https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Je moet ze openen op battlelog.CodeCaster schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:19:
[...]
Die heb ik dus gemist. Komt hopelijk vanzelf nog.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
---RAWE CEEK!!!---
Daar liep ik de 1e dagen lekker over te klagen, van wat speelt BF4 toch traag zeg... pfff...Grimmie187 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:16:
[...]
Al geprobeerd FOV op 90 te zetten? Scheelt een stuk!
Totdat ik FOV op 120 zette
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Beste tactiek is om de bomb sneaky te pakken met een tank dichtbij de skyscraper, dan met de lift naar boven en direct naar de verste bomb parachuten. Zo heb ik al meerdere malen een bomb naar vijandelijk gebied gebracht.DanielWW2 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:49:
Ik wil mijn mening over Obliteration graag bijstellen.
Het saai noemen was veel te genereus van mij...
Het is gewoon een gigantische, doodsaaie clusterf*ck van campers en nog veel waardelozere recons die massaal het vuur op je openen zodra je dom genoeg bent om de bom op te pakken. Jouw team zijn net zulke waardeloze idioten waardoor ook maar proberen voor het objective te gaan nutteloos is. Je wordt meteen verkracht door een heli als je de bom probeert af te leveren. Ik pakte de bom een keer en ging gewoon in mijn MAA zitten om alle idioten die als gekken op mij af kwamen af te schieten.
Toen dat ook eindelijk voorbij was omdat letterlijk de heft van het vijandelijk team op me af terwijl de andere helft liep te snipen heb ik gewoon de game uitgespeeld met als doel zo veel mogelijk van die bomknuffelaars af te maken. Dit gedeeltelijk gedaan door wederom de bom te nemen en te wachten op de idioten om een voor een af naar mij toe te rennen om meteen afgeschoten te worden. Mijn team deed toch niks.
Echt doodsaai op deze manier.![]()
Het enige leuke was dat ik er heel wat heb afgemaakt inclusief een aantal recons.![]()
http://battlelog.battlefi...15971792662400/184991456/
Helaas snappen de meeste kleuters ingame het niet en moet ik het ze 20 minuten schreeuwen voordat ze deze tactiek door hebben.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Een goede helikopter piloot doet ook wonderen.rickyy schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:53:
[...]
Beste tactiek is om de bomb sneaky te pakken met een tank dichtbij de skyscraper, dan met de lift naar boven en direct naar de verste bomb parachuten. Zo heb ik al meerdere malen een bomb naar vijandelijk gebied gebracht.
Helaas snappen de meeste kleuters ingame het niet en moet ik het ze 20 minuten schreeuwen voordat ze deze tactiek door hebben.
Ik pak tegenwoordig zsm de anti-air en verdedig onze objectives daarmee.
Parachutes uit de toren en helikopters vol mensen = prijsschieten. Want als niemand het doet maak je het de tegenstander wel heel makkelijk.
Daar kwam ik dus pas achter toen ik L4 werd. Ik zag op Battlelog en ingame (Backspace) alleen het L1 pack, niet dat van L3. Maar dat zal vanzelf wel goedkomen, en na de beta komt sowieso een reset.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Gelukkig ziet BF4 op low er ook nog steeds strak uit

(Stutter onderaan kwam door de round-end animatie, ik schrok eerst al toen ik die screenshot zag omdat ik dacht dat m'n overklok artifacts veroorzaakte.)

Ik ben er zelf nog niet uit of ik BF4 nou goed of slecht vind. Ik vind het nieuwe reloadsysteem voor voertuigen echt ontzettend irritant. Daarnaast is het vrijwel onmogelijk geworden om met een attack heli een andere attack heli te disablen op enigsinds langere afstand. Gunner is zo door z'n schoten heen en de guided missiles lijken geen bal te doen.
Vijand staat flink in de hens en 10 seconden later rookt het alleen nog maar wat? Lekker duidelijk wanneer een voertuig gewoon deud is en wanneer je weer restored..
Wat ik trouwens echt waardeloos vind is de BF4 battlelog website en het spawnscherm. Het schermpje in de hoek is ideaal (Kan je teminste een beetje een idee krijgen of je niet direct dood gaat) maar de rest vond ik in BF3 een stuk makkelijker werken.
Het enige wat in BF3 dan weer miste was dat je niet op (capture) points of squadmates kon klikken om daar op te spawnen. Je moest altijd het lijstje gebruiken.
[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 09-10-2013 23:27 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik vind het nieuwe systeem wel prima eigenlijk. Je moet zeker in voertuigen nu gewoon tactischer te werk gaan.D4NG3R schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:14:
Ik ben er zelf nog niet uit of ik BF4 nou goed of slecht vind. Ik vind het nieuwe reloadsysteem voor voertuigen echt ontzettend irritant. Daarnaast is het vrijwel onmogelijk geworden om met een attack heli een andere attack heli te disablen op enigsinds langere afstand. Gunner is zo door z'n schoten heen en de guided missiles lijken geen bal te doen.
Vijand staat flink in de hens en 10 seconden later rookt het alleen nog maar wat? Lekker duidelijk wanneer een voertuig gewoon deud is en wanneer je weer restored..
Net toch een leuk potje gehad met zoiets als voorbeeld. Ik was half kapot en er kwam een tank aangereden. Ik had zelf zoiets van dit ga ik nooit winnen, maar goed mijn best doen met ontwijken etc. Blijkt de andere tank geen kogels meer te hebben --> win voor mij
Bij de heli's zou het wel prettiger zijn als je iig 4 air-to-air missiles zou hebben. Dan gaan die dog fights misschien wat sneller. Aan de andere kant, ook net in een heli een awesome dogfight gehad. Beetje vluchten, schieten weer vluchten en dat een aantal keer. Om uiteindelijk toch te winnen
Ik denk dat dit nieuwe reload systeem ook zijn effect zal op hebben op de jet rape. Maar dat is nog even afwachten
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verre van, alleen slugs zuigt.TecTo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:42:
Vergeet de shotgun, zelfs met slugs is het waardeloos.
eens, ware het niet dat het nu gewoon te vaak voorkomt dat hits op andere vehicles gewoonweg niet geregistreerd worden (3 keer achter elkaar, daar gaan je precious tank shells) en je vaak gewoon wat anders raakt als waar je op mikt! ook als je expres al wat hoger schietZeara schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:26:
[...]
Ik vind het nieuwe systeem wel prima eigenlijk. Je moet zeker in voertuigen nu gewoon tactischer te werk gaan.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh wat moet dat onspeelbaar zijn.rickyy schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 00:14:
http://battlelog.battlefi...TA-NL-CQN-i3D-net-234645/
Obliteration met 64 mensen, amai
Dan nog iets anders. DICE heeft de revivetijd behoorlijk opgeschroefd. Je kan nu daadwerkelijk mensen reviven.
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-10-2013 00:29 ]
Verwijderd

Ik hoop dat deze bug niet gefixed wordt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 00:51 ]
Zelf ook op gegoogled, maar vond er geen interessante bij zitten.
Edit:

http://imgur.com/vxM3VS8
Blijkbaar kan je je kit veranderen bij een supply crate. Dat is een tof idee waar ik niet zelf over had nagedacht. Heeft Dice toch nog wat details in hun lege hersenen zitten.
Vond deze wel leuk, van reddit: hoe ik me voel als ik de bomb draag in obliteration
[ Voor 60% gewijzigd door rickyy op 10-10-2013 01:20 ]
rickyy schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 01:13:
Iemand nog een site met mooie comparison screenshots tussen low en ultra? Want ik met mijn niet afwijkende ogen zie weinig verschil, buiten mesh, wat simpelweg draw distance is en wat scherpe letters ipv blobs.
Zelf ook op gegoogled, maar vond er geen interessante bij zitten.
[ Voor 12% gewijzigd door berry194 op 10-10-2013 01:23 ]
Toffe info AsgaroAsgaro schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:42:
[...]
Het komt van dit artikel: http://www.eurogamer.net/...vs-the-battlefield-4-beta
Overigens een leuke serie om te volgen: ze vergelijken telkens de PC versie en console versies.
Langs de ene kant leuk om te lezen als PC gamer omdat de PC versie altijd wint, maar langs de andere kant ook wel interessant voor de echt technische stuff die ik nergens anders lees: de gebruikte vormen van AA op de consoles, etc. Je leert dus zo welke technieken gebruikt worden als er beperkingen zijn op bv. RAM en CPU, wat dus bij consoles duidelijk het geval is.
En die framerate tracking voor console games die je ziet in de video hebben ze volledig in-house ontwikkeld en zal je via geen andere bron vinden.
Ook leuk dat ze vergelijkingsscreens maken tussen alle versies van de game.
Zie http://www.eurogamer.net/?topic=digital_foundry voor nog andere gelijkaardige artikels.
[...]
Komt vooral door een nieuwe techniek dat op de consoles gebruikt wordt. Maar wederom, zie artikel
[...]
En wat betreft comparison console-pc, dat de PC altijd wint is inderdaad logisch. Van mij hoeft de console ook niet te winnen. Waar ik wel van baal is dat de PS4/Xbox1 wel echt hele slechte specificaties hebben. Ik had er wel meer geld voor over gehad. Waarom? Puur omdat mijn maten geen PC aan willen schaffen. En uiteindelijk is het het leukst om games te spelen met je vrienden, en is het wel prettig als je als GFX whore (wat dat ben ik
Maargoed hetzij niet anders. Ik hoop alleen dat ontwikkelaars bij de 60 FPS blijven. Liever grafisch dan wat minder, want gameplay gaat wel voor grafisch imo ^_^
Het blijft een spelletje he. In het echt is het nog veel makkelijker omdat je van 1 schotwond makkelijk dood kan bloeden. Je kan in het echt ook niet van een gebouw afspringen waardoor je bijna dood bent (10% health ofzo) en dan nog vrolijk een sprintje trekken en even 30 seconden wachten in een hoekje tot je weer genezen bentAmanoo schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 02:04:
Lastig is als je elkaar killt, jij killt je tegenstander en hij killt jou. Met pijl en boog werk kan ik het nog enigszins begrijpen, maar met geweren... really?
Geen Bezel Compensation ? Is wel leuker IMHO
Ik zit dit topic wat door te bladeren en het valt me op dat er weer mensen roepen dat het wel goed komt met de bugs bij de retail versie, maar zijn jullie allemaal vergeten hoe rampzalig het allemaal was bij BF3 en hoeveel bugs er nog steeds in zitten die nooit meer gefixt zullen worden
Denk daar eens goed over na voordat je op die bestelknop drukt voor BF4
Paar dagen terug heb ik zelfs uit ontevredenheid voor de grap weer eens BF2 opgestart en eigenlijk zit ik er over na te denken om dat weer op te pakken
- Graphics zitten je aim niet in de weg.
- Vlaggen zijn ook echt vlaggen dus je ziet veel sneller wie welke vlag heeft ten alle tijde.
- ELK voertuig heeft eigen settings van keybinds tot de mouse sensitivity per as zelfs!
- TV guided werkt gewoon zoals het hoort
- Vliegtuigen hebben bommen die WEL pijn doen zoals het hoort
- Geen raar gezeik met unlimited ammo of dat rare "wacht maar tot je ammo hebt" geneuzel van BF4, maar gewoon een x aantal bommen/kogels/shells/rockets en als die op zijn moet je ze herladen met ammo packs of terug naar de basis gaan. IMHO gewoon het beste systeem!
- Geen irritante 3D spotting
- Een minimap die WEL werkt en doet wat je wil ALTIJD.
- Mappen die WEL echt GROOT zijn!
- Teamwork is op alle servers veel beter. Vooral de infantry only servers i.c.m. een Commander.
- Een VoIP systeem en het werkt nog goed ook
- Spawn systeem/Squad leader map/Kit menu via Caps Lock en een map via M dat echt perfect werkt en veel handiger is dan de BF3 en BF4 varianten.
- De Commo Rose : Super snel en echt INSTANT
Echt... een briljante game is het gewoon
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
11
nero355 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 02:46:
[...]
Ik zit dit topic wat door te bladeren en het valt me op dat er weer mensen roepen dat het wel goed komt met de bugs bij de retail versie, maar zijn jullie allemaal vergeten hoe rampzalig het allemaal was bij BF3 en hoeveel bugs er nog steeds in zitten die nooit meer gefixt zullen worden
Paar dagen terug heb ik zelfs uit ontevredenheid voor de grap weer eens BF2 opgestart en eigenlijk zit ik er over na te denken om dat weer op te pakkenEnkele redenen :
- Vlaggen zijn ook echt vlaggen dus je ziet veel sneller wie welke vlag heeft ten alle tijde.
- ELK voertuig heeft eigen settings van keybinds tot de mouse sensitivity per as zelfs!
- Geen raar gezeik met unlimited ammo of dat rare "wacht maar tot je ammo hebt" geneuzel van BF4, maar gewoon een x aantal bommen/kogels/shells/rockets en als die op zijn moet je ze herladen met ammo packs of terug naar de basis gaan. IMHO gewoon het beste systeem!
- Teamwork is op alle servers veel beter. Vooral de infantry only servers i.c.m. een Commander.
- Spawn systeem/Squad leader map/Kit menu via Caps Lock en een map via M dat echt perfect werkt en veel handiger is dan de BF3 en BF4 varianten.
- De Commo Rose : Super snel en echt INSTANTzonder ook maar 1 hapering in tegenstelling tot de gedrochten in BF3 en BF4 die eigenlijk alleen maar als #FAIL omschreven kunnen worden
Echt... een briljante game is het gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zou opgelost moeten zijn.
Als je nu nog niet kan connecten met ts.bug-community.com dan hoor ik dat graag!
[ Voor 16% gewijzigd door Fonta op 10-10-2013 07:14 ]
Is één van mijn grote ergenissen in bf3. Fijn dat dice er geen reet aan gedaan heeft. Het belangrijkste van een fps is toch wel de hit detectie en daar is bf4 blijkbaar gelijk aan bf3.JimDB schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:45:
[...]
Overlaatst in Conquest was ik met m'n tank aan het rondrijden en zag ik een chopper rondhangen, dus ik aim vlug, schiet los tegen z'n zijkant, en dan vloog ie gewoon weg alsof er niets gebeurd wasWhere's my kill BF4 !
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Verwijderd
Zeer slecht nieuws dit...ReQuiem83 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 07:57:
Ik begin mij ook te ergeren aan hit detectie. Zelfs 2 meter achter een enemy ik schiet, geen hit marker....hij draait zich om en one shot mij. (Dit gebeurd mij echt met regelmaat). Heb wel het idee dat het per server verschilt dus waarschijnlijk weer te maken met je connectie of beter gezegd connectie van een ander met een slechte connectie. 2 vs 1 ben je altijd de pineut en mag je hopen dat je er 1 nog kan meenemen terwijl je in BF3 meer kans had om er alsnog als winnaar uit te komen omdat je gewoon betere skill had. Mis de rush van neerschieten van 2-3 man in een groep...nu ben je meestal na 1 kill dood
Heb ik nog niet 1 keer gehadReQuiem83 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 07:57:
Ik begin mij ook te ergeren aan hit detectie. Zelfs 2 meter achter een enemy ik schiet, geen hit marker....hij draait zich om en one shot mij. (Dit gebeurd mij echt met regelmaat). Heb wel het idee dat het per server verschilt dus waarschijnlijk weer te maken met je connectie of beter gezegd connectie van een ander met een slechte connectie. 2 vs 1 ben je altijd de pineut en mag je hopen dat je er 1 nog kan meenemen terwijl je in BF3 meer kans had om er alsnog als winnaar uit te komen omdat je gewoon betere skill had. Mis de rush van neerschieten van 2-3 man in een groep...nu ben je meestal na 1 kill dood
Wel dat het soms lijkt dat je door de ak12 instand gedood word
Ik zou zeggen blijf lekker BF2 spelennero355 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 02:46:
[...]
Paar dagen terug heb ik zelfs uit ontevredenheid voor de grap weer eens BF2 opgestart en eigenlijk zit ik er over na te denken om dat weer op te pakkenEnkele redenen :
- De Commo Rose : Super snel en echt INSTANTzonder ook maar 1 hapering in tegenstelling tot de gedrochten in BF3 en BF4 die eigenlijk alleen maar als #FAIL omschreven kunnen worden
Echt... een briljante game is het gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij oordeelt nu al over BF4 als of je er al een paar 100 uur in hebt zitten
De commo rose werk in bf4 ook prima.
De mappen hebben we nog geen vallen gezien.
Voip werkt prima.
In BF4 zitten ook bommen dus daar kun jij nog niet over oordelen.
En BF2 was ook eerst tig patches nodig voor het speelbaar was.
Had veel OP voertuigen.
Had ook een hele slechte hit detectie.
Maps waren heel erg leeg
Frogg of war
Ook spelers en commanders die niet aan teamwerk deden.
Dus om BF2 briljant te noemen
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
Als ik het nu opstart lijkt het niet meer zo bijzonder als toen.
De potjes die ik heb gespeeld verliepen een stuk beter. Beide teams gaan actief achter de bom aan. Nog nooit zoveel samenwerking gezien in een Battlefield spel. Mensen pikken elkaar op, vallen samen aan, rushen samen punten. Veel teamplay in de heli's. Mensen uit het water oppikken.
Komt door de lagere time to kill. Het speel kan niet exact bepalen wie de ander nu neerschoot door netwerk delay en kiest er dan maar voor om beiden dood te laten gaan. De eerlijkste oplossing, niet de netste.Amanoo schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 02:04:
Lastig is als je elkaar killt, jij killt je tegenstander en hij killt jou. Met pijl en boog werk kan ik het nog enigszins begrijpen, maar met geweren... really?
Klopt, mij valt het ook flink tegen. Wat core gameplay elementen vind ik nog steeds vele malen beter in BF2. Dat spel is veel minder gericht op stats en absoluut niet op unlocks en dat soort ongein. Je hebt geen rare voertuig mechanics maar moet gewoon ammo aanvullen. Dat soort systemen werken in mijn ogen een stuk beter.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:03:
Battlefield 2 heb ik een paar jaar geleden met veel plezier gespeeld.
Als ik het nu opstart lijkt het niet meer zo bijzonder als toen.
Echter, de afwerking is uit 2006 en dat merk je ook. En dat is gelijk het meest storende, het speelt als een zwaar verouderd spel en daardoor valt het elke keer weer flink tegen.
Veel gameplay elementen in BF3 en BF4 heb ik grote kritiek op en vind ik game verpestend. Echter uiteindelijk zijn die games wel beter afgewerkt doordat ze veel meer moderne techniek hebben.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Inderdaad, gisteren bij het laatste potje hier ook... Ik pik iemand met de bom op vanuit het water met de heli, de enthousiasme op de chat! Echt superTsurany schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:08:
[...]
De potjes die ik heb gespeeld verliepen een stuk beter. Beide teams gaan actief achter de bom aan. Nog nooit zoveel samenwerking gezien in een Battlefield spel. Mensen pikken elkaar op, vallen samen aan, rushen samen punten. Veel teamplay in de heli's. Mensen uit het water oppikken.
[...]
De tegenstander ging de ophaal-manoeuvres kopiëren en daardoor kreeg je meer spectaculaire gameplay. Chopper uit de lucht knallen met een rpg en weer achter de bom aan
Of je speelt bf1942. Leukere setting, vliegtuigen die logisch overkomen in plaats van jets die op een slakkengangetje langs vliegen, geen ADS (ja dat zie ik als een positief punt), geen bullcrap. En nog gratis ook!nero355 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 02:46:
[...]
knip
Krijg je trouwens ook voor het uitvoeren je eigen orders squadbonus punten? Viel me gisteren op, maar ik zat wel met anderen in een squad, dus geen idee of dit ook werkt als in je eentje in een squad zit.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik erger me wel enorm aan de hit detection, echt al een aantal keer gehad dat ik onder vuur wordt genomen en dan toch dood neerval terwijl ik net om een muur heen ben. Al het crashen en framedrops zal ik maar even terzijde laten, het is tenslotte een beta
Als laatst en zeker not least, wat ik het allermeest mis en als grootste kritiekpunt heb is het gebrek aan teamplay. Of misschien moet ik zeggen, de stimulans daarvan. Als ik een FPS als CounterStrike speel dan is de grote motivator om op nr.1 te staan als ik op tab druk. Het liefste gepaard met een zo hoog mogelijke K/D ratio. Zelfde geld voor de CoD reeks. Ik begin zo langszamerhand het idee te krijgen dat zulke FPS games te lang populair zijn geweest en een hele nieuwe generatie gamers zo heeft 'opgevoed'. Ik zie het in BF namelijk overal terug, bijna iedereen gaat voor zichzelf, schijt aan objectives en allemaal alleen maar focussen op je stats..
Ik vind dan ook dat stats in BF niet verkeerd zijn maar wel moeten worden aangepast om teamplay te bevorderen. Als ze nou eens zouden beginnen met het verwijderen van de K/D ratio op je battlelog page en bij de ingame stats!
EDIT: Typo
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Welke bug? Ik schiet ook altijd een .50 lichtjes vanuit de schouderVerwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 00:50:
[afbeelding]
Ik hoop dat deze bug niet gefixed wordt
De netcode lijkt wel slechter dan bij BF3 ooit geweest is. Ik heb nog niet zo heel veel kunnen spelen maar bij elk potje hier wel last van gehad. Van de klassieke dood gaan achter een muurtje tot aan niks kunnen raken op 2M afstand vanwege zijn hoge ping..ReQuiem83 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 07:57:
Ik begin mij ook te ergeren aan hit detectie.
if (!coffee) {
Work = false; }
Geen random accuracy penalty terwijl je suppressed bent meer maakt de game wat meer responsief ja. Maar alsnog zijn er te veel situaties waar spelers elkaar killen, spelers niet soepel over je scherm bewegen (dit op elke slider setting, allebei constant lage ping. Ik speel sowieso met de slider op 0%, want dat geeft toch het beste gevoel en met een ping van ~10-15), instant gedood worden (maar dat kan dus ook een bug zijn) en meer van dat soort grappen. Ik zal nooit een bijna perfecte netcode van Dice verwachten, maar dit gaat meer de richting van onacceptabel op. Maar dat was met de BF3 beta ook zo (en nog een stukje erger in het begin van die beta).vinom schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:45:
Voor mijn gevoel is de hit detection echt beter. Ik win confrontaties die ik ook echt zou moeten winnen, dat was in Battlefield 3 wel anders. Hoewel dat deels ook aan de suppression lag.
@hieronder: in je ingame opties staat een network slider. Die regelt je clientside prediction/interpolatie: het soepeler maken van je gameplay door frames te voorspellen tussen twee updates van de server (je framerate is meestal hoger dan het aantal updates die je ontvangt van de server). Hoe hoger de value, hoe meer je game probeert het zo soepel mogelijk te maken, maar het kan voorkomen dat hitboxes niet meer goed over de playermodels lopen. Lage waarden kan een schokkerige ervaring opleveren: andere spelers lijken dan constant licht te warpen, maar het is wel accurater in de meeste gevallen.
[ Voor 23% gewijzigd door Gundogan op 10-10-2013 10:19 ]
Sorry ik heb het waarschijnlijk gemist, maar welke slider wordt er nou bedoeld?Gundogan schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:00:
[...]
Geen random accuracy penalty terwijl je suppressed bent meer maakt de game wat meer responsief ja. Maar alsnog zijn er te veel situaties waar spelers elkaar killen, spelers niet soepel over je scherm bewegen (dit op elke slider setting, allebei constant lage ping. Ik speel sowieso met de slider op 0%, want dat geeft toch het beste gevoel en met een ping van ~10-15), instant gedood worden (maar dat kan dus ook een bug zijn) en meer van dat soort grappen. Ik zal nooit een bijna perfecte netcode van Dice verwachten, maar dit gaat meer de richting van onacceptabel op. Maar dat was met de BF3 beta ook zo (en nog een stukje erger in het begin van die beta).
yup was het eerste wat ik in mijn settings aangepast had, nog wel even lopen spelen door hem op 10-20% te zetten maar geen verschil. Ik heb het gevoel eigenlijk sinds de laatste patch...vorige week was qua gevoel de hit detection beter.Tsurany schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:53:
Hebben jullie wel die slider compleet op 0 staan?
Dat is niet hit detection maar gewoon client server client lag en compensatie daarvoor. Dat is een netcode issue of "feature"Jaapoes schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:28:
Heb nu een aantal uur in de beta zitten en heb er gemengde gevoelens over.. Ik vind het er weer mooi uitzien en het geluid is, as expected van Dice, weer fantastisch. Ook voelt het voor mij allemaal wat sneller aan en ook dat vind ik een pluspunt.
Ik erger me wel enorm aan de hit detection, echt al een aantal keer gehad dat ik onder vuur wordt genomen en dan toch dood neerval terwijl ik net om een muur heen ben. Al het crashen en framedrops zal ik maar even terzijde laten, het is tenslotte een beta.
Vervolgens de verassing die ik niet had verwacht, zodra de bom explodeert ervaar je daadwerkelijk een explosie, die mij over de toonbank slingerde en in dat kunstwerkje smeet bij de B vlag. Dit was in BF3 niet zo als een MCOM explodeerde! Geniaal!
Updates in Beta Patch #2 for PC (Oct 10)
-Two fixes for the long/permanent loading times
-Various improvements in performance for users running quad core or six core CPU's
-Fixed a crash that happened for some dual core CPU users after loading
-Fixed a crash relating to DirectX10 graphics cards
-Various stability fixes
-Various crash fixes
http://battlelog.battlefi...view/2955065214565960777/
[ Voor 117% gewijzigd door vinom op 10-10-2013 10:50 ]
Geniaal wel ja, alleen de eerste keer even wat minderLateralus010 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:39:
Vervolgens de verassing die ik niet had verwacht, zodra de bom explodeert ervaar je daadwerkelijk een explosie, die mij over de toonbank slingerde en in dat kunstwerkje smeet bij de B vlag. Dit was in BF3 niet zo als een MCOM explodeerde! Geniaal!
Alhoewel ik wel twijfel in hoeverre dit het disarmen beïnvloed, je rent er minder snel op af als je weet dat je straks weggevaagd wordt.
Gister avond een patch geinstalleerd. Kom ik in-game.. alle instellingen pleite. Kon ik alles weer opnieuw uitpluizen ala BF3 settings / keys etc.vinom schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:50:
Er is een nieuwe patch jongens!
Updates in Beta Patch #2 for PC (Oct 10)
-Two fixes for the long/permanent loading times
-Various improvements in performance for users running quad core or six core CPU's
-Fixed a crash that happened for some dual core CPU users after loading
-Fixed a crash relating to DirectX10 graphics cards
-Various stability fixes
-Various crash fixes
http://battlelog.battlefi...view/2955065214565960777/
ps.. mannen (en vrouwen?)
De dag van de release, gaat deze jongen lekker de hele dag gamen. Ik hou mijn agenda helemaal clean op die dag. Ik zou het leuk vinden om het dit keer eens helemaal anders te doen. Misschien met een paar anderen hier heel serieus te gaan squad gamen. Vol voor de punten en de winst gaan. Gelijk stappen maken om te unlocken. Via skype of zo een room maken, en gaan. Ik ben niet de beste fragger.. maar ben wel een team player. Wie wil? Start ik groep gesprekje op skype!
Lijkt dit je verstandig, gezien de releases in het verleden van BF3 bijv.? Destijds lagen de servers eruit en was het nauwelijks speelbaar op de release dag. Ik ga in ieder geval het weekend daarop vol aan de slag! Wacht even tot de drukte en mogelijke bugs/issues met de release voorbij zijn...RoyK schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:00:
[...]
De dag van de release, gaat deze jongen lekker de hele dag gamen.
[...]
Ja inderdaad. Het is de eerste keer even wennen. Wat mij ook opviel is dat het disarmen in 2 seconden is gebeurd. Zelf nog niet gedisarmed, maar het lijkt me vrij kortTsurany schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:59:
[...]
Geniaal wel ja, alleen de eerste keer even wat minder![]()
Alhoewel ik wel twijfel in hoeverre dit het disarmen beïnvloed, je rent er minder snel op af als je weet dat je straks weggevaagd wordt.
Weet het niet exact maar denk dat DIE SLIDER network smoothing factor is. Beetje zielig dat je geen antwoord krijg van de grote spelersPhntm schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:05:
[...]
Sorry ik heb het waarschijnlijk gemist, maar welke slider wordt er nou bedoeld?
Edit; net even uit getest maar nu ik deze factor op 100 heb gezet draait alles nog beter en scherper.
[ Voor 13% gewijzigd door TecTo op 10-10-2013 11:16 ]
Ben eigen baas en werk op zolder. Als de game niet te spelen is, gaat deze jongen weer verder aan zijn werkLateralus010 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:05:
[...]
Lijkt dit je verstandig, gezien de releases in het verleden van BF3 bijv.? Destijds lagen de servers eruit en was het nauwelijks speelbaar op de release dag. Ik ga in ieder geval het weekend daarop vol aan de slag! Wacht even tot de drukte en mogelijke bugs/issues met de release voorbij zijn...
Dat zou niet zo moeten zijn, tenzij je connectie bagger is. (naar de server waarop je op dat moment speelt). Alles over die slider is al tot den treure besproken in het bf3 topicTecTo schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:08:
[...]
Weet het niet exact maar denk dat DIE SLIDER network smoothing factor is. Beetje zielig dat je geen antwoord krijg van de grote spelers
Edit; net even uit getest maar nu ik deze factor op 100 heb gezet draait alles nog beter en scherper.
Ik heb daar nog niet op gelet. Ik ga hem maar eens vandaag proberen als ik de tijd er voor krijg. Dank u.TecTo schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:08:
[...]
Weet het niet exact maar denk dat DIE SLIDER network smoothing factor is. Beetje zielig dat je geen antwoord krijg van de grote spelers
Als aanvulling: Het idee is volgens mij de slider op 0% zetten (correct me if im wrong), 100% lijkt me meer van toepassing als je een 56k inbelverbinding hebtKillerAce_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:37:
[...]
Dat zou niet zo moeten zijn, tenzij je connectie bagger is. (naar de server waarop je op dat moment speelt). Alles over die slider is al tot den treure besproken in het bf3 topic
p.s. Als het spel bij jou beter draait met 100% ipv 0% zou ik het lekker laten staan
Voor eenieder die net als ik er niet in geloofde, het is een wereld van verschil. De framedrops, stutters, CPU spikes en inputlag van de beta onder w7 zijn totaal verdwenen. Ik durf het niet te zeggen maar de performance met 64 player conquest large madness, is nog beter dan in BF3 op dit moment. Ik duik met mijn bescheiden videokaart de 6870 op bescheiden resolutie 1680x1050 geen enkele keer meer onder de 78 fps (waar ik hem op vast heb gezet). Zo ontzettend veel soepeler dan onder Windows 7, het is een heel andere game geworden.. Aanrader! (de rest van het systeem is gewoon best buy guide, i5 4670k etc. etc.)
De muisinstellingen komen ook steeds beter in de buurt nu ik via http://www.mouse-sensitivity.com/ eindelijk in getallen zie hoe BF3 settings zich verhouden tot de BF4 beta.
Al met al, een wereld van verschil in de gunplay. Eindelijk is het snappy, direct, spannend en is recoil op alle afstanden met bijna alle wapens eindelijk goed te controleren.
BF4 was als conquest battlefield al ontzettend vermakelijk, nu begint het ook nog een strakke shooter te worden ook, yay!
[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 10-10-2013 12:40 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik hoop het maar. Half BuG in mijn eentje de grond in proberen te boren omdat de rest op een gebouw loopt te snipen is niet leuk...Tsurany schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:08:
[...]
Heli's neerknallen met de stinger daarentegen is altijd leuk.
Verrader.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:03:
Ik kon uiteraard weer eens niet wachten op de patch en heb gisteravond Windows 8 aangeschaft en geïnstalleerd.
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-10-2013 12:08 ]
Hmmm toch wel goed om te horen dat het niet aan de hardware ligt, liep ook erg stroef op mijn Win 7 i5 3570K / GTX 570.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:03:
Ik kon uiteraard weer eens niet wachten op de patch en heb gisteravond Windows 8 aangeschaft en geïnstalleerd.....
Toevallig dit weekend een nieuwe PC gewonnen met Win8 i7 3770K / GTX 680. Hier liep het ook 100x beter op. Ik had mijn twijfel of dit nu aan de hardware of aan Win 8 lag.
De nieuwe PC staat op marktplaats, dus ik zal voor mijn huidige situatie alvast een dual boot gaan maken met Win 8
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Gisteravond ook gedaan, even een upgrade naar Windows 8 gescoord. Heeft me 9,95 gekost dus dat is het wel waard. Van t weekend even de pc upgraden en kijken of dat genoeg scheeltA.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:03:
Ik kon uiteraard weer eens niet wachten op de patch en heb gisteravond Windows 8 aangeschaft en geïnstalleerd.
Zo niet is het toch een manier om Windows 8 te leren kennen en heb ik weer iets in mijn leven dat ik tot op het bot kan haten
Beta release ging toch ook vrij goed? Ik heb in ieder geval de volle week erna vrij genomen, dan zijn issues sowieso wegLateralus010 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:05:
Lijkt dit je verstandig, gezien de releases in het verleden van BF3 bijv.? Destijds lagen de servers eruit en was het nauwelijks speelbaar op de release dag. Ik ga in ieder geval het weekend daarop vol aan de slag! Wacht even tot de drukte en mogelijke bugs/issues met de release voorbij zijn...
Mwah hij ontploft ook vrij snel en je loopt veel risico, vind het wel een aardige tijd. Heb nog maar weinig disarming meegemaakt.Ja inderdaad. Het is de eerste keer even wennen. Wat mij ook opviel is dat het disarmen in 2 seconden is gebeurd. Zelf nog niet gedisarmed, maar het lijkt me vrij kort
Gewoon teamspeak, dan hoef je niet af te spreken maar zit er gewoon al een groep mensen. Zoek je wat mensen op die serieus willen gamen en voila, gaan.RoyK schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:00:
De dag van de release, gaat deze jongen lekker de hele dag gamen. Ik hou mijn agenda helemaal clean op die dag. Ik zou het leuk vinden om het dit keer eens helemaal anders te doen. Misschien met een paar anderen hier heel serieus te gaan squad gamen. Vol voor de punten en de winst gaan. Gelijk stappen maken om te unlocken. Via skype of zo een room maken, en gaan. Ik ben niet de beste fragger.. maar ben wel een team player. Wie wil? Start ik groep gesprekje op skype!
Beetje zielig om op zo'n manier te spreken hier.TecTo schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:08:
Nee, dat is niet zo. Die slider moet op 0% staan voor de beste performance. Enkel verhogen als het echt onhoudbaar is qua choppyness maar dan krijg je wel juist die typische netwerkissues. En als het constant choppy is op 0% moet je eens in je verbinding investerenEdit; net even uit getest maar nu ik deze factor op 100 heb gezet draait alles nog beter en scherper.
Zolang het eerste wat je doet een startknop progje installeren is, dan kan je alles weer vinden zoals in Windows 7. Verder valt er niets op te haten en werkt het gewoon goed en de game performance, van alle games is beter tot nu toe, maar met de beta krijg je er helemaal geen spijt van.Tsurany schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:41:
Gisteravond ook gedaan, even een upgrade naar Windows 8 gescoord. Heeft me 9,95 gekost dus dat is het wel waard. Van t weekend even de pc upgraden en kijken of dat genoeg scheelt
Zo niet is het toch een manier om Windows 8 te leren kennen en heb ik weer iets in mijn leven dat ik tot op het bot kan haten
Wat betreft mijn verbinding niets te klagen en mijn gtx 780 draait als een speer, ook op 100%.
[ Voor 9% gewijzigd door TecTo op 10-10-2013 12:49 ]
1 life to save the objective is het wel waard tochTsurany schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:59:
[...]
Ja dat is ook het eerste wat ik installeer. Even kijken wat het beste werkt.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:48:
Zolang het eerste wat je doet een startknop progje installeren is, dan kan je alles weer vinden zoals in Windows 7. Verder valt er niets op te haten en werkt het gewoon goed en de game performance, van alle games is beter tot nu toe, maar met de beta krijg je er helemaal geen spijt van.
Dan is er nog geen enkele reden om zo over anderen hier te praten.TecTo schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:48:
Gelukkig weet vraagsteller nu dat DIE SLIDER netwerk smoothing betreft. Er werd een vraag gesteld en kennelijk vonden sommige het niet de moeite waard om te antwoorden. Argument dat er in BF3 tot in den..... is over gesproken snijdt geen hout. We kunnen er niet vanuit gaan dat iedereen alle bf edities heeft gespeeld.
Dan is er geen enkele reden om Network Smoothing op 100% te zetten en brengt het enkel nadelen met zich mee.'Wat betreft mijn verbinding niets te klagen en mijn gtx 780 draait als een speer, ook op 100%.
Om hem te saven wel, maar vaak ren je er met een paar man op af om enkel vier levens op te offeren. Het grote voordeel aan Obliteration is dat het de enige objective is waarbij deaths niet meetellen voor tickets. Puur en alleen het plaatsen van die bom.JT888 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:52:
1 life to save the objective is het wel waard toch
En er is ook geen enkele reden om in broodje poep taal te spreken. Benoem gewoon wat je bedoelt als je het over een slider hebt en als dit vragen oproept beantwoord ze dan fatsoenlijk.Tsurany schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:57:
Dan is er nog geen enkele reden om zo over anderen hier te praten.
Moet niet gekker worden..TecTo schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:06:
[...]
En er is ook geen enkele reden om in broodje poep taal te spreken. Benoem gewoon wat je bedoelt als je het over een slider hebt en als dit vragen oproept beantwoord ze dan fatsoenlijk.
Weet je wat je zou moeten doen als je geen fatsoenlijk antwoord krijgt?..
www.google.com
Leer lezen en een topic te volgen, wellicht ook op google te vinden. Niet ik stelde de vraag.Grimmie187 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:11:
[...]
Moet niet gekker worden..![]()
Weet je wat je zou moeten doen als je geen fatsoenlijk antwoord krijgt?..
www.google.com
TecTo schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:12:
[...]
Leer lezen en een topic te volgen, wellicht ook op google te vinden. Niet ik stelde de vraag.
Dan had je kunnen lezen dat minuten na die post ik de vraag al had beantwoord.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik kijk liever even de boom uit tot de release en besluit dan of dat wanproduct nodig is...
Wat maakt het uit? Windows 8 is qua performance ook gewoon beter dan Windows 7. Je went ook gewoon aan de UI dus ik begrijp echt niet waarom mensen W8 zwaar aan het afkraken zijn. Ieder zijn ding, of niet?DanielWW2 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:22:
Dus nu gaan mensen W8 kopen voor een beta?![]()
Ik kijk liever even de boom uit tot de release en besluit dan of dat wanproduct nodig is...
Verder ben ik wel 1 van die mensen die blind een game kopen. Heb mijnzelf geprobeerd te verbeteren maar dat gaat gewoon niet. Ik heb gewoon een gat in mijn portemenee.
[ Voor 15% gewijzigd door Phntm op 10-10-2013 13:24 ]
---RAWE CEEK!!!---
Gisteren ook tot drie keer toe de mist in gegaan..Tsurany schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:59:
[...]
Vind de range van de explosie ook nogal groot, ik ging de 2e en 3e keer op 10/15m afstand staan en was alsnog de lul.
*mompelt iets met ezel en een steen*
- DaniëlWW2
- Niet online
Phntm schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:23:
Wat maakt het uit? Windows 8 is qua performance ook gewoon beter dan Windows 7. Je went ook gewoon aan de UI dus ik begrijp echt niet waarom mensen W8 zwaar aan het afkraken zijn. Ieder zijn ding, of niet?
Verder ben ik wel 1 van die mensen die blind een game kopen. Heb mijnzelf geprobeerd te verbeteren maar dat gaat gewoon niet. Ik heb gewoon een gat in mijn portemenee.
Het gaat mij om het principe. Waarom zou je een bak met geld betalen voor software om vervolgens meteen een programma te moeten installeren zodat je een normaal menu hebt wat zich nu 17 jaar lang had bewezen als goed?NoFearCreations schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:24:
Waarom blijven mensen het een wanproduct noemen? W8 is in alle opzichten geoptimaliseerd tegenover W7. En metro hoeft je helemaal niet te gebruiken?
Ik weet echt wel dat het sneller is en dat DX 11.1 wel voor W8 is. Daar gaat het ook om. CPU load naar de GPU overhevelen omdat de beta gewoon waardeloos draait. Verder heb ik dankzij die nieuwe laptop van mijn moeder ook al ervaring mee en weet ik hoe makkelijk het is om classic shell erop te gooien zodat je een normaal menu hebt maar ik ga er geen €50 voor neerleggen. Nee, ik kan het ook niet voor goedkoper dan €50 vinden. Google haat mij.
Dan ga ik er vanuit dat DICE gewoon zijn zaakjes op orde krijgt voor de release en dat W7 het gewoon allemaal aan kan. Zo nee dan is er ook nog AMD Mantle in december.
Ach, Windows 8 is een teleurstelling maar als je gewoon alle Metro eruit sloopt dan heeft het veel weg van Windows 7DanielWW2 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:22:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Een bak met geld?? Toen W8 net uit was kon je hem kopen voor 15,- eurootjes.DanielWW2 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:56:
[...]
[...]
Het gaat mij om het principe. Waarom zou je een bak met geld betalen voor software om vervolgens meteen een programma te moeten installeren zodat je een normaal menu hebt wat zich nu 17 jaar lang had bewezen als goed?
De licentie staat nu op naam en niet op PC, dus je kunt hem na een upgrade of aanschaf van een andere PC gewoon meenemen. 15 eurootjes das geen geld.
Ik heb 2 licenties gekocht voor de Laptop en boven voor de gamebak.
Ik heb er nog geen seconden spijt van gehad.
Net zo stabiel als 7 en alles werkt.
Mensen die blijven emmeren op dat metro gebeuren.. ja verandering is eng natuurlijk..
Het is even wennen niets meer niets minder.
Op je metro scherm gooi je gewoon al je koppelingen die je wilt bv games ect.
Daarnaast heb je gewoon nog je oude vertrouwde bureaublad, waar niets aan veranderd is.
Maar dit is offtopic
Komend weekend weer knallen in BF4, kijken of er al iets veranderd is aan de tanks vs infantry damage
Jij bent toch student nog? Vroeger hadden we nog zoiets als surfspot.nl, daar is het vast voor een paar tientjes te krijgen.DanielWW2 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:56:
Het gaat mij om het principe. Waarom zou je een bak met geld betalen voor software om vervolgens meteen een programma te moeten installeren zodat je een normaal menu hebt wat zich nu 17 jaar lang had bewezen als goed?
Ik weet echt wel dat het sneller is en dat DX 11.1 wel voor W8 is. Daar gaat het ook om. CPU load naar de GPU overhevelen omdat de beta gewoon waardeloos draait. Verder heb ik dankzij die nieuwe laptop van mijn moeder ook al ervaring mee en weet ik hoe makkelijk het is om classic shell erop te gooien zodat je een normaal menu hebt maar ik ga er geen €50 voor neerleggen. Nee, ik kan het ook niet voor goedkoper dan €50 vinden. Google haat mij.![]()
Dan ga ik er vanuit dat DICE gewoon zijn zaakjes op orde krijgt voor de release en dat W7 het gewoon allemaal aan kan. Zo nee dan is er ook nog AMD Mantle in december.
De keuze om over te stappen naar een nieuw OS maak je toch altijd als er genoeg voordelen te halen valt in de nieuwe versie? Ik ben blij dat er eindelijk significante stappen worden gezet in game performance door optimaler gebruik te maken van de hardware en software, als daar een nieuw OS voor nodig is, dikke prima, alles beter dan stilstand.
Battlefield 4 ga ik de komende 2 jaar toch helemaal stukspelen, dan ga ik niet moeilijk doen om een paar tientjes meer of minder. Er is al aangegeven dat BF4 met W8 ook in de final beter zal presteren, dan kan ik er net zo goed nu al aan geloven en vol genieten van de beta en straks helemaal klaar zijn voor de release met een getweaked en getuned systeem.
De nieuwe mantle API van AMD zie ik al helemaaaaal zitten, de R290(X) moet behoorlijk prijzig worden wil ik deze niet aanschaffen.
De huidige 7000 series (iig de 7950) krijgen toch ook gewoon mantle? Ben benieuwd wat dit voor de graphics/performance gaat brengen in BF4.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:16:
[...]
De nieuwe mantle API van AMD zie ik al helemaaaaal zitten, de R290(X) moet behoorlijk prijzig worden wil ik deze niet aanschaffen.
Ja, alle GCN kaarten krijgen Mantle.Grimmie187 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:22:
[...]
De huidige 7000 series (iig de 7950) krijgen toch ook gewoon mantle? Ben benieuwd wat dit voor de graphics/performance gaat brengen in BF4.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Buffalo77 | Pokemon Unite
Niet alleen dat.DanielWW2 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:22:
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
Mijn muis en keyboard werken niet ingame.
Ik kan dus niet spelen.
Een bekend probleem?
Dit is al een verdubbeling van hoe het in het begin was.
Ben benieuwd!
Een studiegenoot gebruikt dat al jaren als hoofd OS, je kan er gewoon hetzelfde mee zoals je normaal op je desktop OS gewend bent. Je hebt alleen meer opties als het komt op beheer. Voor gamen moet je alleen handmatig directx installeren. Misschien is het nog wel stabieler ook dan een desktop OS, tenminste ik ga er wel vanuit.Tsurany schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:00:
Dan heb je een server OS, dat wil je toch niet als desktop OS draaien?
Vaak zijn hogescholen en universiteiten ook lid van het MSDN AA programma, hierdoor heb ik ook al 4 jaar lang gratis alle nieuwste windows versiesfynrd1 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:21:
[...]
Een studiegenoot gebruikt dat al jaren als hoofd OS, je kan er gewoon hetzelfde mee zoals je normaal op je desktop OS gewend bent. Je hebt alleen meer opties als het komt op beheer. Voor gamen moet je alleen handmatig directx installeren. Misschien is het nog wel stabieler ook dan een desktop OS, tenminste ik ga er wel vanuit.
Ja het kan, maar je zult allerlei rollen zelf aan moeten gaan zetten puur zodat je de desktop taken uit kan voeren. Het werkt, ik zou het niet aanraden.fynrd1 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:21:
[...]
Een studiegenoot gebruikt dat al jaren als hoofd OS, je kan er gewoon hetzelfde mee zoals je normaal op je desktop OS gewend bent. Je hebt alleen meer opties als het komt op beheer. Voor gamen moet je alleen handmatig directx installeren. Misschien is het nog wel stabieler ook dan een desktop OS, tenminste ik ga er wel vanuit.
Stabieler is sowieso een non-issue. Wie heeft nog crashes met Windows 7 of Windows 8 die geen hardware oorzaak hebben?
Kan bf4 nu gewoon op vloeiend op high draaien met mijn gtx 560ti.
Vanavond maar weer even proberen dan en daarna mag je de settings weer goed zetten of blijven deze nu wel goed staan...
Ik wou hier geen discussie uitlokken, alleen aangeven dat studenten een gratis alternatief hebben op surfspot. Het aanbod op dreamsparc is heel erg afhankelijk van school en opleiding, zo heb je bij de één gratis office en noem maar op. Veel weten het niet, en de scholen/universiteiten lopen er volgens mij ook niet echt mee te koop. Als je een IT gerelateerde opleiding volgt kan je volgens mij het hele Microsoft arsenaal binnen hengelenTsurany schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:24:
[...]
Ja het kan, maar je zult allerlei rollen zelf aan moeten gaan zetten puur zodat je de desktop taken uit kan voeren. Het werkt, ik zou het niet aanraden.
Stabieler is sowieso een non-issue. Wie heeft nog crashes met Windows 7 of Windows 8 die geen hardware oorzaak hebben?
You got Obliterated.Amanoo schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:05:
Ik word aan de lopende band opgeblazen door die verrekte bom als ik het wil verdedigen. Ik blijf maar te dichtbij staan.
Ik kreeg net midden in pot een rare bug, zag de armen niet dus had een zwevende gun.
Maar kon niet schieten of wat dan ook, redeploy hielp ook niet.
In het menu waar je normaal wapens kiest etc. waren ook meeste tabbladen blanco.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.