[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 95 Laatste
Acties:
  • 272.238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:42
MrFax schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:28:
Iemand hier die al kan spelen, via de nederlandse origin store? Bij mij staat er dit:
[afbeelding].
Ik kan dus pas op de release spelen :(. Ik snap ook niet wat "Nieuwe content verkrijgbaar" betekent.
Is het wijs om je produkt code publiek te maken of maakt dat niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-05 13:54
Je moet de campaign uitspelen voor verschillende unlocks.
-M412 rex
-Shank
-Machete
-Qbz-95-1
-P90
-M249

http://battlelog.battlefi...nts/176614903/pc/#SP_as05

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Battlepacks zijn al te openen mannen :) ik ben benieuwd!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberthube1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-05 09:50
Ik hoop dat G2play een typo heeft gemaakt in hun email, anders kan ik hem pas eind november spelen :(

zie mail:
Dear customer,

We'd like to thank you for your pre-purchase of Battlefield 4. We'd like to inform you that we plan to start the distribution of preordered keys on the 30th of November to enable you to predownload the game.

Thank you for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-05 10:02

Salmon

.NET developer

Cyberthube1 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:02:
Ik hoop dat G2play een typo heeft gemaakt in hun email, anders kan ik hem pas eind november spelen :(

zie mail:
Dear customer,

We'd like to thank you for your pre-purchase of Battlefield 4. We'd like to inform you that we plan to start the distribution of preordered keys on the 30th of November to enable you to predownload the game.

Thank you for your patience.
Was hierboven al een keer eerder genoemd, is een foutje :)

Ik ga zo is voor de zekerheid ff bij de MediaMarkt kijken en anders aan 't eind van de week hem oppakken.

[ Voor 9% gewijzigd door Salmon op 28-10-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Donnie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:59:
Battlepacks zijn al te openen mannen :) ik ben benieuwd!
niet veel bijzonders:

2 knifes
5 cammo's
6 dogtags
1 scope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05 10:51
Hoe kom je nog meer aan Golden Battlepacks naast het kopen van digital deluxe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-05 22:25
Heb hem bij Bol.com besteld, wordt m'n eerste BF game ooit. Vond de beta wel gaaf, maar ik bak er alleen niets van :P Is er een tweakers clan ofzo zodat ik met mensen kan samenspelen? Merkte tijdens de beta dat er maar bar weinig teamplay was, vond ik wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Mitt3nz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:14:
Heb hem bij Bol.com besteld, wordt m'n eerste BF game ooit. Vond de beta wel gaaf, maar ik bak er alleen niets van :P Is er een tweakers clan ofzo zodat ik met mensen kan samenspelen? Merkte tijdens de beta dat er maar bar weinig teamplay was, vond ik wel jammer.
Tof! Enjoy zou ik zeggen. :) En ja, er is vast een tweakers clan. En tijdens de beta zijn het gewoon mensen die het ff proberen, teamplay komt wel in de full version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
Stoneyfrog schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:17:
[...]

Tof! Enjoy zou ik zeggen. :) En ja, er is vast een tweakers clan. En tijdens de beta zijn het gewoon mensen die het ff proberen, teamplay komt wel in de full version.
Teamplay moet je gewoon zelf regelen. Zorg dat je wat vrienden tegelijk online hebt en klets tegen elkaar via VOIP. Voila een team is geboren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Okay maar het probleem is dus dat ik geen vrienden heb die ook BF4 spelen :P Zijn allemaal van die Mac users :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
Mitt3nz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:21:
Okay maar het probleem is dus dat ik geen vrienden heb die ook BF4 spelen :P Zijn allemaal van die Mac users :S
Er komt vast een Tweakers clan waar je kan aanhaken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Uchiha1911 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:35:
Mocht er hier een clan ontstaan, ik ben sowieso van de partij! Headset en gaan menschen, GAAN! :D
Ik heb een headset en wil wel mee clannen, kan er alleen niet zo veel van :P Laatste online game die ik serieus heb gespeeld was UT '99, hehe. Oldskool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:16

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Anders kunnen jullie allemaal de clan waar ik zit joinen. LKG low-key.us. Het is een amerikaanse Clan maar zullen vanaf BF4 een Europese server openen. www.low-key.us beetje andere tijden dan de meeste spelen maar met beetje hulp is de Europese tak zo draaiende. Wel engels als voertaal.

Geef me naam maar door bij eventuele aanmelding: NLKornolio

[ Voor 9% gewijzigd door NLKornolio op 28-10-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Laatst online: 10:05
Mitt3nz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:37:
[...]

Ik heb een headset en wil wel mee clannen, kan er alleen niet zo veel van :P Laatste online game die ik serieus heb gespeeld was UT '99, hehe. Oldskool!
Je moet het ergens weer oppakken toch? No problem dus! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
De nieuwe Geforce drivers zijn ook uit.

http://www.geforce.com/

331.65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 11:20
Mitt3nz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:37:
[...]

Dan ben ik ook van de partij! Ik ben niet helemaal geweldig op de PC want ik ben (zwaar) een controller gewend. Maar op de PC ga je geen controller limitaties gebruiken dus moet ik wel goed worden met muis+toetsenbord

Me origin profielnaam is trouwens BrianJ64 voor mensen die me willen toevoegen.

[ Voor 8% gewijzigd door MrFax op 28-10-2013 14:24 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
MrFax schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

Dan ben ik ook van de partij! Ik ben niet helemaal geweldig op de PC want ik ben (zwaar) een controller gewend. Maar op de PC ga je geen controller limitaties gebruiken dus moet ik wel goed worden met muis+toetsenbord

Me origin profielnaam=BrianJ64
Wordt al een leuke squad op deze manier dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
Ik zou het er niet op wagen, zeker niet bij Nvidia, kan grote problemen veroorzaken. Als je computer stabiel(60FPS) werkt de op de warning geschreven drivers zou ik die gebruiken totdat de drivers (goed) door de community getest zijn.

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-05 22:09
ShadowPlay!

Dingen opnemen die al geweest zijn!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Voor de geïnteresseerden, ik heb alvast wat battlepacks opengetrokken:

Premium Battlepack - http://i.imgur.com/edLjSf5.png
2x Camo & Carbon Fiber mes

Origin Digital Deluxe Gold Battlepack - http://i.imgur.com/kYWxJa2.png
1x Dogtag, 1x 100% XP (1u), 1x Emblem, 1x Camo, Tactical light attachment voor m40

Veteran Battlepack - http://i.imgur.com/8XCc4TI.png
1x Dogtag, 1x boxcutter (premium knife van bf3), Scope (3x) voor magnum, 1x Camo, 1x 100% XP (1u)

Die Premium en Veteran battlepacks waren exact identiek aan diezelfde battlepacks die vriend van me heeft opengetrokken, dus gok dat dat gewoon vastgezette inhoud is (mocht iemand dat willen confirmen, graag), Digital Deluxe Gold was wel anders dan die van hem.

Overigens heb ik nog maar 3 van de 12 BF4 premium battlepacks, schijnt dat je daar 1 per maand krijgt, dus of dat gaat per kwartaal, of ik heb er een paar extra, iig heb ik ze nog niet allemaal.

Voor zover ik in de unlocks kan zien zijn alleen de tactical light (gaat alleen branden bij ADS) en de 2 IR scopes dingen die ook daadwerkelijk andere functie hebben, rest is meer cosmetisch, dus hele battlepack verhaal/paniek lijkt mee te vallen (tenzij IR weer pre-nerf bf3 niveau is, dan is t potentieel wel een taaie om tegen je te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
Uchiha1911 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:24:
[...]

Wordt al een leuke squad op deze manier dan!
haha, ik ben ook weer niet zo slecht met mouse/keyboard :P . Heb BC2(ben alleen het account verloren, dag spel :( l) op pc gespeeld.
Edit: nog 1 uur en 30 minuten :9
Knijnemans schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:27:
Voor de geïnteresseerden, ik heb alvast wat battlepacks opengetrokken:

Premium Battlepack - http://i.imgur.com/edLjSf5.png
2x Camo & Carbon Fiber mes

Origin Digital Deluxe Gold Battlepack - http://i.imgur.com/kYWxJa2.png
1x Dogtag, 1x 100% XP (1u), 1x Emblem, 1x Camo, Tactical light attachment voor m40

Veteran Battlepack - http://i.imgur.com/8XCc4TI.png
1x Dogtag, 1x boxcutter (premium knife van bf3), Scope (3x) voor magnum, 1x Camo, 1x 100% XP (1u)

Die Premium en Veteran battlepacks waren exact identiek aan diezelfde battlepacks die vriend van me heeft opengetrokken, dus gok dat dat gewoon vastgezette inhoud is (mocht iemand dat willen confirmen, graag), Digital Deluxe Gold was wel anders dan die van hem.

Overigens heb ik nog maar 3 van de 12 BF4 premium battlepacks, schijnt dat je daar 1 per maand krijgt, dus of dat gaat per kwartaal, of ik heb er een paar extra, iig heb ik ze nog niet allemaal.

Voor zover ik in de unlocks kan zien zijn alleen de tactical light (gaat alleen branden bij ADS) en de 2 IR scopes dingen die ook daadwerkelijk andere functie hebben, rest is meer cosmetisch, dus hele battlepack verhaal/paniek lijkt mee te vallen (tenzij IR weer pre-nerf bf3 niveau is, dan is t potentieel wel een taaie om tegen je te hebben)
Ze zijn dus allemaal hetzelfde, alleen heb ik geen DD editie, maar wel 3x een premium battlepack, met verschillende shit en ik heb ook de Veteran pack met de 100% xp boost

[ Voor 99% gewijzigd door MrFax op 28-10-2013 14:33 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
oeps
Laat ik deze post dan maar benutten met de battlepacks die ik kreeg:
Afbeeldingslocatie: http://oct.imghost.us/an0m.png
Dit kan ook prima in je vorige post!

[ Voor 214% gewijzigd door Gropah op 28-10-2013 14:39 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ik heb nu in 24 uur tijd al meer dan 2x meer dan 40 posts op moeten ruimen. Dat is niet normaal en ook erg veel werk. Daarnaast is het ook gewoon zonde van jullie eigen posts en tijd. Let dus meer op wat je post.

Om korte posts die offtopic zijn te voorkomen heb ik de quickreply uit gezet

[ Voor 15% gewijzigd door Gropah op 28-10-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Hoe krijg je de Veteran Battlepack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05 16:37

spartacusNLD

This is Sparta!!

Sinus_rhythm schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:37:
Hoe krijg je de Veteran Battlepack?
ik kreeg hem door uit & in te loggen in battlelog

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
MrFax schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

Me origin profielnaam is trouwens BrianJ64 voor mensen die me willen toevoegen.
Oki, voeg ik je toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
MikeWithGlasses hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

Straks eerst Siege of Shanghai ff proberen en kijken wat het verschil is met de beta, daarna zie ik wel waar de server mee heen brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Waarom duurt wachten zo lang, kan niet wachten tot release...
Wil weer lekker dakduif gaan zitten spelen met men sniper...

Hehe besef net pas dat ik vrijdag vrij ben... mmm kan erg leuk worden dus 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Dracyn op 28-10-2013 14:57 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
Hebben jullie een speelwijze voor die XP boosts? Gewoon direct inzetten en zoveel mogelijk punten halen? Bepaalde maps (close quarters ofzo), domination/conquest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-04 12:45
Dracyn schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:55:

Wil weer lekker dakduif gaan zitten spelen met men sniper...
Ben jij er zo 1...... :F

[ Voor 25% gewijzigd door Celluiar op 28-10-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Als we iets van een Tweakers clan op willen zetten ben ik zeker van de partij, ik wil zelfs het managen en ontwerpen van een pagina ook wel op me nemen. Misschien kunnen we een lijst van geïnteresseerden maken? ;) Edit Excel pagina ofzo? Werkt ook goed met Simcity

[ Voor 11% gewijzigd door MuscularPonyyy op 28-10-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 10:07

Gediminas

recovering stagiair marketing
Ik heb me ingeschreven in spelerslijst, hehe!
Hopelijk binnenkort samen wat potjes spelen. Ik speel vaak als aggressive Recon.

Btw: ik kan echt niet wachten om weer Obliteration te spelen! Wat een intense gamemode is dat zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
NielsEngelman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:00:
Als we iets van een Tweakers clan op willen zetten ben ik zeker van de partij, ik wil zelfs het managen en ontwerpen van een pagina ook wel op me nemen. Misschien kunnen we een lijst van geïnteresseerden maken? ;) Edit Excel pagina ofzo? Werkt ook goed met Simcity
Als in een webpagina? Ik ben ook van de partij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Laatst online: 06-05 10:07

Gediminas

recovering stagiair marketing
Check de openingspost :)
Lijkt wel up to date: 5 oktober 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-05 21:23
ik ben ook opzoek naar mensen die willen samen spelen. voeg maar toe: asndrag0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Er zitten ook al aardig wat gasten bij BuG www.bug-community.com dus die kun je ook checken natuurlijk. Mijn origin id is Nightcrowy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Gediminas schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:09:
[...]

Check de openingspost :)
Lijkt wel up to date: 5 oktober 2013
Idd, maar dit lijkt niet echt een aanmeldingslijst voor een clannetje ;).
Ik maak vanmiddag even een topic aan met een lijst en clannaam etc. Alle geïnteresseerden kunnen zich aanmelden. Dan maak ik op de release een officieel platoon aan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-04 22:10

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Nu recons ook met DMR kunnen spelen en daardoor op korte/middel lange afstand hun squad kunnen ondersteunen, is het nu moeilijker om te bepalen of je hem uit je squad kicked of niet. Met BF3 was het makkelijk, sniper kwam in je squad, BAM kick, ga maar lekker in je eentje op een dak liggen snipen.

Ik denk dat ik nu eerst maar eerst even vraag hoe de desbetreffende sniper denkt te gaan spelen, voordat ik hem een kickje geef, want sommige recon gadgets zijn wel handig voor de squad en een DMR in de squad is ook geen nadeel

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
Recon een super class om te spelen. Heerlijk die huppelende infanterie op een headshot te trakteren, zijn net kangoeroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Cinerama schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:11:
[...]

Nu recons ook met DMR kunnen spelen en daardoor op korte/middel lange afstand hun squad kunnen ondersteunen, is het nu moeilijker om te bepalen of je hem uit je squad kicked of niet. Met BF3 was het makkelijk, sniper kwam in je squad, BAM kick, ga maar lekker in je eentje op een dak liggen snipen.

Ik denk dat ik nu eerst maar eerst even vraag hoe de desbetreffende sniper denkt te gaan spelen, voordat ik hem een kickje geef, want sommige recon gadgets zijn wel handig voor de squad en een DMR in de squad is ook geen nadeel
Wat te denken van een Recon met een M4 + C4 en Motion balls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-05 08:27
Mij mag je ook toevoegen op Origin: LinusVL. Ik kan wel pas een paar dagen na de release spelen. Vroeger op ps3 heel veel bad company 2 gespeeld, maar sinds kort de overstap naar pc gemaakt ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Linus_BE op 28-10-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 08-03 18:25
fast-server schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:38:
Je kan spelen over 2 dagen 8 uur en 22 minuten
Ik gok dat we vanaf 16:00 anders aardig wat beeldmateraal gaan krijgen, ook vanuit Europa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:40
Kan iemand ook aangeven of je progression uit de beta overgenomen is naar de echte bf4?

Eerst zei EA dat je kon kiezen, toen dat het niet kon, en toen werd het onduidelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Basekid schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:44:
Kan iemand ook aangeven of je progression uit de beta overgenomen is naar de echte bf4?

Eerst zij EA dat je kon kiezen, toen dat het niet kon, en toen werd het onduidelijk....
Zo te zien niet, je moet weer overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0

Eerst zij EA dat je kon kiezen, toen dat het niet kon, en toen werd het onduidelijk....
Nee, de progression uit de beta is niet meegekomen naar BF4. Wel je charachter en emblem enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Laatst online: 20-05 12:39

Nee, is altijd eigenlijk al zeker geweest dat dat gereset word. Ook wel beter eigenlijk. Maar met al die xp-boosts enzo moet het niet te moeilijk zijn om rap te levelen. Heb er zelf al een van 100% boost door de premium pre-order (uit origin mexico)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
Gewoon opnieuw beginnen, zou anders ook een beetje oneerlijk zijn.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ok jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348778

Weet iemand of je beloont wordt voor het zo veel mogelijk unlocken van attachments voorr ieder soort wapen? Vroeger was ik zo'n type die voor k/d ratio ging met een easy-to-kill wapen maar sinds BF3 ben ik voor attachment unlocks gegaan om zo mijn skills te proeven. Vind ik gewoon uitdagender en eervoller dan mensen die steeds dezelfde soort noobgun gebruiken en er enorme hoge kills mee maken terwijl andere 'mindere' wapens nauwelijks aanraakt worden. Alleen was het nadeel in BF3 dat je geen speciale medailles enzo kreeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Anoniem: 348778 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:48:
Weet iemand of je beloont wordt voor het zo veel mogelijk unlocken van attachments voorr ieder soort wapen? Vroeger was ik zo'n type die voor k/d ratio ging met een easy-to-kill wapen maar sinds BF3 ben ik voor attachment unlocks gegaan om zo mijn skills te proeven. Vind ik gewoon uitdagender en eervoller dan mensen die steeds dezelfde soort noobgun gebruiken en er enorme hoge kills mee maken terwijl andere 'mindere' wapens nauwelijks aanraakt worden. Alleen was het nadeel in BF3 dat je geen speciale medailles enzo kreeg..
Skills kan je niet afmeten aan de hand van unlocks en medailles maar alleen van spelen tegen betere spelers dan jezelf. Dat is een grotere uitdaging dan met 'mindere' wapens het opnemen tegen betere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Anoniem: 348778 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:48:
Elke unlock is xp, en bij een x aantal kills per wapen krijg je een service star, wat ook weer xp oplevert. Eigenlijk het zelfde als in BF3 maar dan met battlepacks erbij. Zo was het in ieder geval in de beta. Mij boeit het niet met wat voor wapens mensen spelen, vond het juist een leuke uitdaging met een rex close quarters te spelen en mensen met shotguns en m16's te ownen met een pistooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Nah niet zo 1, ik heb mijn team op straat lopen en ik ben overwatch/spotter, geef covering fire en ben eigenlijk ook vaak genoeg een soort van unofficial squad commander >:)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:54:
[...]

Voor mij niet helaas, ik ben nog uiterst gemotiveerd op kantoor aan het werk. 8)
Maar van het weekend hard doorgewerkt zodat er lekke lange avonden BF4 in zitten deze week.

Voor zij die wel los gaan over 7 minuten, enjoy!
Waarschijnlijk weinig slapen zodat ik na werktijd een paar uur bf4 kan spelen :o.

[ Voor 40% gewijzigd door Dracyn op 28-10-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Stitch! schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:52:
[...]
Mij boeit het niet met wat voor wapens mensen spelen, vond het juist een leuke uitdaging met een rex close quarters te spelen en mensen met shotguns en m16's te ownen met een pistooltje.
Noem een rex maar een pistooltje, net als de magnum een noob gun. Beetje speler gebruikt een m9 of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-05 21:23
moet je in bf4 nog steeds alles unlocken in jets. want in lukt het mij niet om iets te unlocken in jets omdat je meteen wordt neergeschoten door iemand die alles heeft behaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:22
Yup, je moet gewoon unlocken.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
TecTo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:55:
[...]

Noem een rex maar een pistooltje, net als de magnum een noob gun. Beetje speler gebruikt een m9 of iets in die richting.
M9 haat dat ding, g18 of een b93r vindt ik veel prettiger of gewoon een magnum als je even snel wat mensen wil laten ragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
TecTo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:55:
[...]

Close quarters? Flinke jonge als jij die spas noobs kan slopen met een m9, maar props hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-04 22:10

Cinerama

There are my lovely boys!!!

asndrag0n schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:58:
moet je in bf4 nog steeds alles unlocken in jets. want in lukt het mij niet om iets te unlocken in jets omdat je meteen wordt neergeschoten door iemand die alles heeft behaald
In tegenstelling tot bf3 zijn met land en air vehicles al een aantal dingen geunlocked, precies om de reden die jij aangeeft. Zodat je wel een kans maakt

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Stitch! schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:59:
[...]

Close quarters? Flinke jonge als jij die spas noobs kan slopen met een m9, maar props hoor;)
In de rug schieten? kan goed hoor of gewoon van boven even paar headshots, is me vaak genoeg gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Stitch! schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:59:
[...]

Geen enkel probleem. Deze lopen vaak te rennen als een kip zonder kop. Gewoon van achteren benaderen en twee schoten door zijn knar en daar ligt tie met zijn spasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:50:
[...]

Skills kan je niet afmeten aan de hand van unlocks en medailles maar alleen van spelen tegen betere spelers dan jezelf. Dat is een grotere uitdaging dan met 'mindere' wapens het opnemen tegen betere wapens.
Hoeft niet perse want er zijn mensen die ''skilled gamers'' als noob zien als ze easy-to-kill wapens gebruiken en vooral wanneer ze er 100.000 kills mee maken terwijl ze het netjes kunnen varieren met overige 'mindere' wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
TecTo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:02:
[...]

Geen enkel probleem. Deze lopen vaak te rennen als een kip zonder kop. Gewoon van achteren benaderen en twee schoten door zijn knar en daar ligt tie met zijn spasje.
Schoten? verspil je daar nog kogels aan? ik kom gewoon achter je met een knife... good luck dan... heb niet voor niks een heel hoge hoeveelheid dogtags stolen tegenover knife kills in bf3 :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Dracyn schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:05:
[...]

Schoten? verspil je daar nog kogels aan? ik kom gewoon achter je met een knife... good luck dan... heb niet voor niks een heel hoge hoeveelheid dogtags stolen tegenover knife kills in bf3 :D .
Dat is ook een effectieve manier :) Leuke is in bf4 dat je een contra attack kan doen met je knife. Paar keer gelukt in de beta.

[ Voor 11% gewijzigd door TecTo op 28-10-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Maar is er animo voor een tweakers clan? Dan maak ik namelijk een topic aan en een lijst, ontwerp etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Anoniem: 348778 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:02:
[...]
Hoeft niet perse want er zijn mensen die ''skilled gamers'' als noob zien als ze easy-to-kill wapens gebruiken en vooral wanneer ze er 100.000 kills mee maken terwijl ze het netjes kunnen varieren met overige 'mindere' wapens.
Zolang die 100.000 kills tegen topspelers zijn zegt dat altijd meer dan qua 'skill' dan random pubstompen met slechte guns zoalsType88s.

Mensen die anderen uitmaken voor noobs kan ik sowieso niet serieus nemen, dat zijn doorgaans de grootste droeftoeters op de server met de minste nuttige bijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
NielsEngelman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:08:
Maar is er animo voor een tweakers clan? Dan maak ik namelijk een topic aan en een lijst, ontwerp etc. :)
JA heel graag zelfs :P wil wel eens een keer gezellig wat mensen met zen alle gaan knallen.

mmm volgens mij zijn er mensen aan het spelen niemand praat nog ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Dracyn op 28-10-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Dracyn schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:10:
[...]

JA heel graag zelfs :P wil wel eens een keer gezellig wat mensen met zen alle gaan knallen.

mmm volgens mij zijn er mensen aan het spelen niemand praat nog ;)
Oke, dan ga ik nu eventjes het topic opzetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
NielsEngelman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:18:
[...]

Oke, dan ga ik nu eventjes het topic opzetten :9
BuG is een defacto tweakers clan, http://www.bug-community.com/

Ik zou daar eerst even kijken als ik jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:20:
[...]

BuG is een defacto tweakers clan, http://www.bug-community.com/

Ik zou daar eerst even kijken als ik jou was ;)
idd, ik denk dat we deze beter kunnen houden als primaire tweakers clan. Is al een goed opgezette clan etc. ;) Behalve als er natuurlijk mensen zijn die echt een nieuwe clan willen zien. dan doe ik het graag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
Hmm, ik heb bf4 gewoon via Origin gekocht. Ik probeer nu te spelen, net voor het verbinden vraagt hij hier plots terug om mijn product key |:( Als ik de product key ingeef van origin, dan zegt die dat hij al in gebruik is, iemand met hetzelfde probleem/oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Naar ongeveer 1,5 uur te hebben gespeeld vind ik het meer dan vermaakelijk.
Het map design is echt super goed , het loopt heel goed , en obliteration op Operation Locker is echt een totale chaos.
Vanavond nog de nodige potjes spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 13:53
Hier begint nu livestream van PS3 versie: http://www.twitch.tv/streamerhouse
Klik rechtsonder op Source, ziet er dan zeer scherp uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 28-10-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:20

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

toch wel een goed gevoel bij deze berichten, over dat het spel vloeiend en goed draait..
ik hoop morgen mijn key te ontvangen en aan de slag te kunnen.
Heb de beta helaas niet kunnen spelen door issues van het laden van de game.

Super benieuwd!! :)

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
De eerst 6 uur ga ik gewoon de sp spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
dekilo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:04:
Misschien een domme vraag maar hoe kunnen jullie al spelen?
Mogen we hier niet over discussiëren, maar kijk eens op de battlefield_4 reddit!

En ja, Korea is vrij zonnig voor de tijd van het jaar :+

[ Voor 9% gewijzigd door Mitt3nz op 28-10-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Basekid schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:05:
De eerst 6 uur ga ik gewoon de sp spelen.
MP servers laggen zoieso krijg ik te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 13:53
Bron: Neogaf.
hiervoor hebben we Feedback op moderatie binnen Spielerij Also: ik heb er URL's van gemaakt ivm de grootte van de plaatjes
http://i.imgur.com/x5QvjCq.jpg

http://i.imgur.com/zCvIow9.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Gropah op 28-10-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Schijnbaar is het voor sommige mensen moeilijk om ontopic te blijven. Daarom gaat het topic even dicht voor schoonmaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:En jullie kunnen weer posten, maar werderom, let op de topic warning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
Tjaaa waar moet ik het nu nog over hebben?

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
beta-ark schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:38:
Tjaaa waar moet ik het nu nog over hebben?
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
oooowwwww ik weet het al,ik wacht wel op bf5!

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Geld het ook voor de uiteindelijke game dat w8/8.1 een grote performance winst bied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
NielsEngelman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:41:
Geld het ook voor de uiteindelijke game dat w8/8.1 een grote performance winst bied?
gaat over hardware,mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
w8 is toch software of zie ik dat verkeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
NielsEngelman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:43:
w8 is toch software of zie ik dat verkeerd :+
Daar heb je dan ook weer gelijk in,nou vooruit wat wil je weten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:13
beta-ark schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:42:
[...]
gaat over hardware,mag niet.
Zie: naaitsab in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"
Helaas nog geen enkele reactie waarom er zo gemierenneukt wordt.
NielsEngelman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:41:
Dat weten we pas als de eerste benchmarks na de launchpatch binnen komen. W8 heeft DX11.1 aan boord wat op papier beter zou moeten presteren vanwege wat nieuwe technieken.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Dit topic wordt een beetje kapot-gemodereerd zo, maar goed ...

Verbaast mij echt hoe soepel het spel draait. Ik vond de beta al goed draaien, maar het lijkt erop dat de release-versie nog een stukkie meer geoptimaliseerd is. Mijn dappere 7870 XT trekt zowaar Ultra prima op 1920x1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
beta-ark schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:44:
[...]

Daar heb je dan ook weer gelijk in,nou vooruit wat wil je weten? :P
In de beta zijn er een aantal tests gedaan en bleek zeker de CPU usage tot aan 50% beter te zijn in win 8. Mijn vraag aan de mensen hier is of dit ook zo is met de uiteindelijke versie. Of is dat in de beta gewoon een trucje van MS om mensen naar de w8 te krijgen? Is ze dan goed gelukt, hier draait nu w8.1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Mitt3nz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:47:

Verbaast mij echt hoe soepel het spel draait. Ik vond de beta al goed draaien, maar het lijkt erop dat de release-versie nog een stukkie meer geoptimaliseerd is. Mijn dappere 7870 XT trekt zowaar Ultra prima op 1920x1200.
Hoeveel frames bedoel je dan? 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
NielsEngelman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:48:
[...]

In de beta zijn er een aantal tests gedaan en bleek zeker de CPU usage tot aan 50% beter te zijn in win 8. Mijn vraag aan de mensen hier is of dit ook zo is met de uiteindelijke versie. Of is dat in de beta gewoon een trucje van MS om mensen naar de w8 te krijgen? Is ze dan goed gelukt, hier draait nu w8.1 :+
Ik zou het niet weten,heb 1900 uur er op zitten in bf3 en 1600 in bf2,maar bf4 is voor mij niet wat ik er van verwachte,dus heb mijn preorder gecanseld,na de beta wist ik genoeg,het voelde aan als mohw en dat vond ik al niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Laatst online: 21-04 11:48

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

NielsEngelman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:48:
[...]

Het idee is dat het aan de DirectX versie ligt (en dat zou ook zo moeten zijn in de final), maar het zou me niets verbazen als ze stiekem op de achtergrond van niet-8 Windows doodleuk priemgetallen zaten te berekenen. De bèta had wel meer grapjes. Volgens mij zag je nog een tijd lang een loading screen terwijl alles allang was ingeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Gelijk maar even 3 en 4 omgewisseld, ben zo gewend aan medic op 3 en revive op 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ben net verzocht om deel 2 te openen door een mod.
Dus we gaan hier verder. ;)

[PC] Battlefield 4 deel 2

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
ralph0603 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:53:
Gelijk maar even 3 en 4 omgewisseld, ben zo gewend aan medic op 3 en revive op 4
Wat een nutteloze slow chat is er momenteel gaande (quote als voorbeeld). Als je niets te melden hebt, doe het dan ook niet. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door pafdaddy op 28-10-2013 18:55 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Mitt3nz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:47:

Inderdaad het is gewoon belachelijk hypocriet. Als je Battlefield (vlot) wilt spelen dan heb je sowieso goede hardware nodig, discussie erover moet niet in een apart topic.

Volgens mij hebben deze mods de zelfde 'mindset' zoals die admins die je kicken en bannen als je noob, shit, & fuck zegt in chat terwijl het spel zelf de woorden gebruikt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

Ik dacht dat er controlpresets zouden komen voor b.v. de heli controls. Zodat je verschillende controlsets kan kiezen bij een heli. Kan dit niet vinden?

Oh wacht, dit gaat ook over hardware. Leuk, zo'n forum :S 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Deze gaat op slot. We gaan verder in [PC] Battlefield 4 deel 2
Pagina: 1 ... 94 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.