---RAWE CEEK!!!---
Misschien zeg ik nu wat raars, maar is het zo, dat er meer rommel op de straten blijft liggen van de gevechten ? Het geeft namelijk wel iets leuks mee
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Er zijn er op dit moment 34582 bans in de MBI, dat noem ik niet meevallen.Tsurany schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:22:
Ach hoeveel cheaters heb je nu daadwerkelijk in BF3? Het valt best mee terwijl er meer dan genoeg hacks uit zijn voor zeer gunstige prijzen.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
34582 van de totaal hoeveel spelers?pafdaddy schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:30:
[...]
Er zijn er op dit moment 34582 bans in de MBI, dat noem ik niet meevallen.
Formerly known as Ragdoll
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dan heb ik het inderdaad nog redelijk getroffen.nero355 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 04:22:
Het draait bij jou super goed dan!
Bij mij is het van 40-50-60-80-50-60 en dan... BOOOM! 12 / 19 fps FTW!!! om vervolgens weer te klimmen naar 30-40-50-60 enz...![]()
Paar miljoen.InFamous schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:33:
34582 van de totaal hoeveel spelers?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Uitgaande van 2 miljoen spelers is het nog maar 2% wat cheat en gepakt is, noem ik niet bepaald veel.
Formerly known as Ragdoll
Ik zweer nog steeds bij 320.49, draait lekker.Tumbler schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:39:
Moet ik voor een GTX 660 driver 320.49 gebruiken, of gewoon de nieuwste beta drivers?
Ligt aan de server. Per game verschilt het bij mij. Ene game schiet ik de 1 naar de andere redelijk neer en in een andere game kan ik een clip leeg schieten(burst fire zelfs) en raak geen drolwesleytjuh schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:29:
Hm, ik heb een aantal dagen niet kunnen spelen, maar het lijkt wel alsof de netcode een stuk slechter is geworden. Ik kan een magazjin leegschieten met mijn cursor constant op een stilstaand iemand, en toch raak ik amper iets. Had ik een aantal dagen geleden geen last van volgens mij.
Zie hierboven.Caelorum schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:50:
[...]
Dat vraag ik mij serieus af.
Het grootste verschil is dat Punkbuster alleen checkt tegen bekende exploits in een database, waar VAC daarnaast ook bewust bepaalde situaties voorschotelt aan de client en daarvan de uitkomst checkt.
Dat is niet waar.
Bij enigszins verdachte zaken wordt verder door Valve zelf gecontroleerd of het een hack is of niet.
Dat doet PB ook.
Die challenges zorgen ervoor dat ook onbekende exploits kunnen worden gevonden. Het enige waar VAC faalt is dat het niet naar content kijkt. Zoals ook Wikipedia al beschrijft kan je vrij eenvoudig materials doorzichtig maken wat effectief een wallhack is. Daarvoor heeft Valve dan weer andere zooi.
Overigens, kan PB ook geheugen van opengl/directx scannen?
'Geheugen' is nogal een ruim begrip, maar PB kan geheugen scannen en doet dat ook.
Cheats heb je in elk spel, het beste is gewoon actieve admins en met behulp van de spectator mode kan je de persoon recorden en heb je het beste middel in handen. FairFight is overigens bedroevend, maar echt elke anti-cheat software is over heen te komen (HackShield, GameGuard, UAC, ESL Wire om maar een aantal bekende software te noemen).
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik hoop dan ook dat je net zoals bij PB Bans een streaming admin krijgt die net even meer kan dan een speler.fast-server schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:40:
Goede server admins zien dat inderdaad, probleem is dat FairFight die mensen gewoon banned en dan kunnen ze niet meer spelen op alle servers waarop FairFight aanstaat.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat FairFight enabled worden op alle ranked servers zonder de optie om het uit te kunnen zetten.
Dat is dan toch wel een probleem.
Het zou inderdaad niet best zijn als server admins geen enkele inzage zouden hebben op de Fairfight bans... Laat staan een appeal indienen.
2m tijdens beta misschien, het aantal spelers is hard achteruit gegaan hoor binnen een jaar tijd. BF3 heeft niet dat gepolijstje gevoel waardoor mensen blijven spelenInFamous schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:40:
[...]
Uitgaande van 2 miljoen spelers is het nog maar 2% wat cheat en gepakt is, noem ik niet bepaald veel.
Anti cheat systemen zijn bijna nutteloos; Als iemand met z'n verouderde cheat speelt dan is die persoon waarschijnlijk zo'n simpleton dat hij toch wel gereport word door elke willekeurige speler. Het gaat mij echt om de private cheats, mensen die weten hoe die shit werkt, die moeten ze aanpakken
Over dat fairfight, lol, ik verwacht dat ik een ban aan m'n broek ga krijgen. Soms met uitschieters van 50/5 op een lekkere dag, *zucht* Life of a good player
Zo'n anti cheat measure zal waarschijnlijk kijken naar bijvoorbeeld een plotse stijging in k/d, spm, accuracy.
Een niet cheatende, goede speler zit constant op een hoog gemiddelde waar langzaam variaties in de lijn zitten.
Bij iemand die gaat cheaten ziet het er vaak zo uit:

http://www.qlranks.com/ca/player/kevz
Heb een nieuwe muis en eerst een maand lang low sens gespeeld, nu een hele lekkere mid muis setting gevonden, dat en m'n speel stijl aangepast, ben ik nu ook een cheater?
Kan me overgens ook voorstellen dat iemand BF4 op een bagger PC speelt. en een maandje later een uber PC aanschaft. Hoppa ineens gaat je k/d van 0.8 naar 3.0...?
FairFight klinkt gewoon enorm nutteloos. Maargoed, we zullen het zien?
Waar baseer jij je op ?kevz schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:00:
[...]
2m tijdens beta misschien, het aantal spelers is hard achteruit gegaan hoor binnen een jaar tijd. BF3 heeft niet dat gepolijstje gevoel waardoor mensen blijven spelen
Anti cheat systemen zijn bijna nutteloos; Als iemand met z'n verouderde cheat speelt dan is die persoon waarschijnlijk zo'n simpleton dat hij toch wel gereport word door elke willekeurige speler. Het gaat mij echt om de private cheats, mensen die weten hoe die shit werkt, die moeten ze aanpakken
Over dat fairfight, lol, ik verwacht dat ik een ban aan m'n broek ga krijgen. Soms met uitschieters van 50/5 op een lekkere dag, *zucht* Life of a good player
Denk niet dat je gekicked word omdat jij 50/5 staat.
Volgens mij gaat het er meer om als jij die 50 kills binnen 2 minuten maakt.
Of jij per shot van je pistool 100 dmg doet.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
Van 0.8 naar 3.0 gaan is wel erg extreem, allereerst moet je al een érg hoge actuele kdr hebben om een kdr van 0.8 (die je al maanden hebt) te kunnen omhoog krijgen.kevz schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:22:
Zoiets als dit?
http://www.qlranks.com/ca/player/kevz
Heb een nieuwe muis en eerst een maand lang low sens gespeeld, nu een hele lekkere mid muis setting gevonden, dat en m'n speel stijl aangepast, ben ik nu ook een cheater?
Kan me overgens ook voorstellen dat iemand BF4 op een bagger PC speelt. en een maandje later een uber PC aanschaft. Hoppa ineens gaat je k/d van 0.8 naar 3.0...?
FairFight klinkt gewoon enorm nutteloos. Maargoed, we zullen het zien?
Ik had hetzelfde met BC2, ik speelde die op een laptop met crappy fps voor een behoorlijk aantal maanden waardoor ik aan een kdr van 0.20 zat, toen ik upgrade naar mn huidige gaming pc met 60+ fps heeft het me echt veel moeite gekocht om die kdr omhoog te krijgen. Uiteindelijk zit ik nu aan 0.69
En ik baseer me op het idee dat FairFight naar stats kijkt met een veel te lage threshold om iemand te kicken, gemaakt op de gemiddelde gamer. Op neushaar TDM kan je best een SPM van 2000 halen met een klein beetje geluk, maar snapt FairFight dat ook?
Als iemand echt overduidelijk cheat, dan gaat dat opvallen, vooral nu je kan spectaten. Ze kunnen FairFight misschien zo afstellen dat het echt de gekste stats gaat bannen, alleen extremistische gevallen; Maar dat soort cheaters vallen toch al op en worden gereport? Obsolete?
Ben gewoon een beetje irri door m'n ervaring met punkbuster en lag in Q3, jaren geleden. Nu met 2 matige anti cheat systemen op een zeer zwaar spel, hoe moet dat dan gaan?
En hoeveel van die ~35000 cheaters kom jij tegen? In hoeveel potjes zitten daadwerkelijk cheaters?pafdaddy schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:30:
[...]
Er zijn er op dit moment 34582 bans in de MBI, dat noem ik niet meevallen.
Ervaringen tot nu toe met FairFight is dat het inderdaad goede spelers kickt.beuker19 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:25:
[...]
Waar baseer jij je op ?
Denk niet dat je gekicked word omdat jij 50/5 staat.
Volgens mij gaat het er meer om als jij die 50 kills binnen 2 minuten maakt.
Of jij per shot van je pistool 100 dmg doet.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Inderdaad, het gevecht tegen de cheaters is een verloren gevecht, er zullen altijd cheaters zijn die hun hacks zo afstellen dat het juist lijkt alsof er niets aan de hand is, en er zijn altijd hacks die punkbuster gaan saboteren...kevz schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:33:
Ja, tijd gespeeld maakt natuurlijk ook wat uit
En ik baseer me op het idee dat FairFight naar stats kijkt met een veel te lage threshold om iemand te kicken, gemaakt op de gemiddelde gamer. Op neushaar TDM kan je best een SPM van 2000 halen met een klein beetje geluk, maar snapt FairFight dat ook?
Als iemand echt overduidelijk cheat, dan gaat dat opvallen, vooral nu je kan spectaten. Ze kunnen FairFight misschien zo afstellen dat het echt de gekste stats gaat bannen, alleen extremistische gevallen; Maar dat soort cheaters vallen toch al op en worden gereport? Obsolete?
Ben gewoon een beetje irri door m'n ervaring met punkbuster en lag in Q3, jaren geleden. Nu met 2 matige anti cheat systemen op een zeer zwaar spel, hoe moet dat dan gaan?
Het enige wat men kan doen is inderdaad de "obvious" hackers eruit gaan halen, eventueel met de mogelijkheid om een ban te gaan aanklagen (zodat er geen legit players worden gepermbanned). Daarnaast is een snelle, goed werkende reporting systeem ook al veel waard.
Heb jij daar bewijzen van ?Tsurany schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:34:
[...]
En hoeveel van die ~35000 cheaters kom jij tegen? In hoeveel potjes zitten daadwerkelijk cheaters?
[...]
Ervaringen tot nu toe met FairFight is dat het inderdaad goede spelers kickt.
Waren die spelers 100% legit ? Of hebben ze misschien wel een Dmg hack
Ik heb nog nooit iest gehoord van spelers die zomaar waren gekicked op wat youtube filmjes naar.
Misschien is FairFight wel aangepast in BF4 om in ieder geval de DMG hacks enz. eruit te pikken.
Want dat lijkt mij niet zo moeilijk elk ''anti cheat'' systeem moet er toch uit kunnen filteren dat een m16 geen 50 dmg doet maar 25.
[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 12-10-2013 14:47 ]
Zaken zoals damage hacks moet je er gewoon serverside uitfilteren, daar heb je geen systeem zoals FairFight voor nodig.
if (!coffee) {
Work = false; }
Want die vallen door het hitreg/netcode systeem minder op.
En mensen die zulke hacks gebruiken gaan er vaak ook langer mee door zegt mijn gevoel.
Die zijn ook vele malen erger dan die mensen die je vanuit de basis killen met de ammobox
Want die belazeren echt de boel want er zijn voorbeelden dat zelfs mensen die aan ESL/Clan matches meededen gewoon cheats gebruikten en niet werden gepakt.
Damage cheats worden door het nieuwe DICE anti-cheat systeem opgepakt >> error 37beuker19 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:00:
Juist die DMG cheats en Spot cheats zijn het lastigst en komen denk het meest voor.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ik ben ook geen voorstander van fairfight maar waar het bij fairfight omgaat is wie leverd de telemetry voor de rulesets?fast-server schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:40:
Goede server admins zien dat inderdaad, probleem is dat FairFight die mensen gewoon banned en dan kunnen ze niet meer spelen op alle servers waarop FairFight aanstaat.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat FairFight enabled worden op alle ranked servers zonder de optie om het uit te kunnen zetten.
Dat is dan toch wel een probleem.
Dice heeft de beschikking over namelijk veel meer informatie dan wij hebben, als dice fairfight goed kan afstellen dan kan het best wel een goede tool worden.
Het kan ook zijn dat fairfight alleen obvious cheaters pakt, die gasten die 20 kills per minuut hebben.
- DaniëlWW2
- Niet online
Damage hack pik ik er wel snel uit, zelfs met de netcode van BF3 was het niet heel moeilijk om ze te spotten. Niet dat ik er veel ben tegengekomen. In totaal 6 hackers tegengekomen in 450 uur BF3. Spothack is zeer lastig ja...beuker19 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:00:
Juist die DMG cheats en Spot cheats zijn het lastigst en komen denk het meest voor.
Als die ESL spelers cheaten en niet worden gepakt hoe weten we dan dat ze cheaten?En mensen die zulke hacks gebruiken gaan er vaak ook langer mee door zegt mijn gevoel.
Die zijn ook vele malen erger dan die mensen die je vanuit de basis killen met de ammobox![]()
Want die belazeren echt de boel want er zijn voorbeelden dat zelfs mensen die aan ESL/Clan matches meededen gewoon cheats gebruikten en niet werden gepakt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tsja, FairFight is een typisch geval van een goede balans vinden tussen de false match rate en de false non-match rate. Het kicken van goede spelers zul je altijd houden, of cheaters worden niet gekickt.Tsurany schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:52:
Geen direct bewijs maar wel genoeg verhalen waarbij spelers aangeven onterecht gebanned te zijn door FairFight. Juist al die controverse omtrent het systeem zou al een reden moeten zijn het niet in te voeren.
Zaken zoals damage hacks moet je er gewoon serverside uitfilteren, daar heb je geen systeem zoals FairFight voor nodig.
Dat kan best, maar 20 KPM én een accurancy van 75% met een LMG om wat te noemen ja dat is niet mogelijk zonder cheats of boosten.NLsandman schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:16:
Het kan ook zijn dat fairfight alleen obvious cheaters pakt, die gasten die 20 kills per minuut hebben.
Mag ook hopen dat het systeem meerdere factoren gebruikt, als je C4 op een IFV plakt met 5 man erin en deze rijd net langs 5 teamgenoten dan zou je 10 kills in 1 seconde maken, normaal niet mogelijk maar met C4 wel. Dat soort dingetjes moet je rekening mee houden anders zullen er heel veel mensen onterecht een ban krijgen ben ik bang.
Waarom die hackers niet gewoon op een non-ranked en non-PB server spelen is mij een raadsel. Dan kan je hacken wat je wilt. Moet je voor de grap eens in BF3 in zo'n server spelen uit het oostblok
Door die brakke netcode in BF3 was het soms lastig maar ik heb vooral in Ziba Tower voldoende keren meegemaakt dat ik een compleet magazijn in iemand z'n rug leeg schoot op korte afstand en dat hij zich omdraait en mij in 1-2 schoten omlegt.DanielWW2 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:31:
[...]
Damage hack pik ik er wel snel uit, zelfs met de netcode van BF3 was het niet heel moeilijk om ze te spotten. Niet dat ik er veel ben tegengekomen. In totaal 6 hackers tegengekomen in 450 uur BF3. Spothack is zeer lastig ja...
if (!coffee) {
Work = false; }
Die zijn gigantisch simpel af te vangen. Zolang de server weet waar spelers zich bevinden kan hij uitrekenen wat de maximale damage is die met een enkele kogel overgebracht kan worden. Ontvangt een speler 50 damage terwijl er een enkele kogel is gebruikt uit een ACW-R? Hack.beuker19 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:00:
Als de hitreg server sided zou zijn wel ja... dit is helaas niet zo>> infantry = client sided.Tsurany schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:40:
[...]
Die zijn gigantisch simpel af te vangen. Zolang de server weet waar spelers zich bevinden kan hij uitrekenen wat de maximale damage is die met een enkele kogel overgebracht kan worden. Ontvangt een speler 50 damage terwijl er een enkele kogel is gebruikt uit een ACW-R? Hack.
BC2 had wel server hitreg, probleem was echter dat de server load erg hoog werd waardoor GSP's minder game servers op een server konden hosten.
Frostbite is en blijft een P2P console engine, het is jammer dat ze dit issue niet aangepakt hebben met BF4.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Dat bedoel ik ook hoop dat in ieder geval dat is opgelost word.Tsurany schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:40:
[...]
Die zijn gigantisch simpel af te vangen. Zolang de server weet waar spelers zich bevinden kan hij uitrekenen wat de maximale damage is die met een enkele kogel overgebracht kan worden. Ontvangt een speler 50 damage terwijl er een enkele kogel is gebruikt uit een ACW-R? Hack.
Verwijderd
noemen ze dat tegenwoordig al anti cheat...fast-server schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:07:
[...]
Damage cheats worden door het nieuwe DICE anti-cheat systeem opgepakt >> error 37
ik dacht gewoon serverside programmeren...
- DaniëlWW2
- Niet online
Moet alleen alweer PB updaten...
Probleem is dat je veel crybabies gaat krijgen die beweren echt zo goed als god te zijn.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Verwijderd
maar hier zouden gewoon een simpele SQL statemant van kunnen makenjezzer schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:57:
Sommige stats kunnen gewoon niet, ook niet al zou je de beste speler ter wereld zijn. Zou voor de grap eens een private/payed cheat moeten gebruiken. Dan zou je zo door moeten hebben welke spelers daadwerkelijk cheaten. FairFight zou dat soort spelers moeten kunnen detecteren.
Probleem is dat je veel crybabies gaat krijgen die beweren echt zo goed als god te zijn.

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
- DaniëlWW2
- Niet online
Tevens is de travel tijd van de kogel te lang om op korte afstanden fatsoenlijk te winnen. Zeker met de te hoge TTK van de meeste wapens leg je het vrijwel altijd af.
En op langere afstanden merk je toch echt wel verschil tussen een DMR en een ander wapen. Hetzijn overigens ook uitermate geschikte wapens om roofcampers mee neer te schieten.
Ik vind het nog steeds slecht dat ze de commandermode nog niet unlocked hebben, er zijn inmiddels genoeg lvl 10 spelers.
[ Voor 15% gewijzigd door TheBrut3 op 12-10-2013 17:54 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk er niet eens over om ze op te pakken...Tsurany schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:43:
Wat vinden jullie van de DMR's? Ik heb het idee dat voor zulke wapens geen plek meer is in BF4. De overige wapens zijn dermate nauwkeurig dat je met de DMR geen range voordeel hebt. Zeker niet wanneer er Acog's op de AR's komen. En op de sniper afstanden merk je dat sniper rifles daar een flink voordeel hebben en dat je er dan ook weinig mee kunt uithalen.
Tevens is de travel tijd van de kogel te lang om op korte afstanden fatsoenlijk te winnen. Zeker met de te hoge TTK van de meeste wapens leg je het vrijwel altijd af.
De recoil van AR's en carbines is zo belachelijk laag dat je geen schijn van kans zal maken. Ik schiet headglitchers met gemak op 50m af. Maakt niet uit of het een AK-12, A5C of een SCAR is. Er is gewoon zo weinig recoil nu...
- DaniëlWW2
- Niet online

Mijn golden battlepack:

Dan nog een paar dingen.
Ik ben er sinds een paar uur pas achter dat je die xp boots moet aanzetten. Ik was al de helft van rang 9 voordat ik dat door kreeg.

Ik had de flash hider unlocked voor de AK-12 en heb hier een aantal dagen mee lopen spelen. Wat een waardeloos kutding blijkt dat te zijn. Dat ding verpest je accuracy echt belachelijk. Ik was weer eens zeer dom bezig dus ik kreeg het pas laat door.
Vandaag eindelijk de SCAR-H eens geprobeerd. Dat had ik wat eerder moeten doen want wat een beest. Stupid, stupid, stupid.

if (!coffee) {
Work = false; }
---RAWE CEEK!!!---
- DaniëlWW2
- Niet online
Ingame het menu openen en dan rechtsonder kiezen wat je wil en activeren.NoFearCreations schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:39:
Hoe zet je die XP boost dan aan?
80? Volgens mij zijn er 200 packs hoor.naaitsab schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:35:
Lang leve random unlocksHopen dat dit wel gefixt gaat worden naar 1x XP en rest wapen spul anders ben je 80 packs verder wil je alles unlocken. En dan nog hopen dat er geen dubbele items in zitten. Of als je de green laser unlocked unlock je deze dan voor elk wapen? Dan is het nog wel te doen.
En van mij mogen ze de golden packs gewoon keuze maken. Dit is gewoon belachelijk...
Kun je kijken of die green laser bij meerdere wapens unlocked is ? AK12 en Scar hebben 'm volgens mij. Als die XP bonussen stacken heb je wel leuke progressieDanielWW2 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:46:
[...]
80? Volgens mij zijn er 200 packs hoor.![]()
En van mij mogen ze de golden packs gewoon keuze maken. Dit is gewoon belachelijk...
if (!coffee) {
Work = false; }
- DaniëlWW2
- Niet online
Werkt niet. Ik heb al meerdere attachments unlocked en het is per wapen...naaitsab schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:50:
[...]
Kun je kijken of die green laser bij meerdere wapens unlocked is ? AK12 en Scar hebben 'm volgens mij. Als die XP bonussen stacken heb je wel leuke progressie
Oh en die 3 xp boosts gaan dus geen bal helpen. Level 11 is maar 166 miljoen xp.

DanielWW2 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:52:
[...]
Werkt niet. Ik heb al meerdere attachments unlocked en het is per wapen...

Neuh, Beta limiet is lvl10Oh en die 3 xp boosts gaan dus geen bal helpen. Level 11 is maar 166 miljoen xp.
if (!coffee) {
Work = false; }
- DaniëlWW2
- Niet online

500 kills met een wapen die je van de grond moet nemen en maar 2 keer mee kan schieten..
Na een paar rondjes net voor het opnieuw laden van de map ... BF4.exe is gestopt met werken melding...
argh.
Gewoon random na een x aantal rondjes, bij het opnieuw laden.
Nooit tijdens het gamen zelf
[ Voor 11% gewijzigd door mukkel op 12-10-2013 19:17 ]
In BF3 : TE VAAKwhatupdoc schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 19:13:
Ben ik de enige die altijd in het verliezende team komt en dat zo 5 potjes doorgaat? en dan ook wordt ingemaakt met 600-0?
In BF4 Beta : Hier en daar met 100 of 200 tickets verschil, maar op de een of andere manier is er in ieder geval minder baserape dan in BF3 dus hopelijk blijft dat ook zo voor de spelers die BF4 gaan kopen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Tja, helaas is er nog steeds niet 1 developer die het aandurft om een FPS te maken ZONDER die $%)#@(%$#@_$_@# irritante recon/sniper class dus dat probleem blijf je houdenwhatupdoc schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 19:26:
Vind het niet erg om te verliezen als het een goed potje is. Maar als er 10 mensen van je team zich gaan richten op 1 iemand op het dak wordt het toch wel dieptreurig.

Beetje jammer...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hoewel de patches hier wel hielpen voor meer vloeiendheid heb ik ook meer last van Crashes To Desktop.mukkel schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 19:17:
mmmz na de update heb ik last van een crashende BF4 ..
Na een paar rondjes net voor het opnieuw laden van de map ... BF4.exe is gestopt met werken melding...
argh.
Gewoon random na een x aantal rondjes, bij het opnieuw laden.
Nooit tijdens het gamen zelf
Bij mij in 2 situaties:
- tijdens het laden van de map
- als er een RPG in mijn buurt ontploft. Doet er niet toe of ik ze schiet of iemand anders. Gebeurt niet altijd natuurlijk maar het viel daarnet op dat er altijd een ontploffing mee lijkt gemoeid te zijn...
if (!coffee) {
Work = false; }
Bij mij gebeurt het nu regelmatig als ik tegen het einde van een potje doodga. Ook de netcode lijkt wat slechter?Asgaro schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:04:
[...]
Hoewel de patches hier wel hielpen voor meer vloeiendheid heb ik ook meer last van Crashes To Desktop.
Bij mij in 2 situaties:
- als er een RPG in mijn buurt ontploft. Doet er niet toe of ik ze schiet of iemand anders. Gebeurt niet altijd natuurlijk maar het viel daarnet op dat er altijd een ontploffing mee lijkt gemoeid te zijn...
Die bug vind ik soms niet zo erg (als het tenminste geen crash oplevert). Op de boot spawnen bij C terwijl die er niet is vind ik een handige manier om dicht bij C te spawnen.naaitsab schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:24:
Hier voornamelijk CTD als ik probeer te spawnen in een voertuig die er niet meer staat. Iets wat redelijk veel voorkomt. Spawn je op een tank is er geen tank te bekennen
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik heb ook probleempjes met het laden van de volgende ronde en bij hevige explosie's binnen 1 meter.Asgaro schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:04:
[...]
Hoewel de patches hier wel hielpen voor meer vloeiendheid heb ik ook meer last van Crashes To Desktop.
Bij mij in 2 situaties:
Maar voor de rest mag ik niet klagen hitreg/netcode lijkt stukken beter dan BF3.
Het crashed trouwens niet meer of minder dan day1 open beta, terwijl het spel wel wat soepeler loopt, toch vooruitgang
[ Voor 41% gewijzigd door kevz op 12-10-2013 21:14 ]
kevz schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:58:
Hier ook explosies, waarbij het beeld zo pixely/gekleurd word, zit ik zo in windows ;_;
Het crashed trouwens niet meer of minder dan day1 open beta, terwijl het spel wel wat soepeler loopt, toch vooruitgang

Verwijderd
Was het die pot die 2 uur + totaal duurde en waarbij 2-3 keer in de laatste seconde de ge-armde bom werd gedismanteld?Jovas schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:10:
Ik had net helaas in een te spannende en lange Obliteration 64 ronde de DirectX error.. Volgens mij komt dat door mijn Nvidia Asus GTX670 DC2 TOP, of hebben AMD gebruikers die error ook? Ik had hem in Bf3 ook wel eens.. Klotezooi, wat een epische chaos zeg om die laatste bom...
Zo ja, hoi medespeler

Of als iemand je probeert te reviven, heb al een aantal keer gehad dat het spel dan helemaal flipt en je teruggooit naar de desktop. Eigenlijk gewoon op random momenten ...Asgaro schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:04:
[...]
Bij mij in 2 situaties:

Begin mij te ergeren aan squadleaders die geen orders uitgeven. Ik probeer altijd wel orders te geven...niet dat het vaak opgevolgd wordt. Maar met een goede squad heeft het wel eens het verschil gemaakt. Ben er nog niet uit over de netcode...merk wel dat er wat meer balance tussen wapens moet komen. Vandaag veel met de support class gespeeld. De kogels lijken wel erg traag te vliegen. Krijg echt 2 sec een hit marker

Ik postte vanmiddag exact hetzelfde. Had een paar dagen niet gespeeld en de hitreg leek echt aanzienlijk slechter. Daarna nog op andere servers gespeeld en ook daar gewoon een stuk slechter.JimDB schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:59:
Hitreg ziet er bij mij na de patch trouwens veel slechter uit dan ervoor, moest bijna een volledige mag op iemand leegschieten voor die omviel. FPS daarentegen wel een pak omhoog ... Als er nu eens een evenwicht zou bestaan hé

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
---RAWE CEEK!!!---
Die boot is volgens mij het enige voertuig wat een beetje dmg doet tov infantry. De rest is een beetje uit balansNoFearCreations schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:17:
Net een stuk of 20 kills gemaakt met een boot die op het dak bij d spawnde, vlak voor de lift. Hilarische rage in de chat tot gevolg.
if (!coffee) {
Work = false; }
---RAWE CEEK!!!---
Monitor: 3x Dell U3011 in Portrait Mode (sRGB mode @ 5160x2560)
GPUs: 4x EVGA GTX-Titan SC in 4-Way SLI @ 1176MHz
CPU: i7 3970X @ 4.8GHz
RAM: Corsair Dominator Platinum 2133Mhz (32GB)
PSU: Antec HCP-1200
Games/Programs: 8x Vertex 4 128GB SSD in RAID-0
Draait aardig soepel bij 'm, helaas geen FPS/grafiek.
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik reed vanmiddag met de LAV het dak af bij de chopper spawnNoFearCreations schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:29:
En ook alleen de maingun ja, de bbguns naar de zijkant vind ik ook maar lafjes. Nu al best vaak gehad dat die boot op de meest rare plaatsen spawned.

Hij is weer mooi. Beste moment was deze keer die kerel in het blauw die uit die chopper springt en dan die geweldige knife doet.vinom schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:06:
Nieuwe video van mijn kant, hope you like it
[video]
Ik heb zo'n gevoel dat spectating mode jouw werk een stuk makkelijker maakt.
Ryzen 3600 - GTX1060
Nu nog even sparen voor die PC van nog net geen €10.000naaitsab schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:59:
Voor wie de grafische dominantie van de PC nog niet duidelijk was, een klein voorproefje voor 4K gaming
[video]
Voordeel is dat je deze winter dan wel de verwarming uit kan laten.
Zojuist weer een episch obliteration potje, na 1 uur spelen had de vijand nog 1 objective. Eindelijk de bom in de buurt gekregen, helaas ging teammate die de bom had dood dus snel de bom opgepakt, rest van het team was binnen een straal van 30 meter ook dood. Snel het gebouwtje binnen gelopen en 2 man nog neer moeten schieten en de bom kunnen plaatsen. Ondertussen kwamen er weer nieuwe vijanden binnen, 1tje neergeschoten met de kogels die ik nog in mijn magazijn had, de andere knifede me vanaf de voorkant dus kon ik counterknifen
[ Voor 9% gewijzigd door wesleytjuh op 13-10-2013 00:39 ]
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Wow, wat een gigantisch hoge resolutie, die schermen zouden nog niet eens in m'n kamer gerakennaaitsab schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:59:
Voor wie de grafische dominantie van de PC nog niet duidelijk was, een klein voorproefje voor 4K gaming
[video]

LAVs vind ik momenteel de sterkste vehicles op deze map, vooral om dat ze zowel tegen infanterie en tanks werkt (en een tank helemaal kan domineren als ze ipv de machinegun als secundary de launcher gebruiken. Gewoon eenmaal de launcher en daarna de gewone shells en de tank is stukwesleytjuh schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:09:
[...]
Ik reed vanmiddag met de LAV het dak af bij de chopper spawn, spawnde eigenlijk in de transport chopper maar zag inees die LAV daar op het dak staan
. Wel een leuke 18-0 killstreak mee gehaald, best een leuk ding, ook tegen tanks
Ik had juist het gevoel dat het opgelost was. jammer dat die crashes voor sommigen dan troch nog steeds aanwezig zijn.Asgaro schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:04:
[...]
Bij mij in 2 situaties:
De patches gaven mij in ieder geval hoop dat de final versie waarschijnlijk wel aardig zouden gaan draaien.
---RAWE CEEK!!!---
Duidelijk te zien dat hij rond de 30 FPS speelt. het loopt niet vloeiend zie je, maar is wel speelbaar voor de meeste. vooral met zo'n setup is het best wel netjes.naaitsab schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:59:
[video]
Angelo NL / Global Cargo VTC
youtube kan ook maar 30 fps tonen, misschien daardoor?Pykow schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:00:
[...]
Duidelijk te zien dat hij rond de 30 FPS speelt. het loopt niet vloeiend zie je, maar is wel speelbaar voor de meeste. vooral met zo'n setup is het best wel netjes.
comment van die uploader:
"I play at a resolution MUCH higher than 4K (8.8MP vs. 12.7MP) and still get 60FPS locked. With 2 Titans at that resolution, it would barely hold 30FPS.
I love it when random people on the internet tell me how I wasted money. XD"
Deze problemen hebben niet zo veel met de preformense issues te maken.Sn0wblind schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 10:16:
[...]
Ik had juist het gevoel dat het opgelost was. jammer dat die crashes voor sommigen dan troch nog steeds aanwezig zijn.
De patches gaven mij in ieder geval hoop dat de final versie waarschijnlijk wel aardig zouden gaan draaien.
Maar denk dat dit een ander probleem is omdat iedereen ongeveer het zelfde meemaakt.
Explosie (binnen een meter) --- Pixels ------ CTD battlefield werkt niet meer
Want voor de rest loopt het als een zonnetje.
dat heb ook gehad met mij 7970 toen mijn gpu op 1075 stond probeer nu 1065 een kijkken nu nog krijgJovas schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:10:
Ik had net helaas in een te spannende en lange Obliteration 64 ronde de DirectX error.. Volgens mij komt dat door mijn Nvidia Asus GTX670 DC2 TOP, of hebben AMD gebruikers die error ook? Ik had hem in Bf3 ook wel eens.. Klotezooi, wat een epische chaos zeg om die laatste bom...
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Ja, het werkt best lekker inderdaad! Zou fijn zijn als ik ook nog kan zoomen.Daanieyel schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:21:
[...]
Hij is weer mooi. Beste moment was deze keer die kerel in het blauw die uit die chopper springt en dan die geweldige knife doet.![]()
Ik heb zo'n gevoel dat spectating mode jouw werk een stuk makkelijker maakt.
Moest er ooit eens van komen
JimDB schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:18:
Dankzij de nieuwe spectating mode kunnen nu ook de reeds bekende CoD trolls in Battlefield gedaan worden![]()
[video]
Moest er ooit eens van komen
if (!coffee) {
Work = false; }
Nice!vinom schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:06:
Nieuwe video van mijn kant, hope you like it
[video]
Fijn dat het nu een stuk makkelijker is om zulke footage te verkrijgen en dat je niet allemaal 3rd party camera hacks hoeft te gebruiken.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Hoewel YT inderdaad enkel 30 FPS aankan, kan je toch wel zien als iemand met een hogere FPS speelt dan 30 FPS. Een voorbeeld:SmokingCrop schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:08:
[...]
youtube kan ook maar 30 fps tonen, misschien daardoor?
comment van die uploader:
"I play at a resolution MUCH higher than 4K (8.8MP vs. 12.7MP) and still get 60FPS locked. With 2 Titans at that resolution, it would barely hold 30FPS.
I love it when random people on the internet tell me how I wasted money. XD"
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DfbRTy46A5g]
120 FPS
In zijn instellingen zie ik toch echt 60hz staan...

[ Voor 30% gewijzigd door Fonta op 13-10-2013 13:56 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.