[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.208 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb ook zin in Battlefield 4 :) Eind vorige week mijn PS3 uit het stof gehaald en GTA 5 gehaald, maar merk toch wel dat ik de lineaire missies vaak vervelend vind. Hoewel het een gaaf spel is, kan ik daarmee toch minder uren vooruit dan met een BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Purple Dolphin schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 05:12:
Ik ben mezelf bewust van het feit dat BF3 ook een aantal van deze server settings heeft op ranked servers maar zodra je deze aanvinkt zoek je niet meer op de main server browser van battlelog. In BF4 worden al deze settings op een meer natuurlijke manier geïmplementeerd en gaat het een stuk makkelijker worden om (bevolkte) servers met jouw specifieke voorkeuren te vinden.
Dat hoop ik vooral, dat was het grootste probleem in Battlefield 4. Wilde je custom settings? Erg lastig te vinden tenzij je die servers kende. Die classic settings klinken goed, lijkt me zeker interessant om daar op te spelen. Als dat makkelijk vindbaar wordt ben ik happy :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Purple Dolphin schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 05:12:
Goed nieuws voor de BF Vets.

Een DICE dev bevestigde gister avond dat een aantal settings die gewild waren voor de 'Classic Preset' waar een deel van de community om vroeg, aanwezig zullen zijn binnen één van de drie presets waarmee BF4 mee zal releasen.

Welke drie presets zijn dat dan?

- Official De 'normale' modus met 3d spotting, audio spotting, volledige TTK (Time To Kill), health regen etc.

- Ranked Hier kom ik zometeen op terug aangezien de 'classic settings' hiermee te maken hebben

- Unranked Servers met admin scripts, zoals een beperkt aantal wapens, verboden om bepaalde acties uit te voeren etc.

Waarom een ranked preset en wat houdt deze in?

De ranked preset is er in eerste instantie voor mensen die specifiekere voorkeuren hebben wat betreft gameplay dan spelers die liever auto joinen en/of searchen. Voor deze laats genoemde doelgroep is er dus de Official preset waarin je dan ook altijd terecht komt als je auto joined of searched.

De ranked preset (of mode, hoe je het ook wilt noemen) geeft je stat tracked en ranked gameplay met veranderingen m.b.t. de kern van de game.
Het mooie is nu dat we in BF4 een behoorlijke hoeveelheid aan gameplay settings kunnen instellen, terwijl de game ranked blijft.

De volgende settings waar de community om vroeg bij een evt. classic preset zijn bevestigd voor deze ranked preset:

- 3D spotting aan/uit (bij 'uit' krijgt de server automatisch het label 'hardcore')
- magazine pool ipv ammo pool aan/uit
- health regen aan/uit (of dit ook voor voertuigen geldt is nog niet zeker)
- squad leader spawning only aan/uit
- het aanpassen van de ticket bleed rate (hiermee zouden bijv. full caps veel meer impact kunnen krijgen)

Nu denk je waarschijnlijk: Leuk en aardig maar als deze settings onder hardcore modus vallen zitten we met een nog lagere TTK wat het allemaal weer verpest.
Welnu, het is mogelijk om de TTK op 100% zetten met het behoudt van alle bovenstaande settings waardoor je dus ranked kan spelen met de normale TTK (of het ook hoger gezet kan worden dan 100% is nog niet bevestigd) én settings waarmee de classic gameplay (van bijv. BF2) weer heel dichtbij komt of geëvenaard wordt.

Ik ben mezelf bewust van het feit dat BF3 ook een aantal van deze server settings heeft op ranked servers maar zodra je deze aanvinkt zoek je niet meer op de main server browser van battlelog. In BF4 worden al deze settings op een meer natuurlijke manier geïmplementeerd en gaat het een stuk makkelijker worden om (bevolkte) servers met jouw specifieke voorkeuren te vinden.

En last but not least nog een ander nieuwtje: De rpg lock-on is removed.
Op zich vind ik het wel prima zo.
Maar het is wel jammer dat geen Pistol , Bolt action of Knife only servers meer hebt :(
En waar ik nu benieuw naar ben is wat valt er aan te passen aan de voertuig spawn tijden en is je server dan ranked/unranked want dat was nog al een balans issue.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:59:
[...]

Op zich vind ik het wel prima zo.
Maar het is wel jammer dat geen Pistol , Bolt action of Knife only servers meer hebt :(
En waar ik nu benieuw naar ben is wat valt er aan te passen aan de voertuig spawn tijden en is je server dan ranked/unranked want dat was nog al een balans issue.
Die servers heb je nog steeds, alleen dan zijn ze unranked zoals het hoort.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Pykow schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:46:
Zo speel je dus BF4. Punt klaar uit !!
[video]
Haha, zelf nooit op een vliegende boten server gezeten, echt jammer dat ik dat heb gemist :')

Had de laatste games wel last van een soort invisibility bij het spawnen, zag namelijk alleen m'n primary gun zo maar vliegen in het niets, maar na een aantal seconden verscheen m'n lichaam en kon ik weer verder 8)7

Minder erge versie van dit dus:

Typische manier om een beta af te sluiten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Okasha schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:18:
Heb ook zin in Battlefield 4 :) Eind vorige week mijn PS3 uit het stof gehaald en GTA 5 gehaald, maar merk toch wel dat ik de lineaire missies vaak vervelend vind. Hoewel het een gaaf spel is, kan ik daarmee toch minder uren vooruit dan met een BF4.
ik moet nog 10 missies van het hoofdverhaal in GTA 5
de game begint goed, in het midden heb je een beetje lineaire missies, maar op het einde wordt het verhaal weer interessant er zitten wat twisten in het verhaal, ik zal zeggen blijf het spelen tot BF4 :P

Mooi verhaal van je over Official en ranked servers, maar dit was allemaal al bekend tijdens de E3.
De filters die ook in BF3 zitten, zouden beter verwerkt worden (dat staat er ook in jou verhaal, alleen benoem je er een paar) en official server heeft een standaard ticket count hoe dice dit heeft bedacht en ranked servers mag je dit zelf aanpassen. ook de respawntijden zijn bij ranked servers aan te passen, maar bij official dus niet.

persoonlijk denk ik dat ik veel official maps ga spelen omdat er zoveel opties zijn dat het lastig zoeken wordt.
oja ik mis nog steeds in battelog informatie over de server. als je op een server staat, zie je aan de rechterkant geen tickets meer staan en weet je niet of het potje net begonnen is, of dat de game ongebalanceerd is. ook het joinen van vrienden gaat bij mij vaak verkeerd, dan staat er een andere server vermeld, dan waar ze werkelijk op spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Dat is jammer.. Ik vond dat ik nu tenminste een beetje weerstand kon bieden tegen goede tankers.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:45:
[...]

Dat is jammer.. Ik vond dat ik nu tenminste een beetje weerstand kon bieden tegen goede tankers.
Jammer hoeft het niet te zijn. In de final krijg je een stuk meer wapens tegen tanks. Stuk meer typen raketten die je kunnen helpen flinke weerstand te geven. De RPG moet een fire en forget systeem zijn terwijl er daarnaast guided systemen zijn en systemen met een lock-on mechanisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Nadat de Beta afgelopen was dachten vrienden en ik "BF3 is toch ongeveer gelijk, later we daar gaan kijken!".

3 servers geprobeerd met 3 type maps en gamemodes (rush/conquest/tdm) - allemaal eindigde ze in basecamping matches van ultieme verveling. Twee keer aan de ontvangende kant en één keer aan de uitdelende kant. Laatste keer snap je ook dat het "automatisch" gebeurt als een team in zijn geheel sterker is en de game er niet fatsoenlijk op reageert - dan zoek je de actie op en die is daar. Ergens midden op de map blijven zitten is dan utterly boring.

Ik hoop echt dat ze dit oplossen in BF4 met dynamischere spawns in de game modes. Van de vier vrienden zworen het er meteen twee af :X "als dit de toekomst van online fps is, leuk joh".

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Cassius schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:47:
Nadat de Beta afgelopen was dachten vrienden en ik "BF3 is toch ongeveer gelijk, later we daar gaan kijken!".

3 servers geprobeerd met 3 type maps en gamemodes (rush/conquest/tdm) - allemaal eindigde ze in basecamping matches van ultieme verveling. Twee keer aan de ontvangende kant en één keer aan de uitdelende kant. Laatste keer snap je ook dat het "automatisch" gebeurt als een team in zijn geheel sterker is en de game er niet fatsoenlijk op reageert - dan zoek je de actie op en die is daar. Ergens midden op de map blijven zitten is dan utterly boring.

Ik hoop echt dat ze dit oplossen in BF4 met dynamischere spawns in de game modes. Van de vier vrienden zworen het er meteen twee af :X "als dit de toekomst van online fps is, leuk joh".
In Conquest kan je het een beetje met mapdesign en de extra vehicles oplossen wat je ook wel zag in de BF4 beta. Je kan snel van A naar E en andersom door het water. Bootjes geven je wat meer vrijheid. :)

Wat ook 'schrikbarend' is, is hoe inaccuraat de wapens in BF3 zijn ten opzichte van 4. De AK12 gaat eigenlijk bijna recht naar boven qua recoil met nauwelijks spread, terwijl de AK74 veel meer een 'driekhoek' patroon creëert door de spread en ook wat meer recoil heeft. Met de rest van de wapens is het net zo. Nou vind ik minder random spread wel ok, maar dan moet je wel een stuk meer recoil hebben om longrange gevechten wat interessanter te maken.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
Dus die tool van de recon is nu compleet useless?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 17:26
RocketKoen schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:09:
[...]

Ja precies. Dat dacht ik ook meteen. Vond dat juist een goede toevoeging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:09:
[...]

Nee. Het idee is dat je straks veel meer launchers hebt om uit te kiezen en dat die launchers wel een locking mechanisme hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
RoyK schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 00:24:
[...]

Thanks, heb jij BF4 nu zo ook besteld? (staat hij klaar voor de release?)
Ik ga wachten op de BF4 Premium Edition (dus officiele pack met BF4 en Premium abbo in een). Er gaan geruchten - via shop aanbiedingen - dat die al in Maart volgend jaar beschikbaar zou zijn.

Maar Go2Arena is dus zeker te vertrouwen. Alleen heb ik geen ervaring met games at release kopen bij webshops dus qua leverbaarheid kan ik niets zeggen... :)

Waarom ik BF4 niet direct koop, ligt niet aan de kwaliteit hoor. Ik heb de Beta bijna 25 uur gespeeld ofzo.
Maar tzijn wat luxeproblemen:
- heb nog veel games van Steam Sales uit te spelen (momenteel met Dishonored bezig. 22 hours and counting; topgame _/-\o_ )
- heb niet veel plaats op mijn 128 GB SSD en BF3 + DLCs wil ik er nog niet afsmijten. Als ik BF4 erbij plaatste is ver 50 % van de SSD voor Battlefield games (DLC meegerekend). :+
- ik ben het gewend van games niet meer at release te kopen, om zo zoveel mogelijk koopjes te bemachtigen. Geld is zeker niet het probleem maar als je elke game een half jaar later aankoopt... je kan je niet voorstellen hoeveel geld je bespaart. :) En BF4 is na een half jaar nog lang niet dood.

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 16-10-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:29:
[...]

Ik ga wachten op de BF4 Premium Edition (dus officiele pack met BF4 en Premium abbo in een). Er gaan geruchten - via shop aanbiedingen - dat die al in Maart volgend jaar beschikbaar zou zijn.
Als je gewoon even meeleest en wat beter rond kijkt is dat pakket al lang te pre-orderen...

https://www.g2play.net/st...ition-EA-Origin-Keys.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:12:
[...]

Als je gewoon even meeleest en wat beter rond kijkt is dat pakket al lang te pre-orderen...

Dat is geen officiële pack maar zijn gewoon twee keys die voor een enkele prijs aangeboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 15:13
[...]

Echt officieel zou ik dat niet willen noemen. De enigen die nu al meteen voor release de 'premium edition' verkopen, hebben het gewoon zelf die naam gegeven. Eigenlijk verkopen ze gewoon de 2 losse producten tezamen.

In de origin shop is het immers ook nog niet als bundel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
[...]

€ 80 is wel veel. Het lijkt me dat die winkel gewoon 2 keys gaat leveren and that's it. :)
Met de Premium Edition verwacht ik ook een betere prijs.
Op http://www.gamesync.nl/ba...n-bestellen-gamesync.html gaat het waarschijnlijk om de echte Premium Edition: voor € 68 en komt pas in 1 maart 2014 staat er.

Maar webshops zullen zeker met aanbiedingen komen waardoor het voor € 60 doenbaar moet zijn.
€ 60 was namelijk de Suggested Retail Price voor BF3 Premium Edition: http://www.joystiq.com/20...now-59-99-launches-today/

I'm aiming for them € 60 bucks. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Je kan ook BF4 kopen als BF5 uit is. Scheelt je nog meer pingels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buy BF6 and get BF4 for free! Slechts 4 jaar wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Oh, ik wist dat de grapjes gingen komen. :P
Maar een half jaar valt wel mee... Tegen dan is de game ook deftig gepatched.

Enigste nadeel is dat ik afgemaakt zal worden omdat jullie al een half jaar ervaring hebben... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:48
Een half jaar wachten om jezelf een paar tientjes te besparen. Ieder zijn ding, maar dat vind ik wel vrij bijzonder. Ik mag dan wel een 'gierige' Hollander zijn, zelfs dat gaat mij te ver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
partyondude schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:50:
Een half jaar wachten om jezelf een paar tientjes te besparen. Ieder zijn ding, maar dat vind ik wel vrij bijzonder. Ik mag dan wel een 'gierige' Hollander zijn, zelfs dat gaat mij te ver ;)
De hoofdoorzaak is dat ik nog andere games uit te spelen heb: had ik al mijn gekochte games al uitgespeeld, ik kocht onmiddellijk BF4 at release hoor.
Het is nu gewoon mooi meegenomen dat er uiteindelijk een Premium Edition kom. Als ik van 2 walletjes kan eten, doe ik dat gewoon. :P

Maar terug OT :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:12
Ik heb de 'base' versie al voor +-31 euro gekocht bij Wehkamp. Ik ben dus halverwege die 60 euro. Nu nog wachten op het zakken van de Premium prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Asgaro schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:47:
Oh, ik wist dat de grapjes gingen komen. :P
Maar een half jaar valt wel mee... Tegen dan is de game ook deftig gepatched.

Enigste nadeel is dat ik afgemaakt zal worden omdat jullie al een half jaar ervaring hebben... :+
haha, ik kop ze er graag in! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:34:
[...]
€ 60 was namelijk de Suggested Retail Price voor BF3 Premium Edition: http://www.joystiq.com/20...now-59-99-launches-today/
I'm aiming for them € 60 bucks. 8)
Bijna een jaar na release, inderdaad :p
En toen kon je bf3 + premium apart al voor minder dan 60 euro kopen in zo'n online key store, het was dan ook al bijna een jaar later..
1,5 jaar na de release van bf3 kon je bij amazon hem al voor 20 euro kopen.. (premium edition)

[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 16-10-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 18:18
LongBowNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:56:
Ik heb de 'base' versie al voor +-31 euro gekocht bij Wehkamp. Ik ben dus halverwege die 60 euro. Nu nog wachten op het zakken van de Premium prijzen.
Wanneer dan?
Nu is hij daar niet meer zo goedkoop te vinden of mis ik iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
dekilo schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:32:
[...]

Wanneer dan?
Nu is hij daar niet meer zo goedkoop te vinden of mis ik iets.
Um, hier is er overgesproken geweest:
Tjiwa in "PC Budget Gaming topic" (actie code is/was: NIEUW)

Weet niet of het nog geldig is, zelf was ik dit al vergeten omdat ze niet leveren naar België :(

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 16-10-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Net een 75hz 21:9 scherm besteld. Hopelijk gaat mijn kaartje dit icm. mantle met gemak de 75fps gem halen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Heb besloten deze keer niet te wachten op de laagste prijs, dan heb je namelijk een jaar later pas de DLC's. Gewoon, als de eerste DLC uitkomt, meteen Premium aanschaffen, anders blijf je bezig.

Ga me met wat vrienden misschien wel inschrijven voor leagues als ESL of TWL, lijkt me wel vet. Toch een beetje competitie met Battlefield 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Tsurany schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

Nee. Het idee is dat je straks veel meer launchers hebt om uit te kiezen en dat die launchers wel een locking mechanisme hebben.
Het handige was gewoon dat je een keer helemaal geen stinger nodig had om toch vehicles gemakkelijk neer te halen door goede teamplay. Ik verwacht nu al dat er veel minder gespot gaat worden, gewoon doordat de kans dat je iets helpt neerhalen veel kleiner is geworden.

Best jammer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:04

NoFearCreations

3DPrint the world!

Inderdaad, RPG heeft iedere engineer standaard bij, dus als je iets lockt, veel meer kans dat er ook wat mee gedaan werd. En vond die bug dat je een RPG niet aan kon horen komen ook wel lekker. Maar bij de final zullen alle jetfags wel weer gaan whinen op battlelog, en zal alle anti-air wederom gebuffed worden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Laatst online: 13-08 09:00
SmokingCrop schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:47:
[...]

Um, hier is er overgesproken geweest:
Tjiwa in "PC Budget Gaming topic" (actie code is/was: NIEUW)

Weet niet of het nog geldig is, zelf was ik dit al vergeten omdat ze niet leveren naar België :(
Zo ver ik weet is deze actie al voorbij, maar gewoon inschrijven bij Wehkamp. Krijg bijna wekelijks wel een kortingsbon (al geldt deze niet altijd voor het gehele assortiment). Maar moeite waard, heb toen ook BF3 bij Wehkamp gehaald en kreeg het ruim van te voren in huis.

Al was het een mooie aanbieding, heb onlangs BF4+Premium aangeschaft bij G2play met kortingsbon wat uitkwam op 69euro. Dus dat viel heel erg mee :) (ik heb eventueel voor de liefhebber een 4% kortingsbon bij G2play over en je krijgt 1,5% korting voor een reply/rating in de webshop). Pm mij even als je interesse hebt, bon is geldig tot eind van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veldje123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 09:51
Heb zo'n 22 uur de bèta gespeeld en mezelf ondanks wat problemen prima vermaakt, maar ik zit toch tegen de prijs van bijna 80 euro aan te hikken. De basis versie ('vroeger' de volledige game..) is natuurlijk goedkoper, maar wil je echt mee doen dan wordt je, zoals ik het zie, bijna verplicht om de rest er ook bij te kopen. Extra bonus hier, vroeger de nieuwe maps spelen daar. Als 'gewone' speler maken ze het er niet makkelijker op. Terwijl aan de andere kant veel games juist weer zo verbouwd worden dat er meer casual spelers mee kunnen doen en de diepgang een beetje verloren raakt. Ik moet er nog goed over nadenken in ieder geval en hoop stiekem dat Battlefield 4 in de Never Settle Gold bundel belandt voor 31-12, die ligt er namelijk nog :p.

Iets compleet anders: de guided RPG vond ik juist wel een toevoeging, maar niet helemaal in balans. Het ene potje gebruikte geen enkele engineer de mogelijkheid en zat ik voor Jan met de korte achternaam te locken en het andere potje bleef er geen heli of tank meer heel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:58
PSA: Battlefield 4 beta stats do not carry over to full game
Despite previous reports, the beta stats, unlocks, awards, etc. will reset for the final game.
Had graag de unlocks meegenomen naar de final game, helaas.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 11:01
Net even weer BF3 gespeeld, maar wat een andere ervaring dan BF4 zeg... ;w

BF3 eraf gegooid, ben klaar voor BF4 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Veldje123 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:32:
Heb zo'n 22 uur de bèta gespeeld en mezelf ondanks wat problemen prima vermaakt, maar ik zit toch tegen de prijs van bijna 80 euro aan te hikken. De basis versie ('vroeger' de volledige game..) is natuurlijk goedkoper, maar wil je echt mee doen dan wordt je, zoals ik het zie, bijna verplicht om de rest er ook bij te kopen. Extra bonus hier, vroeger de nieuwe maps spelen daar. Als 'gewone' speler maken ze het er niet makkelijker op. Terwijl aan de andere kant veel games juist weer zo verbouwd worden dat er meer casual spelers mee kunnen doen en de diepgang een beetje verloren raakt. Ik moet er nog goed over nadenken in ieder geval en hoop stiekem dat Battlefield 4 in de Never Settle Gold bundel belandt voor 31-12, die ligt er namelijk nog :p.

Iets compleet anders: de guided RPG vond ik juist wel een toevoeging, maar niet helemaal in balans. Het ene potje gebruikte geen enkele engineer de mogelijkheid en zat ik voor Jan met de korte achternaam te locken en het andere potje bleef er geen heli of tank meer heel.
Ik begrijp je wel. Maar... (er is altijd een maar) zet het bedrag tegenover de aantal uren dat je aan een game als dit opbrand. Misschien wel 3 a 400 euro. Dan zit je voor een paar cent per uur jezelf te vermaken. Die aanschafprijs ben je na een paar dagen alweer vergeten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik denk dat ik BF3 er ook even afhaal en daarna weer opzet. Maar dan niet alle DLCs erbij doe. Ik speel maar een paar mappen, de rest heeft me nooit zo te pakken gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Laatst online: 13-08 09:00
Veldje123 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:32:

Kunt natuurlijk ook gewoon alleen BF4 halen en ergens vroeg in december premium wanneer het hier en daar te vinden zal zijn voor 30-40 euro of misschien mazzel nog goedkoper met actie of coupon oid :).
Je bent in elk geval niet verplicht om te preorderen voor China Rising dlc, aangezien die pas in december komt en uiteraard ook gewoon in Premium zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Basekid schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:49:

Hier ook, maar dat speelt ineens raar. Had een half potje nodig om weer enigzins in me ritme te komen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
naaitsab schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:47:
PSA: Battlefield 4 beta stats do not carry over to full game
Despite previous reports, the beta stats, unlocks, awards, etc. will reset for the final game.
Had graag de unlocks meegenomen naar de final game, helaas.
Hmm, heb je dan zo lang aan al dat unlocken gezeten? :s
(Wapenunlock gingen maar tot 40 kills ofzo, dus kan niet zo lang geduurd hebben. Zal waarschijnlijk om de Class unlocks geweest zijn dan?)

Ik zie niet in waarom dat een probleem zou zijn omdat iedereen opnieuw moet beginnen wat het ook fair maakt voor mensen die de Beta niet gespeeld hebben. Was trouwens ook wel te verwachten dat ze dat gingen doen hé, is dat niet altijd het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zo jammer dat ik nooit die toren zelf omlaag kunnen halen heb, ofwel lag ie al om ofwel was ik met iets anders bezig 8)7

Maar gewoon het feit dat ie zo snel en simpel neergaat ... Dat ze er maar wat bredere pilaren van maken in de echte game !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
JimDB schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:14:
Maar gewoon het feit dat ie zo snel en simpel neergaat ... Dat ze er maar wat bredere pilaren van maken in de echte game !
Inderdaad, nu kan je met een RPG in 2 levens het even neerhalen.. en dat duurt niet bepaalt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

SmokingCrop schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:18:
[...]

Inderdaad, nu kan je met een RPG in 2 levens het even neerhalen.. en dat duurt niet bepaalt lang.
Ik hoop dat ze met de retail de damage die nodig is om deze grote levelution events te triggeren mee laten schalen met het aantal tickets op de server.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:11
Ik vond de tracer darts zoals ze in BFBC en BFP4F zaten eigenlijk geen slechte dingen. Dat ding schiet je weg, je kan gewoon verder spelen en je teamgenoten kunnen lekker locken. Was opzich niet heel OP omdat de flairs vrij snel reloaden.
Gundogan schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:39:
Ik hoop dat ze met de retail de damage die nodig is om deze grote levelution events te triggeren mee laten schalen met het aantal tickets op de server.
Dat is wel een goede! Anders worden die 5000 tickets potjes ook maar saai, als de toren al na 100 tickets ligt.

[ Voor 44% gewijzigd door TheBrut3 op 16-10-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

TheNephilim schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:15:
Heb besloten deze keer niet te wachten op de laagste prijs, dan heb je namelijk een jaar later pas de DLC's. Gewoon, als de eerste DLC uitkomt, meteen Premium aanschaffen, anders blijf je bezig.

Ga me met wat vrienden misschien wel inschrijven voor leagues als ESL of TWL, lijkt me wel vet. Toch een beetje competitie met Battlefield 4 :D
Netcode is niet al te best om spelers te kunnen vertrouwen.
ik heb het een tijdje gedaan in BF3, maar was niet zo'n succes eigenlijk. ook al kon ik goed mee op het niveau die gespeeld wordt, maar het is irritant als je dood gaat door de netcode en niet weet of het een echte kill was of een hack. Daarnaast zijn er echt bijna geen teams die het spelen en is het zoeken van een leuke tegenstander lastig.

ook al sta ik altijd op 1 in public servers (uitzonderingen daar gelaten als er baserape is , overpowerd jets geen enkele samenwerking) dan zie je dat ESL toch een stukje lastiger is.
je moet wel een KD van 2,5 hebben in public en een hoge SPM wil je redelijk mee kunnen doen aan ESL.
oja met een accuratie van 18% kom je ook niet echt ver, je moet minimaal 20% zien te halen en het liefst hoger, want de meeste hebben echt een goede aim (zie mijn stukje hierboven)

Het is maar een kleine waarschuwing en ervaring die ik ermee heb.
Het is leuk voor een tijdje, maar niet echt aan te raden als je onder de scores zit, zoals hierboven vermeld.

Oja nog iets, BF4 beta niveau moet je niet vergelijken met de officiële game straks.
Het was regelmatig wel heel makkelijk om eerste te staan. vooral domination stond ik 9 van de 10x met een kd boven de 3.5 8)7 en dat in een nieuwe game waar je nog niet alle wapens kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
JimDB schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:07:
[...]

Hmm, heb je dan zo lang aan al dat unlocken gezeten? :s
(Wapenunlock gingen maar tot 40 kills ofzo, dus kan niet zo lang geduurd hebben. Zal waarschijnlijk om de Class unlocks geweest zijn dan?)
Ik niet, niet verder dan LVL2 gekomen door dat gezeik met die CTD's en DirectX BSOD's was ik er klaar mee :p
Ik zie niet in waarom dat een probleem zou zijn omdat iedereen opnieuw moet beginnen wat het ook fair maakt voor mensen die de Beta niet gespeeld hebben. Was trouwens ook wel te verwachten dat ze dat gingen doen hé, is dat niet altijd het geval?
Als EA eerst glashard loopt te verkondigen dat je de unlocks en stats mee kan nemen en dan via de achterdeur laat weten dat het niet door gaat, dat is waar ik een probleem mee heb.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Iemand een microscoop te leen? Speelde net weer BF3 maar kan de nanomap niet aflezen.

Serieus, waar waren die designers mee bezig toen ze die UI maakte voor BF3? O, ja, consoles op 720p!

Ben blij dat ze dit in BF4 wel voor elkaar hebben, maar toch schandalig dat ze er nooit wat aan gedaan hebben.

Dit is overigens hoe ik met campers omga:

Geen sniper of Airburst voor nodig :*)

[ Voor 18% gewijzigd door rickyy op 16-10-2013 17:53 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Pykow schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:54:
[...]

ik heb het een tijdje gedaan in BF3, maar was niet zo'n succes eigenlijk. ook al kon ik goed mee op het niveau die gespeeld wordt, maar het is irritant als je dood gaat door de netcode en niet weet of het een echte kill was of een hack. Daarnaast zijn er echt bijna geen teams die het spelen en is het zoeken van een leuke tegenstander lastig.

ook al sta ik altijd op 1 in public servers (uitzonderingen daar gelaten als er baserape is , overpowerd jets geen enkele samenwerking) dan zie je dat ESL toch een stukje lastiger is.
je moet wel een KD van 2,5 hebben in public en een hoge SPM wil je redelijk mee kunnen doen aan ESL.
oja met een accuratie van 18% kom je ook niet echt ver, je moet minimaal 20% zien te halen en het liefst hoger, want de meeste hebben echt een goede aim (zie mijn stukje hierboven)

Het is leuk voor een tijdje, maar niet echt aan te raden als je onder de scores zit, zoals hierboven vermeld.

Oja nog iets, BF4 beta niveau moet je niet vergelijken met de officiële game straks.
Het was regelmatig wel heel makkelijk om eerste te staan. vooral domination stond ik 9 van de 10x met een kd boven de 3.5 8)7 en dat in een nieuwe game waar je nog niet alle wapens kent
Op esl heb je de zogenaamde A series, wat werkt met divisies. Hierdoor zal een noober der noobs team nooit tegen een pro team spelen. Iedereen kan daardoor op hun eigen niveau instromen. En hoe meer teams meedoen Hoe meer divisies ik kan maken zodat je nog meer teams hebt rond om je eigen niveau ;). Want niemand op esl geeft iets om pub stats. Het is of je een hele andere game speelt. Epsilon die alle grote LANs hadden gewonnen gewonnen hadden pub stats met 1.4 kd en acc van 14 procent. Dus probeer aub aub niet te zeggen dat esl voor de elite is. Meer dan 30 duizend man spelen maandelijks esl versus en die zijn zeker niet allemaal pro.
Mvg crazybas head admin bf Esl

[ Voor 9% gewijzigd door CB org op 16-10-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:01

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Is bf4 een goede verbetering tov bf3 heb helaas de beta niet kunnen spelen vanwege het lossing screen issue.. Flink balen dus!

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:20
Nickrsd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:23:
Is bf4 een goede verbetering tov bf3 heb helaas de beta niet kunnen spelen vanwege het lossing screen issue.. Flink balen dus!
Battlefield 4 is wat Battlefield 3 eigenlijk moest zijn vind ik.
Vind Battlefield 4 overal wel verbeteringen hebben...

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy

Filmpje gemaakt van hoe mijn loading screen er altijd uitzag. Kon gewoon bewegen. Direct na het klikken op een server is het hele level al geladen, je begint heel diep onder de grond maar als je met shift erbij naar boven schiet zie je gewoon al mensen vechten. Oftewel, the loading screen is a lie!

Kwam waarschijnlijk omdat ik op 16:10 game, die 2 balken zijn net de pasmaat voor 16:9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
NoFearCreations schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:25:
Inderdaad, RPG heeft iedere engineer standaard bij, dus als je iets lockt, veel meer kans dat er ook wat mee gedaan werd. En vond die bug dat je een RPG niet aan kon horen komen ook wel lekker. Maar bij de final zullen alle jetfags wel weer gaan whinen op battlelog, en zal alle anti-air wederom gebuffed worden.
Ik hoop het. :D
Mooi. Die lock on RPG was toch niet nodig. Als de stinger blijft zoals die in de beta was dan heb je echt geen lock on RPG nodig. Oh wat was die heerlijk. >:)
Asgaro schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:29:
- ik ben het gewend van games niet meer at release te kopen, om zo zoveel mogelijk koopjes te bemachtigen. Geld is zeker niet het probleem maar als je elke game een half jaar later aankoopt... je kan je niet voorstellen hoeveel geld je bespaart. :) En BF4 is na een half jaar nog lang niet dood.
1+ voor de Belg. Mooi dat je de enige grap die Belgen over Nederlanders maken hebt verpest. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Een beetje nuancering kan geen kwaad, Pykow :)

Iedereen zit met dezelfde netcode, als je verbinding goed is en je pc goed geconfigureerd, dan middelt het voordeel wat je soms hebt wel uit met het nadeel wat je soms ondervind. Daarbij zijn er echt niet zoveel actieve hackers in ESL, speel gewoon tegen erkende/bekende spelers van clans die te vertrouwen zijn en je hebt er eigenlijk geen problemen mee.

Je hoeft ook niet persé met een clan te spelen, als je alleen joint wordt je in principe ingedeeld met spelers van gelijke ervaring. Dat gaat welliswaar niet altijd op als de ESL wire software of de ESL back-end weer eens niet goed registreert dat je gespeeld hebt en je ten onrechte weer een ban en statswipe aan je broek hebt, maar doorgaans werkt het zeer aardig.
Het eerste wat ik aspirant competitive BF spelers mee zou willen geven is dat 5v5 competitive NIETS maar dan ook NIETS te maken heeft public play. Het is een heel ander spelletje en dat moet je tof vinden. De maps worden heel anders bespeeld, de looproutes en 'camp'spots zijn anders, je hebt goede communicatie nodig via Skype of TeamSpeak anders maak je geen schijn van kans tegen een team wat dat wel doet. Daarnaast waren in BF3 maar 1 class en 2 wapens te gebruiken Assault en M16A3/AEK-971, allebei met red dot, heavy barrel en foregrip.

Daarbij moet accepteren dat bepaalde bugs en glitches geëxploiteerd worden en dat je dat ook moet doen. Zoals in BF3 bijvoorbeeld de "euro hip-fire glitch", headglitch spots, de glitch dat je revived met 100% health en je primary in je handen, de "vault 'n shoot glitch" etc. etc.

Daarnaast heb je een goede muis nodig, goede muismat en overall minimale input lag. Je fps moet ten aller tijden hoger zijn dan je scherm frequentie en je scherm refreshrate moet zo snel mogelijk zijn. Hoe hoger je schermfrequentie en bijbehorende fps, hoe meer voordeel je hebt. 75hz is al beduidend beter dan 60hz en 120/144 Hz schermen pissen daar helemaal overheen. Dat vertaalt zich allemaal in betere aim en accuracy. Daarbij heb je schermen met een refreshtime van 1 ms en van 20+ ms.

Ook hoge grafische settings zijn een no-go. Zichtbaarheid is het allerbelangrijkste en alle grafische post-processing zorgt voor extra input-lag. Ook is spelen met de default keybinds een nadeel, richt het zo in dat je nooit je vingers van je movement af hoeft te halen en je geen duimknoppen of je muis hoeft te gebruiken als je schiet.

Overall accuracy maakt ook geen drol uit zolang je, als je gericht schiet, consistent met 5 tot 8 kogels een tegenstander neer kan schieten, op elke afstand tot 100 meter. Daarbuiten kan en moet je suppression ook in je voordeel gebruiken, dus expres 'mis' schieten naast een player in cover kan een goede techniek zijn om van positie te wisselen.
Onzin, gewoon heel veel ESL spelen en veel/goed oefenen op je aim, reactievermogen, movement en tactiek, dan kan iedereen op den duur in principe goed meekomen. Maar je houdt nou eenmaal altijd dat er mensen zijn die gewoon slimmer, sneller, beter etc. etc. zijn,
Je K/D op publics hangt deels af van je zelf maar veel meer nog van je team en de mensen tegen wie je speelt. Succes met een k/d van 3,5 als je eigen team verschrikkelijk loopt te verzaken je je tegen mensen speelt van UNIVERSE, EYE, Epsion, Team Frostbite, 3bit etc. etc. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Die nuancering klinkt al heel wat meer zoals ik ESL gameplay ken.
Meteen ook de rede dat ik er totaal geen interesse in heb. Ik speel liever de game zoals ik wil i.p.v M16A3 only en een lading aan glitches. Dan heb ik al helemaal geen zin om mij zorgen te maken om elk klein detail. Ik speel games toch voor het plezier en dat doe ik graag hoe ik het wil. ;)

Oh en waren Epsilon niet gebanned omdat er een cheater tussen zat? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

rickyy schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:41:
[video]

Filmpje gemaakt van hoe mijn loading screen er altijd uitzag. Kon gewoon bewegen. Direct na het klikken op een server is het hele level al geladen, je begint heel diep onder de grond maar als je met shift erbij naar boven schiet zie je gewoon al mensen vechten. Oftewel, the loading screen is a lie!

Kwam waarschijnlijk omdat ik op 16:10 game, die 2 balken zijn net de pasmaat voor 16:9.
Mij viel dit ook al op. Misschien willen ze laten zien hoeveel werk ze zogenaamd niet hebben gestoken in de laatste paar weken voor de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik speelde hier ook op 16:10, en had dat ook. Dacht dat het zo hoorde :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:52:
Een beetje nuancering kan geen kwaad, Pykow :)

[...]

Iedereen zit met dezelfde netcode, als je verbinding goed is en je pc goed geconfigureerd, dan middelt het voordeel wat je soms hebt wel uit met het nadeel wat je soms ondervind. Daarbij zijn er echt niet zoveel actieve hackers in ESL, speel gewoon tegen erkende/bekende spelers van clans die te vertrouwen zijn en je hebt er eigenlijk geen problemen mee.

Je hoeft ook niet persé met een clan te spelen, als je alleen joint wordt je in principe ingedeeld met spelers van gelijke ervaring. Dat gaat welliswaar niet altijd op als de ESL wire software of de ESL back-end weer eens niet goed registreert dat je gespeeld hebt en je ten onrechte weer een ban en statswipe aan je broek hebt, maar doorgaans werkt het zeer aardig.

[...]

Het eerste wat ik aspirant competitive BF spelers mee zou willen geven is dat 5v5 competitive NIETS maar dan ook NIETS te maken heeft public play. Het is een heel ander spelletje en dat moet je tof vinden. De maps worden heel anders bespeeld, de looproutes en 'camp'spots zijn anders, je hebt goede communicatie nodig via Skype of TeamSpeak anders maak je geen schijn van kans tegen een team wat dat wel doet. Daarnaast waren in BF3 maar 1 class en 2 wapens te gebruiken Assault en M16A3/AEK-971, allebei met red dot, heavy barrel en foregrip.

Daarbij moet accepteren dat bepaalde bugs en glitches geëxploiteerd worden en dat je dat ook moet doen. Zoals in BF3 bijvoorbeeld de "euro hip-fire glitch", headglitch spots, de glitch dat je revived met 100% health en je primary in je handen, de "vault 'n shoot glitch" etc. etc.

Daarnaast heb je een goede muis nodig, goede muismat en overall minimale input lag. Je fps moet ten aller tijden hoger zijn dan je scherm frequentie en je scherm refreshrate moet zo snel mogelijk zijn. Hoe hoger je schermfrequentie en bijbehorende fps, hoe meer voordeel je hebt. 75hz is al beduidend beter dan 60hz en 120/144 Hz schermen pissen daar helemaal overheen. Dat vertaalt zich allemaal in betere aim en accuracy. Daarbij heb je schermen met een refreshtime van 1 ms en van 20+ ms.

Ook hoge grafische settings zijn een no-go. Zichtbaarheid is het allerbelangrijkste en alle grafische post-processing zorgt voor extra input-lag. Ook is spelen met de default keybinds een nadeel, richt het zo in dat je nooit je vingers van je movement af hoeft te halen en je geen duimknoppen of je muis hoeft te gebruiken als je schiet.

Overall accuracy maakt ook geen drol uit zolang je, als je gericht schiet, consistent met 5 tot 8 kogels een tegenstander neer kan schieten, op elke afstand tot 100 meter. Daarbuiten kan en moet je suppression ook in je voordeel gebruiken, dus expres 'mis' schieten naast een player in cover kan een goede techniek zijn om van positie te wisselen.

[...]

Onzin, gewoon heel veel ESL spelen en veel/goed oefenen op je aim, reactievermogen, movement en tactiek, dan kan iedereen op den duur in principe goed meekomen. Maar je houdt nou eenmaal altijd dat er mensen zijn die gewoon slimmer, sneller, beter etc. etc. zijn,

[...]

Je K/D op publics hangt deels af van je zelf maar veel meer nog van je team en de mensen tegen wie je speelt. Succes met een k/d van 3,5 als je eigen team verschrikkelijk loopt te verzaken je je tegen mensen speelt van UNIVERSE, EYE, Epsion, Team Frostbite, 3bit etc. etc. :+
ik bedoel dus te zeggen, dat er een groot niveau verschil zit tussen Public en ESL en dat een goede score in public niks zegt in ESL. waarom ik aangeef dat je hoge scores nodig hebt of zult hebben is dat je anders hard wordt neergehaald. Dat is wat ik er bedoel mee te zeggen.

Het kan misschien aan mij liggen , maar in de tijd dat ik ESL heb gespeeld verlies je iedere partij als je twee oetlullen in je team hebt zitten die niet communiceren of niet eens de skill hebben, je moet echt compleet zijn, anders is het gewoon niet leuk om te spelen tegen een georganiseerde team.

ESL wire blijft vaak hangen en soms krijg je min punten terwijl je aan het winnen bent en staat er weer cheating of wat dan ook.

ik speelde het liefste PCW's tegen bekende of aardige mensen dan dat ik met random spelers speel.
ESL is hetzelfde als TF2 lobby :S. daar kan ook iedereen aan mee doen, maar als je in een slecht team zit wordt je kaihard afgemaakt, terwijl PCW's zoeken via IRC een stuk beter afgaat en spannender is om te spelen.

De niet elite spelers worden hard ingemaakt, sorry maar meestal als je even niet oplet heb je al een kogel in je kop of hebben ze net een glitch gevonden die jij niet hebt gezien. het duurt een tijdje voordat je dat onder de knie heb. Inderdaad, de maps worden anders gespeeld, maar wel op een goede en logische manier.

Ik heb niet zoveel potjes ESL gespeeld, omdat als je soms alleen bent of maar met z'n tween, maak je geen schijn van kans.ook 3x gasten tegen gekomen met een te zieke aim die het flink verpesten en zelfs verdacht overkwamen. Vooral Polen en duitsers zijn het ergste om tegen te spelen.

Voor de rest wat je aangeeft is vrij logisch.
Je wilt de hoogste FPS (tenminste geen enkele drop en zo vloeiend mogelijk)
Grafisch zo laag mogelijk, of ervoor zorgen dat je zoveel mogelijk ziet, ipv rond vliegende blaadjes bijvoorbeeld. communicatie is alles, Geen Trashtalk , gewoon korte keywords werkt het beste.
Maar ja het kost veel tijd om dit weer onder de knie te krijgen :P en die tijd ga ik zeker niet meer in gamen stoppen. laat mij maar lekker public fun hebben met vrienden en daar kunnen domineren.
Clans vinden is ook niet alles. Aspera was een super clan, alleen ben ik er zelf mee gekapt, omdat ik me bezig wilde houden ook met andere games en ik wist dat ik minder tijd zal krijgen in de zomer maanden.
Dutchbest clan is 1 grote lachertje met 16 jarige pubers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

rickyy schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:41:
[video]

Met EyeFinity is dit nog leuker dan zie je veel meer :*) :D Raar alleen dat je effe de map ziet en daarna weer de loading screen... nooit meegemaakt.
[b]Asgaro schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:29:
Ik ga wachten op de BF4 Premium Edition (dus officiele pack met BF4 en Premium abbo in een).

Waarom ik BF4 niet direct koop, ligt niet aan de kwaliteit hoor. Ik heb de Beta bijna 25 uur gespeeld ofzo.

Dat hangt af van de kwaliteit van de patch support van DICE af eerlijk gezegd en IMHO is dat DE REDEN om de game niet meteen aan te schaffen :P

Wat mij betreft is BF3 één grote Beta geweest voor BF4 :X Nog zoveel shit zit erin die ze maar niet willen patchen, zoals de minimap die iemand hier boven noemt ... :F Gelukkig heeft het me 0,0 € gekost anders was ik nog bozer geweest :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy

Same, BF3 lijkt nu pas echt een pre pre alpha van BF4. Altijd al gevonden. Gerushte dure bende was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik zit eigenlijk te wachten op de aankondiging van BF5 met Frostbite 2.75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
TheBrut3 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:16:
Trololololol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
TheBrut3 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:16:
Ik hoop dat we na een BF3 en een BF4 eindelijk is terug gaan naar de Bad Company serie.
Als het echt een BF5 wordt: for the love of God, niet terug Modern Time als setting. ;w

Dat ze maar is terugkeren naar WWII of terug naar de toekomst... it's about time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ik hoop zo erg op Battlefield 2142 op Frostbite 3.859435

BF 2142 hadden ze ook in ~1.5-2 jaar gemaakt na BF2, moet te doen zijn. Zelfs voor de uit de neus vretende niksnutten die nu bij Dice werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Iemand die zich stoort of net niet stoort aan de movement van je karakter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Nu snap ik al die roofcampers. Die mensen deden dat niet om te campen of om kills of een hoge KD te scoren, ze deden dat omdat ze zich stoorden aan de movement van het poppeke!

Ik heb er overigens geen last van gehad, niet bewust dan toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

evangael schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:58:
Iemand die zich stoort of net niet stoort aan de movement van je karakter?
Ja, ik wel. De beweging van het karakter vind ik te log/langzaam aanvoelen. Ik mis de scherpte, agility en snelheid van Battlefield 3. Zoals ergens in dit draadje al eens eerder is gezegd: het lijkt net of je Medal of Honor aan het spelen bent. Dat is voor mij wel één van de redenen om te twijfelen over de aanschaf van BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:07
Bee.nl schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:29:
[...]

Ja, ik wel. De beweging van het karakter vind ik te log/langzaam aanvoelen. Ik mis de scherpte, agility en snelheid van Battlefield 3. Zoals ergens in dit draadje al eens eerder is gezegd: het lijkt net of je Medal of Honor aan het spelen bent. Dat is voor mij wel één van de redenen om te twijfelen over de aanschaf van BF4.
Ik vind altijd al stuk beter spelen als ik de FOV naar 90 zet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 10:48
Ik raak echt geen pepernoot meer in BF3. Laat het maar snel de 29e worden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Asgaro schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:28:
Ik hoop dat we na een BF3 en een BF4 eindelijk is terug gaan naar de Bad Company serie.
BF3 heb ik altijd een soort console versie van BC2.5 of zo gezien. Heeft totaal niks met de normale BF games te maken hoe hard ze dat ook roepen. Dat is ook goed te zien in BF4 Beta wat eigenlijk BF3 had moeten zijn!
Als het echt een BF5 wordt: for the love of God, niet terug Modern Time als setting. ;w

Dat ze maar is terugkeren naar WWII of terug naar de toekomst... it's about time!
Ja, maar dan krijgen we een soort BF1942 "that isn't!" :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Locking Weapon Changes
-RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced. *O*
http://blogs.battlefield....ks-for-bf4-beta-feedback/

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
naaitsab schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:11:
Locking Weapon Changes
-RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced. *O*
Dat was nu juist een voordeel :(

Heli's zijn anders al moeilijk genoeg uit de lucht te halen... En een combo RPG/Stinger in dezelfde kit kan niet dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P van H
  • Niet online
Ik speel al een aantal dagen de beta, maar ik wou hem zojuist weer opstarten na een update voor origin en nu staat er opeens dat de beta nog niet is uitgebracht?

WTF is it nou weer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
P van H schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:14:
Ik speel al een aantal dagen de beta, maar ik wou hem zojuist weer opstarten na een update voor origin en nu staat er opeens dat de beta nog niet is uitgebracht?

WTF is it nou weer. 8)7
beta is voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
wsitedesign schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:14:
[...]

Heli's zijn anders al moeilijk genoeg uit de lucht te halen... En een combo RPG/Stinger in dezelfde kit kan niet dacht ik...
natuurlijk was het een voordeel. Het maakte het ff te makkelijk. Een beetje engineer schiet met unguided RPG een heli uit de lucht. Final zal wel een wapen als javelin hebben, tevens is at4 gespot. Het ultieme skillbased wapen van bc2.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 16-10-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Bee.nl schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:29:
[...]

Ben ik blij dat er nog zo iemand is met dezelfde opinie. Vind dit echt een drawback. En de FOV veranderen is toch maar iets esthetisch niet?

[ Voor 0% gewijzigd door evangael op 16-10-2013 22:19 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
wsitedesign schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:14:
[...]

Als er iets fake was aan BF4 was het wel de laserlock van de SMAW/RPG. Als je combo van RPG en Stinger kan dragen is er als heli ook geen lol meer aan met die OP Stinger.
unfor schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:18:
[...]
natuurlijk was het een voordeel. Het maakte het ff te makkelijk. Een beetje engineer schiet met unguided RPG een heli uit de lucht.
En een beetje piloot laat dat niet gebeuren :+ Enige keer dat mij dat overkomen is was met een transport heli op Gulf of Oman.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vond toen ik net de Beta speelde het ook erg traag, maar nadat ik de FOV op 90 heb gezet, speelde het net zo snel als BF3.

In BF3 was het ook erg moeilijk om met een rpg een helicopter te raken. Maar in BF4 vliegen de raketten een stuk sneller, en heb ik menig helicopter neer gehaald zonder een lock.

[ Voor 42% gewijzigd door NoFearCreations op 16-10-2013 22:21 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
NoFearCreations schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:19:
Vond toen ik net de Beta speelde het ook erg traag, maar nadat ik de FOV op 90 heb gezet, speelde het net zo snel als BF3.

In BF3 was het ook erg moeilijk om met een rpg een helicopter te raken. Maar in BF4 vliegen de raketten een stuk sneller, en heb ik menig helicopter neer gehaald zonder een lock.
Voor zover mij bekend ging een rpg dwars door de wieken heen in BF3, maar in BF4 is dat ook een hit.
Waardoor de hitbox een flink stuk groter word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Zonet weer een tweetal potjes Battlefield 3 gespeeld. Meteen weer boerenjongens krentenbrood :D
Je moet toch wat hè :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik kijk erg uit naar de oefenruimte in BF4 en ik ongestoord echt even kan vliegen in een chopper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

RoyK schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:39:
Ik kijk erg uit naar de oefenruimte in BF4 en ik ongestoord echt even kan vliegen in een chopper :)
Zat lege servers waar dat ook kan, maar het werd wel tijd inderdaad dat ze zoiets bouwen : In BF2 had je daar de LAN of Single Player optie voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Thanks for the Battlefield 4 Beta Feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Is al gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 13:22
http://pastebin.com/wcvLuHCX

Snap niet dat mensen het betreuren dat de standaard RPG niet meer lockt. Er zullen genoeg lock-on anti tanks wapens zijn die dit zowel als met hun eigen systeem als via de laser van de recon kunnen.

Squad-Commander-Rose ziet er trouwens goed uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AsU9MiE.png

Verder nog wat nieuwe info van een MP level designer:

- There are no 'full' night time maps

- You may still be able to spot through dust and such on maps like Seige of Shanghai in the final build, but it's unconfirmed if fixed or not.

- Training range will allow you to use all vehicles, and still may be applicable to us on Mordor, as it allows us to use new unlocks. (Does this mean bots to use weapons and vehicles on?)

- No mixed 'biomes' in maps like seen in Alborz Mountain present in vanilla Battlefield 4, possibly/possibly not in DLC. (Not sure if allowed to elaborate on DLC at this time)

- Infantry based maps will have different commander assets as opposed to combined operations maps,

- Tomahawks down Metro seems like a good idea to Firewall.

- Commander assets are map based.

- Apparently no one noticed the fact that the ship crashing into the island on Paracel storm changes flag gameplay, moving the flag capture from outside the island, to the bay changing access dynamics.

- You cannot disable levolution

- Health on the pillars for the skyskraper has been increased. Will take a longer time to bring down.

Bron: http://pastebin.com/JifWF6BN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Fixes van bugs die uit de beta zijn gekomen:

http://www.ign.com/articl...s-beta-fixed-its-problems

-Increased the sustained fire accuracy of the Coaxial LMG on armored vehicles because it was underpowered. _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Basekid op 17-10-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten goede fixes tussen, lijkt alsof ze veel issues goed hebben opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

Tsurany schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:00:
Zitten goede fixes tussen, lijkt alsof ze veel issues goed hebben opgepakt.
vind dat DICE wel goed bezig is en goed ook dat ze dit tussentijds allemaal naar buiten brengen :) dus maar pre-order gedaan @ go2arena :*)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

mooi dat de toren nu ook minder snel valt :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Inderdaad. Al met al geeft het weer nog meer hoop voor de final release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
BaRF schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:39:
mooi dat de toren nu ook minder snel valt :)
Zeker, vind de map leuker als de toren relatief lang blijft staan.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

spartacusNLD schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:24:
[...]

vind dat DICE wel goed bezig is en goed ook dat ze dit tussentijds allemaal naar buiten brengen :) dus maar pre-order gedaan @ go2arena :*)
Ik net ook :) er staat wel dat de key op de dag van release komt. Geen tijd voor een preload dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 12:11

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb de beta helaas door tijdgebrek niet al te uitgebreid kunnen spelen, maar vond em zeker anders aanvoelen dan BF3. Ik hoop op veel meer BF2 ervaring, maar of dat nu aan het spel lag of aan de spelers ben ik nog niet uit. Waar in BF2 9 van de 10 servers toch redelijk veel teamspel kenden, kon ik ze in BF3 amper vinden; iedereen voor zijn eigen gewin op pad en echte teamgames weinig tegengekomen.

Als BF4 meer in die richting ondersteunt (wat het wel doet vermoeden met o.a. commandermodus) dan kan BF3 er bij mij ook wel af...

En ja, BF2 speel ik nog steeds van tijd tot tijd, en blijf het leuker vinden dan BF3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

DJH schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:00:
[...]

Ik net ook :) er staat wel dat de key op de dag van release komt. Geen tijd voor een preload dus?
ik had ergens gelezen dat hij rond 00:00 die dag verzonden zou worden! laten we het hopen :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Als ik zo al die fixes lees dan krijg ik het idee dat DICE zichzelf eindelijk heeft unf*cked en gewoon eens een goede game wil afleveren en "hopelijk" niet weer een lading aan idiote ideeën in het spel gooit. Als DICE nou doorzet dan kan dit nog wel eens een leuke game worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Zou me niet verbazen als ze hem op de dag van release in de VS sturen. dus rond de 29e. Dan zijn de keys er al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

[...]

Ben het niet met je eens wat betreft stats. KD ratio zegt helemaal niks... zeker in pub games niet. De een gaat voor het objective en de ander gaat ergens in een hoekje zitten sniperen. Ieder z'n ding, maar waar de een geen kills maar wel veel deaths heeft en de game wint, heeft de andere 10 kills en geen deaths; maar verliest wel. Het doel is namelijk winnen en niet hoeveel kills je wel niet kan halen.

Public games hebben niks van doen met de uitslag in ESL/TWL/MLG/etc. matches. Beide zijn niet te vergelijken en hebben een totaal andere context. Er zit natuurlijk verschil in skill, dat zeker. Het zullen zeker goede spelers zijn, maar toch is er altijd wat te doen en je word zelf ook beter.

In Warface (totaal ander spel) kon je ook erg goed merken welke spelers echt goed waren en welke spelers niet. De echte goede spelers kwamen meestal met z'n allen uiteindelijk in een lobby terecht. Vooral friendly fire ON maakt een groot verschil, de casual arcade spelers schieten op alles wat los en vast zit, de betere spelers kunnen hier wel goed mee omgaan.

Heb zelf (vroegah) America's Army gespeeld in TWL, was geen pro hoor, maar kon best leuk meekomen. Veel lol gehad met onze 'clan' toen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Weten jullie waar het skill level in de battlelog op gebaseerd is? Een combinatie van je score,k/d en wins ofzo?
Pagina: 1 ... 88 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.