[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.215 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
dekilo schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:04:
ik vind shanghai siege een K U T map.
Het eerste wat ik doe als de toren gecapt is door tegenstander is er met een tank naartoe rijden en de toren neerhalen.
En lopen in een gore vieze grijze smurie maakt de map ineens beter? :')

Ik heb nog nooit die toren neergehaald en hoop dat de mensen die kicken op neervallende torens stilaan ook meer beginnen flags te cappen in plaats van als een gek rond steunpilaren te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
SmokingCrop schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:24:
Ik vind het stukken leuker met die toren down eigenlijk.. die toren wordt alleen maar gebruikt om te campen.. ofwel om eruit te springen naar een of ander dak, ofwel om te campen op de toren zelf..

als die toren down is dan kan je ook nog leuk CQ spelen tussen de resten van de toren op de grond & het stof maakt het moeilijker voor die snipers :)
Meh, ik begin er stilaan tegenop te kijken als ik in dat middenste stuk moet lopen
- nauwelijks cover van snipers
- DAT FEEL when you get stuck on a piece of rubble of 5 cm. height ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik zal hem nog wel niet goed beheersen (speel ook casual) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ding heb ik van het weekend leren gebruiken. Echt geniaal stukje speelgoed, dat maakt het hele dakhazenverhaal gelijk een stuk doenlijker. In één rondje 9 man van daken afgeplukt met dat gekke ding, en de ronde erop wat mensen achter pilaartjes vandaan gebopt. Zondagmiddag gevat hoe je dat ding handig gebruikt tegen langzame transport helis, scherp stellen op de neus en dan de bursts langszij leggen zodat je na vijf klappen twee of drie man in die heli stuk hebt. Wát een speelgoed.
En toen crashte de server en was ik die hele reeks kills kwijt, maar tot daar was het wel echt leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:32:
[...]

En lopen in een gore vieze grijze smurie maakt de map ineens beter? :')

Ik heb nog nooit die toren neergehaald en hoop dat de mensen die kicken op neervallende torens stilaan ook meer beginnen flags te cappen in plaats van als een gek rond steunpilaren te hangen.
Ik heb er eens over nagedacht en heb een f*cking briljante oplossing1:
* Pilaren enkel stuk te maken dmv c4 (close range)
* Voeg een punt toe in de lobby vd toren.

Zo heb je een incentive en kans om de toren te verdedigen. :) Bovendien extra leuk als beide teams maar 1 deel vd toren hebben, dan moet het team in de lobby ook opletten wie er in de lift naar beneden komt. :)

1: Eigenlijk nog een beetje bescheiden van mezelf. Betere ideeen dan dit bestaan gewoon niet. :7

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:47:
[...]
Dat ding heb ik van het weekend leren gebruiken. Echt geniaal stukje speelgoed, dat maakt het hele dakhazenverhaal gelijk een stuk doenlijker. In één rondje 9 man van daken afgeplukt met dat gekke ding, en de ronde erop wat mensen achter pilaartjes vandaan gebopt. Zondagmiddag gevat hoe je dat ding handig gebruikt tegen langzame transport helis, scherp stellen op de neus en dan de bursts langszij leggen zodat je na vijf klappen twee of drie man in die heli stuk hebt. Wát een speelgoed.
En toen crashte de server en was ik die hele reeks kills kwijt, maar tot daar was het wel echt leuk :)
Hmmmmm Airburst _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *O* d:)b O+

Het beste wat BF4 te bieden heeft, hét antwoord op campers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 19:23
Is dit wat ?
http://battlelog.battlefi...-Commander-Test-Server-2/

Zal het straks is proberen

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 20:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

"Commander not available in open Beta"

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
NoFearCreations schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:55:
"Commander not available in open Beta"
Niet voor ons, wel voor DICE medewerkers en speciale testers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:34:
[...]

Meh, ik begin er stilaan tegenop te kijken als ik in dat middenste stuk moet lopen
- nauwelijks cover van snipers
- DAT FEEL when you get stuck on a piece of rubble of 5 cm. height ;w
Ik ben nog nooit gesniped geweest terwijl ik in die rubble zit.. Always on the move. ^.^

Ze gingen het springen verbeteren, dacht ik gelezen te hebben zodat je niet meer om de 5 secs vast zit op sommige plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Je zal alleen maar commanders van Dice zien als ze het aankondigen op Twitter normaal ;)
al zie ik wel dat er 1/2 commander is :o ~~ joining, lol ~~ aww, terug 0/2
edit: oops, double post

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 14-10-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
SmokingCrop schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:14:
[...]

Ik ben nog nooit gesniped geweest terwijl ik in die rubble zit.. Always on the move. ^.^

Ze gingen het springen verbeteren, dacht ik gelezen te hebben zodat je niet meer om de 5 secs vast zit op sommige plaatsen. :)
Ik ben meerdere malen kapotgeknald omdat ik vast zat achter een paar cm rotzooi, always on de move is helaas niet altijd een optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 23:25:
Dat is vergelijkbaar met zeggen dat het niet uit maakt op wat voor schoenen je voetbalt want als je Messi bent win je met elke soort schoen wel van een random voetballer.

En zo'n filmpje zegt natuurlijk weinig. Ik kan ook een BF3 filmpje maken waarin elke assault rifle volstrekt overpowered lijkt. Dat betekent niet dat de M16A3 niet alsnog een probleemgeval is en vergeleken met de andere wapens wel wat tweaks mag ontvangen. Dat betekent niet dat er geen punten zijn die beter gebalanced zouden moeten worden. Je moet juist kijken naar de gemiddelde speler, hoe zijn de wapens voor hem gebalanceerd en verhouden ze met elkaar tijdens de normale gameplay waar niet in geknipt is. Een spel goed gebalanceerd vinden omdat een goede speler met elk materiaal kan winnen is volstrekt irrelevant.

En wat dat betreft hebben ik en anderen aanmerkingen op de balance. Op basis van eigen ervaring met wapens en met voertuigen, niet op basis van een in elkaar gemonteerd filmpje. Wellicht moet je het spel zelf eens wat meer spelen om te oordelen en niet een Youtube filmpje gebruiken? Want, correct me if I am wrong, jouw ervaring gaat niet verder dan de AK-12, MX4 en een paar schoten met de RPG en je hebt praktisch geen voertuig aangeraakt.
Dat laatste klopt. BF4 is niet mijn ding in de beta totdat ik de beschikking krijg over jets in de final (ook niet overpowered in BF3, gewoon te weinig goede MAA spelers die er tijd in stoppen om dat ding te masteren).
Wapens vind ik niks meer aan. In het verleden genoeg COD gespeeld en het eindeloze gediscussieer over het feit of een wapen 10 punten meer damage doet en daardoor overpowered is, doet mij alleen maar lachen :) Als je tegen zo'n speler speelt, kun je met je AK12 in BF4 of je M16A3 uit BF3 aan komen lopen maar hij knalt je geheid neer met eender welk wapen dan ook. En er zitten in zijn montage genoeg langere stukken en dat maakte dit filmpje nu juist zo goed. Niet een of twee schoten maar soms 4, 5, 6 of meer kills achter elkaar (bv met de shotgun die op de fora al meteen ongelooflijk werd gekruisigd vanwege het feit dat die zo ongelooflijk zwak zou zijn) waardoor dit filmpje voor mij in ieder geval wel het een en ander bewijst. Er zijn geen zwakke wapens in dit spel, maar wel zwakke spelers die niet met die wapens om kunnen gaan :)

En btw: ík gebruik geen YT filmpje, die was al door een ander gepost (tnx beuker) want het was genieten van de échte skills van die speler.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/mrelvn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
^ lol, heb ik ook al meegemaakt, elke keer opnieuw spawnde hij niet op het water :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:15:
[...]

Zet je FOV ietsje hoger wellicht. Hij staat standaard op de console instelling, maar als je die richting de 80, 90 zet dan lijkt het rennen al gelijk een stuk sneller!
Ok ga ik even testen. Thanks.

Door het verbreden van je kijkhoek lijkt het of je sneller loopt 8)7

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
l0n3w012ph schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:50:
[...]
Dat laatste klopt. BF4 is niet mijn ding in de beta totdat ik de beschikking krijg over jets in de final (ook niet overpowered in BF3, gewoon te weinig goede MAA spelers die er tijd in stoppen om dat ding te masteren).
Wapens vind ik niks meer aan. In het verleden genoeg COD gespeeld en het eindeloze gediscussieer over het feit of een wapen 10 punten meer damage doet en daardoor overpowered is, doet mij alleen maar lachen :) Als je tegen zo'n speler speelt, kun je met je AK12 in BF4 of je M16A3 uit BF3 aan komen lopen maar hij knalt je geheid neer met eender welk wapen dan ook. En er zitten in zijn montage genoeg langere stukken en dat maakte dit filmpje nu juist zo goed. Niet een of twee schoten maar soms 4, 5, 6 of meer kills achter elkaar (bv met de shotgun die op de fora al meteen ongelooflijk werd gekruisigd vanwege het feit dat die zo ongelooflijk zwak zou zijn) waardoor dit filmpje voor mij in ieder geval wel het een en ander bewijst. Er zijn geen zwakke wapens in dit spel, maar wel zwakke spelers die niet met die wapens om kunnen gaan :)

En btw: ík gebruik geen YT filmpje, die was al door een ander gepost (tnx beuker) want het was genieten van de échte skills van die speler.
Oftewel, shooters in het algemeen zijn niet echt meer je ding en je wilt eigenlijk een flightsim met crappy physics? :)

Overigens is de AK12 in BF4 zeer acceptabel wapen in burst-mode maar in de beta nu, en het uiteindelijke spel straks, is de AK-12 niet zo bijzonder. Hij legt het nu al af tegen de ACW-R. De lage RPM is gewoon killing, de M416 en Famas zullen de AK-12 totaal doen vergeten als de game uitkomt.

De AK-12 in BF4 Beta is bij lange na niet even goed als de M16A3 in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
ik denk dat de ak12 gewoon een verbeterde versie is van de ak74m, die is ook goed op afstand maar verliest op korte afstand van de high rof wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:54:
[...]

Hmmmmm Airburst _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *O* d:)b O+

Het beste wat BF4 te bieden heeft, hét antwoord op campers!
Elke keer als ik de airburst pak dan word ik meteen gesniped of in mijn rug geschoten. :(

Dan de AK-12. Ik denk dat die in het niks gaat vallen met wat er nog komt en daar ben ik niet blij mee. Ik vind het nu al veel te makkelijk om mensen af te schieten. Als er wapens komen die nog makkelijker zijn dan word het echt doodsaai...

Je weet dat er iets mis is als je headglitchers op 50m met gemak afschiet...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:03:
[...]
Ben benieuwd.
Je zal versteld staan dan hoeveel verschil dat geeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:03:
[...]

Ben benieuwd.
hehe, zou niet een groot verschil uit moeten maken zou je zeggen, maar het lijkt en voelt als een compleet anders spel. ;)
NLsandman schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:08:
ik denk dat de ak12 gewoon een verbeterde versie is van de ak74m, die is ook goed op afstand maar verliest op korte afstand van de high rof wapens.
Ach de AK74m schiet je er ook op elke afstand uit met een M16A3 of M416. Op die afstand dat de Ak74 praktischer is, dan is een assault rifle uberhabut geen bedreiging meer als je een beetje slim ontwijkt.
DanielWW2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:14:
[...]
Elke keer als ik de airburst pak dan word ik meteen gesniped of in mijn rug geschoten. :(

Dan de AK-12. Ik denk dat die in het niks gaat vallen met wat er nog komt en daar ben ik niet blij mee. Ik vind het nu al veel te makkelijk om mensen af te schieten. Als er wapens komen die nog makkelijker zijn dan word het echt doodsaai...

Ja, het schieten is aan de ene kant echt kinderlijk eenvoudig in BF4, aan de andere kant verhoogt een kortere TTK het tactische aspect van een shooter enorm. Het is nu zaak om de recoil van de hoge RPM wapens leren te controleren en iets meer vanuit cover te schieten.

So far bevalt het me wel in BF3 waren het soms iets te veel kogelsponzen, nu kan je 1 tegen 3 vuurgevechten met goede aim en reactie winnen, dat is in BF3 een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 09:51
Wie de *** heeft bedacht dat je RPG's niet hoort aankomen wanneer je gelocked bent??
Die dingen komen van alle kanten en je kunt niet eens weten wanneer die dingen onderweg zijn.
Heb net voor het eerst de scout heli uitgeprobeerd in de beta maar ik vind ze in BF3 eigenlijk beter besturen.

[ Voor 10% gewijzigd door AdmiralSnipe op 14-10-2013 16:25 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een bug. Daarnaast zijn ze er volgens mij nog niet helemaal uit of ze de locking ability van de RPG wel of niet moeten behouden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

man hoop dat LMG stuk beter worden ze raken nu bijna niks

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 09:51
Zat een bult tegenstanders te campen op zo'n toren (wanneer niet...) en de RPG's bleven maar komen terwijl je helemaal niet kon horen of je nu alleen gelocked was of dat er een raket onderweg was.
De beta valt me trouwens wel een beetje tegen, ik ben nu eigenlijk al een beetje klaar met deze map.
Bijna elke ronde zit van beide teams de helft op daken te campen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:18:
Ja, het schieten is aan de ene kant echt kinderlijk eenvoudig in BF4, aan de andere kant verhoogt een kortere TTK het tactische aspect van een shooter enorm. Het is nu zaak om de recoil van de hoge RPM wapens leren te controleren en iets meer vanuit cover te schieten.

So far bevalt het me wel in BF3 waren het soms iets te veel kogelsponzen, nu kan je 1 tegen 3 vuurgevechten met goede aim en reactie winnen, dat is in BF3 een stuk moeilijker.
De TTK is alleen helemaal niet lager dan in BF3. Tenminste niet voor close quarters. Het is nog steeds 25 damage en 100 health. De afstand 8m voor damagedrop is nu 10m. Dat maakt ook nog niet veel uit. Als je dan naar de afstand 10m tot 50m waar het 5 shot kill is voor AR's dan word het wel problematisch. BF3 was 8m tot 38m. Dan ook nog eens de beduidend lagere recoil en de spread die ook bijna weg is waardoor je met gemak die 5 kogels in iemand schiet.

Als je dan de oh zo geweldige netcode van BF games erbij optelt dan word het al snel gewoon onzin. Lage TTK op range en bijna geen recoil of spread betekent gewoon dat je belachelijk snel doodgaat en dat je vaak genoeg dood bent zonder dat je kon reageren.

Aan cover heb je dan ook naar mijn mening niet erg veel aan. Tenminste niet tegen iemand die kan mikken...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik vind de RPG in de beta eigenlijk wel lekker, heb het nog maar 1x gezien dat een chopper echt overheersde, en dat was omdat er een hacker inzat. Heb nu bijna ieder potje wel 2 of 3 choppers neer.

En dat ding wat in de toren ligt is helemaal baas. Jij schiet, chopper doet flares, en denkt dat hij veilig is. Je blijft locken, en BAM!, weg is de chopper.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Al je gewoon tussen A en B of D en E blijft lopen heb je sowieso weinig last van camperts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
DanielWW2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:40:
[...]

De TTK is alleen helemaal niet lager dan in BF3. Tenminste niet voor close quarters. Het is nog steeds 25 damage en 100 health. De afstand 8m voor damagedrop is nu 10m. Dat maakt ook nog niet veel uit. Als je dan naar de afstand 10m tot 50m waar het 5 shot kill is voor AR's dan word het wel problematisch. BF3 was 8m tot 38m. Dan ook nog eens de beduidend lagere recoil en de spread die ook bijna weg is waardoor je met gemak die 5 kogels in iemand schiet.

Als je dan de oh zo geweldige netcode van BF games erbij optelt dan word het al snel gewoon onzin. Lage TTK op range en bijna geen recoil of spread betekent gewoon dat je belachelijk snel doodgaat en dat je vaak genoeg dood bent zonder dat je kon reageren.

Aan cover heb je dan ook naar mijn mening niet erg veel aan. Tenminste niet tegen iemand die kan mikken...
En raar maar waar ik zie in het scorebord nog steeds de zelfde scores en dat zonder medic trains.
Ik merk niet dat ik per se vaker word neegeschoten dan in BF3.
En gisteren had je het over realisme in de tank en dat was goed, maar de spread in bf3 vind je wel normaal 8)7 dat staat nog wel heel veel verder van de realiteit.
Het is toch normaal dat je iemand op 50m in zijn hoofd kunt schieten als je aim goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Laatst een paar potjes obliteration gedaan. Dat is best wel episch eigenlijk :D wat een chaos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
beuker19 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:03:
[...]

En raar maar waar ik zie in het scorebord nog steeds de zelfde scores en dat zonder medic trains.
Ik merk niet dat ik per se vaker word neegeschoten dan in BF3.
En gisteren had je het over realisme in de tank en dat was goed, maar de spread in bf3 vind je wel normaal 8)7 dat staat nog wel heel veel verder van de realiteit.
Het is toch normaal dat je iemand op 50m in zijn hoofd kunt schieten als je aim goed is.
Zei ik dat ik de spread in BF3 goed vond? Volgens mij toch niet. ;)
Het probleem is dat als je alles van de beta gaat optellen je uitkomt bij wel heel simpele gungameplay. Schiet en dood, nauwelijks skill nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DanielWW2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:14:
[...]

Gewoon achter een pilaar staan en die campers neerhalen, lukt prima :+
DanielWW2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:40:
[...]

Ik heb niet het idee dat er veel verschil zit tussen de TTK en BF3 (ook niet met de AK-12). Ik heb vaak genoeg nog dat ik vrijwel een heel magazijn moet legen voordat iemand dood is (ja, ik speel vrijwel altijd op full auto). Cover helpt zeker wel, ik zit vaak achter cover en ga zelden dood, tenzij je tegen iemand zit met de XM25 (en die ook gebruikt :>).
DanielWW2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:07:
[...]

Het probleem is dat als je alles van de beta gaat optellen je uitkomt bij wel heel simpele gungameplay. Schiet en dood, nauwelijks skill nodig...
Speel eens met dat standaard wangedrocht van de support >:) Battlefield 3's recoil en spread sloeg soms echt nergens op overigens.

[ Voor 11% gewijzigd door Phyxion op 14-10-2013 17:16 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
DanielWW2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:07:
[...]

Nu houd je het belangrijkste over goed kunnen mikken en snelle reflexen oftewel skill
Zonder je te ergeren aan Random dingen als onverklaarbare spread , suppression en random bullet deviation.
Ik ben hier een groot voorstander van omdat als ik nu doodgeschoten word ik een eerlijker gevoel heb.
Of ik ben verrast , de tegenstander is beter , er waren te veel tegenstanders of de tegenstander had een een betere positie of zoiets.
Dat is vele malen beter dan dat je kogels alle kanten opvliegen om wat voor redenen dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Er zit NU een commander in die DICE testserver dat hier werd gepost: http://battlelog.battlefi...-Commander-Test-Server-2/

Joining noaw, zou wel leuk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

beuker19 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:15:
[...]

Nu houd je het belangrijkste over goed kunnen mikken en snelle reflexen oftewel skill
Zonder je te ergeren aan Random dingen als onverklaarbare spread , suppression en random bullet deviation.
Ik ben hier een groot voorstander van omdat als ik nu doodgeschoten word ik een eerlijker gevoel heb.
Of ik ben verrast , de tegenstander is beter , er waren te veel tegenstanders of de tegenstander had een een betere positie of zoiets.
Dat is vele malen beter dan dat je kogels alle kanten opvliegen om wat voor redenen dan ook.
Mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Commander zit erin en hij is bezig!
Wel maar 1 ,en hij zit bij enemy team. Maar ik zie een UAV hier boven mij hangen! Twee zelfs.
Straks screen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:09
AdmiralSnipe schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:24:

Heb net voor het eerst de scout heli uitgeprobeerd in de beta maar ik vind ze in BF3 eigenlijk beter besturen.
Er zit toch helemaal geen scout heli in de beta?? Beide zijn gewoon attack heli's (ook al lijkt die chinese naam wel een beetje op die Z-11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:21:
[...]

Ak12 en Acw-r Zijn superieur aan de AK 5c en de Mx4.
Acw-r omdat hij een RoF heeft van 880 en met de Ak12 kill je mensen tot op 150 meter makkelijk.
En de tanks /Lav's zijn nu wel goed , gewoon tactisch spelen je ammo in de gaten houden en terug trekken wanneer nodig.

En als je vaak zonder ammo zit speel support en je zorgen zijn voorbij.
De range van de AK12 mag misschien beter zijn dan de AK 5C, maar je hebt een hogere RPM.
Ik heb de ACW-R nog niet vrijgespeeld, daar speel ik te weinig voor.
Vanavond maar eens vrijspelen dan op de laatste dag.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

beuker19 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:15:
[...]

Point and click wapens die ook nog eens vol auto @ 600rpm+ schieten zijn gewoon saai naar mijn mening, zeker in een game die niet hyper realistisch of super slow paced probeert te zijn. Ik vind dat je dan of voor dodelijk (lage TTK) en moeilijk hanteerbaar (veel recoil en/of spread en dan wel redelijk voorspelbaar en niet random) moet gaan of voor niet dodelijk maar makkelijk. Met de invasie van semi realistische (console) shooters in een moderne setting zie je steeds meer dodelijk én makkelijk helaas en dit lijkt met BF4 ook het geval te zijn.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:19:
Commander zit erin en hij is bezig!
Wel maar 1 ,en hij zit bij enemy team. Maar ik zie een UAV hier boven mij hangen! Twee zelfs.
Straks screen misschien.
Thanks man voor de tip, ik zit ook op de server maar buiten wat vliegtuigjes die rondvliegen en alles spotten (wat doet de MAV in BF3 eigenlijk?) zie ik niet veel gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:31:
[...]

Thanks man voor de tip, ik zit ook op de server maar buiten wat vliegtuigjes die rondvliegen en alles spotten (wat doet de MAV in BF3 eigenlijk?) zie ik niet veel gebeuren...
Viel me daarnet ook op.
Ook heb ik naar het team geswitcht waar hij Commander is maar veel zie je daar ook niet.
Hij stuurt idd enkel UAVs rond zo te zien...

Edit
Veel heb ik niet.

Brought to you by Windows 7

Wel verscheen er een hint pop-up die ik AFAIK nog niet eerder heb gezien.
Stippellijnen zullen dus orders zijn gegeven door de commander.
Volle lijnen zijn ofwel door de squad leaders gegeven, ofwel waren dit orders van de commander die door de squad leader accepted waren.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/bf4%202013-10-14%2017-17-32-423.png

De UAVs. Heeft rode lichtjes die knipperen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/bf4%202013-10-14%2017-19-11-400.png

Opt einde - zie chat - werd iemand High Value Target maar de match eindigde snel daarna dusja... Niet veel van gemerkt.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/bf4%202013-10-14%2017-29-45-993.png

[ Voor 48% gewijzigd door Asgaro op 14-10-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Wat doet zo'n UAV eigenlijk? Spotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Gundogan schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:30:
[...]

Point and click wapens die ook nog eens vol auto @ 600rpm+ schieten zijn gewoon saai naar mijn mening, zeker in een game die niet hyper realistisch of super slow paced probeert te zijn. Ik vind dat je dan of voor dodelijk (lage TTK) en moeilijk hanteerbaar (veel recoil en/of spread en dan wel redelijk voorspelbaar en niet random) moet gaan of voor niet dodelijk maar makkelijk. Met de invasie van semi realistische (console) shooters in een moderne setting zie je steeds meer dodelijk én makkelijk helaas en dit lijkt met BF4 ook het geval te zijn.
Iets meer recoil heb ik ook geen ook probleem mee dat is ten minste verklaarbaar en niet random.
In elke shooter hoort het gewoon zo te wezen dat elke kogel gericht op je hooft ook raak moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:46:
[...]
In elke shooter hoort het gewoon zo te wezen dat elke kogel gericht op je hooft ook raak moet zijn.
Flauwekul. Een beetje realisme mag best. Als jij met een SMG of ander kort loopje op 50 meter precies mikt komen je kogels nog wel daar waar je ze hebben wilt, maar op 100 meter is dat láng niet meer het geval. Er is een reden voor dat snipers lange lopen hebben: de stabiliteit van de kogel heeft daar baat bij. Als je met een kort loopje op zulke afstanden vuurt s er in het echte leven, met echte wapens, óók spread, puur van de kogel die de loop verlaat. Daar bovenop komt nog eens de intrinsieke moeilijkheidsgraad van het mikken met zo'n klein wapen - door dat het loopje zo kort is en de iron sights dus weinig afstand tussen zich hebben heb je wel héél precieze plaatsing van je oog t.o.v. de sights nodig om daadwerkelijk je kogel op de juiste plaats aan te laten komen. Dat ga je op 20 meter niet merken, en op 50 valt het ook allemaal hard mee, maar op 100? No way.
Plus dat de recoil bij zo'n klein wapen ook veel groter effect sorteert omdat het wapen relatief veel graden draait. Je houdt zo'n ding gewoon niet recht in je handen, hij danst gewoon weg van je doel. Die extended stock op kleine volautomaten zit er niet op om tof te lijken, maar omdat ze anders volstrekt onnauwkeurig worden op een meter of 50~100.

Oh, en voor je het iron sights verhaal weerlegt met "dan neem je een holo sight": die zijn ook maar accuraat als je er onder de juiste hoek doorheen kijkt en op bepaalde afstand. Dat merk je in een spelletje niet, maar in het echt is dat rode puntje ook maar een suggestie voor bepaalde afstanden als je je oog precies goed hebt. Wat je niet hebt, als je die trekker net overgehaald hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:55:
[...]

Flauwekul. Een beetje realisme mag best. Als jij met een SMG of ander kort loopje op 50 meter precies mikt komen je kogels nog wel daar waar je ze hebben wilt, maar op 100 meter is dat láng niet meer het geval. Er is een reden voor dat snipers lange lopen hebben: de stabiliteit van de kogel heeft daar baat bij. Als je met een kort loopje op zulke afstanden vuurt s er in het echte leven, met echte wapens, óók spread, puur van de kogel die de loop verlaat. Daar bovenop komt nog eens de intrinsieke moeilijkheidsgraad van het mikken met zo'n klein wapen - door dat het loopje zo kort is en de iron sights dus weinig afstand tussen zich hebben heb je wel héél precieze plaatsing van je oog t.o.v. de sights nodig om daadwerkelijk je kogel op de juiste plaats aan te laten komen. Dat ga je op 20 meter niet merken, en op 50 valt het ook allemaal hard mee, maar op 100? No way.
Plus dat de recoil bij zo'n klein wapen ook veel groter effect sorteert omdat het wapen relatief veel graden draait. Je houdt zo'n ding gewoon niet recht in je handen, hij danst gewoon weg van je doel. Die extended stock op kleine volautomaten zit er niet op om tof te lijken, maar omdat ze anders volstrekt onnauwkeurig worden op een meter of 50~100.

Oh, en voor je het iron sights verhaal weerlegt met "dan neem je een holo sight": die zijn ook maar accuraat als je er onder de juiste hoek doorheen kijkt en op bepaalde afstand. Dat merk je in een spelletje niet, maar in het echt is dat rode puntje ook maar een suggestie voor bepaalde afstanden als je je oog precies goed hebt. Wat je niet hebt, als je die trekker net overgehaald hebt.
Maar dit heeft weer meer met de effectieve range van een wapen en niet met iets randoms zoals spread.
Het is logisch dat een PDW niet net zo efficient is op 100m als bijv. een DMR of AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
beuker19 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:21:
[...]

Ak12 en Acw-r Zijn superieur aan de AK 5c en de Mx4.
Acw-r omdat hij een RoF heeft van 880 en met de Ak12 kill je mensen tot op 150 meter makkelijk.
En de tanks /Lav's zijn nu wel goed , gewoon tactisch spelen je ammo in de gaten houden en terug trekken wanneer nodig.

En als je vaak zonder ammo zit speel support en je zorgen zijn voorbij.
880 maar? Hij klinkt veel sneller, sneller als een AEK uit BF3 lijkt wel, meer FAMAS niveau.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DJH schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:40:
Wat doet zo'n UAV eigenlijk? Spotten?
Toont iedereen op de minimap in de area.

Met betrekking tot het stippellijntje, dat is de order van de commander. Alleen de squad leader ziet dit, de squad members zien alleen de doorgetrokken lijn van de order die jezelf gegeven hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 23:22

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

beuker19 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:09:
[...]

Maar dit heeft weer meer met de effectieve range van een wapen en niet met iets randoms zoals spread.
Het is logisch dat een PDW niet net zo efficient is op 100m als bijv. een DMR of AR.
Ga als je ooit de kans krijgt eens met een echt wapen schieten, dan merk je wel wat hij bedoelt. Liggend en de tijd hebbend is het al lastig om op 100 meter "in de roos" te raken, oftewel een headshot.

Laat staan als je ermee loopt te rennen en in een fractie van een seconde moet richten...

*bvk denk terug aan zijn diensttijd met de UZI en de MAG en schutter 1e klas oefeningen... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
bvk schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:58:
[...]

Ga als je ooit de kans krijgt eens met een echt wapen schieten, dan merk je wel wat hij bedoelt. Liggend en de tijd hebbend is het al lastig om op 100 meter "in de roos" te raken, oftewel een headshot.

Laat staan als je ermee loopt te rennen en in een fractie van een seconde moet richten...

*bvk denk terug aan zijn diensttijd met de UZI en de MAG en schutter 1e klas oefeningen... ;)
Niet eens de FN FAL? ;)

Maar ik neem aan dat rennen, meteen stilstaan om vervolgens een paar kogels door iemand zijn hoofd te schieten omdat je de rest achter dekking zit op 50m er ook niet in zat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 12:29
DanielWW2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:05:
[...]
Maar ik neem aan dat rennen, meteen stilstaan om vervolgens een paar kogels door iemand zijn hoofd te schieten omdat je de rest achter dekking zit op 50m er ook niet in zat? :+
Men richt ook niet op het hoofd maar de buik, tijdens beweging vele male makkelijker te raken. En als je iets raakt is die persoon meestal al uitgeschakeld (gewond en/of dood) je kans om iets te raken is met het richten op de buik ook veel groter dan richten op het hoofd.

Klopt geen ene donder van dat hele wapensysteem maar het is een spel en geen sim dus lijkt me een zinloze discussie verder :p

Schietsport is meer een concentratiesport (ala schaken) en niet dump je mag en kijk of je wat raakt :+ Voor de 18+ leden onder ons die het genre leuk vinden kan ik aanbevelen om eens een proefles bij de lokale schietbaan te nemen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Nee, mijn compagnie had alleen de UZI, de Browning voor de medics en 2 MAG teams... Waarom wij geen FAL hadden weet ik ook niet.
Nooit geprobeerd, niemand wou als oefen object dienen :|

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Had wel gehoopt dat ze in de laatste dagen nog een map vrijgave... helaas pindakaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
naaitsab schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:11:

Klopt geen ene donder van dat hele wapensysteem maar het is een spel en geen sim dus lijkt me een zinloze discussie verder :p
Heb je ook wel gelijk in ja. Het is een game en over het algemeen mik je niet IRL met een muis. ;)
Toch vind ik de recoil gewoon te laag in de beta en ik hoop dat DICE er wat aan doet. Niet zozeer voor mij omdat ik je wel afschiet achter dat betonblokje etc maar meer om het op de lange termijn vers en leuk te houden voor iedereen en niet alleen de mensen die standaard 20%+ accuracy schieten ingame. Verder gaat die netcode alleen maar irritanter worden hoe lager de TTK is...
bvk schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:13:
Nee, mijn compagnie had alleen de UZI, de Browning voor de medics en 2 MAG teams... Waarom wij geen FAL hadden weet ik ook niet.
Bezuinigingen? :P
Nooit geprobeerd, niemand wou als oefen object dienen :|
He jammer, daar gaat de empirische toetsing. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Wat ik overigens wel heb gemist in deze map zijn de AT mines! Die zouden een partij goed van pas komen... En ik wil camo op m'n mines, in het echt zitten die ook verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Toendertijd? Nee, duizenden kogels verstookt denk ik.... ;)

Maar de echte reden is denk ik dat ik bij de Intendance zat, dus ondersteunende "support" taken. De FAL is dacht ik meer een "assault" wapen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
TheBrut3 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:22:
Wat ik overigens wel heb gemist in deze map zijn de AT mines! Die zouden een partij goed van pas komen... En ik wil camo op m'n mines, in het echt zitten die ook verstopt.
Meestal worden ze begraven wat denk ik lastig gaat worden voor DICE in verband met balancering/totale f*ck ups met ground deformation...
Dus gewoon "Japan" stijl. Begraven van mijnen, NOT HONRABRU. :+

* DaniëlWW2 is niet bepaalt onder de indruk van Japans zijn militaire kwaliteiten en dan met name tactieken ten tijde van WW2. :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-10-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Dan maar zonder begraving, ik heb ze wel gemist! En ik wil er minimaal 6 kunnen dragen, net als C4... 3 is TE weinig!

Overigens vind ik de statpage nu wel zielig, bij BF3 kon je veel meer zien. Toen je het net over 20% acc had wilde ik mijn acc eens opzoeken, maar dat gaat niet eens! Alleen per wapen, maar daar heb ik ook geen bal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 18:18
KillerAce_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:35:
[...]

Leuk is dat, daarna snipers van andere daken halen is weer een hele uitdaging. Laat dat ding staan ! 8)7
of de toren nu staat of niet ik vind het niet leuk, veels te weinig kleur, kaal, leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Mijn beste potje tot nu toe:
http://battlelog.battlefi...03463050019264/352330830/

Best engineer, killing machine, highest award, ace sqaud en MVP

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
In welke pot kan met met de scout heli spelen? Ik zie verschillende spelers die daar kills mee hebben.
Net als met AA trouwens... Mis ik iets?

[ Voor 16% gewijzigd door TheBrut3 op 14-10-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 16:25
Waar ik me erg aan stoor is dat de snipers kunnen spotten. (OKe daar erger ik me niet aan)

Maar kan in real life een RPG on Locken op een target?

Ik word constant neergeknald door rpg's nadat ik het lock on geluid hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:58
De AA vind je in obliteration. En dat ding is... ik zeg het niet vaak, en niet graag... Overpowered. Enorm :D. Net op mijn gemakje 18 kills ermee waaronder heli's, tanks, infantrie, toen was ik het beu en ben ik naar 1 van de objectives gereden om daar vrij snel opgeblazen te worden.

Attack chopper is 2 seconden met AA gun en hij verliest controle en crasht. 3 seconden en hij is stuk.
Transport is ook zo neer, duurt iets langer met AA gun.

Komt het leukste, je hebt 4(!!!) anti air raketten + 4(!!!) raketten die je zo kunt reloaden. Dus locken, 1 raket afschieten om flares te triggeren en voordat de attack chopper ergens achter kan duiken schiet je de overige raketten = BOEM.

Je kan er mee op land, op water. Op het land schiet je zo ongeveer elk voertuig in seconden af, behalve de tank, dat duurt wat langer maar ook dat win je als je niet direct zijn aandacht trekt. Op water schiet je ook gewoon jetski's met gemak kapot.
Tegen infantrie heb je wat minder damage, maar ook daar, een beetje mikken en je hebt het zo neer.

Mijn nieuwe favoriete voertuig :).
meller14 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:02:
Waar ik me erg aan stoor is dat de snipers kunnen spotten. (OKe daar erger ik me niet aan)

Maar kan in real life een RPG on Locken op een target?

Ik word constant neergeknald door rpg's nadat ik het lock on geluid hoor.
Er bestaat schijnbaar speciale munitie wat locken mogelijk maakt. Dat je geen waarschuwing krijg is volgens dice een bug, laten we dat in ieder geval hopen..

[ Voor 20% gewijzigd door wesleytjuh op 14-10-2013 20:05 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 16:25
TheBrut3 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:54:
In welke pot kan met met de scout heli spelen? Ik zie verschillende spelers die daar kills mee hebben.
Net als met AA trouwens... Mis ik iets?
AA kun je spelen in Oblitheration, Scout kan niet.

Btw morgen is de beta over dus geniet maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
meller14 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:03:
[...]

AA kun je spelen in Oblitheration, Scout kan niet.

Btw morgen is de beta over dus geniet maar
Toch heb ik echt eens met een scout heli gespeeld, geloof in een 32 personen conquest map.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Zie leaderboards, ze zitten er toch echt in.

http://battlelog.battlefi...icle-air-helicopter-scout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Weer wat van Mordor.
http://www.mordorhq.com/s...k-%80-4-99-and-discussion

Daar zijn dus de microtransacties. Alsof €60 voor de game en €50 voor Premium niet genoeg was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:34

iop

alleen in conquest, niet in large... die zijn dun gezaaid.

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

DanielWW2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:09:
Weer wat van Mordor.
http://www.mordorhq.com/s...k-%80-4-99-and-discussion

Daar zijn dus de microtransacties. Alsof €60 voor de game en €50 voor Premium niet genoeg was...
Overdrijven is een vak. Het spel is al vanaf 30 euro te halen, en voor bijv. bf3 had ik premium ook voor een fatsoenlijk bedrag gekocht. Daarnaast zijn die "microtransactions" ten eerste niet bevestigd, noch lijkt het mij sterk dat als het komt, dat het 15 euro gaat kosten. En als tweede: je hoeft het niet te kopen en zo game-breaking zijn die dingen niet.

Premium is puur voor de extra mappacks, dat je dat als een 'goedkopere' deal kunt krijgen. Je weet dat er expensions komen.. je hoeft het niet te spelen.

tl;dr: voor 30 euro kun je ook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Niemand die je verplicht het te kopen toch ?
Volgens mij kun je ze ook verdienen door een x aantal kills met een wapen te maken.
Als je gewoon alles kunt unlocken heb ik er wel vrede mee.
Kijk je moet toch wat idioten hebben om uit te lachen omdat ze voor 50 € aan battlepacks hebben gekocht :+
Want volgens mij zit er in een battlepack

1. Bronze - Cosmetic + random accessory,
2. Silver - Cosmetic + random accesory,
3. Gold - Cosmetic + random accessory, Above three battle packs are earned through rank ups/
4. Attachment battle packs - Gives attachments to specific gun, earned by getting kills with specific guns. So instead of getting X kills to get Y attachment, now you earn it through this battle packs, which adds variety to the game play.

[ Voor 71% gewijzigd door beuker19 op 14-10-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 23:31
wesleytjuh schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:03:
De AA vind je in obliteration. En dat ding is... ik zeg het niet vaak, en niet graag... Overpowered. Enorm :D. Net op mijn gemakje 18 kills ermee waaronder heli's, tanks, infantrie, toen was ik het beu en ben ik naar 1 van de objectives gereden om daar vrij snel opgeblazen te worden.

Attack chopper is 2 seconden met AA gun en hij verliest controle en crasht. 3 seconden en hij is stuk.
Transport is ook zo neer, duurt iets langer met AA gun.

Komt het leukste, je hebt 4(!!!) anti air raketten + 4(!!!) raketten die je zo kunt reloaden. Dus locken, 1 raket afschieten om flares te triggeren en voordat de attack chopper ergens achter kan duiken schiet je de overige raketten = BOEM.

Je kan er mee op land, op water. Op het land schiet je zo ongeveer elk voertuig in seconden af, behalve de tank, dat duurt wat langer maar ook dat win je als je niet direct zijn aandacht trekt. Op water schiet je ook gewoon jetski's met gemak kapot.
Tegen infantrie heb je wat minder damage, maar ook daar, een beetje mikken en je hebt het zo neer.

Mijn nieuwe favoriete voertuig :).

[...]

Er bestaat schijnbaar speciale munitie wat locken mogelijk maakt. Dat je geen waarschuwing krijg is volgens dice een bug, laten we dat in ieder geval hopen..
Dit noem ik saaie gameplay

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 13:53
Ben normaal geen fan van Domination omdat het gewoon 1 grote bende vaak is maar dit potje was erg spannend.

We stonden 20-70 achter en dit werd de eindstand... :).
http://battlelog.battlefi...10951045996288/312115224/

(Separate leaderboard please :))
Mijn SPM is ook de reden waarom de leaderboards echt per modus moeten zijn. Dit haal je namelijk nooit in Conquest.

[ Voor 43% gewijzigd door Trixh op 14-10-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Zeker weten, normaal ben ik degene die constant met de bom loopt ;). Maar stap maar eens in dat ding, dat ding is momenteel echt overpowered _/-\o_ . Je kan als je dat ding een beetje goed gebruikt het verschil tussen winnen en verliezen maken in obliteration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
beuker19 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:16:
Niemand die je verplicht het te kopen toch ?
Volgens mij kun je ze ook verdienen door een x aantal kills met een wapen te maken.
Als je gewoon alles kunt unlocken heb ik er wel vrede mee.
Kijk je moet toch wat idioten hebben om uit te lachen omdat ze voor 50 € aan battlepacks hebben gekocht :+
Want volgens mij zit er in een battlepack

1. Bronze - Cosmetic + random accessory,
2. Silver - Cosmetic + random accesory,
3. Gold - Cosmetic + random accessory, Above three battle packs are earned through rank ups/
4. Attachment battle packs - Gives attachments to specific gun, earned by getting kills with specific guns. So instead of getting X kills to get Y attachment, now you earn it through this battle packs, which adds variety to the game play.
Klinkt misschien raar maar als ik een game koop dat verwacht ik ook daadwerkelijk de hele game voor mijn geld. DLC is een ding, dan ook nog eens microtransacties introduceren omdat het waarschijnlijk voor eeuwig haat duren om je game ten volle te kunnen spelen gaat mij toch even te ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
wesleytjuh schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:03:
Gevonden en 2 potjes gespeeld ermee, wat een leuk ding haha... En ja, hij is opzich wel OP. Locken op een tank is me alleen niet gelukt met de standaard raketten die erbij zitten.

Het duurt trouwens wel héél lang voor die weer spawnt. Het 1e potje is die niet kapot gegaan, het 2e potje wel en tijdens het wachten op een nieuwe werd ik gekickt. De andere voertuigen spawnen veel meer, helaas.

[ Voor 15% gewijzigd door TheBrut3 op 14-10-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Locken op een tank gaat inderdaad niet, enkel anti air. Op het land gebruik je gewoon de main gun, die werkt eigenlijk tegen alles prima. Klopt spawn is heeeeeel lang, maar hij gaat ook vrij moeilijk stuk (minimaal 3 RPG's nodig, of een paar goed gemikte). Volgens mij is de spawn net zo lang als de attack chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:27:
[...]

Meestal worden ze begraven wat denk ik lastig gaat worden voor DICE in verband met balancering/totale f*ck ups met ground deformation...
Dus gewoon "Japan" stijl. Begraven van mijnen, NOT HONRABRU. :+

* DaniëlWW2 is niet bepaalt onder de indruk van Japans zijn militaire kwaliteiten en dan met name tactieken ten tijde van WW2. :Y)
/offtopic

Is in 3de persoon schrijven een nieuwe trend tegenwoordig? Ik zie dat redelijk veel hier en ik weet niet wat ik ervan moet denken. Het lijkt me alsof je vast zit in de puberteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
:D

Niet zo zeer... De [me] tag is vooral iets van 2005. Dus hoogstens hip tijdens jouw puberteit. ;) Maar hip was toen nog vet of lauw, maar niet kek of waus.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Tegenwoordig hoor je er toch vooral bij als je een [DD]-tag hebt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voutloos schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:02:
:D

Niet zo zeer... De [me] tag is vooral iets van 2005. Dus hoogstens hip tijdens jouw puberteit. ;) Maar hip was toen nog vet of lauw, maar niet kek of waus.
Ik zou het echt niet weten en ik vroeg het me gewoon af. In mijn vriendenkring heb ik nog nooit iemand over zichzelf in de 3de persoon horen praten.

Achja het zal ik wel zijn, ik vind "me dunkt" ook maar raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
DanielWW2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:35:
[...]

Klinkt misschien raar maar als ik een game koop dat verwacht ik ook daadwerkelijk de hele game voor mijn geld. DLC is een ding, dan ook nog eens microtransacties introduceren omdat het waarschijnlijk voor eeuwig haat duren om je game ten volle te kunnen spelen gaat mij toch even te ver...
Wat krijg jij niet voor je geld dan ?
Jij beweert dus eigenlijk dat je in BF3 heel wat gemist hebt omdat jij maar voor 40 wapens alle unlocks hebt.
En jij hebt er dus echt een probleem mee dat jij nu de groene laser op je Ak12 ook een via battlepack (á 5€ ) kunt winnen/unlocken ipv. er 50 kills mee te maken.
Nou ik lach er om want je moet wel heel zielig zijn om battlepacks te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Er zijn ook mensen die "iets" minder naar de centen kijken.
Ik verklaar mensen die een Bugatti kopen ook voor gek, maar overal zijn gekken voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Meh. Ik vind die battlepacks zo erg nog niet, zolang je alles maar kan verdienen door gewoon te spelen.. dan heb je binnen 200 uur nog eens een leuk elementje van een nieuwe battlepack. :D

Hopelijk gaan ze ook nog die emblem editor verbeteren, wat meer layers (desnoods premium only) en veel meer symbolen die je kan gebruiken.

Dit is nu m'n emblem, lol (cookie ziet er beter uit als het kleiner is & ingame)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h5UKsSlNZjE4IdXTwLqvsT4D/full.png

[ Voor 73% gewijzigd door SmokingCrop op 14-10-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Werd laatst gekilled door iemand met het ikea logo...vind het wel leuk om te zien hoe creatief mensen zijn en uit de beperkte mogelijkheden toch een mooi/grappig logo te maken. Misschien was het beter geweest als je gewoon een bitmap/jpg/png kan uploaden. Hoeven ze er ook geen editor voor te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:07

codex

Geen OpenAI agent :)

Dat moeten ze gewoon uitbreiden, in BO2 heb ik een paar plaatjes van emblemen gezien. Hier staan een paar mooie voorbeelden: http://www.wewanaplay.com...best-black-ops-2-emblems/

Het is een kwestie van meer vormen toevoegen en vindingrijkheid van spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:55
Poeh. Soms zit je toch in een mega noobteam. Snipers die niet snappen dat ze vehicles in moeten locken zodat je ze als engineer makkelijk uit kunt schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuker schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:14:
Poeh. Soms zit je toch in een mega noobteam. Snipers die niet snappen dat ze vehicles in moeten locken zodat je ze als engineer makkelijk uit kunt schakelen.
Niet iedereen loopt rond met een PLD, ikzelf gebruik de motionballs ook veel liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:35:
[...]
Je krijgt gewoon alles heh. Die battlepacks zijn enkel unlocks die je anders vrij moet spelen, net als de shortcuts in BF3. Dus je krijgt niet minder dan een ander als je ze niet koopt, je moet het alleen even zelf vrijspelen maar dat is natuurlijk een sinecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:43:
[...]

Je krijgt gewoon alles heh. Die battlepacks zijn enkel unlocks die je anders vrij moet spelen, net als de shortcuts in BF3. Dus je krijgt niet minder dan een ander als je ze niet koopt, je moet het alleen even zelf vrijspelen maar dat is natuurlijk een sinecure.
Is dat wel zo? In de beta heb je ook dingen als de flash hider voor assault rifles die je alleen uit een battlepack kan halen (en dan ook weer specifiek voor elke AR apart). Of wordt dat in retail weer anders?

O wacht je bedoelt zeker het unlocken van de packs zelf. :)

Maar dan nog moet je flink bidden tot RNGesus om de dingen te krijgen die je wilt.

[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 14-10-2013 23:53 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Tactical waiting unit :+

[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 15-10-2013 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Stabby Stabby in the face :D

Heb sinds de BF4 Beta Launch al verschillende nieuwe subscriptions op YouTube, join the club ShoSho :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
TheBrut3 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:19:
Tegenwoordig hoor je er toch vooral bij als je een [DD]-tag hebt? O-)
Je bedoelt denk ik [DegC], een groep ex-[DD]-ers ;)

Ik vond de beta wel geinig maar had niet de drang om door te blijven spelen, heb totaal 4 uurtjes gespeeld denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik weet niet, vond het juist leuker na een tijdje gespeeld te hebben, vooral omdat er in het begin veel last was van crashende servers en vooral omdat je er even aan moest wennen. Al bij al een geslaagde beta toch, met de gebruikelijke bugjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
Iron sights met 14x zoom op een sniper was een leuke though :+ je wilt niet weten hoevaak ik gister voor hacker ben uitgemaakt ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een topic-report aanmaken is een stuk handiger en heeft waarschijnlijk meer effect

Zelfde geld trouwens voor het kopen van Battlepacks. Wat boeit dat nu weer? Wil je het niet kopen dan doe je dat niet, die items unlock je snel genoeg. En wie het wel wilt kopen doet dat wel, toch ook geen issue? Waarom moeten die mensen nu zielig zijn?
Pay2Win is in dit geval niet van toepassing aangezien het amper impact heeft op de normale gameplay en het absoluut niet lastig is die items op een normale manier te verkrijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door Gropah op 15-10-2013 16:57 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:00:
Zelfde geld trouwens voor het kopen van Battlepacks. Wat boeit dat nu weer? Wil je het niet kopen dan doe je dat niet, die items unlock je snel genoeg. En wie het wel wilt kopen doet dat wel, toch ook geen issue? Waarom moeten die mensen nu zielig zijn?
Pay2Win is in dit geval niet van toepassing aangezien het amper impact heeft op de normale gameplay en het absoluut niet lastig is die items op een normale manier te verkrijgen.
Zijn de items uit battlepacks dan ook nog op andere manieren unlockbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheK1ng schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:15:
[...]

Zijn de items uit battlepacks dan ook nog op andere manieren unlockbaar?
Niet via directe wapenprogressie maar wel door zelf Battlepacks te winnen tijdens het levelen. Daarnaast zijn het, voor zover ik heb gezien, non essentiële items zoals cammo's en attachments zonder direct nut omdat er genoeg alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 11:14
Voor degene die hun emblem willen exporteren:
http://www.reddit.com/r/b...blems_the_most_effective/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:27:
[...]

Niet via directe wapenprogressie maar wel door zelf Battlepacks te winnen tijdens het levelen. Daarnaast zijn het, voor zover ik heb gezien, non essentiële items zoals cammo's en attachments zonder direct nut omdat er genoeg alternatieven zijn.
Je krijgt ze wel via wapenprogressie maar op een andere manier,
In bf3 kreeg je per X aantal kills (vaak per 10) een attachments.
Nu in bf4 krijg je per X aantal kills (zeg maar 50 ) een battlepack voor dat specifieke wapen omdat er nu te veel attachments zijn.

Hier de bron waar er op gereageerd door https://twitter.com/Demize99

http://www.reddit.com/r/b...ttlepacks_seems_like_you/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zie ik helemaal geen reden om je druk te maken over Battlepacks wel of niet kopen.

En for the love of god, please stfu over kosten van console versus pc. Daar komende we afgelopen 10 jaar al niet uit, waarom zouden we daar nu wel uitkomen? Dit is toch een pc topic, vergeet die consoles lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 12:29
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:28:
Dan zie ik helemaal geen reden om je druk te maken over Battlepacks wel of niet kopen.
EA kennende, eerst zien dan geloven. Over 2-3 weken weten we hoe het echt in elkaar steekt.

Een topic-report aanmaken is een stuk handiger en heeft waarschijnlijk meer effect

[ Voor 39% gewijzigd door Gropah op 15-10-2013 16:57 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Pagina: 1 ... 86 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.