[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.186 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
vinom schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:18:
Mexico is bij mij gisteren niet gelukt, dus ik zal inderdaad op de release de key sites in de gaten moeten houden.
Is raar, ik heb hem via mexicaanse proxy besteld, de 4 + premium voor 52.84 euro.
Staat al klaar voor te preloaden in mijn origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:10
Zowel PayPayal als CC geprobeerd, en beide niet gelukt. Hoe heb je het precies gedaan? Als je wilt mag je een PM sturen, dan vervuilen we het topic niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Allemaal al Windows 8 geinstalleerd om alle functies van DirectX 11.1 te kunnen gebruiken met BF4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
Okasha schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 07:45:
[...]

Wehkamp gaat toch wel op de 31ste leveren? Heb daar 2/3 weken geleden ook gepreorderd voor 39 euro, maar wanneer ze niet leveren op de releasedate cancel ik hem wel weer :) Dan maar gewoon lekker online key die je in Origin kunt laden...

Zat even op de site te kijken, en waar ze eerst zeiden "het product wordt op de releasedatum geleverd" zeggen ze nu "Wij doen ons best om op de dag van de release deze pre-orders te leveren. Wij zijn hierin wel afhankelijk van de leverancier. Antwoord gegeven op 21 oktober 2013'

Hmm ik voel een cancel aankomen :X
Bij BF3 en TDU2 was het wie het eerst komt wie het eerst maalt mbt pre-order. Ik had BF3 een half jaar van te voren al besteld (net als BF4 nu) en die lag netjes op de US release date op de mat. Maat van me had veel later besteld die moest een paar dagen wachten met beide games.
Defqonwolf schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:38:
[...]

Is raar, ik heb hem via mexicaanse proxy besteld, de 4 + premium voor 52.84 euro.
Staat al klaar voor te preloaden in mijn origin
Zal voor premium daar ook eens neuzen op 31 oktober, BF4 voor 30 euro gekocht dus dat is net zo duur als via de VPN/keys. Werkt nog steeds enkel met CC zeker? Bij Amazon controleren ze tegenwoordig of je CC geregistreerd is buiten de US dan kan je daar geen download games meer kopen met de woonplaat truc :/
caanova1984 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:59:
Allemaal al Windows 8 geinstalleerd om alle functies van DirectX 11.1 te kunnen gebruiken met BF4 ?
DX11.1 levert je (nog) niks extra's over DX11 dus zie er geen reden toe.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Weet niet toen ik em besteld heb heb ik hem met PayPal betaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Kom op Reddit trouwens (te) vaak dit soort verhalen tegen mbt Mexico proxy's
Just beware when using Proxy with Origin. If you don't care purchasing future Origin games and DLCs direct from Origin Store again then feel free to risk your account. Mine, ever since I used proxy on my origin account I can no longer buy anything from my origin store. It will not let me buy any game and dlcs.

When I chatted with EA support they said I used my account with proxies buying from other region and my account have been disabled from buying from origin store :( I have been passed to 3 different support staff to sort out my buying issue on origin until they asked me to call their higher level support.
Nou koop ik nooit games via Origin maar is wel iets om in je achterhoofd te houden. Als de keys tegen de tijd ook richting de 25,- van de 'VPN Premium' komen dan koop ik die wel :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is de Invoice Failed foutmelding.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Als je een puber of student bent en echt krap bij kas zit en tijd over hebt, dan is het wellicht boeiend.
Maar als je een fulltime baan hebt met een behoorlijk salaris, waarom zou je zo moeilijk doen voor die 40 euro....

Natuurlijk zijn er ook de mensen die het doen "omdat het kan".... of omdat ze nog thuis wonen en mama nog je wasjes draait :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:52
Tsja, leuk al die lagere prijzen via omwegen.
Maar als ik een game koop wil ik wel iets fysieks in handen hebben. Hoesjes staan leuk in de kast natuurlijk ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Sypher op 25-10-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Vandread schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:18:
Als je een puber of student bent en echt krap bij kas zit en tijd over hebt, dan is het wellicht boeiend.
Maar als je een fulltime baan hebt met een behoorlijk salaris, waarom zou je zo moeilijk doen voor die 40 euro....

Natuurlijk zijn er ook de mensen die het doen "omdat het kan".... of omdat ze nog thuis wonen en mama nog je wasjes draait :+
We zijn Nederlanders, is dat niet genoeg reden? We hebben een reputatie hoog te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Sypher schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:23:
Maar als ik een game koop wil ik wel iets fysieks in handen hebben. Hoesjes staan leuk in de kast natuurlijk ;)
Premium heeft geen fysiek doosje ;) BF4 zelf koop ik gewoon retail om geen enkele problemen te krijgen. Heb 'm goedkoper kunnen kopen dan een key dus vind het prima. Premium kijk ik volgende week wel wat dit kost bij de keyshops als de US release is geweest (29okt) Betaal liever iets meer via een goeie keyshop dan gelazer met VPN's en mogelijk account problemen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Amanoo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:27:
We zijn Nederlanders, is dat niet genoeg reden? We hebben een reputatie hoog te houden.
_/-\o_ _/-\o_ :+
Sypher schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:23:
Gewoon eens kijken of ze hem in de GM in de buurt hebben en anders wacht ik gewoon even, moet en zal dat doosje hebben om bij in de kast te zetten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej

gaat mij niet om die 40 euro maar tis gewoon stom dat hun hem voor veel minder geld kunnen kopen dan ons..
Maar toch het is bij mij in het geval 60 euro bijna goedkoper, daar kan je nog een andere volledige game van kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik mag volgens Origin BF4 op 28 oktober pre- loaden... :S

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moeilijk doen voor 40 euro is niet mijn ding. Alleen zie ik dit niet als moeilijk doen maar als een half uurtje werk om 40 euro te besparen, dan is het wel de moeite waard ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Jij hebt gewoon Dagobert Duck genen :+ en gezien jou verhalen van hier tot tokio sowieso tijd teveel ;)

@Defqconwolf: Dat is niet stom, het is logisch, maar ik zal hier geen verhaal over inkomens, jan-modaal, bestedingspatronen en de wet van vraag en aanbod etc gaan houden....

Ik heb nu gewoon de 2 keys besteld via g2play, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, voor iets minder dan 80 euro.
Gelukkig heb ik geen haast om te spelen, via Origin kopen is idd erg duur en blijkbaar kunnen ze dat ervoor vragen :)
Amanoo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:27:
[...]

21 en nu al vroeg oud.... maar ik zal het je vergeven... je bent nog student.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus om 40 euro te besparen ga jij moeilijk doen bij een externe keysite? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
moeilijk doen is het inderdaad niet. Even proxy veranderen bestellen proxy uitzetten betalen en je hebt em binnen, duurt hooguit 25 minuten. Is niet moeilijk dus :)
En je bespaart er 40 euro of meer mee.. Je zou dan (en vat het niet persoonlijk op) wel dom zijn mocht je niks geven om 40 euro, want daar kan je genoeg mee doen met dat bedrag..

[ Voor 35% gewijzigd door Dopiej op 25-10-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Als je elk spel voor 30% à 60% minder van de prijs kan kopen zonder daar veel werk voor te moeten doen, dan doe je dat toch gewoon? 8)7
Op den duur spaar je enkele honderden euro's uit.. (= net de reden om pc ipv console te nemen, op den duur is de pc nog goedkoper) en dat voor 2 minuten extra werk. (email openen & key op origin ingeven)

Slim omgaan met geld noemen ze dat..

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 25-10-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 23:10
naaitsab schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:29:
[...]

Premium heeft geen fysiek doosje ;) BF4 zelf koop ik gewoon retail om geen enkele problemen te krijgen. Heb 'm goedkoper kunnen kopen dan een key dus vind het prima. Premium kijk ik volgende week wel wat dit kost bij de keyshops als de US release is geweest (29okt) Betaal liever iets meer via een goeie keyshop dan gelazer met VPN's en mogelijk account problemen.
Premium komt heus wel in een fysiek doosje, dat is bij BF3 ook zo.
Daarnaast is premium al te bestellen bij verschillende webshops, je krijgt dan wss een code in een doosje.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ik geef ook niet onnodig veel geld uit aan spellen daarom koop ik vaak keys. Maar bij goeie keyshops heb je er garantie op, daarom betaal ik liever wat meer voor een key dan rommelen met VPN's en je CreditCard

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46
Sneak peak van de Test Map.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HEekkYh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/haf3qFO.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B5EdoOY.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oQzMSZx.jpg

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
shoombak schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:59:
[...]

lekker interessant met een multiplayer game.
Lekker interessant voor sommige mensen die de SP van games ook leuk vinden en die dan een paar dagen voor de launch alvast op hun gemak kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ik zie oranje 3-hoekjes. Bots? :)
Zou wel mooi zijn anders zie ik weinig nut van dit tov een lege server, als er minder dan 4 spelers zijn telt je score immers ook niet omdat het potje niet gestart is.

Aangezien er in de SP gewoon AI aanwezig is lijkt me het ook niet zo lastig om op een map als deze de AI in te zetten.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb gewoon een key via een keystore. Als ik niet kan spelen op maandag of dinsdag dan jammer. Ik heb geen zin in Origin Mexico gedoe of eventuele problemen en na dit rampjaar aan games voor mij. Gewoon dus de key invoeren als ik hem heb, downloaden en dan kijken wat ik doe.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

Voor de mensen een livestream van de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
SmokingCrop schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:32:
[...]
blabla

Slim omgaan met geld noemen ze dat..
Weer zo'n student die niet verder denkt, het gaat me om toekomstig geneuzel..... ik heb dus de Russische BF3, zoiets doe ik nooit meer... laat staan kans op geblokkeerde accounts etcetc.
naaitsab schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:58:
Ik geef ook niet onnodig veel geld uit aan spellen daarom koop ik vaak keys. Maar bij goeie keyshops heb je er garantie op daarom betaal ik liever wat meer voor een key dan rommelen met VPN's en je CreditCard
Dit :)

Iedereen zal er verder anders over denken :) maar de reacties bevestigen nu wel m'n idee :+

[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 25-10-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Floodzone gameplay

http://media.everyeye.it/2013/ottobre/Conqueror_HD.mp4

In het YT filmje speelt Tweakers ook mee :*)

Defuse gameplay

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VEqaivUwhkA]

Nog meer conquest

[ Voor 81% gewijzigd door beuker19 op 25-10-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Nou, de spanning wordt weer opgebouwd! We zijn in Stockholm voor de launch, drukke weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beta is bij mij al een aantal dagen onbruikbaar en vraagt nu ineens om een productcode, beta is dus niet meer speelbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Neen, is al onspeelbaar sinds vorige week maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:06

BioHazard

*\o/*

Iemand ervaring met het kopen van keys bij bijvoorbeeld OnlineKeyStore? Zijn die gewoon in de nederlandse origin store te gebruiken? Dus geen gekke activaties met proxies enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke duidelijk, ben benieuwd naar de echte gameplay/besturing want de beta vond ik nou niet zo geweldig vergeleken met BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Vond BF4 beta prima spelen, ook vergeleken met BF3...
BioHazard schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:21:
Iemand ervaring met het kopen van keys bij bijvoorbeeld OnlineKeyStore? Zijn die gewoon in de nederlandse origin store te gebruiken? Dus geen gekke activaties met proxies enzo?
Online Gamekeys kopen - Deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
BioHazard schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:21:
Gewoon zorgen dat je bf4 koopt van de "Europe region"

bv.
http://www.go2arena.com/b...n-cd-key-eu-preorder.html
http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-EA-Origin-Key.html

Dan krijg je gewoon een email wanneer ze hem releasen met de key die je kan ingeven in origin & voila, je hebt hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:24:
Vond BF4 beta prima spelen, ook vergeleken met BF3...
Het is vergelijkbaar met de BF3 beta. Ze kiezen de meest crappy map uit om in een beta te stoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 18:18
Tsurany schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Het is vergelijkbaar met de BF3 beta. Ze kiezen de meest crappy map uit om in een beta te stoppen :+
Welke map had BF3 beta ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Operation Métro, en dat was gepaard met Rush in het begin :)
Later is ook Caspian Border er nog bij gekomen, omdat je geen Conquest Large op Metro kon spelen (als ik me niet vergis :p)

[ Voor 51% gewijzigd door JimDB op 25-10-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Heeft iemand nog goedkopere opties? Retail of key-only.

link

[ Voor 7% gewijzigd door Nfear op 25-10-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
NoFearz schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:03:
Heeft iemand nog goedkopere opties? Retail of key-only.

link
Prijs in is Ponden!

Kijk deze eens?
http://fast2play.de/battl...___store=fast2play_german

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
Bij die link van jou krijg ik te zien:

Market Price: £ 59.99
Our Price: £ 32.83
Welke prijs zie jij dan?

[ Voor 3% gewijzigd door dekilo op 25-10-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
dekilo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:14:
[...]

Bij die link van jou krijg ik te zien:

Market Price: £ 59.99
Our Price: £ 32.83
Welke prijs zie jij dan?
rechtsbovenin kan je de currency instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
Z500 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:16:
[...]

rechtsbovenin kan je de currency instellen.
Oeps! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Hoe kun je nog meer aan battlepacks komen? Elke paar levels krijg je er één, maar zit er ook een limiet aan dat je helemaal geen meer krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 15:38

Tweakjur

Redacteur
beuker19 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:26:
Floodzone gameplay

[video]

In het YT filmje speelt Tweakers ook mee :*)
Hmmm niet mijn beste potje, zo te zien :).

[ Voor 8% gewijzigd door Tweakjur op 25-10-2013 15:29 ]

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
JJJur schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:29:
[...]

Hmmm niet mijn beste potje, zo te zien :).
N00B hahahahha :+

Zonet BF4 besteld bij gamecardwinkel. Die leveren de keys op maandag :)

[ Voor 58% gewijzigd door Fonta op 25-10-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Toch maar bij CDKEYGO gekocht, want ik heb er wel goede ervaringen mee.

Totaalprijs: €40.37. (ging 5% IDEAL kosten overheen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
NoFearz schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:47:
[...]

Toch maar bij CDKEYGO gekocht, want ik heb er wel goede ervaringen mee.

Totaalprijs: €40.37. (ging 5% IDEAL kosten overheen).
Krijg je de key dan meteen of pas op de dag van de release?
IVM pre-loaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Vandread schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:24:
[...]
Weer zo'n student die niet verder denkt, het gaat me om toekomstig geneuzel..... ik heb dus de Russische BF3, zoiets doe ik nooit meer... laat staan kans op geblokkeerde accounts etcetc.
Weer zo'n kerel die niet verder denkt, koop gewoon een europese key van een deftige keystore |:(
Natuurlijk kan je problemen krijgen als je een key koopt die eigenlijk niet tot jouw demografische regio hoort..

Online Gamekeys kopen - Deel II

"Tegenwoordig heeft in ieder geval Steam opgenomen in de algemene voorwaarden dat het niet meer toegestaan is om jouw fysieke locatie te spoofen om een product te activeren. Dit betekent dus dat je wel een Russische serial mag activeren als je in Rusland bent maar dat je niet meer mag VPN'en, doe dit dan ook op je eigen risico."

-> Zal wellicht bij Origin niet anders zijn

[ Voor 41% gewijzigd door SmokingCrop op 25-10-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
dekilo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:59:
[...]

Krijg je de key dan meteen of pas op de dag van de release?
IVM pre-loaden
Pas op de release. Ik heb er geen problemen mee aangezien ik rond de release het te druk heb :P

[ Voor 14% gewijzigd door Nfear op 25-10-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ook even net gekeken. Nou de verschillende redacties in Europa bakken er alweer niet veel van. Je zou toch denken dat mensen die betaald krijgen om games te reviewen daadwerkelijk een beetje zouden kunnen spelen. O-)
Tweakers was gewoon beschamend. :+

En een overzichtje van welke reviews je moet overslaan omdat de spelers er echt niks van bakte. :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GnEFH07CkSFLzGtiks3T312M/full.png

Oh en ik moet zeggen dat dit er wel aardig uitziet. Zeker voor BF standaarden. Eindelijk eens mappen die gevuld zijn met dingen i.p.v die lege troep. Het geeft een veel fijner sfeertje. Dat er kleur in het spel zit helpt ook. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ik 2 maps zo gezien heb ik echt zo iets van ,chaotisch maps ,totaal geen overzicht ,groot ,dus veel lopen .zwemmen , het bekijken van die water map word ik zelf helemaal chaotisch van haha :?
ik hoop dat er wel mappen uit komen die wel overzichtelijk zijn , zo zou het voor mij niet echt fijn zijn om te spelen , ik ben en weet dat ik niet die reactie vermogen heb dan de meeste die erop spelen , mijn leeftijd zal er zeker wel mee te maken hebben ( 58 ) :+
de instellingen die de wapens zijn lijkt mij nog veel meer te kunnen dan in BF3 of heb ik dat mis?
ik denk dat ik eerst maar eens afwacht op de reacties op de forums en youtube filmpjes om dan te gaan spelen en JA ik heb BF 4 wel besteld >:) of ik daar goed aan gedaan heb zal dan de toekomst wel blijken .
maar merk wel dat ik dan weer niet kan wachten dat die eindelijk uit is na al die poes pas erom heen ..
het ziet er wel verdomd mooi allemaal uit en hoop dat mijn MSI R6870 HAWK 930MHz 1GHz dit alles goed aan kan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n13l6
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 09:59
Kijk eens mensen: YouTube: Battlefield 4 Flood Zone Multiplayer Gameplay + Levolution Moment!
En kijk eens hoe de player heet die op 2:30 wordt gedood. Tweakers preview in 3. 2. 1... : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
n13l6 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:18:
Kijk eens mensen: YouTube: Battlefield 4 Flood Zone Multiplayer Gameplay + Levolution Moment!
En kijk eens hoe de player heet die op 2:30 wordt gedood. Tweakers preview in 3. 2. 1... : )
Nice one :) Het is trouwens op 2:25 en niet op 2:30. ;)

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Lijkt wel een leuke map. Zie wel weer veel daken om te roofcampen.

Die van Jackfrag: YouTube: Battlefield 4 Flood Zone Multiplayer Gameplay + Levolution Moment! op 5:15 probeert hij in een onderlopen gang te zwemmen, maar lukt niet. Voor er water in stroomt kun je daar gewoon doorheen lopen. Ben benieuwd of je er dan echt niet meer in kan zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
DanielWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:40:
Ook even net gekeken. Nou de verschillende redacties in Europa bakken er alweer niet veel van. Je zou toch denken dat mensen die betaald krijgen om games te reviewen daadwerkelijk een beetje zouden kunnen spelen. O-)
Kunnen gamen is nog nooit echt van belang geweest om een game te kunnen reviewen. Goede relaties onderhouden met uitgevers en studio's is veel belangrijker voor je carriere als gamejournalist.

Dit is ook een van de redenen dat pick-up-and-play games over het algemeen ook hoog scoren, dat kunnen ze en is dus ook snel een stuk leuker dan een game waarin ze constant verliezen. Games met een hoge leercurve worden maar door een zeer beperkt aantal reviewers gewaardeerd. Of het nou shooters of racers zijn, het moet snel en instant een fix zijn.

On-topic:

Gister heb ik bevestigd gekregen dat GameMania pas op de 31e de verkoop begint, dit is last-minute gewijzigd door het hoofdkantoor want aanvankelijk zou dinsdagochtend de verkoop starten. Met andere woorden, mijn pre-order zjin ze kwijt. Het verschil tussen dinsdagavond en vrijdagavond is mij té groot, zeker gezien de hogere kosten wat ik aanvankelijk wel overhad voor een steelcase en garantie op 29 oktober de game te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Ook wat nieuwe gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
DJH schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:53:
Lijkt wel een leuke map. Zie wel weer veel daken om te roofcampen.

Die van Jackfrag: YouTube: Battlefield 4 Flood Zone Multiplayer Gameplay + Levolution Moment! op 5:15 probeert hij in een onderlopen gang te zwemmen, maar lukt niet. Voor er water in stroomt kun je daar gewoon doorheen lopen. Ben benieuwd of je er dan echt niet meer in kan zwemmen.
Denk dat die gang te lang of zoiets was.
Want in het filmpje van Lvlcap zie je dat er wel extra routes zijn door ergens heen te duiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Nou, recoil lijkt met de M416 ook niet bestaand...
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:06:
[...]

Kunnen gamen is nog nooit echt van belang geweest om een game te kunnen reviewen. Goede relaties onderhouden met uitgevers en studio's is veel belangrijker voor je carriere als gamejournalist.

Dit is ook een van de redenen dat pick-up-and-play games over het algemeen ook hoog scoren, dat kunnen ze en is dus ook snel een stuk leuker dan een game waarin ze constant verliezen. Games met een hoge leercurve worden maar door een zeer beperkt aantal reviewers gewaardeerd. Of het nou shooters of racers zijn, het moet snel en instant een fix zijn.
Je zou alleen toch denken dat als je toch games moet testen je uiteindelijk het begint te leren. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Ps3 beelden van alle maps.

Hier zijn ze nog niet weg gehaald

http://www.liveleak.com/view?i=31a_1382722288

[ Voor 81% gewijzigd door beuker19 op 25-10-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Yupla, al die video's zijn al niet meer beschikbaar :z

[ Voor 108% gewijzigd door SmokingCrop op 25-10-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA is snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:56
De jet op de map Dawnbreaker 8)7 kansloos

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Heeft iemand toevallig een linkje waar de video's nog wel te vinden zijn?

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Een paar dagen geleden poste iemand over E-sports.
Ben alleen meer geneigd om hem te geloven dan DICE. O-)

In short: Zhinto is a dickhead. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:07
Het zijn voor mijn gevoel wel hele andere mappen dan bij BF3. Ik heb nog niet het wauw gevoel als toen bf3 uitkwam. Nou ziet het er ook niet meer uit op de current gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

mobygo76 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:26:
Het zijn voor mijn gevoel wel hele andere mappen dan bij BF3. Ik heb nog niet het wauw gevoel als toen bf3 uitkwam. Nou ziet het er ook niet meer uit op de current gen.
Ik ben juist positief verrast, van wat ik gezien heb. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Is dat ps3 footage?

Heb ook nog niet echt een wauw gevoel. Ze zijn wat kaal en repeterend vind ik. Had gehoopt wat meer jungle te zien ofzo. Maargoed, zelf spelen kan veel goedmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

DJH schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:45:
[...]

Is dat ps3 footage?

Heb ook nog niet echt een wauw gevoel. Ze zijn wat kaal en repeterend vind ik. Had gehoopt wat meer jungle te zien ofzo. Maargoed, zelf spelen kan veel goedmaken :)
De game is al gelekt op de x360/ps3, dus het zal wel van die consoles komen. En dat verklaart ook dat de mappen nogal leeg zijn (en klein). In de beta was de map ook al karig ingevuld op die consoles ten opzichte van de PC versie.

En gelukkig nog een map waar je op de flatgebouwen kan. :X

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Hi mensen, blijkbaar moeten wij in Nederland weer langer wachten voordat we met bf4 aan de slag kunnen..
Kan ik nu me origin account op een ander land zetten zodat ik wel dinsdag kan beginnen? Of word ik dan gebanned etc?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Nou, de PS3 versie ziet er zoals verwacht echt niet uit. :P
Voornamelijk dat de resolutie dynamisch downscaled maakt het wel erg duidelijk dat het echt de limiet is.

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h0lfJWb3XYh9VOFG0qg0Sisc/full.jpg

Oh en Dawnbreaker is nu al geweldig. Het zo te zien alleen maar wolkenkrabbers waar je dus niks aan een jet hebt. Dan kan je zo te zien letterlijk maar 10 seconden vooruit vliegen en dan ben je al out of bounds met een jet. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
mobygo76 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:26:
Hmm, ik vond de maps van BF3 toen BF3 uitkwam juist uitermate kansloos. Alleen Metro, Nosehair en Seine vond ik speelbaar. Vind maar 3 of 4 maps goed in BF3 + exp. Verder heel karig level design en map design.

Dat is iig een stuk beter in BF4.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
DanielWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:22:
Nou, de PS3 versie ziet er zoals verwacht echt niet uit. :P
Voornamelijk dat de resolutie dynamisch downscaled maakt het wel erg duidelijk dat het echt de limiet is.
Wou net zeggen, ziet er echt niet uit op die filmpjes. Voor de consolers mag ik hopen dat het door de manier van opnemen komt :/
Oh en Dawnbreaker is nu al geweldig. Het zo te zien alleen maar wolkenkrabbers waar je dus niks aan een jet hebt. Dan kan je zo te zien letterlijk maar 10 seconden vooruit vliegen en dan ben je al out of bounds met een jet. _O-
Altijd fijn die 32p formaat maps en jets :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
naaitsab schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:28:

Altijd fijn die 32p formaat maps en jets :+
Dit is gewoon slecht. Een lange corridor om in te vliegen waar je nauwelijks in kan draaien zonder out of bounds te gaan. 1+ voor DICE. oOo
Eigenlijk is dat gewoon heel erg slecht. :')
rickyy schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:27:
[...]

Hmm, ik vond de maps van BF3 toen BF3 uitkwam juist uitermate kansloos. Alleen Metro, Nosehair en Seine vond ik speelbaar. Vind maar 3 of 4 maps goed in BF3 + exp. Verder heel karig level design en map design.

Dat is iig een stuk beter in BF4.
Ik vond Metro en Seine ook niet echt speelbaar. O-)
Eigenlijk waren alle vanilla mappen klote, het was alleen dat er geen alternatief was en dat mensen nu nog steeds vanilla moeten spelen. :/

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-10-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Hilarisch, mensen die het spel grotendeels niet leuk vonden en er toch tientallen zo niet honderden uren in hebben zitten? Zelfkastijding? Sado trekjes?

Op de PS3 ziet het er overigens wel kansloos uit :o echt tijd voor nieuwe consoles, zelfs een elcheapo pc bakt er nog meer van.

Damn die urban water map is echt tof zo te zien!

[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 25-10-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Stoneyfrog schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:19:
Hi mensen, blijkbaar moeten wij in Nederland weer langer wachten voordat we met bf4 aan de slag kunnen..
Kan ik nu me origin account op een ander land zetten zodat ik wel dinsdag kan beginnen? Of word ik dan gebanned etc?

Bedankt!
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ja dat kan.

Daar mogen we het hier niet over hebben van de huisbaas.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Niemand gaat je daar een 100% zeker antwoord op geven. Verder mogen we van tweakers het niet hebben over mogelijkheden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
rickyy schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:51:
[...]

Ja dat kan.

Daar mogen we het hier niet over hebben van de huisbaas.
Ah vandaar! Oke thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Vandread schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:36:
Hilarisch, mensen die het spel grotendeels niet leuk vonden en er toch tientallen zo niet honderden uren in hebben zitten? Zelfkastijding? Sado trekjes?

Op de PS3 ziet het er overigens wel kansloos uit :o echt tijd voor nieuwe consoles, zelfs een elcheapo pc bakt er nog meer van.

Damn die urban water map is echt tof zo te zien!
We moeten toch iets hebben om over te klagen zeker :+

De beta zag er overigens ook al verschrikkelijk uit op zowel XBOX360 als PS3, de mannetjes waren soms bijna een kopie van die uit Minecraft 8)7 Maar next gen zal niet lang meer op zich laten wachten, dus maar even korte pijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:30
DanielWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:51:
[...]

Niemand gaat je daar een 100% zeker antwoord op geven. Verder mogen we van tweakers het niet hebben over mogelijkheden. ;)
Correctie, dat mag van jou en je Stasi vriendjes hier niet.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Jovas schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:11:
[...]
Correctie, dat mag van jou en je Stasi vriendjes hier niet.. ;)
Gefeliciteerd, je noemde de mods van tweakers net de Stasi. O-)

Oh en dan nog dit:
Tank unlocks. :9~

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fH_YynGKpz8&hd=1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Haha, die 'Gunner Incendiary' counter measure (1:26) moet wel lachen zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
tovade schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:24:
Haha, die 'Gunner Incendiary' counter measure (1:26) moet wel lachen zijn! :D
Die zat volgens mij al in BF3 bij de mobile artillerie.
Een keer gebruikt om een support met C4 te laten smelten. Lijkt me inderdaad een leuke hoewel proximity scanner denk ik de default gaat worden. Voorkomen is beter dan genezen zullen we maar zeggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een NL clan die competitief BF4 gaat spelen, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Ik zat net zo die verschillende versies te bekijken maar wanneer je premium besteld is die digital deluxe versie dikke onzin volgensmij.
Voor de gewone versie met premium krijg je sowieso wat je met digital deluxe ook krijgt toch?
Ik neem aan dat de meeste ook wel premium nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Royer schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:52:
Ik zat net zo die verschillende versies te bekijken maar wanneer je premium besteld is die digital deluxe versie dikke onzin volgensmij.
Voor de gewone versie met premium krijg je sowieso wat je met digital deluxe ook krijgt toch?
Ik neem aan dat de meeste ook wel premium nemen.
Je krijgt 3 gold battle packs meer, lol (en bf3 vehicle shortcuts 8)7 )
Niet bepaald z'n geld waard..

Als je premium neemt, krijg je 12 bonus battlepacks (daarvoor geen gold bpack)

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 25-10-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
http://youtu.be/PLaa9vpxJwI?t=2m24s

tweakers is bezig met een filmpje volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
We wisten het al en ik denk dat het nog wel even gaat duren aangezien tweakers er weinig van bakte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik vraag mij af, zou de Nvidia 760 GTX Battlefield 4 op Ultra (1920x1080, field view 90 en FXAA op allerhoogst) draaiende houden? Ik heb op internet naar benchmarks van de beta gezocht, kon helaas nog niets vinden. Iemand een idee?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 15:56
Sorry hoor....

Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Ook posts die gaan over het downloaden van de game/beta worden hier niet gewaardeerd, omdat het offtopic is (het gaat immers niet over de game zelf).

NVIDIA gebruikers: driver 320.49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Nieuwe trailer:

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik hier nog niet voorbij zien komen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=V3DzqRdCtVY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
DanielWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 01:03:
[...]

We wisten het al en ik denk dat het nog wel even gaat duren aangezien tweakers er weinig van bakte. :P
Omdat iemand geen 3.0 K/D pro speler is kan die persoon (personen) geen goeie review schrijven? Please, tell me more. Het is maar een spelletje, de ene is er beter/serieuzer in dan de andere, als je daarover gaat zeiken ben je imho triest bezig, laat die persoon lekker in z'n waarde.

Gaat om het plezier dat je er aan beleeft toch? Game-reviews vind ik sowieso weinig waarde hebben, leuk voor de beelden maar het blijft altijd iemand zijn/haar mening die ik niet hoef te delen. Wel grappig om te zien dat reviewers er bij staan met landcode enzo :p Zag o.a. PU er ook bij staan.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Kan het zo snel niet vinden, maar is het mogelijk om met een controller te spelen ipv muis en toetsen??

ArmaIII ondersteund bijvoorbeeld de xbox controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Bij BF3 was dat mogelijk dus ik neem aan bij BF4 ook, op de E3 scheen er ook een controller te liggen naast het toetsenbord om te gebruiken. Maar waarom zou je in hemelsnaam een controller willen op de PC? Wordt je met richten vierkant ingemaakt door een muis gebruiker :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Vliegen doe ik toch echt wel liever met een controller of joystick.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Frank1973 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 09:20:
Kan het zo snel niet vinden, maar is het mogelijk om met een controller te spelen ipv muis en toetsen??

ArmaIII ondersteund bijvoorbeeld de xbox controller
Om heel veel frustratie te voorkomen zou ik eerder proberen met een muis te gaan spelen.
Kan mij niet voorstellen dat je mee kan komen tegenover mensen die weten wat ze doen , of je moet echt heel goed zijn.
Want je hebt natuurlijk geen aim assist ;)

Pagina: 1 ... 93 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.