De AA vind je in obliteration. En dat ding is... ik zeg het niet vaak, en niet graag... Overpowered. Enorm

. Net op mijn gemakje 18 kills ermee waaronder heli's, tanks, infantrie, toen was ik het beu en ben ik naar 1 van de objectives gereden om daar vrij snel opgeblazen te worden.
Attack chopper is 2 seconden met AA gun en hij verliest controle en crasht. 3 seconden en hij is stuk.
Transport is ook zo neer, duurt iets langer met AA gun.
Komt het leukste, je hebt 4(!!!) anti air raketten + 4(!!!) raketten die je zo kunt reloaden. Dus locken, 1 raket afschieten om flares te triggeren en voordat de attack chopper ergens achter kan duiken schiet je de overige raketten = BOEM.
Je kan er mee op land, op water. Op het land schiet je zo ongeveer elk voertuig in seconden af, behalve de tank, dat duurt wat langer maar ook dat win je als je niet direct zijn aandacht trekt. Op water schiet je ook gewoon jetski's met gemak kapot.
Tegen infantrie heb je wat minder damage, maar ook daar, een beetje mikken en je hebt het zo neer.
Mijn nieuwe favoriete voertuig

.
meller14 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:02:
Waar ik me erg aan stoor is dat de snipers kunnen spotten. (OKe daar erger ik me niet aan)
Maar kan in real life een RPG on Locken op een target?
Ik word constant neergeknald door rpg's nadat ik het lock on geluid hoor.
Er bestaat schijnbaar speciale munitie wat locken mogelijk maakt. Dat je geen waarschuwing krijg is volgens dice een bug, laten we dat in ieder geval hopen..
[
Voor 20% gewijzigd door
wesleytjuh op 14-10-2013 20:05
]