if (!coffee) {
Work = false; }

Haha nice. En hij heeft nog wel meer grappige video's... Subbed!JimDB schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:18:
Dankzij de nieuwe spectating mode kunnen nu ook de reeds bekende CoD trolls in Battlefield gedaan worden![]()
[video]
Moest er ooit eens van komen
Verwijderd
Alles loopt nu lekker vlot, jammer dat ik het vandaag pas gedaan heb want binnen 2 dagen stopt de beta.
Moraal van het verhaal?
Upgraden naar overkill hardware én Windows 8 is overbodig mits je de laatste drivers geinstalleerd hebt.
Helaas is er maar een fractie die dat beseft en nu lekker veel geld zal verspillen om BF4 vlot te kunnen spelen..
Maar soit, voor de economie is het wel positief en daar kan je moeilijk iets tegenop hebben.
Mijn 7870 is lichtjes overgeclockt naar 1100mhz en ja hoor ik draai het 'unsupported' Windows 7.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2013 14:33 ]
Als ik binnen de 2 seconden ga liggen na een granaat gegooid te hebben bugged het vaak bij mij en gooit ie de granaat tegen een onzichtbare muur, waardoor ik dus al een aantal keer "KILLED IN ACTION' gekregen hebkevz schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:31:
Valt me op dat ik nonstop doodga als ik een handgranaat vanuit een bouwkeet gooi, zelfs als ik de animatie zie dat mijn nade 20 meter ver weg neer valt, ga ik spontaan dood. 'bad luck' situatie

Zeker doen, 1 van de betere Battlefield Trolls en Lols videos en Gameplay makerAsgaro schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:16:
[...]
Haha nice. En hij heeft nog wel meer grappige video's... Subbed!
Interessant aangezien die notes toch echt iets anders zeggen.Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:29:
Enkele dagen geleden is er een nieuwe update uitgekomen voor AMD videokaarten; amd_catalyst_13.11_betav1, sinds deze update draait BF4 eindelijk soepel op 60fps vsyced, 1080p & ultra met enkel 2xAA. Lightning & explosive effects heb ik op high gezet zodat je niet tijdens het heetst van de actie framedrops krijgt tussen 30-40.
Alles loopt nu lekker vlot, jammer dat ik het vandaag pas gedaan heb want binnen 2 dagen stopt de beta.
Moraal van het verhaal?
Upgraden naar overkill hardware én Windows 8 is overbodig mits je de laatste drivers geinstalleerd hebt.
Helaas is er maar een fractie die dat beseft en nu lekker veel geld zal verspillen om BF4 vlot te kunnen spelen..
Maar soit, voor de economie is het wel positief en daar kan je moeilijk iets tegenop hebben.
Mijn 7870 is lichtjes overgeclockt naar 1100mhz en ja hoor ik draai het 'unsupported' Windows 7.
--
Feature Highlights of The AMD Catalyst 13.11 Beta Driver for Windows
Includes support for the new products:
AMD Radeon™ R9 280X
AMD Radeon R9 270X
AMD Radeon R7 260X
AMD Radeon R7 250
AMD Radeon R7 240
Performance improvements for the AMD Radeon HD 7000 Series in the following games:
Total War™: Rome 2 - improves performance up to 10%
Splinter Cell® Blacklist™ - improves performance up to 7% on single GPU and AMD CrossFire™ configurations
The Elder Scrolls V: Skyrim® - improves performance up to 9%
--
Dus ik zeg placebo effect.
Ze zijn wel degelijk ook aanbevolen voor de BF4 Beta, zie https://twitter.com/Catal...status/387664130506645504Trixh schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:35:
[...]
Interessant aangezien die notes toch echt iets anders zeggen.
--
AMD Radeon™ R9 280X
AMD Radeon R9 270X
AMD Radeon R7 260X
AMD Radeon R7 250
AMD Radeon R7 240
Performance improvements for the AMD Radeon HD 7000 Series in the following games:
Splinter Cell® Blacklist™ - improves performance up to 7% on single GPU and AMD CrossFire™ configurations
--
Khad ze al tijdje geleden gedownload maar wachtte op nog meer positieve ervaringen. Nu ga ik ze ook maar is installeren, ook al werkt de game ook hier al vloeiend genoeg op Windows 7.
Zit te denken om te upgraden naar win8, al loopt het nu onder win7 ook wel goed.
Ja wij van WC-eend raden dat ook aanAsgaro schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:52:
[...]
Ze zijn wel degelijk ook aanbevolen voor de BF4 Beta, zie https://twitter.com/Catal...status/387664130506645504
Khad ze al tijdje geleden gedownload maar wachtte op nog meer positieve ervaringen. Nu ga ik ze ook maar is installeren, ook al werkt de game ook hier al vloeiend genoeg op Windows 7.
[ Voor 10% gewijzigd door Trixh op 13-10-2013 15:04 ]
Ik heb het maar heel even getest, aangezien ik toch al bezig was met een dual boot met windows 8. Ik moet zeggen dat Windows 8 direct al een stuk smoother aan voelde (ook sinds de laatste patch).DJH schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:55:
Is na de laatste patch de performance onder Windows 8 tov Windows 7 nog steeds beter? (Nvidia)
Zit te denken om te upgraden naar win8, al loopt het nu onder win7 ook wel goed.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Op mijn laptop met een AMD radeon is de GPU usage van 70% naar gewoon 99 gesprongen in ieder geval met deze drivers. Oftewel meteen speelbaar op fullHD. Hopelijk valt er nog een hoop performance winst te halen in vergelijking met BF3 die er toch ergens wel mooier uitzien op sommige maps en dan ook nog eens 20fps meer scoort.Trixh schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:35:
[...]
Interessant aangezien die notes toch echt iets anders zeggen.
--
AMD Radeon™ R9 280X
AMD Radeon R9 270X
AMD Radeon R7 260X
AMD Radeon R7 250
AMD Radeon R7 240
--
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik kijk uit naar de episode waar de 'real gameplay' de roof w00kie squad is.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik een FPS increase waarneem maar ik merk wel dat mijn FPS stabieler is dan voorheen.Trixh schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:56:
[...]
Ja wij van WC-eend raden dat ook aan(Denk je nou echt dat ze zullen zeggen het het een no-go driver is). Maar ben zeer benieuwd naar je bevindingen.
Ja die dingen doen echt 0.1 punt schade ofzo....beuker19 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:36:
De huidige guns op de Transport heli en de attack boats
[afbeelding]
En een Frag movie van Threatty
[video]
Maak ze 2/3e van hoe ze in BF3 waren en ik ben blij
Nou, inderdaadbeuker19 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:36:
De huidige guns op de Transport heli en de attack boats
[afbeelding]
En een Frag movie van Threatty
[video]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

[ Voor 56% gewijzigd door dave1972 op 13-10-2013 19:51 ]
Samsung Flip 7
Verwijderd
Het is een beta. Als je niet tegen errors kan, wacht dan tot een aantal maanden into release?dave1972 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:48:
Die klote errors van battlefield wor ik helemaal daap van !! tsjonge jonge
Naaah kan er wel tegen, vind het een super spel maar soms....aaagggrrrrrVerwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:51:
[...]
Het is een beta. Als je niet tegen errors kan, wacht dan tot een aantal maanden into release?
Samsung Flip 7
---RAWE CEEK!!!---
Is metro niet van zichzelf al erg kut? Ik vind het niet erg Battlefield-waardig.whatupdoc schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:19:
lol metro gaat zo kut worden met die 1 shot rpg's
Sommige mensen moeten echt ge-permabanned van het internet worden.
---RAWE CEEK!!!---
NoFearCreations schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:34:
Net de grootste retard ooit. Spawn bij een sqaudmate in de attack chopper tijdens obliteration, nog 1 bom te gaan. Vliegt naar het gebouw achter C, bom is niet eens in de buurt, crasht de chopper, en gaat daar liggen snipen.
Sommige mensen moeten echt ge-permabanned van het internet worden.
Hogere rate of fire, maar wel minder accuraat. Meer side-to-side recoil terwijl de AK5C meer een lazerbeam is zoals de AK12/SCAR-H, waardoor de AK5C wat beter is voor langere afstanden.Zeara schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:27:
Net voor het eerst met de ACW-R gespeeld. Ligt het aan mij of is dat ding behoorlijk veel krachtiger dan die andere carbine?
/edit
Vergeet de XM25, weet alleen niet of je die van het begin krijgt of eerst moet vrijspelen...
[ Voor 26% gewijzigd door Accident op 13-10-2013 21:37 ]
Hmmm, dat verklaar het wel ja.Gundogan schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:36:
[...]
Hogere rate of fire, maar wel minder accuraat. Meer side-to-side recoil terwijl de AK5C meer een lazerbeam is zoals de AK12/SCAR-H, waardoor de AK5C wat beter is voor langere afstanden.
Op langere afstand leek ie niet zo accuraat vergeleken met de AK5C. Maar close range was ik bijna onverslaanbaar, vergeleken met de AK5C
http://battlelog.battlefi...63035712317632/860147795/
Overigens, mensen die vinden dat tanks te zwak zijn => Gaat uzelf schamen in een hoekje.
En ook de miniguns vallen best mee, als dat 2-shot machines worden begint ook iedereen te janken.
En ook de RPG's vind ik wel meevallen, het is logisch dat ze veel schade doen op een heli en dat locken moet er in blijven.
Ik oordeel nog niet over de voertuigen want we hebben amper unlocks gezien.TheBrut3 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:55:
Normaal tank ik niet zoveel, maar I lofthe Lav!
Overigens, mensen die vinden dat tanks te zwak zijn => Gaat uzelf schamen in een hoekje.
En ook de miniguns vallen best mee, als dat 2-shot machines worden begint ook iedereen te janken.
En ook de RPG's vind ik wel meevallen, het is logisch dat ze veel schade doen op een heli en dat locken moet er in blijven.
Het enigste wat ik wel vind is dat het raar is als je bij een tank in de achterkant geschoten word jij je koepel ook bijna niet meer kan bewegen en je kan niet achter je kan schieten.
En je kan slecht achter je schieten omdat je gunt niet lager kan aan de achter kant.
Kan je ook normaal dicussieren? Want zo'n argument slaat nergens op, zeg dan gewoon niks.TheBrut3 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:55:
Normaal tank ik niet zoveel, maar I lof the Lav!
Miniguns doen minder damage dan elk ander wapen en zijn volstrekt nutteloos door de veel te hoge spread. RPG's zijn in sommige situaties te sterk doordat ze en kunnen locken en een heli in een klap kunnen vernietigen. Tevens een RPG in de achterkant van een tank en die tank is ten dode opgeschreven. Een enkele RPG zou niet zoveel gevolg mogen hebben. Tanks mogen best wat meer domineren. Om dat te balanceren liever wat minder tanks want nu zijn het er wel heel veel op zo'n kleine map.En ook de miniguns vallen best mee, als dat 2-shot machines worden begint ook iedereen te janken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hoe denk jij dat een koepel normaal roteert? Met de hand?beuker19 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:01:
[...]
Ik oordeel nog niet over de voertuigen want we hebben amper unlocks gezien.
Het enigste wat ik wel vind is dat het raar is als je bij een tank in de achterkant geschoten word jij je koepel ook bijna niet meer kan bewegen en je kan niet achter je kan schieten.
En je kan slecht achter je schieten omdat je gunt niet lager kan aan de achter kant.
Het heeft te maken met elektriciteit en een motor die dit opwekt.

Als een tank een schot in de motor krijgt en niet meteen in de fik vliegt dan is die motor alsnog kapot en dan krijgt de elektrische bedrading een enorme tik of de tank vliegt na een paar seconden alsnog in de fik. Dat gaat dus niet meer werken, zelfs met de backup accu's.
Dan de koepel. Welke volslagen idioot gaat nou met de achterkant van een tank naar de vijand schieten? De Soviet/Russische tanks en de Chinese tanks zijn belachelijk krap van binnen om zo laag mogelijk te zjin. Depressie van het kanon is wel het laatste wat z'n tank kan. Wees blij dat er kanon depressie aan de voorkant is.
Ondertussen gingen de Amerikanen echt full retard toen ze de Abams met een gigantische gasturbine motor uitrusten. Dat ding heeft echt belachelijke hoeveelheden brandstof nodig en dus een gigantische brandstof tank. Het resultaat is dus dat de motor hoger moest in het voertuig en dus steekt de motor uit. Dan is het ding ook nog eens een gigantische schietschijf voor alles dat op hitte werkt en veel duurder in gebruik en onderhoud dan een normale dieselmotor maar dat is een ander verhaal.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DanielWW2 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:18:
[...]
Ondertussen gingen de Amerikanen echt full retard toen ze de Abams met een gigantische gasturbine motor uitrusten. Dat ding heeft echt belachelijke hoeveelheden brandstof nodig en dus een gigantische brandstof tank. Het resultaat is dus dat de motor hoger moest in het voertuig en dus steekt de motor uit. Dan is het ding ook nog eens een gigantische schietschijf voor alles dat op hitte werkt en veel duurder in gebruik en onderhoud dan een normale dieselmotor maar dat is een ander verhaal.

---RAWE CEEK!!!---
Het is altijd al een kwestie geweest van zorgen dat je niet van achteren geraakt word, daar heb je ook een secondary gunner voor die je flanken in de gaten kan houden.
Een tank bestuurder die zich van achteren laat raken is gewoon niet slim bezig.
[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 13-10-2013 22:41 ]
En wat is je punt nu? Want een wikipedia verhaaltje ophangen kan iedereen, echter wat is de relatie met de game? Bedoel je dat het in een game exact moet werken zoals in real life?DanielWW2 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:18:
Hoe denk jij dat een koepel normaal roteert? Met de hand?![]()
Het heeft te maken met elektriciteit en een motor die dit opwekt.![]()
Als een tank een schot in de motor krijgt en niet meteen in de fik vliegt dan is die motor alsnog kapot en dan krijgt de elektrische bedrading een enorme tik of de tank vliegt na een paar seconden alsnog in de fik. Dat gaat dus niet meer werken, zelfs met de backup accu's.
Dan de koepel. Welke volslagen idioot gaat nou met de achterkant van een tank naar de vijand schieten? De Soviet/Russische tanks en de Chinese tanks zijn belachelijk krap van binnen om zo laag mogelijk te zjin. Depressie van het kanon is wel het laatste wat z'n tank kan. Wees blij dat er kanon depressie aan de voorkant is.![]()
De gemiddelde map van Battlefield is geen frontline maar is min of meer een chaos. Je kan nooit garanderen dat vijanden niet achter je zitten. Waarom zou een enkele engineer achter je met een enkele raket direct je hele tank uit kunnen schakelen?unfor schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:40:
Sowiezo zorgt een fatsoenlijke tank bestuurder er altijd voor dat hij schuin staat tegenover een tegenstander, zodat hij zoveel mogelijk de damage reduceert. (explosieven van een rechte hoek doen meer damage dan een schuine)
Het is altijd al een kwestie geweest van zorgen dat je niet van achteren geraakt word, daar heb je ook een secondary gunner voor die je flanken in de gaten kan houden.
Die DMR's zijn echt waardeloos. Op elke afstand leg je het af tegen een ander wapen omdat je gewoon veel minder DPS kan afgeven. Schiet je te snel achter elkaar stort de nauwkeurigheid in maar schiet je weer rustig ligt je DPS te laat. Goed gedaan DICE, hele groep wapens compleet nutteloos gemaakt. Zelfs hip-fire werkt voor geen meter. Ik snap niet voor welke situaties dat wapen bedoelt is. Zeker als er straks scopes op assault rifles komen, dan wordt het pas echt erg op lange afstanden.
[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 13-10-2013 22:42 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zoals ik al zeg, je dient een mg gunner te hebben die je flanken in de gaten houd.Tsurany schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:40:
[...]
De gemiddelde map van Battlefield is geen frontline maar is min of meer een chaos. Je kan nooit garanderen dat vijanden niet achter je zitten. Waarom zou een enkele engineer achter je met een enkele raket direct je hele tank uit kunnen schakelen?
Ik hoor mensen janken dat die mg niet genoeg damage doet, ik heb er geen enkele moeite mee.
Waarom DMR's (of een niet-Assault class wapen eigenlijk) gebruiken in de beta als je carbines hebt.Tsurany schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:40:
Die DMR's zijn echt waardeloos. Op elke afstand leg je het af tegen een ander wapen omdat je gewoon veel minder DPS kan afgeven. Schiet je te snel achter elkaar stort de nauwkeurigheid in maar schiet je weer rustig ligt je DPS te laat. Goed gedaan DICE, hele groep wapens compleet nutteloos gemaakt. Zelfs hip-fire werkt voor geen meter. Ik snap niet voor welke situaties dat wapen bedoelt is. Zeker als er straks scopes op assault rifles komen, dan wordt het pas echt erg op lange afstanden.
Slugs zijn nu ook een beetje vreemd touwens. Bij meerdere schoten achter elkaar moet je iets naar beneden mikken omdat het weapenmodel te traag omhoog komt na elk schot. Als je een laser erop zet zie je het goed: de laser blijft keurig waar je slug komt, maar het weaponmodel hangt er een beetje onder. Dit was in BF3 toch niet zo volgens mij.
Het is wel jammer dat mensen die een andere mening hebben direct "janken". Dat maakt discussie eigenlijk zinloos nietwaar? Want elk tegenargument zou van mij direct een jankerd maken en dus ondergeschikt aan jouw mening.unfor schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:45:
[...]
Zoals ik al zeg, je dient een mg gunner te hebben die je flanken in de gaten houd.
Ik hoor mensen janken dat die mg niet genoeg damage doet, ik heb er geen enkele moeite mee.
Naar mijn ervaring is die gun redelijk maar is er een te sterke afhankelijkheid van een gunner. We weten allemaal dat in publieke matches de meeste gunners matig tot slecht zijn. Balancing zou ook moeten werken wanneer spelers niet via VOIP met elkaar samenwerken.
Omdat die wapens in BF3 leuk waren om te gebruiken en op z'n minst mee konden komen met de rest van de wapens. Hier lijkt dat niet zo te zijn helaas.Gundogan schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:46:
Waarom DMR's (of een niet-Assault class wapen eigenlijk) gebruiken in de beta als je carbines hebt.
[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 13-10-2013 22:48 ]
Ik ben maar een gemiddelde speler, en heb er geen problemen mee.Tsurany schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:47:
[...]
Het is wel jammer dat mensen die een andere mening hebben direct "janken". Dat maakt discussie eigenlijk zinloos nietwaar? Want elk tegenargument zou van mij direct een jankerd maken en dus ondergeschikt aan jouw mening.
Naar mijn ervaring is die gun redelijk maar is er een te sterke afhankelijkheid van een gunner. We weten allemaal dat in publieke matches de meeste gunners matig tot slecht zijn. Balancing zou ook moeten werken wanneer spelers niet via VOIP met elkaar samenwerken.
Daarom: Degene die de tank MG te zwak vind is gewoon een jankende beginner IMO.
Leuk dat je met random pub spelers in een tank gaat zitten, maar dat is in alle battlefields een gedoemd recept.
Zelfde als met randoms in een heli spelen, gedoemd om te falen.
[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 13-10-2013 22:51 ]
Ik vind DMR's ook leuk om te gebruiken, maar in BF4 lijkt het gat tussen assault rifles en carbines en de rest wel erg groot geworden. Één van de redenen waarom ik er sterk over denk om BF4 niet te kopen.Tsurany schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:47:
Omdat die wapens in BF3 leuk waren om te gebruiken en op z'n minst mee konden komen met de rest van de wapens. Hier lijkt dat niet zo te zijn helaas.
Fijn te weten dat een discussie met jou onmogelijk is omdat je direct afdaalt qua niveau.unfor schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:49:
Ik ben maar een gemiddelde speler, en heb er geen problemen mee.
Daarom: Degene die de tank MG te zwak vind is gewoon een jankende beginner IMO.
En dat is waar 90% van de spelers terecht zal komen. En dat is waar balancing grotendeels op aangepast zou moeten worden.Leuk dat je met random pub spelers in een tank gaat zitten, maar dat is in alle battlefields een gedoemd recept.
Zelfde als met randoms in een heli spelen, gedoemd om te falen.
Tja, battlefield is een teamgame, het best gespeeld met je buddies.Tsurany schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:52:
[...]
Fijn te weten dat een discussie met jou onmogelijk is omdat je direct afdaalt qua niveau.
[...]
En dat is waar 90% van de spelers terecht zal komen. En dat is waar balancing grotendeels op aangepast zou moeten worden.
Je kunt moeilijk wapens gaan balanceren op het feit dat het overgrote deel van de randoms niks kan raken.
Hoewel... M16 BF3

http://media.tumblr.com/tumblr_mevuj6T5NH1r2cf0d.gifTsurany schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:09:
[...]
Kan je ook normaal dicussieren? Want zo'n argument slaat nergens op, zeg dan gewoon niks.

Maar op de huidige map is het bijna onmogelijk om niet achter een tank te komen.unfor schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:40:
Sowiezo zorgt een fatsoenlijke tank bestuurder er altijd voor dat hij schuin staat tegenover een tegenstander, zodat hij zoveel mogelijk de damage reduceert. (explosieven van een rechte hoek doen meer damage dan een schuine)
Een tank bestuurder die zich van achteren laat raken is gewoon niet slim bezig.
Je kunt als je van 1 van de hoge torens afspringt overal op de map landen dus je kunt ook niet een lijn verdedigen om dat niet te laten gebeuren.
En je kunt bijna overal onder de weg komen en dat maakt het nog moeilijker om je achterkant te verdedigen.
@daniel het gaat hier om een game en niet om hoe het echt werkt
[ Voor 20% gewijzigd door beuker19 op 13-10-2013 23:10 ]
Schijten?beuker19 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:57:
[...]
Maar op de huidige map is het bijna onmogelijk om achter een tank te
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Daar maak ik me niet zon zorgen over, de bugs nu present in de BETA wel.. Maarja ik koop het toch wel, er is toch geen betere shooter op dit momentGundogan schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:51:
[...]
Ik vind DMR's ook leuk om te gebruiken, maar in BF4 lijkt het gat tussen assault rifles en carbines en de rest wel erg groot geworden. Één van de redenen waarom ik er sterk over denk om BF4 niet te kopen.
Je speelt het inderdaad het beste met mensen die je kent. Echter dat betekent niet dat enkel op deze ervaring afgestemd dient te worden.unfor schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:56:
Tja, battlefield is een teamgame, het best gespeeld met je buddies.
Je kunt moeilijk wapens gaan balanceren op het feit dat het overgrote deel van de randoms niks kan raken.
Hoewel... M16 BF3
Neem bijvoorbeeld een RPG vol op de achterkant van de tank. In BF3 levert dat ook veel schade en een disable op maar je kan je tank nog wel draaien om de vijand uit te schakelen. In BF4 betekent een RPG vol op de achterkant dat je niet meer kan draaien. Dan moet je dus wel de tank verlaten omdat je niks kan doen tegen de tweede RPG.
In het eerste geval balanceer je niet op het ontbreken van bepaalde vaardigheden bij de massa maar zorg je er wel voor dat ook een tankbestuurder zonder gunner niet direct volledig kansloos is.
En naar mijn mening is het zeer vreemd dat een mounted gun zoals een minigun op een heli of boot of de heavy machine gun op een tank minder stabiel en nauwkeurig schiet dan een assault rifle. In BF3 vond ik dat die wapens aardig gebalanceerd waren. In BF4 heb ik het gevoel dat de handwapens een duidelijke buff hebben gekregen waardoor de rest achtergebleven voelt. Een soldaat met een geweer aan zijn schouder voelt aan als een stabieler vuurplatform dan een stilstaande tank van een paar ton gewicht.
Laat ik om te beginnen zeggen dat ik weet dat dit natuurlijk een montage is en hij vast zijn beste momenten eruit gepikt heeft maar dit is dus gewoon een erg goede speler. Maar daarnaast bewijst hij voor mij in ieder geval dat er hier inderdaad een aantal jankerds (sorry Tsu
En zo'n filmpje zegt natuurlijk weinig. Ik kan ook een BF3 filmpje maken waarin elke assault rifle volstrekt overpowered lijkt. Dat betekent niet dat de M16A3 niet alsnog een probleemgeval is en vergeleken met de andere wapens wel wat tweaks mag ontvangen. Dat betekent niet dat er geen punten zijn die beter gebalanced zouden moeten worden. Je moet juist kijken naar de gemiddelde speler, hoe zijn de wapens voor hem gebalanceerd en verhouden ze met elkaar tijdens de normale gameplay waar niet in geknipt is. Een spel goed gebalanceerd vinden omdat een goede speler met elk materiaal kan winnen is volstrekt irrelevant.
En wat dat betreft hebben ik en anderen aanmerkingen op de balance. Op basis van eigen ervaring met wapens en met voertuigen, niet op basis van een in elkaar gemonteerd filmpje. Wellicht moet je het spel zelf eens wat meer spelen om te oordelen en niet een Youtube filmpje gebruiken? Want, correct me if I am wrong, jouw ervaring gaat niet verder dan de AK-12, MX4 en een paar schoten met de RPG en je hebt praktisch geen voertuig aangeraakt.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Tenzij jij een manier weet hoe je een kanon van een tank door de tank zelf kan rammen dan ja. Het moet werken zoals in real life.Tsurany schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:40:
[...]
En wat is je punt nu? Want een wikipedia verhaaltje ophangen kan iedereen, echter wat is de relatie met de game? Bedoel je dat het in een game exact moet werken zoals in real life?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
2 camo's die ik niet kan gebruiken, 2x 50% xp boost, 1x flash hider voor ak12 wat dus niks is.
Oftewel in mijn "Gold" battlepack zat geen kut.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Niet getreurd, na de beta raak je die cr@p toch weer kwijt.rickyy schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 01:34:
Heb net ook m'n schijtemmer binnen gehaald:
2 camo's die ik niet kan gebruiken, 2x 50% xp boost, 1x flash hider voor ak12 wat dus niks is.
Oftewel in mijn "Gold" battlepack zat geen kut.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ach, in het echt zijn handguns ook best dodelijk hoorTsurany schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 23:03:
[...]
Je speelt het inderdaad het beste met mensen die je kent. Echter dat betekent niet dat enkel op deze ervaring afgestemd dient te worden.
Neem bijvoorbeeld een RPG vol op de achterkant van de tank. In BF3 levert dat ook veel schade en een disable op maar je kan je tank nog wel draaien om de vijand uit te schakelen. In BF4 betekent een RPG vol op de achterkant dat je niet meer kan draaien. Dan moet je dus wel de tank verlaten omdat je niks kan doen tegen de tweede RPG.
In het eerste geval balanceer je niet op het ontbreken van bepaalde vaardigheden bij de massa maar zorg je er wel voor dat ook een tankbestuurder zonder gunner niet direct volledig kansloos is.
En naar mijn mening is het zeer vreemd dat een mounted gun zoals een minigun op een heli of boot of de heavy machine gun op een tank minder stabiel en nauwkeurig schiet dan een assault rifle. In BF3 vond ik dat die wapens aardig gebalanceerd waren. In BF4 heb ik het gevoel dat de handwapens een duidelijke buff hebben gekregen waardoor de rest achtergebleven voelt. Een soldaat met een geweer aan zijn schouder voelt aan als een stabieler vuurplatform dan een stilstaande tank van een paar ton gewicht.
Dat maakt het tenminste logisch om je handgun te trekken als je magazijn leeg is. Een van de meest foute dingen die dit soort shooters heeft is namelijk 2 tegenstanders die rondjes op elkaar staan te rennen terwijl ze proberen hun wapen te herladen
Beter mikken. Deze 870 is makkelijker dan de bf3 variant. 300+ kills er mee.ReQuiem83 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 08:30:
Die 870 shotgun is een rot wapen. Ding heeft zo lage rate of fire dat je wel mensen wel in 1x moet killen. Helaas doet dat ding te weinig dmg daarvoor behalve als je headshot. Die andere shotgun is daarin tegen erg goed in domination.
Ben een beetje BF moe dus maar eens kijken bij de concurent
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
naast de MX4 een echte aanrader.
Het is jammer dat de tank maar 5 kogels heeft en dat deze HEEEEEEEL langzaam herlaad.
je bent als tank niet meer zo dominant als in BF3. misschien ook wel weer beter zoals maps als in Seine crossing look a likes of Grand bazaar LAV's. maar paar keer dood gegaan doordat je ik geen maingun meer had.
Vanavond de laatste dag om te kunnen spelen voor de werkende mensen (morgen om 12:00 sluit de beta)
en daarna is het wachten op de release.
ik hoop echt dat ze de ammo zowel in voertuigen als gewoon in je wapen verhogen.
potje Conquest domination ben je zo door je ammo heen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Vind dat juist erg goed nieuws. Nu mag een tank driver ook strategisch nadenken ipv een gebied in denderen en iedereen die daar rond lopen aan gort te schieten.Pykow schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:27:
AK 5C is een leuke wapen, op afstand wat minder maar vindt close tot midrange een mooie wapen.
Het is jammer dat de tank maar 5 kogels heeft en dat deze HEEEEEEEL langzaam herlaad.
je bent als tank niet meer zo dominant als in BF3. misschien ook wel weer beter zoals maps als in Seine crossing look a likes of Grand bazaar LAV's. maar paar keer dood gegaan doordat je ik geen maingun meer had.
Vanavond de laatste dag om te kunnen spelen voor de werkende mensen (morgen om 12:00 sluit de beta)
ik hoop echt dat ze de ammo zowel in voertuigen als gewoon in je wapen verhogen.
ps, in de key topic heb ik een reactie gevonden van iemand die BF4 plus premium heeft gevonden voor 75 euro. Hoor graag (daar) jullie reactie op.
Ik hoop het niet dat ze de ammo verhogen van welk voertuig dan ook.. Misschien ala BF2 dat support ook de voertuigen kan herladen. Vind het eigenlijk wel zo , dat de vliegtuigen alleen maar herladen kunnen op hun land plekPykow schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:27:
AK 5C is een leuke wapen, op afstand wat minder maar vindt close tot midrange een mooie wapen.
Maar hoe dan ook.. Voertuigen niet automatisch ammo geven !
Het reloaden hoeft inderdaad niet aangepast te worden, als je er eenmaal aan gewend bent valt het volgens mij wel mee. Het zorgt er wel voor dat een tank niet op een eindeloze rampage kan gaan omdat hij infinite ammo heeft en altijd maar kan blijven reloaden.
Ak12 en Acw-r Zijn superieur aan de AK 5c en de Mx4.Pykow schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:27:
Acw-r omdat hij een RoF heeft van 880 en met de Ak12 kill je mensen tot op 150 meter makkelijk.
En de tanks /Lav's zijn nu wel goed , gewoon tactisch spelen je ammo in de gaten houden en terug trekken wanneer nodig.
En als je vaak zonder ammo zit speel support en je zorgen zijn voorbij.
Eens. Zat gisteren samen met een squad engineer in "mijn" tank (random persoon) en we reden vooral tussen A en B rond. Je hebt genoeg rounds (6-7) om een of 2 tank af te maken en als je even echt leeg bent of teveel dmg hebt rij je gewoon weg, de tanks zijn snel genoeg en komt daarna terug met nieuwe ammo en 100% health. Veel tanks knallen ook met shells op mensen, misschien moeten die spelers ook leren om de MG te gebruiken, zit er niet voor niets op.RoyK schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:47:
[...]
Vind dat juist erg goed nieuws. Nu mag een tank driver ook strategisch nadenken ipv een gebied in denderen en iedereen die daar rond lopen aan gort te schieten.

Wat ik echt krom vind is dat tanks (en andere voertuigen) automatisch healen. Wat is dat nou weer voor bullshit? Dat mogen ze er van mij gelijk uithalen, maakt ook de engineer een stuk belangrijker.
De LAV is, volgens mij, overigens een stuk dodelijker dan de tank.
Of je kijkt gewoon op de ammo meter, het is maar een ideeTsurany schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:20:
Ze mogen wel de feedback van de tank sterk verbeteren. Betere indicatie dat je geraakt bent, dat je tank het aan het begeven is en dat je geen ammo hebt om af te schieten. Nu vraag je je af waarom de tank niet schiet. Dan krijg ik liever (audio)visueel feedback dat er nog geen shell beschikbaar is om af te vuren.
Het reloaden hoeft inderdaad niet aangepast te worden, als je er eenmaal aan gewend bent valt het volgens mij wel mee. Het zorgt er wel voor dat een tank niet op een eindeloze rampage kan gaan omdat hij infinite ammo heeft en altijd maar kan blijven reloaden.

Een iets tofs aan audio.. een bliepje of zo iets... of druk gepiep dat er iets aan de hand is.Phyxion schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:24:
[...]
Of je kijkt gewoon op de ammo meter, het is maar een idee
Tuurlijk niet, krijg je als INF toch ook niet. Audio waarschuwing dat je ammo op is, belachelijk.RoyK schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:26:
[...]
Een iets tofs aan audio.. een bliepje of zo iets... of druk gepiep dat er iets aan de hand is.
Gaan ze niet doen. Net als het automatisch healen van infantry. Het maakt het spel sneller en dat heeft de voorkeur tegenwoordig.TheBrut3 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:23:
Wat ik echt krom vind is dat tanks (en andere voertuigen) automatisch healen. Wat is dat nou weer voor bullshit? Dat mogen ze er van mij gelijk uithalen, maakt ook de engineer een stuk belangrijker.
De LAV vereist iets meer tacktiek, slim gebruik maken van de hoge snelheid en de raket. Dan werkt hij prima en kan hij makkelijk een tank uitschakelen. De tank is meer een bruut die vol op de vijand afstormt.De LAV is, volgens mij, overigens een stuk dodelijker dan de tank.
Dat is een zeer klein getal in een hoekje, die feedback zou veel opvallender mogen. Hetzelfde geld voor de status van je tank. Ja, je kan aan een balk zien dat je nog 20% over hebt maar verder merk je het eigenlijk nergens aan. In BF3 kreeg je toch behoorlijk wat warnings als je bijna defect was, dat werkt een stuk beter en brengt informatie een stuk duidelijker over. Het zorgt er voor dat je daadwerkelijk in spanning zit, veel meer dan een enkel getalletje. Zelfde geld voor ammo, een tank die via geluid laat merken dat hij niet kan afvuren geeft meer spanning dan een getal dat op 0 staat en een tank die helemaal niks doet.Phyxion schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:24:
Of je kijkt gewoon op de ammo meter, het is maar een idee
En reageer eens niet als een klein kind als je het ergens niet mee eens bent.
Nee, daar heb je automatisch reloaden. Maar een wapen afvuren wanneer de kogels op zijn geeft toch een bepaald geluid en dat werkt toch beter dan gewoon een getal. Juist omdat je als speler enkel wat icoontjes op je scherm hebt en niet daadwerkelijk in een tank zit waar je veel meer merkt wat er aan de hand is omdat je communicatie hebt met andere bestuurders.KillerAce_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:32:
Tuurlijk niet, krijg je als INF toch ook niet. Audio waarschuwing dat je ammo op is, belachelijk.
Audiovisuele feedback is belangrijk in een spel, een stuk belangrijker dan wat getallen in beeld.
[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 14-10-2013 10:35 ]
Irritante dingen zoals spotten
---RAWE CEEK!!!---
Je kunt je HUD aanpassen dat het wat groter in beeld komt.Tsurany schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:32:
Dat is een zeer klein getal in een hoekje, die feedback zou veel opvallender mogen. Hetzelfde geld voor de status van je tank. Ja, je kan aan een balk zien dat je nog 20% over hebt maar verder merk je het eigenlijk nergens aan. In BF3 kreeg je toch behoorlijk wat warnings als je bijna defect was, dat werkt een stuk beter en brengt informatie een stuk duidelijker over. Het zorgt er voor dat je daadwerkelijk in spanning zit, veel meer dan een enkel getalletje. Zelfde geld voor ammo, een tank die via geluid laat merken dat hij niet kan afvuren geeft meer spanning dan een getal dat op 0 staat en een tank die helemaal niks doet.
Nee, daar heb je automatisch reloaden. Maar een wapen afvuren wanneer de kogels op zijn geeft toch een bepaald geluid en dat werkt toch beter dan gewoon een getal. Juist omdat je als speler enkel wat icoontjes op je scherm hebt en niet daadwerkelijk in een tank zit waar je veel meer merkt wat er aan de hand is omdat je communicatie hebt met andere bestuurders.
Audiovisuele feedback is belangrijk in een spel, een stuk belangrijker dan wat getallen in beeld.
Ik denk ook dat je nog een beetje moet wennen aan het nieuwe systeem, moest ik ook. Je raakt nu niet meer disabled op 30-40%, maar steeds als je een critical hit krijgt. En die wordt overduidelijk in beeld gebracht, met een low power bar en die groeit tot je weer power hebt.
En volgens mij als je onder de 20% komt, hoor je het bekende disabled geluidje uit BF3. Nou is het wel zo dat ie op 20% nog self healed, maar onder de 10% niet meer en dat is het punt waarop je er uitgaat (als je dat haalt natuurlijk
Ook is het echt wel duidelijk wanneer je geraakt wordt. Je tank schudt een beetje en je hoort een TUNK (of hoe je het geluidje ook wilt uittypen
Nee voor mij hoeven ze tanks niet meer aan te passen, misschien de dmg van shells op infantrie iets verhogen. Maar ik speel waarschijnlijk toch weer HC dus dan is dat minder van toepassing. Je moet gewoon veel meer zelf opletten, en dat vind ik prima.
Dat zou het helemaal arcade maken.
KillerAce_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:32:
[...]
Tuurlijk niet, krijg je als INF toch ook niet. Audio waarschuwing dat je ammo op is, belachelijk.
In mijn Battlefield 4 krijg ik ook WARNING, CRITICAL DAMAGE, IMMOBILIZED midden in het scherm. Of het feit dat je amper snelheid maakt met de tank?Tsurany schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:32:
[...]
Dat is een zeer klein getal in een hoekje, die feedback zou veel opvallender mogen. Hetzelfde geld voor de status van je tank. Ja, je kan aan een balk zien dat je nog 20% over hebt maar verder merk je het eigenlijk nergens aan. In BF3 kreeg je toch behoorlijk wat warnings als je bijna defect was, dat werkt een stuk beter en brengt informatie een stuk duidelijker over. Het zorgt er voor dat je daadwerkelijk in spanning zit, veel meer dan een enkel getalletje. Zelfde geld voor ammo, een tank die via geluid laat merken dat hij niet kan afvuren geeft meer spanning dan een getal dat op 0 staat en een tank die helemaal niks doet.
[ Voor 66% gewijzigd door Phyxion op 14-10-2013 11:04 ]
Het eerste wat ik doe als de toren gecapt is door tegenstander is er met een tank naartoe rijden en de toren neerhalen.
Waarna de map dus kut is en veranderd in een campend snipe en heli feest.dekilo schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:04:
ik vind shanghai siege een K U T map.
Het eerste wat ik doe als de toren gecapt is door tegenstander is er met een tank naartoe rijden en de toren neerhalen.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Oh ben jij een van die lui die de toren altijd veel te snel opblazendekilo schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:04:

Is toch niet leuk
dekilo schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:04:
Ik wacht nog wel even af hoe de map speelt met een commander en anders zijn er nog genoeg andere mappen.
MAAAAR... Ik heb ook potjes gehad waar mijn team moeite had om C te pakken en daardoor ook andere punten verloor, toen heb ik wel vrij snel C neergehaald waardoor we het hele potje 4 of 5 punten hadden.
als die toren down is dan kan je ook nog leuk CQ spelen tussen de resten van de toren op de grond & het stof maakt het moeilijker voor die snipers
[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 14-10-2013 11:25 ]
Verwijderd
Ik heb wel het idee dat meer spelers dit beginnen te beseffen. De toren blijft nu meestal langer staan dan in het begin van de beta, en ik had gister zelfs een héél potje waar de toren bleef staan!BioHazard schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:20:
De toren mag wat minder snel kapot gaan, de gameplay OP de toren is namelijk ook altijd erg leuk. Ware het niet dat de toren binnen 2-3 minuten neer gaat.

hoop dat ie nog wordt uitgebreid met meer iconen/ lagen voor nog meer keuze
[ Voor 12% gewijzigd door twakker op 14-10-2013 11:28 ]
Met commander is het een stuk beter. De commander kan drones plaatsen, missiles launchen, vervoer droppen en ammo droppen. Erg handig, weinig snipers meer gezien door de missilesbeuker19 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:21:
[...]
Komt voornamelijk door K U T spelers die veel te snel de toren neerhalen.
Ik wacht nog wel even af hoe de map speelt met een commander en anders zijn er nog genoeg andere mappen.

Vrooom
Dat is toch mooi? Gewoon lekker met een heli erbij gaan hangen en knallen maar.SmokingCrop schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:24:
Ik vind het stukken leuker met die toren down eigenlijk.. die toren wordt alleen maar gebruikt om te campen.. ofwel om eruit te springen naar een of ander dak, ofwel om te campen op de toren zelf..
Of de heli op het hoge dak zetten waar geen lift heen gaat en raggen maar!
In de toren kan je trouwens ook leuke CQ hebben en dat van het dak springen naar andere daken vind ik wel fijn. Als je team C heeft kan je er altijd spawnen en je bent in no-time bij 1 van de andere 4 punten.
Ik vind het ook heel jammer dat ze de laatste 2 of 3 dagen de commander mode niet opengegooid hebben voor de lvl 10 spelers. Dat had ik wel verwacht (en gehoopt).Phyxion schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:27:
[...]
Met commander is het een stuk beter. De commander kan drones plaatsen, missiles launchen, vervoer droppen en ammo droppen.
---RAWE CEEK!!!---
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Leuk is dat, daarna snipers van andere daken halen is weer een hele uitdaging. Laat dat ding staan !dekilo schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:04:

XM25 AirburstKillerAce_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:35:
[...]
Leuk is dat, daarna snipers van andere daken halen is weer een hele uitdaging. Laat dat ding staan !
Ik heb altijd veel meer fun als die toren neer is.. We zullen wel zien hoe dit is met commander mode geactiveerd..TheBrut3 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:28:
[...]
Dat is toch mooi? Gewoon lekker met een heli erbij gaan hangen en knallen maar.
Of de heli op het hoge dak zetten waar geen lift heen gaat en raggen maar!
In de toren kan je trouwens ook leuke CQ hebben en dat van het dak springen naar andere daken vind ik wel fijn. Als je team C heeft kan je er altijd spawnen en je bent in no-time bij 1 van de andere 4 punten.
Overigens is het niet zomaar even met de gunner iedereen dood doen of je hebt in no time geen ammo meer over en dan komt net meestal de enemy havoc op je af en dan zit je daar zonder ammo
Wel nice dat het wat taktischer is op deze manier, met een goede pilot is het best leuk.
http://battlelog.battlefi...63973318474624/271891966/
Kan echt niet wachten om weer over m'n oude vertrouwde TV-missile te beschikken. Dan ammo sparen om infantry te gunnenSmokingCrop schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:46:
[...]
Ik heb altijd veel meer fun als die toren neer is.. We zullen wel zien hoe dit is met commander mode geactiveerd..
Overigens is het niet zomaar even met de gunner iedereen dood doen of je hebt in no time geen ammo meer over en dan komt net meestal de enemy havoc op je af en dan zit je daar zonder ammo
Wel nice dat het wat taktischer is op deze manier, met een goede pilot is het best leuk.
http://battlelog.battlefi...63973318474624/271891966/
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Team work krijgt je heel ver hier, ik speel meestal met een zweed hij is erg goed in close combat vooral met zijn shotgun (je wilt hem echt niet in een gang tegen komen...) en ik gebruik voornamelijk mijn sniper rifle (cs-lr4) voor afstand wat je dus krijgt hij loop op de straat en er komen enemy's in zijn rug, die krijgen dus een reeks headshots (als mogelijk) van mij over zich heen ook als ik niet kan raken zal ik supresing fire geven.
Vindt het nog steeds erg leuk dat mijn gtx 280 ultra draait, trouwens iemand gemerkt dat de fps meter ingame soms absoluut niet klopt? Hij geeft soms 20fps aan terwijl dat zichtbaar al hoger licht!
Just for the record, ik heb van mensen gehoord dat de driver die vermeld staat bij de reactie niet werkt met somige 660ti kaarten, de nieuwste driver werkt daar beter mee. Er onstaan blijkbaar met sommige 660ti elke 8-10 seconde fps drops die soms onder de 5 fps duiken!
Body mods don't determine skill
Verwijderd
Maar na de gewenningsperiode en de update's laat ik mijn pre-order doorgaan! Kijk echt uit naar de volledige release.
Obliteration vind ik een leuke modus. Veel hectiek en teamplay. Deze mode doet me een klein beetje denken aan Wolfenstein ET waar je geheime documenten moest oppakken om vervolgens naar de radio-transmitter te brengen.
Samsung Flip 7
2 schoten is een beetje overdreven... gebruik zelf ook veel mijn pistol (m9) die het meeste damage doet en heb minstes 3 headshots of 6 body shots nodig om iemand te killen on average (ik neem alleen mensen die 100% hebben en ik met pistol kill voor gemidelde hier even).dave1972 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:40:
maar blijf het nog steeds frusti vinden dat als ik zowat mn magazijn leeg schiet op 1 pers hij vervolgens niet veel heeft en mij met twee pistoolschoten omver blaast....
Body mods don't determine skill
YouTube: Only in Battlefield Epic Defuse Clip watch till the end!
Netjes!twakker schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:26:
moet zeggen heb veel plezier met de emblem editor, hier het tweakers logo;
[afbeelding]
hoop dat ie nog wordt uitgebreid met meer iconen/ lagen voor nog meer keuze
Ik vind dat NOD logo ook wel vet.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Zet je FOV ietsje hoger wellicht. Hij staat standaard op de console instelling, maar als je die richting de 80, 90 zet dan lijkt het rennen al gelijk een stuk sneller!Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:33:
Ik vond BF4 in het begin erg wennen t.o.v. BF3. Het rennen komt vooral slomer over.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.