[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.263 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illusion.tw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 09:51
Zijn er bepaalde plaatsen waar het er meer teamwerk gericht aan toe gaat?

Tot nu toe ben ik dat nog maar weinig tegen gekomen (voornamelijk i3D.net NL servers)

Na een aantal dagen spelen heb ik zelfs nog geen 1 persoon de VoIP weten gebruiken (mezelf incluis.. :| )

illiewillie BF3 BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hjsurk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:49:
Ik heb nu enkele potjes gespeeld, maar ik moet zeggen dat de hit detection erger is dan ooit.
Vreemd dat je dit zegt, ik vind dat het net veel beter is.
Ik word minder vaak om het hoekje neergeknald.
Mijn kogels lijken erg vaak correct geregistreerd te worden, zeker van long range.
Wat ik wel merk is dat sommige headshots niet lijken te registreren. De persoon schiet dan terug en met één kogel lig ik er dan meteen. Heb ik al meerdere malen meegemaakt. Ik weet niet of dit een bug is of al een cheat? Maar bij sommige kills maak ik toch de bedenking "dit kan toch niet?".

Voor de rest vind ik dat men hier toch een grote stap vooruit heeft gezet. Misschien hangt het ook van wapen tot wapen af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:21
illusion.tw schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:53:

Tot nu toe ben ik dat nog maar weinig tegen gekomen (voornamelijk i3D.net NL servers)

Na een aantal dagen spelen heb ik zelfs nog geen 1 persoon de VoIP weten gebruiken (mezelf incluis.. :| )
Wij zitten vaak gewoon via TS te spelen op http://www.bug-community.com/ en dat bevalt prima :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt dit heb ik ook al gemerkt. Ik denk als je dit wil je er zelf een server moet uitkiezen en als eerste moet beginnen. Ik doe dit ook makkelijker mee dan dat ik ermee start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik moet bekennen zelf ook geen VoIP te gebruiken terwijl het soms wel mag mogen. Ik ben soms toch wel iets dat tussen een teamspeler en een lone ranger inzit. In geen een van beide stijlen echt goed maar als allrounder ook weer niet zo'n verkeerde speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal je niet snel vinden in een beta. Met al die genummerde servers is het gewoon lastig servers te identificeren en als vaste servers te zien. Je zal merken dat dit zal veranderen zodra mensen zelf servers kunnen huren, dan heb je vaste servers waar altijd een kern groep zit die veel teamplay georiënteerd speelt.
beuker19 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:55:
[...]

Wij zitten vaak gewoon via TS te spelen op http://www.bug-community.com/ en dat bevalt prima :)
Hij zocht teamwork servers ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Denk toch als je dan moet wachten tot de release en je servers krijgt van community's of clans.
Nu spelen er zoveel randoms mee dat het soms niet te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illusion.tw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 09:51
beuker19 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:55:
[...]

Ben er via men PC thuis al op geconnecteerd, zal straks eens checken als ik er zelf ook fysiek ben :)

illiewillie BF3 BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:59:
[...]

Denk toch als je dan moet wachten tot de release en je servers krijgt van community's of clans.
Nu spelen er zoveel randoms mee dat het soms niet te doen is.
Ja ik merk vooral in BuG dat het daar ook nog een tikkeltje chaos is, vooral mogelijkheden van het spel uitproberen.
Kijken of we vanavond een beetje een leuk teamplay squad op kunnen stellen met 5 man.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Net ff een uurtje lopen googlen naar waar ik de game het beste kon kopen, denk dat ie nergens goedkoper te vinden is dan bij oneplay.com
http://www.oneplay.com/do...ld_4_Premium_edition__PC_
bf4+premium membership voor 76euro maar als je deze kortingscode gebruikt krijg je daar nog 10% korting op: gooct13
Dus nog geen 69euro voor bf4+premium membership

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:54

NoFearCreations

3DPrint the world!

Volgens mij is premium nog nergens officieel te koop?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

NoFearCreations schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:27:
Op Origin zie ik hem er ook gewoon tussen staan? Bf4 premium lidmaatschap voor 50euries.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

NoFearCreations schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:27:
Via Origin kun je premium sowieso al preorderen. Het combopakket BF4+premium heb ik zelf ook nog nergens gezien. Lijkt me dat dat pas later uitkomt tegen een voordelige prijs. Dat was met BF3 ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn gewoon sites die de twee losse keys bundelen en tezamen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Jumpiefox schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:20:
Net ff een uurtje lopen googlen naar waar ik de game het beste kon kopen, denk dat ie nergens goedkoper te vinden is dan bij oneplay.com [...] Dus nog geen 69euro voor bf4+premium membership
Dat is een relatief goeie deal vergeleken met alles via Origin (€69 + €49 = €120)
Daarmee heb je een volledige game met een jaar lang DLC support.
Dus op zich ook best een goeie deal voor een nieuwe game.
Tenzij je al €100+ in BF3 hebt zitten uiteraard... dan biedt het niet heel veel extra.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Iemand ervaring met Oneplay.com (& pre-orders)?

anders koop ik hem gewoon bij Go2Arena, daar is hij ook voor minder dan 80 euro en heb daar al fifa 14 voor european release gekocht met success.

[ Voor 64% gewijzigd door SmokingCrop op 08-10-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master-arjan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-09 14:54
Ik wilde sws graag de deluxe editie halen, maar als ik in prijsvergelijkingen kijk en dan op de site klik zie ik nergens naar voren komen dat dit de deluxe editie is.
Alleen bij de duurdere is dit zo, bijv, bol.com

pricewatch: Battlefield 4 Deluxe Edition, PC

http://www.budgetgaming.n...+4+deluxe+edition_PC.html

Weet iemand of je dan wel de deluxe krijgt en is trouwens die dog tag nog ergens op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Of gewoon bij Señor Mehico kopen ;)

Overigens binnenkort nieuwe patch:
https://twitter.com/repi/status/387579980260970496
+
https://twitter.com/repi/status/387582507710828546

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
Gman schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:24:
Wat vinden jullie van de nieuwe manier van ammo en healthpacks gooien?
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens bij, omdat je niet met 1 ammo pack meerdere mensen kan dienen.

Aan de andere kant is achter een bloedende soldaat aanrennen die maar niet gehealed wil worden echt irritant en dat is nu wel opgelost :P

All in All denk ik dat het een vooruitgang is.
Ik vind health packs ook wel leuk. Je kunt er als het ware een kunst van maken om van op wat verdere afstand packs naar je team mates te smijten. :P
Gelukkig moet je niet 100% nauwkeurig naar je team mate smijten: soms zie je het packje als het ware geabsorbeerd worden door je team mate.

Wat wel jammer is - en hopelijk wordt dat toegevoegd - is dat je packs niet kunt opnemen. Als je nu niet goed smijt, komt dat pakje daar gewoon te liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Hjsurk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:49:
Ik heb nu enkele potjes gespeeld, maar ik moet zeggen dat de hit detection erger is dan ooit.
Op wat staat die network slider in je settings?
Zeker wat mee spelen! Velen zetten hem op 50%, ik zet hem op 0%. Misschien zou ik wel meer "visuele artifacten" hierdoor moeten zien omdat er minder interpolatie gebeurt, maar dat valt me echt niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb ook even met die sniper rifle die boven in die toren ligt gespeeld, maar dat ding is bizar op?
Ieder raak shot is een kill. Ik ben belachelijk slecht in snipen, maar kreeg met dat ding kill na kill.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 15:58
NoFearCreations schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:15:
Heb ook even met die sniper rifle die boven in die toren ligt gespeeld, maar dat ding is bizar op?
Ieder raak shot is een kill. Ik ben belachelijk slecht in snipen, maar kreeg met dat ding kill na kill.
haha, mijn nieuwste missie is in het begin van een match zsm naar dat ding to rennen en vervolgens naar een ander dak springen om daar vervolgens over te gaan op 1shotkill snipen.

in domination ligt er ook een versie met CQB scope die is ook te zwaar haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:53
Ook tegen vehicles enorme damage :). Een jeep is 20% dmg per shot. Choppers haal je er ook mee neer. OP, ja, maar hij spawned zeer zelden, en je laat hem direct vallen zodra je een andere handeling doet.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Hmm.. word steeds uit de game geflikkerd...
Is er al een oplossing? heb handmatig pb updated.
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Deloeks' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Voor zover ik weet is dit nog niet algemeen bekend:
Dé tactiek om medic packs te smijten.
(kwist het toch niet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Asgaro schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:44:
Voor zover ik weet is dit nog niet algemeen bekend:
Dé tactiek om medic packs te smijten.
(kwist het toch niet...)

[video]
Echt retarded hoe ver die dingen vliegen, en hoe ze (in de beta) steeds verdwijnen na 2 seconden. Geef mij maar de oude med- en ammopacks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

JimDB schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:17:
[...]

Echt retarded hoe ver die dingen vliegen, en hoe ze (in de beta) steeds verdwijnen na 2 seconden. Geef mij maar de oude med- en ammopacks !
De kleine zijn consumable packs zoals je hebt in bijvoorbeeld de Enemy Territory games. De grote zijn zoals in BF3.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 21:31

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

misschien dom vraag alles wat je weapen unlock + je lvl in beta heb en je gaat de gewoon game doen als hij uit is ga je dan gewoon veder met die lvl + weapen of is dan weer reset ?

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motaro schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:41:
misschien dom vraag alles wat je weapen unlock + je lvl in beta heb en je gaat de gewoon game doen als hij uit is ga je dan gewoon veder met die lvl + weapen of is dan weer reset ?
Dit word 99,99% van de tijd gereset, (van beta naar release). Dus alles word gecleared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:43:
[...]

Dit word 99,99% van de tijd gereset, (van beta naar release). Dus alles word gecleared.
De stats worden allemaal gereset van de beta naar de final. Wat bedoel jij met 99,99% :?

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:29
Volgens mij heb ik een bug gevonden.

Op de RFD kan je canted ironsights zetten, er stond bij mij in beeld dat ik deze unlocked had. Maar ze blijven in het menu rood en er blijft een gouden battlepack bij staan! Volgens mij is dat niet de bedoeling en moet die canted ironsights te monteren zijn zonder te unlocken via een battlepack.

Edit: Als ik hem erop zet via de loadout op battlelog lukt het wel, in game niet.

[ Voor 11% gewijzigd door TheBrut3 op 08-10-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daanieyel schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:44:
[...]

De stats worden allemaal gereset van de beta naar de final. Wat bedoel jij met 99,99% :?
Ik bedoelde dat 99,99% van de online games die een beta hebben stats, levels en dergelijke resetten voor release. Sorry als het een beetje vaag was. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:12
Zijn er bepaalde plaatsen waar het er meer teamwerk gericht aan toe gaat? [...]
Heb mij gisteravond wel vermaakt op CNQ Multiplay #06, maar je moet maar net op het goede moment op de goede server zijn. Gisteravond was wel mooi. Had het idee dat beide teams goed aan team/squadwork deden en heb geen een keer in een heli gezeten, waar deze werd gedumpt door de piloot of tegen de grond aan geslagen. Vrij uniek IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Nu maar hopen dat het ook echt werkt. ;)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:40:
[...]

Lastig totaal niet, totaal inefficiënt voor de objectives, teveel roofcampers in je team is een gegarandeerde loss. Maar toch......

Teveel van die galbakken kunnen wel alle lol uit een potje halen... In plaats van brute vuurgevechten om elke vlag, op het water, straat, gebouwen en in de lucht, kom je veel minder mensen tegen en ben je uitsluitend van A naar E aan het rennen omdat er af en toe zo'n stuk oorsmeer naar beneden springt. Die vlag is zo weer terugveroverd en jawel, je kan weer naar de andere kant rijden.

Als je dan ook nog een keer per ongeluk wordt geraakt door zo'n doedelzak met aambeien, dan is dat helemaaaaaaaaaaal frustrerend. Je wéét dat het puur geluk is en dat dat stuk ellende van zijn leven nooit weer wat zal raken, toch maak ik het me na zo'n moment elke keer mijn missie om al die roofcampers kapot te maken in plaats van een spannende PTFO pot te zoeken.
_/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Wow, check vanaf 2:24.
Vanboven op de skyscraper is het gewoonweg leeg op de PS3 en 360. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
DanielWW2 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:39:
[...]

Nu maar hopen dat het ook echt werkt. ;)
En ook Windows 7 optimizations. :)
https://twitter.com/repi/status/387587921869422594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Lol, das wel erg leeg ja.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teamspeak wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Asgaro schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:01:
Vanboven op de skyscraper is het gewoonweg leeg op de PS3 en 360. :S [...]
Ook de straten lijken leger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 21:31

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:43:
[...]

oke bedankt :)

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik lees op Battlelog dat de totale HD space required voor BF4 om en nabij de 35GB ligt. Ik neem aan dat dat is nádat alle expansion packs zijn geinstalleerd via Premium?

Dus zou 22 GB op mijn SSD volstaan voor de standaardversie en de eerste DLC zodat ik daarna altijd nog een grotere SSD in mijn PC kan gooien?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:56:
Ik lees op Battlelog dat de totale HD space required voor BF4 om en nabij de 35GB ligt. Ik neem aan dat dat is nádat alle expansion packs zijn geinstalleerd via Premium?

Dus zou 22 GB op mijn SSD volstaan voor de standaardversie en de eerste DLC zodat ik daarna altijd nog een grotere SSD in mijn PC kan gooien?
Ik zou daar niet zo zeker van zijn ;)
CoD Ghosts gaat blijkbaar 50~ GB innemen dus BF4 zonder DLC zou ook gerust 30~ GB kunnen zijn.
nieuws: Nvidia maakt strenge systeemeisen Call of Duty: Ghosts bekend

Dat wordt nog leuk voor mensen die 60Mbps bij Telenet hebben (datalimiet van 100GB per maand }:O)
Ik kan hem gelukkig nog in de nacht downloaden, met die FUP is dat nog goed te doen.

[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 08-10-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 18:40
Caelorum schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:33:
[...]

Ook de straten lijken leger...
Alle winkeltjes zijn ook gewoon lege ruimtes...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-10 20:04

B4tman_DH

To the Bat.....

unfor schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:35:
Hmm.. word steeds uit de game geflikkerd...
Is er al een oplossing? heb handmatig pb updated.

[...]
Game via Origin updaten. Daarna laatste PB installeren, game toevoegen en PB updaten was voor mij de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Net een leuke match gehad, zelfs een beetje het epische BF3 gevoel als de match spannend is:
http://battlelog.battlefi...51767277451392/380604528/
Op het einde helaas net niet meer gelukt om de meeste vlaggen te cappen, maar spannend was het zeker. Ging ook erg lekker samen met een clanmate, voelt nog steeds als BF3.1 maar ik begin positiever te worden :) .

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

SmokingCrop schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:16:
[...]

Ik zou daar niet zo zeker van zijn ;)
CoD Ghosts gaat blijkbaar 50~ GB innemen dus BF4 zonder DLC zou ook gerust 30~ GB kunnen zijn.
nieuws: Nvidia maakt strenge systeemeisen Call of Duty: Ghosts bekend

Dat wordt nog leuk voor mensen die 60Mbps bij Telenet hebben (datalimiet van 100GB per maand }:O)
Ik kan hem gelukkig nog in de nacht downloaden, met die FUP is dat nog goed te doen.
Dat lijkt me toch sterk... BF3 is iets van 30GB totaal na alle DLC. Ik neem niet aan dat ik bij de installatie van de standaard game al meteen 35GB ruimte op de SSD moet hebben

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:39:
[...]
Dat lijkt me toch sterk... BF3 is iets van 30GB totaal na alle DLC. Ik neem niet aan dat ik bij de installatie van de standaard game al meteen 35GB ruimte op de SSD moet hebben
Requirement is 30GB volgens DICE/EA dus waarom zouden ze die requirement voor alle DLC bedoelen?
High res textures nemen al snel veel data in ;)

Waarom zou CoD Ghosts anders in vredesnaam 50GB innemen? oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:23
BF3 compleet met DLC is al 35 GB, gezien wat ze allemaal aan BF4 versleuteld en toegevoegd hebben is het niet onaannemelijk dat dit verder op gaat lopen. Die 22 GB aan capaciteit voor de game die ik hier voorbij zie komen lijkt me te krap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 23:01
Asgaro schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:01:
Vanboven op de skyscraper is het gewoonweg leeg op de PS3 en 360. :S

[video]
Goeie vid.

Maar echt niet te best hoor. 30 fps met drops naar 22 FPS, echt verschrikkelijk. In PS2 op een mid end gaming PC is 22 al een minimum en ziet de community al graag verbeteringen. Op die oude consoles is het vaste kost, en ontwikkelaars willen maar al te graag hun games grafisch van de schermen laten spatten met de nieuwe generatie consoles, waardoor 30 fps voor ontwikkelaars wel de nieuwe standaard lijkt te worden.

30 fps en 60 fps, een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

SmokingCrop schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:41:
[...]

Requirement is 30GB volgens DICE/EA dus waarom zouden ze die requirement voor alle DLC bedoelen?

Waarschijnlijk door 84 miljoen verschillende wapen skins ofzo? 8)7

Heb trouwens al regelmatig goede kills bij E kunnen pakken door een random spawnende boot? |:(

[ Voor 10% gewijzigd door NoFearCreations op 08-10-2013 22:48 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Wederom, eerst zien en dan geloven met DICE. ;)
Oh en PS3 heeft tenminste een stabiele FPS. Ja het is bagger maar wel stabiel...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
SmokingCrop schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:41:
[...]

Oh, ik kan wel een paar redenen noemen... oOo
Gejat van http://www.vg247.com/2013...hosts-pc-install-is-50gb/

40gb for Fish AI
5Gb for Dog Armour
5Gb for actual game
= 50Gb

cod ghosts with 100 hours full-hd exclusive interview with the dog

this game is really 10 gig
but it’s 40GB of nothing to counter PC piracy
which is pointless since their games are shit anyway

Battlefield 3 with all DLC takes some 30 GB. I guess Activision plans on not winning in the Top Seller category but has to be best at something, so they run for the Biggest Game Ever Made instead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
IngamerX schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:37:
[...]

Goeie vid.

Maar echt niet te best hoor. 30 fps met drops naar 22 FPS, echt verschrikkelijk. In PS2 op een mid end gaming PC is 22 al een minimum en ziet de community al graag verbeteringen. Op die oude consoles is het vaste kost, en ontwikkelaars willen maar al te graag hun games grafisch van de schermen laten spatten met de nieuwe generatie consoles, waardoor 30 fps voor ontwikkelaars wel de nieuwe standaard lijkt te worden.

30 fps en 60 fps, een wereld van verschil.
Het komt van dit artikel: http://www.eurogamer.net/...vs-the-battlefield-4-beta
Overigens een leuke serie om te volgen: ze vergelijken telkens de PC versie en console versies.
Langs de ene kant leuk om te lezen als PC gamer omdat de PC versie altijd wint, maar langs de andere kant ook wel interessant voor de echt technische stuff die ik nergens anders lees: de gebruikte vormen van AA op de consoles, etc. Je leert dus zo welke technieken gebruikt worden als er beperkingen zijn op bv. RAM en CPU, wat dus bij consoles duidelijk het geval is.
En die framerate tracking voor console games die je ziet in de video hebben ze volledig in-house ontwikkeld en zal je via geen andere bron vinden. :)
Ook leuk dat ze vergelijkingsscreens maken tussen alle versies van de game.

Zie http://www.eurogamer.net/?topic=digital_foundry voor nog andere gelijkaardige artikels. :)
DanielWW2 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:15:
[...]

Wederom, eerst zien en dan geloven met DICE. ;)
Oh en PS3 heeft tenminste een stabiele FPS. Ja het is bagger maar wel stabiel...
Komt vooral door een nieuwe techniek dat op de consoles gebruikt wordt. Maar wederom, zie artikel :)
New to Battlefield 4 is the introduction of dynamic resolution scaling which reduces the number of pixels rendered in an effort to maintain a more consistent frame-rate. The lowest resolution we've seen appears to be somewhere in the ballpark of 1120x600 (black bars included) and appears to manifest on both platforms. We have noticed that this resolution drop seems to occur more often on 360, however, where even an empty map manages to trigger a loss in resolution at times. In addition, FXAA more aggressively blurs the image when resolution is dropped while the PS3 solution maintains a sharper image. As it stands, the PS3 version maintains a cleaner overall look throughout the run of play giving it the edge in image quality.

[ Voor 31% gewijzigd door Asgaro op 08-10-2013 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
LOL !!!!!!!!!!!!!

_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweetal dingen die ik gister tijdens mijn matches heb geleerd en nog niet wist:
  • Achterin de C Skyscraper zitten 2 liften die helemaal naar het dak van de penthouse gaan. Let wel op want de deuren gaan aan beide kanten open.
  • Puntenverdienst van spotten met Recon PLD kan enorm zijn. Als US, op het flatgebouw ten oosten van B op de 1e verdieping (waar je alleen komt via de neergestorte overkappingen of via parachute) aan de noordelijke kant naast het billboard en in de gang tussen de 2 gebouwen kan je goed iedereen die op het middelste eiland zit spotten. Dit helpt aanzienlijk als je wat teamies hebben die C willen cappen - in het puin is het makkelijk voor de vijand om te schuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-09 09:06

glashio

C64 > AMIGA > PC

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-10 20:06
Yes, de Settings Editor moet weer werken nu! De game crashte bij mij de hele tijd bij het opslaan van de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 07:58:
[...]Achterin de C Skyscraper zitten 2 liften die helemaal naar het dak van de penthouse gaan. Let wel op want de deuren gaan aan beide kanten open.
Het viel me al op hoe weinig mensen hiervan weten. De meeste spelers lopen er gewoon voorbij terwijl dat gewoon 'de' liften zijn die je moet nemen. Die andere ben je zo goed als kansloos, maar bij deze liften heb je nog enige kans zelfs als het hele dak vol met vijanden staat.
Puntenverdienst van spotten met Recon PLD kan enorm zijn. [...]
Is er een verschil tussen gewoon spotten en spotten met PLD dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Caelorum schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:44:
[...]

Het viel me al op hoe weinig mensen hiervan weten. De meeste spelers lopen er gewoon voorbij terwijl dat gewoon 'de' liften zijn die je moet nemen. Die andere ben je zo goed als kansloos, maar bij deze liften heb je nog enige kans zelfs als het hele dak vol met vijanden staat.

[...]

Is er een verschil tussen gewoon spotten en spotten met PLD dan?
Je krijg bijvoorbeeld 100 punten als een gePLDed target wordt opgeblazen en 50 als er schade wordt gedaan aan je locked target. En daarbij is het gewoon een handig ding voor spotten door z´n ingebouwde thermal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
RPG locks is ook wel groot verschil. :P

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Volgens mij begin ik het door te krijgen! Die Javelin is trouwens een geweldig ding, jammer dat we die niet kunnen unlocken! En die 50cal sniper is trouwens ook wel leuk. Ik ben benieuwd of we dat allemaal kunnen unlocken in het echte spel.

2 lekkere potjes van gisteren.

http://battlelog.battlefi...49448523175360/860147795/
http://battlelog.battlefi...55943700714944/860147795/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Tot en met wanneer is de Beta? kan het namelijk nergens terug vinden ;(

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
14 oktober meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:33

ye-roon

knaak

Gisteren nog even wat gespeeld met de recon en dan specifiek met een bolt action genaamd m40a1. En ik kan er niet bij, maar het lijkt of inzoomen met scopes echt heel raar is. Het is alsof de field of view niet meer klopt wanneer je door een scope kijkt. Ik heb dit gevoel met de 3.4, 6, 8 en 14x scope. En daardoor zin dus perfecte point blank headshots volgens mijn scherm en kogel, perfecte missers in game.

Iets wat mijn gevoel hierbij versterkt is dat ik gisteren in DOM op het dak was bij C, een team genoot liep in mijn scope en z'n hele lichaam werd uitgerekt. Dus dit nog een paar keer getest op point blank team mates en dit was elke keer het geval. Het effect werd groter na mate bij een grotere mate van zoom. Het lijkt dus of de X as van de scope gewoon normaal is bij zoom. Maar dat het op de Y as mis gaat. Is iemand anders dit ook opgevallen?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Is leuk zo lang je niet met randdebielen speelt.
Wel jammer dat het niet op Paracel storm is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
TheBrut3 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:23:
[...]

Net een potje gedaan en er is geen zak aan haha.
Want?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ye-roon schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:14:
Gisteren nog even wat gespeeld met de recon en dan specifiek met een bolt action genaamd m40a1. En ik kan er niet bij, maar het lijkt of inzoomen met scopes echt heel raar is. Het is alsof de field of view niet meer klopt wanneer je door een scope kijkt. Ik heb dit gevoel met de 3.4, 6, 8 en 14x scope. En daardoor zin dus perfecte point blank headshots volgens mijn scherm en kogel, perfecte missers in game.

Iets wat mijn gevoel hierbij versterkt is dat ik gisteren in DOM op het dak was bij C, een team genoot liep in mijn scope en z'n hele lichaam werd uitgerekt. Dus dit nog een paar keer getest op point blank team mates en dit was elke keer het geval. Het effect werd groter na mate bij een grotere mate van zoom. Het lijkt dus of de X as van de scope gewoon normaal is bij zoom. Maar dat het op de Y as mis gaat. Is iemand anders dit ook opgevallen?
FoV past de zoom van scopes aan i.t.t. BF3.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

weet niet of het al gepost is maar obliteration is nu beschikbaar als gamemode :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:07:
Tot en met wanneer is de Beta? kan het namelijk nergens terug vinden ;(
15 oktober actually.
Bron: http://blogs.battlefield.com/2013/09/this-is-the-bf4-beta/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-10 20:06
spartacusNLD schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:26:
weet niet of het al gepost is maar obliteration is nu beschikbaar als gamemode :)
Yup, 24 minuten eerder
HammerNL in "[PC] Battlefield 4"

Al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

TheBrut3 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:23:
[...]

Net een potje gedaan en er is geen zak aan haha.
Net aantal keer de bom gehad, je bent wel echt een enorme schietschijf. Iedereen inclusief enemys zien je met een grote signalering lopen. Is denk ik echt iets wat je met een squad op teamspeak moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Nu ik geen lag meer heb (*) en zodoende begin te focussen op de gameplay, begin ik me toch te amuseren... This game. _/-\o_

(*) Die patch hielp hier echt om het meer vloeiend te maken. Speel op vrijwel alles High met een ATI HD 6950 1 GB op 1920x1080 resolution. Enigste dat uitstaat of niet op High is: geen AA, geen SSAO/HBAO, post AA op Low. (dit alles zou hoger kunnen en de game zou nog boven 30 fps maar das ieders keuze.)
Ik zit tussen de 40 à 50 FPS buiten. Gaat even naar 30 FPS als de skyscraper neergaat. Binnen heb ik uiteraard 60+ FPS.
En dit is op Windows 7 64 bits SP1. Windows 8 komt er hier niet in.
De performantie is dus wel minder dan in BF3: daar haal ik bijna altijd 60 FPS met dezelfde settings, maar ik verwacht nog improvements via Beta patches of in de final game.

Gisteren gespeeld van 23u tot 3u en gelukkig nog voldoende volle 64p servers rond die tijd.
2 zeer leuke en lange matches gehad waar aan sommige flags echt clusterfuck situaties ontstonden. En dan vooral door het Waypoint System waar random squadmates toch lijken naar te luisteren!
Het gerucht dat door het grote aantal overgelopen CoD gamers je nauwelijks nog aan teamplay/squadplay kunt doen zonder VOIP is dus niet echt correct. Ik heb gisteren echt genoten. :Y
En ze waren zelfs niet een hoog level, de ene was level 2 en had denk ik nog geen defibs:
Had wel een grappige situatie met hem:
- hij was in het water naar een ladder aan het zwemmen
- ik kwam aangelopen over die grote brug en ging direct naar die ladder om hem een health pack te smijten wanneer hij op de begane grond stond
- direct daarna werd ik beschoten
- hij overleefde en killde ze
- maar toen zag ik via die "in-game head camera" dat hij naar mijn dode lichaam bleef staren, zoals een kleine puppy die naar zijn overleden moeder keek :*) Ik had hem al genoeg gerevived dus ik denk dat hij het jammer vond dat hij nog geen defibs had of niet wist hoe ze te equippen.

Hij had me later op Battlelog toegevoegd dus it seems dat die ook fun had.
Maar chat of VOIP communicatie was er dus niet. Ik maakte is een grapje in het Engels toen we beiden prone lagen voor 2 tanks at A, maar hij antwoordde niet. Om maar te zeggen dat dat Waypoint System verrassend genoeg nu al gebruikt wordt, zelfs al is de game nog niet uit.

De match daarop werd ik in een totaal andere squad gesmeten maar daar werd ook gewoon het Waypoint System duchtig gebruikt.

Edit: maar altijd werkt het dus ook niet. Ik wil de Battlefield community niet ophemelen. :+

Ook andersom leek het te werken: toen ik geen squad leader meer was, klikte ik op REQUEST FOR ORDER en vrijwel onmiddellijk gaf de squad leader een command.
Ik denk dat veel mensen spontaan zelf geen Waypoints gaan aanduiden omdat ze schrik hebben om als een Hilter aanzien te worden. Ik raad dus aan om zeker op REQUEST FOR ORDER te klikken als je hen wil aanmoedigen dit wel te doen. :)

Wat ik hiermee maar wil zeggen is:
- dat Waypoint System
- die Commo-rose
- dat in-game head display
helpen allemaal meer dan ik dacht dat ze zouden helpen.

Ik heb het probleem bij VOIP dat ik mij minder lijk te concentreren in de game als ik praat of te aandachtig luister, waardoor ik in ongelukkige situaties kom.
Ieder zijn ding: als er mensen zijn die perfect tactisch kunnen spelen met VOIP erbij, doe gerust verder. Maar ik heb het in BF3 al paar keer geprobeerd en ik merkte wel de facepalm-situaties direct op. :')

En dat in-game head display biedt je echt veel situational awareness vooraleer je spawnt. Je weet waar je squad mate zich bevindt omdat je je snel kan orienteren als je de map begint te kennen. Daarnaast zie je ook of je onmiddellijke enemy fire mag verwachten of niet.
Ook briljante momenten als er nog maar 1 squad mate alive is en je als een bezetene naar dat in-game head display kijkt om te zien wat hij doet en te hopen dat hij overleeft. :D

En oh boy, de clusterfuck situaties at B zijn soms brilliant. Als je met je eigen + eventueel een andere squad opgesloten zit in die ondergronde ruimte en er boven 2 enemy tanks staan en er telkens enemies langs de trappen komen. De momenten dat ik niet heb gedacht "JA NU IST OVER JONGES" en dat we toch bleven overleven doordat velen health packs in het wilde weg smeten. We zaten dus in die ruimte waar je de rolluiken naar omlaag kunt doen + de vestiaire ruimte ernaast.
Op een gegeven moment was het wel game over want er kwam A GODDAMN TANK naar beneje in de ruimte. :')

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 09-10-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Asgaro schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:40:
Ik denk dat veel mensen spontaan zelf geen Waypoints gaan aanduiden omdat ze schrik hebben om als een Hilter aanzien te worden.
Maar iedereen neerschieten is geen probleem :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wat ik hiermee maar wil zeggen is:
- dat Waypoint System
- die Commo-rose
- dat in-game head display
helpen allemaal meer dan ik dacht dat ze zouden helpen.
Natuurlijk helpen die. Dat is 1 van de dingen wat BF BF maakt. Het was natuurlijk van de pot gerukt dat dat uit BF3 was gehaald.

Enige wat irritant is, dat ik soms niet door heb dat ik squadleader ben geworden.

[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 09-10-2013 11:55 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Zo net nog een compleet potje obliteration gedaan en het is best wel leuk.
Intense gevechten om de bom , leuk met voertuigen enz.
Maar nog erger dan in conquest merk je nu wat voor mongolen BF4 spelen.
Mensen die de bom naar hun eigen kant brengen.
Mensen die de bom meenemen in de tank en blijven campen.
Maar ik denk dat je met wat team play heel ver kunt komen en het dan ook echt vet is.

Oh en net 2x een heli neegehaald met een rpg 1x de transport met 3 man en 1 x de attack met 2 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Help!!!! schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:54:
[...]
Enige wat irritant is, dat ik soms niet door heb dat ik squadleader ben geworden.
Het zou ook fijn zijn als je die verantwoordelijkheid kon overdragen aan iemand anders in je squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Die mensen die een keer bovenaan staan en dan gaan zeiken op eigen team :)

De game loopt prima, alleen wel veel last van crashes naar desktop.
Zal wel even in dat andere topic kijken voor een oplossing.

Net heel kort Obliteration gespeeld en had even de bom in handen, het half enemy team komt achter je aan wat best grappig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

beuker19 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:01:
Mensen die de bom naar hun eigen kant brengen.
Mensen die de bom meenemen in de tank en blijven campen.
Dit kan je verwachten met dit soort gamemodes en het dus eindigt in TDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 15:09
Inderdaad(verantwoording als squad leader overdragen). ik ben gewoon nog niet zo handig in het spel. Ik draag dan het liefst ook zo min mogelijk verantwoordelijkheden.

Verder kan het echt zoveel schelen per potje. gisteren een pot gehad waarin geaccepteerd werd door mijn squad dat het nog niet zo heel soepel ging. wel uiteindelijk 1 2 en 3 van ons team geeindigd en zowaar een positieve k/d ratio (vooral vlag veroveren en met zijn 2e een tank besturen ging goed).

Hierna een potje waar op alles gevloekt werd wat maar kon en uiteindelijk ook veel slechtere scores gehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door perpixel op 09-10-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Een illustratie van de situatie at B in mijn vorige post:
Je ziet rechts een leeg vehicle in beeld maar voor de rest zie je wel 3 enemy vehicles die kost wat kost ook B wilden hebben. Glorious times. :Y
Heb zelden zoveel gespot in 1 match.

Ik ben van mening: als je een flag aanduidt om te capturen, moet je ook voet bij stuk houden en daar blijven tot je de flag hebt... Blijkbaar dachten enemy squads ook zo >:) Het heeft geen nut om van flag naar flag te hoppen en nooit één te capturen...
Tenzij je volledig squad gewiped wordt: dan is het best dat je de ganse map re-evalueert en niet denkt aan de flag waar je bezig was. :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/bf4%202013-10-09%2003-13-13-554.png

De end-game screen (andere match) waarbij er veel squadplay was. En dit maar met 2 squad mates waardoor onze squad dus nog veel gewiped werd. :9

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/bf4%202013-10-09%2002-55-22-911.png

[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 09-10-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik denk dat veel mensen spontaan zelf geen Waypoints gaan aanduiden omdat ze schrik hebben om als een Hilter aanzien te worden.
Ik hoop toch niet dat er ook maar één squadleader is die zo denkt. Dat je niet doorhebt dat je het bent of geen zin hebt om orders te geven alla, maar bang zijn dat je squadmates je orders irritant vinden?

Ik ben de squadleader, je luistert naar mijn orders, als je dat niet bevalt (of als je steevast aan de andere kant van de map ligt te snipen): :w, zoek maar een ander squad.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Iemand die vanavond (iets later(na 23:00 ofzo)) nog ruimte heeft in zijn squad? Zou graag een keer aanhaken bij wat betere spelers. Eens kijken of ik iets kan leren(bij voorkeur ook nog wat helicopter actie :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
CodeCaster schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:09:
[...]

Ik hoop toch niet dat er ook maar één squadleader is die zo denkt. Dat je niet doorhebt dat je het bent of geen zin hebt om orders te geven alla, maar bang zijn dat je squadmates je orders irritant vinden?

Ik ben de squadleader, je luistert naar mijn orders, als je dat niet bevalt (of als je steevast aan de andere kant van de map ligt te snipen): :w, zoek maar een ander squad.
Nuja, misschien wat overdreven verwoord van mij. :)

Ik bedoel vooral dat er nog een drempel kan zijn, analoog aan waarom massaal veel mensen niet zomaar de in-game VOIP gaan gebruiken zelfs al zie ik dat 90% van de players een microfoon hebben.
Er zijn niet bepaald veel games dat Waypoint Systems hebben dus ik kan er inkomen dat dit gewenning vraagt voor mensen die bv. pas door BFBC2 of zelfs pas door BF3 met Battlefield games begonnen. (dat zullen er wel veel zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Gundogan schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

Dit kan je verwachten met dit soort gamemodes en het dus eindigt in TDM.
Niet echt een grote verrassing daar, zelfs in domination is het voor velen een te grote moeite om even een vlag te cappen terwijl ze er vlak naast spawnen. Neen, ze moeten als eerste op het dak geraken om daar te kunnen campen ... #Logica 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, gemiddelde speler is echt waardeloos. Dat is dan ook het punt als een van de teams wel een goed werkend squad heeft, dan domineren ze keihard en is er geen zak meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
Zo hectisch maar wel gaaf Obliteration :D alleen is het echt niets voor stats liefhebbers vermoed ik.
Mijn 1ste potje jetski neergezet en bom gepakt meteen naar de jetski gezwommen hup naar punt A (in QC) was ik aan daar aan het armen werd ik neergeknald "Rage". Ander potje bom gepakt meteen naar C met de lift naar het dak en toen paragliden naar E (in QC) werd ik net voor het gebouw van die Mcom neergeknald "Rage". Laatste punt (D op CQ) eindelijk kunnen planten :D. En tussen al die akties heel vaak neergeknald LOL met en zonder rode led verlichting van de bom op me rug.
perpixel schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:10:
Iemand die vanavond (iets later(na 23:00 ofzo)) nog ruimte heeft in zijn squad? Zou graag een keer aanhaken bij wat betere spelers. Eens kijken of ik iets kan leren(bij voorkeur ook nog wat helicopter actie :+ )
Download teamspeak en join zou ik zeggen (ts.bug-community.com) zit daar zelf ook nu en bevalt goed ;)

[ Voor 27% gewijzigd door JT888 op 09-10-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Ik denk dat EA/Dice toch wel een probleem gaat krijgen als de final game niet veel beter draait.

Een hoop mensen zitten ruim boven de "minimum system requirements" en het spel is gewoon niet speelbaar, zelf een hoop tweakers hebben al problemen en door de regel hebben deze toch wel semi tot highend PC's.

De meeste mensen hebben gewoon een dualcore CPU en net geen medium end GPU i.c.m. Windows 7 en daarop draait BF4 zo goed als niet.

Denk dat een hoop mensen hun gekochte spel terug gaan brengen als het met de retail game niet beter is. EA/Dice schept immers de verwachting dat het spel soepel loopt vanaf de "minimum system requirements" of hoger.

Als ze het niet fixen kan dit nog wel eens een staartje hebben.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Nieuwe drivers van AMD (v13.11 beta 1)
(vorige Beta drivers zijn v13.10 beta 2)

meuk: AMD Catalyst 13.11 bèta 1

Ze zijn blijkbaar ook geoptimaliseerd voor BF4 https://twitter.com/Catal...status/387664130506645504
en in de Twitter comments staat dat iemand met een ATI HD 6950 beter frames haalt dan voorheen.

Iemand al ervaringen mee?

edit: thread op Guru3D: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=382204

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 09-10-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Idd, repost :>

[ Voor 111% gewijzigd door Asgaro op 09-10-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Spuit 11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Asgaro schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:46:
Obliteration mode komt naar de Beta *O* (This day cant get any better (in a nerdy way).)

http://www.vg247.com/2013...ion-mode-rolling-out-now/
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 07:59
Zet nou maar gewoon die 2e map online, een gamemode is niet zo interessant :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Zou die komen denk je paracel storm ben ook wel toe aan een nieuwe map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:54:
Zet nou maar gewoon die 2e map online, een gamemode is niet zo interessant :p
Ik zou een moord plegen voor een Rush mode ook als is het alleen de laatste dag. :Y
Maar ben ook heel benieuwd naar die map met de destructible dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:39

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb net ook even Obliteration gespeeld, maar wat een chaos zeg... Komt misschien doordat mijn team gewoon wat minder is, of omdat ik gewoon geen wapens heb waar ik mee om kan gaan :) Misschien ligt het ook wel aan de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Wat is dat verschrikkelijk zeg, als heel je team uit campers bestaat. Ik denk dat 80% op de daken zat, en de overige 20% het enigsins probeerde. Vijand was juist tegenovergestelde, daar liep 5 man achter de bomdrager aan + 2 tanks en een chopper. Echt hopeloos als je in het team met campers zit. Paar keer de bom kunnen defusen en 10 meter verderop kunnen tillen maar dat was het ook wel.

[ Voor 13% gewijzigd door wesleytjuh op 09-10-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
JT888 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:36:
[...]

Download teamspeak en join zou ik zeggen (ts.bug-community.com) zit daar zelf ook nu en bevalt goed ;)
Zal me vanavond eens van mijn standaard WoT TS losrukken en mijn horizon iets verbreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Obliteration op die map is zoveel leuker dan conquest :D
(of gewoon een lucky match gehad waar beide teams wilden winnen)

[ Voor 37% gewijzigd door SmokingCrop op 09-10-2013 13:33 ]

Pagina: 1 ... 79 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.