[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.213 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
,
vinom schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:09:
GTX280 op Ultra? Haha, zeker met 30FPS of minder of op een uber lage resolutie.
Just for the haters, ultra 1920x1080, bf4 instellingen klopen gewoon van geen meter, mijn instellingen met ingame gemeten fps (via de console van bf4 zelf dus!)
Ultra: 30-33
High: 28-30
Medium: 25-28
Low: 30-32
Terwijl al gewoon te zien is dat dit veel hoger licht, leuke was ook dat er andere instellingen in je files stonden als je ze savede dan dat ingame werden weergegeven.

Vorige post wel vergeten bij te zeggen dat dit wel in de closed beta was, resultaten ligen nu anders maar meet ik niet meer door een hatelijk console ding wat blijft flitsen :( .

Dit ben ik dan misschien, maar waarom maken we ons druk over graphic settings? ik dacht dat iedereen ondertussen wist dat die niet kloppen.

[ Voor 8% gewijzigd door Dracyn op 15-10-2013 11:41 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48
Waarom koopt iemand een battlepack? JUIST, Extra spullen die je eerder kan gebruiken.

Dat is toch niet zielig ? mensen mogen het toch zelf weten.
Ik ben het hier half met je eens, ik ben het met je eens dat mensen gewoon die dingen mogen kopen. Aan de andere kant heeft het wel een wat dubbel gevoel. Richting andere spelers kan het (zeker in het begin) een nogal 'pay 2 win' gevoel geven.

[ Voor 9% gewijzigd door Gropah op 15-10-2013 16:58 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

D4NG3R schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:50:
[...]

Ik ben het hier half met je eens, ik ben het met je eens dat mensen gewoon die dingen mogen kopen. Aan de andere kant heeft het wel een wat dubbel gevoel. Richting andere spelers kan het (zeker in het begin) een nogal 'pay 2 win' gevoel geven.
Er zullen altijd mensen zijn die meer items dan jij hebben, tenzij je zelf flink hebt staan spelen/kopen. Zolang ze maar geen wapens hebben die ik niet kan vrijspelen vind ik het best. Daar trek ik mijn grens, en als EA er overheen gaat mogen ze van mij fluiten naar hun geld en daarna doodbloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
D4NG3R schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:50:
[...]

P2W is erg irritant in de richting van point-and-click to kill, maar de meeste mensen die P2W doen in fps hebben geen of bijna geen skill met de wapens of attachments die ze kopen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar toch.
En het is toch ook veel leuker om te moeten werken voor je wapens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:23
[...]

Waarom zou iemand geen geld mogen uitgeven aan extra stuff ?
Bij mij is het aanschaffen van battlepacks, precies hetzelfde als het aanschaffen van Premium.

Waarom koop je premium ? JUIST, Extra spullen die je krijgt en 2 weken eerder toegang tot maps en wapens.
Waarom koopt iemand een battlepack? JUIST, Extra spullen die je eerder kan gebruiken.

Daarom mag ik het wel zielig vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 15-10-2013 16:59 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:57:
[...]

Daarom mag ik het wel zielig vinden.
Niet alles wat je vind hoef je ook daadwerkelijk zo stellig neer te plempen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
[...]

Waarom zou iemand geen geld mogen uitgeven aan extra stuff ?
Bij mij is het aanschaffen van battlepacks, precies hetzelfde als het aanschaffen van Premium.

Waarom koop je premium ? JUIST, Extra spullen die je krijgt en 2 weken eerder toegang tot maps en wapens.

Nahja kijk als iemand 5 euro wil neerleggen voor een (bewijze van spreken) m16 zodat ze die op level 1 hebben en ik die unlock op 25 heb ik er geen probleem mee, maar zodra je voor 5 euro een wapen dat insta kill is als je in je grote teen wordt geschoten hebt dan ben ik niet zo heel blij.

[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 15-10-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:00:
[...]

Niet alles wat je vindt hoef je ook daadwerkelijk zo stellig neer te plempen.
Enige zelfreflectie zou op zijn plaats zijn. Als iemand hier zijn mening als het ware gelijk weet te verkondigen, ben jij het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
partyondude schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:06:
[...]

Enige zelfreflectie zou op zijn plaats zijn. Als iemand hier zijn mening als het ware gelijk weet te verkondigen, ben jij het wel ;)
Je ziet mij mensen niet "heel erg zielig" noemen omdat ze wat meer geld uit willen geven aan een spel. Daarnaast zijn mijn meningen wat beter onderbouwd dan "ik mag dat vinden" ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 15-10-2013 12:19 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Iedereen zijn eigen keus of ze meer willen uitgeven of niet lijkt me?
Ik koop premium maar ik koop geen losse wapens/wapen packs, en de wapens in premium zijn ook uitgebalanceerd met de rest van de game vindt ik, maarja voor mogen kruipen in de rij is nattuurlijk al erg leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 17:26
In Origin staat nu dat ik BF4 beta niet kan spelen aangezien deze nog niet is uitgebracht. Nog meer mensen problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Ik vind mensen die 5€ uit willen geven voor een paar extra scopes en xp boost zielig.
Kreeg je nu een heel pakket dan zal ik het snappen maar een xp boost en camo en een attachment voor 5€ 8)7
Want je kunt volgens mij geen wapen specifieke battlepacks kopen.
En het verschil tussen battlepacks en premium is dat bij battlepacks alles te krijgen is in-game.
En premium gewoon extra content is dat anders niet te krijgen tegen een voordeliger tarief.

[ Voor 23% gewijzigd door beuker19 op 15-10-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
nuker schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:34:
In Origin staat nu dat ik BF4 beta niet kan spelen aangezien deze nog niet is uitgebracht. Nog meer mensen problemen?
Dat komt omdat de beta volgens mij afgelopen is.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
Ik vind de premium variant nog best wel goedkoop voor 49,99 eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
greyfox1987 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:35:
[...]

Dat komt omdat de beta volgens mij afgelopen is.
Ow, dat wist ik helemaal niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:15
Yup beta duurde tot 12.00 vandaag. Stond vrij groot aangegeven in battlelog bovenaan.

Punt met nu al premium kopen is dat je niet weet of je alle DLC blijft spelen. Ik krijg de 1e DLC door het pre-orderen, daarna zie ik wel verder. Tegen de tijd dat de 2e DLC komt zal ik wel premium aanschaffen waarschijnlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door wesleytjuh op 15-10-2013 12:39 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

nuker schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:35:
Ik vind de premium variant nog best wel goedkoop voor 49,99 eigenlijk.
Er is geen premium variant...
Premium is een add-on purchase die je het recht geeft op alle dlc's. Je hebt nog steeds de base game nodig.
Later zal er een premium edition uitkomen (gok ik zo), et alles in 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
Zijn er plannen om een met een groep een servertje te huren eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:35:
Ik vind mensen die 5€ uit willen geven voor een paar extra scopes en xp boost zielig.
Kreeg je nu een heel pakket dan zal ik het snappen maar een xp boost en camo en een attachment voor 5€ 8)7
En het verschil tussen battlepacks en premium is dat bij battlepacks alles te krijgen is in-game.
En premium gewoon extra content is dat anders niet te krijgen tegen een voordeliger tarief.
Voor sommige mensen is die 5 euro een bedrag waar ze nog geen seconde over na hoeven te denken. Een bedrag dat ze honderd keer kunnen uitgeven zonder het op enig moment te missen. Is het dan erg dat die mensen op deze manier wat meer geld uitgeven aan een spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

@nuker: ja, zie bijvoorbeeld www.bug-community.com.

[ Voor 67% gewijzigd door CodeCaster op 15-10-2013 12:45 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:43:
[...]

Voor sommige mensen is die 5 euro een bedrag waar ze nog geen seconde over na hoeven te denken. Een bedrag dat ze honderd keer kunnen uitgeven zonder het op enig moment te missen. Is het dan erg dat die mensen op deze manier wat meer geld uitgeven aan een spel?
Nee natuurlijk niet.
Is het erg dat ik ze daarom een beetje zielig vind ?
Omdat het je geen enkel voordeel bied in-game want je weet niet wat je krijgt.
En er is al aangekondigd dat je altijd een starter loadout krijgt zoals nu in de beta ook al het geval was.

Kijk als Bill Gates briefjes van 100$ verbrand vind ik het niet erg.
Maar ik denk toch wat is die man gek geworden.

[ Voor 8% gewijzigd door beuker19 op 15-10-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
wesleytjuh schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:38:
Yup beta duurde tot 12.00 vandaag. Stond vrij groot aangegeven in battlelog bovenaan.

Punt met nu al premium kopen is dat je niet weet of je alle DLC blijft spelen. Ik krijg de 1e DLC door het pre-orderen, daarna zie ik wel verder. Tegen de tijd dat de 2e DLC komt zal ik wel premium aanschaffen waarschijnlijk.
Ik heb met het met BF3 en Bo2 wel gedaan, dus Premium en Season pass aangeschaft maar ben met beidde niet aan de laatste DLC`s toe gekomen.

Ga dat dus anders doen deze keer :)

Dan ben ik maar een paar euro meer kwijt, koop het gewoon per DLC.

Daarbij moet ik zeggen dat op het moment van aankoop van Premium en SP ik de games erg veel speelde, en de keuze op dat moment wat simpeler leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:43:
[...]

Nee totaal niet erg als je jouw wapen dan rood kan verven inplaats van blauw (bewijzne van) of als je een scope met groene dot hebt ipv rode dot.
Maar wat nou als die zelfde mensen door 100x 5 euro uit te geven zon groot voordeel krijgne dat ze gewoon niet meer te killen zijn? ik doel nu dus op overpowerde wapens armor/buffs sights? zou dat eerlijk zijn voor de mensen die niet zomaar even 100 euro extra uit kunnen geven?
Lijkt mij niet erg eerlijk en p2w ruineerd games, zijn genoeg voorbeelden van te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Dracyn schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:52:
[...]

Nee totaal niet erg als je jouw wapen dan rood kan verven inplaats van blauw (bewijzne van) of als je een scope met groene dot hebt ipv rode dot.
Maar wat nou als die zelfde mensen door 100x 5 euro uit te geven zon groot voordeel krijgne dat ze gewoon niet meer te killen zijn? ik doel nu dus op overpowerde wapens armor/buffs sights? zou dat eerlijk zijn voor de mensen die niet zomaar even 100 euro extra uit kunnen geven?
Lijkt mij niet erg eerlijk en p2w ruineerd games, zijn genoeg voorbeelden van te geven.
Het gaat nu toch om BF4?

Dat pay2win in andere games niet fijn is dat is weer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
S.J_84 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:58:
[...]

Het gaat nu toch om BF4?

Dat pay2win in andere games niet fijn is weer een ander verhaal.
Ik doel op het effect van pay2win, zo is het wel erg out of content getrokken.
Even toelichting,
Betalen voor ingame items vindt ik niet erg, fashion items niet tenminste maar als je sterkere ammo of betere wapens kunt kopen die gewoon no skill point and click you got a kill zijn is het een ander verhaal.
En met die zin die je (out of content) quote bedoel ik dat er mensen heel hard roepen laat mij lekker betalen voor items, dat die eerst even gaan kijken wat het doet met een game voor spelers die dat niet kunnen op korte termijn, en voor de game op lange termijn.

Voorbeeldje, warz op korte termijn werden er veel spelers boos omdat ze uren moesten zoeken voor ammo dat werdt gekocht door andere, lange termijn game is doomed p2w hebben alle echte spelers weggejaagd. (en ja ik ben op de hoogte dat er meer redenen zijn dat warz doomed is!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
wesleytjuh schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:38:Tegen de tijd dat de 2e DLC komt zal ik wel premium aanschaffen waarschijnlijk.
En tegen die tijd zal er bij Origin wel een 50% korting actie geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:52:
[...]

Klopt, dan ben ik ook de eerste die moord en brand zou roepen. Maar zoals het in Battlefield 4 geïmplementeerd is kan je niet spreken over Pay2Win. Het is niet te vergelijken met het Pay2Win systeem zoals deze in Battlefield Play4Free zat.
beuker19 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:47:
[...]

Nee natuurlijk niet.
Is het erg dat ik ze daarom een beetje zielig vind ?
Ik snap niet waarom je ze zielig vind en waarom je dat zo nadrukkelijk moet melden. Die mensen maken de afweging van 5 euro tegenover wat content en kiezen er voor het wel te doen. Voor hen is die content meer waard dan het geld. Moet dat nu perse zielig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:23:
[...]

Klopt, dan ben ik ook de eerste die moord en brand zou roepen. Maar zoals het in Battlefield 4 geïmplementeerd is kan je niet spreken over Pay2Win. Het is niet te vergelijken met het Pay2Win systeem zoals deze in Battlefield Play4Free zat.

[...]

Ik snap niet waarom je ze zielig vind en waarom je dat zo nadrukkelijk moet melden. Die mensen maken de afweging van 5 euro tegenover wat content en kiezen er voor het wel te doen. Voor hen is die content meer waard dan het geld. Moet dat nu perse zielig zijn?
Het is inderdaad geen pay2win zover dat nu bekend is.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Pykow schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:26:
[...]

Het is inderdaad geen pay2win zover dat nu bekend is.
Klopt maar er wordt hier ook hevig gespiculeerd over wapens uit battlepacks krijgen, dit lijkt mij onwaarschijnlijk omdat dat p2w zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Zodra het p2w wordt ga ik gillend mijn geld terug eisen en is dit de laatste keer dat EA geld van mij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Amanoo schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:36:
Zodra het p2w wordt ga ik gillend mijn geld terug eisen en is dit de laatste keer dat EA geld van mij krijgt.
Haha +1 on that dan ren ik gelijk terug naar bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:20
Was het niet pay2gamble? Ging toch allemaal om de gouden kistjes ofzo?

Buiten het feit om dat er vast wel een unlock-everything pakket zal komen :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
kevz schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:42:
Was het niet pay2gamble? Ging toch allemaal om de gouden kistjes ofzo?

Buiten het feit om dat er vast wel een unlock-everything pakket zal komen :)
Als dice met een unlock all packet komt met wapens er in ga ik moord en brand roepen en gooi ik mijn bf4 het raam uit... heb al gezien hoe dat ging in battlefield 3, dat ging nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er nog nooit wat van gemerkt in BF3, nog nooit enig praktisch hinder van ondervonden eigenlijk. Hoe kom je daar überhaupt achter? Een level 3 met M16A3 volledig uitgerust? Ach, ik merk het amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:11:
Ik heb er nog nooit wat van gemerkt in BF3, nog nooit enig praktisch hinder van ondervonden eigenlijk. Hoe kom je daar überhaupt achter? Een level 3 met M16A3 volledig uitgerust? Ach, ik merk het amper.
Nahja als je hardmode/core (vergeet altijd de naam 8)7 ) zit te doen en je wordt een aantal keer in de rug geschoten door level 1 met vol uitgeruste m40a5 of een paar spas schoten kunt gaan koppen van je team mates krijg je er snel de balen in hoor, over m320's en lmg's/hmg's nog maar niet te spreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:11:
Ik inderdaad ook niet, mijn spel is er nooit door beïnvloed. Prima als je je wapens wil kopen ipv verdienen, moet je lekker zelf weten.
Wat interesseren mij die levels nou ? Zelfde als het gezuer in games wat sommigen doen: "100 eagle with m16, you noob" (ging niet over mij, ben nog lang geen 100 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
S.J_84 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:51:
[...]

Ik heb met het met BF3 en Bo2 wel gedaan, dus Premium en Season pass aangeschaft maar ben met beidde niet aan de laatste DLC`s toe gekomen.

Ga dat dus anders doen deze keer :)

Dan ben ik maar een paar euro meer kwijt, koop het gewoon per DLC.

Daarbij moet ik zeggen dat op het moment van aankoop van Premium en SP ik de games erg veel speelde, en de keuze op dat moment wat simpeler leek.
Zelfs als je de DLCs niet allemaal te zien krijgt of op voorhand stopt met spelen vind ik het wel nog steeds waard, bijvoorbeeld: Je kan vroeger starten met iedere DLC, vind ik persoonlijk wel een leuke feature; als je blijft spelen spaar je een pak geld uit; je krijgt een paar extra dingetjes + eventuele access aan premium only servers, ...

Ik heb in de tijd iets meer dan €30 betaald voor BF3 Premium en heb iedere DLC toch minstens een aantal uren gespeeld, vooral de laatste DLC terug wat meer, dus ik ben en er goedkoper vanaf gekomen en ik heb een vette knife + mooie dogtags :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Nahja als je hardmode/core (vergeet altijd de naam 8)7 ) zit te doen en je wordt een aantal keer in de rug geschoten door level 1 met vol uitgeruste m40a5 of een paar spas schoten kunt gaan koppen van je team mates krijg je er snel de balen in hoor, over m320's en lmg's/hmg's nog maar niet te spreken...
Ach, of een level 1 dat doet of een level 100 maakt toch niet zoveel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Dracyn schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Je moet het wel bij de feiten houden hé.
Je kunt alle wapens kopen maar geen attachments ;)
Alleen voor voertuigen kocht je de unlocks en ze waren pas te koop naar dat de game een jaar uit was.
Oh en de 870mcs unlock je al op lvl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
beuker19 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Je moet het wel bij de feiten houden hé.
Je kunt alle wapens kopen maar geen attachments ;)
Alleen voor voertuigen kocht je de unlocks en ze waren pas te koop naar dat de game een jaar uit was.
Oh en de 870mcs unlock je al op lvl2
Eeh foutje van mij atachments klopt nog steeds ik bedoel de wapen packs van bf3 die nu te koop zijn atachments zijn eignelijk ook niet zo heel belangrijk, idee gaat er om dat je random in de rug geschoten wordt door low levels die niet weten wat ze doen en nauwelijk het verschil tussen de voor en achterkant van hun wapen kennen.

excuus voor de (erg slordige) fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Sorry, maar dat klinkt gewoon een beetje als iemand die niet tegen zijn verlies kan (no offence). Wat maakt het nou uit welk level de persoon heeft die jou neerknalt, you lose, balen. Maar zo simpel is het wel.
Je kunt je er druk om maken, maar wat schiet je ermee op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
KillerAce_NL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:58:
Sorry, maar dat klinkt gewoon een beetje als iemand die niet tegen zijn verlies kan (no offence). Wat maakt het nou uit welk level de persoon heeft die jou neerknalt, you lose, balen. Maar zo simpel is het wel.
Je kunt je er druk om maken, maar wat schiet je ermee op ?
No ofence taken, maar als, voordat je wapens kon kopen, ik per match hooguit 3 keer werdt neergeschoten door friendly fire en daarna 5 minimaal is wordt het toch wel ergelijk hoor!
(verder is dit persoonlijke ervaring, geen feiten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:56:
Eeh foutje van mij atachments klopt nog steeds ik bedoel de wapen packs van bf3 die nu te koop zijn atachments zijn eignelijk ook niet zo heel belangrijk, idee gaat er om dat je random in de rug geschoten wordt door low levels die niet weten wat ze doen en nauwelijk het verschil tussen de voor en achterkant van hun wapen kennen.
En je denkt werkelijk dat dit door de verkoop van wapen pakketten komt ondanks het feit dat vrijwel alle goede wapens (870MSC, M16A3, AK-74m,...) vanaf het begin al te verkrijgen zijn? De assault krijgt de M416 vanaf 22.000 punten. Vanaf dan heeft hij dus een van de beste wapens uit het spel. Na 100 kills heeft hij alle basis unlocks ook en heeft hij in feite een configuratie die tot een van de besten in het spel behoren.

Als jij door low levels in je rug geschoten wordt is dat toch grotendeels je eigen fout. Dit komt inderdaad over alsof je iemand anders de schuld wilt geven van je eigen falen. Zelfs met slechte wapens wordt je alsnog zeer snel doodgeschoten als ze je vol in je rug kunnen aanvallen.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 15-10-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
@tsurany niet echt wat ik bedoelde maar oke.

Back to BF4 weet iemand eignelijk of het licht uitkan/kon bij bravo point? heb gehoord dat dit kan zelf niet gevonden hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Speelde net ff Strike of Karkfail en mijn gemiddelde fps is daar met 48 man rond de 60 in het midden, als ik dit vergelijk met BF4 valt het dan toch nog mee dat ik daar in het midden gemiddeld 45-55 krijg.

BF3 draai ik overigens op dezelfde settings, low medium en high mixed.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:30:
@tsurany niet echt wat ik bedoelde maar oke.

Back to BF4 weet iemand eignelijk of het licht uitkan/kon bij bravo point? heb gehoord dat dit kan zelf niet gevonden hoe.
Je bedoelde dat het helemaal niks met wapens of attachments te maken heeft maar dat jij gewoon niet door lage level mensen gekilled wilt worden omdat jij jezelf daar te goed voor voelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:39:
[...]

Je bedoelde dat het helemaal niks met wapens of attachments te maken heeft maar dat jij gewoon niet door lage level mensen gekilled wilt worden omdat jij jezelf daar te goed voor voelt?
Laatste reactie anders gaan we een flamewar krijgen.
Sinds dat wapens te koop zijn bmet geld heb ik gemerk dat ik vaker door low levels geteam killed wordt als ik bijv, aan het snipen ben achter omdat ze niet kijken en gelijk schieten er lijkt een soort van ik heb ene high level gun dus ik ben goed mentaliteit te heersen soms
Dit is geheel naar eigen ervaring en is daarom geen feit en ook geen welles nietes gevecht lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
Dracyn schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:44:
[...]

Sinds dat wapens te koop zijn bmet geld heb ik gemerk dat ik vaker door low levels geteam killed wordt als ik bijv, aan het snipen ben achter omdat ze niet kijken en gelijk schieten er lijkt een soort van ik heb ene high level gun dus ik ben goed mentaliteit te heersen soms
Dit is geheel naar eigen ervaring en is daarom geen feit en ook geen welles nietes gevecht lijkt me.
Het klopt wel dat er vele helaas niet begrijpen dat BF een teamgame is waarbij je moet samenwerken ipv blind rennen en schieten. Ik vind persoonlijk ook dat de K/D ratio als een te belangrijke indicator word gezien voor skill. Persoonlijk vind ik toch wel een van de minst belangrijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
nuker schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:46:
[...]

Het klopt wel dat er vele helaas niet begrijpen dat BF een teamgame is waarbij je moet samenwerken ipv blind rennen en schieten. Ik vind persoonlijk ook dat de K/D ratio als een te belangrijke indicator word gezien voor skill. Persoonlijk vind ik toch wel een van de minst belangrijke.
Geheel mee eens, het algemene doel is belangrijker als een speler en soms is een groep van 2 beginende spelers meer waard als een groep van 3 ervaren spelers het licht echt aan de situatie.

Miste ik nog wel erg in de bf4 beta, veel ongecontroleerd rond rennen en als malloten met tanks op alles schieten wat beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:20
[...]

Heeft niets met wapens te maken. Er zijn nou eenmaal steeds meer casuals te vinden in PC shooters, die casuals zijn onbetrouwbaar, ondanks de situatie. Opzich heb ik geen probleem met mensen die alle wapens unlocken, zolang de 'level 99' guns niet sterker zijn dan de eerste paar (wat in BF3 dus prima werkte)

Wel vind ik het unlocken van alle voertuigen een beetje krom. 64 man kan nou eenmaal niet in een Jet en het duurt een extra lange tijd om alles te unlocken, zeker als je tegelijkertijd je skillset aan het opbouwen bent; Jets zijn nou niet zo makkelijk te beheersen.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry maar geteamkilled worden omdat je ligt te snipen kan ik niet linken aan het verkopen van wapen unlocks. Ik heb het idee dat je verbanden zoekt die er niet zijn.
Er zijn twee aspecten belangrijk. De mate waarin je in staat bent in een team te werken en de de mate waarin je in staat bent om te werken. Je wilt een speler hebben met aan de ene kant de skills om vijanden te doden en aan de andere kant het vernuft om het team belang in te zien en boven zijn eigen belang te plaatsen.

Een goed voorbeeld is obliteration. Een teamspeler die achter de bom aan gaat en de vijand tegen wilt houden als die de bom wilt plaatsen is leuk. De speler die dit daadwerkelijk voor elkaar krijgt is waardevol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Je wordt gewoon expres geteamkilled door het zijn van een sniper in hardcore mode, aangezien een simpele bodyhit al een kill is kan ik me de ergenis wel voorstellen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:51:
Sorry maar geteamkilled worden omdat je ligt te snipen kan ik niet linken aan het verkopen van wapen unlocks. Ik heb het idee dat je verbanden zoekt die er niet zijn.

[...]

Er zijn twee aspecten belangrijk. De mate waarin je in staat bent in een team te werken en de de mate waarin je in staat bent om te werken. Je wilt een speler hebben met aan de ene kant de skills om vijanden te doden en aan de andere kant het vernuft om het team belang in te zien en boven zijn eigen belang te plaatsen.

Een goed voorbeeld is obliteration. Een teamspeler die achter de bom aan gaat en de vijand tegen wilt houden als die de bom wilt plaatsen is leuk. De speler die dit daadwerkelijk voor elkaar krijgt is waardevol.
Klopt, alleen kun je in BF4 niet eigenhandig een heel team uitschakelen dus ben je ook afhankelijk van je eigen team. Dit is wat ik ermee bedoel aan te geven. Een speler die een leuke k/d ratio heeft kan over het algemeen goed campen. Want als je voorop in de linie loopt haal je geen hoge k/d ratio maar ben je misschien wel veel belangrijker om het teamdoel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
fynrd1 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:05:
[...]

Je wordt gewoon expres geteamkilled door het zijn van een sniper in hardcore mode, aangezien een simpele bodyhit al een kill is kan ik me de ergenis wel voorstellen.
Als je daar niet tegen kunt moet je geen hardcore spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nuker schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:05:
Klopt, alleen kun je in BF4 niet eigenhandig een heel team uitschakelen dus ben je ook afhankelijk van je eigen team. Dit is wat ik ermee bedoel aan te geven. Een speler die een leuke k/d ratio heeft kan over het algemeen goed campen. Want als je voorop in de linie loopt haal je geen hoge k/d ratio maar ben je misschien wel veel belangrijker om het teamdoel te halen.
Definieer hoge/leuke k/d ratio. Vanaf wanneer is het dan hoog te noemen? Begint dat al bij een k/d ratio van 2 of pas bij 5+?
Een k/d ratio van 2-3 is namelijk geen enkel probleem om te behalen terwijl je alsnog agressief speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:07:
[...]

Definieer hoge/leuke k/d ratio. Vanaf wanneer is het dan hoog te noemen? Begint dat al bij een k/d ratio van 2 of pas bij 5+?
Een k/d ratio van 2-3 is namelijk geen enkel probleem om te behalen terwijl je alsnog agressief speelt.
Ik vind k/d van 1 normaal. Ik zie ook vaak gasten met 32-4 ofzo. Ik durf erom te wedden dat die totaal niet bijdragen aan het teamdoel. Die zitten gewoon ergens te campen. Die kunnen beter CS spelen want die snappen het vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

[...]

Half, de meeste mensen met een lage KD die denken dat ze veel toevoegen voor hun team zullen dat vooral zeggen. Niet om jou nu af te kraken hoor, maar ik zie vaak genoeg mensen met een KD van < 1, of net boven de 1 en qua skill stelen ze niet veel voor.
Dat hele teamgebeuren is leuk, maar als je het verpest met je squad heb je wel mooi -5 tickets eraf gehaald, soms is minder vaak dood gaan dan toch wat beter voor je team :+

Skill is lastig te definiëren in BF, maar in feite zijn je punten + KD een goed uitgangspunt. Hoe dan ook bepaald het aantal kills+deaths o.a. of je gaat verliezen met je team (vanuit gaande dat de overneembare punten gelijk gaan.).

Dus een camper is zelf nog niet zo slecht, het hangt er alleen af waar iemand dat doet, en wat hij ermee bereikt. Een camper die uiteindelijk na 30minuten 8 kills heeft gemaakt en daarbij 10x is dood gegaan voegt weinig toe. Toen ik even ging campen deed ik dat op tacktische spots waardoor mijn team weer "door" kon pushen, en bepaalde punten veilig kon houden.

Om maar even te braggen: ik stond 28-0, met 12k punten. Ik verwacht dat ik mijn team aardig had geholpen.
nuker schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:09:
[...]

Ik vind k/d van 1 normaal. Ik zie ook vaak gasten met 32-4 ofzo. Ik durf erom te wedden dat die totaal niet bijdragen aan het teamdoel. Die zitten gewoon ergens te campen. Die kunnen beter CS spelen want die snappen het vaak niet.
Kijk, dat jij nooit ervaren hebt om zo'n score te krijgen terwijl je actief mee doet hoef je andere nog niet te bestempelen als slechte spelers. Verder kun je mijn bovenstaande verhaal lezen.

[ Voor 15% gewijzigd door Douweegbertje op 15-10-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zit je dus vol met vooroordelen over een grote groep spelers terwijl een groot deel van die spelers voor jou het spel aan het winnen zijn. Erg jammer.
Ik heb het idee dat jij het spel niet helemaal snapt. Die spelers met een hoge kill death ratio halen veel tickets weg bij de vijand terwijl ze zelf amper tickets inleveren. Dat is al nuttig. Daarnaast zijn het, naar mijn ervaring, vaak spelers die ook daadwerkelijk achter de objectives aan gaan. Ze zijn dus, in alle eerlijkheid, een stuk nuttiger dan jij denkt.

En een k/d ratio van 1 is dus onder het gemiddelde, dat zou ik niet als "normaal" zien.

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 15-10-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:15:
[...]

Dan zit je dus vol met vooroordelen over een grote groep spelers terwijl een groot deel van die spelers voor jou het spel aan het winnen zijn. Erg jammer.
Ik heb het idee dat jij het spel niet helemaal snapt. Die spelers met een hoge kill death ratio halen veel tickets weg bij de vijand terwijl ze zelf amper tickets inleveren. Dat is al nuttig. Daarnaast zijn het, naar mijn ervaring, vaak spelers die ook daadwerkelijk achter de objectives aan gaan. Ze zijn dus, in alle eerlijkheid, een stuk nuttiger dan jij denkt.
Ik vind spelers met een normale k/d ratio (rond de 1 of 2) die bovenin de scorelijst staan nuttiger dan campers met k/d ratio van 5 die in het midden of onderin de scorelijst staan. Ik zie vaak genoeg mensen helemaal bovenaan staan met een k/d ratio kleiner dan 1.
Wat ik bedoel te zeggen. Niet iedereen is een aim koning en heeft 24/7 de tijd om aimen onder de knie te krijgen om zo een k/d ratio te krijgen van 5+. Voor tactisch inzicht hoef je geen 24/7 te spelen.

Wat ik gewoon heel vaak zie is dat als ik in servers speel waarin vooral hoge k/d ratio gamers zitten, zij niet tot nauwelijks samenwerken en vooral alleen het veld inlopen. Dat werkt gewoon niet echt goed in conquest.

Ik speel het spel bijvoorbeeld voor de team objectives en haal weinig voldoending uit een game waarin iedereen voor zichzelf gaat om een hoge k/d ratio te halen. Ik kan hooguit een paar uur gamen per week en heb dus weinig zin in einzelgängers. De nieuwe gamemade Obliteration vind ik dus ook een hele goeie toevoeging. Daar zag je veel meer mensen die een doel voor ogen hadden, en dat was niet de k/d ratio.

[ Voor 12% gewijzigd door nuker op 15-10-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

nuker schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:23:
[...]

Ik vind spelers met een normale k/d ratio (rond de 1 of 2) die bovenin de scorelijst staan nuttiger dan campers met k/d ratio van 5 die in het midden of onderin de scorelijst staan. Ik zie vaak genoeg mensen helemaal bovenaan staan met een k/d ratio kleiner dan 1.
Wat ik bedoel te zeggen. Niet iedereen is een aim koning en heeft 24/7 de tijd om aimen onder de knie te krijgen om zo een k/d ratio te krijgen van 5+. Voor tactisch inzicht hoef je geen 24/7 te spelen.

Wat ik gewoon heel vaak zie is dat als ik in servers speel waarin vooral hoge k/d ratio gamers zitten, zij niet tot nauwelijks samenwerken en vooral alleen het veld inlopen. Dat werkt gewoon niet echt goed in conquest.

Ik speel het spel bijvoorbeeld voor de team objectives en haal weinig voldoending uit een game waarin iedereen voor zichzelf gaat om een hoge k/d ratio te halen. Ik kan hooguit een paar uur gamen per week en heb dus weinig zin in einzelgängers. De nieuwe gamemade Obliteration vind ik dus ook een hele goeie toevoeging. Daar zag je veel meer mensen die een doel voor ogen hadden, en dat was niet de k/d ratio.
Je kan ook op voetbal gaan, wellicht ook wat leuker en gezelliger dan die paar uurtjes per week met ergernis achter je pc doorbrengen. Of gewoon de 64p servers vermijden ;)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
fynrd1 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:40:
[...]

Je kan ook op voetbal gaan, wellicht ook wat leuker en gezelliger dan die paar uurtjes per week met ergernis achter je pc doorbrengen.
Dit was gewoon een discussie in het algemeen. Kan deze opmerking dus ook totaal niet plaatsen. :?

Ik haal genoeg plezier uit het spel. Is gewoon een kwestie van een geschikte server vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien ik merk dat de meeste van jullie beter op de hoogte zijn dan ik zelf heb ik wat vragen voor jullie en hoop er antwoorden erop te krijgen zo dat ik weet wat ik wel of niet moet doen ;)

welke BF4 moet // kan ik het beste nemen ??
ik zie BF 4 gewoon staan en premium een Deluxe Edition .
welke winkel kan je die het goedkoopst kopen met jullie ervaring tot nu?

wat voor mappen zitten erin die BF 4?
zit er ook zo iets als de Metro eer in ??
kijk ik weet gewoon dat ik Geen snelle reaktie vermogen heb zo als de meeste wel hebben , zal wel aan mijn leeftijd en 24 uur pd koppijn te maken hebben dus speel ik nu voornamelijk Metro . :o :+
behoud ik mijn naam en plaatje die ik nu in BF 3 gebruik??
moet ik nu gelijk dan ook de laatste drivers instaleren ??

door dat ik door enkele personen aan gegeven ben dat ik zou hacken //cheaten word ik op veel servers eraf gegooit als ik wil in loggen, ik heb op die site www.pbbans.com keer op keer reaktie gevraagt o.a om mij die ban op te heffen maar word gewoon niet op geregeert , word ik nu op BF 4 OOK gebanned door de zelfde servers waarop ik op BF 3 elke keer eraf word gegooit met de opmerking dat ik een hacker// cheater ben? :(

ik ben wel van plan gelijk dan een SSD te kopen van Samsung 840 Evo 250GB om beide games daarop te zetten . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Het zal wellicht het goedkoopste zijn in een online key store (Online Gamekeys kopen - Deel II).

Als je premium gaat kopen dan neem je best BF4 zonder de eerste DLC & dus zonder 'deluxe' (die je er "gratis" bijkrijgt normaal).

Zelf heb ik m'n pre-order bij Go2Arena staan.
http://www.go2arena.com/b...n-cd-key-eu-preorder.html (BF4 zonder eerste DLC)
http://www.go2arena.com/b...ice-origin-cd-key-eu.html (Premium)
Samen is dat zo'n 76,50 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Dankjewel voor de tip. Normaliter haalde ik ze bij G2Play maar dit ziet er ook prima uit. En het is vooral slim om die premium later / los aan te schaffen. Anders betaal je idd dubbel voor die extra meuk. Nog een paar daagjes he? Dan kunnen we weer knallen.

Komen er weer [GoT] servers en een clannetje?
SmokingCrop schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:54:
Het zal wellicht het goedkoopste zijn in een online key store (Online Gamekeys kopen - Deel II).

Als je premium gaat kopen dan neem je best BF4 zonder de eerste DLC & dus zonder 'deluxe' (die je er "gratis" bijkrijgt normaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:45:
aangezien ik merk dat de meeste van jullie beter op de hoogte zijn dan ik zelf heb ik wat vragen voor jullie en hoop er antwoorden erop te krijgen zo dat ik weet wat ik wel of niet moet doen ;)

welke BF4 moet // kan ik het beste nemen ??
-Zie links die gegeven zijn
ik zie BF 4 gewoon staan en premium een Deluxe Edition .
welke winkel kan je die het goedkoopst kopen met jullie ervaring tot nu?

wat voor mappen zitten erin die BF 4?
- https://www.google.com/se...ps&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t
zit er ook zo iets als de Metro eer in ??
- Zie link hierboven, echt details zijn er nog niet maar volgensmij komt operation locker wel in de buurt. Daarnaast komt metro waarschijnlijk weer in een dlc erbij.
kijk ik weet gewoon dat ik Geen snelle reaktie vermogen heb zo als de meeste wel hebben , zal wel aan mijn leeftijd en 24 uur pd koppijn te maken hebben dus speel ik nu voornamelijk Metro . :o :+
behoud ik mijn naam en plaatje die ik nu in BF 3 gebruik??
-Nee
moet ik nu gelijk dan ook de laatste drivers instaleren ??
-Je zou kunnen kijken of je je videokaart driver up kan daten, maar als het straks goed loopt is dat nergens voor nodig

door dat ik door enkele personen aan gegeven ben dat ik zou hacken //cheaten word ik op veel servers eraf gegooit als ik wil in loggen, ik heb op die site www.pbbans.com keer op keer reaktie gevraagt o.a om mij die ban op te heffen maar word gewoon niet op geregeert , word ik nu op BF 4 OOK gebanned door de zelfde servers waarop ik op BF 3 elke keer eraf word gegooit met de opmerking dat ik een hacker// cheater ben? :(
-Het lijkt me dat zo'n ban per spel gaat

ik ben wel van plan gelijk dan een SSD te kopen van Samsung 840 Evo 250GB om beide games daarop te zetten . :)
Zie antwoorden in de quote

offtopic:
en probeer iets aan je spelling te doen, installeer desnoods een spelchecker die het voor je doet

[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 15-10-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik goed begrijp is de eerste link zeg maar deel 1 van de game en daarna komt Premium uit ??
Hoe veel tijd zit daar tussen die 2 delen ?/
Krijg ik daar alleen de CD key en dus niet het game thuis op DVD ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[...]

Dat is eigenlijk weer de discussie die erop neerkomt dat mensen niet accepteren dat niet iedereen dezelfde speelstijl heeft, terwijl die toch nuttig zijn voor het team.
Ik zal zelden alleen maar objectives najagen. Ik ben veel beter in het verdedigen van objectives. Daarbij haal ik een leuke kd ratio, maar niet zoveel punten. Dan speel ik toch echt voor mijn team en niet voor de punten. Als ik 5 man bezig hou bij objective a, dan zijn dat 5 man minder die jij aan hoeft te vallen.
Blinde offense heeft geen zin als de objectives niet gehouden worden. Dan ben je alleen mar aan het rondrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Zo speel je dus BF4. Punt klaar uit !!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zoiets ben ik ook van plan. Bf3 met premium heeft me ook ong 70 euro gekost en dat was een leuk bedrag voor zoveel spelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 20-09 07:29
Gisteren in 'mexico' BF4 (standard versie) + Premium pack. Je krijgt dan alle extra's en uitbreidingen. Totale kosten was 898 Nachos, dat is €51 euro. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
Lumics schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:03:
Gisteren in 'mexico' BF4 (standard versie) + Premium pack. Je krijgt dan alle extra's en uitbreidingen. Totale kosten was 898 Nachos, dat is €51 euro. :-)
En nu de hamvraag: Krijg je ook je spulletjes? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
TheBrut3 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:25:
[...]

Aankoop is netjes via de store en staat al in origin. ;-) Zelfde aanpak gehanteerd met BF3

[ Voor 36% gewijzigd door Lumics op 15-10-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
TheBrut3 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:25:
[...]

Wat voor "spulletjes"? Je koopt in zo'n geval een digitale key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lumics schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:28:
[...]

Aankoop is netjes via de store en staat al in origin. ;-) Zelfde aanpak gehanteerd met BF3.
Via VPN? Dan kan het zijn dat het opeens verdwenen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:30:
[...]

Bangmakerij, er zijn tienduizenden die BF3 premium voor 2 tientjes in india hebben aangeschaft.
Hetzelfde geld voor dit mexico verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:35
Ik ga het binnenkort ook doen. Moet alleen nog even iemand zijn CC lenen, want die heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:30:
[...]

BF3 speelt al twee jaar prima op deze manier. En waarom zou het 'verdwijnen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik wil niet zeiken of zo, maar volgens mij wordt het hier niet gewaardeerd als je over VPN gaat praten.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:31:
Dus als ik goed begrijp is de eerste link zeg maar deel 1 van de game en daarna komt Premium uit ??
Hoe veel tijd zit daar tussen die 2 delen ?/
Krijg ik daar alleen de CD key en dus niet het game thuis op DVD ??
Eerste link is gewoon Battlefield 4 en de tweede link is Premium, dat is zeg maar een "season pass" zodat je alle DLC krijgt die zal uitkomen.
Zie ook: http://www.battlefield.com/battlefield-4/premium

- Five digital expansion packs featuring new maps and in-game content
- Two-weeks early access to all expansion packs
- Exclusive personalization options including camos, paints, emblems, dogtags and more
- Priority position in server queues
- Weekly updates with new content
- Exclusive double XP events
- 12 Battlepacks

Je zal op release dag (meestal de dag ervoor al) de Origin productcode via email krijgen die je gewoon kan ingeven in Origin en voila, Downloaden & spelen maar :+
Je krijgt geen ouderwetse DVD thuis geleverd, het is dan ook een online Key store ^.^
Het is alsof je BF4 via Origin zelf zou kopen, maar dan goedkoper (of je moet al kopen via VPN).

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 15-10-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben ik de enigste die nu zo'n "En Nu?" gevoel heeft? Heb me goed vermaakt met de Beta, en heb eigenlijk geen zin om terug naar BF3 te gaan. Dit wordt misschien de eerste game die ik op de release aan ga schaffen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Zal het ooit mogelijk zijn om de Steam Overlay aan de praat te krijgen in BF4?
Dit was niet gelukt met de Beta terwijl het wel lukt met BF3. Phyxion heeft me verteld dat dit komt doordat BF4 nu een 64 bits executable is, wat een aannemelijke verklaring is.

Moet Steam dan expliciet support voor 64 bits games toevoegen of hoe zit dit?
Werkte de EA Origin overlay eigenlijk in de BF4 Beta? (Ik neem aan van wel maar heb het nooit getest...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 13:53
Asgaro schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:19:
Dit was niet gelukt met de Beta terwijl het wel lukt met BF3. Phyxion heeft me verteld dat dit komt doordat BF4 nu een 64 bits executable is, wat een aannemelijke verklaring is.

Werkte de EA Origin overlay eigenlijk in de BF4 Beta? (Ik neem aan van wel maar heb het nooit getest...)
Ja die werkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
NoFearCreations schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:15:
Ben ik de enigste die nu zo'n "En Nu?" gevoel heeft? Heb me goed vermaakt met de Beta, en heb eigenlijk geen zin om terug naar BF3 te gaan. Dit wordt misschien de eerste game die ik op de release aan ga schaffen.
En nu?
Als PC gamer heb je toegang tot http://store.steampowered.com/ : genoeg top games voor onder de € 15. :Y

... en straks Belgisch voetbal. })

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 15-10-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
KillerAce_NL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:25:
[...]

Dat is eigenlijk weer de discussie die erop neerkomt dat mensen niet accepteren dat niet iedereen dezelfde speelstijl heeft, terwijl die toch nuttig zijn voor het team.
Ik zal zelden alleen maar objectives najagen. Ik ben veel beter in het verdedigen van objectives. Daarbij haal ik een leuke kd ratio, maar niet zoveel punten. Dan speel ik toch echt voor mijn team en niet voor de punten. Als ik 5 man bezig hou bij objective a, dan zijn dat 5 man minder die jij aan hoeft te vallen.
Blinde offense heeft geen zin als de objectives niet gehouden worden. Dan ben je alleen mar aan het rondrennen.
Helemaal mee eens. Ik zie inderdaad genoeg mensen die alleen maar offense spelen en daardoor de objectives niet vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:28

RoyK

Hobby tekenaar

Ik zit hier ook sterk over na te denken. Scheelt op het hele pakket gewoon 40 euro. Best centen voor een spel dat je kan besparen.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

RoyK schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:29:
[...]

Ik zit hier ook sterk over na te denken. Scheelt op het hele pakket gewoon 40 euro. Best centen voor een spel dat je kan besparen.
Dat is helemaal legaal, deze regio, geen gevaar op ban?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Zover ik weet, is Go2arena een bekend gezicht in de key koop wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Sharpe. schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:09:
Dankjewel voor de tip. Normaliter haalde ik ze bij G2Play maar dit ziet er ook prima uit. En het is vooral slim om die premium later / los aan te schaffen. Anders betaal je idd dubbel voor die extra meuk. Nog een paar daagjes he? Dan kunnen we weer knallen.

Komen er weer [GoT] servers en een clannetje?

[...]
Wij bij BuG gaan wel bf4 servers huren. Hier zitten een hoop gotters.
Asgaro schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:19:

Aannemelijke verklaring klopt ook helemaal. Zelfde geld voor de Teamspeak overlay, als je de 32 bits versie van TS geïnstalleerd hebt, zal je in bf4 geen overlay zien.
Installeer je echter de 64bits versie van TS, dan heb je in bf3 en andere 32bits spellen geen overlay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJH schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:51:
Dat is helemaal legaal, deze regio, geen gevaar op ban?
Een ban niet. In het ergste geval nemen ze het spel van je account af. Gebeurt wel eens, niet vaak. Met Battlefield 3 Premium is de key wel bij sommigen afgenomen, ook bij een aantal leden van Tweakers.
Ik heb BF4 via Singapore gekocht voor 36 euro (zie Tweakblog) en het risico lijkt mij verwaarloosbaar. En als het mis gaat zie ik het dan wel weer. Dan koop ik hem ergens anders.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 15-10-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:00:
[...]

Een ban niet. In het ergste geval nemen ze het spel van je account af. Gebeurt wel eens, niet vaak. Met Battlefield 3 Premium is de key wel bij sommigen afgenomen, ook bij een aantal leden van Tweakers.
Ik heb BF4 via Singapore gekocht voor 36 euro (zie Tweakblog) en het risico lijkt mij verwaarloosbaar. En als het mis gaat zie ik het dan wel weer. Dan koop ik hem ergens anders.
Hij had het via-via over wat ik zei en ik had het over een online key store (go2arena.com) die gewoon keys verkoopt zonder dat je VPN en dergelijke moet gebruiken :p (zolang je geen RUS koopt, wat trouwens altijd goed vermeld staat bij G2A)
Nog niet gehoord dat je op die manier een spel kunt verliezen in Origin.

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 16-10-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
RoyK schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:38:
Zover ik weet, is Go2arena een bekend gezicht in de key koop wereld.
+1
Heb er onlangs een CoD BO 2 key gekocht. Had de key direct een minuutje later per e-mail en kan nog steeds de game gewoon perfect spelen.
Moest ook niet geactiveerd worden via VPN of andere louche toestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

klopt het dat china rising pas begin december beschikbaar is?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Asgaro schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:46:
[...]

+1
Heb er onlangs een CoD BO 2 key gekocht. Had de key direct een minuutje later per e-mail en kan nog steeds de game gewoon perfect spelen.
Moest ook niet geactiveerd worden via VPN of andere louche toestanden.
Thanks, heb jij BF4 nu zo ook besteld? (staat hij klaar voor de release?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Dat hij klaar staat voor release dat weten we natuurlijk niet 100% zeker, maar Fifa14 was verkrijgbaar voor dat je in Europa al kon spelen ;) (toen had ik gewoon even Origin open gedaan via een Amerikaanse VPN en ik kon het al spelen ^.^)

Blijkbaar mag USA weer 2 dagen eerder eraan beginnen? dus ik veronderstel dat ze hem wel weer voor de Europese officiële release uitbrengen. (dus ook weer even origin openen terwijl je op een amerikaanse vpn zit en dan mag je die weer disconnecten -> multiplayer zal wss nog niet zo vol lopen dan & amerikaanse servers zijn redelijk irritant met die ping :p)

edit: vraag me af als je al op battlelog zou kunnen in Europa wanneer USA hem al kan spelen.

[ Voor 50% gewijzigd door SmokingCrop op 16-10-2013 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Ik haal mijn keys vaak hier: http://www.cjs-cdkeys.com/

bf4 + premium : 76,67 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
NLsandman schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 00:40:
Ik haal mijn keys vaak hier: http://www.cjs-cdkeys.com/

bf4 + premium : 76,67 euro.
Ze accepteren iDeal. :D
Dus ook even mijn pre-order gedaan. €75 euro is het wel waard voor zeer waarschijnlijk 2 jaar aan fps gaming. ;)

Ja, nu mag je pre-orderen omdat je als het goed is de Bemo hebt gespeeld. (Beta en demo in een)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 13:22
Goed nieuws voor de BF Vets.

Een DICE dev bevestigde gister avond dat een aantal settings die gewild waren voor de 'Classic Preset' waar een deel van de community om vroeg, aanwezig zullen zijn binnen één van de drie presets waarmee BF4 mee zal releasen.

Welke drie presets zijn dat dan?

- Official De 'normale' modus met 3d spotting, audio spotting, volledige TTK (Time To Kill), health regen etc.

- Ranked Hier kom ik zometeen op terug aangezien de 'classic settings' hiermee te maken hebben

- Unranked Servers met admin scripts, zoals een beperkt aantal wapens, verboden om bepaalde acties uit te voeren etc.

Waarom een ranked preset en wat houdt deze in?

De ranked preset is er in eerste instantie voor mensen die specifiekere voorkeuren hebben wat betreft gameplay dan spelers die liever auto joinen en/of searchen. Voor deze laats genoemde doelgroep is er dus de Official preset waarin je dan ook altijd terecht komt als je auto joined of searched.

De ranked preset (of mode, hoe je het ook wilt noemen) geeft je stat tracked en ranked gameplay met veranderingen m.b.t. de kern van de game.
Het mooie is nu dat we in BF4 een behoorlijke hoeveelheid aan gameplay settings kunnen instellen, terwijl de game ranked blijft.

De volgende settings waar de community om vroeg bij een evt. classic preset zijn bevestigd voor deze ranked preset:

- 3D spotting aan/uit (bij 'uit' krijgt de server automatisch het label 'hardcore')
- magazine pool ipv ammo pool aan/uit
- health regen aan/uit (of dit ook voor voertuigen geldt is nog niet zeker)
- squad leader spawning only aan/uit
- het aanpassen van de ticket bleed rate (hiermee zouden bijv. full caps veel meer impact kunnen krijgen)

Nu denk je waarschijnlijk: Leuk en aardig maar als deze settings onder hardcore modus vallen zitten we met een nog lagere TTK wat het allemaal weer verpest.
Welnu, het is mogelijk om de TTK op 100% zetten met het behoudt van alle bovenstaande settings waardoor je dus ranked kan spelen met de normale TTK (of het ook hoger gezet kan worden dan 100% is nog niet bevestigd) én settings waarmee de classic gameplay (van bijv. BF2) weer heel dichtbij komt of geëvenaard wordt.

Ik ben mezelf bewust van het feit dat BF3 ook een aantal van deze server settings heeft op ranked servers maar zodra je deze aanvinkt zoek je niet meer op de main server browser van battlelog. In BF4 worden al deze settings op een meer natuurlijke manier geïmplementeerd en gaat het een stuk makkelijker worden om (bevolkte) servers met jouw specifieke voorkeuren te vinden.

En last but not least nog een ander nieuwtje: De rpg lock-on is removed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Dat zijn nog eens mooie geluiden :) Mooie geluiden het zijn :+

Gaat het wel weer een heel stuk lastiger maken om tot een overeenstemming te komen over hoe de servers straks in te richten though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:47
Purple Dolphin schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 05:12:
Goed nieuws voor de BF Vets.

Een DICE dev bevestigde gister avond dat een aantal settings die gewild waren voor de 'Classic Preset' waar een deel van de community om vroeg, aanwezig zullen zijn binnen één van de drie presets waarmee BF4 mee zal releasen.

Welke drie presets zijn dat dan?

- Official De 'normale' modus met 3d spotting, audio spotting, volledige TTK (Time To Kill), health regen etc.

- Ranked Hier kom ik zometeen op terug aangezien de 'classic settings' hiermee te maken hebben

- Unranked Servers met admin scripts, zoals een beperkt aantal wapens, verboden om bepaalde acties uit te voeren etc.

Waarom een ranked preset en wat houdt deze in?

De ranked preset is er in eerste instantie voor mensen die specifiekere voorkeuren hebben wat betreft gameplay dan spelers die liever auto joinen en/of searchen. Voor deze laats genoemde doelgroep is er dus de Official preset waarin je dan ook altijd terecht komt als je auto joined of searched.

De ranked preset (of mode, hoe je het ook wilt noemen) geeft je stat tracked en ranked gameplay met veranderingen m.b.t. de kern van de game.
Het mooie is nu dat we in BF4 een behoorlijke hoeveelheid aan gameplay settings kunnen instellen, terwijl de game ranked blijft.

De volgende settings waar de community om vroeg bij een evt. classic preset zijn bevestigd voor deze ranked preset:

- 3D spotting aan/uit (bij 'uit' krijgt de server automatisch het label 'hardcore')
- magazine pool ipv ammo pool aan/uit
- health regen aan/uit (of dit ook voor voertuigen geldt is nog niet zeker)
- squad leader spawning only aan/uit
- het aanpassen van de ticket bleed rate (hiermee zouden bijv. full caps veel meer impact kunnen krijgen)

Nu denk je waarschijnlijk: Leuk en aardig maar als deze settings onder hardcore modus vallen zitten we met een nog lagere TTK wat het allemaal weer verpest.
Welnu, het is mogelijk om de TTK op 100% zetten met het behoudt van alle bovenstaande settings waardoor je dus ranked kan spelen met de normale TTK (of het ook hoger gezet kan worden dan 100% is nog niet bevestigd) én settings waarmee de classic gameplay (van bijv. BF2) weer heel dichtbij komt of geëvenaard wordt.

Ik ben mezelf bewust van het feit dat BF3 ook een aantal van deze server settings heeft op ranked servers maar zodra je deze aanvinkt zoek je niet meer op de main server browser van battlelog. In BF4 worden al deze settings op een meer natuurlijke manier geïmplementeerd en gaat het een stuk makkelijker worden om (bevolkte) servers met jouw specifieke voorkeuren te vinden.

En last but not least nog een ander nieuwtje: De rpg lock-on is removed.
bron?
Pagina: 1 ... 87 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.