat je tot BF5 bezig bent met unlocken. No thx.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Nou dat ben ik echt niet met je eens. Liever unlocks proberen te halen. Dat geeft je ook eens een andere focus/doel in de game. Ik vond het in ieder geval heel leuk om in BF3 bepaalde unlocks of ribbons of assignments te halen. Kopen van unlocks zie ik een beetje als cheats gebruiken.Tsurany schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:02:
[...]
Dat is helaas het nadeel van moderne shooters. Vrijwel alles is grinden en grinden tot je alle unlocks hebt. Van mij hoeft dat niet. Ik zou liever gewoon de shortcuts terug zien waarbij je eenmalig X bedrag uitgeeft en alle wapens en attachments unlocked hebt.
Het doel in het spel voor mij is gewoon plezier hebben en leuk spelen. Ik vind unlocks moeten grinden dan enkel storend. Een soort flauwe manier om de gameplay artificieel te kunnen verlengen. Zelfde met assignments en dergelijke. Een hoop moeite doen zodat je ergens een icoontje ingekleurd hebt. Nee, dat soort dingen zijn niet wat voor mij de gameplay verlengt. Geef mij maar gewoon alles en dan kan ik zelf wel een invulling geven aan het spel.PuckStar schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:09:
[...]
Nou dat ben ik echt niet met je eens. Liever unlocks proberen te halen. Dat geeft je ook eens een andere focus/doel in de game. Ik vond het in ieder geval heel leuk om in BF3 bepaalde unlocks of ribbons of assignments te halen. Kopen van unlocks zie ik een beetje als cheats gebruiken.
Ieder zijn meningTsurany schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:12:
[...]
Het doel in het spel voor mij is gewoon plezier hebben en leuk spelen. Ik vind unlocks moeten grinden dan enkel storend. Een soort flauwe manier om de gameplay artificieel te kunnen verlengen. Zelfde met assignments en dergelijke. Een hoop moeite doen zodat je ergens een icoontje ingekleurd hebt. Nee, dat soort dingen zijn niet wat voor mij de gameplay verlengt. Geef mij maar gewoon alles en dan kan ik zelf wel een invulling geven aan het spel.
Dat vind jij leuk spelen en plezier hebben, en ik vind het leuk spelen en plezier hebben als je verschillende doelen kunt kiezen. En een unlock die ik wil heeft niets met inkleuren van icoontje te maken (ribbons etc. wel ja). Bij velen werken kleine incentives wel om iets aantrekkelijk te houden. Bij jou is dat dus niet nodig.
Ik ben overigens niet tegen het verkopen van shortcuts etc. als het ook maar mogelijk blijft om ze zelf te halen. Dan kun jij ze kopen en ik ze tijdens het spelen halen
Echt grinden zie ik overigens meer als: alle unlocks, assignments, ribbons, medals etc. halen. Kan ook een doel zijn, maar dat zou weer niet voor mij zijn.
offtopic: ik zie trouwens dat we bijna evenveel BF3 hebben gespeeld en allebei veel met m416
Jij hebt dan wel al 100 gehaald. Dat gaat mij niet meer lukken..............ohja maar dat maakt jou niet uit hè?
[ Voor 8% gewijzigd door PuckStar op 20-10-2013 11:23 ]
Ik heb maar 1 wens voor Battlefield 4.
GEEN ADMINS DIE JE BANNEN VOOR SUSPECTING CHEATING !!
Lekker boeiend. Wat ik meer ergerlijk vind zijn de server settings. Fast Vehicle respawn verneukt echt de balance van een spel. Zit je moeite te doen om een chopper neer te halen, is hij weer terug na 10 seconden.Pykow schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:25:
Ik heb maar 1 wens voor Battlefield 4.

Iemand bannen of kicken is imo je goed recht op je eigen server.
Ik vind het juist ook wel leuk om 'beloond' te worden om bijvoorbeeld 50 kills met een wapen te maken. Het is nou ook weer niet zo dat je zo gigantisch veel voordeel hebt met een bepaalde sight als je onder een bepaald skill niveau zit (wat veel mensen hier zitten (mezelf included)), dan kan je nog veel meer voordeel halen uit het bursten etc.
Verwijderd
uiteraard! maar zal zeker wel in DLC formaat komenunfor schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:53:
[video]
Verwijderd
naaitsab schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:00:
[...]
Not this shit again

bij elke grote FPS shooter die het ondersteund wordt het zowat door iedereen wel is gebruikt.

Helemaal mee eens!! In zo'n servers zie je dan ook dat er weinig meer wordt gedaan om heli's neer te halen.douweegbertje schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:30:
[...]
Lekker boeiend. Wat ik meer ergerlijk vind zijn de server settings. Fast Vehicle respawn verneukt echt de balance van een spel. Zit je moeite te doen om een chopper neer te halen, is hij weer terug na 10 seconden.. Willen ze een beetje balance, dan moeten ze dat soort server vars verbieden.
Iemand bannen of kicken is imo je goed recht op je eigen server.
Daarom hoop ik ook dat shortcuts uitkomen. Wie alles direct wilt hebben die kan het kopen en wie niet alles direct wilt hebben kan er voor spelen. Ieder z'n ding inderdaadPuckStar schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:20:
Ieder zijn mening.
Dat vind jij leuk spelen en plezier hebben, en ik vind het leuk spelen en plezier hebben als je verschillende doelen kunt kiezen. En een unlock die ik wil heeft niets met inkleuren van icoontje te maken (ribbons etc. wel ja). Bij velen werken kleine incentives wel om iets aantrekkelijk te houden. Bij jou is dat dus niet nodig.
Ik ben overigens niet tegen het verkopen van shortcuts etc. als het ook maar mogelijk blijft om ze zelf te halen. Dan kun jij ze kopen en ik ze tijdens het spelen halen.
Echt grinden zie ik overigens meer als: alle unlocks, assignments, ribbons, medals etc. halen. Kan ook een doel zijn, maar dat zou weer niet voor mij zijn.
Maar unlocks en dergelijken verkopen die enkel met geld te behalen zijn vind ik eveneens niks. Dat verpest idd het spel. Normale progressie moet er voor zorgen dat je vrijwel elke unlock kan behalen.
Nee maakt mij niet uit of ik 100 ben of niet. Ben het juist liever niet want je krijgt wel eens "shitbucket" te horen als je iemand killed die een beetje crappy is.offtopic: ik zie trouwens dat we bijna evenveel BF3 hebben gespeeld en allebei veel met m416. Grappig.
Jij hebt dan wel al 100 gehaald. Dat gaat mij niet meer lukken..............ohja maar dat maakt jou niet uit hè?
En M416 is briljant. Goede stats en mooi uiterlijk
Verwijderd
Is er trouwens al wat meer info beschikbaar over het unlocksysteem? Kun je bijvoorbeeld zelf de volgorde van unlocks bepalen? Stel dat ik de M4A1 carbine wil moet ik dan eerst alle andere carbines die er boven staan unlocken of kan ik zelf bepalen welke ik eerst unlock (nadat ik carbines in het algemeen unlock natuurlijk). Zelfde voor accessoires, stel als ik de ACOG unlock (ik neem aan dat dat met een DMR moet gebeuren), kun je die dan gelijk voor alle wapens inzetten of moet je die per wapen unlocken?
Zou jammer zijn als alles altijd in een vaste volgorde gebeurd en je daar helemaal geen invloed op hebt.
Er zijn gewoon een paar combo's die ik perse ga willen hebben (bijvoorbeeld de M4A1 + ACOG + Canted sights als Recon (C4) lijkt me wel wat, haha)
Zou jammer zijn als alles altijd in een vaste volgorde gebeurd en je daar helemaal geen invloed op hebt.
Er zijn gewoon een paar combo's die ik perse ga willen hebben (bijvoorbeeld de M4A1 + ACOG + Canted sights als Recon (C4) lijkt me wel wat, haha)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2013 12:42 ]
ACOG ect gaat gewoon per wapen. Zoals altijd al is geweest.
Unlocken gaat gewoon op volgorde.
- DaniëlWW2
- Niet online
En ik wou het juist zijn maar niet gelukt omdat ik mijn interesse vlak voor de finish verloor.Tsurany schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:17:
Nee maakt mij niet uit of ik 100 ben of niet. Ben het juist liever niet want je krijgt wel eens "shitbucket" te horen als je iemand killed die een beetje crappy is.
En M416 is briljant. Goede stats en mooi uiterlijk
I love the rage, it makes me stronger.
Bij BC2 was het toch echt voor alle wapens voor die class hoor, en daarvoor bestonden unlocks volgens mij nog niet.mukkel schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:13:
ACOG ect gaat gewoon per wapen. Zoals altijd al is geweest.
Ik heb het niet over BC2..
Het unlock systeem werkt precies hetzelfde als in BF3.
BF4 is BF3 is een iets ander jasje. Basis blijft hetzelfde
Het unlock systeem werkt precies hetzelfde als in BF3.
BF4 is BF3 is een iets ander jasje. Basis blijft hetzelfde
Haha, hoe kan je het nu leuk vinden om de hele tijd uitgemaakt te worden voor alles?DanielWW2 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:30:
[...]
En ik wou het juist zijn maar niet gelukt omdat ik mijn interesse vlak voor de finish verloor.![]()
I love the rage, it makes me stronger.

Voor het minste dat je op een killstreak gaat als shitbucket wordt je wapen meteen als OP verklaart en anders ben je een hacker, BF logica
11000 stemmen inmiddels! Ben benieuwd of we nog een fatsoenlijke reactie van DICE gaan krijgen..
- DaniëlWW2
- Niet online
They see me rolling, they hating.JimDB schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:26:
[...]
Haha, hoe kan je het nu leuk vinden om de hele tijd uitgemaakt te worden voor alles?![]()
Voor het minste dat je op een killstreak gaat als shitbucket wordt je wapen meteen als OP verklaart en anders ben je een hacker, BF logica
Ze doen maar lekker wat ze willen. Ik neem hacker als een compliment en niet als een belediging. Uiteindelijk zorgen onzin hackusations het ervoor dat de tegenstanders alleen maar bezig zijn met op mij schelden waardoor ik ze nog makkelijker de grond in kan stampen.

Nah ze hebben je geld al, ze zijn nu bezig om meer geld te verdienen met DLC's en het vervolg.unfor schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:26:
11000 stemmen inmiddels! Ben benieuwd of we nog een fatsoenlijke reactie van DICE gaan krijgen..
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Kheb het filmpje niet bekeken wat er bij hoort. Ik zie ook erg graag een battlerecorder. Ik zie het ook als gratis marketing voor EA/DICE door de community zelf, naast een hoop andere voordelen.unfor schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:26:
Edit: Aah, dit wordt in het filmpje duidelijk gezegd
[ Voor 5% gewijzigd door ronalddus op 20-10-2013 20:40 ]
Buffalo77 | Pokemon Unite
Zolang DICE niet op de Valve manier met hun community communiceert zie ik Battlerecorder niet gebeuren binnenkort 
Zoals Chinezen vaak reageren op een feature request voor een product : Maybe next version!
Zoals Chinezen vaak reageren op een feature request voor een product : Maybe next version!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Je bedoelt "We denken aan jullie. We zijn er mee bezig... Het komt met de volgende update ("next update")"?nero355 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:12:
Zolang DICE niet op de Valve manier met hun community communiceert zie ik Battlerecorder niet gebeuren binnenkort[...]
Hoe vonden jullie de gameplay van BF4 vergeleken met 3? Ik vond BF4 beta erg wiegelig aanvoelen, sloom. als je aimde reageerde de draaing van het scherm niet strak en direct, meer met een soort rare vertraging ofzo.. Lastig te omschrijven, het doet me sterk aan BC2 denken..
Ik hoop echt dat ze dit aanpassen, ik vond de gameplay van BF3 veel strakker en fijner dan BC2.. BF4 beta voelde als BC2 aan vond ik..
Ik hoop echt dat ze dit aanpassen, ik vond de gameplay van BF3 veel strakker en fijner dan BC2.. BF4 beta voelde als BC2 aan vond ik..
Ik mag toch hopen dat je de FOV wel had aangepast naar minimaal 90?Jovas schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:18:
Hoe vonden jullie de gameplay van BF4 vergeleken met 3? Ik vond BF4 beta erg wiegelig aanvoelen, sloom. als je aimde reageerde de draaing van het scherm niet strak en direct, meer met een soort rare vertraging ofzo.. Lastig te omschrijven, het doet me sterk aan BC2 denken..
JepperdepepPuckStar schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:25:
[...]
Ik mag toch hopen dat je de FOV wel had aangepast naar minimaal 90?
- DaniëlWW2
- Niet online
Even wat netcode nieuws.
Nou niet echt nieuws omdat het van een paar dagen geleden was maar het is hier nog niet voorbij gekomen.
http://www.mordorhq.com/s...-info&p=245366#post245366
Lijkt er op dat er wel iets verbeterd is ten opzichte van BF3. Het zal niet perfect zijn maar hopelijk wel beter.
Nou niet echt nieuws omdat het van een paar dagen geleden was maar het is hier nog niet voorbij gekomen.
http://www.mordorhq.com/s...-info&p=245366#post245366
Lijkt er op dat er wel iets verbeterd is ten opzichte van BF3. Het zal niet perfect zijn maar hopelijk wel beter.
Dat mag ook wel, zou toch een slechte zaak zijn als er in 2.5 jaar niks aan verbeterd isDanielWW2 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 00:53:
Maarja zo lang Oosterblokkers met 1mbit ook hier spelen en niet enkel op hun eigen servers zal je figuren met 150+ ping houden, kan je netcode nog zo goed zijn dan wordt het vervelend. Voor een normale verbinding in Europa moet een max van 85 ping geen probleem zijn, lijkt me een goede max waarop je mensen wil toelaten op servers.
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
Geen AKS74U in BF4? Dat is het enigste wapen waar ik fatsoenlijk mee kan schieten en mee komen in BF3. Lage recoil en ROF met een beetje goed mikken nog goed op mid/lange afstanden met iron sight, foregrip en heavy barrel
PP-2000 eensgezins enigste nadeel was dat de damage echt te laag was voor mij om een beetje mee te komen kwa kills. Zijn er al wapens met een ROF tussen de 500 en 700 bekend voor BF4?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2013 06:59 ]
Wat heeft communiceren nu te maken met een beslissing om iets wel of niet te doen ?nero355 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:12:
Zolang DICE niet op de Valve manier met hun community communiceert zie ik Battlerecorder niet gebeuren binnenkort
Het is een big release, je kunt nou eenmaal niet iedereen tevreden stellen. Er zijn genoeg tools om te recorden, move on...
We willen gewoon het zelfde als in CS:Go of team fortress 2.KillerAce_NL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 08:29:
[...]
Wat heeft communiceren nu te maken met een beslissing om iets wel of niet te doen ?
Het is een big release, je kunt nou eenmaal niet iedereen tevreden stellen. Er zijn genoeg tools om te recorden, move on...
gewoon kleine demo files, zo kan je honderden games opnemen en terug kijken zonder heel veel GB te verspillen. Bij TF2 had je gewoon een script die automatisch een screenhot maakte van de spelers na je eerste dead en start en stopte hij met het opnemen van een demo file.
deze bestanden upload je naar de server van ETF2L en dan was je score geldig en hadden ze bewijzen.
Dit is nou eenmaal geen valve game, deze game zal ook niet zo competitive gespeeld worden als de titels die je noemde. Ik kan me voorstellen dat EA de zwaartepunten ergens anders heeft liggen.Pykow schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:31:
[...]
We willen gewoon het zelfde als in CS:Go of team fortress 2.
gewoon kleine demo files, zo kan je honderden games opnemen en terug kijken zonder heel veel GB te verspillen. Bij TF2 had je gewoon een script die automatisch een screenhot maakte van de spelers na je eerste dead en start en stopte hij met het opnemen van een demo file.
deze bestanden upload je naar de server van ETF2L en dan was je score geldig en hadden ze bewijzen.
Het is ook geen CS engine, dus EA moet alles zelf uitvinden, kostbaar en wellicht niet eens mogelijk met de frostbite engine ?
[ Voor 7% gewijzigd door KillerAce_NL op 21-10-2013 09:40 ]
Dat zou opzich vreemd zijn, want DICE maakt zelf niet eens gebruik van Battlerecorder voor BF4. Waarom zouden ze het dan wel voor ons maken?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.