Obliteration is nu te kiezen in het server window... of kon dat al?
http://youtu.be/SiMHTK15PikHiddenSins schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:44:
[...]
Zijn er muizen op dit moment dan van boven de 9000 DPI?
Richt met je scherm op het doelwit dat je wilt aanvallen/defenden en dan met Q kun je zeggen defend/attackicn schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:48:
Weet iemand met welke toets je als squad leader orders geeft.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Verrek, echt een patch.
Nu graag de patchnotes DICE...
Nu graag de patchnotes DICE...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Patch notes:
- All settings are reset to default.
- Some stuff.
- Some stuff.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Oke, na die patch word ik op elke server die ik probeer te joinen gekicked door punkbuster vanwege "Corrupt File/Memory". Daarvoor kon ik alle servers prima joinen. Ook al geprobeerd de installatie te repareren in Origin, geen succes.
Anderen bij wie het wel werkt?
[ Voor 15% gewijzigd door Thisuren op 07-10-2013 19:55 ]
Nein, nein, nein.Matthias94 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:54:
Oke, na die patch word ik op elke server die ik probeer te joinen gekicked door punkbuster vanwege "Corrup File/Memory". Daarvoor kon ik alle servers prima joinen.
http://battlelog.battlefi...view/2955064763378373021/
[ Voor 10% gewijzigd door HammerNL op 07-10-2013 19:55 ]
-Cant join any server due to the servers not being up to dateTsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:54:
Patch notes:
- Some stuff.

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Zojuist de patch ontvangen, toen alleen maar de "corrupt file/memory" error..
Net maar even gereboot, nu start het spel niet meer op..
Net maar even gereboot, nu start het spel niet meer op..
Kreeg net "corrupt file/memory", zit nu in game: alle instellingen gereset, inclusief key bindings
Zucht...
Edit:
Geluk bij een ongeluk: Ik had net de BF4 editor geinstalleerd, die had een backup gemaakt van mijn instellingen
Edit 2:
Aah, de BF4 editor werkt niet. Ik kan mijn instellingen niet inladen..
Zucht...
Edit:
Geluk bij een ongeluk: Ik had net de BF4 editor geinstalleerd, die had een backup gemaakt van mijn instellingen
Edit 2:
Aah, de BF4 editor werkt niet. Ik kan mijn instellingen niet inladen..
[ Voor 51% gewijzigd door codex op 07-10-2013 20:06 ]
Non the less is het een patch die uitgebracht is voor een EA title
Wonderen zijn de wereld nog niet uit
Beta patch wel te verstaanyzx schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:59:
Non the less is het een patch die uitgebracht is voor een EA title
[PC] Battlefield 4 Beta hardware/problemen topic heeft iemand weer met het lock knopje gespeeld
if (!coffee) {
Work = false; }
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus de boel is gereset en ik merk totaal geen verbetering in niks.
FPS lijkt zelfs slechter te zijn geworden...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Update²: This issue should now be resolved! Thank you for your patience and understanding while we were looking into this.
But bro there was a patchDanielWW2 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:19:
Dus de boel is gereset en ik merk totaal geen verbetering in niks.
Geforceerd op 2cores spelen leek het wel beter te doen voor mij dan 6cores voor een of andere reden
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat klinkt verhelderend...
Ik kom niet meer ingame, krijg nu telkens:
ERROR
Origin could not start up (-5ef7ffff): The LSX server didn't respond within the set timeout.
---RAWE CEEK!!!---
Performance wise merk ik ook weinig, enige wat ik heb gekregen zijn knipperende stofwolken. Handig in deze map...
Game lijkt stroperiger te zijn geworden, ik crash nu ineens tussen rondes. Goede patch weer...
- DaniëlWW2
- Niet online
Voor de helft die de game weer eens niet in kan omdat DICE het weer eens verpeste heb ik dit.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5aYp5-WpqJw]
Dit was pas Levelution DICE...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5aYp5-WpqJw]
Zojuist jopinde een commander mijn potje, wat geweldig
Sorry ik had het een beetje uit de context gehaald.
http://battlelog.battlefi...view/2955064763378373021/Hi everyone,
We received reports from players experiencing disconnections from the Battlefield 4 beta servers, possibly with a PunkBuster error message (stating “you were kicked by PunkBuster”).
We are currently investigating this issue internally and will update you here as soon as we have more info.
Update: We are working on rolling out a fix and expect the issue to be resolved very soon.
Update²: This issue should now be resolved! Thank you for your patience and understanding while we were looking into this.
Please accept our apologies for any inconvenience caused.
Game blijft crashen, wat een prutsers zijn het weer.
De 870 is weer heerlijk beast in de noobmodus domination 
http://battlelog.battlefi...80508460505664/242008416/
http://battlelog.battlefi...80508460505664/242008416/
Verwijderd
Export Battefield 3 settings zoals muis sensitivity en key bindings naar BF4!
http://battlefield.realmw...settings-editor/downloads
Update lijkt hier op 96% te blijven hangen.
Edit: Nevermind. Duurde gewoon lang, die laatste procenten.
Edit: Nevermind. Duurde gewoon lang, die laatste procenten.
[ Voor 42% gewijzigd door jagermeister op 07-10-2013 20:52 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Die werkt niet meer na de update.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:38:
Export Battefield 3 settings zoals muis sensitivity en key bindings naar BF4!![]()
Net weer werkend gekregen met een handmatige PB update. Update is hier ook niet lekker, ben van gemiddels 45 fps naar 35 fps gegaan.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Hier wel, in bf3 had ik een speciale key voor met de jet te 'remmen' in de lucht, als je die exporteert naar bf4 loopt die wss daarvan vast. Dus best die key verwijderen en dan het spel starten.
Die heb ik nooit gebruikt. For some reason wil de BF4 Settings Editor niet meer de instellingen vanuit BF4 laden. Ik ga wel even sleutelen.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:53:
[...]
Hier wel, in bf3 had ik een speciale key voor met de jet te 'remmen' in de lucht, als je die exporteert naar bf4 loopt die wss daarvan vast. Dus best die key verwijderen en dan het spel starten.

Ik heb ineens framedrops naar 30 fps, terwijl hij constant op 61 gelocked blijft hangen. Dramatisch.NoFearCreations schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:52:
Net weer werkend gekregen met een handmatige PB update. Update is hier ook niet lekker, ben van gemiddels 45 fps naar 35 fps gegaan.
hoelang gaat de fps neurose nog door??????
Draait hier prima vanaf 55 tot 80 fps heerlijk soepel na de win 8 install geen gekloot met hulp files en andere waardeloze tweaks.
Draait hier prima vanaf 55 tot 80 fps heerlijk soepel na de win 8 install geen gekloot met hulp files en andere waardeloze tweaks.
[ Voor 62% gewijzigd door TecTo op 07-10-2013 21:23 ]
Hoe meer ik het speel hoe meer ik merk dat skill niet belangrijk is. Het is gewoon een kwestie van meer man hebben op een punt of hoger staan dan de vijand en je wint.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
FPS Snap niet waar mensen het over hebben, gooi gewoon die FPS logger uit, dan merk je het waarschijnlijk niet eens. Heb nog nooit gekeken hoeveel FPS het draait, boeit mij dat nouTecTo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:22:
hoelang gaat de fps neurose nog door??????
Tuurlijk wel, alleen heet de setting directory nu "Battlefield 4 beta" i.p.v. "Battlefield 4". Even renamen, BF4 settings editor gebruiken en daarna weer terug renamen.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Ik merk het verschil meteen, de boel vertraagt. 60 fps is de sweet spot, daarboven merk ik geen verschil meer. Voor deze patch nergens last van gehad.Okasha schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:25:
[...]
FPS Snap niet waar mensen het over hebben, gooi gewoon die FPS logger uit, dan merk je het waarschijnlijk niet eens. Heb nog nooit gekeken hoeveel FPS het draait, boeit mij dat nou
Toen er nog vehicle physics aanwezig waren in een Battlefield game...DanielWW2 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:30:
Voor de helft die de game weer eens niet in kan omdat DICE het weer eens verpeste heb ik dit.![]()
[video]
Als je FPS om de haverklap van 60 naar 15 schiet en weer terug merk je dat wel, dat is pleures irritant.Okasha schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:25:
[...]
FPS Snap niet waar mensen het over hebben, gooi gewoon die FPS logger uit, dan merk je het waarschijnlijk niet eens. Heb nog nooit gekeken hoeveel FPS het draait, boeit mij dat nou
[ Voor 35% gewijzigd door rickyy op 07-10-2013 21:43 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Scar H is alweer aangepast geen burst fire meer..
Was die niet altijd full auto of single fire? Of bedoel je de OP AK12 1000rpm burst fire?djerror schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:17:
DMR's hakken er qua geluid ook lekker in. Jammer dat ze erg inaccuraat worden met spammen, zelfs met angled grip + heavy barrel en eigenlijk niet echt super zijn ten opzichte van carbines. Maar blijft leuk om ze te gebruiken en in de full version zitten er ook van die mooie bij zoals de M39 en SCAR-H SV.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Nee hij had gisteren nog een burst optie daarom was de scar-h ook fijn..ben nu weer terug naar de AK-12
Hm, eergisteren ofzo nog geprobeerd en ik zag toch echt alleen single en full auto. Zicht wordt weer wat minder kennelijk.djerror schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:29:
Nee hij had gisteren nog een burst optie daarom was de scar-h ook fijn..ben nu weer terug naar de AK-12
Sowieso vind ik de SCAR-H leuker om te gebruiken dan de AK12 vanwege het geluid. Het zijn beiden toch pewpewlazerbeamz.
Na de patch krijg ik telkens een punkbuster kick. Punkbuster updaten helpt ook niet.
Ik denk toch dat ik BF4 voorlopig niet ga kopen haha..
Verwijderd
De beta is totaal geen representatie wat de normale game gaat zijn, je speelt op een build die al een aantal weken oud is heJovas schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:35:
Na de patch krijg ik telkens een punkbuster kick. Punkbuster updaten helpt ook niet.
Voor de release zullen ze heus een hoop stability en performancetweaks gedaan hebben
Had nooit burst fire. Meerdere malen geprobeerd.djerror schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:17:
Sorry hoor, maar BF3 beta lag aardig dicht bij de final release. Uiteindelijk is er wel een hoop gepatched in de loop der tijd, maar er was geen groot verschil tussen beide bij de release.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:45:
[...]
De beta is totaal geen representatie wat de normale game gaat zijn, je speelt op een build die al een aantal weken oud is he
Voor de release zullen ze heus een hoop stability en performancetweaks gedaan hebben
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit verklaard een hoop.

lol wat?reemprive schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:04:
[...]
Sorry hoor, maar BF3 beta lag aardig dicht bij de final release. Uiteindelijk is er wel een hoop gepatched in de loop der tijd, maar er was geen groot verschil tussen beide bij de release.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fHpHvJFJUYY]
De beta is een totaal andere build dan wat er klaar staat voor release.
Ik heb er vertrouwen in dat de final soepel zal lopen, ze hebben weinig keus voor zo'n AAA title.
[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 07-10-2013 23:11 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Die bug komt ook weer naar boven. Wat was die leuk.unfor schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:08:
[...]
Ah net zoiets als in de BF3 beta, waar als je bewoog in 1 schot neer was.

Dan nog dit:

Daar zijn de ongeleide en geleide bommen voor jets.
Uurtje geleden level 10 geworden, krijg je in het golden pack xp booster...
Ik heb mijn FPS niet gemeten voor de patch, maar voor mijn gevoel loopt het nu allemaal wel lekkerder dan gisteren. Heb mijn settings ook op High gezet, en nog speelt het lekkerder dan gisteren op medium.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
patch heeft iig iets gedaan, knipperende console is iig weg nu.
Mechwarrior Online: Flapdrol
En wat zit daar in?laquaezzi schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:25:
Uurtje geleden level 10 geworden, krijg je in het golden pack xp booster...
2x 25% xp boost, wat geen zin meer heeft op lvl 10

Moet zeggen dat na de patch de game voor mij veel beter draait. Stuk minder drops naar 15fps en stotters, loopt een stuk vloeiender en vaak 60fps+ in domination. Straks CQ ff proberen.
Ik heb dat sowieso de laatste dagen, heel die lag spikes/framedrops/CPU spikes zijn weg. Nu is dat ook wel per server verschillende (gisteren tenminste) maar op de meeste servers draait het gewoon hartstikke vloeiend op high nu
. Dan binnenkort eens naar W8 + de final release, en hopen dat het op ultra ook lekker draait.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Heb sowieso weinig gemerkt van het hele lag gebeuren (speel maar geen Diablo IIIwesleytjuh schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 00:03:
Ik heb dat sowieso de laatste dagen, heel die lag spikes/framedrops/CPU spikes zijn weg. Nu is dat ook wel per server verschillende (gisteren tenminste) maar op de meeste servers draait het gewoon hartstikke vloeiend op high nu. Dan binnenkort eens naar W8 + de final release, en hopen dat het op ultra ook lekker draait.
Ik stierf net omdat ik op de wolkenkrabber stond terwijl hij net begon in te storten... Dat hoort volgens mij niet, ik had nog tijd om eraf te springen.
Zodra je iets van een alarm hoort moet je gelijk springen. Eergisteren nog zonder problemen eraf gesprongen toen ie viel. De overige 4 clan genoten zaten in de lift toen de boel plat gingAmanoo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 00:11:
Ik stierf net omdat ik op de wolkenkrabber stond terwijl hij net begon in te storten... Dat hoort volgens mij niet, ik had nog tijd om eraf te springen.
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik stapte laatst net de lift in toen het alarm activeerde, boven aangekomen nog net op tijd eraf kunnen springennaaitsab schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 00:16:
[...]
Zodra je iets van een alarm hoort moet je gelijk springen. Eergisteren nog zonder problemen eraf gesprongen toen ie viel. De overige 4 clan genoten zaten in de lift toen de boel plat ging
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
Je kent EA blijkbaar nog niet goed genoeg.unfor schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:07:
[...]
lol wat?
[video]
Ik heb er vertrouwen in dat de final soepel zal lopen, ze hebben weinig keus voor zo'n AAA title.
In de final zaten reuzen, mensen die in rotsen zaten, mensen die in vanuit de vloer schoten, raketten die je eigen voertuig opbliezen als je ze af schoot, crashes, framedrops. Het is vast een andere build, verder zegt het vrij weinig.unfor schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:07:
[...]
lol wat?
[video]
Ik wil jou wel eens miljoenen regels code debuggen...Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 05:00:
[...]
Je kent EA blijkbaar nog niet goed genoeg.
Het is uberhaupt knap wat EA hier heeft neer gezet, laat er dan maar een paar bugjes in zitten
Kiek em goan!
Heeft iemand anders na de patch van gisteren ook ineens massive framerate issues? Of juist framerate increase?
De eerste week draaide de game echt als een zonnetje voor me, alles liep soepel, maps laden erg snel het zag er goed uit. En gisteren 61Mb patch en BAM. Alles is stuk. Lage framerate, frame skips en stutterings. En dat met dezelfde settings. Zelfs de settings op low zetten verhelpt dit niet. Hoe kan 61Mb zoveel verkloten. Maarrrrrr volgens mij hebben ze dat bewust gedaan bij DICE. Want 5 min nadat de patch live is gegaan ziedaar dit topic: http://battlelog.battlefi...view/2955065670099272444/
Dit betekend ook wel: we weten dat we iets gesloopt hebben en we vragen jullie input. Welkom in de Beta
Beter fixen ze het voor de retail though......
Al moet ik wel zeggen na een gamecrash weer in een nieuwe game terecht gekomen te zijn liep alles alweer een stuk beter dan initieel na de patch.
Oh en Domination spelen met 10vs10 is zoooooooo veel beter dan 16vs16. Die 12 extra mensen maakt de map echt zo chaotisch. Ik hou het wel bij 20man servers voor domination. En mijn gold battlepack: 2 icons voor je freaking emblem, 25% xp boost, een camo, en angled grip voor de type88.
En FINALLY, Battlefield speelbaar in een borderless window. Geniaal voor mensen met 2 schermen.
De eerste week draaide de game echt als een zonnetje voor me, alles liep soepel, maps laden erg snel het zag er goed uit. En gisteren 61Mb patch en BAM. Alles is stuk. Lage framerate, frame skips en stutterings. En dat met dezelfde settings. Zelfs de settings op low zetten verhelpt dit niet. Hoe kan 61Mb zoveel verkloten. Maarrrrrr volgens mij hebben ze dat bewust gedaan bij DICE. Want 5 min nadat de patch live is gegaan ziedaar dit topic: http://battlelog.battlefi...view/2955065670099272444/
Dit betekend ook wel: we weten dat we iets gesloopt hebben en we vragen jullie input. Welkom in de Beta
Al moet ik wel zeggen na een gamecrash weer in een nieuwe game terecht gekomen te zijn liep alles alweer een stuk beter dan initieel na de patch.
Oh en Domination spelen met 10vs10 is zoooooooo veel beter dan 16vs16. Die 12 extra mensen maakt de map echt zo chaotisch. Ik hou het wel bij 20man servers voor domination. En mijn gold battlepack: 2 icons voor je freaking emblem, 25% xp boost, een camo, en angled grip voor de type88.
En FINALLY, Battlefield speelbaar in een borderless window. Geniaal voor mensen met 2 schermen.
[ Voor 12% gewijzigd door ye-roon op 08-10-2013 08:36 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dan moet je wel wreed veel geluk gehad hebben! Overlaatst sprong ik even de lift in, ging gelijk het alarm af en nog voor ik boven was viel ie al om ... Zelfs toen ik een keer bovenop stond en het alarm afging ging ik opeens dood terwijl ik aan het parachuten was, naar de andere kantfynrd1 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 00:21:
[...]
Ik stapte laatst net de lift in toen het alarm activeerde, boven aangekomen nog net op tijd eraf kunnen springen

Heb sinds de patch trouwens problemen met draaien, hij probeert steeds in windowed mode te starten, en maar de helft van m'n screen is bedekt. Kan helemaal niet meer spelen
Das wel briljantlaquaezzi schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:47:
[...]
2x 25% xp boost, wat geen zin meer heeft op lvl 10
Borderless gaat hier helemaal niet naar fullscreen? Ik krijg maar een klein scherm.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
yep, klopt. Maar als je in het scherm zit en je doet: Alt+Enter dan is het gewoon fullscreenPhyxion schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:37:
Borderless gaat hier helemaal niet naar fullscreen? Ik krijg maar een klein scherm.
Ja ze hebben geen technisch hoogstandje ontwikkeld maar gewoon en soort killzone. Niks collision based maar gewoon een zone waar je niet in moet staan.JimDB schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:35:
[...]
Dan moet je wel wreed veel geluk gehad hebben! Overlaatst sprong ik even de lift in, ging gelijk het alarm af en nog voor ik boven was viel ie al om ... Zelfs toen ik een keer bovenop stond en het alarm afging ging ik opeens dood terwijl ik aan het parachuten was, naar de andere kant
Ik denk dat ik nog vaak iets ga hebben van: maar, maar!Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:39:
[...]
Ja ze hebben geen technisch hoogstandje ontwikkeld maar gewoon en soort killzone. Niks collision based maar gewoon een zone waar je niet in moet staan.

Dat valt nu wel op in BF4, je gaat zo snel dood in vergelijking met BF3, of misschien is dat tot nu toe gewoon een illusie
Hmm, moet ik eens testen dan, misschien fixt dat men problemenye-roon schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:38:
[...]
yep, klopt. Maar als je in het scherm zit en je doet: Alt+Enter dan is het gewoon fullscreenNet als wanneer je vroeger je windows media file fullscreen maakte
Je gaat inderdaad snel dood. Maar vrijwel alle wapens werken als railguns en hebben een gigantisch lage TTK. Close combat betekent dat je de vijand echt als eerste moet zien. Met skill alleen win je het ook niet meer van twee vijanden als zij jouw zien, je hebt de tijd niet om ze een voor een af te maken.
Verwijderd
De patch heeft op mij niet echt performance effecten gehad. Volgens mij ben ik dan ook een van de weinige die positief nog negatief onder de patch valt.
-
Wat ik wel naar vind, is dat Assault de medpack/defib heeft en support de ammo. Had het liever andersom gezien zoals in BFBC2.
Een medic met een loodzware LMG? Lijkt me een onhandige combinatie. Een medic moet juist snel en flexibel zijn terwijl een support met ammo eerder een defensieve positie moet innemen.
Op zich heb je daar een punt Tsurany. Maar wat ze nu hebben is dat de class met het beste wapen, ook de class is die zichzelf en andere kan healen. Dus je hebt het beste wapen en de beste sustain, waardoor je dus weer veel assaults sololisten zal gaan zien. Dit promoot geen teamplay.
Met de BFBC2 class balance zal je waarschijnlijk meer gevarieerde squads gehad hebben, waardoor andere classes meer gespeeld gaan worden. Ik weet nog uit BC2 dat er altijd wel supports en assaults liepen in een bijna gelijke mix, in BF3 was de support echt het ondergeschoven kindje en werd bijna niet gespeeld. En ja daar zijn uitzonderingen van mensen die perse class x spelen en de rest links laten liggen. (de eeuwige sniper bijvoorbeeld). Dat betekend echter niet dat assault de meest gespeelde class in BF3 was door beste wapen+sustain. Ik had ook liever gezien dat ze het hadden terug gedraaid. Het werkte perfect in BC2. De medic is juist een class die achter blijft, en cover geeft. Want als je als medic vooruit gaat rennen en je bent dood kan je niets doen voor de rest van je squad, want je bent dood.
Just makes more sense tbh. En een medic die irl op iemand afgaat laat ze LMG dan wel liggen denk
Ook hadden ze dan de defibs niet hoeven nerfen omdat er meer class balance zou zijn geweest. Dit promoot meer teamplay.
Ah well, we will never know. We moeten roeien met de riemen die we hebben
Met de BFBC2 class balance zal je waarschijnlijk meer gevarieerde squads gehad hebben, waardoor andere classes meer gespeeld gaan worden. Ik weet nog uit BC2 dat er altijd wel supports en assaults liepen in een bijna gelijke mix, in BF3 was de support echt het ondergeschoven kindje en werd bijna niet gespeeld. En ja daar zijn uitzonderingen van mensen die perse class x spelen en de rest links laten liggen. (de eeuwige sniper bijvoorbeeld). Dat betekend echter niet dat assault de meest gespeelde class in BF3 was door beste wapen+sustain. Ik had ook liever gezien dat ze het hadden terug gedraaid. Het werkte perfect in BC2. De medic is juist een class die achter blijft, en cover geeft. Want als je als medic vooruit gaat rennen en je bent dood kan je niets doen voor de rest van je squad, want je bent dood.
Just makes more sense tbh. En een medic die irl op iemand afgaat laat ze LMG dan wel liggen denk
Ah well, we will never know. We moeten roeien met de riemen die we hebben
Omdat support in BF3 nog C4 had was het volgens mij een van de meest gespeelde classes? Ik weet de overall statistieken niet maar in mijn vrienden groep was het met afstand de meest gespeelde class.ye-roon schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:58:
Ik weet nog uit BC2 dat er altijd wel supports en assaults liepen in een bijna gelijke mix, in BF3 was de support echt het ondergeschoven kindje en werd bijna niet gespeeld.
Ik maak me juist een beetje zorgen om de support class in BF4 nu C4 naar recon is verzet. Vind het persoonlijk erg jammer en zal ook een stuk minder gaan support spelen.
Ga dan liever terug naar de BF2 stijl waarbij het echt kiezen was tussen een zwaarbewapende assault met extra armor of een medic met minder armor en wat minder sterk bewapend.
Zodra de medic een LMG krijgt zal die class veel minder gespeeld worden en zal dit juist nog minder teamplay promoten. Dan zullen mensen toch liever kiezen voor de class die de meeste killing potential heeft.
Ik zou me over de support trouwens geen zorgen maken, die moet uiteindelijk ook C4 tot zijn beschikking hebben. Dit tezamen met de XM25 en de portable mortar moeten er voor zorgen dat hij toch aardig wat leuke tools tot zijn beschikking heeft.
Zodra de medic een LMG krijgt zal die class veel minder gespeeld worden en zal dit juist nog minder teamplay promoten. Dan zullen mensen toch liever kiezen voor de class die de meeste killing potential heeft.
Ik zou me over de support trouwens geen zorgen maken, die moet uiteindelijk ook C4 tot zijn beschikking hebben. Dit tezamen met de XM25 en de portable mortar moeten er voor zorgen dat hij toch aardig wat leuke tools tot zijn beschikking heeft.
Ik vind juist nu het reviven buggy is de class balans perfect.
Ik zie nu meer variatie in classes dan in 1100 uur BF4.
Je bent nu ook niet nutteloos als Recon of Support (roofwookies niet inbegrepen)
Natuurlijk zal het straks ook per map en gamemode verschillen welke class er ''beter'' is.
Ik zie nu meer variatie in classes dan in 1100 uur BF4.
Je bent nu ook niet nutteloos als Recon of Support (roofwookies niet inbegrepen)
Natuurlijk zal het straks ook per map en gamemode verschillen welke class er ''beter'' is.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Prima zaak dat ze C4 naar de sniper hebben gezet. De support met onbeperkt ammo en een zware gun was en is nog steeds een sterk karakter. Wellicht zijn we dan ook af van de uit de lucht gooiende C4 nerds want dat zie ik een sniper niet doen.Grimmie187 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:04:
Ik maak me juist een beetje zorgen om de support class in BF4 nu C4 naar recon is verzet. Vind het persoonlijk erg jammer en zal ook een stuk minder gaan support spelen.
Nu kan de sniper eens een dominante rol spelen en tanks etc. opblazen. Dan komt de sniper ook af van het imago camper en wordt zo nog actiever in de gameplay.
Zo zie je maar dat iedereen er weer anders over denk.
In de beta in alle klasse de wapens vrijgespeeld en vind de balance redelijke met uitzondering van de assault want die is weer veel te veel aanwezig in de games. Door de ak 12 is het weer eenheidsworst wat de klok slaat. Het zijn vooral de spelers die meer bezig zijn met kills voor hun K/D die ak en m16 geil zijn.
Wat betreft bf4 mogen ze van mij de battlepacks eruit gooien. Een misser van de eerste orde.
Ben best wel tevreden over de game al ben ik het stof happen aardig zat aan het worden. Een spel als last man standing zou een prima aanvulling zijn dan kan je ook eens kiezen voor geen huppelende spelstijl en dood is dood. Zodoende krijg je meer tactisch spel.
[ Voor 10% gewijzigd door TecTo op 08-10-2013 09:35 ]
Uhm, Spec ops/recon (sniper) is altijd degene die de C4 had in de battlefield serie.
De support heeft nooit C4 gehad.
Mag ook wel soepeler draaien, sinds de patch ziet het er niet uit...rickyy schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:48:
Moet zeggen dat na de patch de game voor mij veel beter draait. Stuk minder drops naar 15fps en stotters, loopt een stuk vloeiender en vaak 60fps+ in domination. Straks CQ ff proberen.
Er missen nu echt een hoop details die er voor de patch wel inzaten, het lijkt er op dat ze textures standaard lager laten renderen.
Ook is het CPU load probleem nog niet gefixed, over 3 weken zou BF4 al uit moeten komen...
Denk dat ze het beter een half jaar tot een jaar uit kunnen stellen, lijkt wel een alpha...
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Je hebt geen Battlefield 3 gespeeld? Of Battlefield Play4Free?RocketKoen schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:42:
Uhm, Spec ops/recon (sniper) is altijd degene die de C4 had in de battlefield serie.
Het scheelt al als je ze recon gaat noemen ipv sniper gezien het feit dat ze juist enorm veel kit hebben die gericht is op recon werkTecTo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:25:
Nu kan de sniper eens een dominante rol spelen en tanks etc. opblazen. Dan komt de sniper ook af van het imago camper en wordt zo nog actiever in de gameplay.
Second Assault DLC available on day one on Xbox One
Dat je maps pakt uit BF1942/2 voor de nostalgie oke prima maar maps uit BF3, dat is wel erg cheesy. Wacht daarmee tot BF5 ofzo.
Fijn, 2 van de 5 packs zijn dus al uitmelkerij-The Second Assault DLC includes BF3 maps remade for Battlefield 4
-The next expansion after Second Assault will be China Rising, which will include four new maps remade from the older games in the series, such as BF2.

if (!coffee) {
Work = false; }
Mja de "support" in bc2 had wel c4. De assualt was de class met de ammo kistjes en de assault rifles en C4. Ja de Recon had daar ook C4. Maar volgens mij heeft de Support in BF4 ook gewoon C4. Ze hebben nooit gezegd dat de support het nu niet meer heeft, maar volgens mij is het een keer ergens voorbij gekomen dat ze heb beide hebben.RocketKoen schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:42:
We hebben in de beta ook nog lang niet alle andere dingen kunnen unlocken. Als je aan het einde het score screen bekijkt en je ziet die score balkjes vol lopen dan gaan sommige bij mij nu uit m'n scherm. Wat een indicatie is dat er veel meer te unlocken is dan die 4 class opties van de beta. Voorbeeldje: class specific field upgrades, de rocketlaunchers van de engineer, de grote medpack van de assault, claymores, at mines, mortar etc.
Maja wel tof om agrressive recon met een carbine en motion balls te spelen.
Dus we krijgen: Operation Metro, Operation Firestorm, Caspian Border, en Gulf of Oman.naaitsab schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:50:
Second Assault DLC available on day one on Xbox One
[...]
Fijn, 2 van de 5 packs zijn dus al uitmelkerijDat je maps pakt uit BF1942/2 voor de nostalgie oke prima maar maps uit BF3, dat is wel erg cheesy. Wacht daarmee tot BF5 ofzo.
Gezien de tweede expansion China Rising is gok ik op deze maps: Great Wall, Dragon Valley,
FuShe Pass en Dalian Plant.
Uitmelkerij vind ik een groot woord. De maps zullen behoorlijk verschillen ten opzichte van de oudere varianten en ik vermoed dat enkel de basis layout hetzelfde zal zijn. Om de map aan te passen aan de functionaliteiten van Battlefield 4 moet er toch heel veel verandert worden.
Die BF3 maps kunnen zonder al te veel gedoe overgezet worden naar BF4, en dan ook nog in een volle-mep DLC, dat vind ik uitmelkerij. Laat alle users dan hun stem uitbrengen op 1 BF3 map en zet die als 'extra' map erbij ofzo. Ga er geen $15,- voor vragen.Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:56:
[...]
Dus we krijgen: Operation Metro, Operation Firestorm, Caspian Border, en Gulf of Oman.
Gezien de tweede expansion China Rising is gok ik op deze maps: Great Wall, Dragon Valley,
FuShe Pass en Dalian Plant.
Uitmelkerij vind ik een groot woord. De maps zullen behoorlijk verschillen ten opzichte van de oudere varianten en ik vermoed dat enkel de basis layout hetzelfde zal zijn. Om de map aan te passen aan de functionaliteiten van Battlefield 4 moet er toch heel veel verandert worden.
Zou uit BF1942 Midway wel graag willen zien maar Paracel storm lijkt daar redelijk op. Omaha Beach was ook altijd een favoriet
if (!coffee) {
Work = false; }
Net op het moment dat ik dacht dat ik ontsnapt was uit de Metro....komt ie weer terug.
Ik speelde voornamelijk Metro voornamelijk omdat ik daar overzicht kon houden (ja ja wat ouder he, reflexen minder
). Maar begin me nu weer prima te vermaken op de grotere maps.
Ik speelde voornamelijk Metro voornamelijk omdat ik daar overzicht kon houden (ja ja wat ouder he, reflexen minder
De BF3 maps kunnen inderdaad zonder veel gedoe overgezet worden. Maar dat die maps kwamen wisten we al langer toch? Je kan zelf kiezen of je daar wel of geen 15 euro voor wilt betalen. Ik ze ze als een gratis bonus bij de rest van de DLC.
De andere mappen zullen wel volledig nieuw aanvoelen, denk dat het voor velen al jaren geleden is dat ze daar gespeeld hebben. Voor mij was het 2006. Als ze mappen uit BF1942 gaan hergebruiken herken je ze volgens mij niet meer terug. Die mappen waren destijds zo gigantisch leeg omdat de techniek toen echt in de kinderschoenen stond. Omaha beach met de nieuwe engine zal wel echt een gruwelijk slagveld opleveren.
Echter, gekeken naar de huidige setting, verwacht ik dergelijke mappen niet. Gezien het om China rising gaat verwacht ik vooral mappen uit die omgeving. Eerder mappen uit de Vietnam spellen of mappen die op andere wijze in die regio gesitueerd waren.
De andere mappen zullen wel volledig nieuw aanvoelen, denk dat het voor velen al jaren geleden is dat ze daar gespeeld hebben. Voor mij was het 2006. Als ze mappen uit BF1942 gaan hergebruiken herken je ze volgens mij niet meer terug. Die mappen waren destijds zo gigantisch leeg omdat de techniek toen echt in de kinderschoenen stond. Omaha beach met de nieuwe engine zal wel echt een gruwelijk slagveld opleveren.
Echter, gekeken naar de huidige setting, verwacht ik dergelijke mappen niet. Gezien het om China rising gaat verwacht ik vooral mappen uit die omgeving. Eerder mappen uit de Vietnam spellen of mappen die op andere wijze in die regio gesitueerd waren.
Ik ben voorstander om de eerste die op metro stemt op te hangen aan zijn neus en oren.
Ah, als unlock. Maar de Recon had C4 altijd al standaard.Tsurany schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:49:
[...]
Je hebt geen Battlefield 3 gespeeld? Of Battlefield Play4Free?
[...]
Het scheelt al als je ze recon gaat noemen ipv sniper gezien het feit dat ze juist enorm veel kit hebben die gericht is op recon werk
Goede kans dat de support nu weer C4 als unlock krijgt dan.
Kom net uit een game en voor de gein even de ak 12 geteld. 30 man in de server en 23 ak 12 dat is toch de noob gun voor bf4. Is gewoon zielig.
Verwijderd
Hoezo een noobgun? Het is gewoon een standaard en effectieve gun.TecTo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:10:
Kom net uit een game en voor de gein even de ak 12 geteld. 30 man in de server en 23 ak 12 dat is toch de noob gun voor bf4. Is gewoon zielig.
Vooral nu in BF4 assault heel populair is zul je hem vaak tegenkomen.
Dat is al bevestigd. Trouwens, de Recon had C4 niet standaard in Battlefield 3 dus zeggen dat het altijd standaard is geweest?RocketKoen schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:07:
Ah, als unlock. Maar de Recon had C4 altijd al standaard.
Goede kans dat de support nu weer C4 als unlock krijgt dan.
Het is de standaard gun voor assault en je spawned ook standaard als die class wanneer je de server joined. De Scar-H is vrij matig waardoor je die ook niet snel kiest. Daarnaast is de assault class gewoon de beste keuze in reguliere infantry versus infantry gevechten.TecTo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:10:
Is het dan zo vreemd dat je relatief veel AK12 ziet? Om het nu al een noob gun te noemen is erg simplistisch denken. Wacht eerst de rest van de wapens maar af.
En dan zitten de 800+ rpm vol auto AR''s er nog niet eens bij.TecTo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:10:
Assault zal ook nu wel de populaire class blijven vanwege de heals/revive en allround wapens. Maar de andere classes zullen zeker in de combined arms gamemodes een hele goede keuze zijn. En carbines zitten niet eens zover van de AR's af, in ieder geval degene die we nu hebben.
ik kan nog steeds niet eens de game loaden. blijft hangen bij loading screen. wat een kakzooi joh
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
Je zocht deze thread?Nickrsd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:17:
ik kan nog steeds niet eens de game loaden. blijft hangen bij loading screen. wat een kakzooi joh

Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.