Ik bedoel het niet aanvallend of zo hoor.Asgaro schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:12:
Nuja, misschien wat overdreven verwoord van mij.
Snap ik, maar op public servers zie ik 1% van de engineers willekeurige voertuigen repareren en 0,5% van de random squadmates volgt orders op of blijft überhaupt in de buurt van de squad leader. Ik zou niet te veel verwachten van onbekende spelers die je in het wild tegenkomt.Ik bedoel vooral dat er nog een drempel kan zijn, analoog aan waarom massaal veel mensen niet zomaar de in-game VOIP gaan gebruiken
Ik hoor wel eens een doffe "testing" of "hello", maar ga daar niet op in.zelfs al zie ik dat 90% van de players een microfoon hebben.
Ik snap dat nieuwe spelers zoiets hebben van "wat doen die rare puntjes om de letter van de vlag", maar leef je een beetje in in het spel, kijk één YouTube-filmpje over squadplay...Er zijn niet bepaald veel games dat Waypoint Systems hebben dus ik kan er inkomen dat dit gewenning vraagt voor mensen die bv. pas door BFBC2 of zelfs pas door BF3 met Battlefield games begonnen. (dat zullen er wel veel zijn.)
Wat bedoel jij trouwens met waypoints? Kan niet alleen de commander die zetten voor squadleaders?
[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 09-10-2013 13:46 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...