[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.262 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
PuckStar schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:32:
kun je nog wat doen als je gecounterknifed wordt? ik rammen op F maar nee hoor. Hij heeft mij.
Jij kan knifen, hij kan dat counteren.
Er is niet zoiets als een counter-counterknife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:45
secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:33:
[...]

quadruple counterknife! 20 minuten later.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Grimmie187 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:34:
[...]

quadruple counterknife! 20 minuten later.. :+
Matrix scene in slowmotion knifebattle met 50 counters op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:30

flessuh

Set sail for fail!

secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:33:
[...]

toch vreemd.. volgens mij is het wel mogelijk om de counter te counteren... gisteren counterde iemand mij en ik stak hem alsnog neer... (terwijl ik F zat te rammen als een bezetene :+ )

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
flessuh schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:36:
[...]

toch vreemd.. volgens mij is het wel mogelijk om de counter te counteren... gisteren counterde iemand mij en ik stak hem alsnog neer... (terwijl ik F zat te rammen als een bezetene :+ )
Volgens DICE zelf is dit niet mogelijk en willen ze dat ook nooit implementeren. Misschien dat er een bug was waardoor iemand dat tijdelijk wel kon, maar het hoort in ieder geval niet.

Als je elkaar de hele tijd kan counteren ontstaan er rare situaties en heeft het hele ''counter'' effect geen nut meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:35:
[...]

Matrix scene in slowmotion knifebattle met 50 counters op elkaar.
dan krijg je dit:

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Ja maar dan met knifes. Alleen word je dan na 30 seconden opgeblazen door een andere gozer met een RPG in je rug 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:53
secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:39:
[...]

Ja maar dan met knifes. Alleen word je dan na 30 seconden opgeblazen door een andere gozer met een RPG in je rug 8)7
Simpel op te lossen.
Zet friendly fire aan ;w

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Zouden ze het kunnen detecteren als ik enkel Helios Framework gebruik om namen van teamgenoten altijd te kunnen zien? Ik ben dat te erg gewend uit oudere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 18:18
Zijn er ook mensen die dit spel ge pre-ordered hebben via een CD key webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
dekilo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:55:
kind of, hoezo?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 22:18
Ja, bf4 + premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:49
Basekid schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:05:
In weze is er niet veel anders dan met een Javalin. Je krijgt een piepje dat je gelockt bent (in dit geval door recon) en binnen een paar seconden kan je zeer waarschijnlijk een missile verwachten.

Ben het verder wel met je eens dat een rpg-7 dit niet zou moeten kunnen....
Maar bij de javalin hoor je het wel wanneer die wordt afgeschoten. En volgens mij volgt de javalin ook alleen maar het lock on signaal.
ye-roon schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:40:
[...]

Lekker OP? Je vliegt in je heli boven alles en iedereen en maakt kills links en rechts. Er moeten vervolgens 2 mensen samen werken om 1 RPG in je te krijgen. En 1 van die 2 mensen moet exposed blijven en je blijven volgen met de PLD tot dat de RPG raakt.

Een lock on waar je een visuele notificatie van krijgt op je scherm. Je ziet een rode circel met een pijltje waar vandaan je gelocked word. Je hebt dus 2 opties: 1) uit de LoS van de gast met de PLD vliegen 2) de gast met de PLD uitschakelen. Doe je dit niet dan ben je stuk. Als je dit niet wilt doen, omdat zomg wtf i needz to hear a beep because i cant think on my own! Dan moet je CoD gaan spelen.
wow, waar haal jij het idee vandaan dat ik niet wegvlieg of wat dan ook.
In BF3 hoor je gewoon een piep wanneer er een javalin aankomt. En die RPG is in principe hetzelfde idee, een raket volgt het lock on signaal.
En je hebt zeker counters, volgens mij doen flares dit keer ook de lock on verbreken.

En wat iemand anders ook al zei, in deze map heb je voldoende mogelijkheden om weg te duiken. Maar in paracel storm lijkt mij dit toch een stuk lastiger. Nou weet ik niet wat de range is van dat lock on ding, maar als dat te groot is kun je niet weg vliegen etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:25
Gebruik even de zoekfunctie binnen dit topic, zijn meerdere die een key gekocht hebben.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 18:18
Via welke shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 09:22

TheNephilim

Wtfuzzle

Haha, zet dat dan meteen in je vraag :+

---

Is de beta nou afgelopen trouwens, of opent er weer een nieuwe binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Online Gamekeys kopen - Deel II

Staat zo'n mooi rood vlak onderaan deze pagina :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
TheNephilim schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:04:
[...]

---

Beta duurt toch 2 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
BF4 is a Just Dance rip off. There, I said it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Pykow schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:42:
[...]
Ik mis 2 dingen uit de beta.
Hoe sterk zal de gunship zijn mis ik. De map is nu redelijk speelbaar, maar ik zie wel het probleem met een gunship in.
Hoe erg kunnen de jets weer domineren in goede handen
Jets mis ik inderdaad ook, maar dan om andere redenen :)

Zo gauw de gunships weer te OP zijn, zullen volgens velen de Rush maps wel weer meteen onspeelbaar zijn maar ik ben vooral benieuwd of wij (lees: jet liefhebbers) weer zo kunnen "domineren" als in BF3 (als er tenminste geen goede MAA speler in de server zit). Hoop daarom op nog een map tijdens de beta met jets om alvast de controls goed in te stellen })

Daarna wordt het feest op de fora van Tweakers en Battlelog waarin meteen de airmaps weer in de ban gedaan worden door de infantry puristen en er een enorme klaagzang losbarst dat bijna de helft van de maps "onspeelbaar" is door de airrape. De vraag is niet OF dit gebeurt maar WANNEER dit gebeurt, want het ZAL gebeuren.

Biertje erbij op de vrijdagavond en met een grote grijns alle fora doorlezen :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Nou, jets kunnen in ieder geval niet constant meer raketjes afschieten (uitgaande dat het hetzelfde werkt als bij de heli). Je zou zeggen dat dat moet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
TheNephilim schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:04:
[...]

---

Beta eindigt op 15 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:45
l0n3w012ph schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:25:
[...]

Jets mis ik inderdaad ook, maar dan om andere redenen :)

Zo gauw de gunships weer te OP zijn, zullen volgens velen de Rush maps wel weer meteen onspeelbaar zijn maar ik ben vooral benieuwd of wij (lees: jet liefhebbers) weer zo kunnen "domineren" als in BF3 (als er tenminste geen goede MAA speler in de server zit). Hoop daarom op nog een map tijdens de beta met jets om alvast de controls goed in te stellen })
Volgens mij zijn er geen gunships in Rush maps.. Of mis ik iets?

Verder kan ik me ook niet voorstellen dat de Shanghai map ooit een gunship zal krijgen in de final version..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:25:
Daarna wordt het feest op de fora van Tweakers en Battlelog waarin meteen de airmaps weer in de ban gedaan worden door de infantry puristen en er een enorme klaagzang losbarst dat bijna de helft van de maps "onspeelbaar" is door de airrape. De vraag is niet OF dit gebeurt maar WANNEER dit gebeurt, want het ZAL gebeuren.
Als DICE het op dezelfde manier implementeert als in BF3 zonder fatsoenlijke counter is het niet meer dan logisch dat mensen er over klagen. Of wil je werkelijk claimen dat vliegtuigen niet veel te sterk waren?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illusion.tw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 09:51
Ik heb ondertussen al even gezocht, maar ik vind blijkbaar de setting voor de mouse sensitivity te verhogen als gunner van een gunship niet..

Goed mogelijk dat ik er elke keer overkijk, maar dacht het toch maar 's te vragen. De sensitivity staat bij mij enorm laag, terwijl dat dat in heel de rest van de beta niet zo is.

3-4x de muis opnieuw moeten verleggen om te 1x van links naar rechts te kijken gaat er een beetje over imo..

illiewillie BF3 BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik zou het echt top vinden als engineers anti-tank EN anti-air tegelijk kunnen meenemen. Nu heb ik het gevoel dat ik altijd net precies hetzelfde wapen bij me heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

illusion.tw schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:45:
Ik heb ondertussen al even gezocht, maar ik vind blijkbaar de setting voor de mouse sensitivity te verhogen als gunner van een gunship niet..

Goed mogelijk dat ik er elke keer overkijk, maar dacht het toch maar 's te vragen. De sensitivity staat bij mij enorm laag, terwijl dat dat in heel de rest van de beta niet zo is.

3-4x de muis opnieuw moeten verleggen om te 1x van links naar rechts te kijken gaat er een beetje over imo..
Sensitivity switch op de muis :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:41:
[...]

Als DICE het op dezelfde manier implementeert als in BF3 zonder fatsoenlijke counter is het niet meer dan logisch dat mensen er over klagen. Of wil je werkelijk claimen dat vliegtuigen niet veel te sterk waren?
Laten we die discussie nou niet alweer gaan voeren. Deze is al veel te vaak gevoerd met elke keer hetzelfde resultaat. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
DanielWW2 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Laten we die discussie nou niet alweer gaan voeren. Deze is al veel te vaak gevoerd met elke keer hetzelfde resultaat. ;)
Uhh, we zitten nu in beta, laat je horen zou ik zeggen, of wil je echt een BF3.1 hebben? :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 20:09
Basekid schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:47:
Ik zou het echt top vinden als engineers anti-tank EN anti-air tegelijk kunnen meenemen. Nu heb ik het gevoel dat ik altijd net precies hetzelfde wapen bij me heb.
De "rocket launcher" de je kan op rapen in de wolken krabber is een surface-to-air EN surface-to-surface wapen... Dus ja, het lijkt er op dat dit mogelijk word. Ook kan je dmv van de mobiele Laser Designator van de Recon kit elk voertuig (en trouwens ook de statische TOW) markeren waardoor zelfs een simpele RPG een geleide raket word. Dit werkt dus ook (erg goed) tegen helicopters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
S0cky schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

De "rocket launcher" de je kan op rapen in de wolken krabber is een surface-to-air EN surface-to-surface wapen... Dus ja, het lijkt er op dat dit mogelijk word. Ook kan je dmv van de mobiele Laser Designator van de Recon kit elk voertuig (en trouwens ook de statische TOW) markeren waardoor zelfs een simpele RPG een geleide raket word. Dit werkt dus ook (erg goed) tegen helicopters.
Die launcher in de toren is niet voor niets een ingame pick-up. Dat betekent dat je dat wapen waarschijnlijk niet in je load-out zal krijgen.
Anders is een engi met een ammo kratje wel heel erg imba

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:26:
[...]

couponcode "NIEUW" gebruiken op het betaalscherm, dan gaat er nog €10 vanaf. als die actie nog loopt.
En er komen nog verzendkosten bij.
[afbeelding]
De opgegeven cadeaubon is onbekend.

Blijkbaar niet geldig voor iedereen of tis verlopen. Het gekke is ook dat ik nooit zo'n kortingsactie heb ontvangen in mijn mail of wat dan ook. Zeker voor exclusieve leden alleen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
S0cky schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

RPG + LD werkt inderdaad best goed. Enige is wel dat de RPG niet echt goed door bochten kan, dus erg goed tegen vliegtuigen zal het niet werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:41:
[...]

Dat bedoel ik ook Tsu, het klagen is heerlijk om te lezen :) Je weet dat ik het er totaal niet mee eens ben want jet liefhebbers weten dat een sterke MAA speler het verschil maakt op mappen voor ons. Maar zoals DanielWW2 al zei: laten we die discussie maar niet gaan voeren want we komen er toch nooit uit. Discussieren op fora is het meest zinloze wat er is. Er zijn altijd mensen met een andere mening die niet te overtuigen zijn, met welke goede en valide argumenten je ook komt (en dat geldt wederzijds hoor). En er zijn nog steeds meer dan genoeg mensen die Caspian Border of Firestom of Bandar desert of eender welke air map in BF3 spelen zonder te klagen en gewoon voor lief nemen dat ze eens in de zoveel tijd een rocket pod op hun tank gemikt krijgen. Die klagen niet maar spelen gewoon zonder gemekker in de console door en knallen mij een keer uit de lucht. De ultieme sportieve spelers imho.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:30
Van het weekend een heel grappig moment meegemaakt in de beta. We gingen met een groepje van een man of zes/zeven de lift in. Dus iedereen stond daar mooi rustig te wachten terwijl we omhoog gingen. Ik stond in een hoekje te kijken naar de deur met zicht op iedereen. Halverwege de rit naar boven trekt de speler die in het midden bij de deur stond zijn handpistool en begint als een bezetene op iedereen te knallen haha. Het bloed spatte alle kanten op en je zag iedereen paniekerig heen en weer bewegen. Sommigen schoten een paar keer terug en toen was het weer rustig in de lift. Boven aangekomen gaan de deuren open, iedereen direct naar buiten, Boemmm!!!, C4 bij de uitgang van de lift, iedereen dood _O-

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Robolokotobo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:06:
Van het weekend een heel grappig moment meegemaakt in de beta. We gingen met een groepje van een man of zes/zeven de lift in. Dus iedereen stond daar mooi rustig te wachten terwijl we omhoog gingen. Ik stond in een hoekje te kijken naar de deur met zicht op iedereen. Halverwege de rit naar boven trekt de speler die in het midden bij de deur stond zijn handpistool en begint als een bezetene op iedereen te knallen haha. Het bloed spatte alle kanten op en je zag iedereen paniekerig heen en weer bewegen. Sommigen schoten een paar keer terug en toen was het weer rustig in de lift. Boven aangekomen gaan de deuren open, iedereen direct naar buiten, Boemmm!!!, C4 bij de uitgang van de lift, iedereen dood _O-
Ja die lift acties zijn wel vet :D

Ding ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
warhamstr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:08:
Ik vind het trouwens wel redelijk achterlijk dat die RPG's guided zijn. irl zijn dat de meest basic vuurpijlen die er bestaan.
Tis een spel. Irl huppel je ook niet als een idioot met een gun in je hand op het slagveld en ga je maar 1 x dood :P

[ Voor 3% gewijzigd door TecTo op 07-10-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Net ook een tamelijk spannende pot gehad, 32-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:00:
[...]
De opgegeven cadeaubon is onbekend.

Blijkbaar niet geldig voor iedereen of tis verlopen. Het gekke is ook dat ik nooit zo'n kortingsactie heb ontvangen in mijn mail of wat dan ook. Zeker voor exclusieve leden alleen..
Geen idee. Iemand postte die code vorige week in dit topic.
* RocketKoen is dankbaar

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:16:
[...]

Geen idee. Iemand postte die code vorige week in dit topic.
* RocketKoen is dankbaar
* Amanoo ook best wel. Uiteindelijk 3 keer tien euro korting kunnen pakken (BF4 was ook nog apart afgeprijsd en had nog een cadeaubon. BF4 voor 20 euro is niet zo gek duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
PuckStar schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:32:
kun je nog wat doen als je gecounterknifed wordt? ik rammen op F maar nee hoor. Hij heeft mij.
Counterknifen is volgens mij alleen mogelijk vanuit bepaalde hoeken.

Zoals te zien is zijn er enkele animaties waarbij er een seconde "gewacht" wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Kniving is super, counter de counter kan dus wel kwam ik gister achter... Deze is helemaal mooi hahaha.

YouTube: Battlefield 4: The Circle of Knife

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Donnie schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:36:
Kniving is super, counter de counter kan dus wel kwam ik gister achter... Deze is helemaal mooi hahaha.

Wait what!? Volgens mij zie ik nergens een dubbele counter, gewoon een teammaatje dat een ander red? :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:53

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bleh. Net MVP maar toch amuseer ik mij zo niet als in BF3. Spawnen in een ontploffende granaat en dergelijke is gewoon niet leuk.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Mavamaarten schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:52:
Bleh. Net MVP maar toch amuseer ik mij zo niet als in BF3. Spawnen in een ontploffende granaat en dergelijke is gewoon niet leuk.
Bug zit er nog steeds in volgens mij, als je spawnt nadat de granaat is gegooid zie je deze niet op je scherm verschijnen. In BF3 ook meerdere keren gedood door een 'onzichtbare' granaat vlak na het spawnen. Ik vind zelf de map gewoon bagger, had gehoopt op de Gamescom map maar helaas.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
l0n3w012ph schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:04:
[...]

Dat bedoel ik ook Tsu, het klagen is heerlijk om te lezen :) Je weet dat ik het er totaal niet mee eens ben want jet liefhebbers weten dat een sterke MAA speler het verschil maakt op mappen voor ons. Maar zoals DanielWW2 al zei: laten we die discussie maar niet gaan voeren want we komen er toch nooit uit. Discussieren op fora is het meest zinloze wat er is. Er zijn altijd mensen met een andere mening die niet te overtuigen zijn, met welke goede en valide argumenten je ook komt (en dat geldt wederzijds hoor). En er zijn nog steeds meer dan genoeg mensen die Caspian Border of Firestom of Bandar desert of eender welke air map in BF3 spelen zonder te klagen en gewoon voor lief nemen dat ze eens in de zoveel tijd een rocket pod op hun tank gemikt krijgen. Die klagen niet maar spelen gewoon zonder gemekker in de console door en knallen mij een keer uit de lucht. De ultieme sportieve spelers imho.
Laat ik dan maar de algemene jet discussie skippen :+.

Wat er vooral schort aan de balance jets vs maa in BF3 was dat bijv de MAA al disabled was op 65%, dit is dus gewoon belachelijk. Je hebt meer dan de helft aan health nog, en je bent al gelijk disabled en aan de grond genageld. (Jet strafes zijn dan niet eens je grootste probleem, maar enemy tanks en rpgs aangezien je daar als sitting duck staat te schieten om jet weg of dood te krijgen en/of te repairen met alle risico's van dien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:52:
Dat nog niet meegemaakt. Wel spawnen op 20 meter afstand van enemy tanks waarbij ik geen schuil mogelijkheden had. Dat was dus een instant death. En dat terwijl de radius waar je in kan spawnen toch wel heel groot is per punt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:06

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:09:
[...]

Dat nog niet meegemaakt. Wel spawnen op 20 meter afstand van enemy tanks waarbij ik geen schuil mogelijkheden had. Dat was dus een instant death. En dat terwijl de radius waar je in kan spawnen toch wel heel groot is per punt.
In domination spawn je nog wel vlak voor af achter tegenstanders of zij op jou of inderdaad op granaten. Maarja, 16v16 met maar 3 vlaggen op een kleine map is er om vragen. Deze map zou iets van 8v8 moeten zijn naar mijn mening.

In conquest vind ik de spawns ook niet altijd even cool (ze zijn ook redelijk vast qua gebied). Bij C als de toren neer is spawn je altijd onder dat gebouw en moet je de weg oversteken om bij C te komen. Ver spawnen is niet zo erg want het maakt het cappen iets makkelijker, maar nu moet je de Tank Expressway oversteken. :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 07-10-2013 16:16 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:06
Gundogan schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:14:
[...]

In domination spawn je nog wel vlak voor af achter tegenstanders of zij op jou of inderdaad op granaten. Maarja, 16v16 met maar 3 vlaggen op een kleine map is er om vragen. Deze map zou iets van 8v8 moeten zijn naar mijn mening.

In conquest vind ik de spawns ook niet altijd even cool (ze zijn ook redelijk vast qua gebied). Bij C als de toren neer is spawn je altijd onder dat gebouw en moet je de weg oversteken om bij C te komen. Ver spawnen is niet zo erg want het maakt het cappen iets makkelijker, maar nu moet je de Tank Expressway oversteken. :'(
DOMINATION (Playable in the Battlefield 4 Beta)
Combat type: Fast-paced infantry variant of Conquest
Designed for: 20 players (all platforms)
Commander mode: No
Domination is an intense, infantry only game mode that made its debut in Battlefield 3: Close Quarters. While sharing many of the elements of Conquest (capturing flags, bleeding your enemies’ tickets to zero), Domination is tighter and more focused. You’ll never be far from a flag, which means you’ll be constantly on the move and constantly in the thick of the action.

In contrast to Conquest, capturing flags is much quicker in Domination, and the ticket count is lower than in Conquest. You also lose tickets more slowly if you own a minority of the bases. This means that every kill made in Domination means much more for the outcome of the entire match than it does in Conquest.

Uit Dice's eigen blogpost ;)
dus 16x16 is al te veel

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Echt wat voor Dice om dan 32 player servers te hosten :P

Wel zie ik af en toe kleinere servers, maar enkel gehost door i3D.nl. 20-24-26-28 gezien.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:00

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Posities van de vehicle spawns op de map in Conquest ten opzichte van waar het voertuig daadwerkelijk staat, kloppen ook nog niet.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Eens. Ik heb wat 16v16 gedaan, maar dat is te chaotisch, helemaal als je in een team zit dat alleen het dak wil campen.

10v10 matches ook gedaan. Veel betere balance en uiteindelijk hogere scores gehaald. Heerlijk :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:26:
Posities van de vehicle spawns op de map in Conquest ten opzichte van waar het voertuig daadwerkelijk staat, kloppen ook nog niet.
Als ze er al staan, want de helft van de tijd staan ze er niet eens terwijl je er op wilt spawnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:27
De Windows 8 task manager cpu load klopt trouwens niet. Realtemp geeft de correcte en lagere waarde aan.

Als je 100% cpu load hebt in Windows 8 met BF4, check dan een ander programma om het te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Donnie schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:36:

Dat is geen counterknife op een counterknife van dezelfde persoon. Het kan dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:00

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Tsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:31:
[...]

Als ze er al staan, want de helft van de tijd staan ze er niet eens terwijl je er op wilt spawnen 8)7
Ja, ook gemerkt ja. Spawn je op een vehicle... sta je gewoon ergens op de grond en dat voertuig is nergens te bekennen.

Ook leuk om met die LAV van de Chinezen ergens frontaal tegenaan te botsen. Heb nu al een keer of 3 gehad dat dat ding dan spontaan uit elkaar klapt en je "Killed in action" te zien krijgt.

Ach... bugjes... de meesten halen ze er wel uit.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
jagermeister schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:40:
[...]
Ja, ook gemerkt ja. Spawn je op een vehicle... sta je gewoon ergens op de grond en dat voertuig is nergens te bekennen.

Ook leuk om met die LAV van de Chinezen ergens frontaal tegenaan te botsen. Heb nu al een keer of 3 gehad dat dat ding dan spontaan uit elkaar klapt en je "Killed in action" te zien krijgt.

Ach... bugjes... de meesten halen ze er wel uit.
Wel realistisch :P Als je met een chinese auto tegen een muur knalt met 50km/u ben je ook dood ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
beuker19 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:24:
[...]
DOMINATION (Playable in the Battlefield 4 Beta)
Combat type: Fast-paced infantry variant of Conquest
Designed for: 20 players (all platforms)
Commander mode: No
Domination is an intense, infantry only game mode that made its debut in Battlefield 3: Close Quarters. While sharing many of the elements of Conquest (capturing flags, bleeding your enemies’ tickets to zero), Domination is tighter and more focused. You’ll never be far from a flag, which means you’ll be constantly on the move and constantly in the thick of the action.

In contrast to Conquest, capturing flags is much quicker in Domination, and the ticket count is lower than in Conquest. You also lose tickets more slowly if you own a minority of the bases. This means that every kill made in Domination means much more for the outcome of the entire match than it does in Conquest.

Uit Dice's eigen blogpost ;)
dus 16x16 is al te veel
Niet van dat benauwde, gewoon de 64 player domination meatgrinder in, een hele ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:31:
[...]

Gelukkig gaan ze dat natuurlijk speciaal voor jou nóóit oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 15:09
Heeft iemand hier tips voor het vliegen met helicopters? ik heb al wat rond gelezen en ben nu al zover dat ik langer dan 10 seconde in de lucht kan blijven ;), maar merk dat ik eigenlijk nog constant de underdog ben in lucht gevechten en mijn aim zo constant houden dat ik dingen op de grond kan raken wil ook nog niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

perpixel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:51:
Heeft iemand hier tips voor het vliegen met helicopters? ik heb al wat rond gelezen en ben nu al zover dat ik langer dan 10 seconde in de lucht kan blijven ;), maar merk dat ik eigenlijk nog constant de underdog ben in lucht gevechten en mijn aim zo constant houden dat ik dingen op de grond kan raken wil ook nog niet echt lukken.
* Amanoo is vrij zelden piloot geweest, door de hele serie heen, behalve om snel van a naar b te komen en in 50% van de gevallen vervolgens het toestel te doen neerstorten :+

Ik heb nooit kunnen vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Niet dat ik heel goed ben maar wat mij enorm helpt: sensitivity hoog houden scheelt een hoop en blijf snelheid houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 00:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

joystick kopen.
Daarnaast valt er niet veel uit te leggen eigenlijk :/ Gewoon je gas hoog houden, en als je ergens naar toe gaat dat verlagen om stabiel te schieten zodat je er niet overheen knalt met een hoge snelheid etc.

Kijk hoe andere het doen e.d. En oefen in lege servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Ik weet niet hoe de sensitivity van je muis staat, maar het is vrij makkelijk om rustig rond te vliegen met je muis. Het is niet echt uit te leggen hoe je beter kan gaan vliegen, misschien gewoon een paar keer oefenen achterin de map of een 0-player server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wees bereid om veel teamkills te maken :+ aangezien 20% van je team staat te camperen bij de voortuigen wachten tot ze spawnen. Om over de Airwhores maar niet te beginnen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
Zag dat ze vehicle stealing vanaf de enemy spawn hebben aangepakt. Je krijgt nu die deadzone seconde teller als je snel uit een chopper springt om een vijandelijk voertuig te stelen op de enemy spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 15:09
mijn xbox 360 controller aansluiten heeft er voor gezorgd dat ik langer dan 10 sec bleef vliegen ;) dat heeft dus al veel geholpen. Ook heb ik gisteren avond inderdaad een tijd in een lege server rond gehangen. Nu gaat het wel vrij aardig, maar vooral het tussen de gebouwen door etc. Het zal ook wel een stuk ervaring zijn.

Misschien nog even met de knoppen spelen en voor de rest gewoon veel oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
perpixel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:08:
mijn xbox 360 controller aansluiten heeft er voor gezorgd dat ik langer dan 10 sec bleef vliegen ;) dat heeft dus al veel geholpen. Ook heb ik gisteren avond inderdaad een tijd in een lege server rond gehangen. Nu gaat het wel vrij aardig, maar vooral het tussen de gebouwen door etc. Het zal ook wel een stuk ervaring zijn.

Misschien nog even met de knoppen spelen en voor de rest gewoon veel oefenen.
Met een controller aimen is dan weer dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
Reviven is wel nog leuk. *ZAP* en direct daarna zo'n health kitje in zijn mond duwen en tis gereed!

Alleen is de tijd om iemand te kunnen reviven gewoon ontzettend kort. Je moet echt geluk hebben om iemand nog op tijd op te merken. Dat mogen ze wel wat aanpassen.
Het systeem met die defib charges zodat reviving minder OP is dan in BF3, vind ik dan weer wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Na een kleine week spelen is het enthousiasme toegenomen. Alle wapens vrijgespeeld en er zit toch weer nieuwe fun in deze uitvoering.

Niet echt ontevreden over de prestaties onder win 7 maar om het optimale uit de game te slepen vandaag win 8 in dual boot geinstalleerd. Nu aan het downloaden en afwachten hoe de gtx 780 presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JT888 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:07:
Zag dat ze vehicle stealing vanaf de enemy spawn hebben aangepakt. Je krijgt nu die deadzone seconde teller als je snel uit een chopper springt om een vijandelijk voertuig te stelen op de enemy spawn.
Dat komt omdat de uncappable base in een deadzone staat.
Vliegmachines mogen daar wel komen, zodat ze wat meer bewegingsruimte hebben. Maar zodra je uitstapt ben je out of bounds.
Dat was in BF3 ook al zo.
Het verschil is dat de deadzone nu team afhankelijk is. Dus voor de Chinezen is de US base een deadzone en andersom. Wel een hele verbetering ja, nu kun je een team dat nog maar 1 spawnpunt heeft niet meer baserapen met tanks en snipers.

Wat ook veranderd is, is dat je voertuigen van de vijand niet meer bezet kan houden.
Ik jatte bijvoorbeeld de tank van punt A toen de vlag nog van de tegenstander was. Kwam ik even later terug (nog steeds in diezelfde tank), spawnde de tank voor mn neus nog een keer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
JT888 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:07:
Op de kleine conquest variant is het stelen nog net zo aanwezig als altijd, aangezien er maar één heli is (scout) en het dus stuk makkelijker is om heli gewoon naast de spawnplek te zetten en te wachten.

Of dit ook gebeurd op 64/64 servers durf ik niet te zeggen aangezien ik maar vrij weinig gespeeld heb en wat ik gespeeld heb was op de conquest small maps 32/32.

Het is dus niet echt "moeilijker" gemaakt om een heli te stelen. Zal mij benieuwen of ze straks alle jets vanuit de lucht laten spawnen zoals in End Game het geval was. Dan valt er ook geen jet te stelen, tenzij iemand zo handig is geweest om eruit te springen en ding blijft heel tijdens landen/crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Hoezo kan je je rpg niet bijvullen? was dit voor onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illusion.tw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 09:51
Oefenen, oefenen, oefenen.. :)
Makkelijkst is om eerst op lege servers van punt naar punt te vliegen, daar wat te hoveren en terug te vertrekken naar de volgende.

Eens dit wat vlotter gaat kan je met een maat of kennis ook wat 1 vs 1 oefenen op een lege server.

Uiteindelijk ben ik nog zeker geen ace piloot, maar zomaar crashen gebeurt nu zelden of nooit..

Ik speel zelf met de muis + kb btw.

Voeg me toe als je eens een potje wil oefenen: illiewillie :9

illiewillie BF3 BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26

Pykow

Angelo OTR

secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:55:
[...]

Ik weet niet hoe de sensitivity van je muis staat, maar het is vrij makkelijk om rustig rond te vliegen met je muis. Het is niet echt uit te leggen hoe je beter kan gaan vliegen, misschien gewoon een paar keer oefenen achterin de map of een 0-player server.

[video]
in BF3 kon ik in het begin ook niet vliegen, ik stortte steeds neer ook al was er niks in de buurt.
ik heb het volgende gedaan om het te oefenen en het is het beste wat je kan doen in mijn beleving:

1) Ga eerst Recht omhoog en recht naar beneden. doe dit een tijdje met verschillende hoogte en snelheden.
opeens weet je wanneer je te hard naar de grond toe gaat en dus een kleine stuiter maakt.
Daarnaast moet je muis ook erg recht houden om goed te blijven landen.

2) Ga omhoog en druk op A of D om te sturen naar links of rechts en ga weer landen.

3) Ga omhoog en vlieg een stukje rechtdoor 10 meter ofzo maar en probeer weer te landen.

4) Doe nu het zelfde als stap 4, maar dan achteruit. Rekening houden dat je al zakt wanneer je achteruit gaat.

5) maak je eerste vlucht door gewoon rustig een rondje om je eigen basis te vliegen en weer terug te gaan naar je basis. Je moet voor je zelf een target instellen waar je wilt landen. op een gebouw of op bepaalde grasveldje.

6) als je het gevoel hebt je de heli onder controle hebt, begin je met schieten op objecten (een muur, een stilstaande tank)

7) Vlieg laag tussen de gebouwen en bomen, hierdoor moet je soms ook snel sturen of keren of snel kunnen schuilen.

Hoe saai het ook klinkt, ik heb deze stappen echt moeten doen en nu kan ik aardig vliegen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Dan is het heel goed voor alle non-vliegers dat DICE er een tutorial achtig iets heeft ingestopt, en je zodoende je vliegkunsten kunt oefenen ;)

En anders gewoon lekker een lege server opzoeken.
Ik heb persoonlijk een hekel aan iemand die niet kan vliegen en dan toch een transport heli pakt ofzo.

Wat bij mij even doet denken, als piloot van een transport heli krijg je nu ook punten als mensen op je spawnen en ik heb sowieso het idee dat je meer punten krijgt ervoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Vliegen op toetsenbord lukte niet in begin en toen een joystick gekocht. Dat ging direct stukken beter en heli of jet bleven in de lucht. Ook regelmatig een tegenstander de baas.

Na een tijdje vliegen met de joystick ook oefenen met toetsenbord en muis. Dit werkt nog directer. Vooral de tips op you tube hoe het toetsenbord aan te passen waren zinvol. In grote open maps verlies ik 8 van de 10 in dog fight van ervaren piloten maar infanterie, tanks etc. lol lol lol.

In bf4 nog niet gevlogen.

[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 07-10-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:20
Gewoon een kwestie van doen eigenlijk. In het begin had ik ook moeite om uberhaubt ergens naar toe te vliegen zonder finaal tegen een lantaarnpaal aan te knallen. Nu vlieg ik zonder problemen overal tussendoor en kan ik goed inschaten hoeveel gas/beweging ik moet maken om overal met snelheid doorheen te gaan, krijg ook regelmatig complimentjes, wat dan wel weer leuk is :). Veel leuker dan een jet zo'n chopper. Ook met transportchoppers kan ik me prima vermaken door gewoon rondom tactische punten rond te vliegen en mensen van een spawn point te voorzien. Heb ook het idee dat de transport chopper een stuk sneller/behendiger is geworden.

Jets kan ik zo vliegen dat ik niet overal in crash, maar de beetje ervaren jet pilot knalt me uit de lucht.

[ Voor 7% gewijzigd door wesleytjuh op 07-10-2013 17:49 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:20:
[...]

Na de open beta zijn dit soort mensen toch de lul. Ben je je account kwijt, doei geld.

Bij BF3 weinig last gehad van dit soort lui. In het begin even, maar dit was vrij snel verholpen.
Vergeet dat maar. Met een beetje pech wordt dit maanden lang niet gedetecteerd, of zelfs helemaal niet. De laatste banwave voor artificial aiming op bf3 was in maart 2013.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
pafdaddy schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:43:
[...]

Vergeet dat maar. Met een beetje pech wordt dit maanden lang niet gedetecteerd, of zelfs helemaal niet. De laatste banwave voor artificial aiming op bf3 was in maart 2013.
Het is ook een kwestie van de juiste server kiezen he. Als jij in een metro 64 man game gaat zitten met een server die onbeheerd is door admins.

Dan kom je sneller in aanraking met dat soort lui. Ik ging altijd naar dezelfde soort servers en ben het nauwelijks tegen gekomen, maarja dat is natuurlijk een persoonlijke ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:48:
[...]

Gelukkig gaan ze dat natuurlijk speciaal voor jou nóóit oplossen :)
Het is gewoon zo'n typische bug die niet in een bèta hoort te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 00:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

whatupdoc schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:32:
Hoezo kan je je rpg niet bijvullen? was dit voor onzin?
Kan wel met de grotere packs.. Geen onzin dus maar onkunde van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
pafdaddy schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:43:
[...]

Helaas doet DICE wederom geen reet aan anti-cheat, verklaard ook wel aardig wat seems legit momentjes in de beta als dit alweer werkend is. Als je met een sniper op een 200M afstand in een hoekje schuilt om een schot te maken en je wordt door die persoon met een LMG in 1 schot gemold dan gaat er iets niet helemaal zuiver.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Tsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:48:
[...]

Het is gewoon zo'n typische bug die niet in een bèta hoort te zitten.
Een bug die niet in de beta hoort te zitten. Denk dat elke bug die ze nu tegen komen er niet in hoort te zitten.
Vandaar misschien de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dus ook even gespeeld met de mouse accelaration uit.
Ik kan eindelijk weer mikken en mensen volgen alsof ik een aimbot heb. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Wat zijn jullie ingame muis settings?
Ik heb het net geprobeerd met acceleratie op 7, hardwareacceleratie op 0 (tweak) en DPI op 1800 maar dat werkte voor geen kant :p DPI maar weer naar 3500 gezet, op 2560x1440 trouwens.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
naaitsab schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:05:
Ik heb het net geprobeerd met acceleratie op 7, hardwareacceleratie op 0 (tweak) en DPI op 1800 maar dat werkte voor geen kant :p DPI maar weer naar 3500 gezet, op 2560x1440 trouwens.
Als je z'n resolutie hebt dan zou ik DPI inderdaad maar wat hoger doen dan 1800. ;)

Ik heb in ieder geval:
1440x900
1800 DPI
6 bij windows
28% ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
naaitsab schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:05:
3% in de realmware setting editor, dat is geloof ik ook 3 ingame.
1800 dpi, deathadder, 1440p.

Geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:55:
[...]

Een bug die niet in de beta hoort te zitten. Denk dat elke bug die ze nu tegen komen er niet in hoort te zitten.
Vandaar misschien de beta.
Nee je snapt niet wat ik bedoel. Dit is een bug die er allang uit gehaald hoort te zijn voordat een spel de beta status in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
1800 dpi bij 1080p wordt aangeraden als goeie instelling maar ik ben sowieso gewend om in Windows met 4000 DPI te werken dus voor mij is dat niet echt een prettige setting.

Tipje voor de nieuwkomers je kan een toets binden aan primaire wapen wisselen zodat je met 1 knop/toets kan wisselen tussen pistool en je hoofd wapen. Heb die nu gebonden aan mijn duimknop van de muis, bevalt me erg goed, vooral met recon.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
naaitsab schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:30:
1800 dpi bij 1080p wordt aangeraden als goeie instelling maar ik ben sowieso gewend om in Windows met 4000 DPI te werken dus voor mij is dat niet echt een prettige setting.
DPI is een nietszeggende factor, iemand die hogere DPI dan 1800 adviseert weet gewoon niet zo goed waar hij het over heeft :)
Anyways, dat is iets voor in het gamingmuizen topic.

[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 07-10-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:50
unfor schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:35:
[...]

DPI is een nietszeggende factor, iemand die hogere DPI dan 1800 adviseert weet gewoon niet zo goed waar hij het over heeft :)
Behalve dat hoge DPI slecht is :) 450 is all you need.

[ Voor 3% gewijzigd door Trixh op 07-10-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Tsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:30:
[...]

Nee je snapt niet wat ik bedoel. Dit is een bug die er allang uit gehaald hoort te zijn voordat een spel de beta status in gaat.
Dat snap ik wel, maar blijkbaar was die bug er voorheen niet anders hadden ze hem heus wel voor de beta verholpen. Dus blijkbaar zijn er bij de beta launch modificaties gedaan waardoor het wel gebeurt (server problemen met spawns of weet ik veel wat).

Die loading screen bug hoort dan ook niet in de beta te zitten en zo kan ik er nog wel aan aantal opnoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
unfor schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:35:
[...]

Dat is gewoon een persoonlijke setting, puur DPI zegt inderdaad vrij weinig behalve dat je cursor sneller beweegt met minder muis beweging en daarom minder precies is maar wel sneller. Mits je de overige settings gelijk houd uiteraard.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddenSins
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-08 21:53
5600 DPI FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Sorry koter, je telt pas mee als je over 9000 DPI hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Een patch van 61MB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddenSins
unfor schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:43:
[...]

Sorry koter, je telt pas mee als je over 9000 DPI hebt.
Zijn er muizen op dit moment dan van boven de 9000 DPI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddenSins
PATCH, DICE DOET HET!
Pagina: 1 ... 76 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.