[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.199 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:00
Basekid schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:30:
Weten jullie waar het skill level in de battlelog op gebaseerd is? Een combinatie van je score,k/d en wins ofzo?
Ik geloof dat wanneer je iemand met een hogere rang neerschiet, je skill level omhoog gaat, wanneer iemand met een lagere rang jou neerschiet, gaat ie dus naar beneden.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

TheNephilim schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:27:
[...]

Ben het niet met je eens wat betreft stats. KD ratio zegt helemaal niks... zeker in pub games niet. De een gaat voor het objective en de ander gaat ergens in een hoekje zitten sniperen. Ieder z'n ding, maar waar de een geen kills maar wel veel deaths heeft en de game wint, heeft de andere 10 kills en geen deaths; maar verliest wel. Het doel is namelijk winnen en niet hoeveel kills je wel niet kan halen.

Public games hebben niks van doen met de uitslag in ESL/TWL/MLG/etc. matches. Beide zijn niet te vergelijken en hebben een totaal andere context. Er zit natuurlijk verschil in skill, dat zeker. Het zullen zeker goede spelers zijn, maar toch is er altijd wat te doen en je word zelf ook beter.

In Warface (totaal ander spel) kon je ook erg goed merken welke spelers echt goed waren en welke spelers niet. De echte goede spelers kwamen meestal met z'n allen uiteindelijk in een lobby terecht. Vooral friendly fire ON maakt een groot verschil, de casual arcade spelers schieten op alles wat los en vast zit, de betere spelers kunnen hier wel goed mee omgaan.

Heb zelf (vroegah) America's Army gespeeld in TWL, was geen pro hoor, maar kon best leuk meekomen. Veel lol gehad met onze 'clan' toen! :9
Precies, als presteer je in public niet bijzonder, als je een teamplayer bent die ook nog eens inzicht heeft en goed orders kan volgen, dan kom je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNephilim schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:27:
Ben het niet met je eens wat betreft stats. KD ratio zegt helemaal niks... zeker in pub games niet. De een gaat voor het objective en de ander gaat ergens in een hoekje zitten sniperen. Ieder z'n ding, maar waar de een geen kills maar wel veel deaths heeft en de game wint, heeft de andere 10 kills en geen deaths; maar verliest wel. Het doel is namelijk winnen en niet hoeveel kills je wel niet kan halen.
KD ratio zegt genoeg mits je daadwerkelijk andere gegevens zoals weapon usage erbij pakt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Tsurany schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:42:
[...]

KD ratio zegt genoeg mits je daadwerkelijk andere gegevens zoals weapon usage erbij pakt.
Vind ik niet, ik kan namelijk 10x een objective proberen te pakken en doodgaan. Dat lukt en vervolgens win ik, want we spelen geen Team Death match.

Maar ik snap je punt wel, globaal gezien en over het algemeen zeggen je stats op Battlelog wel hoe goed je speelt. Al is het soms een slechte vergelijking met games in een league met (bijv.) 5v5 Squadrush.

Wat betreft skill; ik heb het niet over de 'skill meter' in Battlefield, maar over de algemene 'vaardigheid' van een speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

beebie121 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:08:
Zou me niet verbazen als ze hem op de dag van release in de VS sturen. dus rond de 29e. Dan zijn de keys er al wel.
Hoop het. Kan ik alvast de VPN aanslingeren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 13:34

RoyK

Hobby tekenaar

Komt de game nou 29 of 31 oktober uit? Ik ben het nu een beetje kwijt. De website zegt zelf 29-10, maar verschillende websites praten weer over 31-10. Ik moet het even inplannen in mijn agenda.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

De origin store zegt gewoon 31-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Purple Dolphin schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 05:17:
Squad-Commander-Rose ziet er trouwens goed uit:

[afbeelding]
Maar is die ook soepel te bedienen ?! Zowel in BF3 als de BF4 beta vind ik het een brak ding, terwijl de BF2 versie aangedreven door een of andere hyperdrive lijkt, omdat die zo snel te bedienen is _O_
- You may still be able to spot through dust and such on maps like Seige of Shanghai in the final build, but it's unconfirmed if fixed or not.
3D spotting :N Net zo verschrikkelijk als dust of zo'n fog of war in BF2 :F
- Training range will allow you to use all vehicles, and still may be applicable to us on Mordor, as it allows us to use new unlocks. (Does this mean bots to use weapons and vehicles on?)

- No mixed 'biomes' in maps like seen in Alborz Mountain present in vanilla Battlefield 4, possibly/possibly not in DLC. (Not sure if allowed to elaborate on DLC at this time)

- Tomahawks down Metro seems like a good idea to Firewall.
De wattes :? Waar gaat dit over ?? Snap er geen bal van... Tomahawks door Metro heen ? HUH ?!
- Health on the pillars for the skyskraper has been increased. Will take a longer time to bring down.
De vlag in dat gebouw gewoon naar beneden brengen en verder alle daken onbereikbaar voor infantry maken : KLAAR!
Verschrikkelijk gedeelte van de map vond ik het :X
gyedema schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:17:
Waar in BF2 9 van de 10 servers toch redelijk veel teamspel kenden, kon ik ze in BF3 amper vinden; iedereen voor zijn eigen gewin op pad en echte teamgames weinig tegengekomen.

En ja, BF2 speel ik nog steeds van tijd tot tijd, en blijf het leuker vinden dan BF3...
Daar zit ik ook een beetje mee... BF2 blijft de leukste van de 3 ook al is het zo oud :)

Wat CS 1.6 is onder de CS games is/wordt BF2 onder de BF games lijkt het wel :D Hoewel CS:GO erg tof is!

Verder snap ik nog steeds niet waarom ze niet per vehicle een aparte sensitivity setting maken naast de key bindings. Er is plek voor en als dat in BF2 kon dan moet het ook in BF3 of BF4 kunnen. Beetje jammer...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:08:
Komt de game nou 29 of 31 oktober uit? Ik ben het nu een beetje kwijt. De website zegt zelf 29-10, maar verschillende websites praten weer over 31-10. Ik moet het even inplannen in mijn agenda.
29e, 30e en 31e.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:37
Wat is dat 3D spotting nou eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 09:23
Basekid schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:
Wat is dat 3D spotting nou eigenlijk?
De taco's boven iemands hoofd volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zojuist BF4 besteld, kan niet wachten! Nog 12 dagen, weet iemand toevallig waar BF4 als eerste beschikbaar komt? (knipoog :P )

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iApp schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 21:37:
Zojuist BF4 besteld, kan niet wachten! Nog 12 dagen, weet iemand toevallig waar BF4 als eerste beschikbaar komt? (knipoog :P )
Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Bedankt, zal het onthouden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:20
Interessante tijden, ook windows 8.1 komt eraan en vraag me af hoe BF4 retal daarop zal draaien.. :)

Ik ga trouwens niet pre-orderen, ik koop hem ergens in de aanbieding op release dag.. Koop ik over twee maanden Premium wel als dat ook duidelijker en goedkoper is geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:24

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik wacht even met kopen van bf4. ik had ook toegang tot de beta!! maar niet eens kunnen spelen want ik konhem niet opstarten. 14 dagen lang loading screen issues gehad. Dus heb mijn twijfels of ik de game nu wel kan spelen.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:33
Jovas schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:04:
Interessante tijden, ook windows 8.1 komt eraan en vraag me af hoe BF4 retal daarop zal draaien.. :)

Ik ga trouwens niet pre-orderen, ik koop hem ergens in de aanbieding op release dag.. Koop ik over twee maanden Premium wel als dat ook duidelijker en goedkoper is geworden..
Ja ik draai nu sinds vanavond op 8.1. Heerlijk dat start-menu te kunnen skippen. Ik verwacht dat BF4 hetzelfde zal draaien op 8.1 als op 8. En aan de hand van mijn BETA runs op 8 is dat goed te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Purple Dolphin schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 05:17:
[...]

http://pastebin.com/wcvLuHCX

Snap niet dat mensen het betreuren dat de standaard RPG niet meer lockt. Er zullen genoeg lock-on anti tanks wapens zijn die dit zowel als met hun eigen systeem als via de laser van de recon kunnen.

Squad-Commander-Rose ziet er trouwens goed uit:

[afbeelding]

Verder nog wat nieuwe info van een MP level designer:

- There are no 'full' night time maps

- You may still be able to spot through dust and such on maps like Seige of Shanghai in the final build, but it's unconfirmed if fixed or not.

- Training range will allow you to use all vehicles, and still may be applicable to us on Mordor, as it allows us to use new unlocks. (Does this mean bots to use weapons and vehicles on?)

- No mixed 'biomes' in maps like seen in Alborz Mountain present in vanilla Battlefield 4, possibly/possibly not in DLC. (Not sure if allowed to elaborate on DLC at this time)

- Infantry based maps will have different commander assets as opposed to combined operations maps,

- Tomahawks down Metro seems like a good idea to Firewall.

- Commander assets are map based.

- Apparently no one noticed the fact that the ship crashing into the island on Paracel storm changes flag gameplay, moving the flag capture from outside the island, to the bay changing access dynamics.

- You cannot disable levolution

- Health on the pillars for the skyskraper has been increased. Will take a longer time to bring down.

Bron: http://pastebin.com/JifWF6BN
Ik hoop dat het waar is maar aan de andere kant geloof ik er geen snars van want pastebin.com is een mix van echt en fake troep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:34:
[...]

Ik hoop dat het waar is maar aan de andere kant geloof ik er geen snars van want pastebin.com is een mix van echt en fake troep
Firewall is een dev van dice en actief op mordorhq, wat ik zo kan zien is het echt.

edit: ze hebben dus een gesprek gehad met firewall op mordorhq, hier is de orginele thread:

http://www.mordorhq.com/s...rewall&highlight=firewall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wat is het voordeel om vanaf dag 1 Battlefield 4 premium te hebben? Op DLC pakketten na en enkele bonussen niks toch? Eerste DLC pakket krijg ik sowieso al gratis, dus ik denk dat ik pas rond maart 2014 Premium moet aanschaffen wil ik er mijn voordeel mee halen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
iApp schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:25:
Wat is het voordeel om vanaf dag 1 Battlefield 4 premium te hebben? Op DLC pakketten na en enkele bonussen niks toch? Eerste DLC pakket krijg ik sowieso al gratis, dus ik denk dat ik pas rond maart 2014 Premium moet aanschaffen wil ik er mijn voordeel mee halen. Toch?
die "gratis" eerste DLC kost je toch enkele euro's :P (online key stores verkopen er bf4 zonder die dlc key voor minder €)

Je krijgt blijkbaar nog het volgende al met premium: 12 battlepacks, Priority position in server queues, Exclusive personalization options including camos, paints, emblems, dogtags and more.

en er zijn ook "weekly content drops"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

SmokingCrop schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:29:
[...]

die "gratis" eerste DLC kost je toch enkele euro's :P (online key stores verkopen er bf4 zonder die dlc key voor minder €)

Je krijgt blijkbaar nog het volgende al met premium: 12 battlepacks, Priority position in server queues, Exclusive personalization options including camos, paints, emblems, dogtags and more.

In Mexico kost 'ie €28,- euro incl. eerste DLC pakket! :D
Voorlopig ben ik er wel zoet mee, dus laat Premium even voorbij gaan. Als ze goede 'content drops' hebben zal ik het overwegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
NLsandman schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:58:
[...]

Firewall is een dev van dice en actief op mordorhq, wat ik zo kan zien is het echt.

edit: ze hebben dus een gesprek gehad met firewall op mordorhq, hier is de orginele thread:

http://www.mordorhq.com/s...rewall&highlight=firewall
Devs op Mordor? :o
Of de pre-order targets liggen veel te laag of DICE wil echt BF3 doen vergeten. Ik vermoed en hoop 2. ;)

Oh en dan nog dit:
A full Skrillex song will be played whilst travelling the elevators, there is no backing out and you will only be teleported to the top once the song has finished.
Pre-order cancelled. :+

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-10-2013 23:52 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
[...]

Als mijn retail schijfje op de mat land maar eens bij de Mexicanse Origin store neuzen dan :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Battlepacks won't give anyone gameplay advantages, but instead let players tailor their Battlefield 4 experiences with more customization options.
Dat is dus gelul, of alle scopes en grips moeten uit de battlepacks gehaald zijn.
A Weapon Pack is aimed specifically at the noted weapon and provides weapon accessories for that weapon.

During weapon progression, you will begin earning new Weapon Packs after you've unlocked all previous accessories for a weapon.
Wat ik ervan begrijp is dat als je de Scar-H gebruikt en bij x aantal kills krijg je een 'Weapon pack' met grips en scopes voor de Scar-H. Dat zou wel netjes zijn, als je nooit recon bent en je hebt een lading sniper scopes unlocked wordt je daar ook niet echt blij van :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
naaitsab schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:08:
Dat is dus gelul, of alle scopes en grips moeten uit de battlepacks gehaald zijn.
Yup...
Wat ik ervan begrijp is dat als je de Scar-H gebruikt en bij x aantal kills krijg je een 'Weapon pack' met grips en scopes voor de Scar-H. Dat zou wel netjes zijn, als je nooit recon bent en je hebt een lading sniper scopes unlocked wordt je daar ook niet echt blij van :+
Dat maakte ik er ook uit op. Ik wil dan nu alleen wel weten hoeveel kills je moet maken voor je een weapons pack krijgt. Verder snap ik niet dat je dan nog apart attachments kan unlocken voor wapens via normale battlepacks. Ik vind het hele systeem eigenlijk gewoon krom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Iemand eigenlijk enig idee wat die "weekly content drops" zullen inhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
SmokingCrop schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:16:
Iemand eigenlijk enig idee wat die "weekly content drops" zullen inhouden?
Die komen er? :?
Ik gok in ieder geval dogtags, heel veel dogtags. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
DanielWW2 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:17:
[...]

Die komen er? :?
Ik gok in ieder geval dogtags, heel veel dogtags. :+
Cammo's niet te vergeten :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dat is moeite, doen we niet aan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 13:22
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:34:

Ik post niet zo vaak maar als ik iets post dan zorg ik ervoor dat ik zeker weet dat het geen bullshit is.
Er zijn sinds een paar maanden inderdaad een aantal devs actief op Mordor. Tot nu toe zijn ze duidelijker, eerlijker en geduldiger geweest dan alle community managers van DICE en kunnen ze goed tegen kritiek dus dat is best wel een verademing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Purple Dolphin schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:57:
Er zijn sinds een paar maanden inderdaad een aantal devs actief op Mordor. Tot nu toe zijn ze duidelijker, eerlijker en geduldiger geweest dan alle community managers van DICE en kunnen ze goed tegen kritiek dus dat is best wel een verademing. :)
Ik kijk er wel eens dus ik zie Darklord wel eens voorbij komen. Maar meer dat er in korte tijd maarliefst twee komen, dat is toch wel wat. :P
Oh en ik ken het verhaal van de DICE CM's. Ze zijn nou niet echt geweldig nee. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
DanielWW2 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:44:
[...]

Devs op Mordor? :o
Of de pre-order targets liggen veel te laag of DICE wil echt BF3 doen vergeten. Ik vermoed en hoop 2. ;)

Oh en dan nog dit:

[...]

Pre-order cancelled. :+
Er zitten dus wel wat grapjes in, het is en blijft een chat log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
NLsandman schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 01:13:
Er zitten dus wel wat grapjes in, het is en blijft een chat log.
Weet ik ook wel.
Ik heb alleen toch liever dat DICE elke map supernova 2.0 geeft en blue tint alla Death Valley dan die "muziek". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 15:25
naaitsab schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:08:
[...]

[...]

Hoezo je hebt 6 grips waar van er 3 x 2 zijn met dezelfde stats.
Je hebt dus uit eindelijk 3 soorten grips ( stats wise ) maar 6 grips cosmetisch wise.
En hetzelfde voor scopes.
Denk niet dat het nadeel zo groot is als je met een Rds red dot of een Rds kobra sight speelt niet echt p2w dacht ik zo.
Het is niet zo dat je met de chineese coyote Rds in eens godmode hebt of zo.
Want als je het zo bekijkt heeft iemand die een 25% boost heeft ook eerder de beschikking over het volgende wapen en dan technisch gezien misschien in een bepaalde situatie ook voordeel.
Het lijkt hier wel een soap serie met al die jankende vrouwtjes :+
Wat trouwens op MordorHQ nog veel erger is nog nooit zo veel jankerds op 1 forum gezien.
Allemaal janken en bitchen over BF3/4 en over 2 weken kopen ze het spel en janken ze maar door tot BF5 uitkomt en dan janken ze daar weer over

[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 18-10-2013 01:36 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

beuker19 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 01:30:
Wat trouwens op MordorHQ nog veel erger is nog nooit zo veel jankerds op 1 forum gezien.
Allemaal janken en bitchen over BF3/4 en over 2 weken kopen ze het spel en janken ze maar door tot BF5 uitkomt en dan janken ze daar weer over
Tja, allemaal spelers die het concept wel tof vinden en graag spelen, maar de uitwerking wat minder vinden : Can you blame them :?

Mooi filmpje in dat topic trouwens ook al is het een beetje brak geupload :

BF2:SF nightmaps :9~ met nightvision en traangas en maskers ervoor :D

[ Voor 18% gewijzigd door nero355 op 18-10-2013 02:50 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 13:22
[...]
Lekker makkelijk om het allemaal maar als 'gejank' af te doen. Er is absoluut negativiteit op MordorHQ en er zijn periodes geweest dat ik zelf ook moe werd van het voortdurende gebitch en de herhalende DICEA grappen maar de laatste maanden is het stukken verbeterd en zijn er inhoudelijk sterke discussies gaande.

Verder is er niks mis met kritisch zijn zolang men met argumenten en/of suggesties komt en open staat voor een discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Purple Dolphin schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:57:
[...]

Ik post niet zo vaak maar als ik iets post dan zorg ik ervoor dat ik zeker weet dat het geen bullshit is.
Ik heb nog nooit van die Mordor site gehoord en vertrouwde tot voor kort alleen informatie van de officiële kanalen maar soit, bedankt!

Was daarnet trouwens Markaz Monolith aan het spelen en DAMN ben ik de enigste die denkt dat dit Seige of Shangai is maar dan net iets beter, betere texturen, layout, enz.. Het enige wat tegenviel was dat alles er zo freaking geel uitzag.

Als ik zo door de straten loop in Ultra 1080p dan heb ik meer het gevoel alsof ik 'erin' zit. Met BF4 had ik dit niet, alles wat grijs, grauw, ja ook voordat de toren viel. Aan de andere kant waren er ook veel pluspunten zoals de lichteffecten, particles en betere geluiden maar Markaz geeft volgens mij gewoon een betere indeling qua layout.

Misschien is het gewoon normaal dat Shangai iets wat saaier was, wolkenkrabbers zijn nu eenmaal stukken grijs beton & staal.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
Wacht maar tot ze BF4 de volledige grafische mogelijkheden van Frostbite 3 laten gebruiken. Die grafisch uitgeklede beta zegt niets, jammer dat er mensen zijn die de beta echt als benchmark hebben gezien en aan de hand daarvan beslissingen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
[...]

Met andere woorden: Ongeveer dezelfde voordelen als BF3 Premium, met nu een extra feature met name de content drops :+

Zou er deze keer ook weer een soort "revamp" van een wapen zijn zoals de knife in BF3 eigenlijk? Zou wel vet zijn om weer een compleet andere soort versie van een wapen te hebben (ipv de gewone camo's) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

TheBrut3 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:45:
Wacht maar tot ze BF4 de volledige grafische mogelijkheden van Frostbite 3 laten gebruiken. Die grafisch uitgeklede beta zegt niets, jammer dat er mensen zijn die de beta echt als benchmark hebben gezien en aan de hand daarvan beslissingen maken.
Ga jij ze online missen dan, als het zulke zeurpieten zijn ? Ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Nou nee, maar ik kan me indenken dat iemand met wat minder verstand (niet negatief) van computers/games een benchmarktest van bijv tomshardware serieus neemt. Want in die benchmark wordt volgens mij niet echt vermeld dat er in de final veel meer grafische opties zijn.

Dus om die persoon dan echt een zeurpiet te noemen vind ik weer ver gaan.

De grootste zeurpieten zijn veelal de mensen die hun eigen skills overschatten. *Cough* CoD-Kiddies *cough*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Hoezo je hebt 6 grips waar van er 3 x 2 zijn met dezelfde stats.
Je hebt dus uit eindelijk 3 soorten grips ( stats wise ) maar 6 grips cosmetisch wise.
En hetzelfde voor scopes.
Denk niet dat het nadeel zo groot is als je met een Rds red dot of een Rds kobra sight speelt niet echt p2w dacht ik zo.
Het is niet zo dat je met de chineese coyote Rds in eens godmode hebt of zo.
Want als je het zo bekijkt heeft iemand die een 25% boost heeft ook eerder de beschikking over het volgende wapen en dan technisch gezien misschien in een bepaalde situatie ook voordeel.
Lees dan nog eens wat er staat, ze claimen geen gameplay dingetjes dat is dus onzin want de grips en scopes zijn onderdeel van de gameplay. Dingen zoals cammo en dogtags dat is geen onderdeel van de gameplay maar persoonlijk cosmetisch.
Het lijkt hier wel een soap serie met al die jankende vrouwtjes :+
Dat heet je mening uiten.
Wie is er nou het jankende vrouwtje? :+ Als het je niet bevalt ga daar dan niet heen of scroll door, is niet zo moeilijk.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
One does not simply walk out of Mordor unharmed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

TheBrut3 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:45:
Waarom denk je dat? Ik heb sterk het vermoeden dat de beta grafisch hetzelfde is als de final.

Vind het er overigens vet uitzien :) enige puntje vond ik dat je zwarte rook achter het mistgordijn beter ziet dan eigenlijk zou moeten. De zwarte rook negeert de mist van de stof zegmaar. Je ziet er doorheen. Dit zelfde had je ook bij de brillen die de mannetjes op hadden. Het mannetje verdween mooi in de mist zegmaar, maar de bril zag je beter (minder transparant) door de mist heen. Hoop dat ze dat nog fixen.

[ Voor 31% gewijzigd door DJH op 18-10-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
naaitsab schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:27:

Lees dan nog eens wat er staat, ze claimen geen gameplay dingetjes dat is dus onzin want de grips en scopes zijn onderdeel van de gameplay. Dingen zoals cammo en dogtags dat is geen onderdeel van de gameplay maar persoonlijk cosmetisch.
Dat is niet waar , als jij 10 grips hebt met de zelfde stats is het iets cosmetisch.
Zelfde geld geld voor een scope, kijk je kunt er 1 prettiger vind maar het geeft je geen voordeel.
Anders moet je het levelen er ook uit halen want iemand die lvl 30 is heeft misschien wel iets betere wapens dan iemand van level 10.
Dat heet je mening uiten.
En wat doe ik dan?
Als ik het een stelletje jankende vrouwtjes vind uit ik mijn mening.
Wie is er nou het jankende vrouwtje? :+ Als het je niet bevalt ga daar dan niet heen of scroll door, is niet zo moeilijk.
Kijk je hebt (Ook vaak terecht) kritiek leveren of janken en daar zit het verschil ;)
Het spel is nog niets uit en daar staan al forums vol van wat er wel in niet in de game moet zitten.
Maar het is toch zo dat Dice uiteindelijk met een product komt en die kun je kopen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-06 21:48
Heb zojuist bf4+premium ge pre-ordered bij http://www.simplycdkeys.c...remium-service-dlc-bundle voor 60,- GBP (€70.90). Vond premium eigenlijk te duur en was van plan het niet te nemen dit keer maar vond deze prijs nét te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Kun je die scopes enzo al winnen als je de gewone nog niet unlocked hebt?
anders zou je het eigenlijk wel als pay2win kunnen zien, ookal kan dit mij niet echt schelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
SmokingCrop schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:19:
Kun je die scopes enzo al winnen als je de gewone nog niet unlocked hebt?
anders zou je het eigenlijk wel als pay2win kunnen zien, ookal kan dit mij niet echt schelen :p
Je hebt altijd je basis loadout met elke class.
En iedereen die de game pre-orderd krijgt battlepacks dus ik ga er van uit dat je wel wat unlocks krijgt , maar wat dat weet nog niemand.
Want hier word het ook niet veel duidelijker van.
http://www.battlefield.com/battlefield-4/faq/battlepacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het hele idee is dat Battlepacks random unlocks geven met een percentage kans op een bepaald type unlock. Scopes kan je ongetwijfeld winnen als je verder nog geen unlocks hebt dus het is ergens wel Pay2Win te noemen. Maar sinds het compleet random is en je dezelfde unlocks vrij snel krijgt als je een paar potjes met die wapens speelt kan ik me er niet druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tsurany schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:50:
Het hele idee is dat Battlepacks random unlocks geven met een percentage kans op een bepaald type unlock. Scopes kan je ongetwijfeld winnen als je verder nog geen unlocks hebt dus het is ergens wel Pay2Win te noemen. Maar sinds het compleet random is en je dezelfde unlocks vrij snel krijgt als je een paar potjes met die wapens speelt kan ik me er niet druk om maken.
Daarom , het is niet zo dat je wapen in eens 30 dmg doet ipv 25.
Kijk als ik veel met de Famas speel en ik heb alle unlocks en iemand anders heeft er nog nooit mee gespeeld heb ik hetzelfde voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Tsurany schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:50:
Volgens de devs zitten in battlepacks de unlocks van de wapens waar jij het meest meespeelt. Als je alle unlocks daarvoor hebt, dan zal het random unlocks geven inderdaad. Waarbij bepaald cosmetische dingen een bepaalde zeldzaamheid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
DJH schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:08:
[...]
Waarom denk je dat? Ik heb sterk het vermoeden dat de beta grafisch hetzelfde is als de final.
Ik denk het niet alleen, ik weet zeker dat er verschil is.

http://pure-newshome.com/...-retail-will-look-better/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Aha! Dat is goed nieuws natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 18:18
Is ook een stukje marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stryker000
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-04 11:36
Wat leuk zou zijn is wanneer EA een vervolg brengt op 2142! Die vond ik best wel tof & innovatief. Heb daar vele, leuke uurtjes opzitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

stryker000 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:43:
Wat leuk zou zijn is wanneer EA een vervolg brengt op 2142! Die vond ik best wel tof & innovatief. Heb daar vele, leuke uurtjes opzitten!
Inderdaad, met Frostbite 3 zou dat adembenemend zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Frostbite 3.5 tegen die tijd.
Een vervolg op BC mag van mij ook wel weer. Ik had gehoop dat die na BF3 weer zou komen, maar helaas. De BC spellen trekken mij toch meer en ik heb het gevoel dat daar veel meer balans in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
stryker000 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:43:
Het grappige is dat er in verschillende maps in BF3 easter eggs waren die hintten dat er een opvolger zou komen van BF 2142.

Dus het zou me niet verbazen moesten ze daaraan aan het werken zijn :) Zou alleszins leuk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stryker000
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-04 11:36
JimDB schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:53:
[...]

Het grappige is dat er in verschillende maps in BF3 easter eggs waren die hintten dat er een opvolger zou komen van BF 2142.

Dus het zou me niet verbazen moesten ze daaraan aan het werken zijn :) Zou alleszins leuk zijn!
Als het zo is, dan pre-order ik hem direct! al heb ik momenteel zo weinig tijd dat ik zelfs de beta van BF4 nog niet gespeeld heb.. dju :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik zou wel eens een echte WWII battlefield achtig iets willen zien met die frostbite engine van nu <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Gewoon de cyclus weer volgen, dus hierna futuristisch, WOII en dan mag het wel weer een keer modern day omvatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
rgras schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:16:
Gewoon de cyclus weer volgen, dus hierna futuristisch, WOII en dan mag het wel weer een keer modern day omvatten.
En de middeleeuwen dan? :(
Of de tijd van Napoleon, dat je een halve moet wachten voor je weer kan schieten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

WWII setting met frostbite 4 engine (ofzo) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphax
  • Laatst online: 05-06 21:48
SmokingCrop schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:07:
Ik zou wel eens een echte WWII battlefield achtig iets willen zien met die frostbite engine van nu <3
Ik ook :) Die vliegtuigen uit dat tijdperk vond ik veel leuker om te vliegen dan die straaljagers in bf3/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:37
Nee man, lekker moderen laser-guides missiles enzo!. Of space BF (maar dat wordt battlefront al :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

En quad-copters zeker, evenals armor suits en ... *huiver* ... killstreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een goede moderne Battlefield zou volgens mij zeker kunnen scoren, is weer eens wat anders. En dan een periode waarbij we wel machinegeweren hebben maar inderdaad ook quad-copters, mechs en dat soort machines. Een mech van zeg 3 meter hoog zou prachtig door de mappen kunnen lopen. Paar moderne launchers om er weer mee af te rekenen. Ze zouden eens echt creatief kunnen zijn in plaats van altijd maar hetzelfde bestaand wapentuig balanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik wil gewoon mijn Duitse WW2 tanks in Frostbite 3.0. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:55

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:15:
Een goede moderne Battlefield zou volgens mij zeker kunnen scoren, is weer eens wat anders. En dan een periode waarbij we wel machinegeweren hebben maar inderdaad ook quad-copters, mechs en dat soort machines. Een mech van zeg 3 meter hoog zou prachtig door de mappen kunnen lopen. Paar moderne launchers om er weer mee af te rekenen. Ze zouden eens echt creatief kunnen zijn in plaats van altijd maar hetzelfde bestaand wapentuig balanceren.
BC3 in zo'n soort setting zo wel tof zijn. Toch wat meer arcade dan BF en zo weer wat meer mogelijkheden omdat je iets minder aan realistische regels hoeft vast te houden. Maar ik zie BF5 zo weer een modern military shooter worden. :/

Of gewoon Star Wars Battlefront. AT-AT's neerhalen met harpoenen in de Frostbite engine. :9~ Kijk ik stiekem meer naar uit dan een BF/BC game.

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 18-10-2013 15:27 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03:03

Kiwi

Gadgetfreak

TheBrut3 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:17:
[...]

En de middeleeuwen dan? :(
Of de tijd van Napoleon, dat je een halve moet wachten voor je weer kan schieten 8)7
Dat moet je nu ook al als je een LMG hebt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Mss een gekke vraag.
Heb bij release van BF3 meteen een hardcopy gekocht, echter was mn laptop er niet tegen opgewassen en kon de copy retour.
Account hek echter nog wel. :) Nu krijg ik vlg een nwe laptop waar BF3 wel op zou moeten draaien.
Speel ik dan met mn schrale skill/limited unlocks/limited level tegen de lvl30+s als ik een server/map join?
Maw moet ik eerst veel deaths slikken en gestaag levelen wil ik een beetje competatief meedraaien?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Basekid schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:09:
Nee man, lekker moderen laser-guides missiles enzo!. Of space BF (maar dat wordt battlefront al :D)
We hebben al laser-guideD missiles. BF begon, en haalde zijn naam en fame met 1942 en (iets wat minder imo) BF vietnam. Uiteindelijk kwam er wel BF 1943 maar dat was een slap aftreksel.
In feite is het helemaal niet raar als er een volwaardige BF 1942 like game komt, met de technieken (qua engine) van vandaag.

Sinds vietnam zijn we allemaal maar richting de toekomst gegaan, imo moet er gewoon na BF4 een WW2 game komen, voordat ze weer verder gaan met een "BF5".
RaDKiLL schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:29:
Mss een gekke vraag.
Heb bij release van BF3 meteen een hardcopy gekocht, echter was mn laptop er niet tegen opgewassen en kon de copy retour.
Account hek echter nog wel. :) Nu krijg ik vlg een nwe laptop waar BF3 wel op zou moeten draaien.
Speel ik dan met mn schrale skill/limited unlocks/limited level tegen de lvl30+s als ik een server/map join?
Maw moet ik eerst veel deaths slikken en gestaag levelen wil ik een beetje competatief meedraaien?
nah maakt niet veel uit. Menig server heeft ook AKs 'aanstaan' en het is niet zo dat je zonder bepaalde unlocks veel zwakker bent. Vaak genoeg gebruik ik nog standaard wapens. Punt is wel dat je bijv. geen upgrades voor voortuigen hebt, zoals flares :+ (of dat is veranderd, not sure) maar na een tijdje spelen heb je vrijwel alles.

[ Voor 39% gewijzigd door Douweegbertje op 18-10-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

BF:V en DC pwnden!
Vooral de radio in BF:V :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mss een gekke vraag.
Je gaat het afleggen op mapkennis en ervaring, niet omdat anderen betere spulletjes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Was in BF, BF:V, DC en BF2 (medic) altijd wel een chopper fan dus ik denk dak me daar eerst maar eens op ga focussen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
SmokingCrop schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:07:
Dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Mss een gekke vraag.
Gewoon altijd teamswitchen naar US tot dat je rank 45 bent, dan heb je als starterwapen de M16, meer heb je niet nodig _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

TheBrut3 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:17:

De grootste zeurpieten zijn veelal de mensen die hun eigen skills overschatten. *Cough* CoD-Kiddies *cough*
En de zgn. pro's die het spelletje véél te serieus nemen 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tja als wel niet zoveel jankerds hadden aka game lief hebbers! Dan moesten we al lang voor elke pixel DLC gaan betalen.

Dat sommige van jullie alles als zoete koek opeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
We zijn niet allemaal krepsers die voor een stuiver op de 1e rang willen zitten. Als je niet wil betalen voor een DLC pakket met 4 maps waar men maanden aan moet werken dan koop je het toch lekker niet :W

50 euro voor 5 DLC's a 4 maps vind ik persoonlijk helemaal niet duur, er zijn genoeg games van 50,- die dat aantal maps niet eens hebben. De waarde van de nieuwe premium features laat ik in het midden tot ik deze zelf heb gezien, gaat mij meer om de maps.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:02:
We zijn niet allemaal krepsers die voor een stuiver op de 1e rang willen zitten. Als je niet wil betalen voor een DLC pakket met 4 maps waar men maanden aan moet werken dan koop je het toch lekker niet :W

50 euro voor 5 DLC's a 4 maps vind ik persoonlijk helemaal niet duur, er zijn genoeg games van 50,- die dat aantal maps niet eens hebben. De waarde van de nieuwe premium features laat ik in het midden tot ik deze zelf heb gezien, gaat mij meer om de maps.
;w hahah maanden aan moet werken..
tja leuk he dat de DLC pakketen soms al op de DVD stonden kuch

en jij maakt ervan dat ik voor een stuiver op de eerste rang wil zitten,maar ik kan het ook zo stellen dat zei (uitgevers) het anders tegen over de gamers doen tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:02
Als de RPG en SMAW niet meer kunnen locken wat is dan nog het nut van de PLD van de recon, behalve de afstand meten voor je sniper? Vond de PLD trouwens al vrij nutteloos na de patch, alleen een lock op tanks was nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Je doet het niet sneller en anderen ook niet.
Irrelevant want dat is bij Battlefield 3 of 4 niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
gstoffers schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:17:
Als de RPG en SMAW niet meer kunnen locken wat is dan nog het nut van de PLD van de recon, behalve de afstand meten voor je sniper? Vond de PLD trouwens al vrij nutteloos na de patch, alleen een lock op tanks was nog wel te doen.
Javelin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:13:
[...]

;w hahah maanden aan moet werken..
Dit is relevant aan Battlefield want? Dat zijn ook DLC van een paar euro en geen pakketten van deze magnitude.
en jij maakt ervan dat ik voor een stuiver op de eerste rang wil zitten,maar ik kan het ook zo stellen dat zei (uitgevers) het anders tegen over de gamers doen tegenwoordig
Ik merk dat op als iets algemeens, staat nergens dat ik dat van jou vind. Vind dat gehuil om DLC altijd zo triest, als je er niet voor wil betalen dan koop je het toch lekker niet? Maarja men moet altijd wat te zeiken hebben over iets wat geld kost.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
gstoffers schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:17:
Er gaan een stuk meer andere launchers zijn.
Stinger, igla, Sraw, javelin, AT4, MBT LAW, smaw, rpg

Geen idee welke erop zullen locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:18:
[...]

Je doet het niet sneller en anderen ook niet.

[...]

Irrelevant want dat is bij Battlefield 3 of 4 niet het geval.
Raarste antwoord die ik tijden heb gehoord, nee natuurlijk doe ik het niet sneller want ik ben geen game developer...

Er zijn talloze games uitgekomen waar de DLC al op de DVD stond..
dus dan mag je het wel veronderstellen dat ze de content hebben gesplits,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:28:
[...]

Dit is relevant aan Battlefield want? Dat zijn ook DLC van een paar euro en geen pakketten van deze magnitude.

[...]

Ik merk dat op als iets algemeens, staat nergens dat ik dat van jou vind. Vind dat gehuil om DLC altijd zo triest, als je er niet voor wil betalen dan koop je het toch lekker niet? Maarja men moet altijd wat te zeiken hebben over iets wat geld kost.
ik vind DLC inderdaad gewoon triest liever gewoon op de oude businessmodel dan die cheap ass mappen wat steeds minder waarde heeft voor mij.

Maar ja dan je ook wel bedenken waarom ze geen mod tools uitbrengen, dan waren die DLC pakketten al helemaal waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Hoop dan maar dat ze niet overgaan op micro transaction galore ;)

Spel die 5 euro kost ofzo en de als je een nieuw wapen wilt, dan moet je hem maar kopen nadat je een bepaald level gehaald hebt..

Het zou me nog niet verbazen dat ze zoiets zouden doen als dit lucratief is.

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 18-10-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
SmokingCrop schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:36:
[...]

Er gaan een stuk meer andere launchers zijn.
Stinger, igla, Sraw, javelin, AT4, MBT LAW, smaw, rpg

Geen idee welke erop zullen locken.
Ja oké maar de meesten locken uit zichzelf al, daar heb je geen PLD voor nodig. Misschien dan met een stinger op een tank kunnen locken m.b.v. PLD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
gstoffers schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:51:
[...]

Ja oké maar de meesten locken uit zichzelf al, daar heb je geen PLD voor nodig. Misschien dan met een stinger op een tank kunnen locken m.b.v. PLD.
Waarom moet alles lock-on zijn dan? Dat is voor beginners, mensen die het nog niet zo goed kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 18-10-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
naaitsab schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:28:
[...]

[...]

Wat is daar nou triest aan :? Ik vind het eerder triest/dom dat men het tegenwoordig normaal vindt om extra te betalen voor zaken die vroeger al in de normale release zaten. 8)7

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
unfor schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:54:
[...]

Waarom moet alles lock-on zijn dan? Dat is voor beginners, mensen die het nog niet zo goed kunnen.
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat die recon class wat meer team waarde krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:25
Help!!!! schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:54:
[...]

Wat is daar nou triest aan :? Ik vind het eerder triest/dom dat men het tegenwoordig normaal vindt om extra te betalen voor zaken die vroeger al in de normale release zaten. 8)7
Nou nee? ik weet niet hoor maar 'vroeger' had je een spel met ~9 maps en dat was het.

Nu heb je 9 maps en een DLC snappen mensen het nog steeds niet? kom niet aan met je vroeger had je een volle game en nu moet je dlcs kopen voor een volle spel.
vroeger had je 9 maps bij de release en dat was het.
Nu heb je 9 maps en dlcs die maps toevoegen + nieuwe spel modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Inderdaad. Vroeger zaten Road to Rome en Secret Weapons of WWII gewoon bij de launch erbij. En Special Forces, Euro Force en Armored Fury zaten er ook gewoon bij.

Oh wait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
[...]

Vroeger hete dat gewoon een uitbreidingspakket (BF1942, BF2) en was het geen probleem, nu komt het in de vorm van DLC en gelijk slaat iedereen op tilt, afzetterij dit, betalen voor bestaande content (onzin) en weet ik het allemaal. Nogmaals 50 euro voor 20 nieuwe maps en nieuwe game-modussen is echt niet duur vergeleken bij andere spellen.
Tsurany schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:04:
[...]

Inderdaad. Vroeger zaten Road to Rome en Secret Weapons of WWII gewoon bij de launch erbij. En Special Forces, Euro Force en Armored Fury zaten er ook gewoon bij.

Oh wait...
Inderdaad :+

Er bestaan ook spellen dat je 5 euro betaald voor een wapen of een figuur ingame dat vind ik ook zonde van het geld maar wederom vin je het te duur? Koop het dan gewoon niet en ga er niet over huilen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vind het DRM verhaal ook wat verschillen per type spel. Bij een serie als Battlefield was het spel altijd na installatie van alle DLC 4 keer zo groot (en elk deel was al niet klein voor normen die golden in toen die delen uitkwamen). Het zijn Multiplayer spellen, dus die blijf je toch wel spelen voor een langere periode, en dan zijn leuke uitbreidingen zo nu en dan nooit verkeerd.

Voor single player vind ik het een ander verhaal. De uitbreidingen zijn vaak kleiner, dus je spel wordt niet vier keer zo groot zoals bij veel multiplayer spellen, en bovendien speel je ze ook voor kortere tijd. Leuk dat je extra content krijgt, maar ik noem dat dus too little, too late. Als ik een spel koop met een focus op singleplayer, dan speel ik het ook in één keer uit, en daarna gooi ik het er weer af. Tegen de tij dat de eerste DLC uitkomen ben ik allang niet meer met het spel bezig, en om één missie het spel weer opnieuw te installeren... Ondertussen begin ik het te leren niet meteen bij release al een AAA spel te spelen, maar steeds vaker wacht ik toch even.

Multiplayer spellen kunnen het eerder hebben dan singleplayer. Misschien is een spel als de Sims een van de weinige uitzondering, aangezien dat een casual game is die je niet kan uitspelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Amanoo op 18-10-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Tsurany schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:04:
Die waren geen 50 € maar 29,95 € en IMHO paste die prijs bij BF2:SF gewoon PERFECT!!! :)

BF3:Premium vind ik totaal niet interessant, behalve de wapens misschien die je kan unlocken. De meeste maps/levels zijn totaal niet leuk om te spelen :/
De DLC zooi die je een tijdje geleden gratis kon activeren heb ik ook alleen vanwege de assignments gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt! De vanilla mappen en 1 of 2 mappen van de B2K DLC die bij mijn Limited Edition zat zijn veel interessanter.

Pagina: 1 ... 89 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.