naaitsab schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:34:
[...]
Bij BF3 werd er steeds gezegd 'we kijken er naar' of 'dat is voor later' maar nu zeggen ze glashard het komt er niet. Kwestie van afwachten lijkt me, ik zie het meer als een gimmick die ik een paar keer zal gebruiken en verder niks. Zelfde geld voor spectator, grappig maar na 5 keer had ik het wel gezien.
Dit roepen wel meer mensen, maar dat is dan toch geen reden om het maar niet te wensen? Al dan niet voor een ander die daar wel handig gebruik van kan maken ipv dat het een gimmick is?
Hoe meer dingen als server option aan en uit gezet kan worden des te beter. Zorg gewoon dat als je bepaalde dingen dus uit zet (geef als voorbeeld maar even levolution aangezien dit nogal een heftig onderwerp is zo schijnt) zoals levolution dat de server dan gewoon unranked is. Hier door heeft niemand er last van die op een public server wilt spelen onder een omgeving die door dice aangeboden is, maar is de mogelijkheid wel daar om het te disablen voor de mensen die daar baat bij hebben (competitief, movie making, etc).
Kans is natuurlijk zeer klein tot niet aanwezig dat ze dit soort dingen nog gaan implenteren, maar we kunnen als community wel blijven zeiken erom en hopen dat ze er wat mee gaan doen in de volgende game. Ik ben geen programmeur, maar het moet toch niet te moeilijk zijn om een functie optioneel te maken. Of in zijn ergste geval als voorbeeld levolution aan = totaal dmg 1000 en levolution uit = totaal dmg 9999999 van te maken

.
Kortom, ik zou het zeker wel gebruiken en ook voor meerdere doeleinden. Dus ja ik ben voorstander. Helemaal aangezien we toch nooit modtools gaan krijgen en ik zou andere grote requests ook steunen, zelfs als ik er geen gebruik van zal maken.
Serverbeheer (afgaan op klachten van cheats, griefing, etc)
Eigen gebruik (moviemaking, 24/7 recording zonder dat je hardeschijf elke minuut een GB opslokt door recording tools)
Competitie (verplicht recorden van demo's ivm cheats, nabespreking tactics en dergelijke)
Dit zijn onder andere de algemene dingen zijn waar ik een demo recorder voor zal gebruiken.