[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 95 Laatste
Acties:
  • 272.508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:20
Dit is wel heel erg slecht nieuws :(

Hello everyone,
The server documentation was released today. After reading over the documentation, DICE has decided to create an official gamemode where server admins aren't allow to Ban, Kick, Move, or give players reserve slots. This official option is the only option for "quick match". The server documentation is located here: http://wiki.multiplay.co....rverAdministratorDocs.zip
I mean honestly DICE, nothing like giving players who cheat free reign over a large server with no options to ban them if Punkbuster or Fairfight doesn't pick them up.

Kijk het voorkomt ook wel wat gezeik maar geen Vip slots , of hackers/cheaters bannen is niet echt een goed idee.

De shorty shotgun kan niet gebruik worden tijdens het zwemmen zoals een pistool dat wel kan.
Maakt het toch een stuk minder leuk om mee te nemen in maps met water.

[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 26-10-2013 10:21 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-06 19:49

TheNephilim

Wtfuzzle

beuker19 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:01:

Hello everyone,
The server documentation was released today. After reading over the documentation, DICE has decided to create an official gamemode where server admins aren't allow to Ban, Kick, Move, or give players reserve slots. This official option is the only option for "quick match". The server documentation is located here: http://wiki.multiplay.co....rverAdministratorDocs.zip
I mean honestly DICE, nothing like giving players who cheat free reign over a large server with no options to ban them if Punkbuster or Fairfight doesn't pick them up.

Kijk het voorkomt ook wel wat gezeik maar geen Vip slots , of hackers/cheaters bannen is niet echt een goed idee.

De shorty shotgun kan niet gebruik worden tijdens het zwemmen zoals een pistool dat wel kan.

[video]
Ik ben er wel erg blij mee. Vaak genoeg last gehad van admins die je kicken, puur omdat je ze een keer uit een tank of heli schiet. Of admins die, op het moment dat jij in 'hun' tank of heli springt, meteen kicken :/

Prima zo! Geen gezeur met vervelende mods, gewoon Battlefield 4 en niets meer of minder! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-06 16:41
Frank1973 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 09:20:
Kan het zo snel niet vinden, maar is het mogelijk om met een controller te spelen ipv muis en toetsen??

ArmaIII ondersteund bijvoorbeeld de xbox controller
In de Beta wel, ik had mijn controller nog aangesloten de eerste keer, en door de FF rammelde ie van de kast af. functioneren heb ik niet getest, omdat ik em er dirict eruitgetrokken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
TheNephilim schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:12:
[...]

Ik ben er wel erg blij mee. Vaak genoeg last gehad van admins die je kicken, puur omdat je ze een keer uit een tank of heli schiet. Of admins die, op het moment dat jij in 'hun' tank of heli springt, meteen kicken :/

Prima zo! Geen gezeur met vervelende mods, gewoon Battlefield 4 en niets meer of minder! _/-\o_
Maar nu heeft het voor velen ook niet echt nut om een server te huren.
Geen VIP slots( Wat toch wel het belangrijkst is ) , niet de mogelijkheid cheaters/hackers of andere mensen die vervelend/ongewenst gedrag vertonen te weren.
Dan had ik liever een rating systeem voor de server of zoiets gezien in Battlelog en op basis daar van jou in te delen via quick match.
Of je hebt straks helaas niet veel ''Dice servers'' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
[...]

Ik vraag me wel af wat ze dan gaan doen met de Team Balance, zal dan gewoon op auto staan? Is namelijk verschrikkelijk als je de hele tijd heen en weer gemoved wordt |:(

Ik denk dat ik toch maar gewoon op de normale servers met een admin ga spelen, ok, die zijn soms op hun tenen getrapt als je hun trolled of uit een heli schiet, maar op die manier houdt je cheaters en glitchers wel van een server af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Het ziet er naar uit dat ze niks hebben gedaan aan de reflecties in het water als je terug kijkt naar de beta.
Klopt helemaal niks van :( je ziet gebouwen in het water reflecteren die niet aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:53

superwashandje

grofheid alom

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Dan maar geen "official mode" op de server toch? Wie gebruikt er überhaupt quick match :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504519

[...]

Ik ben gisteren toevallig gebanned, omdat ik met veel geluk een paar man (blijkbaar een admin squad) neer schoot in metro toen ze door een donker portaal liepen buiten. Ik zelf ben zeer slecht in BF en had dus eens een keer geluk inplaats van dat ik 9 van de tien keer zelf neer ga. Krijg je een ban met Fuck Off. En dat op een ranked server, erg kinderachtig. Helaas waren er later op een andere server ook 2 hackers die met c4 mensen beschoot en een ander met de AA. Dan is het ook lastig om zo iemand niet te kunnen bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:49

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Fonta schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:28:
Dan maar geen "official mode" op de server toch? Wie gebruikt er überhaupt quick match :P
Inderdaad, deze mode is nu ineens heel onaantrekkelijk geworden.... :/ Geen baas op je eigen server kunnen zijn, hoe bedenken ze het.

Quickmatch is natuurlijk wel handig om je server vol te krijgen en te houden, maar niet met deze nadelen erbij. Dan maar gewoon zelf zorgen dat de servers populair worden en blijven!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 08:59
Controller werkt niet fijn op de pc. Je hebt echt een nadeel met betrekking tot snel richten. Daarnaast was bij BF3 het geval dat de spotknop en scoreboard allebei op de back-button zaten. Ikzelf speel zoveel mogelijk spellen op de PC met een controller waar ik er geen nadeel mee heb.

[ Voor 29% gewijzigd door Nfear op 26-10-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Hello everyone,

Was toch al niet van plan om tijd door te gaan brengen op de "official" servers. O-)
Nu alleen maar hopen dat er genoeg non official servers zijn die geen achterlijke regels zoals instant vehicle spawn gaan draaien...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Na twee weken m'n windows bak weer eens aangezet om even bf3 te spelen.

Vooral veel reclame nu voor BF4 wat logisch is. Deze reclame prikkelt "Speel meteen vanaf de launch!' preload 24 uur voor de launch, terwijl de rest nog wacht, kun jij spelen! Dan moet je wel 69,99 betalen.

Is het dan zo dat als je via een keyshop koopt moet wachten tot de launch voor je kunt downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:39
TecTo schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:22:
Na twee weken m'n windows bak weer eens aangezet om even bf3 te spelen.

Vooral veel reclame nu voor BF4 wat logisch is. Deze reclame prikkelt "Speel meteen vanaf de launch!' preload 24 uur voor de launch, terwijl de rest nog wacht, kun jij spelen! Dan moet je wel 69,99 betalen.

Is het dan zo dat als je via een keyshop koopt moet wachten tot de launch voor je kunt downloaden?
Meer zo dat als je bij Origin koopt je ook meteen je Key hebt, dus je game staat automatisch in je lijst. Wat betekent dat je meteen kunt pre-loaden. Als je hem bij een keyshop koopt krijg je de key meestal pas een dag van te voren of op de launch zelf. Dus kun je hoogstens één dag voor de release preloaden.
69.99 tegenover 35 bij een keyshop is me die langere preload periode niet waard :P

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
DanielWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:09:
[...]

Was toch al niet van plan om tijd door te gaan brengen op de "official" servers. O-)
Nu alleen maar hopen dat er genoeg non official servers zijn die geen achterlijke regels zoals instant vehicle spawn gaan draaien...
Vraag mij ook af wat nu de lijn zal zijn tussen ranked of niet meer ranked want dat is nu nog steeds niet duidelijk.
Mij leek die official servers een goed idee maar zo heb je er niets aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:42
Wil straks meer teamplayen en meer teamplay ontvangen :P Invite me op battlelog als je dat straks in bf4 wilt samen doen :P

Battlelog Sinus_rhythm

[ Voor 27% gewijzigd door Sinus_rhythm op 26-10-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
beuker19 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:47:
[...]

Vraag mij ook af wat nu de lijn zal zijn tussen ranked of niet meer ranked want dat is nu nog steeds niet duidelijk.
Mij leek die official servers een goed idee maar zo heb je er niets aan :(
Dit is wat we weten. Van een DICE dev. ;)
http://www.mordorhq.com/s...ord-Updated-with-new-info

Oh en best kill, EVER.
http://youtu.be/PLaa9vpxJwI?t=9m17s

Die Bach, DIE. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Sinus_rhythm schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:54:
Wil straks meer teamplayen en meer teamplay ontvangen :P Invite me op battlelog als je dat straks in bf4 wilt samen doen :P

Battlelog Sinus_rhythm
Hoera voor meer puntjes voor Objective Play *O*

Werd ook wel tijd dat je punten kreeg tijdens het cappen ipv aan het eind, geloof dat dat zelfs zo is op Battlefield Heroes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
lol, ik heb nog nooit quickmatch gebruikt :P
Je kiest toch zelf een server uit naargelang aantal spelers dat je wilt, hoeveel ms ping je er op hebt etc?
En als het niet uitmaakt welke map / gamemode dan maakt dit toch ook niet uit als je random op een server klikt om te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:18
beuker19 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:37:
[...]

Maar nu heeft het voor velen ook niet echt nut om een server te huren.
Geen VIP slots( Wat toch wel het belangrijkst is ) , niet de mogelijkheid cheaters/hackers of andere mensen die vervelend/ongewenst gedrag vertonen te weren.
Dan had ik liever een rating systeem voor de server of zoiets gezien in Battlelog en op basis daar van jou in te delen via quick match.
Of je hebt straks helaas niet veel ''Dice servers'' :(
Niet druk om maken, clans zullen allemaal ranked servers gaan draaien, het enigste is dat je nu wel meer moeite krijgt om een server te vullen nu quick match gebruikers alleen nog naar official ranked servers worden gestuurd.
Stats behaald op ranked servers tellen ook gewoon.

Nu hebben spelers dus een keuze, spelen op servers met live admins of spelen op servers met fairfight en pb zonder live admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:56

QFT, ook vaak genoeg gehad dat er weer zo'n bagger script draait wat niet werkt en je 20x geswitched wordt. Of inderdaad zo'n kinderachtige admin die de boel verziekt. Neem aan dat Punkbuster bans (automatisch) wel gewoon werken?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Je kan ervan uitgaan dat pb nog gewoon werkt. Anders worden die servers helemaal een hackerparadijs.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Punkbuster heb ik geen vertrouwen in, loopt altijd achter de feiten aan. EvenBalance vond t leuk om op onze live clanserver wat te experimenteren waardoor ik en 63 andere spelers gebanned werden :( is uiteindelijk na n paar dagen zeiken weer terug gedraaid maar ik blijf op pbbans.com staan met iets als dat mn ban ongedaan gemaakt is omdat mn cheat niet bewezen was :( had fijner geweest als ze er ff bij hadden gezet dat ze zelf hadden gefaald en ik er niks aan kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hello everyone,

[video]
Klinkt juist super, geen irritante admins meer met walgelijke rules. Als er een duidelijke cheater is dan leave ik wel.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-06 16:54

Pykow

Angelo OTR

Goh of het nu 21ste is of 1ste SO WHAT !!
je kan de game minimaal 2 jaar spelen, dus die ene dag is ook geen ramp.
steeds die discussie.

lees gewoon 1x wat er staat en ga dan niet eigen conclusies trekken.
24 uur voor de release kan je de game downloaden... Origin geeft bij ons aan 31 oktober.
24 uur later is het 1 november en komt de game dus uit.

is dit nou zo moeilijk om te begrijpen ?
en dan nog, wat maakt die ene dag nou uit !!!!
het is maar een spelletje, vol met bugs de eerste maanden en server problemen de eerste week.

[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 27-10-2013 10:30 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
De eerste exclusive gameplay van Operation locker

Wel jammer dat het op Xbox is :(

[ Voor 17% gewijzigd door beuker19 op 27-10-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Zo ik ben er klaar voor hoor, laat BF4 maar komen !
Verse installatie van W8.1, nieuwe grotere SSD voor BF3 + 4 en alles wat hoger geklokt :P

Zelfs het weer buiten laat het toe. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Pykow schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:29:
Goh of het nu 21ste is of 1ste SO WHAT !!
je kan de game minimaal 2 jaar spelen, dus die ene dag is ook geen ramp.
steeds die discussie.

lees gewoon 1x wat er staat en ga dan niet eigen conclusies trekken.
24 uur voor de release kan je de game downloaden... Origin geeft bij ons aan 31 oktober.
24 uur later is het 1 november en komt de game dus uit.

is dit nou zo moeilijk om te begrijpen ?
en dan nog, wat maakt die ene dag nou uit !!!!
het is maar een spelletje, vol met bugs de eerste maanden en server problemen de eerste week.
Iets bij je is veranderd Pykow en of dat nu door je vriendin komt of niet :) maar ik kan me de laatste tijd wat vaker in je posts vinden en deze al helemaal. Die ene dag maakt ook werkelijk geen ruk uit zeg.

Ik plaats vandaag wel mijn pre order en veeg het stof alvast van mijn joystick voor de jets. En of ik nu op 30, 31 oktober of 1 of 2 november lekker weer rocket pods kan legen op tanks maakt me niks uit. Die vehicle destroyed ribbons lopen wel weer binnen })

Let's fly :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348778

Ja inderdaad ik verwacht dan ook het spel smiddags na werk te kunnen spelen en als dat niet het geval is, dan niet. Het wordt zoieso een lag/bug-fest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-06 14:44
Komt dit spel nou op 29 oktober of 31 oktober uit? Overal staat 29 oktober, maar als je op de Nederlandse officiele site kijkt staat er 31 oktober. Kopen jullie je PC-key van een bepaalde site of betaald iedereen 20 euro teveel via Origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:24
Van EA.com (https://help.ea.com/artic...ldwide-release-schedule):

East and Central Asia
Pre-load: At least 24 hours before launch
Game Launch: Oct 29 at 12:01AM KST

North and South America
Game Launch: Oct 29 at 12:01AM EDT
Note: Latin American pre-orders, excluding those in Brazil and Mexico, will be available for pre-load beginning Oct 28 at 4:00AM PDT.

Russia
Game Launch: Oct 29 at 12:01AM MSK

Australia
Game Launch: Oct 31 at 12:01AM AEDT

European Union
Game Launch: Oct 31 at 12:01AM CET

New Zealand
Game Launch: Nov 1 at 12:01AM NZDT

India
Game Launch: Nov 1 at 12:01AM IST

South Africa
Game Launch: Nov 1 at 12:01AM SAST

United Kingdom, Ireland, Portugal
Game Launch: Nov 1 at 12:01AM GMT

Japan
Game Launch: Nov 7 at 12:01AM JST

Dit bespreken we hier niet

[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 27-10-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

meller14 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:15:
voor degenen die het spel cheap willen hebben via digitale download. Is momenteel fast2play.com het goedkoopst. (de premium editie welteverstaan) deze is na het invoeren van Coupon code: "allkey5" nog eens 5 euro goedkoper.

€68.01 is deze na alle kortingen zijn toegepast. Das toch nog 52 euro goedkoper dan via orgin. (als je de pre order en premium neemt) deze zijn samen €120,-
ik heb hier ook een paar dagen geleden bf4 gekocht. Alleen ik heb niet een bevestiging mail oid gekregen. Krijg je de product key pas 31 oktober? Want het geld is al wel afgeschreven.. maar zie ik bij orders ofzo..
beetje gek vind ik!

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Hier zijn de unlock paden voor de classen. ;)

Assault: Defib -> M26 mass -> offensive -> Smoke -> M26 Dart -> combat medic -> M320 Dart -> M26 slug -> Medic Bag -> M26 Frag -> M320 flash bang -> Grenadier -> LVG

Engie: Stinger -> Mine -> Offensive -> MBT Law -> Carbine -> Igla -> Mechanic -> M2 Slam -> EOD Bot -> SMAW -> Javelin -> FGM-172 SRAW

Recon: Offensive -> DMR -> RFB -> motion sensor -> Radio Beacon -> spec ops -> T-UGS -> SOFLAM -> Sniper -> MAV -> Claymore

Support: offensive -> Shotgun -> Ammo box -> Claymore -> Indirect fire -> XM25 Smoke -> Mortar -> MP-APS -> Perimeter Defense -> XM25 Dart -> C4

http://www.mordorhq.com/s...ot-the-Game-%28XBOX360%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:39
DanielWW2 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:02:
Support: offensive -> Shotgun -> Ammo box -> Claymore -> Indirect fire -> XM25 Smoke -> Mortar -> MP-APS -> Perimeter Defense -> XM25 Dart -> C4
C4 voor support? Had recon die niet in de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:53

superwashandje

grofheid alom

ik dacht dat de Recon C4 zou krijgen....

edit: zie hierboven:P

[ Voor 23% gewijzigd door superwashandje op 27-10-2013 17:07 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:57
Of, drumroll, recon EN support krijgen c4. Maar het lijkt eerder op een foutje idd :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Even ingelogd om het te vragen. ;)
edit: default unlock voor recon.

Er zit dus mobile artillerie in de game.
Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/2d58c059db88c38f80dd628081856006.png

En het is point and click...
:')

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-10-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 13:54
DanielWW2 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:15:
Even ingelogd om het te vragen. ;)
Oh en nog een.

Er zit dus mobile artillerie in de game.
[afbeelding]

En het is point and click...
:')
Dat was de mortier in BF3 eigenlijk ook.
Ik weet nog in BF1942 dat we voor clanmatches met stift stipjes op ons beeldscherm zetten om bepaalde vlaggen te raken met de grote kanonnen. Dat is ook een beetje absurd :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
kevz schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:08:
Of, drumroll, recon EN support krijgen c4. Maar het lijkt eerder op een foutje idd :P
Zou me niet verbazen moesten ze beiden C4 krijgen. Ze hadden na de Beta namelijk gezegd dat de Support class een boel extra gadgets zou krijgen, aangezien deze tot dan toe de class was waar je het minste een beeld van kon maken. Was trouwens imo ook de minst leuke class van de Beta...

Maar goed, hopelijk krijgen ze dus beide C4, zou de Support class weer een pak aantrekkelijker maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 09:45
Lol op twitch:
As Battlefield 4 is out of Beta, the retail version is not allowed for broadcasting until Oct 29 at 12:00am EST. Please do not broadcast BF 4 as we are required to close channels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik zie dus ook geen preload date of wanneer beschikbaar in origin, dit schijnt een probleem te zijn met bepaalde pre-orders via de origin webshop in bepaalde maanden. Heel vaag allemaal. Nu zie ik in mijn order historie ook helemaal niet in origin dus ik kan ook niet cancellen :( wat een gekloot weer...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-03 18:25
Donnie schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:04:
Ik zie dus ook geen preload date of wanneer beschikbaar in origin, dit schijnt een probleem te zijn met bepaalde pre-orders via de origin webshop in bepaalde maanden. Heel vaag allemaal. Nu zie ik in mijn order historie ook helemaal niet in origin dus ik kan ook niet cancellen :( wat een gekloot weer...
Aldus de EA helpdesk (via een clanmaatje van me): als je voor juli 2013 via Origin gepreorderd hebt, dan krijg je in Nederland pas de 31e de mogelijkheid om te pre-loaden. Er waren toen nog geen keys om aan de pre-order te koppelen. Vrij zuur...
Nightcrowy schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:16:
Ff een vraagje hoor, misschien een domme, maar kan ik de game in singleplayer mode al wel spelen na de download morgenmiddag? Of kun je er officieel helemaal niets mee tot aan de 31e?
Ik heb het nog niet kunnen testen aangezien mijn pre-load nog niet voltooid is (nog dik een uur, 24 GB is best een taaie zit) maar ik zou dit proberen:

Origin baseert de releasedate op je lokale klok. De klassieke truc is dus om Origin af te sluiten, je netwerk kabel eruit te trekken, je klok/datum iets vooruit zetten. Dan Origin off-line op te starten en gáán met die singleplayer!

edit: hmmz, alles geprobeerd, maar dit keer lijken ze het wel beter aangepakt te hebben dan bij andere Origin games, deze is op geen enkele manier te spelen voor de 28e :)

[ Voor 6% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 27-10-2013 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Praten over VPN's is inderdaad niet toegestaan, dit valt ook uit de TW te leiden:
Ook posts die gaan over het downloaden van de game/beta worden hier niet gewaardeerd
Praat hier dan ook niet over! Voor nu gaat het topic even op slot om schoon te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:En hij kan weer open, maar praat aub niet over:

- VPN
- Keys of waar te kopen
- Hardware
- Download snelheden

want dit is allemaal offtopic en wordt dus aangepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Nog 7 uurtjes en 5 minuten!! :D

Ontopic: Is er al een lijst met alle maps bekend? Of beter gezegd, zijn alle maps al in beeld gebracht? Heb er al een aantal gezien, maar volgens mij nog lang niet allemaal; of heeft BF4 maar 4 maps? :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verwacht een grote hoeveelheid filmpjes op 29 oktober. Zoals Twitch ook al aangeeft is er momenteel een embargo op video content. Ik verwacht dat veel testers en reviewers al redelijk aan het spelen zijn en na hun NDA massaal hun content gaan uploaden. Dus morgen/overmorgen zal waarschijnlijk al deze informatie via diverse kanalen vrij komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-05 14:45
iApp schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 21:55:
Nog 7 uurtjes en 5 minuten!! :D

Ontopic: Is er al een lijst met alle maps bekend? Of beter gezegd, zijn alle maps al in beeld gebracht? Heb er al een aantal gezien, maar volgens mij nog lang niet allemaal; of heeft BF4 maar 4 maps? :P
Here you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
Tsurany schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 21:57:
Ik verwacht een grote hoeveelheid filmpjes op 29 oktober. Zoals Twitch ook al aangeeft is er momenteel een embargo op video content. Ik verwacht dat veel testers en reviewers al redelijk aan het spelen zijn en na hun NDA massaal hun content gaan uploaden. Dus morgen/overmorgen zal waarschijnlijk al deze informatie via diverse kanalen vrij komen.
Alleen op Twitch? Ik wil namelijk klein stukje singleplayer uploaden direct na de unlock. Op YouTube staan ook al Xbox360 walkthroughs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
vinom schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:10:
[...]

Alleen op Twitch? Ik wil namelijk klein stukje singleplayer uploaden direct na de unlock. Op YouTube staan ook al Xbox360 walkthroughs.
Ik mag toch aannemen dat op de 29ste de NDA overal vervalt. Tenzij EA als een stelletje bloedhonden iedere video gaan checken op land van afkomst en of je de game mag spelen. Zo erg is EA nou ook weer niet, ze komen in de buurt maar zo erg zijn ze niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Thanks! :)

Hoop trouwens wel dat de laad tijden wat zijn verminderd, in BF4 beta was dat hier een heuse ramp; dik 45 - 80 sec wachten totdat een map geladen werd.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ga er maar niet van uit. BF3 was ook niet geweldig qua laadtijd. De mappen zijn gewoon enorm en hebben dus ook een enorme opslagruimte nodig die geladen moet worden.
Ik had met mijn SSD in ieder geval geen problemen. ;)

[ Voor 174% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-10-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
Of je maakt een ramdisk aan ^^

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Laatst online: 21-04 11:48

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

iApp schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:43:
[...]

Hoop trouwens wel dat de laad tijden wat zijn verminderd, in BF4 beta was dat hier een heuse ramp; dik 45 - 80 sec wachten totdat een map geladen werd.
Ik had het idee dat die laadtijden nogal nep waren. Ik kon vaak al achter het logo iets van de map vinden. Iemand anders kwam erachter dat je op dat moment al kon navigeren door de map. En toch moest je nog een halve minuut wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06 18:34
(jarig!)
iApp schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:43:
[...]

Niet als je je games op de SSD zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
DanielWW2 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:30:
[...]

Ik mag toch aannemen dat op de 29ste de NDA overal vervalt. Tenzij EA als een stelletje bloedhonden iedere video gaan checken op land van afkomst en of je de game mag spelen. Zo erg is EA nou ook weer niet, ze komen in de buurt maar zo erg zijn ze niet. :+
Alleen is het morgen de 28e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Weer info van mensen die de game al hebben. ;)
Je kan de popups van medals en ribbons uitzetten net zoals de reload hint en nog een paar dingen.
Afbeeldingslocatie: http://i111.photobucket.com/albums/n152/KSD89/bf42.png

En de conquest layout. Dit is X360 maar ik denk dat het overeen zal komen met PC. Tenminste voor een paar mappen.
Afbeeldingslocatie: http://i111.photobucket.com/albums/n152/KSD89/2013_10_27_22_13_6.png
Afbeeldingslocatie: http://i111.photobucket.com/albums/n152/KSD89/2013_10_27_22_15_16.png
Afbeeldingslocatie: http://i111.photobucket.com/albums/n152/KSD89/2013_10_27_22_11_26.png
Afbeeldingslocatie: http://i111.photobucket.com/albums/n152/KSD89/2013_10_27_22_5_47.png
Afbeeldingslocatie: http://i111.photobucket.com/albums/n152/KSD89/2013_10_27_22_17_21.png
Afbeeldingslocatie: http://i111.photobucket.com/albums/n152/KSD89/2013_10_27_22_29_18.png
Afbeeldingslocatie: http://i111.photobucket.com/albums/n152/KSD89/2013_10_27_22_31_17.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-05 15:28
Iemand hier die al kan spelen, via de nederlandse origin store? Bij mij staat er dit:
Afbeeldingslocatie: http://oct.imghost.us/aYns.jpg.
Ik kan dus pas op de release spelen :(. Ik snap ook niet wat "Nieuwe content verkrijgbaar" betekent.

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
MrFax schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:28:
Iemand hier die al kan spelen, via de nederlandse origin store? Bij mij staat er dit:
[afbeelding].
Ik kan dus pas op de release spelen :(. Ik snap ook niet wat "Nieuwe content verkrijgbaar" betekent.
Zal je even een message sturen over waarom.
en 'nieuwe content verkrijgbaar' slaat waarschijnlijk op Premium & DLC die je nog kan kopen of heb je die al gekocht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
SmokingCrop schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:32:
[...]

Zal je even een message sturen over waarom.
en 'nieuwe content verkrijgbaar' slaat waarschijnlijk op Premium & DLC die je nog kan kopen of heb je die al gekocht? ;)
Ik heb de premium. Ik zou toch alles moeten hebben?

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry194
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11-2024
MrFax schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:43:
[...]

Ik heb de premium. Ik zou toch alles moeten hebben?
Premium zijn de 5 dlc's en een paar extra dingen.

Premium is niet het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
edit: Grmble moet beter uit m'n robotdopjes kijken

[ Voor 85% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 28-10-2013 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

Revieuw van Jackfrags. Op hem zeiken als de game zuigt. :P

Oh en een leuk detail. Je kan op de spoorlijn bij Golmud highway. Verder is de trein een van de vlaggen en als je de trein/vlag capt dan rijd de trein naar jouw basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:47:
Je hebt inderdaad alleen de uitbreidingen gekocht, maar het spel zelf nog niet als ik het zo zie.
Volgens mij wordt op de screenshot Premium toch echt enkel vermeld onder een apart vlak 'Uitbreidingen', maar ik kan verkeerd lezen. :)

Volgens mij had ik destijds met BF3 premium dat ook, dat zoiets er stond. Gewoon links laten liggen dus.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 28-10-2013 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
CptChaos schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 00:19:
[...]
Volgens mij wordt op de screenshot Premium toch echt enkel vermeld onder een apart vlak 'Uitbreidingen', maar ik kan verkeerd lezen. :)

Volgens mij had ik destijds met BF3 premium dat ook, dat zoiets er stond. Gewoon links laten liggen dus.
Je hebt gelijk, ik heb het verkeerd gezien, excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
berry194 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:44:
[...]

Premium zijn de 5 dlc's en een paar extra dingen.

Premium is niet het spel zelf.
Weet ik, ik heb het spel EN premium. Als je het plaatje bekijkt zie je dat ik het allebei heb. Dan snap ik die New Content nog steeds niet. En hoe mensen nu al kunnen spelen snap ik niet Battlelog is nog niet enabled.
CptChaos schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 00:19:
[...]

Doh moet beter alle reacties lezen haha. Me vragen zijn beantwoord behalve het feit hoe mensen nu al kunnen spelen. Het Preloaden is (bijna, op moment van zeggen 57% nog 9 minuten te gaan) gelukt(mag niet zeggen hoe) alleen is battlelog nog niet enabled.

[ Voor 42% gewijzigd door MrFax op 28-10-2013 00:49 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MrFax schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 00:46:
Doh moet beter alle reacties lezen haha. Me vragen zijn beantwoord behalve het feit hoe mensen nu al kunnen spelen.
Lees dan ook even de warning nog... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
CptChaos schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 00:58:
[...]
Lees dan ook even de warning nog... ;)
Ik heb het geprobeerd. met het landnaam Mexico

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DanielWW2 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:48:
[video]

Oh en een leuk detail. Je kan op de spoorlijn bij Golmud highway. Verder is de trein een van de vlaggen en als je de trein/vlag capt dan rijd de trein naar jouw basis.
Hij maakt lekker veel kills op iemand genaamd " tweakers" :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 10:23

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

DanielWW2 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:48:
[video]

Ik ben wel tevreden over een paar punten die hij aangaf, natuurlijk is het afwachten hoe je dit zelf ervaart, maar hij heeft de game 4 dagen achter elkaar kunnen spelen, dan krijg je toch wel een redelijk beeld, helemaal als je di kan afzetten tegen de bf4 beta.

Hij had het over counter knifen, in de beta was het f spammen op het moment dat je geknifed wordt, dit hebben ze dus blijkbaar verandert waardoor je nu 1 moment hebt om op 'F' te drukken en als de timing niet goed is, verlies je het knife gevecht, goede aanpassing imo.

Hij had het over Operation Locker, hij zegt dat het er meerdere lagen in de map zijn, en dat het dus niet de next metro is, daar ben ik ook zeer blij mee als dat zo in de praktijk uitpakt, want de lay-out van locker en het gebied waar het afspeelt in de gevangenis lijkt me heel erg vet.

Hij laat nog een tool zien de APS? Dat is een apparaat wat je neerzet, een bepaalde gebied eromheen groen marked, en alle vliegende rpg's/ tankshells etc worden neergeschoten hierdoor. Hij kon het niet in het filmpje laten zien, maar ik ben benieuwd naar de balance daarin,
wat bijvoorbeeld de loading is nadat hij een shell heeft kapot geschoten.
JackFrags was er wel over te spreken, de nieuwe camp tool?;)

[ Voor 4% gewijzigd door -Mach!- op 28-10-2013 08:17 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Die APS lijkt me vooral bedoeld voor campende (vededigende) snipers en tanks.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 10:23

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

RocketKoen schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:33:
Die APS lijkt me vooral bedoeld voor campende (vededigende) snipers en tanks.
In het filmpje zie je ook dat de APS een dekking heeft van 3 kanten, je ziet namelijk groene vlakken aan de linkerkant, rechterkant en aan de kant waar jezelf staat als je dat ding plaatst. Dus ik denk dat je zo'n dingen wel met rpg's en shells aan vlarden kan schieten alleen vanaf de achterkant dan.
Iedereen zal hem wel vlak tegen een muur plaatsen dan;)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
-Mach!- schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:37:
[...]

In het filmpje zie je ook dat de APS een dekking heeft van 3 kanten, je ziet namelijk groene vlakken aan de linkerkant, rechterkant en aan de kant waar jezelf staat als je dat ding plaatst. Dus ik denk dat je zo'n dingen wel met rpg's en shells aan vlarden kan schieten alleen vanaf de achterkant dan.
Iedereen zal hem wel vlak tegen een muur plaatsen dan;)
Of voor (of achter) een tank

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-06 14:56

RoyK

Hobby tekenaar

Ik kreeg er wel een beetje een CoD Gadget feeling bij. Nu nog de mobiele vol automatische machine geweer die de engineer ergens plaats we we zijn klaar :)

Zijn ze niet een beetje aan het doorslaan met de items?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
COD heeft het ook...

Ze kunnen beter niet kopiëren maar origineel zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door fast-server op 28-10-2013 09:00 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze kunnen beter bij de originele gameplay blijven. Zulke gadgets gaan toch nergens meer over? In BF2142 kan ik het begrijpen, in BF4 vind ik het erg misplaatst.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:11:
Ze kunnen beter bij de originele gameplay blijven. Zulke gadgets gaan toch nergens meer over? In BF2142 kan ik het begrijpen, in BF4 vind ik het erg misplaatst.
Het is een beetje gimmicky , maar het maar misschien de support class wat leuker om te spelen (meer gebalanceerd ).
Maar misschien is het straks in game wel geweldig net als achteraf die xm25 toch ook best leuk en goed gebalanceerd is.
En als het nu niet echt bestaat zou ik zeggen meh maar het bestaat al sinds 2006.

Shock Absorber – Man-Portable Active Protection System
IMI's Shock Absorber was developed to protect dismounted infantry detachments and stationary posts, operating in hostile areas, where they are exposed to guided missile threats. The portable kit utilizes a laser based effector employing electro-optical infra-red directional jammer and electro-optical threat detection elements developed for the larger vehicle based active protection systems (Iron Fist - which has already been selected for the Namer AIFV). The system could also employ other countermeasures as required by operational tactics, techniques and procedures. The current system weighs less than 20 kg and can be carried by a single soldier. The system's development was initiated under the DDR&D armor and protection department and is currently in development and under evaluation by the IDF.

During the 2006 Lebanon War several IDF infantry units were hit when taking shelter in buildings. The new system could be used to increase the protection of such units, when situated in stationary positions, inside buildings or in open terrain.

Afbeeldingslocatie: http://defense-update.com/Images_new3/vehicular_and_mounted_aps_from_imi.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door beuker19 op 28-10-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Waar ik me zorgen om maak is dat je als support zo'n apparaat neerzet, dan met de nieuwe 6-round rapid fire mortar in de groene zone van die unit gaat zitten en zonder dat je gecounter-mortard kan worden, loei je de vijand helemaal naar de gallemiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:11:
Echter bestaan degelijke devices gewoon hoor, o.a Afbeeldingslocatie: http://www.defense-update.com/Images_new3/vehicular_and_mounted_aps_from_imi.jpg

Daarnaast betwijfel ik het effect ervan, misschien 1x handig maar daarna zal het apparaat wel leeg zijn / delay hebben.

EDIT: Spuit 11 :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Weet iemand of het nu morgen of donderdag word dat we kunnen spelen?
Bart smit zegt 31 oktober!
HAd tog echt op morgen gerekend en vandaag game ophalen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:17
kobus71 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:43:
Weet iemand of het nu morgen of donderdag word dat we kunnen spelen?
Bart smit zegt 31 oktober!
HAd tog echt op morgen gerekend en vandaag game ophalen. :(
Je kan het al spelen dakhaas, lees eens even wat pagina's terug.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze bestaan wel maar worden ze ook echt actief gebruikt? Zijn ze al uit de test fase en worden ze al actief ingezet in gevechten? Daarnaast, hoe leuk is zoiets in een shooter zoals Battlefield? Dan worden nog meer wapens in sommige situaties totaal nutteloos en krijg je een zeer uitgebreid countersysteem waardoor je je veel te druk moet maken om het meenemen van de juiste equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
Kepro schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:45:
[...]

Je kan het al spelen dakhaas, lees eens even wat pagina's terug.
Als ik m voor 31 julie gepreorderd had ja.
Man wat heb ik daar nu aan?

Het gaat me erom hoe ik m zo snel mogelijk kan spelen, had m bij bart smit georderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bestelling bij Bart Smit annuleren en nu op Origin kopen.

Kan dan niemand meer z'n eigen informatie opzoeken tegenwoordig?

[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 28-10-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:35:
Waar ik me zorgen om maak is dat je als support zo'n apparaat neerzet, dan met de nieuwe 6-round rapid fire mortar in de groene zone van die unit gaat zitten en zonder dat je gecounter-mortard kan worden, loei je de vijand helemaal naar de gallemiezen.
Het is niet zo dat de mp-aps unlimited raketten kan tegen houden .
Volgens mij zit er gewoon een reload timer op.
En ik weet niet of jij weet hoe het mortar(en) nu werkt , maar je hebt nu een ''tablet' bij je om te vuren.
Je zit nu niet meer achter de mortar maar bent mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:51:
Bestelling bij Bart Smit annuleren en nu op Origin kopen.

Kan dan niemand meer z'n eigen informatie opzoeken tegenwoordig?
Dus het werkt wel als ik m nu koop?
Paar paginas terug staat dat je m dan voor 31 julie georderd moet hebben.

Anders gaat ik m natuurlijk meteen halen bij ea :)

Net gekocht, hij staat erbij maar kan nog niet downpoden.
Maar gaat goed komen.
Bedankt voor tip!

Vanaf 11 uur te downloaden mannen!!!! :9

[ Voor 14% gewijzigd door kobus71 op 28-10-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Ik ben em aan het preloaden nu : 24.422mb...

30 minuten voor die aantal mb's bij 100mb internet.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 170423 op 28-10-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
Iemand die op release in Korea(over 5 uurtjes) gaat spelen? PM me je origin id.

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ghehe, ik heb al een Gold Battlepack en een Veteran Battlepack zie ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 19:15
MrFax schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:28:
[afbeelding].
Is het wijs om je produkt code publiek te maken of maakt dat niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Je moet de campaign uitspelen voor verschillende unlocks.
-M412 rex
-Shank
-Machete
-Qbz-95-1
-P90
-M249

http://battlelog.battlefi...nts/176614903/pc/#SP_as05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Battlepacks zijn al te openen mannen :) ik ben benieuwd!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberthube1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06 20:07
Ik hoop dat G2play een typo heeft gemaakt in hun email, anders kan ik hem pas eind november spelen :(

zie mail:
Dear customer,

We'd like to thank you for your pre-purchase of Battlefield 4. We'd like to inform you that we plan to start the distribution of preordered keys on the 30th of November to enable you to predownload the game.

Thank you for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06 08:15

Salmon

.NET developer

Cyberthube1 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:02:
Ik hoop dat G2play een typo heeft gemaakt in hun email, anders kan ik hem pas eind november spelen :(

zie mail:
Dear customer,

We'd like to thank you for your pre-purchase of Battlefield 4. We'd like to inform you that we plan to start the distribution of preordered keys on the 30th of November to enable you to predownload the game.

Thank you for your patience.
Was hierboven al een keer eerder genoemd, is een foutje :)

Ik ga zo is voor de zekerheid ff bij de MediaMarkt kijken en anders aan 't eind van de week hem oppakken.

[ Voor 9% gewijzigd door Salmon op 28-10-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
Donnie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:59:
Battlepacks zijn al te openen mannen :) ik ben benieuwd!
niet veel bijzonders:

2 knifes
5 cammo's
6 dogtags
1 scope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 08:59
Hoe kom je nog meer aan Golden Battlepacks naast het kopen van digital deluxe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 10-06 08:08
Heb hem bij Bol.com besteld, wordt m'n eerste BF game ooit. Vond de beta wel gaaf, maar ik bak er alleen niets van :P Is er een tweakers clan ofzo zodat ik met mensen kan samenspelen? Merkte tijdens de beta dat er maar bar weinig teamplay was, vond ik wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Mitt3nz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:14:
Heb hem bij Bol.com besteld, wordt m'n eerste BF game ooit. Vond de beta wel gaaf, maar ik bak er alleen niets van :P Is er een tweakers clan ofzo zodat ik met mensen kan samenspelen? Merkte tijdens de beta dat er maar bar weinig teamplay was, vond ik wel jammer.
Tof! Enjoy zou ik zeggen. :) En ja, er is vast een tweakers clan. En tijdens de beta zijn het gewoon mensen die het ff proberen, teamplay komt wel in de full version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
Stoneyfrog schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:17:
[...]

Tof! Enjoy zou ik zeggen. :) En ja, er is vast een tweakers clan. En tijdens de beta zijn het gewoon mensen die het ff proberen, teamplay komt wel in de full version.
Teamplay moet je gewoon zelf regelen. Zorg dat je wat vrienden tegelijk online hebt en klets tegen elkaar via VOIP. Voila een team is geboren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 10-06 08:08
Okay maar het probleem is dus dat ik geen vrienden heb die ook BF4 spelen :P Zijn allemaal van die Mac users :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
Mitt3nz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:21:
Okay maar het probleem is dus dat ik geen vrienden heb die ook BF4 spelen :P Zijn allemaal van die Mac users :S
Er komt vast een Tweakers clan waar je kan aanhaken :-)
Pagina: 1 ... 94 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.