Daar kan je dus zo ongeveer alles behalve Windows krijgen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:16:
[...]
Jij bent toch student nog? Vroeger hadden we nog zoiets als surfspot.nl, daar is het vast voor een paar tientjes te krijgen.

Voor de rest zie ik de voordelen van W8 nauwelijks. DX 11.1 wordt door zo ongeveer geen enkele game ondersteunt en met een SSD is W7 al snel genoeg voor mij. Voor een laag bedrag zou ik W8 wel overwegen maar niet voor wat ik er voor zou moeten betalen...De keuze om over te stappen naar een nieuw OS maak je toch altijd als er genoeg voordelen te halen valt in de nieuwe versie? Ik ben blij dat er eindelijk significante stappen worden gezet in game performance door optimaler gebruik te maken van de hardware en software, als daar een nieuw OS voor nodig is, dikke prima, alles beter dan stilstand.
Battlefield 4 ga ik de komende 2 jaar toch helemaal stukspelen, dan ga ik niet moeilijk doen om een paar tientjes meer of minder. Er is al aangegeven dat BF4 met W8 ook in de final beter zal presteren, dan kan ik er net zo goed nu al aan geloven en vol genieten van de beta en straks helemaal klaar zijn voor de release met een getweaked en getuned systeem.![]()
De nieuwe mantle API van AMD zie ik al helemaaaaal zitten, de R290(X) moet behoorlijk prijzig worden wil ik deze niet aanschaffen.
Dan heeft Newegg in de VS per ongeluk de kosten van de R290x op hun site gezet. $700 dus dat is misschien een beetje veel van het goede. Mantle moet ook werken voor de 7xxx serie dus je kan altijd nog een 79xx goedkoop op de kop tikken. Daar haal je wel een fatsoenlijke fps mee met alles op low.
Dan heeft die patch van vandaag mijn framerate issues feitelijk opgelost. Ik zit nu op 96% cpu load maar ik kan nu wel alles op high zetten en ik haal nu gewoon 60+ fps met drops naar de 50.
F U W8.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.