In bf3 speel ik voornamelijk met de famas. Gewoon een leuk wapen ondanks de lange reload. Maar wil je een simplistische keuze dan kies je voor de ak 12 of m16 en bij een hele kleine piemel natuurlijk het grootste wapen
Hoezo uitmelkerij ?naaitsab schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:01:
[...]
Die BF3 maps kunnen zonder al te veel gedoe overgezet worden naar BF4, en dan ook nog in een volle-mep DLC, dat vind ik uitmelkerij. Laat alle users dan hun stem uitbrengen op 1 BF3 map en zet die als 'extra' map erbij ofzo. Ga er geen $15,- voor vragen.
Zou uit BF1942 Midway wel graag willen zien maar Paracel storm lijkt daar redelijk op. Omaha Beach was ook altijd een favoriet
Ik ga er vanuit dat ook in de ''oude'' maps'' levelution en een commander aanwezig zijn.
Ik kan niet wachten om Caspian border met een paar (hoop ik) leuke extra's te spelen.
Het is niet voor niets dat ze Gulf en Firestorm hebben gekozen ipv Seine of Bazaar want die waren toch populairder.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Zou mooi zijn als je in Caspian nu zelf de antenne om kan laten vallen. En misschien een soort aardverschuiving zodat de D vlag er heel anders uit gaat zien.
---RAWE CEEK!!!---
Een gigantische bosbrand waardoor het bos langzaam verandert in een apocalyptische vlakte.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat is na 800 tickets nu niet het geval?Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:27:
Een gigantische bosbrand waardoor het bos langzaam verandert in een apocalyptische vlakte.
Het is meer een saai teletubbie heuveltje dan een apocalyptische vlakte
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat zou wat zijnTsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:56:
[...]
Dus we krijgen: Operation Metro, Operation Firestorm, Caspian Border, en Gulf of Oman.
Gezien de tweede expansion China Rising is gok ik op deze maps: Great Wall, Dragon Valley,
FuShe Pass en Dalian Plant.
Uitmelkerij vind ik een groot woord. De maps zullen behoorlijk verschillen ten opzichte van de oudere varianten en ik vermoed dat enkel de basis layout hetzelfde zal zijn. Om de map aan te passen aan de functionaliteiten van Battlefield 4 moet er toch heel veel verandert worden.
Ben nog aan twijfelen of ik W8 op mijn pc zal installeren
Zou het wel doen, de beta gaat er een stuk beter door draaien.
---RAWE CEEK!!!---
Zou ik zeker doen, vergeet niet classic shell erbij te installenKepro schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:50:
[...]
Dat zou wat zijn![]()
![]()
Ben nog aan twijfelen of ik W8 op mijn pc zal installeren
qua maps, zou het fijn zijn als ze mooi te schalen zijn en dat wanneer er nieuwe gametypes toegevoegd worden dat deze ook op oudere maps werken.
Rly... betalen voor opgepoetste maps?
Second Assault DLC staat al bij bol.com
Hoop toch dat die gewoon gratis zal zijn.....
Oke, ik geef het feit dat het een beta is de schuld, maar vind er weinig aan
ondanks dat ik een groot BF3 fan was/ben. Het loopt niet lekker, de map is weinig aan en het is vooral meer van hetzelfde, maar dan minder. Die wolkenkrabber valt heus elke keer wel naar beneden, exact hetzelfde. Jeuj. Had liever alle muren destructable gemaakt ipv 1 groot ding wat na 5 potjes al verveelt. Moet ze wel meegeven, het is marketingtechnisch wel een leuke feature om te laten zien. Ook zitten nu de daken al vol met campers.
En ja, op Caspian kun je straks vast de antenne zelf neerhalen. Dat doe je 3x en dan... tja.
Ik wacht eerst de full game wel ff af.
En ja, op Caspian kun je straks vast de antenne zelf neerhalen. Dat doe je 3x en dan... tja.
Gratis als je Premium koopt, anders gewoon de portemonnee trekken. Back to Karkand was ook enkel gratis voor pre-ordres en gezien ze daar nu een andere DLC voor hebben zou ik Second Assault ook niet gratis verwachten.Vandread schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:57:
Rly... betalen voor opgepoetste maps?
Caspian zonder Jetrape is gewoon een van de beste BF maps.DJH schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:00:
Oke, ik geef het feit dat het een beta is de schuld, maar vind er weinig aanondanks dat ik een groot BF3 fan was/ben. Het loopt niet lekker, de map is weinig aan en het is vooral meer van hetzelfde, maar dan minder. Die wolkenkrabber valt heus elke keer wel naar beneden, exact hetzelfde. Jeuj. Had liever alle muren destructable gemaakt ipv 1 groot ding wat na 5 potjes al verveelt. Moet ze wel meegeven, het is marketingtechnisch wel een leuke feature om te laten zien. Ook zitten nu de daken al vol met campers.
En weet jij mee als ons ? ivm de antenne enz.
De beta is ook maar ongeveer 1/16de van het hele spel

Als je met een paar man op TS zit is deze game zoveel beter dan BF3.
We hebben nu nog geen commander en niet alle voertuigen unlocks wat de map natuurlijk ook weer heel anders maakt.
Volgens mij krijgen we in de andere maps ook meer destructie.
Als ik kijk naar alle gameplay beelden van Paracel storm zie je volgens mij ook meer dingen die kapot kunnen.
[ Voor 4% gewijzigd door beuker19 op 08-10-2013 11:08 ]
In welk opzicht is hij dan zoveel beter dan BF3? Ik zie het namelijk niet.
Ik weet niet meer als jullie, maar het is erg voor de hand liggend dat je die mogelijkheid straks hebt (caspian). En verder, ik zie het idd ook niet, waarom hij zoveel beter is, maar wordt graag verrast straksbeuker19 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:06:
[...]
Caspian zonder Jetrape is gewoon een van de beste BF maps.
De beta is ook maar ongeveer 1/16de van het hele spel![]()
We hebben nu nog geen commander en niet alle voertuigen unlocks wat de map natuurlijk ook weer heel anders maakt.
Als ik kijk naar alle gameplay beelden van Paracel storm zie je volgens mij ook meer dingen die kapot kunnen.
Wat is dat? PM me maar als je wilteniux schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:55:
[...]
Zou ik zeker doen, vergeet niet classic shell erbij te installen![]()
qua maps, zou het fijn zijn als ze mooi te schalen zijn en dat wanneer er nieuwe gametypes toegevoegd worden dat deze ook op oudere maps werken.
Hoewel ik de beta steeds lekkerder vind spelen valt de destructie bijna nog wel het meeste tegen. Maanden lang aan PR hoe levelution BF4 naar het volgende "level" brengt.beuker19 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:06:
[...]
Caspian zonder Jetrape is gewoon een van de beste BF maps.
De beta is ook maar ongeveer 1/16de van het hele spel![]()
..
Nou zeg, wat een destructie in Siege of Shanghai

[ Voor 6% gewijzigd door wesleytjuh op 08-10-2013 11:15 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Snap ook niet waarom deze map gekozen is, volgens mij een van de slechtste mappen op destruction gebied. Of ze moeten echt geen vooruitgang gemaakt hebben tov BF3 en enkel een dingetje op elke map geplaatst die semi indrukwekkend stuk kan. Want eerlijk is eerlijk, die instortende toren is wel zo lelijk en onrealistisch gemaakt.wesleytjuh schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:13:
[...]
Hoewel ik de beta steeds lekkerder vind spelen valt de destructie bijna nog wel het meeste tegen. Maanden lang aan PR hoe levelution BF4 naar het volgende "level" brengt.
..
Nou zeg, wat een destructie in Siege of Shanghai
Het had zoveel beter gekund door die rivier echt vol puin te mikken waar je doorheen kon zwemmen als een extra oversteek route. Nu verdwijnt gewoon 90% van het gebouw in het water zonder een spoor achter te laten.
Ik ben het er wel mee eens dat er in Siege of Shanghai iets te weinig destructie zit , Maar ik heb mij er nog niet zo aan gestoord.wesleytjuh schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:13:
[...]
Hoewel ik de beta steeds lekkerder vind spelen valt de destructie bijna nog wel het meeste tegen. Maanden lang aan PR hoe levelution BF4 naar het volgende "level" brengt.
..
Nou zeg, wat een destructie in Siege of Shanghai. Scripted toren met 4 pilaren die stuk kunnen, wat pilaartjes/rolluiken die omhoog kunnen en een stukje weg dat je kan laten instorten, woah
.
Ik vind de map best wel leuk op de Roofcampers na dan
En ik denk dat je straks alle wapens/unlocks en Commander hebt de map nog beter is.
Zo, weeral vreemde bugg(s) tegengekomen deze ochtend:
- De uitgerekte mannetjes bugg, niets nieuws
- Een bug waardoor je niet eens kan bewegen, je blijft stok stijf staan en dan beweeg je opeens rechtdoor, zelf kan je niets doen
3 weken is eigenlijk niet zo lang meer, en het staat nog lang niet op punt. Ik vraag me af of ze alles nog op tijd gaan kunnen oplossen !
- Een bug waardoor je niet eens kan bewegen, je blijft stok stijf staan en dan beweeg je opeens rechtdoor, zelf kan je niets doen

3 weken is eigenlijk niet zo lang meer, en het staat nog lang niet op punt. Ik vraag me af of ze alles nog op tijd gaan kunnen oplossen !
Zeker nooit de BF3 beta gespeeldJimDB schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:20:
- Een bug waardoor je niet eens kan bewegen, je blijft stok stijf staan en dan beweeg je opeens rechtdoor, zelf kan je niets doen![]()
Ze hebben een vrij vroege versie als beta bestempeld. Vandaar veel bugsJimDB schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:20:
- Een bug waardoor je niet eens kan bewegen, je blijft stok stijf staan en dan beweeg je opeens rechtdoor, zelf kan je niets doen![]()
Ik hou van de roofcampers. Gisteren in een enkel potje 8 mensen gekniffed, waarbij soms meerdere op hetzelfde dak.beuker19 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:19:
[...]
Ik vind de map best wel leuk op de Roofcampers na dan
Niks mis met de roof-campers.beuker19 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:19:
[...] Ik vind de map best wel leuk op de Roofcampers na dan
Ze zijn hardstikke kwetsbaar en er zijn genoeg plekken om te schuilen in de map.
Als je met een goed team rondloopt, kun je makkelijk een heel squad op het dak kapotschieten.
Dat moeten we nog maar zien.En ik denk dat je straks alle wapens/unlocks en Commander hebt de map nog beter is.
Op dit moment wordt teamplay echt héél goed beloond.
De balans kan straks weer helemaal omslaan naar een andere wapen-combi.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Ik vind ze ook geweldig! Vooral bij domination, laat ze lekker op 't dak staan ik cap de vlaggen welCardinal schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:24:
[...]
Ik hou van de roofcampers. Gisteren in een enkel potje 8 mensen gekniffed, waarbij soms meerdere op hetzelfde dak.
Ook is het vij makkelijk om buiten schot te blijven als je op straat loopt..
Cardinal schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:24:
[...]
Ik hou van de roofcampers. Gisteren in een enkel potje 8 mensen gekniffed, waarbij soms meerdere op hetzelfde dak.
Maar ook vaak doodgeschoten door een sniper
Het ergste vind ik nog bijv. bij de E vlag dat je de vlag capt je gaat weg.
3 seconden later begint het weer te knipperen.
Je knalt 4 spelers af , loopt weer weg en na 15 seconden staan de zelfde 4 spelers er weer omdat er 1 sniper op het dak zit te campen.
Ik merkte gister dat de roof campers allemaal reageren op het geluid van de lift, als je bijvoorbeeld zoals bij het grote gebouw 2 liften hebt. stuur eerst de ene omhoog zonder jezelf erin en daarnaa ga je zelf met de andere omhoog. alle granaten ontploffen dan voor de andere lift
Inderdaad, geen idee waarom maar altijd wanneer ik een server joinde kreeg ik een error. Daarom dus nooit de beta binnengeraakt
Heb trouwens ook al een aantal mensen door de grond zien schuiven, BF3 logica all over again
Wat moet de alpha dan wel niet geweest zijnSinus_rhythm schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:22:
[...]
Ze hebben een vrij vroege versie als beta bestempeld. Vandaar veel bugs

Kwetsbaar? In de meeste gevallen liggen ze met C4 klaar of hebben ze een wapen vol op de uitgang gericht. Als ze een beetje weten wat ze doen kom je dat dak niet op via de lift. Dan blijft enkel een airdrop mogelijk en zoveel helikopters zijn er niet.rickiii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:27:
Niks mis met de roof-campers.
Ze zijn hardstikke kwetsbaar en er zijn genoeg plekken om te schuilen in de map.
Als je met een goed team rondloopt, kun je makkelijk een heel squad op het dak kapotschieten.
En daar zijn ze ook binnen een paar dagen aan gewend, dan wachten ze tot je daadwerkelijk uitstapt.eniux schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:31:
Ik merkte gister dat de roof campers allemaal reageren op het geluid van de lift, als je bijvoorbeeld zoals bij het grote gebouw 2 liften hebt. stuur eerst de ene omhoog zonder jezelf erin en daarnaa ga je zelf met de andere omhoog. alle granaten ontploffen dan voor de andere lift
In welke mate wordt teamplay echt heel goed beloond? Je krijgt wat meer punten voor teambased acties en je bent iets afhankelijker van ammo maar verder zie ik geen wijzigingen waardoor teamplay beter beloond wordt.Dat moeten we nog maar zien.
Op dit moment wordt teamplay echt héél goed beloond.
De balans kan straks weer helemaal omslaan naar een andere wapen-combi.
[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 08-10-2013 11:35 ]
Verwijderd
Ik denk vooral dat de mogelijkheid Tomahawks op hoofdjes te gooien een sterk reinigende werking zal hebben vis-à-vis campdaken. Zodra je nu een bosje dakratten spot snipet er wellicht iemand omhoog of heb je misschien geluk dat er een heli voorbij komt. Als je een Commander hebt die een beetje meewerkt kun je een dakrat spotten en dan wachten op de doffe klappen, de stofwolk en de regen van ledematen.beuker19 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:19:
[...]
Ik vind de map best wel leuk op de Roofcampers na dan![]()
En ik denk dat je straks alle wapens/unlocks en Commander hebt de map nog beter is.
Had net een 25 kill streak in mijn tank, haalde daarna nog een paar kills en deaths maar battlelog zegt dat ik 26-5 stond terwijl ik toch echt meer kills had
ik heb gisteren overigens ook nog eens zeker 5 minuten met een helicopter bij B onder de grond doorgebracht. vanaf de rivier kan je er in mits je iemand hebt die de heli repaired.
Gisteravond de beta eens aangeslingerd (m'n 5870 trekt het, mooi want dat scheelt upgradendekilo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:10:
Ik hoop dat de golven en water net zo goed zijn als in GTA5.
Krijg vooralsnog een BF3+-gevoel, waar niks mee mis hoeft te zijn natuurlijk. Net toen ik zoiets had van: okee begin een beetje te wennen aan de map, klapte de boel eruit en was connecten niet meer mogelijk, jammers
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik heb het idee dat je achterlijk veel meer punten krijgt voor teamplay vergeleken met BF3.Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:34:
In welke mate wordt teamplay echt heel goed beloond? Je krijgt wat meer punten voor teambased acties en je bent iets afhankelijker van ammo maar verder zie ik geen wijzigingen waardoor teamplay beter beloond wordt.
Dan is het nog aan de gemiddelde BF4 speler om dit door te krijgen...
http://ie.ign.com/article...=5252de44d9264c7743000009
Nou ben je ook weer mooi klaar mee
Weten we wel direct wat we van de maps kunnen verwachten
[ Voor 14% gewijzigd door beuker19 op 08-10-2013 11:54 ]
Gebeurt nog zo vaak dat je midden in een killstreak plots een error krijgt of er gewoon uitgegooid wordt. De servers zijn jammer genoeg echt nog niet stabiel, maar het is dan ook een beta dus we zien wel als de game er is. Tegen dan blijft het oefenen want ok, engineer, assault en support geven misschien een BF3 gevoel, maar de recon vind ik toch een heel ander verhaal, lijkt alsof ik nog nooit een FPS gespeeld heb dan2Dutch schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:51:
[...]
Krijg vooralsnog een BF3+-gevoel, waar niks mee mis hoeft te zijn natuurlijk. Net toen ik zoiets had van: okee begin een beetje te wennen aan de map, klapte de boel eruit en was connecten niet meer mogelijk, jammers
"Gratis"Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:05:
[...]
Gratis als je Premium koopt, anders gewoon de portemonnee trekken. Back to Karkand was ook enkel gratis voor pre-ordres en gezien ze daar nu een andere DLC voor hebben zou ik Second Assault ook niet gratis verwachten.
Nou achterlijk veel meer... heb nou niet het idee dat het echt zoveel meer oplevert. Volgens mij is de verhouding nog steeds hetzelfde.Zeara schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:51:
[...]
Ik heb het idee dat je achterlijk veel meer punten krijgt voor teamplay vergeleken met BF3.
Een Tomahawk eens in de zoveel tijd zal niet veel uithalen. En dat is dan weer een Tomahawk die niet gebruikt kan worden om een voertuig te slopen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:35:
[...]
Ik denk vooral dat de mogelijkheid Tomahawks op hoofdjes te gooien een sterk reinigende werking zal hebben vis-à-vis campdaken. Zodra je nu een bosje dakratten spot snipet er wellicht iemand omhoog of heb je misschien geluk dat er een heli voorbij komt. Als je een Commander hebt die een beetje meewerkt kun je een dakrat spotten en dan wachten op de doffe klappen, de stofwolk en de regen van ledematen.
Mwah zolang het nog niet bekend is welke mappen het zijn. Er zaten zoveel mappen tussen die met de nieuwe engine echt goed uit de verf zouden komen. Het verschil tussen BF2 en BF4 is ook dermate groot dat die mappen eigenlijk als nieuw aan zullen voelen en enkel een indeling zullen delen.beuker19 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:53:
Dat snap ik niet, waarom zou het ongeacht het aantal uur geen 100 euro waard zijn? Wat als het nu twee spellen zijn die gezamenlijk evenveel uur plezier opleveren?Vandread schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:02:
[...]
"Gratis"Voor BF3 heb ik gewoon de deluxe gekocht, 1e DLC erbij, klaar is kees, hele premium lekker overgeslagen. Ik zit er echt niet op te wachten om meteen richting de 100 euro uit te geven aan 1 spel ongeacht het aantal uur dat ik er in steek. Laat staan een paar opgepoetste maps, dat is me echt geen 10+ euro waard.
Metrobeuker19 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:53:
Maar hoe zit het nu,
China Rising is gratis bij Pre-Order, maar het is nog niet bekend wanneer deze komt, maar het is wel de eerste DLC. Second Assault komt op 22 november, waarbij je mag betalen voor BF3 maps, opgepoetst naar BF3.1? China Rising moet dan ergens tussen de release en Second Assault komen. Is dat niet allemaal heel erg dicht op elkaar?
Second Assault contains four remakes of Battlefield 3 maps, including Gulf of Oman, Operation Metro, Caspian Border, and Operation Firestorm.Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:04:
[...]
Mwah zolang het nog niet bekend is welke mappen het zijn. Er zaten zoveel mappen tussen die met de nieuwe engine echt goed uit de verf zouden komen. Het verschil tussen BF2 en BF4 is ook dermate groot dat die mappen eigenlijk als nieuw aan zullen voelen en enkel een indeling zullen delen.
[ Voor 28% gewijzigd door wesleytjuh op 08-10-2013 12:07 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Volgens mij krijg je een stuk meer punten voor teamorders. Ik heb als squadleader al meerdere malen +100 punten voor following orders voorbij zien komen. Daarom probeer ik als ik squadleader ben, altijd defend en attack orders te geven op punten waar mijn squadmates dichtbij zijn. Ik heb nog niet het gevoel dat het gros van de spelers ook echt specifiek orders opvolgt, dus dan maar op deze manier zodat iedereen wat extra punten en perks krijgt. Maar de dikke punten voor healen/ammo geven heb je nu niet meer volgens mij, dus het is minder 'makkelijk' denk ik.Zeara schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:51:
[...]
Ik heb het idee dat je achterlijk veel meer punten krijgt voor teamplay vergeleken met BF3.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ben wel benieuwd of ze chokepoints uit Metro hebben opgelost met hun levolution gedoe.
Dat is erg dicht op elkaar inderdaad. Maar China Rising is al heel lang in ontwikkeling en Second Assault is een stuk minder werk om te ontwikkelen. Ik verwacht dat de overige DLC's langer op zich laten wachten.Maar hoe zit het nu,
China Rising is gratis bij Pre-Order, maar het is nog niet bekend wanneer deze komt, maar het is wel de eerste DLC. Second Assault komt op 22 november, waarbij je mag betalen voor BF3 maps, opgepoetst naar BF3.1? China Rising moet dan ergens tussen de release en Second Assault komen. Is dat niet allemaal heel erg dicht op elkaar?
Ik doelde op die andere expansion. Ben benieuwd welke oudere mappen als basis zijn gebruikt voor China Rising.Second Assault contains four remakes of Battlefield 3 maps, including Gulf of Oman, Operation Metro, Caspian Border, and Operation Firestorm.
China Rising komt te gelijk met bf4 releasewesleytjuh schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:05:
[...]
Hoe kom je daar bij?Sinus_rhythm schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:16:
[...]
China Rising komt te gelijk met bf4 release
Die release staat voor 17 dec naar mijn weten.
Verwijderd
Dit vind ik een raar (cq. onlogisch) argument. Als ik één spel 1200 uur speel voor 100 euro, of tien spellen 120 uur ieder voor 30 euro, dan is dat ééne spel toch dik 3x zo goedkoop geweest als die tien; en van het geld dat je overhoudt betaal je een andere hobby zodat je af en toe nog eens buiten komt.Vandread schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:02:
[...]
"Gratis"Voor BF3 heb ik gewoon de deluxe gekocht, 1e DLC erbij, klaar is kees, hele premium lekker overgeslagen. Ik zit er echt niet op te wachten om meteen richting de 100 euro uit te geven aan 1 spel ongeacht het aantal uur dat ik er in steek.
Waarom zou je enkel het bedrag laten meewegen, en niet je speeltijd?
Ik dacht dat ik het ergens gelezen had.. Maar kan het niet meer vindenRocketKoen schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:20:
[...]
Hoe kom je daar bij?
Die release staat voor 17 dec naar mijn weten.

Het verschil is dat je eerst die 100 euro investeert en dan pas weet hoe lang je het spel gaat spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:24:
[...]
Dit vind ik een raar (cq. onlogisch) argument. Als ik één spel 1200 uur speel voor 100 euro, of tien spellen 120 uur ieder voor 30 euro, dan is dat ééne spel toch dik 3x zo goedkoop geweest als die tien; en van het geld dat je overhoudt betaal je een andere hobby zodat je af en toe nog eens buiten komt.
Waarom zou je enkel het bedrag laten meewegen, en niet je speeltijd?
Met BF3 heb ik me bijvoorbeeld prima vermaakt, maar tegen de tijd dat de 1e expansion uit kwam was ik al bij het volgende spel.
Er zijn in mijn carrier als gamer nog maar 3 spellen gespeeld die ik na een jaar nog steeds speelde. Counterstrike, Lineage2 en Heroes of Newerth.
Dus om nu zo lang vantevoren al de DLC te kopen voor die paar euro korting lijkt me geen slimme investering.
Ben benieuwd of straks de keys echt regio gebonden gaan zijn. Wil eigenlijk wel weer een goedkope russische key halen.
---RAWE CEEK!!!---
Ik niet, die patch update gezeur en work arounds waren voor BF3 RUSSIAN EDITION altijd gekut.
Kwestie van gunnen, het is me teveel gemelk, iets kopen lang voordat het uitgebracht wordt (zoals in het geval van de DLC's)Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:04:
[...]
Dat snap ik niet, waarom zou het ongeacht het aantal uur geen 100 euro waard zijn? Wat als het nu twee spellen zijn die gezamenlijk evenveel uur plezier opleveren?
[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 08-10-2013 13:11 ]
In meerderheid van de gevallen krijgen ze me niet dood voordat ik hun uitschakel. C4 is een relatief succesvolle manier, maar dat houden ze niet lang vol tenzij ze met een support in het team spelen (dus komt het aan op teamplay)Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:34:
[...] Kwetsbaar? In de meeste gevallen liggen ze met C4 klaar of hebben ze een wapen vol op de uitgang gericht.
Eén helikopter is genoeg. Zolang je maar goed aan je teammaten in de helikopter doorgeeft waar ze zitten.Als ze een beetje weten wat ze doen kom je dat dak niet op via de lift. Dan blijft enkel een airdrop mogelijk en zoveel helikopters zijn er niet.
Daarnaast kunnen ze heel moeilijk tegelijk met een helikopter bezig zijn en op de lift letten. Wederom, met een beetje teamplay heb je ze zo dood. Recon klasse met sniper-rifles op gebouwen zijn een waardevolle toevoeging voor een team op de grond, als ze een eigen helikopter hebben die hun verdedigt, maar als dat hun lukt, dan winnen ze terecht.
Bij conquest worden halen van de objectives flink beloond. Een team wint makkelijk wanneer het minder kills heeft, maar méér vlaggen bezet. De manier om die te bezetten lukt je door de layout alleen goed als je in de meerderheid bent. Ik heb een win-streak van meer dan 10 games achter elkaar. Ik ben lang niet de beste speler qua reflexen, maar als ik met een goede squad speel sta ik bijna altijd in de top 5.In welke mate wordt teamplay echt heel goed beloond? Je krijgt wat meer punten voor teambased acties en je bent iets afhankelijker van ammo maar verder zie ik geen wijzigingen waardoor teamplay beter beloond wordt.
Eens, maar dat heeft ook te maken met de beta. Ik merk dat mensen gewoon dingen aan het uitproberen zijn en totaal niet bezig zijn met PTO.rickiii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:19:
[...]
Bij conquest worden halen van de objectives flink beloond. Een team wint makkelijk wanneer het minder kills heeft, maar méér vlaggen bezet. De manier om die te bezetten lukt je door de layout alleen goed als je in de meerderheid bent. Ik heb een win-streak van meer dan 10 games achter elkaar. Ik ben lang niet de beste speler qua reflexen, maar als ik met een goede squad speel sta ik bijna altijd in de top 5.
Ik ben zelf ook niet meer dan een gemiddelde BF4 speler qua reflex maar zodra ik me tijdens een potje conquest focus op punten overnemen eindig ik standaard bovenaan. Gewoon omdat 90% van de mensen aan het 'klooien' zijn (wapens testen, plekken ontdekken, etc.) Ik denk (hoop) dat dit in de final flink anders zal zijn.
Daarnaast is het wel zo dat PTO meer punten oplevert dan in BF3, heb ik het idee.
Het lijkt me sterk dat je in de meerderheid van de gevallen wint van mensen die actief de lift campen. Ik heb daar mijn twijfels bij.rickiii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:19:
In meerderheid van de gevallen krijgen ze me niet dood voordat ik hun uitschakel. C4 is een relatief succesvolle manier, maar dat houden ze niet lang vol tenzij ze met een support in het team spelen (dus komt het aan op teamplay)
Dan ga je er direct vanuit dat de spelers in de helikopter teamspelers zijn die actief de chat in de gaten houden. Dat is niet een kwestie van enkel "met een beetje teamplay" want je bent sterk afhankelijk van factoren waar je geen invloed over hebt.Eén helikopter is genoeg. Zolang je maar goed aan je teammaten in de helikopter doorgeeft waar ze zitten.
Daarnaast kunnen ze heel moeilijk tegelijk met een helikopter bezig zijn en op de lift letten. Wederom, met een beetje teamplay heb je ze zo dood. Recon klasse met sniper-rifles op gebouwen zijn een waardevolle toevoeging voor een team op de grond, als ze een eigen helikopter hebben die hun verdedigt, maar als dat hun lukt, dan winnen ze terecht.
En recons met snipers een waardevolle toevoeging? In een Battlefield spel?
Maar in hoeverre is dat veranderd ten opzichte van BF3?Bij conquest worden halen van de objectives flink beloond. Een team wint makkelijk wanneer het minder kills heeft, maar méér vlaggen bezet. De manier om die te bezetten lukt je door de layout alleen goed als je in de meerderheid bent. Ik heb een win-streak van meer dan 10 games achter elkaar. Ik ben lang niet de beste speler qua reflexen, maar als ik met een goede squad speel sta ik bijna altijd in de top 5.
Umm, tegenwoordig kun je Left Alt drukken en gewoon kletsen met je team genoten. Niemand hoeft de chat per sé in de gaten te houden. Verder is het spotten duidelijk genoeg. Je kan met gemak de map in de gaten houden en je hoort altijd een mannetje schreeuwen, dus het komt goed. Tot nu toe gelukkig in teams beland waar men gewoon wel elkaar iets vertelt via VoIP.Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:31:
Dan ga je er direct vanuit dat de spelers in de helikopter teamspelers zijn die actief de chat in de gaten houden. Dat is niet een kwestie van enkel "met een beetje teamplay" want je bent sterk afhankelijk van factoren waar je geen invloed over hebt.
Verwijderd
Waarom? Lift campen is relatief erg ineffectief (je krijgt af en toe een kill, helicopters en recons op hogere gebouwen jagen op je en je bent niet bezig met de objectives.)Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:31:
Het lijkt me sterk dat je in de meerderheid van de gevallen wint van mensen die actief de lift campen. Ik heb daar mijn twijfels bij.
Objectives hebben meer effect op tickets dan kills. Daarom winnen heel vlak gezien de mensen die de objectives spelen en niet de lift campen.
Waarom niet? Van afstand vijanden afmaken betekent dat jouwn squads meer kans hebben om een vuurgevecht te winnen en dus meer controle krijgen over objectives en map. Van afstand 1 loner afsnipen die in je objective probeert te sneaken is beter dan een volle 4 man squad in je gezicht.Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:31:
Dat is dus wat ik bedoel. Als ze actief gaan campen bij een lift, dan kunnen ze andere dingen niet in de gaten houden en dat kost hun dus een volledig team-lid dat niks anders doet dan dat. Dan is voor die speler niet leuk en is het volgens mij ook helemaal niet waard. Wat ik dan ook vermoed is dat de reden waarom dat ik in dat geval vaker win dan verlies is dat we gelijke kansen hebben (we zien elkaar op hetzelfde moment) en iemand op het dak meer afleiding heeft dan ik in de lift. Met C4 lukt ze dan misschien een paar keer, maar zonder support zijn ze snel door hun voorraad heen.Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:31:
[...] Het lijkt me sterk dat je in de meerderheid van de gevallen wint van mensen die actief de lift campen. Ik heb daar mijn twijfels bij.
Ik ga er niet vanuit. Ik zeg dat je via goede communicatie met de helikopter teamleden die roof-campers makkelijk kunt uitschakelen. Als je dat niet voor elkaar krijgt met je team, dat ligt wat mij betreft dan aan jou. Je doet alsof roof-campers dominant zijn, maar mijn ervaring is compleet het tegenovergestelde. Dus mijn conclusie is dat jij ofwel bizar goede roof-campers op de server had of je bent zelf met je team niet zo goed bezig.Dan ga je er direct vanuit dat de spelers in de helikopter teamspelers zijn die actief de chat in de gaten houden. Dat is niet een kwestie van enkel "met een beetje teamplay" want je bent sterk afhankelijk van factoren waar je geen invloed over hebt.
JaEn recons met snipers een waardevolle toevoeging? In een Battlefield spel?
Dat het daar veel meer moeite kostte om met squad members op teamspeak een potje te winnen tegenover een paar extreem goede lone rangers. Ik verwacht dus dat BF4 (zoals het nu is) slecht in de smaak zal vallen van spelers die individueel veel konden, maar eigenlijk vrij weinig communiceerden met de rest van het team.Maar in hoeverre is dat veranderd ten opzichte van BF3?
Hoezo gelijke kansen? Jij staat in een hokje van 1X1 meter, en zij staan verspreid op het dak, ergens net achter een hoekje, ergens liggend dat ze je net kunnen raken etc. En dan zijn ze vaak ook nog met meerdere. Nah, je wint het bijna nooit eigenlijk. Enige kans is een chopper eigenlijk. Maar het is inderdaad wel zo dat het team met roofcampers waardeloos is en vaak de match verliest. Net ook weer een match, in principe hadden we overal spelers staan... Op de daken.. Tegenstander had een stuk meer vlagen, terwijl onze eigen teammates daar maar omheen stond te campen op te daken. Als ze nou eens die vlagen gingen cappen...rickiii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:41:
[...]
Dat is dus wat ik bedoel. Als ze actief gaan campen bij een lift, dan kunnen ze andere dingen niet in de gaten houden en dat kost hun dus een volledig team-lid dat niks anders doet dan dat. Dan is voor die speler niet leuk en is het volgens mij ook helemaal niet waard. Wat ik dan ook vermoed is dat de reden waarom dat ik in dat geval vaker win dan verlies is dat we gelijke kansen hebben (we zien elkaar op hetzelfde moment) en iemand op het dak meer afleiding heeft dan ik in de lift. Met C4 lukt ze dan misschien een paar keer, maar zonder support zijn ze snel door hun voorraad heen.
Ben zelf geen pro BF speler ofzo, maar ik win eigenlijk bijna altijd wel als ik buiten de lift sta. Sta er dan wel als engineer, dus helicopters heb ik niet zoveel problemen mee
Sta zelf ook zowat tegen de lift aan meestal en gericht op 1 van de hoeken, dan win je het echt niet in de lift hoor ^^ Overigens hoef je niet dedicated bij de lift te staan. Je hoort het wanneer de deuren dichtgaan en dan loop je er even heen. 90% van de tijd heb je dus gewoon over om de heli's neer te schieten of uit de buurt te houden. Je kan als squad dus gerust met 1 engineer, 1 support en 3 snipers op een dak campen.
Waarom zo moeilijk doen, als je hem zelft niet hebt gewoon gebouw neerhalen.wesleytjuh schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:50:
[...]
Hoezo gelijke kansen? Jij staat in een hokje van 1X1 meter, en zij staan verspreid op het dak, ergens net achter een hoekje, ergens liggend dat ze je net kunnen raken etc. En dan zijn ze vaak ook nog met meerdere. Nah, je wint het bijna nooit eigenlijk. Enige kans is een chopper eigenlijk. Maar het is inderdaad wel zo dat het team met roofcampers waardeloos is en vaak de match verliest. Net ook weer een match, in principe hadden we overal spelers staan... Op de daken.. Tegenstander had een stuk meer vlagen, terwijl onze eigen teammates daar maar omheen stond te campen op te daken. Als ze nou eens die vlagen gingen cappen...
Je snapt best dat daar niet op gedoeld werd.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:40:
Waarom? Lift campen is relatief erg ineffectief (je krijgt af en toe een kill, helicopters en recons op hogere gebouwen jagen op je en je bent niet bezig met de objectives.)
Objectives hebben meer effect op tickets dan kills. Daarom winnen heel vlak gezien de mensen die de objectives spelen en niet de lift campen.
Omdat een gemiddelde sniper niet in staat is om daadwerkelijk de kills te maken waardoor je op de grond capaciteit te kort komt. Zeker met de hoeveelheid cover is het heel makkelijk om een sniper te ontwijken als hij zijn eerste schot gemist heeft.Waarom niet? Van afstand vijanden afmaken betekent dat jouwn squads meer kans hebben om een vuurgevecht te winnen en dus meer controle krijgen over objectives en map. Van afstand 1 loner afsnipen die in je objective probeert te sneaken is beter dan een volle 4 man squad in je gezicht.
Ingame VOIP zal bij de meesten uit staan gok ik, zeker als ze via een third party systeem communiceren. Tevens is het spotten niet duidelijk genoeg voor mensen in een helikopter, als je al de mensen op het dak fatsoenlijk gespot krijgt.Phntm schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:38:
Umm, tegenwoordig kun je Left Alt drukken en gewoon kletsen met je team genoten. Niemand hoeft de chat per sé in de gaten te houden. Verder is het spotten duidelijk genoeg. Je kan met gemak de map in de gaten houden en je hoort altijd een mannetje schreeuwen, dus het komt goed. Tot nu toe gelukkig in teams beland waar men gewoon wel elkaar iets vertelt via VoIP.
Ik betwijfel het nog steeds dat je vaker wint dan verliest. Als iemand daadwerkelijk de lift in de gaten houd weet hij precies waar jij zit terwijl jij niet weet waar hij is. Jij weet pas waar hij zit als de deuren open gaan dus jij moet dan nog gaan mikken terwijl hij allang jouw locatie onder vuur genomen heeft.rickiii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:41:
Dat is dus wat ik bedoel. Als ze actief gaan campen bij een lift, dan kunnen ze andere dingen niet in de gaten houden en dat kost hun dus een volledig team-lid dat niks anders doet dan dat. Dan is voor die speler niet leuk en is het volgens mij ook helemaal niet waard. Wat ik dan ook vermoed is dat de reden waarom dat ik in dat geval vaker win dan verlies is dat we gelijke kansen hebben (we zien elkaar op hetzelfde moment) en iemand op het dak meer afleiding heeft dan ik in de lift. Met C4 lukt ze dan misschien een paar keer, maar zonder support zijn ze snel door hun voorraad heen.
Als ik zie hoeveel spelers met een LMG of een ander wapen de lift campen terwijl zijn teammates iets anders doen kan ik wel concluderen dat het voor velen wel de moeite waard is.
Ik zeg niet dat ze dominant zijn, ik zeg dat ze niet kwetsbaar zijn. Het is heel makkelijk om het niet krijgen van heli support aan de rest van het team toe te wijzen maar dat slaat werkelijk nergens op. Als iemand in de heli niet wilt luisteren dan bereik je niks, hoe vaak je ook probeert te communiceren.Ik ga er niet vanuit. Ik zeg dat je via goede communicatie met de helikopter teamleden die roof-campers makkelijk kunt uitschakelen. Als je dat niet voor elkaar krijgt met je team, dat ligt wat mij betreft dan aan jou. Je doet alsof roof-campers dominant zijn, maar mijn ervaring is compleet het tegenovergestelde. Dus mijn conclusie is dat jij ofwel bizar goede roof-campers op de server had of je bent zelf met je team niet zo goed bezig.
Als individu of als klein squad heb je te weinig invloed op de prestaties van je team op dit soort vlakken.
Nee.Ja
Ja, skill was in BF3 wat belangrijker. En dat hoort ook zo, als je met een squad van slechte spelers zit hoor je niet standaard te winnen van een betere speler. In Battlefield 4 lijkt het wel alsof ze slechte spelers op allerlei mogelijke manieren willen compenseren.Dat het daar veel meer moeite kostte om met squad members op teamspeak een potje te winnen tegenover een paar extreem goede lone rangers. Ik verwacht dus dat BF4 (zoals het nu is) slecht in de smaak zal vallen van spelers die individueel veel konden, maar eigenlijk vrij weinig communiceerden met de rest van het team.
Je weet dat slechts een gebouw neergehaald kan worden maar veel meer gebouwen liften en daken hebben?dekilo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:56:
Waarom zo moeilijk doen, als je hem zelft niet hebt gewoon gebouw neerhalen.
Ik heb het over 1 tegen 1.wesleytjuh schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:50:
[...]Hoezo gelijke kansen?
Als je teammaten hebt, dan kun je het oplossen op manieren die ik noemde. Via verschillende kanten het dak aanvallen. Maar dan nog is het zeldzaam dat ze met goede regelmaat het dak in de gaten houden omdat ze zelf graag ook iets nuttigs willen doen.
Je ziet elkaar op hetzelfde moment.Jij staat in een hokje van 1X1 meter, en zij staan verspreid op het dak
Nog steeds kun jij ze dan op hetzelfde moment raken.ergens net achter een hoekje, ergens liggend dat ze je net kunnen raken etc.
Dan is het teamplay en kost ze man-kracht die ze vervolgens niet hebben om de vlaggen te bezetten.En dan zijn ze vaak ook nog met meerdere.
Niet in mijn ervaring. Ik kom er vaak achter dat ze het een paar keer lukt, maar ze vervelen zich al snel en laten de lift vanzelf in de steek om van het dak af te schieten. Dat is het moment dat ik naar bovenkom en ze bij bosjes afknal. En als het 1-on-1 is, dan gaan ze vaak ergens liggen en kun je zelfs nog makkelijker een headshot krijgen.Nah, je wint het bijna nooit eigenlijk.
Niet de enige kans, maar dat maakt het wel 10 keer makkelijker wanneer je in de lift naar bovenkomt wanneer je teammaat met de helikopter aanvalt.Enige kans is een chopper eigenlijk.
Inderdaad. Ze zijn vrij waardeloos en als ze waarde hebben dan is het de moeite waard om er met een team achteraan te gaan. Het is niet alsof ze in een bunker zitten. Je hebt 2 helikopters en vaak ook liften.... als het je dan nog niet lukt, dan moet je gewoon iets meer oefenen.Maar het is inderdaad wel zo dat het team met roofcampers waardeloos is en vaak de match verliest.
Precies de reden waarom ik me er niet zo druk overmaak. Ik vind de balans wel goed zoNet ook weer een match, in principe hadden we overal spelers staan... Op de daken.. Tegenstander had een stuk meer vlagen, terwijl onze eigen teammates daar maar omheen stond te campen op te daken. Als ze nou eens die vlagen gingen cappen...
Ik vind de sniper/recon in BF4 ook absoluut een toevoeging voor het team mits deze ook gebruikt wordt waar die voor bedoeld is (locken van targets en spotten van targets). In BF3 verafschuwde ik snipers, in deze beta heb ik al aardig wat uurtjes als recon gespeeld, en krijg voornamelijk veel spotbonussen en lock de vijandelijke helicopters en tanks waar mogelijk. De recon moet gewoon gebruikt worden waar die voor bedoeld is, en dat is een ondersteunende klasse, hij bevindt zich niet in de frontline maar geeft het rest van het team overzicht van de map, tenminste zo speel ik recon. Helaas spelen veel recons nog als solisten en gaan puur voor de kills zonder het team te ondersteunen waar ze voor bedoeld zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:40:
[...]
Waarom niet? Van afstand vijanden afmaken betekent dat jouwn squads meer kans hebben om een vuurgevecht te winnen en dus meer controle krijgen over objectives en map. Van afstand 1 loner afsnipen die in je objective probeert te sneaken is beter dan een volle 4 man squad in je gezicht.
Als recon kun je aardig wat punten halen door te spotten en targets te locken, dat spotten gebeurt gewoon nog veels te weinig.
Join gewoon een clan als je veel speelt. Zit zelf bij LKG, lekker informeel maar je weet wel wat er gebeurd op het battlefield via Teamspeak.
Ik zie de spots wel als ik mijn chopper rondvlieg
Ik zie de spots wel als ik mijn chopper rondvlieg
Jij moet een hoek van grofweg 140 graden in de gaten houden terwijl zij slechts een hoek van grofweg 10 graden in de gaten hoeven houden. Jij zal ze wellicht op hetzelfde moment zien maar zij zullen eerder kunnen mikken doordat ze sneller hun gun op het doel hebben. Je bent simpelweg in het nadeel als je vanuit een kleine, vaste ruimte komt en een speler moet bevechten die een min of meer open terrein heeft en de vrijheid heeft zichzelf alvast op te stellen.rickiii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:01:
Je ziet elkaar op hetzelfde moment.
En dan ga je er vanuit dat de spelers in de helikopter daadwerkelijk teamspelers zijn. En als ze al teamspelers zijn ga je er vanuit dat ze oog hebben voor dat specifieke probleem. En dat zijn behoorlijk wat aannames. Dat werkt eigenlijk enkel als je als clan een server gaat stacken.rickiii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:01:
Inderdaad. Ze zijn vrij waardeloos en als ze waarde hebben dan is het de moeite waard om er met een team achteraan te gaan. Het is niet alsof ze in een bunker zitten. Je hebt 2 helikopters en vaak ook liften.... als het je dan nog niet lukt, dan moet je gewoon iets meer oefenen.
Dat is trouwens argumentatie die ik vaker zie. Het complete arsenaal als mogelijkheid zien om een enkel probleem uit te schakelen en er vanuit gaan dat dit arsenaal ook direct in te zetten is, nergens anders mee bezig is en gebruikt wordt door spelers die daadwerkelijk als een team willen winnen en de skills er voor hebben.
[ Voor 46% gewijzigd door Tsurany op 08-10-2013 14:09 ]
Wat je dus zegt is dat je de 1e paar keer verliest, omdat ze dan actief de lift in de gaten houden. Jij hebt zeg, 150 graden af te scannen op 1 persoon die overal kan staan, onder de airco units op het dak, helemaal in in uithoek, terwijl de vijand enkel maar een klein gebied moet scannen, waar jij gegarandeerd in staat. Pas als na een paar kills de vijand zich verveelt en niet meer zo goed op de lift focust win je dus. Het is overigens wel zo dat degene die liggen het makkelijkst zijn inderdaadrickiii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:01:
[...]
Ik heb het over 1 tegen 1.
Als je teammaten hebt, dan kun je het oplossen op manieren die ik noemde. Via verschillende kanten het dak aanvallen. Maar dan nog is het zeldzaam dat ze met goede regelmaat het dak in de gaten houden omdat ze zelf graag ook iets nuttigs willen doen.
[...]
Je ziet elkaar op hetzelfde moment.
[...]
Nog steeds kun jij ze dan op hetzelfde moment raken.
[...]
Dan is het teamplay en kost ze man-kracht die ze vervolgens niet hebben om de vlaggen te bezetten.
[...]
Niet in mijn ervaring. Ik kom er vaak achter dat ze het een paar keer lukt, maar ze vervelen zich al snel en laten de lift vanzelf in de steek om van het dak af te schieten. Dat is het moment dat ik naar bovenkom en ze bij bosjes afknal. En als het 1-on-1 is, dan gaan ze vaak ergens liggen en kun je zelfs nog makkelijker een headshot krijgen.
[...]
Niet de enige kans, maar dat maakt het wel 10 keer makkelijker wanneer je in de lift naar bovenkomt wanneer je teammaat met de helikopter aanvalt.
[...]
Inderdaad. Ze zijn vrij waardeloos en als ze waarde hebben dan is het de moeite waard om er met een team achteraan te gaan. Het is niet alsof ze in een bunker zitten. Je hebt 2 helikopters en vaak ook liften.... als het je dan nog niet lukt, dan moet je gewoon iets meer oefenen.
[...]
Precies de reden waarom ik me er niet zo druk overmaak. Ik vind de balans wel goed zo
Dice heeft van de week aangegeven dat de beta 1 tot 2 weken oud was, de patch van gisteren voegt ook niet veel verbetering toe.Sinus_rhythm schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:22:
[...]
Ze hebben een vrij vroege versie als beta bestempeld. Vandaar veel bugs
Als ze een goede versie hebben hadden ze deze echt wel gegeven.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ja misschien moet ik het even anders verwoordenGundogan schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:08:
[...]
Volgens mij krijg je een stuk meer punten voor teamorders. Ik heb als squadleader al meerdere malen +100 punten voor following orders voorbij zien komen. Daarom probeer ik als ik squadleader ben, altijd defend en attack orders te geven op punten waar mijn squadmates dichtbij zijn. Ik heb nog niet het gevoel dat het gros van de spelers ook echt specifiek orders opvolgt, dus dan maar op deze manier zodat iedereen wat extra punten en perks krijgt. Maar de dikke punten voor healen/ammo geven heb je nu niet meer volgens mij, dus het is minder 'makkelijk' denk ik.
Squad play geeft achterlijk veel meer punten
Iemand al eens C4 in de lift gegooid en de lift naar boven gestuurd zonder er zelf in te zitten? Moet je wel exact weten hoelang het duurt voor die lift boven is en de deuren open gaan.
Hoop trouwens wel dat ze ons nog even een paar dagen van een andere map laten proeven.
Hoop trouwens wel dat ze ons nog even een paar dagen van een andere map laten proeven.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
In de meerderheid dat ik de lift bovenkom waar de vijand op het dak staat, hebben ze me niet dood voordat ik de lift uitkom en in de meeste gevallen heb ik ze dan ook. Enige uitzondering tot nu toe is C4 en zoals ik zei, raken ze daar op een gegeven moment doorheen. Als ze met een team op een dak staan, dan moet je ook met een team aanvallen, dan snap ik ook niet de klacht je er in je eentje niet doorheen komt.wesleytjuh schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:07:
[...] Wat je dus zegt is dat je de 1e paar keer verliest, omdat ze dan actief de lift in de gaten houden. Pas als na een paar kills de vijand zich verveelt en niet meer zo goed op de lift focust win je dus.
Jij hebt zeg, 150 graden af te scannen op 1 persoon die overal kan staan, onder de airco units op het dak, helemaal in in uithoek, terwijl de vijand enkel maar een klein gebied moet scannen, waar jij gegarandeerd in staat.
Dat lijkt inderdaad een voordeel voor hun, maar als zij zich op 10 graden focussen zien ze geen helikopters of parachutisten. Ze hebben dus meer om zorgen over te maken.Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:06:
[...] Jij moet een hoek van grofweg 140 graden in de gaten houden terwijl zij slechts een hoek van grofweg 10 graden in de gaten hoeven houden. Jij zal ze wellicht op hetzelfde moment zien maar zij zullen eerder kunnen mikken doordat ze sneller hun gun op het doel hebben.
Dat is een van de dingen die ik dus af en toe doe om ze uit de buurt van de lift te krijgen voordat ik naar boven ga. Dan is de C4 vaak weg, gaan ze iets verder weg zitten en wordt het voor mij makkelijker om uit de lift te stormen.jagermeister schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:13:
Iemand al eens C4 in de lift gegooid en de lift naar boven gestuurd zonder er zelf in te zitten? Moet je wel exact weten hoelang het duurt voor die lift boven is en de deuren open gaan.
[ Voor 14% gewijzigd door rickiii op 08-10-2013 14:18 ]
Dan vraag ik me echt af tegen wat voor noobs je zit te spelen. En ook als team aanvallen heeft niet veel zin als je direct een M320HE of RPG je lift in krijgt. Ze kunnen die perfect timen waardoor ze je altijd raken voor je ziet waar het vandaan komt.rickiii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:16:
In de meerderheid dat ik de lift bovenkom waar de vijand op het dak staat, hebben ze me niet dood voordat ik de lift uitkom en in de meeste gevallen heb ik ze dan ook. Enige uitzondering tot nu toe is C4 en zoals ik zei, raken ze daar op een gegeven moment doorheen. Als ze met een team op een dak staan, dan moet je ook met een team aanvallen, dan snap ik ook niet de klacht je er in je eentje niet doorheen komt.
En hoe vaak komen die helikopters langs? Hoe vaak landen er parachutisten? Precies, verwaarloosbaar.Dat lijkt inderdaad een voordeel voor hun, maar als zij zich op 10 graden focussen zien ze geen helikopters of parachutisten. Ze hebben dus meer om zorgen over te maken.
Verwijderd
Het gebruik van bepaalde classen staat niet vast, maar ik heb het met je eens dat een Recon die locked en spot en af en toe sniped beter is dan een full time sniper. Ik heb het gevoel dat ook locken weinig gebeurd.in2duhCore schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:02:
[...]
Ik vind de sniper/recon in BF4 ook absoluut een toevoeging voor het team mits deze ook gebruikt wordt waar die voor bedoeld is (locken van targets en spotten van targets). In BF3 verafschuwde ik snipers, in deze beta heb ik al aardig wat uurtjes als recon gespeeld, en krijg voornamelijk veel spotbonussen en lock de vijandelijke helicopters en tanks waar mogelijk. De recon moet gewoon gebruikt worden waar die voor bedoeld is, en dat is een ondersteunende klasse, hij bevindt zich niet in de frontline maar geeft het rest van het team overzicht van de map, tenminste zo speel ik recon. Helaas spelen veel recons nog als solisten en gaan puur voor de kills zonder het team te ondersteunen waar ze voor bedoeld zijn.
Als recon kun je aardig wat punten halen door te spotten en targets te locken, dat spotten gebeurt gewoon nog veels te weinig.
Ikzelf speel recon in de, zoals je al zei, ondersteunende functie. Veel spotten met PLD en waar kan wat kills scoren. Vooral als C ingestort is kan je de vijand daar met een sniper rifle verdunnen zodat jouwn team makkelijker de objective kan scoren.
Vooral zodra Commander Mode is toegevoegd zal en er meer Engineer in de potjes spelen zal spotten en locken aanzienlijk waardevoller zijn.
Ja de M320HE is ook lastig te ontwijken in een lift. Maar zoals ik zei, ze zitten gewoon niet altijd (goed) op die lift te letten. Ze hebben zelf ook afleiding en daar moet je gewoon gebruik van maken.Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:18:
[...]
Dan vraag ik me echt af tegen wat voor noobs je zit te spelen. En ook als team aanvallen heeft niet veel zin als je direct een M320HE of RPG je lift in krijgt. Ze kunnen die perfect timen waardoor ze je altijd raken voor je ziet waar het vandaan komt.
Als ze echt lastig zijn op het dak dan is er snel genoeg een helikopter beschikbaar.En hoe vaak komen die helikopters langs? Hoe vaak landen er parachutisten? Precies, verwaarloosbaar.
Alleen voor je naar boven gaat weet je niet wat voor afleiding ze hebben. Daarnaast kom ik veel vaker voorbereidde squads of spelers tegen dan individuele roofcampers die niet opletten. Ze horen bovendien de lift aankomen voor hij boven is. Dus zelfs enkel op het geluid letten en ze weten al dat je er aan komt voor je boven bent.rickiii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:21:
Ja de M320HE is ook lastig te ontwijken in een lift. Maar zoals ik zei, ze zitten gewoon niet altijd (goed) op die lift te letten. Ze hebben zelf ook afleiding en daar moet je gewoon gebruik van maken.
Maar hoeveel roofcampers zijn nu echt lastig?Als ze echt lastig zijn op het dak dan is er snel genoeg een helikopter beschikbaar.
Lastig totaal niet, totaal inefficiënt voor de objectives, teveel roofcampers in je team is een gegarandeerde loss. Maar toch......Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:29:
Maar hoeveel roofcampers zijn nu echt lastig?
Teveel van die galbakken kunnen wel alle lol uit een potje halen... In plaats van brute vuurgevechten om elke vlag, op het water, straat, gebouwen en in de lucht, kom je veel minder mensen tegen en ben je uitsluitend van A naar E aan het rennen omdat er af en toe zo'n stuk oorsmeer naar beneden springt. Die vlag is zo weer terugveroverd en jawel, je kan weer naar de andere kant rijden.
Als je dan ook nog een keer per ongeluk wordt geraakt door zo'n doedelzak met aambeien, dan is dat helemaaaaaaaaaaal frustrerend. Je wéét dat het puur geluk is en dat dat stuk ellende van zijn leven nooit weer wat zal raken, toch maak ik het me na zo'n moment elke keer mijn missie om al die roofcampers kapot te maken in plaats van een spannende PTFO pot te zoeken.
Als er meerdere liften beschikbaar zijn, kan het helpen om snel uit de lift te stappen, nadat je op de knop hebt gedrukt, vervolgens pak je de tweede lift naar boven.
De eerste lift gebruik ja dan als bait.
Werkt helaas lang niet altijd...
De eerste lift gebruik ja dan als bait.
Werkt helaas lang niet altijd...
Liever dan een schild, zoals de SWAT teams hebben in Payday 2illusion.tw schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:49:
ze zouden engineers turrets moeten geven, stuur er zo maar 1 naar omhoog in de lift
Eens, ze verpesten het spel voor beide partijen. Ik snap dan ook niet welk wonder bij DICE dacht dat het leuk was om spelers vele tientallen meters boven andere spelers te plaatsen. Zo organiseer je toch geen leuke gevechten?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:40:
Lastig totaal niet, totaal inefficiënt voor de objectives, teveel roofcampers in je team is een gegarandeerde loss. Maar toch......
Teveel van die galbakken kunnen wel alle lol uit een potje halen... In plaats van brute vuurgevechten om elke vlag, op het water, straat, gebouwen en in de lucht, kom je veel minder mensen tegen en ben je uitsluitend van A naar E aan het rennen omdat er af en toe zo'n stuk oorsmeer naar beneden springt. Die vlag is zo weer terugveroverd en jawel, je kan weer naar de andere kant rijden.
Als je dan ook nog een keer per ongeluk wordt geraakt door zo'n doedelzak met aambeien, dan is dat helemaaaaaaaaaaal frustrerend. Je wéét dat het puur geluk is en dat dat stuk ellende van zijn leven nooit weer wat zal raken, toch maak ik het me na zo'n moment elke keer mijn missie om al die roofcampers kapot te maken in plaats van een spannende PTFO pot te zoeken.
Maar dat is sowieso een groot bezwaar tegen conquest, te veel heen en weer rennen omdat iedereen op een ander punt een bepaald gevecht heeft. Te weinig mappen waar een duidelijke frontline is of waar duidelijk een punt verdedigd wordt. Het voelt meer als constant heen en weer rennen om achter elkaar punten te cappen. In deze map zou je denken dat C het drukke punt is omdat mensen vanaf A/B en D/E naar de overkant gaan. Echter wat je veel vaker merkt is dat mensen ergens zitten te campen en dan eens af en toe A of E cappen waardoor er geen natuurlijke flow in de mappen zit.
En dan gaat iedereen over op de M320 en op RPG's. Dan krijg je geen leukere gameplay.Stewie! schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:50:
Liever dan een schild, zoals de SWAT teams hebben in Payday 2
[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 08-10-2013 14:52 ]
Mag ik uit de bovenstaande ....... concluderen dat het fenomeen lift en roofcamper is geboren. Dat beloofd weer een hoop nutteloze discussie.
[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 08-10-2013 14:53 ]
Tsja, het houdt de gemoederen op het moment wel bezig. Over drie weken als de final uit is en we de rest van de maps kunnen spelen is het voorbij..TecTo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:52:
Mag ik uit de bovenstaande ....... concluderen dat het fenomeen lift en roofcamper is geboren. Dat beloofd weer een hoop nutteloze discussie.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:40:
[...]
Lastig totaal niet, totaal inefficiënt voor de objectives, teveel roofcampers in je team is een gegarandeerde loss. Maar toch......
Inderdaad, af en toe heb je gewoon zin om op de chopper spawn te wachten, erin te stappen met een tas vol grof geschut en ze helemaal aan flarden te schieten. Bij B is dat altijd wel leuk, als ze weer met 5 man op het dak staan. Chopper parkeren op het nog hogere dak ernaast, en M320HE spammen maar

Verwijderd
Ik denk niet dat dit niet geheel aan conquest ligt maar ook aan de map.Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:51:
[...]
Maar dat is sowieso een groot bezwaar tegen conquest, te veel heen en weer rennen omdat iedereen op een ander punt een bepaald gevecht heeft. Te weinig mappen waar een duidelijke frontline is of waar duidelijk een punt verdedigd wordt. Het voelt meer als constant heen en weer rennen om achter elkaar punten te cappen. In deze map zou je denken dat C het drukke punt is omdat mensen vanaf A/B en D/E naar de overkant gaan. Echter wat je veel vaker merkt is dat mensen ergens zitten te campen en dan eens af en toe A of E cappen waardoor er geen natuurlijke flow in de mappen zit.
Siege of Shanghai is in een onlogische U vorm opgebouwd die helemaal open is, hierdoor kun je makkelijk flanken en dergelijke.
Bij lineaire conquest map zal je dit probleem veel minder hebben (bijv. zoals Heavy Metal, Metro)
Discussie is zelden nutteloos vind ik : )TecTo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:52:
Mag ik uit de bovenstaande ....... dat het fenomeen lift en roofcamper is geboren. Dat beloofd weer een hoop nutteloze discussie.
Ik zie niet in waarom deze discussie als nutteloos zou moeten worden bestempeld.
Men komt met trucjes, ervaringen en ideeën voor fixes. Niet zo nutteloos dus.
True, het is een combinatie van mapdesign en gameplay vorm. Een map zoals deze zou, mijn inziens, beter in Rush passen. Dan kan zo'n U vorm prima werken omdat je maar op bepaalde delen speelt en nooit op de hele map tegelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:05:
[...]
Ik denk niet dat dit niet geheel aan conquest ligt maar ook aan de map.
Siege of Shanghai is in een onlogische U vorm opgebouwd die helemaal open is, hierdoor kun je makkelijk flanken en dergelijke.
Bij lineaire conquest map zal je dit probleem veel minder hebben (bijv. zoals Heavy Metal, Metro)
Lineaire conquest mappen hebben hier inderdaad minder snel last van. Helaas zijn veel conquest mappen niet lineair waardoor er altijd een deel van de tijd achter elkaar aan gerend wordt.
Als mensen een discussie niet leuk vinden bestempelen ze het graag als "nutteloos". Het jammere is dat ze nooit met een alternatief discussieonderwerp komen.Discussie is zelden nutteloos vind ik : )
Ik zie niet in waarom deze discussie als nutteloos zou moeten worden bestempeld.
Ik erger mij meer aan de helicopter piloten die graag met hun choppers iemand op het dak willen pletten, dan storten ze neer op die lui....met mij en wie dan ook er in
dan hebben ze een kill, zijn zelf dood en jaaa de rest in de chopper ook. Vlieg dan niet.
Maar vaak is het wel grappig bij B, kijk je omhoog zie je 5 lens flares
Maar vaak is het wel grappig bij B, kijk je omhoog zie je 5 lens flares
Toch leuk dat het net lijkt alsof SoS de enige map in de game is en dat alles daarop gebaseerd gaat worden in relatie tot campers ^^. Ik kijk er maar zo naar: ik win liever dan dat ik me druk ga maken over roof campers. Gaat het enemy team met ze allen op een dak zitten. Laat ze lekker. Ik pak die objectives wel. Heb je teveel van die team genoten, tja, dan ben je fucked gezien je dan nooit gaat winnen. Dan is het voor nu gewoon een andere server vinden. In de retail, ach het is 1 map, volgende ronde beter. En ik ben niet iemand die 1 keer een lift omhoog gaat, boven aangekomen COMPLEET aan gort geschoten word en dan terug gaat. Je hebt ook mensen die gewoon terug moeten onder motto: ik ben beter dan die klote n00b camper en moet hem neer schieten!!!!!! mja, die blijven in de val lopen en gaan de enemy lopen feeden. Relax, ga wat anders doen. Als er de hele game lang niemand de lift omhoog komt, gaan ze vanzelf iets anders doen. Of niet en je wint de game.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Amen! Toen ik begon met BF3 had ik nog erg de neiging om als ik door een camper werd genaaid hem op te blijven zoeken tot ik hem terug kon pakken. Inmiddels spawn ik maar gewoon ergens anders, cap een vlag en lach ze uit als ik win en zij verliezen..ye-roon schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:12:
Toch leuk dat het net lijkt alsof SoS de enige map in de game is en dat alles daarop gebaseerd gaat worden in relatie tot campers ^^. Ik kijk er maar zo naar: ik win liever dan dat ik me druk ga maken over roof campers. Gaat het enemy team met ze allen op een dak zitten. Laat ze lekker. Ik pak die objectives wel. Heb je teveel van die team genoten, tja, dan ben je fucked gezien je dan nooit gaat winnen. Dan is het voor nu gewoon een andere server vinden. In de retail, ach het is 1 map, volgende ronde beter. En ik ben niet iemand die 1 keer een lift omhoog gaat, boven aangekomen COMPLEET aan gort geschoten word en dan terug gaat. Je hebt ook mensen die gewoon terug moeten onder motto: ik ben beter dan die klote n00b camper en moet hem neer schieten!!!!!! mja, die blijven in de val lopen en gaan de enemy lopen feeden. Relax, ga wat anders doen. Als er de hele game lang niemand de lift omhoog komt, gaan ze vanzelf iets anders doen. Of niet en je wint de game.

SoS is het enige wat we hebben om zelf een goed oordeel te vellen. Anders moeten we alles baseren op gameplay video's van anderen op een enkele andere map. Daarnaast zijn er volgens mij wel wat meer urban campers, daar zou hetzelfde kunnen gebeuren. Dit is immers meer dan alleen een map, het straalt een bepaalde visie van DICE uit.ye-roon schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:12:
Toch leuk dat het net lijkt alsof SoS de enige map in de game is en dat alles daarop gebaseerd gaat worden in relatie tot campers ^^.
Winnen zonder tegenstand is toch doodsaai?Ik kijk er maar zo naar: ik win liever dan dat ik me druk ga maken over roof campers.
Precies. Je wint makkelijk doordat het andere team vol roof campers zit of je bent fucked. Beiden zijn nu niet bepaald leuke potjes. En als beide teams roofcampers hebben zit je in feite 16vs16 te spelen op een te grote map. Iedereen die niet aan het roofcampen is heeft er dus last van.Gaat het enemy team met ze allen op een dak zitten. Laat ze lekker. Ik pak die objectives wel. Heb je teveel van die team genoten, tja, dan ben je fucked gezien je dan nooit gaat winnen. Dan is het voor nu gewoon een andere server vinden. In de retail, ach het is 1 map, volgende ronde beter. En ik ben niet iemand die 1 keer een lift omhoog gaat, boven aangekomen COMPLEET aan gort geschoten word en dan terug gaat. Je hebt ook mensen die gewoon terug moeten onder motto: ik ben beter dan die klote n00b camper en moet hem neer schieten!!!!!! mja, die blijven in de val lopen en gaan de enemy lopen feeden. Relax, ga wat anders doen. Als er de hele game lang niemand de lift omhoog komt, gaan ze vanzelf iets anders doen. Of niet en je wint de game.
Je weet dat het ze helemaal niks interesseert? Dan is het hele nut van uitlachen verdwenen.Grimmie187 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:15:
Amen! Toen ik begon met BF3 had ik nog erg de neiging om als ik door een camper werd genaaid hem op te blijven zoeken tot ik hem terug kon pakken. Inmiddels spawn ik maar gewoon ergens anders, cap een vlag en lach ze uit als ik win en zij verliezen..
Als ik naar bf2 en 3 kijk dan zie ik in bf4 ondanks alle veranderingen in maps, wapens enz. nog steeds de overheersende speelstijl, en dat is rondhuppelende spelers die rennen als gekken, bijna altijd met hetzelfde wapen spelen (m16 = nu AK).Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:05:
Discussie is zelden nutteloos vind ik : )
Hebben we het gezeik over in de bosjes liggen en achter een muur vandaan schieten achter de rug dan nu over roof en lift blablabla.
Waarom BF4? Gewoon omdat je op het overgrote deel van de mappen in bf3 bent uitgekeken. Zo zal het ook gaan meb bf4 tot aan bf goede tijden slechte tijden toe.
Het enige leuke is dat op het forum het allemaal geweldige spelers zijn die nooit campen, altijd het team dienen, nimmer base rapen, het belang van winnen boven K/D verheffen, nooit naar het winnende team switchen......tralalalalal
Kom je deze spelers tegen in een partij dan ervaar je heel ander gedrag en zijn ze verre van wat ze hier verkondigen. In de volksmond het dat hypocriet.
Moet het nut hebben dan? Ik doe het meer voor eigen voldoening..Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:18:
[...]
Je weet dat het ze helemaal niks interesseert? Dan is het hele nut van uitlachen verdwenen.
Net ff een lekker potje gehad, lekkere kills, en ik was squadleader, en de rest van de squad luisterde ook naar de orders.
http://battlelog.battlefi...58567549678464/352330830/
---RAWE CEEK!!!---
Een geboren leider pik je erzo tussen uitNoFearCreations schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:23:
Net ff een lekker potje gehad, lekkere kills, en ik was squadleader, en de rest van de squad luisterde ook naar de orders.
Wat vinden jullie van de nieuwe manier van ammo en healthpacks gooien?
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens bij, omdat je niet met 1 ammo pack meerdere mensen kan dienen.
Aan de andere kant is achter een bloedende soldaat aanrennen die maar niet gehealed wil worden echt irritant en dat is nu wel opgelost
All in All denk ik dat het een vooruitgang is.
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens bij, omdat je niet met 1 ammo pack meerdere mensen kan dienen.
Aan de andere kant is achter een bloedende soldaat aanrennen die maar niet gehealed wil worden echt irritant en dat is nu wel opgelost
Kleine medpack is alleen voor jezelf, grote voor de rest van je team.
---RAWE CEEK!!!---
Ik begin te begrijpen waarom ik er niet zo'n last van heb. Ik ken hun truucjes inmiddels wel en kies waarschijnlijk betere momenten om naar boven te gaan in de lift of weet wel waar ze staan te wachten zodat ik sneller kan reageren. Mijn advies om gewoon beter te timen voordat je naar boven gaat. Zorg dat ze afgeleid zijn en ga met een groep of ga als 2e omhoog, let goed op waar ze eventueel kunnen opwachten. Als je het goed voorspelt, is jouw kijkhoek net zo klein. En als ze liggen heb je alleen maar voordeel. Gebruik eventueel zelf de M320HE en als ze met afstand op een grotere hoek staan te wachten tot je naar buiten komt, ren gelijk de hoek om zodat je hooguit door 1 kogel geraakt wordt. Allemaal kleine dingetjes die je kunt doen om je totale winkansen te verhogen.Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:29:
[...]
Alleen voor je naar boven gaat weet je niet wat voor afleiding ze hebben. Daarnaast kom ik veel vaker voorbereidde squads of spelers tegen dan individuele roofcampers die niet opletten. Ze horen bovendien de lift aankomen voor hij boven is. Dus zelfs enkel op het geluid letten en ze weten al dat je er aan komt voor je boven bent.
Ik ga wel terug naar het dak hoor maar dan met een chopperye-roon schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:12:
Ik haal er niet veel voldoening uit als ik weet dat de verliezer niks geeft om verliezen.Grimmie187 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:22:
Moet het nut hebben dan? Ik doe het meer voor eigen voldoening..
Ik vind het een aardige toevoeging aangezien de originele packs ook nog bestaan. Het haalt niks weg, die grote ammo packs kan je nog steeds neer smijten. Ik heb enkel twijfels over balancing van de healthpacks. Het ondersteund de medic train doordat squads niet hoeven af te remmen om te genezen. Gewoon volle sprint doorlopen.Gman schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:24:
Wat vinden jullie van de nieuwe manier van ammo en healthpacks gooien?
Wellicht dat ik zelf even een script ga maken die automatisch zo'n ding dropt en terug switched naar primary na een enkele druk op een knop.
Die kleine medpack is ook handig om snel aan een squadmate te geven. Het houd de snelheid er in. Hij hoeft niet te wachten op een medpack en hoeft er ook niet bij stil te staan. Gewoon on de run dat ding neersmijten en weer verder.NoFearCreations schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:24:
Kleine medpack is alleen voor jezelf, grote voor de rest van je team.
Timen werkt enkel als je weet wat er daar boven af speelt. Dan moet je dat wel doorkrijgen van een teammate of ze moeten op de map verschijnen. Anders heb je geen mogelijkheid om te zien wat er vele tientallen meters boven je gebeurt. Ik denk nog steeds dat je je eigen mogelijkheden flink overschat.rickiii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:32:
Ik begin te begrijpen waarom ik er niet zo'n last van heb. Ik ken hun truucjes inmiddels wel en kies waarschijnlijk betere momenten om naar boven te gaan in de lift of weet wel waar ze staan te wachten zodat ik sneller kan reageren. Mijn advies om gewoon beter te timen voordat je naar boven gaat. Zorg dat ze afgeleid zijn en ga met een groep of ga als 2e omhoog, let goed op waar ze eventueel kunnen opwachten. Als je het goed voorspelt, is jouw kijkhoek net zo klein. En als ze liggen heb je alleen maar voordeel. Gebruik eventueel zelf de M320HE en als ze met afstand op een grotere hoek staan te wachten tot je naar buiten komt, ren gelijk de hoek om zodat je hooguit door 1 kogel geraakt wordt. Allemaal kleine dingetjes die je kunt doen om je totale winkansen te verhogen.
Dat kun je nu mooi doen in de chat na afloop van de gameTsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:18:
[...] Je weet dat het ze helemaal niks interesseert? Dan is het hele nut van uitlachen verdwenen.
Misschien, maar resultaat spreekt voor mij voor zich.Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:35:
[...] Ik denk nog steeds dat je je eigen mogelijkheden flink overschat.
Als dat verandert, ben ik de eerste die toegeeft dat hij het lastig vindt.
[ Voor 36% gewijzigd door rickiii op 08-10-2013 15:42 ]
Ik heb nu enkele potjes gespeeld, maar ik moet zeggen dat de hit detection erger is dan ooit.
Dit zal waarschijnlijk wel zo blijven. De hit detection heeft nog nooit perfect gewerkt binnen de Battlefield serie.
Ik heb al meerdere keren gehad dat ik een half magazijn of meer op mijn vijand leegschoot. Vervolgens begint het registreren dat ik mijn vijand raak en is mijn magazijn bijna leeg. Dus ziet mijn tegenstander een rood lichtje en schiet mij overhoop.
En dan heb ik het nog niet eens over de defibrillators gehad of de onzichtbare muren...
Het lijkt wel alsof ik een kansspel aan het spelen ben.
Ik ben erg blij met dit nieuwe deel in de Battlefield reeks, maar ze hadden zeker nog wel wat extra werk erin mogen stoppen in plaats van een nieuwe prijskaartje.
Gelukkig is dit de beta en zullen er zeker nog verbeteringen komen, maar wat een drama op het moment.
Dit zal waarschijnlijk wel zo blijven. De hit detection heeft nog nooit perfect gewerkt binnen de Battlefield serie.
Ik heb al meerdere keren gehad dat ik een half magazijn of meer op mijn vijand leegschoot. Vervolgens begint het registreren dat ik mijn vijand raak en is mijn magazijn bijna leeg. Dus ziet mijn tegenstander een rood lichtje en schiet mij overhoop.
En dan heb ik het nog niet eens over de defibrillators gehad of de onzichtbare muren...
Het lijkt wel alsof ik een kansspel aan het spelen ben.
Ik ben erg blij met dit nieuwe deel in de Battlefield reeks, maar ze hadden zeker nog wel wat extra werk erin mogen stoppen in plaats van een nieuwe prijskaartje.
Gelukkig is dit de beta en zullen er zeker nog verbeteringen komen, maar wat een drama op het moment.
Een drama zou ik het niet willen noemen. Wel merk ik dat het vaak voorkomt dat je als eerste het vuur opent, de tegenstander omdraait en een one shot kill maakt. Maar volgens mij is dat een bewezen bug waarbij eens in de zoveel tijd een schot een one shot kill is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.