Jij kan knifen, hij kan dat counteren.PuckStar schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:32:
kun je nog wat doen als je gecounterknifed wordt? ik rammen op F maar nee hoor. Hij heeft mij.
Er is niet zoiets als een counter-counterknife.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jij kan knifen, hij kan dat counteren.PuckStar schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:32:
kun je nog wat doen als je gecounterknifed wordt? ik rammen op F maar nee hoor. Hij heeft mij.
quadruple counterknife! 20 minuten later..secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:33:
[...]
Jij kan knifen, hij kan dat counteren.
Matrix scene in slowmotion knifebattle met 50 counters op elkaar.Grimmie187 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:34:
[...]
quadruple counterknife! 20 minuten later..
toch vreemd.. volgens mij is het wel mogelijk om de counter te counteren... gisteren counterde iemand mij en ik stak hem alsnog neer... (terwijl ik F zat te rammen als een bezetenesecretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:33:
[...]
Jij kan knifen, hij kan dat counteren.
Volgens DICE zelf is dit niet mogelijk en willen ze dat ook nooit implementeren. Misschien dat er een bug was waardoor iemand dat tijdelijk wel kon, maar het hoort in ieder geval niet.flessuh schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:36:
[...]
toch vreemd.. volgens mij is het wel mogelijk om de counter te counteren... gisteren counterde iemand mij en ik stak hem alsnog neer... (terwijl ik F zat te rammen als een bezetene)
dan krijg je dit:secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:35:
[...]
Matrix scene in slowmotion knifebattle met 50 counters op elkaar.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ja maar dan met knifes. Alleen word je dan na 30 seconden opgeblazen door een andere gozer met een RPG in je rug
Simpel op te lossen.secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:39:
[...]
Ja maar dan met knifes. Alleen word je dan na 30 seconden opgeblazen door een andere gozer met een RPG in je rug
Zouden ze het kunnen detecteren als ik enkel Helios Framework gebruik om namen van teamgenoten altijd te kunnen zien? Ik ben dat te erg gewend uit oudere games.
kind of, hoezo?dekilo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:55:
Zijn er ook mensen die dit spel ge pre-ordered hebben via een CD key webshop?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Ja, bf4 + premiumdekilo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:55:
Maar bij de javalin hoor je het wel wanneer die wordt afgeschoten. En volgens mij volgt de javalin ook alleen maar het lock on signaal.Basekid schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:05:
In weze is er niet veel anders dan met een Javalin. Je krijgt een piepje dat je gelockt bent (in dit geval door recon) en binnen een paar seconden kan je zeer waarschijnlijk een missile verwachten.
Ben het verder wel met je eens dat een rpg-7 dit niet zou moeten kunnen....
wow, waar haal jij het idee vandaan dat ik niet wegvlieg of wat dan ook.ye-roon schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:40:
[...]
Lekker OP? Je vliegt in je heli boven alles en iedereen en maakt kills links en rechts. Er moeten vervolgens 2 mensen samen werken om 1 RPG in je te krijgen. En 1 van die 2 mensen moet exposed blijven en je blijven volgen met de PLD tot dat de RPG raakt.
Een lock on waar je een visuele notificatie van krijgt op je scherm. Je ziet een rode circel met een pijltje waar vandaan je gelocked word. Je hebt dus 2 opties: 1) uit de LoS van de gast met de PLD vliegen 2) de gast met de PLD uitschakelen. Doe je dit niet dan ben je stuk. Als je dit niet wilt doen, omdat zomg wtf i needz to hear a beep because i cant think on my own! Dan moet je CoD gaan spelen.
Gebruik even de zoekfunctie binnen dit topic, zijn meerdere die een key gekocht hebben.dekilo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:55:
if (!coffee) {
Work = false; }
Haha, zet dat dan meteen in je vraag
if (!coffee) {
Work = false; }
Beta duurt toch 2 weken?TheNephilim schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:04:
[...]
---
Is de beta nou afgelopen trouwens, of opent er weer een nieuwe binnenkort?
Jets mis ik inderdaad ook, maar dan om andere redenenPykow schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:42:
[...]
Ik mis 2 dingen uit de beta.
Hoe sterk zal de gunship zijn mis ik. De map is nu redelijk speelbaar, maar ik zie wel het probleem met een gunship in.
Hoe erg kunnen de jets weer domineren in goede handen
Beta eindigt op 15 oktober.TheNephilim schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:04:
[...]
---
Is de beta nou afgelopen trouwens, of opent er weer een nieuwe binnenkort?
Volgens mij zijn er geen gunships in Rush maps.. Of mis ik iets?l0n3w012ph schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:25:
[...]
Jets mis ik inderdaad ook, maar dan om andere redenen
Zo gauw de gunships weer te OP zijn, zullen volgens velen de Rush maps wel weer meteen onspeelbaar zijn maar ik ben vooral benieuwd of wij (lees: jet liefhebbers) weer zo kunnen "domineren" als in BF3 (als er tenminste geen goede MAA speler in de server zit). Hoop daarom op nog een map tijdens de beta met jets om alvast de controls goed in te stellen
Als DICE het op dezelfde manier implementeert als in BF3 zonder fatsoenlijke counter is het niet meer dan logisch dat mensen er over klagen. Of wil je werkelijk claimen dat vliegtuigen niet veel te sterk waren?l0n3w012ph schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:25:
Daarna wordt het feest op de fora van Tweakers en Battlelog waarin meteen de airmaps weer in de ban gedaan worden door de infantry puristen en er een enorme klaagzang losbarst dat bijna de helft van de maps "onspeelbaar" is door de airrape. De vraag is niet OF dit gebeurt maar WANNEER dit gebeurt, want het ZAL gebeuren.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Sensitivity switch op de muisillusion.tw schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:45:
Ik heb ondertussen al even gezocht, maar ik vind blijkbaar de setting voor de mouse sensitivity te verhogen als gunner van een gunship niet..
Goed mogelijk dat ik er elke keer overkijk, maar dacht het toch maar 's te vragen. De sensitivity staat bij mij enorm laag, terwijl dat dat in heel de rest van de beta niet zo is.
3-4x de muis opnieuw moeten verleggen om te 1x van links naar rechts te kijken gaat er een beetje over imo..
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Laten we die discussie nou niet alweer gaan voeren. Deze is al veel te vaak gevoerd met elke keer hetzelfde resultaat.Tsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:41:
[...]
Als DICE het op dezelfde manier implementeert als in BF3 zonder fatsoenlijke counter is het niet meer dan logisch dat mensen er over klagen. Of wil je werkelijk claimen dat vliegtuigen niet veel te sterk waren?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Uhh, we zitten nu in beta, laat je horen zou ik zeggen, of wil je echt een BF3.1 hebben?DanielWW2 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:52:
[...]
Laten we die discussie nou niet alweer gaan voeren. Deze is al veel te vaak gevoerd met elke keer hetzelfde resultaat.
De "rocket launcher" de je kan op rapen in de wolken krabber is een surface-to-air EN surface-to-surface wapen... Dus ja, het lijkt er op dat dit mogelijk word. Ook kan je dmv van de mobiele Laser Designator van de Recon kit elk voertuig (en trouwens ook de statische TOW) markeren waardoor zelfs een simpele RPG een geleide raket word. Dit werkt dus ook (erg goed) tegen helicopters.Basekid schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:47:
Ik zou het echt top vinden als engineers anti-tank EN anti-air tegelijk kunnen meenemen. Nu heb ik het gevoel dat ik altijd net precies hetzelfde wapen bij me heb.
Die launcher in de toren is niet voor niets een ingame pick-up. Dat betekent dat je dat wapen waarschijnlijk niet in je load-out zal krijgen.S0cky schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:57:
[...]
De "rocket launcher" de je kan op rapen in de wolken krabber is een surface-to-air EN surface-to-surface wapen... Dus ja, het lijkt er op dat dit mogelijk word. Ook kan je dmv van de mobiele Laser Designator van de Recon kit elk voertuig (en trouwens ook de statische TOW) markeren waardoor zelfs een simpele RPG een geleide raket word. Dit werkt dus ook (erg goed) tegen helicopters.
Verwijderd
De opgegeven cadeaubon is onbekend.RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:26:
[...]
couponcode "NIEUW" gebruiken op het betaalscherm, dan gaat er nog €10 vanaf. als die actie nog loopt.
En er komen nog verzendkosten bij.
[afbeelding]
RPG + LD werkt inderdaad best goed. Enige is wel dat de RPG niet echt goed door bochten kan, dus erg goed tegen vliegtuigen zal het niet werken denk ik.S0cky schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:57:
[...]
De "rocket launcher" de je kan op rapen in de wolken krabber is een surface-to-air EN surface-to-surface wapen... Dus ja, het lijkt er op dat dit mogelijk word. Ook kan je dmv van de mobiele Laser Designator van de Recon kit elk voertuig (en trouwens ook de statische TOW) markeren waardoor zelfs een simpele RPG een geleide raket word. Dit werkt dus ook (erg goed) tegen helicopters.
Dat bedoel ik ook Tsu, het klagen is heerlijk om te lezenTsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:41:
[...]
Als DICE het op dezelfde manier implementeert als in BF3 zonder fatsoenlijke counter is het niet meer dan logisch dat mensen er over klagen. Of wil je werkelijk claimen dat vliegtuigen niet veel te sterk waren?
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Ja die lift acties zijn wel vetRobolokotobo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:06:
Van het weekend een heel grappig moment meegemaakt in de beta. We gingen met een groepje van een man of zes/zeven de lift in. Dus iedereen stond daar mooi rustig te wachten terwijl we omhoog gingen. Ik stond in een hoekje te kijken naar de deur met zicht op iedereen. Halverwege de rit naar boven trekt de speler die in het midden bij de deur stond zijn handpistool en begint als een bezetene op iedereen te knallen haha. Het bloed spatte alle kanten op en je zag iedereen paniekerig heen en weer bewegen. Sommigen schoten een paar keer terug en toen was het weer rustig in de lift. Boven aangekomen gaan de deuren open, iedereen direct naar buiten, Boemmm!!!, C4 bij de uitgang van de lift, iedereen dood
Tis een spel. Irl huppel je ook niet als een idioot met een gun in je hand op het slagveld en ga je maar 1 x doodwarhamstr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:08:
Ik vind het trouwens wel redelijk achterlijk dat die RPG's guided zijn. irl zijn dat de meest basic vuurpijlen die er bestaan.
[ Voor 3% gewijzigd door TecTo op 07-10-2013 15:10 ]
Geen idee. Iemand postte die code vorige week in dit topic.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:00:
[...]
De opgegeven cadeaubon is onbekend.
Blijkbaar niet geldig voor iedereen of tis verlopen. Het gekke is ook dat ik nooit zo'n kortingsactie heb ontvangen in mijn mail of wat dan ook. Zeker voor exclusieve leden alleen..
* Amanoo ook best wel. Uiteindelijk 3 keer tien euro korting kunnen pakken (BF4 was ook nog apart afgeprijsd en had nog een cadeaubon. BF4 voor 20 euro is niet zo gek duur.RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:16:
[...]
Geen idee. Iemand postte die code vorige week in dit topic.
* RocketKoen is dankbaar
Counterknifen is volgens mij alleen mogelijk vanuit bepaalde hoeken.PuckStar schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:32:
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Wait what!? Volgens mij zie ik nergens een dubbele counter, gewoon een teammaatje dat een ander red?Donnie schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:36:
Kniving is super, counter de counter kan dus wel kwam ik gister achter... Deze is helemaal mooi hahaha.
YouTube: Battlefield 4: The Circle of Knife
Android developer & dürüm-liefhebber
Bug zit er nog steeds in volgens mij, als je spawnt nadat de granaat is gegooid zie je deze niet op je scherm verschijnen. In BF3 ook meerdere keren gedood door een 'onzichtbare' granaat vlak na het spawnen. Ik vind zelf de map gewoon bagger, had gehoopt op de Gamescom map maar helaas.Mavamaarten schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:52:
Bleh. Net MVP maar toch amuseer ik mij zo niet als in BF3. Spawnen in een ontploffende granaat en dergelijke is gewoon niet leuk.
if (!coffee) {
Work = false; }
Laat ik dan maar de algemene jet discussie skippenl0n3w012ph schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:04:
[...]
Dat bedoel ik ook Tsu, het klagen is heerlijk om te lezenJe weet dat ik het er totaal niet mee eens ben want jet liefhebbers weten dat een sterke MAA speler het verschil maakt op mappen voor ons. Maar zoals DanielWW2 al zei: laten we die discussie maar niet gaan voeren want we komen er toch nooit uit. Discussieren op fora is het meest zinloze wat er is. Er zijn altijd mensen met een andere mening die niet te overtuigen zijn, met welke goede en valide argumenten je ook komt (en dat geldt wederzijds hoor). En er zijn nog steeds meer dan genoeg mensen die Caspian Border of Firestom of Bandar desert of eender welke air map in BF3 spelen zonder te klagen en gewoon voor lief nemen dat ze eens in de zoveel tijd een rocket pod op hun tank gemikt krijgen. Die klagen niet maar spelen gewoon zonder gemekker in de console door en knallen mij een keer uit de lucht. De ultieme sportieve spelers imho.
Dat nog niet meegemaakt. Wel spawnen op 20 meter afstand van enemy tanks waarbij ik geen schuil mogelijkheden had. Dat was dus een instant death. En dat terwijl de radius waar je in kan spawnen toch wel heel groot is per punt.Mavamaarten schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:52:
Bleh. Net MVP maar toch amuseer ik mij zo niet als in BF3. Spawnen in een ontploffende granaat en dergelijke is gewoon niet leuk.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
In domination spawn je nog wel vlak voor af achter tegenstanders of zij op jou of inderdaad op granaten. Maarja, 16v16 met maar 3 vlaggen op een kleine map is er om vragen. Deze map zou iets van 8v8 moeten zijn naar mijn mening.Tsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:09:
[...]
Dat nog niet meegemaakt. Wel spawnen op 20 meter afstand van enemy tanks waarbij ik geen schuil mogelijkheden had. Dat was dus een instant death. En dat terwijl de radius waar je in kan spawnen toch wel heel groot is per punt.
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 07-10-2013 16:16 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
DOMINATION (Playable in the Battlefield 4 Beta)Gundogan schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:14:
[...]
In domination spawn je nog wel vlak voor af achter tegenstanders of zij op jou of inderdaad op granaten. Maarja, 16v16 met maar 3 vlaggen op een kleine map is er om vragen. Deze map zou iets van 8v8 moeten zijn naar mijn mening.
In conquest vind ik de spawns ook niet altijd even cool (ze zijn ook redelijk vast qua gebied). Bij C als de toren neer is spawn je altijd onder dat gebouw en moet je de weg oversteken om bij C te komen. Ver spawnen is niet zo erg want het maakt het cappen iets makkelijker, maar nu moet je de Tank Expressway oversteken.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Als ze er al staan, want de helft van de tijd staan ze er niet eens terwijl je er op wilt spawnenjagermeister schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:26:
Posities van de vehicle spawns op de map in Conquest ten opzichte van waar het voertuig daadwerkelijk staat, kloppen ook nog niet.
Dat is geen counterknife op een counterknife van dezelfde persoon. Het kan dus niet.Donnie schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:36:
Kniving is super, counter de counter kan dus wel kwam ik gister achter... Deze is helemaal mooi hahaha.
YouTube: Battlefield 4: The Circle of Knife
Ja, ook gemerkt ja. Spawn je op een vehicle... sta je gewoon ergens op de grond en dat voertuig is nergens te bekennen.Tsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:31:
[...]
Als ze er al staan, want de helft van de tijd staan ze er niet eens terwijl je er op wilt spawnen
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Wel realistischjagermeister schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:40:
[...]
Ja, ook gemerkt ja. Spawn je op een vehicle... sta je gewoon ergens op de grond en dat voertuig is nergens te bekennen.
Ook leuk om met die LAV van de Chinezen ergens frontaal tegenaan te botsen. Heb nu al een keer of 3 gehad dat dat ding dan spontaan uit elkaar klapt en je "Killed in action" te zien krijgt.
Ach... bugjes... de meesten halen ze er wel uit.
Niet van dat benauwde, gewoon de 64 player domination meatgrinder in, een hele ervaring!beuker19 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:24:
[...]
DOMINATION (Playable in the Battlefield 4 Beta)
Combat type: Fast-paced infantry variant of Conquest
Designed for: 20 players (all platforms)
Commander mode: No
Domination is an intense, infantry only game mode that made its debut in Battlefield 3: Close Quarters. While sharing many of the elements of Conquest (capturing flags, bleeding your enemies’ tickets to zero), Domination is tighter and more focused. You’ll never be far from a flag, which means you’ll be constantly on the move and constantly in the thick of the action.
In contrast to Conquest, capturing flags is much quicker in Domination, and the ticket count is lower than in Conquest. You also lose tickets more slowly if you own a minority of the bases. This means that every kill made in Domination means much more for the outcome of the entire match than it does in Conquest.
Uit Dice's eigen blogpost![]()
dus 16x16 is al te veel
Gelukkig gaan ze dat natuurlijk speciaal voor jou nóóit oplossenTsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:31:
[...]
Als ze er al staan, want de helft van de tijd staan ze er niet eens terwijl je er op wilt spawnen
* Amanoo is vrij zelden piloot geweest, door de hele serie heen, behalve om snel van a naar b te komen en in 50% van de gevallen vervolgens het toestel te doen neerstortenperpixel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:51:
Heeft iemand hier tips voor het vliegen met helicopters? ik heb al wat rond gelezen en ben nu al zover dat ik langer dan 10 seconde in de lucht kan blijven, maar merk dat ik eigenlijk nog constant de underdog ben in lucht gevechten en mijn aim zo constant houden dat ik dingen op de grond kan raken wil ook nog niet echt lukken.
Niet dat ik heel goed ben maar wat mij enorm helpt: sensitivity hoog houden scheelt een hoop en blijf snelheid houden.perpixel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:51:
Heeft iemand hier tips voor het vliegen met helicopters? ik heb al wat rond gelezen en ben nu al zover dat ik langer dan 10 seconde in de lucht kan blijven, maar merk dat ik eigenlijk nog constant de underdog ben in lucht gevechten en mijn aim zo constant houden dat ik dingen op de grond kan raken wil ook nog niet echt lukken.
joystick kopen.perpixel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:51:
Ik weet niet hoe de sensitivity van je muis staat, maar het is vrij makkelijk om rustig rond te vliegen met je muis. Het is niet echt uit te leggen hoe je beter kan gaan vliegen, misschien gewoon een paar keer oefenen achterin de map of een 0-player server.perpixel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:51:
Wees bereid om veel teamkills te makenperpixel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:51:
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Met een controller aimen is dan weer dramatisch.perpixel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:08:
mijn xbox 360 controller aansluiten heeft er voor gezorgd dat ik langer dan 10 sec bleef vliegendat heeft dus al veel geholpen. Ook heb ik gisteren avond inderdaad een tijd in een lege server rond gehangen. Nu gaat het wel vrij aardig, maar vooral het tussen de gebouwen door etc. Het zal ook wel een stuk ervaring zijn.
Misschien nog even met de knoppen spelen en voor de rest gewoon veel oefenen.
Dat komt omdat de uncappable base in een deadzone staat.JT888 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:07:
Zag dat ze vehicle stealing vanaf de enemy spawn hebben aangepakt. Je krijgt nu die deadzone seconde teller als je snel uit een chopper springt om een vijandelijk voertuig te stelen op de enemy spawn.
Op de kleine conquest variant is het stelen nog net zo aanwezig als altijd, aangezien er maar één heli is (scout) en het dus stuk makkelijker is om heli gewoon naast de spawnplek te zetten en te wachten.JT888 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:07:
Zag dat ze vehicle stealing vanaf de enemy spawn hebben aangepakt. Je krijgt nu die deadzone seconde teller als je snel uit een chopper springt om een vijandelijk voertuig te stelen op de enemy spawn.
Oefenen, oefenen, oefenen..perpixel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:51:
in BF3 kon ik in het begin ook niet vliegen, ik stortte steeds neer ook al was er niks in de buurt.secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:55:
[...]
Ik weet niet hoe de sensitivity van je muis staat, maar het is vrij makkelijk om rustig rond te vliegen met je muis. Het is niet echt uit te leggen hoe je beter kan gaan vliegen, misschien gewoon een paar keer oefenen achterin de map of een 0-player server.
[video]
Angelo NL / Global Cargo VTC
[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 07-10-2013 17:51 ]
[ Voor 7% gewijzigd door wesleytjuh op 07-10-2013 17:49 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Vergeet dat maar. Met een beetje pech wordt dit maanden lang niet gedetecteerd, of zelfs helemaal niet. De laatste banwave voor artificial aiming op bf3 was in maart 2013.secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:20:
[...]
Na de open beta zijn dit soort mensen toch de lul. Ben je je account kwijt, doei geld.
Bij BF3 weinig last gehad van dit soort lui. In het begin even, maar dit was vrij snel verholpen.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Het is ook een kwestie van de juiste server kiezen he. Als jij in een metro 64 man game gaat zitten met een server die onbeheerd is door admins.pafdaddy schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:43:
[...]
Vergeet dat maar. Met een beetje pech wordt dit maanden lang niet gedetecteerd, of zelfs helemaal niet. De laatste banwave voor artificial aiming op bf3 was in maart 2013.
Het is gewoon zo'n typische bug die niet in een bèta hoort te zitten.Phyxion schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:48:
[...]
Gelukkig gaan ze dat natuurlijk speciaal voor jou nóóit oplossen
Kan wel met de grotere packs.. Geen onzin dus maar onkunde van jou.whatupdoc schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:32:
Hoezo kan je je rpg niet bijvullen? was dit voor onzin?
Helaas doet DICE wederom geen reet aan anti-cheat, verklaard ook wel aardig wat seems legit momentjes in de beta als dit alweer werkend is. Als je met een sniper op een 200M afstand in een hoekje schuilt om een schot te maken en je wordt door die persoon met een LMG in 1 schot gemold dan gaat er iets niet helemaal zuiver.pafdaddy schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:43:
[...]
Vergeet dat maar. Met een beetje pech wordt dit maanden lang niet gedetecteerd, of zelfs helemaal niet. De laatste banwave voor artificial aiming op bf3 was in maart 2013.
if (!coffee) {
Work = false; }
Een bug die niet in de beta hoort te zitten. Denk dat elke bug die ze nu tegen komen er niet in hoort te zitten.Tsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:48:
[...]
Het is gewoon zo'n typische bug die niet in een bèta hoort te zitten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
if (!coffee) {
Work = false; }
Als je z'n resolutie hebt dan zou ik DPI inderdaad maar wat hoger doen dan 1800.naaitsab schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:05:
Wat zijn jullie ingame muis settings?
Ik heb het net geprobeerd met acceleratie op 7, hardwareacceleratie op 0 (tweak) en DPI op 1800 maar dat werkte voor geen kantDPI maar weer naar 3500 gezet, op 2560x1440 trouwens.
3% in de realmware setting editor, dat is geloof ik ook 3 ingame.naaitsab schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:05:
Wat zijn jullie ingame muis settings?
Ik heb het net geprobeerd met acceleratie op 7, hardwareacceleratie op 0 (tweak) en DPI op 1800 maar dat werkte voor geen kantDPI maar weer naar 3500 gezet, op 2560x1440 trouwens.
Nee je snapt niet wat ik bedoel. Dit is een bug die er allang uit gehaald hoort te zijn voordat een spel de beta status in gaat.secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:55:
[...]
Een bug die niet in de beta hoort te zitten. Denk dat elke bug die ze nu tegen komen er niet in hoort te zitten.
Vandaar misschien de beta.
if (!coffee) {
Work = false; }
DPI is een nietszeggende factor, iemand die hogere DPI dan 1800 adviseert weet gewoon niet zo goed waar hij het over heeftnaaitsab schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:30:
1800 dpi bij 1080p wordt aangeraden als goeie instelling maar ik ben sowieso gewend om in Windows met 4000 DPI te werken dus voor mij is dat niet echt een prettige setting.
[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 07-10-2013 19:36 ]
Behalve dat hoge DPI slecht isunfor schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:35:
[...]
DPI is een nietszeggende factor, iemand die hogere DPI dan 1800 adviseert weet gewoon niet zo goed waar hij het over heeft
Anyways, dat is iets voor in het gamingmuizen topic.
[ Voor 3% gewijzigd door Trixh op 07-10-2013 19:37 ]
Dat snap ik wel, maar blijkbaar was die bug er voorheen niet anders hadden ze hem heus wel voor de beta verholpen. Dus blijkbaar zijn er bij de beta launch modificaties gedaan waardoor het wel gebeurt (server problemen met spawns of weet ik veel wat).Tsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:30:
[...]
Nee je snapt niet wat ik bedoel. Dit is een bug die er allang uit gehaald hoort te zijn voordat een spel de beta status in gaat.
Dat is gewoon een persoonlijke setting, puur DPI zegt inderdaad vrij weinig behalve dat je cursor sneller beweegt met minder muis beweging en daarom minder precies is maar wel sneller. Mits je de overige settings gelijk houd uiteraard.unfor schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:35:
[...]
DPI is een nietszeggende factor, iemand die hogere DPI dan 1800 adviseert weet gewoon niet zo goed waar hij het over heeft
Anyways, dat is iets voor in het gamingmuizen topic.
if (!coffee) {
Work = false; }
Sorry koter, je telt pas mee als je over 9000 DPI hebt.HiddenSins schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:41:
5600 DPI FTW!
Zijn er muizen op dit moment dan van boven de 9000 DPI?unfor schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:43:
[...]
Sorry koter, je telt pas mee als je over 9000 DPI hebt.
patchHammerNL schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:44:
Een patch van 61MB?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq