[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.187 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ah, okay. Ben benieuwd of Bol ook gewoon op de 31ste levert dan. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Hopelijk geeft go2arena de key ook een beetje op tijd. Volgens de site op de releasedag (31 oktober). Liefst natuurlijk 29 oktober en dan activeren mbv VPN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
DJH schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:03:
Hopelijk geeft go2arena de key ook een beetje op tijd. Volgens de site op de releasedag (31 oktober). Liefst natuurlijk 29 oktober en dan activeren mbv VPN :)
Bij fifa 14 was de key er op de amerikaanse release van 2 dagen eerder :)
Hopelijk bij bf4 van hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:33

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Tsurany schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:35:
Maar is de oorzaak daarvan terug te leiden naar het spel of moet je dat bij de spelers zoeken? Ik denk niet dat het spel dermate veel veranderd is dat teamwork niet meer belangrijk is of niet meer aangemoedigd wordt. Ik denk dat vooral de spelers individualistischer geworden zijn. Alhoewel ik zelf geen grote verschillen merk. De meeste mensen gaan nog steeds voor de objective is mijn ervaring.
Volgens mij bij de spelers, maar mogelijk speelt de ontbrekende commander in BF3 een rol. Anders zou ik het ook niet kunnen bedenken. Maar op de wat grotere conquestmappen in BF3 zie ik inderdaad meestal individualisme, minder teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 18:16
Ik ga denk ik vanavond een key orderen via een van de bovengenoemde sites, krijg ik dan gelijk een key die ik in steam kan invoeren? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry194
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11-2024
Ilias1991 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:03:
Ik ga denk ik vanavond een key orderen via een van de bovengenoemde sites, krijg ik dan gelijk een key die ik in steam kan invoeren? Alvast bedankt.
Origin*

En nee. Ze sturen de key meestal vlak voor de release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
Aha, pre-load 1-2 dagen van te voren is dus niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt er vanaf wanneer ze hem uitleveren, dat is altijd de vraag. Alleen Origin geeft je zekerheid.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bij G2play.com de bundle gekocht waarin BF4 en COD:Ghost zitten :)

Ga ze toch wel allebij spelen en ja ik ga ze de eerste weken ook allebij afzeiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Tsurany schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:12:
Hangt er vanaf wanneer ze hem uitleveren, dat is altijd de vraag. Alleen Origin geeft je zekerheid.
Niet eens...
Het zou ook niet de 1e keer zijn dat de servers er met een grote launch mee ophouden. Al ging het met de beta wel soepel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:14:
Zojuist bij G2play.com de bundle gekocht waarin BF4 en COD:Ghost zitten :)

Ga ze toch wel allebij spelen en ja ik ga ze de eerste weken ook allebij afzeiken :D
Regio vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 10:44

TheNephilim

Wtfuzzle

Vandaag nog een analyse van Total Biscuit gekeken. Had meteen zin om te spelen, maar moet nog een weekje wachten helaas :o

Ik verwacht best veel van Battlefield 4 en het meeste leek in orde in de bèta. Nu al conclusies trekken is lastig natuurlijk, maar ik heb nog niks te klagen.

Nu hopen dat die n00b server admins eens stoppen met 24/7 dezelfde map. Gewoon goede map rotation, niks meer en geen mods en weet ik wat voor rommel op de servers.

Dan nog de mogelijkheid om met een paar vrienden bij elkaar te blijven. Elke keer in een ander team gegooid worden, ik werd er zo moe van. Het was voor mij een reden om geen Battlefield 3 meer te spelen. In versie 4 hebben ze er wel iets mee gedaan voor zover ik gezien heb, dus hopelijk hebbben we er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Ilias1991 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:10:
Aha, pre-load 1-2 dagen van te voren is dus niet mogelijk?
Wat ik ga doen is de pre-load torrent downloaden. Op deze manier hoef ik alleen maar de files in de goede map te zetten en ik ben klaar ;D

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Ik zit zo vaak tenen krommend naar veel reacties te kijken.
Speel zelf al sinds begin BF2 en heb het vele jaren gespeeld. Alle versies erna gespeeld zal er in totaal makkelijk een paar duizend uur hebben zitten.

BF2 heerlijk spel, door de lagere graphics erg overzichtelijk en had het gevoel dat de mappen veel groter waren dan bv de tegehangende mappen in BF3. Teamplay was hier erg belangrijk en als commander vele potjes gedomineerd door de verschillende squads orders te geven. Niet alle squads waren altijd actief en werden dus na meerdere order niet opgevolgd te hebben genegeerd. In Communistisch RL had ik ze voor het vuurpeleton gezet.

BF2142 Zelfde goede gameplay als BF2 alleen mij net iets te futuristisch. Alleen wel heerlijke afwisseling. Laatst weer is gekocht jammer dat er geen servers meer online waren.

BFBC1 alleen op de console..... Had er gelijk een lage verwachting van. Na gespeeld te hebben was het wel aangenaam maar ging snel vervelen door geen gedegen teamplay. In ieder geval een slechte opvolger. De 2 BFBC delen waren volgens mij voor EA een speeltuin om BF3 te maken.

BFBC2 tijd gespeeld weer geen gedegen teamplay en vondt alles nogal brak reageren maar misschien lag dat aan me computer die hardwarematig nogal achterliep. Geen commander dus geen teamplay.

BF3 Een waardige opvolger van BF2 het ontbreekt helaas door het gebrek aan commander nog steeds aan teamplay. Dit heb ik zelf opgelost door een goede Clan te joinen die meer een community zijn ( LKG low-key.us )en het gewoon leuk vinden om samen te spelen. Het geeft je fantastisch overzicht van wat er gebeurd en door teamspeak help je elkaar wat je kan.
Voor de mensen die niet kunnen spelen en de hele tijd neer worden geschoten. Als jij aan het rennen ben over een stuk land zal er vast wel iemand zijn die op je wacht om je overhoop te knallen die denkt dus wel na. Als je over een stuk rent bedenkt waar de andere spelers vandaan kunnen komen en probeer te zorgen dat je achter een opstakel kan wegduiken dient er een tegenstander op te duiken. Kippen zonder kop redden het zelfs in een kippenren niet. Zonder tactiek & teamwork zal je nooit bovenaan de score lijst komen te staan.

BF4 alpha & beta gespeeld ziet er veel belovend uit. Kan er naast de looks en build van de map niet echt een mening over geven aangezien het spel nog niet gereleased is. Het is in ieder geval een vermakende setting tussen de gebouwen door vliegen. Het is echt weer wat anders. Verheug me in ieder geval erg op de commander seat

Bug !!! Welk spel heeft het niet leef er mee of vertel het aan EA en wie weet wordt er wat meegedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

In BF2 vond ik de artillerie van de commander nogal irritant. Is dit in BF4 weer op die manier aanwezig?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNephilim schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:20:
Nu hopen dat die n00b server admins eens stoppen met 24/7 dezelfde map. Gewoon goede map rotation, niks meer en geen mods en weet ik wat voor rommel op de servers.
Dat is er dus al, daar is een aparte servertype voor gekomen.
Dan nog de mogelijkheid om met een paar vrienden bij elkaar te blijven. Elke keer in een ander team gegooid worden, ik werd er zo moe van. Het was voor mij een reden om geen Battlefield 3 meer te spelen. In versie 4 hebben ze er wel iets mee gedaan voor zover ik gezien heb, dus hopelijk hebbben we er wat aan.
Dat is altijd een eeuwige discussie tussen balans en samenspel. Uit balans oogpunt wil je vaak wel squads uit elkaar halen en mensen in andere teams plaatsen. Als je 10 clanmembers hebt wil je ze verspreiden op de server uit balans oogpunt als er geen andere clan aanwezig is. Zelfs al zijn het maar 5 clanmembers, als ze echt goed zijn en goed samen spelen kunnen ze een dermate grote invloed hebben dat het voor de rest van de server beter is als ze gebalanceerd worden.
caanova1984 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:39:
Niet alle squads waren altijd actief en werden dus na meerdere order niet opgevolgd te hebben genegeerd. In Communistisch RL had ik ze voor het vuurpeleton gezet.
Dan ga je er vanuit dat de commander daadwerkelijk weet wat hij doet, dat valt ook vaak tegen ;)
BFBC2 tijd gespeeld weer geen gedegen teamplay en vondt alles nogal brak reageren maar misschien lag dat aan me computer die hardwarematig nogal achterliep. Geen commander dus geen teamplay.
En dat is iets wat ik tenenkrommend vind. Er direct vanuit gaan dat de commander functie verantwoordelijk is voor teamplay en er zonder commander geen teamplay mogelijk kan zijn. Zolang de spelers willen samenwerken zal er altijd samenwerking zijn. Ook vaak genoeg in BFBC2 meegemaakt waarbij engineers en voertuigen perfect samenwerken zonder een commander die het ze verplicht. Squads die merken welke punten aangevallen moeten worden en hoe ze het beste kunnen flanken, ook zonder commander die het ze verplicht.
BF3 Een waardige opvolger van BF2 het ontbreekt helaas door het gebrek aan commander nog steeds aan teamplay. Dit heb ik zelf opgelost door een goede Clan te joinen die meer een community zijn ( LKG - low-key.us )en het gewoon leuk vinden om samen te spelen. Het geeft je fantastisch overzicht van wat er gebeurd en door teamspeak help je elkaar wat je kan.
Er is meer dan genoeg teamplay in BF3, ook zonder commander en zonder clan. Er is wellicht geen onderlinge communicatie maar dat betekent niet dat er absoluut geen teamplay te vinden is. Ik maak toch ook vaak genoeg mee dat mensen wel als team aanvallen, elkaar ondersteunen en elkaar helpen.

De grootste fout die gemaakt wordt is denken dat een commander essentieel is voor teamplay en dat het introduceren van de commanderfunctie gaat betekenen dat er teamplay is. Ik denk dat dit echt verkeerd ingeschat is. Wellicht ook weer terug denken aan enkel de goede potjes in BF2?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

jagermeister schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:49:
In BF2 vond ik de artillerie van de commander nogal irritant. Is dit in BF4 weer op die manier aanwezig?
Jep alleen dan in de vorm van een raket. De reload tijden zijn de commander zijn tools zijn volgens mij wel heel erg aangepast. Je had in BF2 voor elke tool een eigen tijd en zoals het er bij BF4 heb je een bar met punten die je zelf moet verdelen. Doe je een raket dan kan je gelijk de rest van je tools niet meer gebruiken.
En dat is iets wat ik tenenkrommend vind. Er direct vanuit gaan dat de commander functie verantwoordelijk is voor teamplay en er zonder commander geen teamplay mogelijk kan zijn. Zolang de spelers willen samenwerken zal er altijd samenwerking zijn. Ook vaak genoeg in BFBC2 meegemaakt waarbij engineers en voertuigen perfect samenwerken zonder een commander die het ze verplicht. Squads die merken welke punten aangevallen moeten worden en hoe ze het beste kunnen flanken, ook zonder commander die het ze verplicht.
Tuurlijk is niet iedere commander even overzichtelijk en verplicht de commander je trouwens niks. Teamplay is er wel maar echt niet dat alle zes de squads zich verdelen over het veld en verschillende punten aanvallen. Als ik zag dat er een grote aanval op 1 punt was stuurde je daar 2 sqauds naar toe en naar de andere vlaggen 1. De teamplay zal er in ieder geval alleen maar beter van kunnen worden. Inderdaad heb ik meerdere potjes gespeeld waar het niet goed ging dan wel.
Er is meer dan genoeg teamplay in BF3, ook zonder commander en zonder clan. Er is wellicht geen onderlinge communicatie maar dat betekent niet dat er absoluut geen teamplay te vinden is. Ik maak toch ook vaak genoeg mee dat mensen wel als team aanvallen, elkaar ondersteunen en elkaar helpen.

De grootste fout die gemaakt wordt is denken dat een commander essentieel is voor teamplay en dat het introduceren van de commanderfunctie gaat betekenen dat er teamplay is. Ik denk dat dit echt verkeerd ingeschat is. Wellicht ook weer terug denken aan enkel de goede potjes in BF2?
Niks is essentieel in BF3 maar het zal echt wel ten goede komen van het spel de commander mode. Het spel is nog steeds evengoed te spelen als lonewolf dan in een team. De plaats op de score lijst zal alleen wel heel erg veranderen.

[ Voor 62% gewijzigd door NLKornolio op 23-10-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46
jagermeister schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:49:
Nee hier heeft de commander verschillende assets per vlag/map en volgens mij altijd een uav en een tomahawk missile.
Maar hij heeft ook een waarschuwing voor vijandige missiles :) en emp tegen de uav.

En vrijdag meer beelden van een nieuwe map:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74295610/flood%202.png

https://twitter.com/jackfrags/status/392963300868489216

[ Voor 8% gewijzigd door beuker19 op 23-10-2013 14:00 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:32

Pykow

Angelo OTR

RoyK schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 00:57:
Het wordt tijd dat mensen stoppen met Battlefield van lang geleden te vergelijken met de game van nu. Net zoals cod geen ww2 shooter meer is. Vind je BF2 het beste wat er is, ga je dat lekker spelen. Battlefield van nu is Battlefield van nu, en is zoals het is. Gaat het veranderen?

Nope!

Welterusten ;)
Ik kan alleen zeggen dan BF2 in mijn hoofd tactischer was, dan BF3 en ook BF4 straks.
is het daarmee een slechtere game? Totaal niet.
Je mag een voorkeur hebben, welke versie voor jou het beste was, maar ga niet steeds klagen erover inderdaad.dan moet iemand maar BF2 spelen.
Fonta schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 01:19:
Helemaal eens met RoyK, als je nu weer Battlefield 1942 of Battlefield 2 zou opstarten zal je merken dat Battlefield 3 en hoogstwaarschijnlijk battlefield 4 helemaal niet zo slecht zijn.
Je kan je natuurlijk afvragen of "vroeger was alles beter" wel echt zo is. BF2 was ook pas enigzins speelbaar na versie 1.3? geloof ik.
Tijdens de beta van Battlefield 4 heb ik me heerlijk vermaakt. En ga dat waarschijnlijk in de komende mappen ook zeker doen.
En dat lijkt mij voornamelijk het doel van een spel, vermaken.
Ik heb het volgens mij al eens eerder geroepen in het Battlefield 3 topic en hier lijkt het er ook erg sterk op dat er alleen maar negatief gedaan kan worden.
Als we allemaal nou eens wat positiever zouden zijn is het topic ook wat leuker om te lezen. :)
Sommige games moet je inderdaad niet meer opstarten, want dan gaan ze zwaar tegenvallen.
GTA Vice city bijvoorbeeld zal ik nooit starten, want dat was voor mij de beste GTA uit de serie.
echter denk ik als ik het nu zou spelen, dat het allemaal zo beperkt is etc. en dat is jammer.

Counter-strike is ook zo'n game, vroeger kapot gespeeld en nu erger ik me er dood aan.
Games worden steeds beter, maar het niveau van de games veranderd ook. mensen verwachten steeds meer.

De beta was voor mij wat kaal, omdat ik benieuwd ben naar de Jets en commander mode.
ik zie graag nog een urban map komen zoals Grand bazaar, Talah market, epicenter, seine crossing, strike at karkand

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Pykow schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:00:
[...]

Sommige games moet je inderdaad niet meer opstarten, want dan gaan ze zwaar tegenvallen.
GTA Vice city bijvoorbeeld zal ik nooit starten, want dat was voor mij de beste GTA uit de serie.
echter denk ik als ik het nu zou spelen, dat het allemaal zo beperkt is etc. en dat is jammer.

Counter-strike is ook zo'n game, vroeger kapot gespeeld en nu erger ik me er dood aan.
Games worden steeds beter, maar het niveau van de games veranderd ook. mensen verwachten steeds meer.

De beta was voor mij wat kaal, omdat ik benieuwd ben naar de Jets en commander mode.
ik zie graag nog een urban map komen zoals Grand bazaar, Talah market, epicenter, seine crossing, strike at karkand
Eerlijk gezegd valt dat nog goed mee: je herkent de bekende cutscenes, de leuke muziek, etc. en de leuke sfeer maakt alles goed :) Ik heb het dit jaar op Steam gekocht en er toch ver 8 uur in gestoken.
Alleen moest ik stoppen wegens een irritatie: politie die je banden kapot schieten waardoor je auto echt onbestuurbaar wordt. Sommige missies zijn hierdoor echt heel moeilijk.
Hierdoor realiseerde ik me dus dat games van vroeger veel minder vergevingsgezind waren en echt moeilijker waren. (Das een welbekende waarheid maar je moet het ook zelf eens meemaken :P )
Bij GTA IV heb ik nauwelijks echte frustraties opgelopen en bij GTA V zal dat ook wel zo zijn als die op PC uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Asgaro schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:06:
[...]

Eerlijk gezegd valt dat nog goed mee: je herkent de bekende cutscenes, de leuke muziek, etc. en de leuke sfeer maakt alles goed :) Ik heb het dit jaar op Steam gekocht en er toch ver 8 uur in gestoken.
Alleen moest ik stoppen wegens een irritatie: politie die je banden kapot schieten waardoor je auto echt onbestuurbaar wordt. Sommige missies zijn hierdoor echt heel moeilijk.
Hierdoor realiseerde ik me dus dat games van vroeger veel minder vergevingsgezind waren en echt moeilijker waren. (Das een welbekende waarheid maar je moet het ook zelf eens meemaken :P )
Bij GTA IV heb ik nauwelijks echte frustraties opgelopen en bij GTA V zal dat ook wel zo zijn als die op PC uitkomt...
Ja het is inderdaad bekend dat de games wat eenvoudiger zijn geworden en dat het veel meer entertainment is dan moeilijkheid. persoonlijk vind ik dat niet erg, want ik hou van games met een goede sfeer of vloeiende gameplay met veel variatie.

daarom is GTA altijd een game geweest die ik kapot speel en ook letterlijk.
GTA SA op de Playstation 2, was de cd kapot gegaan 8)7

BF2 is ook volgens mij bijna 10 jaar oud nu en dat is echt heel erg lang voor een game.
90% van de games, hebben in 10 jaar echt een boost gekregen.
er zijn games die nu een 6e deel uitgeven cod en nog steeds niet veel veranderen vanaf 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Tsurany schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:52:

300% mee eens. Je besluit zelf of je samen speelt of niet, dat wordt niet door de commander besloten. Een commander zie ik alleen als hulpmiddel om aanvallen iets meer te coördineren maar je bent nog steeds afhankelijk van andere spelers.

Je team ondersteunen of samen aanvallen kan ten aller tijden en goede spelers pik je er direct uit op basis van hoe ze lopen en wat ze aan het doen zijn, zonder enige vorm van communicatie zie je meteen wie je wel moet helpen en wie niet. Bovendien is ook vrij eenvoudig om te zien hoe je ze het beste kan helpen. Een goed squad organiseren gebeurt ook organisch door mensen in je squad te vragen of je wordt vaak genoeg gevraagd om een squad te joinen.

Zolang niet verandert dat mensen intrinsiek samen willen werken, verandert de game niets door een commander functie. Tenzij je als commander alle bolt-action snipers, dakhazen en liftcampers (zeg maar gerust 50% van de players op een pub server op een goede dag, met een beetje pech zit 75% op de daken) kan kicken, dan wordt het helemaal puur goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Tsurany schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:52:
[...]

Dat is er dus al, daar is een aparte servertype voor gekomen.
Owh, dat wist ik niet. Heel mooi! :D
[...]

Dat is altijd een eeuwige discussie tussen balans en samenspel. Uit balans oogpunt wil je vaak wel squads uit elkaar halen en mensen in andere teams plaatsen. Als je 10 clanmembers hebt wil je ze verspreiden op de server uit balans oogpunt als er geen andere clan aanwezig is. Zelfs al zijn het maar 5 clanmembers, als ze echt goed zijn en goed samen spelen kunnen ze een dermate grote invloed hebben dat het voor de rest van de server beter is als ze gebalanceerd worden.
Ja dat zal inderdaad de grote reden zijn om niet iets van een 'party' aan te bieden. Desondanks is er wel een vinkje waarbij vrienden automatisch in hetzelfde squad zitten. Hoe dat precies werkt is me niet duidelijk, je zult dan nog wel actief van team moeten wisselen mocht je niet in hetzelfde team beland zijn.

We moeten het er maar mee doen denk ik, maar het is gewoon veel minder leuk als je niet samen in een squad kan spelen. Zeker nu de commander weer terug is, die de squads aan kan sturen. Zal in de meeste games wel niet gebeuren, maar wie weet hè :p

---

Nu nog even bedenken of ik Windows 8(.1) op m'n PC zet voor het Battlefield 4 geweld begint :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNephilim schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:00:
Ja dat zal inderdaad de grote reden zijn om niet iets van een 'party' aan te bieden. Desondanks is er wel een vinkje waarbij vrienden automatisch in hetzelfde squad zitten. Hoe dat precies werkt is me niet duidelijk, je zult dan nog wel actief van team moeten wisselen mocht je niet in hetzelfde team beland zijn.
Ze proberen je in hetzelfde team te plaatsen als dat mogelijk is. Echter als de teams unbalanced worden doen ze dat niet. En als je bij hetzelfde team komt plaatsen ze je ook in hetzelfde quad. Volgens mij ligt de focus nu meer op het bij elkaar brengen van vrienden dan op balance.
We moeten het er maar mee doen denk ik, maar het is gewoon veel minder leuk als je niet samen in een squad kan spelen. Zeker nu de commander weer terug is, die de squads aan kan sturen. Zal in de meeste games wel niet gebeuren, maar wie weet hè :p
Klopt. Zeker met twee squads en een commander die samen op TS zitten kan het heerlijk spelen. Alleen indien het andere team dit niet heeft loop je wel enorm over ze heen.
Nu nog even bedenken of ik Windows 8(.1) op m'n PC zet voor het Battlefield 4 geweld begint :o
Ik heb het speciaal voor BF4 gedaan en heb er geen spijt van. Applicatie die mijn startknop terug geeft en in de praktijk merk ik amper wat van de wissel. Ik merk niet dat Windows 8.1 echt voordelen bied maar ik merk ook zeker geen nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Iedereen hier trouwens de petitie van JackFrags al getekend?

http://www.change.org/en-...recorder-to-battlefield-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai W8 en merk echt wel een groot verschil met Windows 7!
Gebruik Start8 om de startknop terug te krijgen.
Wel wacht ik nog even voor ik Windows 8.1 installeer want heb al vaak gelezen dat mensen problemen hebben met drivers en dergelijke! Eveneens zit er volgens mij geen performance-winst/boost in W8.1, voornamelijk veranderingen in de Metro-apps/omgeving!

Ik heb het al getekend ja! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Niet dat het veel zal uitmaken als je de petitie tekent eigenlijk. Er zijn al zoveel voorstellen voorgelegd aan DICE die veel stemmen kregen maar toch nooit zijn uitgevoerd. :+

Maar goed, blijven hopen, zou namelijk wel een leuke toevoeging zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ja F0nta ik heb ook al getekend.
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:53:
Ik draai W8 en merk echt wel een groot verschil met Windows 7!
Gebruik Start8 om de startknop terug te krijgen.
Wel wacht ik nog even voor ik Windows 8.1 installeer want heb al vaak gelezen dat mensen problemen hebben met drivers en dergelijke! Eveneens zit er volgens mij geen performance-winst/boost in W8.1, voornamelijk veranderingen in de Metro-apps/omgeving!

[...]

Ik heb het al getekend ja! :-)
Windows 8 draait bij mij sneller dan windows 7 in ieder geval.
Daarnaast zal ik 8.1 nog niet installeren als ik jou was, te veel problemen met drivers en input mouse lag.
De start menu mis ik niet, ik kan alles wat ik in W7 kan ook in W8.
je went er echt heel snel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 12:10
Wat is nou de europese releasedate? Op de nederlandse website zie ik staan 31 Oktober, op de Engelse website 29 oktober (en de twitter van dice zegt 29 oktober prepare for battle) ook wehkamp, bol.com etc zeggen 31 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Rudyyy schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:26:
Wat is nou de releasedate? op de nederlandse website zie ik staan 31 Oktober, op de Engelse website 29 oktober (en de twitter van dice zegt 29 oktober prepare for battle) ook wehkamp, bol.com etc zeggen 31 oktober.
Amerika: 29e
Europa: 31e

maar veel kans dat er al winkels zullen zijn die de keys al op de 29e leveren ookal is het officieel misschien de 31e

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 23-10-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 12:10
Op die manier. Dus wel.. Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:18
Vorige week mijn pre-order ook maar geplaatst. Ik vond de beta enigszins tegenvallen. We zullen zien wat BF4 brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Done!

mooi idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben pas begonnen online te spelen met BF3 en dus heb ik BF2 met die commander optie nooit gekend.
wat moet ik mij daar bij voorstellen?
ben je alleen dan commander en doe je alleen dat of zit je tegelijk in een squad in de game mee te spelen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:34:
ik ben pas begonnen online te spelen met BF3 en dus heb ik BF2 met die commander optie nooit gekend.
ben je alleen dan commander en doe je alleen dat of zit je tegelijk in een squad in de game mee te spelen ??
Tegelijk in een squad, en je kunt een commander interface openen om squads commando's te geven, om supplies te droppen, artillery af te vuren, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
wsitedesign schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:37:
[...]

Tegelijk in een squad, en je kunt een commander interface openen om squads commando's te geven, om supplies te droppen, artillery af te vuren, ...
Vroeger wel, maar in BF4 zou het toch echt een dedicated taak worden? Je kunt niet beiden tegelijk doen voor zo ver ik gehoord heb. Er is ook een aparte "Join as commander" knop in Battlelog.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
In Battlefield 4 wordt de Commander een persoon die zelf niet aan het spel meeneemt, maar in de plaats objectives kan aanduiden, special abilities kan activeren etc. voor teammates. In iedere game zitten er dus maximaal 2 commanders, 1 per team.

Voor de vergelijking met andere Commander Modes in Battlefield: Clickie Clickie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Even snel een video in elkaar geflanst om te tonen dat Windows 7 gewoon pijlsnel is en niet moet onderdoen voor Windows 8. :Y
Als je Windows 7 installatie echt merkelijk trager liep dan je Windows 8 installatie kan het dus ook aan iets anders dan het OS gelegen hebben.

Let niet op mijn editing skills... want die zijn er niet. :P
In de Description staan mijn specs en de OS install date.

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 23-10-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:05:
Even snel een video in elkaar geflanst om te tonen dat Windows 7 gewoon pijlsnel is en niet moet onderdoen voor Windows 8. :Y
Als je Windows 7 installatie echt merkelijk trager liep dan je Windows 8 installatie kan het dus ook aan iets anders dan het OS gelegen hebben.

Let niet op mijn editing skills... want die zijn er niet. :P
In de Description staan mijn specs en de OS install date.

[video]
Dat is toch wel 30 seconden op een SSD. Waar de pc van mijn zus (met W8) het rond de 7 seconden doet, natuurlijk ook met een SSD. Dus zeggen dat Windows 8 niet sneller is is gewoon niet waar. Ook al kun je je afvragen of het verschil er nu echt toe doet.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:35
Dat duurt idd vrij lang. Die van mij gaat in een seconde of 10 aan en in 5 seconde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
Daanieyel schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:16:
[...]

Dat is toch wel 30 seconden op een SSD. Waar de pc van mijn zus (met W8) het rond de 7 seconden doet, natuurlijk ook met een SSD. Dus zeggen dat Windows 8 niet sneller is is gewoon niet waar. Ook al kun je je afvragen of het verschil er nu echt toe doet.
Als je 2 verse installaties (wel zo eerlijk en iets wat men zeer vaak over het hoofd ziet) Windows 7 en 8 naast elkaar zet valt het best wel mee. Ik moet het nog even aanzien maar als BF4 en andere games meetbaar beter draaien onder 8 dan zal ik toch maar eens de overstap wagen. Zijn nu genoeg tooltjes die W8 naar mijn smaak in kunnen stellen (ala W7).

Battlefield op je SSD installeren is voor het laden ook wel erg prettig, heb BF3 altijd op een Seagate 3TB gehad, dit is geen traag schijfje maar de laadtijden zijn gehalveerd toen ik het spel naar mijn SSD-RAID0 array installeerde :)

Nog een weekje wachten :) Vorige keer had ik via de Wehkamp BF3 op de USA release dag (29 okt bij BF4) en anders donderdag :p Hopen dat EA hun serverpark op orde heeft. GTA Online achtige perikelen zit niemand op te wachten.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

[...]

Je OS kan niet beïnvloeden hoe snel je moederbord POST, hé. Je moet kijken vanaf wanneer hij op enter drukt.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
[...]

TheBrut3 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:23:
Dat duurt idd vrij lang. Die van mij gaat in een seconde of 10 aan en in 5 seconde uit.
Aw, come ooooonn... :P

Ik denk dat vooral de tijd telt vanaf dat die "bollen" verschijnen die dan het Windows logo beginnen vormen. Das toch vrij snel.
De initialisatie ervóór lijkt mij niet te beinvloeden door een OS en ligt aan het moederbord/BIOS vermoed ik?

Ook staat er genoeg op en is dit geen barebones PC. (heb geen laptop dus doe alles op deze PC)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/software.PNG

Maar goed, genoeg Win 7 / Win 8 off topicness :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt wsitedesign voor de uitleg :P :)
wsitedesign schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:37:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:25:

[...]
Waarvoor ? Informatie die niet waar is 8)7
Commander is een aparte ''Job'' want je bent niet ''aanwezig'' op het slagveld.
Vandaar dat je het ook op een tablet of telefoon kunt spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:34:
Ik denk dat vooral de tijd telt vanaf dat die "bollen" verschijnen die dan het Windows logo beginnen vormen. Das toch vrij snel.
De initialisatie ervóór lijkt mij niet te beinvloeden door een OS en ligt aan het moederbord/BIOS vermoed ik?
toch nog even m'n video'tje dat ik eens in februari gemaakt had :P
(ook zeker geen barebone & afsluiten duurde nog relatief lang eigenlijk)
[YouTube: http://youtu.be/_zfyQF2GTYc]

Commander mode kan je inderdaad niet spelen als je ook gewoon wilt spelen ;)
Er is zelf een aparte wachtlijst ervoor. Je doet dan gewoon "Join Commander" ofzo ipv "Join Server"

[ Voor 20% gewijzigd door SmokingCrop op 23-10-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:25:
[...]
De uitleg die hij gegeven heeft ging over het Order menu, waar je als squad leader een extra knop had om objectives aan te duiden en ook mee kon spotten, om ammo vragen, etc. Ook dat is gewoon nog aanwezig in BF4, de Commander Mode is daarentegen iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Asgaro schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:34:
[...]

[...]

Aw, come ooooonn... :P

Ook staat er genoeg op en is dit geen barebones PC. (heb geen laptop dus doe alles op deze PC)

[afbeelding]

Maar goed, genoeg Win 7 / Win 8 off topicness :+
Bij mij staat er Fifa 14, BF3 en BF4 beta nog geinstalleerd en verder helemaal niets :P
Oja,
Java, Logitech drivers, nvidia drivers, Chrome browser en standaard .Net 3.5 en msi afterburner xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:07
beuker19 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:53:
[...]

Waarvoor ? Informatie die niet waar is 8)7
Commander is een aparte ''Job'' want je bent niet ''aanwezig'' op het slagveld.
Vandaar dat je het ook op een tablet of telefoon kunt spelen ;)
Ik was dan ook bezig over BF2, niet over de mogelijkheden van BF4 ;)
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:34:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:35:
Maar is de oorzaak daarvan terug te leiden naar het spel of moet je dat bij de spelers zoeken? Ik denk niet dat het spel dermate veel veranderd is dat teamwork niet meer belangrijk is of niet meer aangemoedigd wordt. Ik denk dat vooral de spelers individualistischer geworden zijn. Alhoewel ik zelf geen grote verschillen merk. De meeste mensen gaan nog steeds voor de objective is mijn ervaring.
Volgensmij heb je oogkleppen op. Het spel is niet alleen enom veranderd, uitgebreid maar trekt daardoor ook extra en ander publiek. Natuurlijk, er is nog steed een gemeenschappelijke basis en je kunt nog steeds teamwork toepassen maar door de veranderingen werkt het imo gewoon minder. Er ligt nu ook veel focus op andere minder relevante zaken. Dus ja, je kunt het bij de spelers zoeken maar als EA/DICE meer bij de basis was gebleven dan waren die spelers er misschien wel niet of veel minder geweest. Volgensmij is het dus wel als eerste bij de veranderingen in de game begonnen.

Eerst had je BF2. De "opvolger; was BFBC2 wat voor de BF1942 en BF2 liefhebbers geen echt vervolg was vanwege o.a. ontbreken commander, commorose, vliegtuigen etc. Niet dat het een kutspel was maar het trok naast BF2 veteranen wel een hoop extra nieuwe "COD" spelers.

Vervolgens werd aand deze grotere geevolueerde userbase het spel BF3, de zogenaamde, volgens DICE, "echte" BF2 opvolger gepresenteerd. Helaas dus o.a. zonder Commorose waarmee squadleader visueel opdrachten kan geven en zonder commander waarmee het in de ogen van velen dus nog steeds geen echte opvolger is.

Daarentegen waren de in BF2 geintroduceerde unlocks, ranking e.d. (die destijds al redelijk zwaar onder vuur lagen) maar nog enigszins binnen de perken bleven inmiddels in BF3 tot ongekende hoogte uitgebouwd evenals dingen als ribbons, stats etc, gamemodes.
Dat trekt niet alleen meer en ander publiek maar zorgt er ook voor dat er veel meer dingen een objective zijn dan alleen vlaggen pakken/verdedigen. Het wordt dan dus opportuun om nog meer dan voorheen eindeloos met gun X die je niet eens leuk vind te grinden om badges, attachments etc te halen oid. etc. etc.

Die veranderingen zorgen ervoor dat de BF Serie een rupsje nooit genoeg is geworden. Het wil alles voor iedereen zijn. Het zorgt ervoor dat individualistische eigenschappen in mensen meer dan ooit worden aangesproken. Eindeloos grinden. Wat meestal afleidt vd gameplay. Ook gaat er veel ontwikkeltijd zitten in al die features. Tijd die niet besteed wordt aan mappen balancen etc.

Natuurlijk was BF2 niet perfekt en ook daar zaten snipers eindeloos op een heuvel en waren er veel bugs en inbalances. Ook is BF3 gewoon een topspel. Maar de hele serie is in iets geevolueerd wat mij wel redelijk wat lol oplevert maar niet die lol en dat gevoel wat BF1942 en BF2 wel deden.
Hoe fancy de nieuwe werkelijkheid er ook mag uitzien. Het is een popcorn game geworden en imo meer arcade. Camo'tje hier, kijkerjte daar, een hoer is het. Een navy seal die na dienst in de mac is gaan zitten. Een dikke amerikaan die wel heeft geweten wat goed voor hem is maar er totaal niet naar leeft.

Tuurlijk ea/dice luistert soms. Commander is terug maar wat er met de BF serie gebeurt lijkt een onvermijdbare chain of events te zijn. Een pad wat niet/moelijk meer om te buigen is omdat het naar men denkt het meeste geld oplevert.

Gelukkig is er nog ruimte voor initiatieven als Star Citizen waar men vooral probeert te maken wat de liefhebbers willen. Hopelijk wordt dat een succes en gaan een paar goede dice devvers zoiets proberen.
Pykow schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:00:
[...]

Ik kan alleen zeggen dan BF2 in mijn hoofd tactischer was, dan BF3 en ook BF4 straks.
is het daarmee een slechtere game? Totaal niet.
Je mag een voorkeur hebben, welke versie voor jou het beste was, maar ga niet steeds klagen erover inderdaad.dan moet iemand maar BF2 spelen.
Mensen vergelijken gewoon en schrijven over dingen die ze graag anders, beter zouden willen. Dus waarom moeten we hier dan wel eindeloos naar jou geklaag over vliegtuigen in BF3 luisteren. :? Kan jij dan ook niet gewoon een ander spel gaan spelen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Wat een verhalen allemaal joh, gelukkig gaat het ook nergens over.
Gelukkig ben ik volgende week een paar dagen voor de zaak op pad en kan ik dus absoluut niet eerder spelen of wat dan ook, dus vrijdagavond de 1e lekker een potje knallen :)
Daarna eens kijken waar ik m'n 5870 mee vervang, hoop op een kaartje voor een leuke prijs waar BF4 bij zit, kan ik die mooi weggeven :) kan ik meteen een docenten versie van win 8 scoren en de boel op een SSD flikkeren.
Als ik m'n i7 940 richting de 3,6 ghz krik zal het allemaal wel niet zo'n probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 09:34

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

waar kan ik battlefield 4 halen voor een mooie prijs? wil toch de gok nemen dat het goed komt..met de release

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:59:
Volgensmij heb je oogkleppen op. Het spel is niet alleen enom veranderd, uitgebreid maar trekt daardoor ook extra en ander publiek. Natuurlijk, er is nog steed een gemeenschappelijke basis en je kunt nog steeds teamwork toepassen maar door de veranderingen werkt het imo gewoon minder. Er ligt nu ook veel focus op andere minder relevante zaken. Dus ja, je kunt het bij de spelers zoeken maar als EA/DICE meer bij de basis was gebleven dan waren die spelers er misschien wel niet of veel minder geweest. Volgensmij is het dus wel als eerste bij de veranderingen in de game begonnen.
De basis is een game zonder squads, commanders en dat soort functionaliteiten. Dat is de basis. Je hebt het constant over basis, voorgangers,... terwijl je enkel en alleen naar Battlefield 2 en Battlefield 2142 wijst en niet de voorgangers van die spellen.
Eerst had je BF2. De "opvolger; was BFBC2 wat voor de BF1942 en BF2 liefhebbers geen echt vervolg was vanwege o.a. ontbreken commander, commorose, vliegtuigen etc. Niet dat het een kutspel was maar het trok naast BF2 veteranen wel een hoop extra nieuwe "COD" spelers.
Je weet dat BF1942 en BF Vietnam beiden geen commander en commorose hadden? Enkel BF2 had dit. Dus er ontbraken features die in twee van de voorgangers wel zaten en in de andere twee niet.
Vervolgens werd aand deze grotere geevolueerde userbase het spel BF3, de zogenaamde, volgens DICE, "echte" BF2 opvolger gepresenteerd. Helaas dus o.a. zonder Commorose waarmee squadleader visueel opdrachten kan geven en zonder commander waarmee het in de ogen van velen dus nog steeds geen echte opvolger is.
Daar snap ik dus werkelijk niks van. Twee elementen worden verwijdert en daardoor is het spel totaal geen opvolger meer? Volgens mij heeft het juist vrijwel alle positieve aspecten uit BF2 overgenomen en slechts een paar wijzigingen gemaakt. Het hele squad command systeem zit er nog steeds in maar ze wilden juist experimenteren met het ontbreken van een chain of command door dat losser te laten en de teamplay aan de spelers zelf over te laten.
Daarentegen waren de in BF2 geintroduceerde unlocks, ranking e.d. (die destijds al redelijk zwaar onder vuur lagen) maar nog enigszins binnen de perken bleven inmiddels in BF3 tot ongekende hoogte uitgebouwd evenals dingen als ribbons, stats etc, gamemodes.
Dat trekt niet alleen meer en ander publiek maar zorgt er ook voor dat er veel meer dingen een objective zijn dan alleen vlaggen pakken/verdedigen. Het wordt dan dus opportuun om nog meer dan voorheen eindeloos met gun X die je niet eens leuk vind te grinden om badges, attachments etc te halen oid. etc. etc.
Ja het unlock systeem ben ik geen fan van maar dat hoort bij een moderne shooter. En mensen laten zich er teveel door leiden. Je hoeft niet eindeloos met gun X te spelen, dat doe je enkel omdat je kennelijk toch waarde hecht aan een plaatje in je online profiel. Kennelijk vinden velen dat toch leuk want ze blijven het wel doen. Daarnaast zat een dergelijk systeem ook al in BF2 waar je ook allerlei achievements had om te halen. Hoeveel pistol en knife only servers waren er wel niet puur om die achievements te halen?
Die veranderingen zorgen ervoor dat de BF Serie een rupsje nooit genoeg is geworden. Het wil alles voor iedereen zijn. Het zorgt ervoor dat individualistische eigenschappen in mensen meer dan ooit worden aangesproken. Eindeloos grinden. Wat meestal afleidt vd gameplay. Ook gaat er veel ontwikkeltijd zitten in al die features. Tijd die niet besteed wordt aan mappen balancen etc.
Er zitten meer dan genoeg features in om teamwork te promoten. Zeker in Battlefield 4 is dit meer dan ooit terug gekomen. Echter zelfs in Battlefield 3 zat genoeg reden om tot teamwork over te gaan. Sterker nog, speel eens voor de grap Rush, dan zie je zoveel mensen die samen knokken voor die objectives. Dat is een gamemode met teamplay pur sang.
Mensen zijn van nature sterk individualistisch, dat wordt niet door een game bepaald maar dat is altijd al aanwezig.
Natuurlijk was BF2 niet perfekt en ook daar zaten snipers eindeloos op een heuvel en waren er veel bugs en inbalances. Ook is BF3 gewoon een topspel. Maar de hele serie is in iets geevolueerd wat mij wel redelijk wat lol oplevert maar niet die lol en dat gevoel wat BF1942 en BF2 wel deden.
Hoe fancy de nieuwe werkelijkheid er ook mag uitzien. Het is een popcorn game geworden en imo meer arcade. Camo'tje hier, kijkerjte daar, een hoer is het. Een navy seal die na dienst in de mac is gaan zitten. Een dikke amerikaan die wel heeft geweten wat goed voor hem is maar er totaal niet naar leeft.
Volgens mij denk je veel te nostalgisch terug aan de vorige games. Zeker als je het over BF1942 hebt, dat spel had amper teamplay features en deed zeer weinig om teamplay te promoten. Battlefield 2 was in de praktijk ook grotendeels een solo games met af en toe wat mensen die samenwerkten. Mensen communiceerden daar ook zeer weinig, de enige extra communicatie die je had was de lijn in beeld die aangaf waar de squadleader jou heen wilde sturen. Dat was het. Ja en een commander die af en toe wat opdrachten gaf aan de squadleader, als hij niet druk bezig was met enkel arty kills te halen.
Tuurlijk ea/dice luistert soms. Commander is terug maar wat er met de BF serie gebeurt lijkt een onvermijdbare chain of events te zijn. Een pad wat niet/moelijk meer om te buigen is omdat het naar men denkt het meeste geld oplevert.

Gelukkig is er nog ruimte voor initiatieven als Star Citizen waar men vooral probeert te maken wat de liefhebbers willen. Hopelijk wordt dat een succes en gaan een paar goede dice devvers zoiets proberen.
Ik zie dat pad echt niet. Ja ze richten zich steeds meer op zaken zoals unlocks en achievements maar de core gameplay is nog grotendeels ongewijzigd. Er zitten diverse gamemodes in die sterk rusten op teamplay. Er zitten steeds meer teamplay elementen in. Alles wat je miste in BF3 is weer terug in BF4. Teamplay levert eveneens steeds meer punten op dan voorheen.
Mensen vergelijken gewoon en schrijven over dingen die ze graag anders, beter zouden willen. Dus waarom moeten we hier dan wel eindeloos naar jou geklaag over vliegtuigen in BF3 luisteren. :? Kan jij dan ook niet gewoon een ander spel gaan spelen.
Vergeet niet z'n pc en z'n vriendin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Nickrsd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:52:
waar kan ik battlefield 4 halen voor een mooie prijs? wil toch de gok nemen dat het goed komt..met de release
Check: PC Budget Gaming topic
Zelf heb ik hem op Go2Arena gekocht zoals een paar andere hier, maar G2Play is ook wel populair op tweakers

http://www.go2arena.com/b...n-cd-key-eu-preorder.html
http://www.go2arena.com/b...ice-origin-cd-key-eu.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
Nickrsd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:52:
Heb gisteren bij G2Play de Premium Edition ge-pre-ordered voor een totaal van €72,79 door de kortingscode all5keyshop te gebruiken, een mini-review te schrijven tijdens de bestelling, en nog wat "G2Play points" op te gebruiken.

Al met al een mooie prijs voor dat hele pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf ga dit keer voor de lazy road, ik koop wel een alles unlock pack. Ik will gewoon casual knallen zonder bezig te zijn unlocks. Hoewel dan nog 60% van de spelers zich meer gaan bekomeren om hun unlocks dan om de gameplay, maargoed dat ga je niet tegenhouden daar mag je EA de schuld van geven.

Het enigste wat wel goed doet is, is het leveling system dat motiveert mensen om hun klasse te spelen zoals het moet om zo hun punten te grinden. 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2013 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 week ... en we kunnen spelen.

De beta heb ik 5 minuten kunnen spelen door errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 07:17:
Ik heb ook echt zin, hoop dat mijn lieve commander weer dezelfde tijden terug brengt van teamplay met 6 sqauds die meewerken. Niet dat 32 man op een onbezette vlag gericht zijn en je 1 squad heb die rond ront rent als er weer een andere wordt overgenomen.

Jammer dat mijn clan Amerikaans is en dus het spel al 2 dagen eerder heeft ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 07:17:

De beta heb ik 5 minuten kunnen spelen door errors.
Maandag 5 uur is de unlock in Korea ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Pre-ordered.

Veel fun gehad eerder in BF:BC2. BF3 heb ik overgeslagen.
Toch wel +- 30 uur fun gehad in de beta, in attack helicopters obv.

Dus maandag preload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:10
Phyxion schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:12:
[...]

Maandag 5 uur is de unlock in Korea ;)
In de ochtend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 07:07:
Ik zelf ga dit keer voor de lazy road, ik koop wel een alles unlock pack. Ik will gewoon casual knallen zonder bezig te zijn unlocks. Hoewel dan nog 60% van de spelers zich meer gaan bekomeren om hun unlocks dan om de gameplay, maargoed dat ga je niet tegenhouden daar mag je EA de schuld van geven.

Het enigste wat wel goed doet is, is het leveling system dat motiveert mensen om hun klasse te spelen zoals het moet om zo hun punten te grinden. 8)
Is het unlocken van allerhande gadjets, sights, wapens etc. net niet een van de leukere dingen om te doen? Anders zit je altijd maar met hetzelfde wapen bezig, terwijl je als je de unlocks wil hebben toch ieder wapen een bepaalde tijd vast gehad hebt.

Vond het juist leuk in BF3 om op ieder wapen service star(s) te behalen ipv constant met de m16 of zo rond te lopen (al waren sommige wapens wel wat rot om tot de 100 kills te geraken ;)), maar goed dat is de achievement hunter in mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat vinden velen juist niet leuk, dat is de hele discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Heey iedereen, ik heb de game met premium dingetje erbij net aangeschaft bij Origin voor de hoofdprijs om zeker te zijn van levering straks ;-)
Ik heb me opgegeven op de spelerslijst ook en is dat dan straks onze clan ofzo, zou me graag bij tweakers aansluiten namelijk.... Of zeg ik nu iets doms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is geen Tweakers clan en voor zover ik weet geen plan deze op te zetten. Die lijst is puur bedoeld om Tweakers te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreypieksma
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01-2024
Zonet BF4 inclusief DLC gekocht op G2Play voor maar 37,00! Met behulp van 1,5 % discount en een Coupon op internet van 7 %! Een Goedkopere BF4 ben ik nog niet tegen gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met BF3 was Singapore ook erg handig voor die 3 dagen headstart :) (IIRC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
We gaan het toch niet alweer een week over VPN's hebben, toch? :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Tsurany schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:19:
Er is geen Tweakers clan en voor zover ik weet geen plan deze op te zetten. Die lijst is puur bedoeld om Tweakers te vinden.
Oke helder, dan zal ik die gebruiken als we straks kunnen starten.
Ik heb al een beetje gekeken naar clans via google, maar zijn er nog mensen die een leuke clan kunnen aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:15:
Vorige keer was dit niet toegestaan, ik ga ervan uit dat dit nu ook weer zo is. Het is gewoon kansloos dat zelfs in dit jaar games nog niet wereldwijd op dezelfde minuut te spelen zijn, wat echt niet vanwege technische limitaties is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Nightcrowy schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:38:
[...]

Oke helder, dan zal ik die gebruiken als we straks kunnen starten.
Ik heb al een beetje gekeken naar clans via google, maar zijn er nog mensen die een leuke clan kunnen aanraden?
Bij ons zitten een hoop tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:46:
[...]
Vorige keer was dit niet toegestaan, ik ga ervan uit dat dit nu ook weer zo is. Het is gewoon kansloos dat zelfs in dit jaar games nog niet wereldwijd op dezelfde minuut te spelen zijn, wat echt niet vanwege technische limitaties is. |:(
Dat hier, op een technisch forum, niet gesproken mag worden over een VPN om eerder te activeren is natuurlijk dikke onzin. Het is wat anders als je VPN's gebruikt om goedkoper in armere landen aan je Battlefield te komen, maar drie dagen eerder je volkomen legale Battlefield activeren moet natuurlijk gewoon kunnen.

Voor BF3 (en alle Origin games) heeft het geen enkele nadelige consequentie gehad, bij niemand. Bij EA/DICE liggen ze er ook geen seconde wakker om dat een paar duizend mensen in Europa eerder gamen, het wordt inderdaad een probleem als de hele wereld in een keer online gaat en alle servers overbelast, maar dat speelt zolang het maar een handjevol spelers zijn, natuurlijk geen rol.

Met BF3 werd eerder in Azië gelanceerd, maar in het geval van BF4 is Amerika als eerste aan de beurt.

October 29, 2013 in North America,
October 31, 2013 in Australia and Japan,
and November 1, 2013 Euope.

Ik heb al de garantie gekregen dat ik BF4 fysiek de 29e in de handen heb, kortom dat wordt aanstaande dinsdag downloaden, VPN naar Amerika, activeren via origin, VPN uit, Origin opnieuw opstarten en gamen maar! Daar ga ik niet tot 1 november op wachten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tsurany schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:54:

[...]

Vergeet niet z'n pc en z'n vriendin ;)
Dat deed ik niet bewust sorry.
Klagen over jets is een ander verhaal.
stront ziek van baserapes en 8 van de 10 keer, kwam dit door een jet.
Hopelijk heeft Battlefield 4 veel maps zonder jets of beter gezegd airrape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:58:
[...]

Met BF3 werd eerder in Azië gelanceerd, maar in het geval van BF4 is Amerika als eerste aan de beurt.
Oost en centraal Azië zijn nog steeds als eerst hoor.

https://help.ea.com/artic...orldwide-release-schedule

Maandagmiddag 17.00 onze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
HammerNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:22:
[...]
Oost en centraal Azië zijn nog steeds als eerst hoor.

https://help.ea.com/artic...orldwide-release-schedule

Maandagmiddag 17.00 onze tijd.
Grappig, dan hebben ze dat inderdaad veranderd, maar geen probleem, dan gaat de VPN weer richting 't oosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
DanielWW2 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:15:
Eerlijk gezegd vind ik dat nog interessant... >:)
Alleszins beter dan de berichten à la "meh server overloaded", "goddammit EA not again", "het was te denken...", "Origin kan me kloten kussen", "AAARGH..".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
...zucht...
de order bij simplycdkeys is gecancelled. Geen idee waarom, alle gegevens lijken te kloppen.
Als ik daar opnieuw moet bestellen is het weer duurder geworden, en werkt de actiecode niet meer.
Bij wehkamp werkt de actiecode ook niet meer.
Weet iemand nog een goedkope winkel waar bf4 te koop is? 35 is tot nog toe de goedkoopste incl. china rising. Of toch maar die van 35?

[ Voor 3% gewijzigd door defusion op 24-10-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Artikel van Battlefieldo
http://battlefieldo.com/t...the-e-sports-arena.11410/

Battlefield 4 Enters the E-sports Arena

Battlefield has yet to be a serious contender in the competitive scene, but times are changing. This time around, we're told that Battlefield 4 was made with competitive gaming and E-sports in mind.

This morning, it was announced that Battlefield 4 leagues and tournaments will be held by the Electronic Sports Leagues (ESL). Both professional and amateur players alike will now be able to compete for victory, as well as cash prizes.

There will be four leagues in the ESL that showcase Battlefield 4:

Versus: Both amateur teams and individuals can polish their competitive skills in this league. It included tools to create your own team, ESL's matchmaking system, and anti-cheat solutions to ensure fair play.

A-Series: Players who want to get used to the E-sports environment will enjoy this league. This features three series: The European A-series, a pan-European online league, and the National A-series in the following countries: UK, Ireland, France, Germany, Austria, Poland, Russia and Spain. The best teams from the series will qualify for the EMS One.

Go4 Battlefield 4: Teams who want to take it up a notch professionally will step it up to compete for cash prizes in this league. Matches will occur every weekend, the first one held as soon as November 10th.

EMS One: Beginning this December, the best of the best Battlefield contenders will be able to duke it out online. Four competitive seasons will span the course of one year. Live event finals will follow, including a total of €120,000 in prizes to fight for.

Battlefield 4 is especially tailored for competitive play with its new spectator mode. Two game modes will be featured in the ESL: Domination and Defuse. It is yet unknown whether more game types will make an appearance in the future, but these two were also mentioned by Daniel Matros during gamescom 2013.

For more information on competitive league play for ESL, you can visit the official Battlefield 4 ESL portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
Asgaro schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:27:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik dat nog interessant... >:)
Al niet wenselijk hier op GoT :+ Instructies plaatsen om land en/of tijd restricties te omzeilen via VPN zijn verboden.
Alleszins beter dan de berichten à la "meh server overloaded", "goddammit EA not again", "het was te denken...", "Origin kan me kloten kussen", "AAARGH..".
Als ik naar BF3 kijk hadden de mods het toen erg druk met zulke posts verwijderen :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Ben benieuwd! Zou Battlefield 4 graag competitief spelen, weinig shooters die dit een beetje leuk doen op dit moment. Als het de ondersteuning niet is, dan is het wel de gameplay waardoor het niet mogelijk of niet interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Meer map footage.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Fonta schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:49:
[...]

Bij ons zitten een hoop tweakers :)
Thanx, ik heb me net aangemeld en gedoneerd natuurlijk!!
Ziet er allemaal super uit en kan niet wachten om gezamelijk te gaan knallen haha!!!

Je youtube filmpje is ook niet verkeerd trouwens, skills hoor!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Nightcrowy schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:52:
[...]

Thanx, ik heb me net aangemeld en gedoneerd natuurlijk!!
Ziet er allemaal super uit en kan niet wachten om gezamelijk te gaan knallen haha!!!

Je youtube filmpje is ook niet verkeerd trouwens, skills hoor!! ;)
nee.. dat zijn HAX >:)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:16
Zelfde cheats als marcel gok ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
tmcheats hoorde ik van Marcel hahaha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

JimDB schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:26:
Is het unlocken van allerhande gadjets, sights, wapens etc. net niet een van de leukere dingen om te doen? Anders zit je altijd maar met hetzelfde wapen bezig, terwijl je als je de unlocks wil hebben toch ieder wapen een bepaalde tijd vast gehad hebt.

Vond het juist leuk in BF3 om op ieder wapen service star(s) te behalen ipv constant met de m16 of zo rond te lopen (al waren sommige wapens wel wat rot om tot de 100 kills te geraken ;)), maar goed dat is de achievement hunter in mij :)
Of iemand het leuk vindt of niet om zooi te unlocken mag iedereen zelf bepalen, maar wat ik veel erger vind is dat sinds dat "ranked" gedoe eigenlijk alle BF games of CoD games totaal nutteloos zijn op een LAN party zonder internet verbinding :F

- Zelf dedicated server draaien ? Ha! Grapjas! Mag niet van EA :|
- Effe lekker LANnen ? Dacht het niet! Ga maar lekker op het internet spelen en zorg er maar voor dat je genoeg bandbreedte hebt voor iedereen :/

Echt zoo irritant !! Terwijl je bijvoorbeeld voor TF2 die ook allerlei unlock en achievement zooi heeft gewoon zonder enig probleem zelf een server kan hosten lokaal of op het internet net zoals dat kon met heel veel oude games vroeger :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
beuker19 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:26:
Hier alle release data's van BF4
Oct 29 at 12:01AM KST
Oct 29 at 12:01AM EDT
Oct 29 at 12:01AM MSK
Oct 31 at 12:01AM AEDT
Oct 31 at 12:01AM CET
Nov 1 at 12:01AM NZDT
Nov 1 at 12:01AM IST
Nov 1 at 12:01AM SAST
Nov 1 at 12:01AM GMT
Nov 7 at 12:01AM JST

Waarom!? |:( 8)7

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Voor degenen die bf4 nog voor een leuk prijsje willen pre-orderen, ik heb hem op kinguin.net gehaald voor 36 euri. Hier zit ook de China Rising DLC bij. Heb door mijn prachtige Kinguingolds wel 13 cent korting weten te vergaren ;). Beter iets dan niets zeggen we altijd maar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
rickiii schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:46:
[...]

Oct 29 at 12:01AM KST
Oct 29 at 12:01AM EDT
Oct 29 at 12:01AM MSK
Oct 31 at 12:01AM AEDT
Oct 31 at 12:01AM CET
Nov 1 at 12:01AM NZDT
Nov 1 at 12:01AM IST
Nov 1 at 12:01AM SAST
Nov 1 at 12:01AM GMT
Nov 7 at 12:01AM JST

Waarom!? |:( 8)7
Dat weet niemand , maar als je alle tijden hier neerzet is het wel makkelijk om ook te zien welke tijd bij welk gebied hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
NielsEngelman schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:50:
Voor degenen die bf4 nog voor een leuk prijsje willen pre-orderen, ik heb hem op kinguin.net gehaald voor 36 euri. Hier zit ook de China Rising DLC bij. Heb door mijn prachtige Kinguingolds wel 13 cent korting weten te vergaren ;). Beter iets dan niets zeggen we altijd maar dan.
Mooie deal maar wel jammer dat je dan de key pas de 31e krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Nou de XBOX versie is al gelekt.... PC versie zal dan niet lang meer duren normaal gesproken :|

http://sceper.ws/2013/10/battlefield-4-xbox360-imars.html

Edit, PS3 versie ook al 8)7

http://sceper.ws/2013/10/battlefield-4-ps3-imars.html

[ Voor 22% gewijzigd door peakaboo op 25-10-2013 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Fonta schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:53:
[...]

Mooie deal maar wel jammer dat je dan de key pas de 31e krijgt.
Ach het kan erger, heb bij Wehkamp die deal van 32 euro gescoord maar loop hoog risico op dat ik het niet speel op de 31e :')

Maargoed, zo min mogelijk betalen voor de game is gelukt.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
rickyy schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 02:59:
[...]

Ach het kan erger, heb bij Wehkamp die deal van 32 euro gescoord maar loop hoog risico op dat ik het niet speel op de 31e :')

Maargoed, zo min mogelijk betalen voor de game is gelukt.
Wehkamp gaat toch wel op de 31ste leveren? Heb daar 2/3 weken geleden ook gepreorderd voor 39 euro, maar wanneer ze niet leveren op de releasedate cancel ik hem wel weer :) Dan maar gewoon lekker online key die je in Origin kunt laden...

Zat even op de site te kijken, en waar ze eerst zeiden "het product wordt op de releasedatum geleverd" zeggen ze nu "Wij doen ons best om op de dag van de release deze pre-orders te leveren. Wij zijn hierin wel afhankelijk van de leverancier. Antwoord gegeven op 21 oktober 2013'

Hmm ik voel een cancel aankomen :X

[ Voor 22% gewijzigd door Okasha op 25-10-2013 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorig jaar konden ze het in ieder geval niet ;) Last minute key site werkt altijd het beste. Gewoon wachten tot vpn unlock time en dan kijken wie hem op voorraad heeft. Dan is het in een paar minuten geregeld.
Of bij een buitenlandse Origin, dan is het ook zo geregeld en spaar je geld uit.

Dat wordt maandag avond lekker spelen dus :D

Asia Origin + PayPal

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 25-10-2013 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:10
Mexico is bij mij gisteren niet gelukt, dus ik zal inderdaad op de release de key sites in de gaten moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb komende 2 weken toch tentamens. En mijn huisgenoot wil dat ik nog eens het domotica systeem dat ik heb gebouwd repareer. Voordat ik ga spelen zijn we wel even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
peakaboo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 02:40:
Nou de XBOX versie is al gelekt.... PC versie zal dan niet lang meer duren normaal gesproken :|

http://sceper.ws/2013/10/battlefield-4-xbox360-imars.html

Edit, PS3 versie ook al 8)7

http://sceper.ws/2013/10/battlefield-4-ps3-imars.html
lekker interessant met een multiplayer game.
Pagina: 1 ... 92 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.