,
Ultra: 30-33
High: 28-30
Medium: 25-28
Low: 30-32
Terwijl al gewoon te zien is dat dit veel hoger licht, leuke was ook dat er andere instellingen in je files stonden als je ze savede dan dat ingame werden weergegeven.
Vorige post wel vergeten bij te zeggen dat dit wel in de closed beta was, resultaten ligen nu anders maar meet ik niet meer door een hatelijk console ding wat blijft flitsen
.
Dit ben ik dan misschien, maar waarom maken we ons druk over graphic settings? ik dacht dat iedereen ondertussen wist dat die niet kloppen.
Just for the haters, ultra 1920x1080, bf4 instellingen klopen gewoon van geen meter, mijn instellingen met ingame gemeten fps (via de console van bf4 zelf dus!)vinom schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:09:
GTX280 op Ultra? Haha, zeker met 30FPS of minder of op een uber lage resolutie.
Ultra: 30-33
High: 28-30
Medium: 25-28
Low: 30-32
Terwijl al gewoon te zien is dat dit veel hoger licht, leuke was ook dat er andere instellingen in je files stonden als je ze savede dan dat ingame werden weergegeven.
Vorige post wel vergeten bij te zeggen dat dit wel in de closed beta was, resultaten ligen nu anders maar meet ik niet meer door een hatelijk console ding wat blijft flitsen
Dit ben ik dan misschien, maar waarom maken we ons druk over graphic settings? ik dacht dat iedereen ondertussen wist dat die niet kloppen.
[ Voor 8% gewijzigd door Dracyn op 15-10-2013 11:41 ]
Body mods don't determine skill