[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.265 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Asgaro schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:12:
Nuja, misschien wat overdreven verwoord van mij. :)
Ik bedoel het niet aanvallend of zo hoor. :)
Ik bedoel vooral dat er nog een drempel kan zijn, analoog aan waarom massaal veel mensen niet zomaar de in-game VOIP gaan gebruiken
Snap ik, maar op public servers zie ik 1% van de engineers willekeurige voertuigen repareren en 0,5% van de random squadmates volgt orders op of blijft überhaupt in de buurt van de squad leader. Ik zou niet te veel verwachten van onbekende spelers die je in het wild tegenkomt.
zelfs al zie ik dat 90% van de players een microfoon hebben.
Ik hoor wel eens een doffe "testing" of "hello", maar ga daar niet op in. :P
Er zijn niet bepaald veel games dat Waypoint Systems hebben dus ik kan er inkomen dat dit gewenning vraagt voor mensen die bv. pas door BFBC2 of zelfs pas door BF3 met Battlefield games begonnen. (dat zullen er wel veel zijn.)
Ik snap dat nieuwe spelers zoiets hebben van "wat doen die rare puntjes om de letter van de vlag", maar leef je een beetje in in het spel, kijk één YouTube-filmpje over squadplay...

Wat bedoel jij trouwens met waypoints? Kan niet alleen de commander die zetten voor squadleaders?

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 09-10-2013 13:46 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
CodeCaster schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:46:

Wat bedoel jij trouwens met waypoints? Kan niet alleen de commander die zetten voor squadleaders?
Dat je dus een flag kan selecteren en dat bij de andere squad members er op de minimap een lijn komt te staan naar die flag. :)

Maar je hebt een punt: de commander kan ook zeker flags selecteren? Ik vraag me af hoe dit gaat werken? Misschien wordt die suggestie doorgegeven aan de squad leaders en kunnen die kiezen om die flag te selecteren en dus naar de commander te luisteren, zodat andere squad members de lijn naar die flag ook zien?

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 09-10-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Bf2 was het iets wat de squadleader moest accepteren, maar hij kon dus ook een eigen alternatieve beslissing nemen.
Vermoed dat hier hetzelfde zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Bij BF2 kon de commander écht waypoints op de map zetten. Dit 'vervormde' de lijn naar de vlag, bijvoorbeeld om een flank- of aanvalsroute aan te geven voor een squad.

De squadleader kon er inderdaad voor kiezen dit te accepteren, of zelf een nieuwe order te geven.

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 09-10-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Tsurany schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:28:
Klopt, gemiddelde speler is echt waardeloos. Dat is dan ook het punt als een van de teams wel een goed werkend squad heeft, dan domineren ze keihard en is er geen zak meer aan.
Best wel verrassend eigenlijk, zeker sinds ze de punten voor teamwork en objectiveplay zo hard naar boven gehaald hebben ... Mensen spelen blijkbaar toch het liefst TDM maar gewoon op grotere maps :)
Asgaro schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:05:
Een illustratie van de situatie at B in mijn vorige post:
Je ziet rechts een leeg vehicle in beeld maar voor de rest zie je wel 3 enemy vehicles die kost wat kost ook B wilden hebben. Glorious times. :Y
Heb zelden zoveel gespot in 1 match.
Nice teamplay d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Net in een lekker potje Obliteration met een leuke k/d crasht de troep weer eens...Ik heb Alpha's gespeeld die 10x stabieler waren dan deze beta jongejonge.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
JimDB schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:43:
[...]
Best wel verrassend eigenlijk, zeker sinds ze de punten voor teamwork en objectiveplay zo hard naar boven gehaald hebben ... Mensen spelen blijkbaar toch het liefst TDM maar gewoon op grotere maps :)
Daarom moet je ook in een beta waar je PTFO modes wil testen ook gewoon TDM als mode aanbieden, zodat alle Quake spelers daar heen kunnen. :Y)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
Voutloos schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:51:
[...]
Daarom moet je ook in een beta waar je PTFO modes wil testen ook gewoon TDM als mode aanbieden, zodat alle Quake spelers daar heen kunnen. :Y)
Zeg wil je niet zo vloeken, zoveel Quake veteranen zijn er niet (meer) in BF te vinden helaas.

Quakers zijn FPS spelers bij uitstek, alle game modes in de games daarna zijn van Quakes afgeleid. Het enige wat je nodig hebt om samen te werken is een gezond stel hersens en ietwat inzicht, maar dat is geen zekerheidje bij de nieuwste generatie gamers.

BF TDM is voor echte Quakers niet interessant, veeeeeels te traag, te 2 dimensionaal, teveel animaties, teveel randomness en te onnauwkeurige hitregistratie.

Het is ontzetten leuk, maar met Quake heeft het niets te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Was niet per se negatief over Quake, of TDM hoor. Beide kan ook wel leuk zijn op zijn tijd. Heck, ik durf er zelfs voor uit te komen dat ik mij een tijdje prima kon vermaken met CoD:MW2 TDM. :o

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:58:
[...]

Zeg wil je niet zo vloeken, zoveel Quake veteranen zijn er niet (meer) in BF te vinden helaas.

Quakers zijn FPS spelers bij uitstek, alle game modes in de games daarna zijn van Quakes afgeleid. Het enige wat je nodig hebt om samen te werken is een gezond stel hersens en ietwat inzicht, maar dat is geen zekerheidje bij de nieuwste generatie gamers.

BF TDM is voor echte Quakers niet interessant, veeeeeels te traag, te 2 dimensionaal, teveel animaties, teveel randomness en te onnauwkeurige hitregistratie.

Het is ontzetten leuk, maar met Quake heeft het niets te maken. :)
Ik kan die nieuwe zooi shooters gewoon niet meer spelen vanwege de nieuwe generatie gamers. Ieder voor zich, fuck het team, het enige wat er toe doet is hoeveel kills je scoort ondanks de modus of je gaat met 8 man air whore en camperen bij een vliegtuig.

Common sense en wat teamwork zijn gewoon nergens te vinden. VROEGAH was dat wel degelijk een stuk beter een leuker (CTF in UT, zelfs in battlefield 2 werd er 100x zoveel samengewerkt).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:38

codex

Geen OpenAI agent :)

Conquest ben ik wel een beetje klaar mee, maar Domination en nu Obliteration zijn wel echt vermakelijke gamemodi. Vooral als je met de bom rent is het grandioos als iedereen op je aan het knallen is.

Net echt vermakelijk moment, ons team zit achter een enkeling uit het enemy team aan die de bom heeft, hij rent snel de lift in. Wij wachten, lift komt, hele lift vol, wij naar boven. Komen we op het dak aan, is hij opgepikt door een heli, die hem vervolgens op onze bom dropt. Stonden wij daar als een stelletje sukkels ;)

[ Voor 45% gewijzigd door codex op 09-10-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Tegenwoordig draait alles om de stats... Althans dat idee heb ik.

Ik kijk er niet eens naar (afgezien van welke unlocks ik nog wil), ik speel voor m'n lol. Soms is dat met 4 man in een squad en TS de map domineren, en soms in m'n eentje met een sniper op een berg liggen en net 3 kills maken in een uur (en inderdaad: fuck het team). Ik maak er dan wel een sport van om headshots only te maken op zo ver mogelijke afstand.

Meestal is mijn doel in ieder geval om gewoon niet dood te gaan (en nog steeds nuttig zijn). Dat speelt best leuk moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Postius schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:12:
[...]

Ik kan die nieuwe zooi shooters gewoon niet meer spelen vanwege de nieuwe generatie gamers. Ieder voor zich, fuck het team, het enige wat er toe doet is hoeveel kills je scoort ondanks de modus of je gaat met 8 man air whore en camperen bij een vliegtuig.

Common sense en wat teamwork zijn gewoon nergens te vinden. VROEGAH was dat wel degelijk een stuk beter een leuker (CTF in UT, zelfs in battlefield 2 werd er 100x zoveel samengewerkt).
Mijn ervaring tot nu toe: BF4 teamplay > BF3 teamplay. Komt vast door de aardige verhoging van punten voor het capturen van punten. PRIMA, houden zo.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 19:32
hoe moeilijk kan het zijn om een goed werkende serverlijst te maken. Bij BF3 was dat ook al bout. Dat je wil sorteren op meest aanwezige spelers. Dan krijg je bovenaan 2 severs met genoeg mensen, en de rest allemaal 0/32 0/64 etc.. Dan denk je huh, zijn er maar 2 severs echt actief bezocht. Scroll je 4 paginas naar beneden en zie je daar ook goed gevulde servers staan tussen alle lege severs. Hoe moeilijk is het om dat sorteren voor elkaar te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 22:53

fynrd1

Fooled by Randomness

Asgaro schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:39:
Nieuwe drivers van AMD (v13.11 beta 1)
(vorige Beta drivers zijn v13.10 beta 2)

meuk: AMD Catalyst 13.11 bèta 1

Ze zijn blijkbaar ook geoptimaliseerd voor BF4 https://twitter.com/Catal...status/387664130506645504
en in de Twitter comments staat dat iemand met een ATI HD 6950 beter frames haalt dan voorheen.

Iemand al ervaringen mee?

edit: thread op Guru3D: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=382204
Mijn kaart op 1250/1700 inc deze beta driver haal ik fps tussen de 60 en 140 in. Als elke driver update voor zulke sprongen zorgt dan hoef ik echt niet te upgraden :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Phyxion schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:25:
[...]

Mijn ervaring tot nu toe: BF4 teamplay > BF3 teamplay. Komt vast door de aardige verhoging van punten voor het capturen van punten. PRIMA, houden zo.
Ik zou zo graag de optie willen hebben om te kunnen kiezen of je voor punten/unlocks/stats speelt, of gewoon PTFO om het spelletje zelf, niet de e-awards. Zou ook prettig zijn om dat in-game te zien, zodat je ook gelijk weet wie je in je squad moet hebben en wie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 18:40
Skybullet schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:28:
hoe moeilijk kan het zijn om een goed werkende serverlijst te maken. Bij BF3 was dat ook al bout. Dat je wil sorteren op meest aanwezige spelers. Dan krijg je bovenaan 2 severs met genoeg mensen, en de rest allemaal 0/32 0/64 etc.. Dan denk je huh, zijn er maar 2 severs echt actief bezocht. Scroll je 4 paginas naar beneden en zie je daar ook goed gevulde servers staan tussen alle lege severs. Hoe moeilijk is het om dat sorteren voor elkaar te krijgen
*kuch* probeer dat pijltje rechtsboven in de serverlijst eens.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t8XOjT2.png

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
Skybullet schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:28:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dlhOsTK.png
Zo en dan sorteren op laagste ping eerst? Werkt prima.
Mis alleen nog een overview hoeveel tickets er nog zijn, hoogst irritant als je net joint en het potje is zo goed als af of al afgelopen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:35
ralph0603 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:38:
[...]

Net aantal keer de bom gehad, je bent wel echt een enorme schietschijf. Iedereen inclusief enemys zien je met een grote signalering lopen. Is denk ik echt iets wat je met een squad op teamspeak moet doen.
Misschien dat dat het probleem was, ik deed het gewoon even vlug tussendoor. En het was maar in een 32 man server en daarvoor vind ik de map dan weer te groot. Tevens kan je helemaal weinig als je te voet bent, want als de bom in een tank zit gast die veel te hard van je weg.

Ik mis trouwens wel AT mines. Zeker in die gamemode zou dat handig zijn om wat vallen te zetten, nu moet dat met C4 en moet je er bij blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hehe, net een van die "only in battlefield" momenten gehad :D

Obliteration -> enemy heeft bomb en rent naar helicopter
Ik spawn op een jetski & op laatste seconde voor de chopper weg ging heb ik hem nog vanaf de jetski met m'n RPG kunnen raken 8)
(waarna we vervolgens met de bomb ervan door gingen en een vd objectives hebben kunnen destroyen)

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 09-10-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph0603 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:38:
[...]

Net aantal keer de bom gehad, je bent wel echt een enorme schietschijf. Iedereen inclusief enemys zien je met een grote signalering lopen. Is denk ik echt iets wat je met een squad op teamspeak moet doen.
Je moet een team hebben dat zichzelf wilt opofferen voor het grotere goed. Teammates die graag voor een vijand springen of een ongunstig gevecht aangaan om de bom te beschermen. Door het introduceren van stats willen veel mensen dit niet doen, bang dat hun stats achteruit gaan. Het toevoegen van stats is de slechtste ontwikkeling op gebied van teamplay die je je maar kan bedenken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-10 22:11
Tsurany schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:51:
[...]

Je moet een team hebben dat zichzelf wilt opofferen voor het grotere goed. Teammates die graag voor een vijand springen of een ongunstig gevecht aangaan om de bom te beschermen. Door het introduceren van stats willen veel mensen dit niet doen, bang dat hun stats achteruit gaan. Het toevoegen van stats is de slechtste ontwikkeling op gebied van teamplay die je je maar kan bedenken.
Ik heb het nog niet gespeeld en dus geen idee of het er in zit. Maar je zou punten kunnen geven als je doodgaat in de buurt van een team mate met de bom. 50 punten ofzo.

Maar je hebt gelijk, stats zijn over het algemeen niet goed voor de teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
hele topic niet doorgelezen, maar ik vind het spel helemaal niet mooi. Net even ultra getest, loopt voor geen meter maar gaat even om graphics zelf en het ziet er helemaal niet strak uit. Komt dit door de beta? Of blijft het zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 12:20
Tennisbal schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:00:
hele topic niet doorgelezen, maar ik vind het spel helemaal niet mooi. Net even ultra getest, loopt voor geen meter maar gaat even om graphics zelf en het ziet er helemaal niet strak uit. Komt dit door de beta? Of blijft het zo?
Bèta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Tennisbal schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:00:
Niet alle graphical features zitten in het spel & het is al een oudere build & er draaien ook extra logging shizzle enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 19:32
RocketKoen schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:33:
[...]

*kuch* probeer dat pijltje rechtsboven in de serverlijst eens.
[afbeelding]
maakt geen enkel verschil, maakt niet uit hoe je de filters insteld. Dit was precies bij BF3 ook al zo.

Je krijgt als je op players sorteert nooit een mooi lijtje van meeste spelers tot minste spelers in de server.

eerder iets van.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2ce42rs.png

[ Voor 10% gewijzigd door Skybullet op 09-10-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
SmokingCrop schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:04:
[...]

Niet alle graphical features zitten in het spel & het is al een oudere build & er draaien ook extra logging shizzle enzo ;)
hm hopelijk wordt het beter, lijkt nu een spel van 5 jaar oud ofzo, geen gezicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:21
Tennisbal schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:07:
[...]

hm hopelijk wordt het beter, lijkt nu een spel van 5 jaar oud ofzo, geen gezicht...
Heb je niet toevallig CoD geinstalleerd.
Je FoV op 90 gezet en de Motion blur op 0%.
Want voor een online shooter ziet BF4 er heel goed uit.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
beuker19 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:12:
[...]

Heb je niet toevallig CoD geinstalleerd.
Je FoV op 90 gezet en de Motion blur op 0%.
Want voor een online shooter ziet BF4 er heel goed uit.
hehe standaard settings en dan ultra. Zal jouw settings eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:06:
[...]

maakt geen enkel verschil, maakt niet uit hoe je de filters insteld. Dit was precies bij BF3 ook al zo.

Je krijgt als je op players sorteert nooit een mooi lijtje van meeste spelers tot minste spelers in de server.

eerder iets van.

[afbeelding]
Dat krijg je wel, maar dan moet je even filteren op plekken vrij. Dan krijg je keurig een lijstje met servers waar 1-5 en 6-10 plekken vrij zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
SmokingCrop schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:04:
[...]

Dice heeft anders aangegeven dat de beta pas 2 weken oud is... en na de 64Mb patch is het er alleen maar slechter gaan uitzien.

Persoonlijk denk ik dat de kwaliteit "as is" blijft.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Tennisbal schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:14:
[...]
hehe standaard settings en dan ultra. Zal jouw settings eens proberen
Je hebt toch ook wel al gespeeld wanneer de skyscraper nog niet neer is eh? :p
fast-server schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:17:
[...]
Dice heeft anders aangegeven dat de beta pas 2 weken oud is... en na de 64Mb patch is het er alleen maar slechter gaan uitzien.

2 weken = veel qua bugfixes & optimalisaties
die 64mb patch heeft niets veranderd voor de graphics?

En ze kunnen toch gewoon een paar grafische mogelijkheden er gewoon nog niet insteken?

[ Voor 47% gewijzigd door SmokingCrop op 09-10-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:24
Skybullet schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:06:
[...] maakt geen enkel verschil, maakt niet uit hoe je de filters insteld. Dit was precies bij BF3 ook al zo.

Je krijgt als je op players sorteert nooit een mooi lijtje van meeste spelers tot minste spelers in de server. [...]
Open die server lijst, scroll naar beneden totdat je echt niet meer verder kan (worden telkens nieuwe servers toegevoegd), ga dan naar boven en sorteer je lijst en voilà je hebt je correct gesorteerde lijst.
De lijst wordt namelijk alleen gesorteerd met wat er al in de lijst staat. Wil je dus een gesorteerde lijst van alle servers zal je eerst alle servers in die lijst moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
SmokingCrop schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:17:
[...]

Je hebt toch ook wel al gespeeld wanneer de skyscraper nog niet neer is eh? :p
Was neer denk ik, werd zo droevig van de graphics dat ik direct gestopt ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Tennisbal schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:20:
[...]
Was neer denk ik, werd zo droevig van de graphics dat ik direct gestopt ben...
Hehe, had al zo'n vermoeden _O-

Dat is het stof van die skyscraper die neer gevallen is, lol
Ga eens domination ofzo spelen of gewoon weer conquest wanneer de skyscraper nog niet neer is

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 09-10-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
fast-server schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:17:
[...]

Nee, de beta build is 2 weken uit, dat is iets heel anders. BF4 was twee weken geleden al lang RTM of gold hoe je het ook wilt noemen. Daar zullen heus nog wel day 1 patches voor worden geschreven op dit moment, maar dat is niet hetzelfde als de beta build.

Daar hebben ze voor deze test extra of andere debuggers aan toegevoegd, balans iets veranderd, features uitgehaald/bijsgestopt. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:16
Voutloos schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:51:
[...]
Hey ho, grappig genoeg is er meer teamplay in Quake dan hedendaagse team shooters :P

't Is en blijft een elitist game (lonely at the top), zonder teamwork is het hard verliezen in alle gametypes, harder dan BF3 :)

Zelf vind ik Rush tot nu toe de go to gametype. Het is simplistisch doordat er een soort baan gemaakt word, het helpt mensen te kijken naar de objective. Teamplay vind ik daar dus over het algemeen iets meer dan in Conquest (en ja, af en toe kom je servers tegen die op rush 16v16 aan het snipen zijn, it does happen). Overgens heb ik ook veel neushaar TDM op BF3 gespeeld, puur om te solo'en. Je kan meer invloed uitoefenen in je eentje, mits je goed kan aimwhoren ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
SmokingCrop schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:20:
[...]

Hehe, had al zo'n vermoeden _O-

Dat is het stof van die skyscraper die neer gevallen is, lol
Ga eens domination ofzo spelen of gewoon weer conquest wanneer de skyscraper nog niet neer is
hm dat zal een hoop verklaren :P In combinatie met die blur zal het extra erg zijn :) Nog maar eens testen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
fynrd1 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:30:
[...]

Mijn kaart op 1250/1700 inc deze beta driver haal ik fps tussen de 60 en 140 in. Als elke driver update voor zulke sprongen zorgt dan hoef ik echt niet te upgraden :)
Thanks!
Nog mensen die de driver al getest hebben?
Zal hem straks ook wel installeren maar in de tussentijd hoor ik graag als't positief is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Wordt er een beetje gestoord van dat sinds de laatste patch van gister of eergister ik de hele tijd een freeze krijg om de 5-10 seconden. Game loopt gemiddeld gewoon 65fps maar ineens blijft ie haken op 15fps en springt ie weer omhoog, duurt telkens 2 seconden ofzo. Lijkt een geheugen probleem, maar het verbruik is 55%...

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Stiekum toch wel leuk die leaderboards, ff gekeken of ik nog ergens in de top30 van de 1e divisie NL naar voren kwam :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/80A576BZGy5TghRWUIsxAGhP/medium.jpg
*clickable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-10 22:11
Asgaro schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:08:
[...]

Thanks!
Nog mensen die de driver al getest hebben?
Zal hem straks ook wel installeren maar in de tussentijd hoor ik graag als't positief is...
Bij mij lijkt het ook soepeler te lopen, al kan ik je geen harde cijfers geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:31

jagermeister

Artillerie magneet :-(

rickyy schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:31:
Wordt er een beetje gestoord van dat sinds de laatste patch van gister of eergister ik de hele tijd een freeze krijg om de 5-10 seconden. Game loopt gemiddeld gewoon 65fps maar ineens blijft ie haken op 15fps en springt ie weer omhoog, duurt telkens 2 seconden ofzo. Lijkt een geheugen probleem, maar het verbruik is 55%...
Heb ik ook last van ja, maar op sommige servers niet, dus lijkt wel server side te zijn.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26

Pykow

Angelo OTR

Obliration mode (tenminste op deze map) is echt een drama.
het is gewoon CTF maar met meer vlaggen.
Echt overal snipers op de flats.

Vindt het echt een slechte keuze van dice om deze map in de Beta te stoppen.
er is geen goede balance en de campers op de daken verpesten en flink.
Daarnaast is het jammer dat de Gunship niet in de game zit, zodat je echt weet wat voor invloed het heeft op de game of het is een bewuste keuze omdat ze weten dat deze weer verschrikkelijk irritant gaat zijn en zelfs een gamebreker net als in BF3 Armored kill kunnen gaan worden.

Ik ben opzich wel tevreden over de beta, maar hoop dat de final nog wat tweaks krijgt.
zo vindt ik het grafisch op ultra er niet uitzien en stoor je aan te veel onzinnige dingen.
op high is dit wat minder. De game of het ligt aan de map, maar het ziet er niet zo mooi uit dan de maps in BF3.
Sky limit voor infantry zodat ze niet op de flats kunnen spawnen, zet er een deadzone op, zodat ze van het gebouw af moeten binnen 10 seconde.

en het menu is bijna net zo slecht als in Medal of honor !!!
Onoverzichtelijk en niet soepel.
je kan beter je wapens aanpassen in battlelog (die is wel erg goed geupdate)
dan dat je het aanpast in game.

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 09-10-2013 18:47 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
lol ben ik dan de enige die obliteration op die map leuk vind?
Gewoon lekker met chopper of anti air of tank de bomb naar voren helpen is awesome :d
Wel een keer met een team gezeten dat echt niet normaal slecht was, maar ja dat gebeurt in elke game mode..

en het menu vind ik niet slechter of beter, alleen vind ik het spawnen wel beter. Al is het maar om te kunnen chopper "whore'n" lol

[ Voor 20% gewijzigd door SmokingCrop op 09-10-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:46:
Obliration mode (tenminste op deze map) is echt een drama.
het is gewoon CTF maar met meer vlaggen.
Echt overal snipers op de flats.

Je noemt alleen maar redenen waarom t juist wél in n beta hoort.
#proefkonijn

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voutloos schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:50:
[...]

Je noemt alleen maar redenen waarom t juist wél in n beta hoort.
#proefkonijn
De bèta is natuurlijk tweezijdig. Aan de ene kant test DICE zijn spel op een manier die in een gesloten omgeving niet kan. Aan de andere kant test de speler het spel om te kijken of het spel hem gaat bevallen. Spelers zullen hun keuze baseren op de bèta ervaring simpelweg vanwege het gebrek aan een demo mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Uiteraard, maar t is dan ook gelukkig niet allemaal compleet ruk. :p En 9 vd 10 hardst schreeuwende klagers op fora kopen puntje bij paaltje de game alsnog. :D

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke servers spelen al de bug leden? Heb wel eens zin in wat teamwork en op de website van Bug staan er geen specifieke servers aangeduid (of ik heb er toch geen gezien...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skunk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07 21:26
gewoon wat mensen toevoegen van bug dan zie je waar de rest speelt en je kan natuurlijk ook de teamspeak chanel checken

a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Makkelijkste is inderdaad de Teamspeak te joinen :)
Ts.bug-community.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:02:
Ts.bug-community.com
Ts.bug-community.com
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

unfor schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:48:
Stiekum toch wel leuk die leaderboards, ff gekeken of ik nog ergens in de top30 van de 1e divisie NL naar voren kwam :P

[afbeelding]
*clickable
We schelen nog 1tje :)

Klopt overigens geen zak van, mijn hoogste killstreak zou 3 zijn en is in werkelijkheid 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Pykow schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:46:
Obliration conquest en domination mode (tenminste op deze map) is echt een drama.
Echt overal snipers op de flats. ;)

Daarnaast is het jammer dat de Gunship niet in de game zit, zodat je echt weet wat voor invloed het heeft op de game of het is een bewuste keuze omdat ze weten dat deze weer verschrikkelijk irritant gaat zijn en zelfs een gamebreker net als in BF3 Armored kill kunnen gaan worden.

Ik ben opzich wel tevreden over de beta, maar hoop dat de final nog wat tweaks krijgt.
zo vindt ik het grafisch op ultra er niet uitzien en stoor je aan te veel onzinnige dingen.
op high is dit wat minder. De game of het ligt aan de map, maar het ziet er niet zo mooi uit dan de maps in BF3.
Sky limit voor infantry zodat ze niet op de flats kunnen spawnen, zet er een deadzone op, zodat ze van het gebouw af moeten binnen 10 seconde.

en het menu is bijna net zo slecht als in Medal of honor !!!
Onoverzichtelijk en niet soepel.
je kan beter je wapens aanpassen in battlelog (die is wel erg goed geupdate)
dan dat je het aanpast in game.
Scheelt dat je ook gewoon conquest kunt spelen zonder commander (en gunship)
Maar ik kijk er wel naar uit lekker met het gunship roofwookie's van het dak knallen 8)
Of met de xm25 wat een geniaal wapen op deze map

[ Voor 8% gewijzigd door beuker19 op 09-10-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebeurt er nog iets anders in Obliteration dan de bom naar het dak van de flat brengen en dan richting de juiste plek basejumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net me eerste potje obliteration gedaan, en vond het erg vermakelijk. Goed samenwerkend team, gewonnen met 3 - 0.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-10 13:53

Mavamaarten

Omdat het kan!

NoFearCreations schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:40:
Net me eerste potje obliteration gedaan, en vond het erg vermakelijk. Goed samenwerkend team, gewonnen met 3 - 0.
Vermakelijk zeker, als je team/squad enigzins meewerkt. Met die paradrop points wordt het echter al héél snel een sniperfest, wat alles veul minder leuk maakt imo.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
SmokingCrop schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:49:
lol ben ik dan de enige die obliteration op die map leuk vind?
Gewoon lekker met chopper of anti air of tank de bomb naar voren helpen is awesome :d
Wel een keer met een team gezeten dat echt niet normaal slecht was, maar ja dat gebeurt in elke game mode..
Ik ben der verzot op godverdomme! :D

Ook wel slim van DICE om te zorgen dat er 2 spawnpoints (1 voor elk team) langs beide kanten van de brug is. Hierdoor moet je vrijwel altijd over air of over sea werken ipv over land.

Ik loop eerlijk gezegd als een kip zonder kop naar die bomb. Wat moet je anders doen in deze game mode? Lekker achteroverliggen en tactisch denken...? hier werkt dit niet. :P

Heb al stuk of 5 keer de bomb geplant maar het vraagt uiteraard veel trail & error.

Wat handige tips:
- van zodra er een nieuwe bomb moet komen, moet je je gereed zetten op een jet ski. Vervolgens vliegensvlug ernaar toe gaan.
Soms beland die in het water maar dan wel op de bodem van de toegang tot de skyscraper. Dus je moet af je jet ski, dan duiken en dan terug op de jet ski. Daar liep het fout bij mij ... te chaotisch.
Daarnaast, als de bomb int water ligt aan het oppervlak, moet je er ook af, je kan er niet zomaar overrijden.

Of ga asap naar bovenaan de skyscraper. Dan geraak je er ook snel. De bomb landt tenslotte altijd op het eilandje int midden van de map.

- tracht naar bovenop de skyscraper te gaan en van daar af te springen naar je doel. Dit werkt beter dan over land: hoewel over land ook werkt mits je in een tank zit. Zelfs met een gepantserd voertuig (die andere voertuigen buiten een tank, bedoel ik) is het geen doen: ik was eens chauffeur maar als je aan het stuk van de brug komt waar er een enemy spawnpoint is, ben je een vogel voor de kat.

- als je een bomb carrier aan het escorteren bent, tracht expres wat afstand te houden. Anders zijn jullie allebei direct gewiped door 1 veeg van een heli...

Al bij al me toch al geamuseerd. Geeft wel epische "Battlefield moments".
Snipers heb ik nog niet zoveel last van gehad, enkel als de bomb zich bij de ingestorte skyscraper bevindt, dan ist lastig.

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 09-10-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 09:33

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Fonta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:02:
Ts.bug-community.com
Ik ben zelf best wel tevreden op dit moment over bf4, sommige wapens zoals assault wapens hebben een kleine tweak nodig, maar als ik de beta van bf3 vergelijk met de beta van bf4 dan is dat al best een verschil.

Btw:

Als ik die ts server probeer te joinen (Ts.bug-community.com) krijg ik een foutmelding 'failed to resolve hostname blabla'
Ik gebruik de laatste versie van ts3. Iemand een idee wat ik fout doe?

[ Voor 5% gewijzigd door -Mach!- op 09-10-2013 19:51 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiebaan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-10-2020
Bad game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
-Mach!- schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:48:
[...]

Ik ben zelf best wel tevreden op dit moment over bf4, sommige wapens zoals assault wapens hebben een kleine tweak nodig, maar als ik de beta van bf3 vergelijk met de beta van bf4 dan is dat al best een verschil.

Btw:

Als ik die ts server probeer te joinen (Ts.bug-community.com) krijg ik een foutmelding 'failed to resolve hostname blabla'
Ik gebruik de laatste versie van ts3. Iemand een idee wat ik fout doe?
ts.bug-community.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 09:33

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik heb het ook met kleine letters gedaan, Doesnt matter;)

Obliteration is eigenlijk je de bomb naar je eigen gebied brengen helicopter pakken en naar de overkant vliegen:P

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Niet als ik er rondloop. Net een potje gedaan waar ik 5 choppers neer heb gehaald. Helaas zonder de bom erin, datdanweerwel...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 18:40
Mavamaarten schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:46:
[...]

Vermakelijk zeker, als je team/squad enigzins meewerkt. Met die paradrop points wordt het echter al héél snel een sniperfest, wat alles veul minder leuk maakt imo.
screw snipers. Ik stond er vorig potje met de AA gun.
12 kill streak in een paar minuten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Balance werkt nog niet goed, net een potje 7 tegen 16. Dat schiet niet op... :(

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
NoFearCreations schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:04:
Niet als ik er rondloop. Net een potje gedaan waar ik 5 choppers neer heb gehaald. Helaas zonder de bom erin, datdanweerwel...
Overlaatst in Conquest was ik met m'n tank aan het rondrijden en zag ik een chopper rondhangen, dus ik aim vlug, schiet los tegen z'n zijkant, en dan vloog ie gewoon weg alsof er niets gebeurd was 8)7 Where's my kill BF4 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Gebeurde mij in BF3 ook nog regelmatig.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik stoor me soms echt wel aan het plotseling dood gaan als die toren instort. Soms ga je al dood als de vloer een beetje scheef hangt. Onee, de vloer helt 5 of 10 graden BRAAAA X_x
Ik ga toch ook niet dood als ik naar Boekelo fiets omdat ik dan een brug op moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dus ook even Obliteration gespeeld.
Vindt er geen f*ck aan...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik speel alleen Conquest. Dat is toch wel het echte Battlefield naar mijn idee. De rest is gewoon extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Obliteration is een leuke modus, wanneer de spelers zich bewust van de modus zijn. :Y Mooie dingen meegemaakt, maar ook de nodige kippen zonder kop.

En ook deze bèta crasht wanneer ik mezelf RPG-suicide tegen een groot object zeer dichtbij zoals een muur. Hopelijk is dat er ook bij deze final uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:00:
ik deel je mening. maar ik denk dat het vooral aan de map ligt.
Hopelijk heb je in de final weer maps als Grand bazaar, Seine crossing, metro, Talah market.

Ben BF3 maar weer spelen, hopelijk is de final beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:24
Amanoo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:57:
Ik stoor me soms echt wel aan het plotseling dood gaan als die toren instort. Soms ga je al dood als de vloer een beetje scheef hangt. Onee, de vloer helt 5 of 10 graden BRAAAA X_x
Ik ga toch ook niet dood als ik naar Boekelo fiets omdat ik dan een brug op moet?
Gewoon kwestie van de ontploffingen/schudden tellen en bij 3 het schip verlaten. Anders dicht bij de ramen blijven en springen zodra je het piep-piep-piep geluid hoort, maar dat laatste is wat tricky, wil wel eens fout gaan :) Overkwam me maar twee keer dat ik dood ging op het dak, daarna wel geleerd om snel te springen :) Kies een mooi dak uit en land snel, draai je om en schiet de vijanden uit de lucht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Amanoo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:57:
Hey enschedeer:p
Vind het wel een grappige modus, net rugby en een touch down maken.

[ Voor 24% gewijzigd door NLsandman op 09-10-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 03-10 18:34

superwashandje

grofheid alom

je kan ook van de andere kant door boekelo komen hoor...naar enschede toe :P

verder is dat wel irritant idd, wou laatst nog snel ff die rocket launcher pakken voordat ie naar beneden ging maar dat mocht ook niet :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Het is nog leuk als je team en squad wat meewerken :)
Zonet gespeeld met Phyxion, BlackNinjaKapow en Genetai!

Ik kwam met jet ski af naar locatie waar de bomb zich ongeveer bevond. Na veel bomb dropping and picking up kon Genetai uiteindelijk de bomb bemachtigen die maar aan die brug bleef circuleren.
Dan in chat duidelijk gemaakt dat er jet ski klaar stond om te vertrekken, en hop, we waren weg. _/-\o_

Tvraagt natuurlijk veel geluk, maar ALS er dan zoiets gebeurd is het wel episch. Naar K/D moet je hier niet echt kijken gelukkig.

Sfeerbeeldjes... Pics or it didnt happen hé :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/bf4%202013-10-09%2020-44-58-056.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/bf4%202013-10-09%2020-45-20-075.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Colorblind aanstaan?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Jep, anders geraak ik er niet aan uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

superwashandje schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:24:
je kan ook van de andere kant door boekelo komen hoor...naar enschede toe :P

verder is dat wel irritant idd, wou laatst nog snel ff die rocket launcher pakken voordat ie naar beneden ging maar dat mocht ook niet :P
Ik moet juist weg van Enschede als ik naar Boekelo wil, ik woon juist in Enschede.
Maar goed, het moment waarop je sterft klopt gewoon niet. Het is gewoon op een moment dat je zou schrikken maar nog niet zou moeten sterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Asgaro schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:25:
[...]

Het is nog leuk als je team en squad wat meewerken :)
Zonet gespeeld met Phyxion, BlackNinjaKapow en Genetai!
Dat waren meteen weer een paar epic potjes! Als je een squad hebt wat wel goed samen speelt en volop op de objective speelt kun je toch heel wat mooie momenten genereren. Het moment dat 2 choppers, een tank, een AA en tig infantry achter jouw squad en de bom zitten geeft toch een flinke adrenaline rush :*)

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
De battlepacks zijn een regelrechte aanfluiting. Net level 10 en krijg je xp boost, iets met lightning en de coyote rds voor de AK-12. Speel helemaal niet met die noob ak 12.

Het waarom je niet kan of mag kiezen doet me vermoeden dat Dice gokt op de gokkers onder ons als de packs te koop worden aangeboden. . Smerige manier van uitmelken en iets wat niet thuis hoort in een game.

Gewoon eruit slopen die domme battlepacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
-Mach!- schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:58:
[...]

Ik heb het ook met kleine letters gedaan, Doesnt matter;)

Obliteration is eigenlijk je de bomb naar je eigen gebied brengen helicopter pakken en naar de overkant vliegen:P
Vreemd, hier geen problemen.
Je zou ook teamspeak.bug-community.com of teamspeak.fonta.nl kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Over een aanfluiting gesproken, wat is de hitreg en netcode soms dramatisch in dit spel. Schiet point blank 3 keer op iemand met een shotgun, krijg geen enkele hitmarker en vervolgens val ik ineens dood neer. Soms loop je en lijkt het alsof je aan de grond vast geplakt zit met stroop. FPS is stabiel 60+ daar kan dit niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat is straf omdat je een shotgun gebruikt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:55
NoFearCreations schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:38:
Dat is straf omdat je een shotgun gebruikt.
_/-\o_

OT: De hitreg lijkt wel het meest buggy te zijn bij shotguns, net als in BF3 ..

*edit*

Net ff paar potjes obliteration gespeeld, leuk! Gegeven zat wel in het winning team dus het ging soepel, maar de hogere intensiteit t.o.v. conquest is nice :)

[ Voor 24% gewijzigd door Grimmie187 op 09-10-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Vergeet de shotgun, zelfs met slugs is het waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:39
Obliteration met een squad vol clan members is cool :D. Echt enorme spannende momenten meegemaakt. Enemy plaatste de bom op de laatste objective, met de chopper en al naar binnen vliegen, net op tijd uitstappen en met je hele squad alles overhoop schieten om daarna de bom te defusen. Best episch :)

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Ik vind Obliteration echt gaaf als je met wat mensen op TS zit :D
En 2 team die willen winnen.
Die gevechten om die bom zijn gewoon epic net al verschillende heli's neegehaalt met mijn RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik wil mijn mening over Obliteration graag bijstellen.
Het saai noemen was veel te genereus van mij...

Het is gewoon een gigantische, doodsaaie clusterf*ck van campers en nog veel waardelozere recons die massaal het vuur op je openen zodra je dom genoeg bent om de bom op te pakken. Jouw team zijn net zulke waardeloze idioten waardoor ook maar proberen voor het objective te gaan nutteloos is. Je wordt meteen verkracht door een heli als je de bom probeert af te leveren. Ik pakte de bom een keer en ging gewoon in mijn MAA zitten om alle idioten die als gekken op mij af kwamen af te schieten.

Toen dat ook eindelijk voorbij was omdat letterlijk de heft van het vijandelijk team op me af terwijl de andere helft liep te snipen heb ik gewoon de game uitgespeeld met als doel zo veel mogelijk van die bomknuffelaars af te maken. Dit gedeeltelijk gedaan door wederom de bom te nemen en te wachten op de idioten om een voor een af naar mij toe te rennen om meteen afgeschoten te worden. Mijn team deed toch niks.

Echt doodsaai op deze manier. :/
Het enige leuke was dat ik er heel wat heb afgemaakt inclusief een aantal recons. >:)
http://battlelog.battlefi...15971792662400/184991456/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

reemprive schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:37:
Over een aanfluiting gesproken, wat is de hitreg en netcode soms dramatisch in dit spel. Schiet point blank 3 keer op iemand met een shotgun, krijg geen enkele hitmarker en vervolgens val ik ineens dood neer. Soms loop je en lijkt het alsof je aan de grond vast geplakt zit met stroop. FPS is stabiel 60+ daar kan dit niet aan liggen.
De game mag nog zeker wat tweaks krijgen.
ook het rennen mag echt een heeeeeel stuk sneller worden.
ik denk ga eens BF3 spelen paar potjes na iets meer dan 1 maand.
alles is gewoon veel sneller en dat vindt ik veel fijner spelen.
BF4 voelt sloom, de AK-12 heeft maar 680 rpm (heb nog geen burst geprobeerd).

de MX4 is tot nu toe mijn lievelings wapen, die heeft tenminste een goede RPM van 830.
de TTK is het moeilijkste wat er is, ik denk vaak dat iemand al dood is en dan gaan we beide dood.
met de MX4 heb ik hier minder last van, omdat deze sneller is dan de M16A3 in BF3, voelt het gewoon goed aan. Recoil is best wel sterk, maar goed te doen.

Conquest en domination zijn gewoon de twee vertrouwde gamemodes die ze over hebben genomen.
het zou leuk zijn als alle maps straks deze modes ondersteunen.
Obliration is alleen leuk met een squad en anders is er niks aan. Misschien dat het zonder choppers of steeds parradrop het een stuk leuker wordt. het is nu gewoon irritant dat ze steeds op de gebouwen achter je basis zitten te campen.

de map is eentje die bij mij in de prullebak ga, bij BF3 beta had je 2 maps die echt leuk waren (tot dat mensen de jets leerde gebruiken) waren het leuke maps. ik ben erg benieuwd naar de nieuwe maps straks.
Het is maar een beta en het moet een indruk geven van een game, maar ik vindt het een slechte keuze om voor deze map te kiezen ipv paral storm die in mijn ogen veel meer te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 12:20
Zo inderdaad Obliteration is echt geweldig!

Net een potje van een uur gehad en houd gewoon de spanning er in.. Eindelijk kreeg ik op het laatst de bom te pakken en kon het potje beëindigen! Wat gaf dat een super gevoel zeg! Volgens mij hoorde de hele flat een juich van opluchting :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:39
Het is echt enorm gaaf als je een heel team hebt dat rondom de bomdrager heen loopt en alles aan alle kanten koste wat kost probeert van de bomdrager af te houden. Echt enorm cool met 2 teams die willen winnen. Je ziet mensen zichzelf opofferen om de bom maar op zijn plaats te krijgen, enorm mooi.

@Daniel, de 1e 2 potjes obliteration had ik ook enkel nutteloze roofcampers in mijn team, werkelijk niks aan. Je moet geluk hebben met de teams, maar als je 2 teams hebt die ervoor gaan is het echt enorm spannend.

[ Voor 26% gewijzigd door wesleytjuh op 09-10-2013 21:57 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Obliteration een prima toevoeging. Natuurlijk niks voor mannetjes die alleen maar bezig zijn het hun K/D en die zich niet willen opofferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
unfor schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:48:

[afbeelding]
*clickable
Grappig, dat had ik nog helemaal niet gezien.

Zo te zien zit ik in Div 1 in Nederland voor Score, K/D ratio, kills en W/L ratio. Wereldwijd gezien overal in Div 1 behalve voor Accuracy (Div 2).

Edit: Ohh... Er zijn meerdere lijsten. Bij best recon sta ik in de Top30 (30e) haha :+ Bij Recon score sta ik 22e en bij Marksman Rifles 5e 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door TheBrut3 op 09-10-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
TecTo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:59:
Obliteration een prima toevoeging. Natuurlijk niks voor mannetjes die alleen maar bezig zijn het hun K/D en die zich niet willen opofferen.
K/D jagers kunnen imho beter bij Call of Duty gaan kijken. Vind teamplay, strategie en lol veel belangrijker dan en K/D of SPM.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DanielWW2 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:49:
Ik wil mijn mening over Obliteration graag bijstellen.
Het saai noemen was veel te genereus van mij...

Het is gewoon een gigantische, doodsaaie clusterf*ck van campers en nog veel waardelozere recons die massaal het vuur op je openen zodra je dom genoeg bent om de bom op te pakken. Jouw team zijn net zulke waardeloze idioten waardoor ook maar proberen voor het objective te gaan nutteloos is. Je wordt meteen verkracht door een heli als je de bom probeert af te leveren. Ik pakte de bom een keer en ging gewoon in mijn MAA zitten om alle idioten die als gekken op mij af kwamen af te schieten.

Toen dat ook eindelijk voorbij was omdat letterlijk de heft van het vijandelijk team op me af terwijl de andere helft liep te snipen heb ik gewoon de game uitgespeeld met als doel zo veel mogelijk van die bomknuffelaars af te maken. Dit gedeeltelijk gedaan door wederom de bom te nemen en te wachten op de idioten om een voor een af naar mij toe te rennen om meteen afgeschoten te worden. Mijn team deed toch niks.

Echt doodsaai op deze manier. :/
Het enige leuke was dat ik er heel wat heb afgemaakt inclusief een aantal recons. >:)
http://battlelog.battlefi...15971792662400/184991456/
Geef het wat tijd, de meesten hebben geen flauw benul waar het om draait, zag zelfs mensen met de bom terug rennen richting eigen base hahaha
De eerste dag conquest zat ook vol toren campers maar dat is nu ook niet meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik kom er nu pas achter dat je die Battlepacks zelf moet openen. :') Ik had aleen de L1 staan, terwijl ik net L4 ben geworden. Zouden die ertussen nog komen? :)

Ik dacht tenminste dat je er ieder level een krijgt, in ieder geval tot en met level 5? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
CodeCaster schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:10:
Ik kom er nu pas achter dat je die Battlepacks zelf moet openen. :') Ik had aleen de L1 staan, terwijl ik net L4 ben geworden. Zouden die ertussen nog komen? :)

Ik dacht tenminste dat je er ieder level een krijgt, in ieder geval tot en met level 5? :)
rank 3 brons
rank 5 brons
rank 7 brons
rank 10 goud

Je kunt dus 4 battlepacks verdienen.

[ Voor 3% gewijzigd door NLsandman op 09-10-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:55
Pykow schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:49:
[...]

De game mag nog zeker wat tweaks krijgen.
ook het rennen mag echt een heeeeeel stuk sneller worden.
ik denk ga eens BF3 spelen paar potjes na iets meer dan 1 maand.
alles is gewoon veel sneller en dat vindt ik veel fijner spelen.
BF4 voelt sloom, de AK-12 heeft maar 680 rpm (heb nog geen burst geprobeerd).
Al geprobeerd FOV op 90 te zetten? Scheelt een stuk!
Pagina: 1 ... 80 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.