Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Volgens mij staat er geen eind tijd maar ik ga er vanuit dat het ergens 's middags stopt.Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:17:
[...]
Is dat tot (dus tot en met 14) of kan je op dinsdagavond 15 oktober ook nog spelen?! :-)
En kan die kinderachtige discussie over pc's versus consoles eens stoppen? De argumenten zijn werkelijk om te huilen en worden op zo'n sneue manier gepresenteerd dat ik haast medelijden ga hebben.
[ Voor 81% gewijzigd door Tsurany op 11-10-2013 14:28 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Bram:
"Ik heb overigens nog nooit een PC game met de graphics van Shadow Fall of Destiny gezien hoor. Kun je voorbeelden noemen?"
ik vind deze stelling wel heel sterk van u, beide games moeten nog uitkomen en komen dan uit op next gen consoles.
wij moeten dat dan gaan vergelijken met games dat al een tijd bestaan.
uw enige bron van referentie zijn dan nog eens trailers en we weten allemaal dat er altijd een verschil is tussen een trailer en hoe het er uiteindelijk uitziet op de tv (zelfs bij prachtgames zoals the last of us: overal kartellijntjes! )
je kan zeggen wat je wilt maar pc's evolueren constant en consoles zijn doorheen hun levensduur beperkt tot de hardware beschikbaar op moment van release, en pc is al lang de ps3 en xbox360 voorbijgestreefd.
(ELKE game dat gelijktijdig op pc als console uitkomt, moet grafische opties terugschroeven op de consoles)
nuja ik speel graag op beide maar voor een shooter zal ik altijd een pc verkiezen.
en nu : back to bf4!
net zoals bf3 beta zijn er een hoop grafische opties gewoon niet ingeschakeld in de beta, wacht met uw vergelijkingen tot de echte release.
Dat is interessant. Vind de pre order bij via origin/dice best aan de hoge kant. Stel ik koop bf4 op disk, kan je dan alvast downloaden en alleen de key gebruiken van de disk?Amanoo schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:31:
Ik heb gekozen voor disc, maar ik presteerde het om 20 euro te betalen bij de Wehkamp
En hoe wil je het downloaden?TecTo schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:34:
[...]
Dat is interessant. Vind de pre order bij via origin/dice best aan de hoge kant. Stel ik koop bf4 op disk, kan je dan alvast downloaden en alleen de key gebruiken van de disk?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
True, al zijn de verschillende gamemodi op een game zoals CoD wel uiteenlopender dan de gamemodi op BF4. Maar goed, dat is ook een compleet ander genre natuurlijk, zelf kan domination me wel smaken op de BF4 Beta voor het momentCB org schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:14:
Het leuke van bf is dat je heel veel modi hebt. Dus als je inf only niet leuk vindt, kan je gewoon naar 8v8 15v15 of zelfs 32v32 kijken.
Hahah, dat wordt lachen, heb al een aantal video's gezien van DICE devs op de Alpha en dat was ook eens iets andersDit weekend om 19:00 zal er een match zijn van DICEvsCommunity.
Je kan zelf ook meespelen als je wilt.
http://levelbf.com/forum/topic/1360/

Gewoon via origin en zodra de disk in bezit de key invullen. Weet alleen niet of het op deze manier werkt. Er zijn aanbieders waar je de disk op 31-10 op 00.00 uur kunt ophalen. Probeer op deze manier de lange downloadtijd te omzeilen en wellicht alleen een update die er nog overheen moet.
Andere optie is toch via origin met misschien het voordeel van twee dagen eerder downloaden. Als ik me goed herinner ging bf3 pas later online en niet direct op 00.00 uur.
[ Voor 15% gewijzigd door TecTo op 11-10-2013 15:03 ]
Nee, gaat hem niet worden. Kan pas downloaden als je de key invult.TecTo schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:00:
[...]
Gewoon via origin en zodra de disk in bezit de key invullen. Weet alleen niet of het op deze manier werkt. Er zijn aanbieders waar je de disk op 31-10 op 00.00 uur kunt ophalen. Probeer op deze manier de lange downloadtijd te omzeilen en wellicht alleen een update die er nog overheen moet.
Koop hem van een key site die op tijd uitlevert.Andere optie is toch via origin met misschien het voordeel van twee dagen eerder downloaden. Als ik me goed herinner ging bf3 pas later online en niet direct op 00.00 uur.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Niet nodig om mee te spelen. Menig gebouwcampende wookie maakt al gehakt van een DICE dev.CB org schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:14:
Dit weekend om 19:00 zal er een match zijn van DICEvsCommunity.
Je kan zelf ook meespelen als je wilt.
http://levelbf.com/forum/topic/1360/
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
cjs-cdkeys.com is wel een aanrader. Heb hier zelf al 10+ games gekocht. Indien op voorraad krijg je de key ook direct (binnen een minuut).TecTo schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:09:
Geen ervaring met het kopen van een key online maar zal even struinen en natuurlijk zijn tips welkom
BF4 is daar ook goed betaalbaar, met premium erbij dacht ik 78 euries o.i.d.
Ontopic: Kunnen wij nog een nieuwe map verwachten in de beta? Begreep dat BF3 beta ook een tweede map kreeg maar het blijft wat betreft BF4 erg stil..

Zelf ga ik wachten tot de release en dan gewoon eens langs gaan, als ie er is koop ik hem wel, anders gewoon wachten.
Heb overigens wel problemen gehad om BF3 Premium gedownload te krijgen bij de release, had de code in de winkel gekocht en niet op internet, en heb 3 dagen moeten wachten eer ik het kon downloaden (problemen met Origin toen geloof ik)

Origin deed het voor de beta iig erg goed.JimDB schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:39:
Dan hebben jullie wel geluk daarmee in Nederland, ik weet nog bij de release van BF3 dat er mensen waren die gepreordered hadden bij de Game Mania, maar dat de voorraad er toch al door was![]()
Zelf ga ik wachten tot de release en dan gewoon eens langs gaan, als ie er is koop ik hem wel, anders gewoon wachten.
Heb overigens wel problemen gehad om BF3 Premium gedownload te krijgen bij de release, had de code in de winkel gekocht en niet op internet, en heb 3 dagen moeten wachten eer ik het kon downloaden (problemen met Origin toen geloof ik)
BF3 kreeg een 2e map omdat je op de 1e map (metro) geen conquest large kon spelen.Grimmie187 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:24:
Ontopic: Kunnen wij nog een nieuwe map verwachten in de beta? Begreep dat BF3 beta ook een tweede map kreeg maar het blijft wat betreft BF4 erg stil..
Dit keer is DICE zo slim geweest om een map te kiezen voor de beta waar wel alle game modes op beschikbaar zijn.
Loopt bij mij ook stuk soepeler, minder framedrops.DJH schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:45:
Zonet weer een nieuwe patch. Mijn fps ligt zo'n 5fps hoger zo lijkt het
Krijg ik net zo rare melding gister voor t eerst.
Zegt ie: deze acount is aangemeld op een andere computer.
Maar dan kan ik wel weer inloggen en is alles ok.
Later gebeurde dit ook in BF3.
Hebben anderen dit ok?
Of zal ik gehackte acount hebben
[ Voor 32% gewijzigd door kobus71 op 11-10-2013 16:13 ]
Ik merk helaas weinig verschilDJH schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:45:
Zonet weer een nieuwe patch. Mijn fps ligt zo'n 5fps hoger zo lijkt het
---RAWE CEEK!!!---
Voor de zekerheid je password even aanpassen. Echter als je account gehackt zou zijn dan zou je over het algemeen niet alsnog kunnen spelen en zou het wachtwoord al veranderd zijn door de hacker. Ik gok eerder op en bug. Maar zou geen risico nemen.kobus71 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:12:
[...]
Loopt bij mij ook stuk soepeler, minder framedrops.
Hebben anderen dit ok?
Of zal ik gehackte acount hebben?
Wachtwoord wijzigen is het beste voor de zekerheid.kobus71 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:12:
[...]
Loopt bij mij ook stuk soepeler, minder framedrops.
Hebben anderen dit ok?
Het kan een bug zijn.
ik kreeg laatst een leuke melding, ik kon niet in de wachtrij staan, omdat ik al in de game was
andere server ging gelijk goed.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Och die kreeg ik ook nadat mijn PC was uitgeknalt en origin en BF4 niet netjes kon afsluiten. Wellicht dat je een soortgelijk iets had? Heb het overigens ook al eens gehad toen BF4 was gecrasht en ik het meteen weer probeerde op te starten. Blijkbaar had die nog niet echt door dat het precies hetzelfde account was ^^kobus71 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:12:
[...] Zegt ie: deze acount is aangemeld op een andere computer.
[...] Hebben anderen dit ok?
Je kan voor de zekerheid je wachtwoord veranderen ja, maar vermoed dat dit door niet correct afsluiten komt.
[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 11-10-2013 16:24 ]
Heerlijk man kan je tenminste zonder veel tegenstand de vlaggen pakken.Skybullet schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:28:
wat een geweldig ongebalanceerd kutspel net als BF3 is dit weer zeg... Binnen 2 min ligt de toren standaard om, waardoor er geen reet meer aan de map is, en de rest van de tijd zit iedereen met een sniper en rpg op de daken van de andere torens
Ja die toren staat alleen in de weg. Zonder die toren kun je lekker over heel de map snipenitsleon schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:32:
[...]
Heerlijk man kan je tenminste zonder veel tegenstand de vlaggen pakken.
Tevens merk ik dat het team met de meeste roofcampers ook vaak het team is wat verliest, want eigenlijk betekenen die spelers he-le-maal niets voor het team.
En ik heb ook het idee dat steeds minder spelers het leuk vinden om de toren neer te knallen, hij blijft steeds langer staan. Dit neemt niet weg dat ik van mening ben dat die toren echt véél te makkelijk neer te halen is, dit zouden minimaal 12 of 16 pilaren moeten zijn.
FPS was na de update van gisteren bij mij al stabiel en constant ruim boven de 70 (ook while recording) op ultra op 1080p.
Update van vandaag maakt bij mij geen verschil.
Bij iemand anders op de TS heeft de update van vandaag wel invloed.
Hij draait op 7970 icm i5 3570k en haalt dikke FPS op medium.
Tot en met dinsdag 12:00 uurVerwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:17:
[...]
Is dat tot (dus tot en met 14) of kan je op dinsdagavond 15 oktober ook nog spelen?! :-)
Angelo NL / Global Cargo VTC
Mee eens. Vind de map leuker als de tower nog staat. De pilaren moeten veel sterker zijn want soms idd na 3 minuten al kapot.TheBrut3 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:35:
Ik heb weinig last van die roofcampers, ze maken mij zelden af. Maar ik ga dan ook niet stil staan in een open veld. Meestal kies ik 1 kant van de map en blijf ik dus op en neer rennen tussen A en B of D en E. En als ik wel veel last heb van roofcampers ruim ik ze gewoon even op, zo moeilijk is het allemaal niet.
Tevens merk ik dat het team met de meeste roofcampers ook vaak het team is wat verliest, want eigenlijk betekenen die spelers he-le-maal niets voor het team.
En ik heb ook het idee dat steeds minder spelers het leuk vinden om de toren neer te knallen, hij blijft steeds langer staan. Dit neemt niet weg dat ik van mening ben dat die toren echt véél te makkelijk neer te halen is, dit zouden minimaal 12 of 16 pilaren moeten zijn.
Verder is de airburst ideaal tegen roofcampers. Heerlijk wapen.
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 11-10-2013 16:42 ]
Aan de waterkant staan 4 grote pilaren. 1 C4 op elke pilaar ;-)Caelorum schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:41:
Ben er echt nog steeds niet achter hoe je dat ding überhaupt neer haalt. Ja pilaren, maar welke? En nee heb nog geen zin gehad om het op te zoeken. Ding staat me er prima en als die neer is pech.. Alleen maar meer rooftops om te beschermen/lui af te maken. Flags cappen doe ik ook zo nu en dan, maar ga liever op een rooftop staan naast een point van de vijand zodat mijn squad daarboven kan spawnen.
Wel leuk dat je door te campen niet wint, en dat sommigen daarom + door de verhoogde teamplay punten eindelijk eens hun best gaan doen. Roofcampers op D zijn er natuurlijk wel altijd en die storen me eigenlijk het meest, vooral omdat die je vaak tegenhouden om de vlag te cappen, gewoon door daar te zitten kamperenTheBrut3 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:35:
Ik heb weinig last van die roofcampers, ze maken mij zelden af. Maar ik ga dan ook niet stil staan in een open veld. Meestal kies ik 1 kant van de map en blijf ik dus op en neer rennen tussen A en B of D en E. En als ik wel veel last heb van roofcampers ruim ik ze gewoon even op, zo moeilijk is het allemaal niet.

De campers bij B zitten daar de helft van de tijd toch maar gewoon te niksen, of schieten mis doordat het gebouw daar toch een stuk hoger is
---RAWE CEEK!!!---
Het viel me ook al op als gunner in tank, ik zie echt lui springend wegrennen na toch heel wat hitmarkers.NoFearCreations schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:12:
Irriteer me er mateloos aan dat vehicles vrijwel geen damage doen bij infanterie. Main gun van de tank moet echt 100% raak zijn, en de machine geweren doen vrijwel niks. Zo ook bij die busjes.
Je weet dat je ze vol raakt maar het lijkt weinig te doen.
ziehier:mdcobra schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:47:
Aan de andere kant zijn de tanks al aardig overpowered tov infanterie....
http://battlelog.battlefi...63352184683968/715087061/
Verwijderd
ik zie het probleem niet... beetje teamwork and they are goneSkybullet schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:28:
wat een geweldig ongebalanceerd kutspel net als BF3 is dit weer zeg... Binnen 2 min ligt de toren standaard om, waardoor er geen reet meer aan de map is, en de rest van de tijd zit iedereen met een sniper en rpg op de daken van de andere torens
Een van de online key stores?Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:21:
BF4 is via Wehkamp duidelijk veel goedkoper maar het probleem is dat ik (weeral) een Belg ben. Is er geen goedkopere Belgische site? Als ik het via Free Record Shop of Gamemania moet kopen kan ik evengoed op Origin bestellen.
Online Gamekeys kopen - Deel II
Zelf heb ik bf4 + premium pre-ordered @ Go2Arena voor 76,50 euro (ik had daar onlangs fifa 14 pre-ordered en kreeg hem mooi voor de europese release al
http://www.go2arena.com/b...n-cd-key-eu-preorder.html
http://www.go2arena.com/b...ice-origin-cd-key-eu.html
Er zijn een paar pilaren aan de waterkant van het gebouw die reeds een kapot deel hebben, gewoon daar c4 of 2x rpg of met een tank erop schieten en die pilaar gaat stuk, als ze alle 4? kapot zijn dan gaat die skyscraper naar beneden.Caelorum schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:41:
Ben er echt nog steeds niet achter hoe je dat ding überhaupt neer haalt. Ja pilaren, maar welke? En nee heb nog geen zin gehad om het op te zoeken. Ding staat me er prima en als die neer is pech.. Alleen maar meer rooftops om te beschermen/lui af te maken. Flags cappen doe ik ook zo nu en dan, maar ga liever op een rooftop staan naast een point van de vijand zodat mijn squad daarboven kan spawnen (en hopelijk naar beneden springen).
[ Voor 34% gewijzigd door SmokingCrop op 11-10-2013 17:57 ]
Een RPG op de achterkant en de tank is uitgeschakeld. Hij kan niet bewegen en de loop aan de achterkant kan niet ver genoeg omlaag om de schutter te doden voor de tweede RPG komt.mdcobra schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:47:
Aan de andere kant zijn de tanks al aardig overpowered tov infanterie....
Serieus, dat is je argument?
[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 11-10-2013 18:22 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Oke je hebt gelijk dat het iets uitgebreider had kunnen zijn, en nu ik er over nadenk is het ook een kutargument...

Persoonlijk heb ik als ik in een tank zit het gevoel dat ik redelijk goed kan domineren over het veld... tankje uitschakelen hier, infantrietje (raar woord
Aan de andere kant denk ik dat het ook weer zo is dat we er niet veel over kunnen zeggen aangezien veel spelers de damage models/mechanics tegen tanks (en andere voertuigen) waarschinlijk nog niet erg door hebben... Ook zijn er natuurlijk nog geen commanders die (denk ik) ook wel wat uit kunnen halen met hun tomahawks en het gunship dat ook waarschijnlijk z'n hand niet echt omdraait voor een tankje....
Nouja een enkel potje een redelijke score halen noem ik absoluut geen overtuigend bewijs.TheK1ng schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:42:
Oke je hebt gelijk dat het iets uitgebreider had kunnen zijn, en nu ik er over nadenk is het ook een kutargument...Maar als ik als ubernoob al zulke scores kan halen dacht ik
. Al met al dus gepost zonder nadenken
Ja, maar zodra de infantry een RPG pakt en jou gaat beschieten ben je in luttele momenten weg. Elke class heeft wel wapens tegen een tank. Een enkele RPG op de achterkant is weg tank.Persoonlijk heb ik als ik in een tank zit het gevoel dat ik redelijk goed kan domineren over het veld... tankje uitschakelen hier, infantrietje (raar woord) killen daar... Als je heel klein beetje aim hebt kun je infantry best snel killen met je lmg (en zo goed is mijn aim niet...)
Mwah met wat er nu is kan je zo'n tank al zeer snel slopen. Ze domineren nu vooral vanwege hun aantallen.Aan de andere kant denk ik dat het ook weer zo is dat we er niet veel over kunnen zeggen aangezien veel spelers de damage models/mechanics tegen tanks (en andere voertuigen) waarschinlijk nog niet erg door hebben... Ook zijn er natuurlijk nog geen commanders die (denk ik) ook wel wat uit kunnen halen met hun tomahawks en het gunship dat ook waarschijnlijk z'n hand niet echt omdraait voor een tankje....
Verwijderd
Ze domineren ook sterk door de enorme hoeveelheid lone wofl spelers in de bèta... als er twee man besluit dat het Tankloze Zondag is is het over met de fun. Of je nou recon+RPG doet of 2x RPG of RPG + ammo box, die dingen tik je vrij snel weg en als ze heel hard tegenwerken kun je met twee man vijandelijke tanks in elk geval lang zat klem zetten tot je eigen tank of een derde speler zich ertegenaan komt bemoeien.Tsurany schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:55:
Ja, maar zodra de infantry een RPG pakt en jou gaat beschieten ben je in luttele momenten weg. Elke class heeft wel wapens tegen een tank. Een enkele RPG op de achterkant is weg tank.
[...]
Mwah met wat er nu is kan je zo'n tank al zeer snel slopen. Ze domineren nu vooral vanwege hun aantallen.
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Pleur op dice met het naaien van en louter en alleen om systemen die het niet trekken terug naar........
T verandert je attachments zoals switchen van scope en laser aan/uit. Zie je trouwens onder aan je scherm.Motaro schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:24:
weet iemand hoe ik die 2x zoom op mijn LMG kan gebruiken ? heb hem nu unlock maar hoe gebruik ik hem ?
[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 11-10-2013 19:27 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 11-10-2013 22:49 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Gropah op 12-10-2013 01:43 ]
Formerly known as Ragdoll
[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 11-10-2013 22:45 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Binnen 10 seconden krijg ik dit:
60, 40, 60, 80, 40 etc
Speelt echt geweldig DICE.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
+1Caelorum schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:41:
Ben er echt nog steeds niet achter hoe je dat ding überhaupt neer haalt. Ja pilaren, maar welke? En nee heb nog geen zin gehad om het op te zoeken. Ding staat me er prima en als die neer is pech.. Alleen maar meer rooftops om te beschermen/lui af te maken. Flags cappen doe ik ook zo nu en dan, maar ga liever op een rooftop staan naast een point van de vijand zodat mijn squad daarboven kan spawnen (en hopelijk naar beneden springen).
De 64 voor Conquest en de 32 om lekker de andere modi te spelen, ben benieuwd welke modus straks het meest gespeeld gaat worden!
Die lock-snelheid en lock-afstand...heerlijk
Sinds de unlock is het een eitje om elke helicopter het leven zuur te maken, zeker als hij tussen de skyscrapers hangt. Die critical hit doet de rest wel
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Als je zo wilt klagen over BF4, wat had je graag anders gezien? Tuurlijk is het een beetje BF3.5 maar eigenlijk alle problemen die men met BF3 had zijn verholpen en BF3 was natuurlijk ook een top-game dus waarom dingen veranderen die goed waren?TecTo schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:34:
Modjes of niet. Als je wat kritiek geeft over bf4 dan komen termen als uit je frustratie elders, koop speel het niet enz.. Kennelijk mag je na ervaring dat na de laatste upgrade het niveau terug is naar de bf3 er niks van vermelden. Speel met een high tech comp en zie hoe Dice/origin terug gaat langs, om de mindere hardware tegemoet te komen. Daar is op zich niks mee mee maar dat mag je wel aan vermelden en een stap terug vinden. Ben weer blij voor diegene die weer op een minder systeem fijn kunnen spelen en een bevredigend fps halen.
Verder is deze map redelijk zoals de city maps van BF3, waarin de grote veranderingen niet zitten:
- Naval combat is hier niet zoveel soeps
- je hebt geen grote open maps met jets die ook flink veranderd zijn o.a. met unguided bommen
- Levolution is hier niet zo spectaculair als bij bijv. die dam die om kan vallen.
Niet waar. De huidge bèta is een voorproefje van de game. De bèta is een middel om voor DICE verschillende dingen te testen. Daarvoor gebruiken ze graag gruwelijk veel processor kracht naar het blijkt.
't Zou mij niet verbazen als de code van de bèta in het niets lijkt op de uiteindelijke game.
En dat het niet vernieuwend zou zijn, dat is dus echt onzin. BF3 voelt na het spelen van zelfs de bèta nogal dull en achterhaald aan.
en ook ik zeg het, als je het allemaal kloten vind, dan koop je de game niet. Ik hoeft niet bevredigd te worden met weer honderd keer meer eyecandy (wat tegenwoordig toch niet haalbaar is), als ik een vette game ervaring heb de komende paar jaar pleur ik daar met liefde een par euro voor neer, inc iedere DLC.
Ps.: Welke 'laatste patch' bedoel je? Het werkt alleen maar steeds beter.
[ Voor 5% gewijzigd door warhamstr op 11-10-2013 20:44 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Dat betekend nog niet dat ik jou mening maar moet delen, ik ben het in dat opzicht totaal niet met je eens.TecTo schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:45:
[...]
sorry we zitten in een tijd van media geschoolde lul verhalen, net zoals de politiek. Op de juiste manier in de camera kijken, oog in oog met de vraagsteller, niet direct een antwoord geven en vooral geen ballen tonen met een eigen mening.
Dat je het een klote spel vind etc etc... prima dat moet jij weten, maar tot nu toe elke post van jou is meer een rant dan daadwerkelijk kritiek. Blijkbaar bekijken wij dit beide anders.
Ik heb daarnaast ook gewoon mijn mening gegeven, vind je het een klote spel, koop het dan vooral niet.
[ Voor 7% gewijzigd door InFamous op 11-10-2013 20:51 ]
Waarom is iedereen in die nieuwe gamemode te stom om naar het dichtstbijzijnde punt te hollen met zn bom?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
64p Conquest Largebvk schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:36:
Zo, wij hebben vandaag een pre order gedaan voor onze community servers, 1x 64 (70) en 1x 32 (38) slots. De getallen achter haakjes voor de Commanders en spectators.
De 64 voor Conquest en de 32 om lekker de andere modi te spelen, ben benieuwd welke modus straks het meest gespeeld gaat worden!

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
- DaniëlWW2
- Niet online

De nieuwe patch heeft mijn fps redelijk gesloopt en mijn router heeft weer eens een ik ga een enorme klootzak zijn dag waardoor die steeds gaat haperen met voorspelbare lag...

if (!coffee) {
Work = false; }
Iets met "beta". BF3 was in het begin ook verre van stabiel, sterker nog heb ik nu nog steeds schommelingen maar dat merk je niet zo zeer omdat het nooit echt lager gaat dat het 'lag' levert.naaitsab schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:33:
Door die laatste patch wisselt mijn FPS op High met 100Varieert van 150 tot 50 en tijdens die massale drop merk je ondanks dat het boven de 30 zit toch duidelijk dat er iets loos is. Speelt niet echt lekker zo. Als je die ingame grafiek aanzet zitten er ook onwijze pieken in, totaal geen stabiliteit. Terwijl BF3 op Ultra zonder problemen op 90 FPS stabiel draait.
Juist omdat dit zo'n resource intensief spel is, zit je al snel op je 'max' waardoor het kleinste beetje resulteert in "onspeelbare" fps drops.
Wat ik merk: Lekker spelen, niet naar FPS kijken of andere zaken en je merkt opeens dat je spel een stuk lekkerder loopt.
Ja maar als ie voor een patch wel goed loopt, is dat toch een beetje gek zelfs voor een betadouweegbertje schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:37:
[...]
Iets met "beta". BF3 was in het begin ook verre van stabiel, sterker nog heb ik nu nog steeds schommelingen maar dat merk je niet zo zeer omdat het nooit echt lager gaat dat het 'lag' levert.
Juist omdat dit zo'n resource intensief spel is, zit je al snel op je 'max' waardoor het kleinste beetje resulteert in "onspeelbare" fps drops.
Wat ik merk: Lekker spelen, niet naar FPS kijken of andere zaken en je merkt opeens dat je spel een stuk lekkerder loopt.
Uiteraard maar dit is een vervolg op BF3 geen totaal nieuwe engine dus mag wel verwachten dat het op z'n minst speelbaar is. Dat je geen uber prestaties krijgt ala maar een drop van 100fps is natuurlijk niet helemaal zuiver
Als de hele boel lagt is dat niet echt fijn spelen voor een FPS, normaal kijk ik ook nooit naar de FPS als ik eenmaal weet hoeveel FPS een spel ongeveer geeft maar nu vind ik het wel interesant om eens mee te stoeien.Wat ik merk: Lekker spelen, niet naar FPS kijken of andere zaken en je merkt opeens dat je spel een stuk lekkerder loopt.
if (!coffee) {
Work = false; }
- DaniëlWW2
- Niet online
Als een patch je FPS vergalt dan is dat geen beta...douweegbertje schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:37:
[...]
Iets met "beta". BF3 was in het begin ook verre van stabiel, sterker nog heb ik nu nog steeds schommelingen maar dat merk je niet zo zeer omdat het nooit echt lager gaat dat het 'lag' levert.
Veder niet naar kijken gaat niet op als je de framedrops ziet zonder naar de framerate meter te kijken...
Introducing the DAMNCheaters Battlefield 4 Hack
At DAMNCheaters we are excited to announce the FUTURE release of our Battlefield 4 Hack.
Battlefield 4 Hack features
Spotted notification - displays a text when someone has spotted you
In-game Bonus XP Exploit - Automatic XP gain even when AFK!
Team ESP - All teammates will also have ESP. With you on the team, you'll never lose another game!
PBShield Anti-Ban protection - Kicks you out of the game BEFORE getting banned by Punkbuster
Punkbuster Screenshot protection (other sites do not have it YET!!!)
Ingame Map ESP - shows you all enemies on the minimap
In-game 3D ESP - shows you all enemies in the 3D world
Spotted notification - displays a text when someone has spotted you.
Box ESP - draws a box arround all enemies
Visibility Check - colours the box red when an enemy can be shot.
ESP Tags - Shows name, distance, health etc. next to the box ESP
In-Game GUI - enable and disable everything though an in-game menu.
Precision Bone Aimbot, decide wether you want to shot legs, arms or head
Aiming Prediction, for advanced accurancy
Sniper Rifle Stabilization, removes movements from the weapons when breathing
No Spread, removes weaponspread
No Recoil, your weapon no longer pulls up while shooting
Dit soort cheats bestaan al 10 jaar, weet niet waar je je ineens zo druk om maaktLeeuw070 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 01:19:
Hoop niet dat dit allemaal waar is want anders ben ik snel uitgespeeld en wil ik m`n geld terug
Introducing the DAMNCheaters Battlefield 4 Hack
At DAMNCheaters we are excited to announce the FUTURE release of our Battlefield 4 Hack.
Battlefield 4 Hack features
...
Spelen op servers met admins blijft het beste wat je kan doen.
Tuurlijk bestaat dit zolang er online ge-gamed word , maar game makers zouden eens wat harder moeten optreden .
En in die 10 jaar hadden ze wel met een beter alternatief kunnen komen dan punkbuster wat zeer makkelijk te omzeilen is .
Gaat er ook om dat ze veel geld verdienen en een beetje eerlijk speelplezier bederven voor een ander .
Maar EA heeft al helaas vaker laten blijken niks om betalende klanten te geven ....... geen of slechte reacties op mail en telefoontjes , nu uiteindelijk het spel maar ge-download en buiten origin om geinstalleerd om het werkend te krijgen .
En dan als je wordt gepakt gewoon een instaban voor al je EA games.[...]The software sends client challenges to the machine, if the appropriate response is not received, it is flagged as a possible violation.
It uses heuristics to detect possible cheats when scanning the computers memory, an incident report is created whenever an anomaly is detected, which is then analyzed by Valve's engineers. The engineers inspect the code and may also run it on their own copies of the game. If the code is confirmed as a cheat, it is added to the database of cheat codes. New detections are also compared to previous detections in this database.
According to Steam's lead engineer John Cook, to stop the anti-cheat software itself from being exploited, "The software is constantly updated and sent down in small portions for the servers as needed, so hackers only get to see small portions of it running on any particular time. So while they may be able to work around pieces of it, they can never hack everything."[16]
[...]
Zelfs dat stopt cheaters natuurlijk niet, maar aangezien het met heuristics werkt en ze bij Valve dus actief logs bekijken van mogelijke overtredingen maakt de pakkans natuurlijk wel groter. De cheaters moeten als het ware slimmer zijn dan de mensen die de 3d engines en VAC technologie hebben gemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 12-10-2013 03:48 ]
Het draait bij jou super goed dan!DanielWW2 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:16:
Echt geweldig weer DICE. Gisteren komen jullie met een patch die eindelijk de fps issues oplost en vandaag met een patch die het volgende effect heeft:
Binnen 10 seconden krijg ik dit:
60, 40, 60, 80, 40 etc
Speelt echt geweldig DICE.
Bij mij is het van 40-50-60-80-50-60 en dan... BOOOM! 12 / 19 fps FTW!!! om vervolgens weer te klimmen naar 30-40-50-60 enz...

Als Origin raar doet krijg je dit soort errors. Ook als je PC gecrasht is met Origin aan kan dit voorkomen.kobus71 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:12:
Hebben anderen dit ok?
Vaak krijg je ook dit soort errors er gratis bij :
Pykow schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:21:
ik kreeg laatst een leuke melding, ik kon niet in de wachtrij staan, omdat ik al in de game was
andere server ging gelijk goed.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
BO2 draait met VAC, dat systeem is wel erg goed aan het worden. Nog nooit zo weinig hackers gezien in een game, hooguit een stuk of 5 gezien helemaal aan het begin maar inmiddels al maanden niks meer. Op de cheat forums is het ook alleen maar klagen over niet werkende hacks. Ik hoop dat ze dit in meerdere games gaan implementeren, waarbij ik moet melden dat ik niet weet hoe afhankelijk dit is van de game ontwikkelaar zelf en support die na een game gegeven wordt. Daarnaast zou die eeuwig beloofde battlerecorder bij BF helpen, dat maakt het makkelijk om spelers te checken.Caelorum schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 03:48:
Is er niet iets á la Valve's VAC?
[...]
En dan als je wordt gepakt gewoon een instaban voor al je EA games.
Zelfs dat stopt cheaters natuurlijk niet, maar aangezien het met heuristics werkt en ze bij Valve dus actief logs bekijken van mogelijke overtredingen maakt de pakkans natuurlijk wel groter. De cheaters moeten als het ware slimmer zijn dan de mensen die de 3d engines en VAC technologie hebben gemaakt.
Verwijderd
Zonde van die leuke spellen , want die zijn dan niet meer te spelen.
VAC is net zo slecht/goed als Punkbuster, met de uitzondering dat Punkbuster veel actiever is in het detecteren. Ik zou echt de voorkeur hebben aan PB, de echt rotte appels haalt deze er uiteindelijk vaak uit. Nog een voordeel van Punkbuster, vaak wachten ze met opzet een week zodat ze weer een lading kunnen bannen. Hacks stop je nket, maar zolang je de meerderheid weghaalt ben je goed genoeg bezig. De andere anti-hacks zijn ook makkelijk te omzeilen, stelt allemaal niks voo als je weet wat je doet.reemprive schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 06:24:
[...]
BO2 draait met VAC, dat systeem is wel erg goed aan het worden. Nog nooit zo weinig hackers gezien in een game, hooguit een stuk of 5 gezien helemaal aan het begin maar inmiddels al maanden niks meer. Op de cheat forums is het ook alleen maar klagen over niet werkende hacks. Ik hoop dat ze dit in meerdere games gaan implementeren, waarbij ik moet melden dat ik niet weet hoe afhankelijk dit is van de game ontwikkelaar zelf en support die na een game gegeven wordt. Daarnaast zou die eeuwig beloofde battlerecorder bij BF helpen, dat maakt het makkelijk om spelers te checken.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Hopen dat ze het op de nextgens en op PC grondig gaan aanpakken.Phyxion schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 08:54:
[...]
VAC is net zo slecht/goed als Punkbuster, met de uitzondering dat Punkbuster veel actiever is in het detecteren. Ik zou echt de voorkeur hebben aan PB, de echt rotte appels haalt deze er uiteindelijk vaak uit. Nog een voordeel van Punkbuster, vaak wachten ze met opzet een week zodat ze weer een lading kunnen bannen. Hacks stop je nket, maar zolang je de meerderheid weghaalt ben je goed genoeg bezig. De andere anti-hacks zijn ook makkelijk te omzeilen, stelt allemaal niks voo als je weet wat je doet.
Ook bij de wat oudere spellen voor degene die dat nog spelen dan.
Gaat volledige DirectX ondersteuning echt zoveel verschil maken zodat je wel moet gaan upgraden naar W8 ?
BO2 heeft ook "TAC" (treyarch Anti Cheat) dit bant de meeste cheaters.reemprive schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 06:24:
[...]
BO2 draait met VAC, dat systeem is wel erg goed aan het worden.
VAC is net als zo als PB alleen effectief voor public cheats.
Dice heeft echter 2 jaar geleden zelf anticheat engineers aangenomen, op dit moment is BF4 de eerste game die er gebruik van maakt.
Als bepaalde niet nader genoemde criteria worden overschreden (lijkt me beter als deze niet public zijn) dan krijg je "game disconnected error 37" en dit is een perma ban!
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Verwijderd
Goed nieuws dus , het spel is al zo spannend en moeilijk zonder cheaters.fast-server schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:05:
[...]
BO2 heeft ook "TAC" (treyarch Anti Cheat) dit bant de meeste cheaters.
Dice heeft echter 2 jaar geleden zelf anticheat engineers aangenomen, op dit moment is BF4 de eerste game die er gebruik van maakt.
Als bepaalde niet nader genoemde criteria worden overschreden (lijkt me beter als deze niet public zijn) dan krijg je "game disconnected error 37" en dit is een perma ban!
Gaat dat systeem ook op de nextgen consoles toegepast worden?
Er zijn her en der al wat filmpjes te vinden dat men in de beta ook al aan het cheaten is. Of het systeem staat nog niet aan of het werkt gewoon niet. Als alle hitmarkers via de server lopen en niet de client heb je volgens mij al 75% van alle cheats de nek om gedraaid.fast-server schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:05:
[...]
Kan me niet voorstellen wat er leuk is aan een aardige vracht geld betalen voor een hack om zo vals te spelen

if (!coffee) {
Work = false; }
Na een paar rondjes is het einde verhaal.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
De meerderheid wordt helemaal niet weggehaald door PB. De BF3 cheat van artificial aiming is al sinds maart niet meer gedetecteerd.Phyxion schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 08:54:
[...]
VAC is net zo slecht/goed als Punkbuster, met de uitzondering dat Punkbuster veel actiever is in het detecteren. Ik zou echt de voorkeur hebben aan PB, de echt rotte appels haalt deze er uiteindelijk vaak uit. Nog een voordeel van Punkbuster, vaak wachten ze met opzet een week zodat ze weer een lading kunnen bannen. Hacks stop je nket, maar zolang je de meerderheid weghaalt ben je goed genoeg bezig. De andere anti-hacks zijn ook makkelijk te omzeilen, stelt allemaal niks voo als je weet wat je doet.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Nee TAC is een fijn systeem. Ben bang dat de nieuwe "anti cheat" van BF4 ook vooral legitieme spelers gaat raken.fast-server schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:05:
[...]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Als zelfs PBBANS tegen is omdat spelers onschuldig gebanned worden dan wil dat al veel zeggen, de meeste server admins hebben het niet voor niets van hun BF3 servers verwijderd.
http://www.pbbans.com/for...view__findpost__p__428075
Waarom DICE het nu dan gaat toevoegen is voor mij geheel onduidelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door fast-server op 12-10-2013 10:24 ]
Zoals ik ook net gepost heb op het pbbans forum, we hebben nu de spectator mode om verdachte spelers te monitoren. Weet je gauw genoeg of alleen cheaters gepakt worden of ook onschuldige spelers die gewoon goed zijn...fast-server schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:15:
Kans dat de dice anticheat dat gaat doen is erg klein omdat het heel anders werkt dan TAC, het probleem in BF4 gaat echter FairFight worden.
Als zelfs PBBANS tegen is omdat spelers onschuldig gebanned worden dan wil dat al veel zeggen, de meeste server admins hebben het niet voor niets van hun BF3 servers verwijderd.
http://www.pbbans.com/for...view__findpost__p__428075
Waarom DICE het nu dan gaat toevoegen is voor mij geheel onduidelijk.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat FairFight enabled worden op alle ranked servers zonder de optie om het uit te kunnen zetten.
Dat is dan toch wel een probleem.
Dat vraag ik mij serieus af. Het grootste verschil is dat Punkbuster alleen checkt tegen bekende exploits in een database, waar VAC daarnaast ook bewust bepaalde situaties voorschotelt aan de client en daarvan de uitkomst checkt. Bij enigszins verdachte zaken wordt verder door Valve zelf gecontroleerd of het een hack is of niet. Die challenges zorgen ervoor dat ook onbekende exploits kunnen worden gevonden. Het enige waar VAC faalt is dat het niet naar content kijkt. Zoals ook Wikipedia al beschrijft kan je vrij eenvoudig materials doorzichtig maken wat effectief een wallhack is. Daarvoor heeft Valve dan weer andere zooi.Phyxion schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 08:54:
[...] VAC is net zo slecht/goed als Punkbuster, met de uitzondering dat Punkbuster veel actiever is in het detecteren.[...]
Overigens, kan PB ook geheugen van opengl/directx scannen?
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.