[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.262 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 18:18
Revive tijd vind ik veels te kort.
Ik ben zelf nog geen 1x gerevived.

Gisteren stinger geunlocked en lijkt wel of die altijd zijn doel treft ook als de flares gebruikt worden klopt dat?

Tevens hoor ik tijdens het spelen soms andere spelers praten.
Hoe kan dit?
Heeft bf4 teamspeak op een of andere manier geintegreerd?
Of anders gezegd is er een manier om binnen je squad te praten met elkaar?

[ Voor 36% gewijzigd door dekilo op 07-10-2013 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:50

codex

Geen OpenAI agent :)

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:14:
[...]

(die doet nog niets in de beta ;))
Oh, ik heb het geprobeerd en het is een aanzienlijk verschil zeg. Volgens mij betreft het negatieve acceleratie, want ik moest meteen mijn sensitivity omlaag zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Paar uurtjes kunnen spelen dit weekend. En tja... heb me vermaakt maar ik koop hem nog maar even niet. Ben ook lang niet zo gehyped zoals ik voor Battlefield 3 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 12:20
dekilo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:28:
Gisteren stinger geunlocked en lijkt wel of die altijd zijn doel treft ook als de flares gebruikt worden klopt dat?
AA raketten vliegen veel sneller dan bf3 waardoor er minder tijd is om te flairen... Ook rpg's kunnen locken maar die hoor je niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

dekilo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:28:
Tevens hoor ik tijdens het spelen soms andere spelers praten.
Hoe kan dit?
Door op de linker-Alt te drukken wanneer je een microfoon hebt aangesloten kunnen de andere spelers in je squad jou horen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
CodeCaster schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:20:
[...]

Door op de linker-Alt te drukken wanneer je een microfoon hebt aangesloten kunnen de andere spelers in je squad jou horen.
Aha, weer wat nieuws geleerd.
Geldt dit ook voor BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
Sinus_rhythm schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:16:
[...]

AA raketten vliegen veel sneller dan bf3 waardoor er minder tijd is om te flairen... Ook rpg's kunnen locken maar die hoor je niet..
RPG locken is me nog niet gelukt.
Hoe moet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 11:13
dekilo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:23:
[...]

Hoe moet dat?
Recon moet hem eerst marken met een PLD (http://www.ign.com/wikis/battlefield-4/PLD), als een target gemarked is kan je hem locken met een RPG.

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

dekilo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:22:
Geldt dit ook voor BF3?
Helaas.
dekilo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:23:
Hoe moet dat?
Dan moet een sniper recon met z'n verrekijker PLD een voertuig locken, er komt dan net zo'n oranje lock-ruit overheen te liggen als in BF3.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 11:13
dekilo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:22:
[...]

Geldt dit ook voor BF3?
BF3 heeft (helaas) geen voip

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Ik kon me natuurlijk niet inhouden en heb gespeeld als een malle. Vooral domination omdat ik wapen kills wil maken om een feel te krijgen over hoe de wapens reageren en welke me goed liggen en welke niet.

WARNING WALL OF TEXT INC

Tot dusver heb ik alle primary weapons muv de SCAR en de M40A1 op 1 service star. Ik ben van plan mijn bevindingen met elk wapen uitgebreid op te schrijven, maar pas zodra ik de laatste 2 ook op 1 service star heb. Voor nu wat ervaring met classes en beknopte wapen catagorien.

Assault, het minst gespeeld tot nu toe. Ik mis nog de "grote" medpack want dat kleine ding is maar gaar. Ik vind ook de revive window te klein. Zoals het nu is moet je die defib al chargen voordat je team mate dood is om hem met 100% up te krijgen. De assault wapens zijn gewoon heerlijk. Die AK12 is gewoon pure nerdgasm en goede contender voor de m16a3 award. Maar die SCAR omg, wat een beest. Het is jammer van de 20 kogels. Maar 1vs1 heb ik nog nooit gewonnen van een SCAR.

Engineer, hele fijne class. Geeft me echt weer het BFBC2 gevoel, zoals the hele game though. De RPG is erg goed tegen infantry. En het lijkt een snellere reload te hebben dan in BF3. Hip Fire RPG's lijken ook goed in 1 lijn te gaan, dus aimen is niet altijd nodig als je ff snel door een muur wil :) De PDW's zijn ok-ish. De MX4 is heel sterk in CQC, hipfire en gaan. De PP2000 is meer een allrounder iets minder goed in CQC, maar veel beter at range. Een groter magazijn is goed voor als je meer dan 2 targets hebt. De Carbines, oh sweet carbines. Misschien wel de beste wapens in het spel. Mijn voorkeur ligt bij de ACW-R, ik kan daar de recoil iets beter van managen. Maar oh sweet carbines.

Recon, MOTION SENSOR BALL EN C4! eigenlijk kan ik daar stoppen. De rest is niet belangrijk. Maar goed, even zonder dollen. Die eerste bolt action voelt wat apart aan, ik kon niet echt wennen aan de mechanics van de bolt action. Bij het kijken naar filmpjes waar mensen er mee spelen denk ik: waarom is hun game in slow motion, waarom is dat bij mij niet. Long range sniping is een beetje raar in dit spel. Ik heb vaak dat ik iemand recht in z'n bakkes schiet maar dat de hit niet geregistreerd word. Het lijkt wel of de kogel dan ergens tegen aankomt. Met de m40 nog niet veel geschoten, maar die lag me iets beter dan dat chinese ding. Enige minpuntje: grote ammo boxen replenshen C4 niet :(

De DMR's zijn best raar. Die acog die je als eerste unlocked is veel te groot imho en maakt je aim alleen maar minder. Maar van beide zijn de iron sights ook niet je-van-het. Het is dus wachten op een red-dot/kobra in de main game. Wel hebben ze echt ENORME bloom. Dat merkte ik vooral bij het gebruik met de ACOG en in hipfire. Vaak sta ik gewoon in iemand, hip fire away en niets gaat raak, niet eens een hitmarker. En op range moet je echt wachten tot je scope weer centered is, want direct weer schieten is suicide. Die angled grip maak bij beide guns een hoop goed. Mijn voorkeur is de Mk11, die heeft minder first shot recoil.

Support. In eerste instantie dacht ik dit over die UM100: WAT EEN PIEEEP GUN. Tot ik leerde hoe je deze kon burst fire-en. Wat een beest. Die Type88 is gewoon lekker ouderwets raggen. En met 200 kogels in een mag, wat wil je nog meer. Die airburst, mja, ben er nog niet over uit. Het goed aimen van dat ding maakt je best een target. Voor nu vind dit de minst interesante class.

Shotguns, oh sweet shotguns. Wat hebben jullie een nerf gehad. Vooral door de eerste perk: ARMOR. En door andere vage mechanics. Die eerste auto shotgun performed erg goed, 1 shot en 2 shot kills zijn geen uitzondering en door de snelle mogelijkheid tot vuren zijn 2-3 targets goed uit te schakelen, met eventuele switch naar side arm. Met de 870 heb ik hele rare situaties mee gemaakt. Van compleet mis schieten maar een target met 1 schot downen. Tot iemand vol in het gezicht schieten in point blank range en die zelfde persoon me zien doden met nog 87% health over. Ik weet nog niet goed wat ik hierover moet denken.

Nog even de pistols. M9 nog niet gebruikt, nog geen 100 kills met de P226. Maar van wat ik kan zien zijn ze erg sterk. En een waardig alternatief. Vooral met die muzzle break (het negatieve geld alleen bij automatic fire, pistols zijn semi-auto = geen negatief effect) word hij nog precieser. Vaak gewoon 2-3 man met 1 mag kunnen killen.

Een andere tip is: Speel niet met de green laser sight. Die rode valt een stuk minder op dan de groene. Ik zie mensen met groene echt van mijlen ver aan komen. Van wat ik begreep is het iets puur cosmetisch en werken ze hetzelfde. Dus gebruik bij voorkeur de rode als je een laser wil.

En misschien wel het belangrijkste: ALS JE SQUAD LEADER BENT GEEF SQUAD ORDERS! het is meer punten voor jou en je team en zorgt ervoor dat je alle perks krijgt. Ik word echt gestoord van de roof campers die geen orders geven. En het feit dat je niet je eigen squad kan starten is echt bullshit.

[ Voor 3% gewijzigd door ye-roon op 07-10-2013 09:34 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:45
ye-roon schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:28:
De RPG is erg goed tegen infantry.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:06
Ik kon me natuurlijk niet inhouden en heb gespeeld als een malle. Vooral domination omdat ik wapen kills wil maken om een feel te krijgen over hoe de wapens reageren en welke me goed liggen en welke niet.

WARNING WALL OF TEXT INC

Tot dusver heb ik alle primary weapons muv de SCAR en de M40A1 op 1 service star. Ik ben van plan mijn bevindingen met elk wapen uitgebreid op te schrijven, maar pas zodra ik de laatste 2 ook op 1 service star heb. Voor nu wat ervaring met classes en beknopte wapen catagorien.

Assault, het minst gespeeld tot nu toe. Ik mis nog de "grote" medpack want dat kleine ding is maar gaar. Ik vind ook de revive window te klein. Zoals het nu is moet je die defib al chargen voordat je team mate dood is om hem met 100% up te krijgen. De assault wapens zijn gewoon heerlijk. Die AK12 is gewoon pure nerdgasm en goede contender voor de m16a3 award. Maar die SCAR omg, wat een beest. Het is jammer van de 20 kogels. Maar 1vs1 heb ik nog nooit gewonnen van een SCAR.

Engineer, hele fijne class. Geeft me echt weer het BFBC2 gevoel, zoals the hele game though. De RPG is erg goed tegen infantry. En het lijkt een snellere reload te hebben dan in BF3. Hip Fire RPG's lijken ook goed in 1 lijn te gaan, dus aimen is niet altijd nodig als je ff snel door een muur wil :) De PDW's zijn ok-ish. De MX4 is heel sterk in CQC, hipfire en gaan. De PP2000 is meer een allrounder iets minder goed in CQC, maar veel beter at range. Een groter magazijn is goed voor als je meer dan 2 targets hebt. De Carbines, oh sweet carbines. Misschien wel de beste wapens in het spel. Mijn voorkeur ligt bij de ACW-R, ik kan daar de recoil iets beter van managen. Maar oh sweet carbines.

Recon, MOTION SENSOR BALL EN C4! eigenlijk kan ik daar stoppen. De rest is niet belangrijk. Maar goed, even zonder dollen. Die eerste bolt action voelt wat apart aan, ik kon niet echt wennen aan de mechanics van de bolt action. Bij het kijken naar filmpjes waar mensen er mee spelen denk ik: waarom is hun game in slow motion, waarom is dat bij mij niet. Long range sniping is een beetje raar in dit spel. Ik heb vaak dat ik iemand recht in z'n bakkes schiet maar dat de hit niet geregistreerd word. Het lijkt wel of de kogel dan ergens tegen aankomt. Met de m40 nog niet veel geschoten, maar die lag me iets beter dan dat chinese ding. Enige minpuntje: grote ammo boxen replenshen C4 niet :(

De DMR's zijn best raar. Die acog die je als eerste unlocked is veel te groot imho en maakt je aim alleen maar minder. Maar van beide zijn de iron sights ook niet je-van-het. Het is dus wachten op een red-dot/kobra in de main game. Wel hebben ze echt ENORME bloom. Dat merkte ik vooral bij het gebruik met de ACOG en in hipfire. Vaak sta ik gewoon in iemand, hip fire away en niets gaat raak, niet eens een hitmarker. En op range moet je echt wachten tot je scope weer centered is, want direct weer schieten is suicide. Die angled grip maak bij beide guns een hoop goed. Mijn voorkeur is de Mk11, die heeft minder first shot recoil.

Support. In eerste instantie dacht ik dit over die UM100: WAT EEN PIEEEP GUN. Tot ik leerde hoe je deze kon burst fire-en. Wat een beest. Die Type88 is gewoon lekker ouderwets raggen. En met 200 kogels in een mag, wat wil je nog meer. Die airburst, mja, ben er nog niet over uit. Het goed aimen van dat ding maakt je best een target. Voor nu vind dit de minst interesante class.

Shotguns, oh sweet shotguns. Wat hebben jullie een nerf gehad. Vooral door de eerste perk: ARMOR. En door andere vage mechanics. Die eerste auto shotgun performed erg goed, 1 shot en 2 shot kills zijn geen uitzondering en door de snelle mogelijkheid tot vuren zijn 2-3 targets goed uit te schakelen, met eventuele switch naar side arm. Met de 870 heb ik hele rare situaties mee gemaakt. Van compleet mis schieten maar een target met 1 schot downen. Tot iemand vol in het gezicht schieten in point blank range en die zelfde persoon me zien doden met nog 87% health over. Ik weet nog niet goed wat ik hierover moet denken.

Nog even de pistols. M9 nog niet gebruikt, nog geen 100 kills met de P226. Maar van wat ik kan zien zijn ze erg sterk. En een waardig alternatief. Vooral met die muzzle break (het negatieve geld alleen bij automatic fire, pistols zijn semi-auto = geen negatief effect) word hij nog precieser. Vaak gewoon 2-3 man met 1 mag kunnen killen.

Een andere tip is: Speel niet met de green laser sight. Die rode valt een stuk minder op dan de groene. Ik zie mensen met groene echt van mijlen ver aan komen. Van wat ik begreep is het iets puur cosmetisch en werken ze hetzelfde. Dus gebruik bij voorkeur de rode als je een laser wil.
Weet jij wel hoe die kleine medpacks werken ?
Die dingen zijn bijna OP echt geniaal gewoon , geen campen meer bij een medicdoos maar gewoon een medpakje neergooien en weer door gaan.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wat is er mis mee? Ik geef aan vooral Domination gespeeld te hebben. En gezien daar geen helis en tanks zijn, waar moet ik dat ding anders voor gebruiken. Juist infantry. En waarom ook niet? Recons gebruiken C4 tegen infantry, assault hebben de 320 en support de airburst. Het is niet alsof je het niet mag gebruiken. De regel in een FPS: is object X effectief tegen target Y, zo ja, fire away.

@dekilo: Ja ik weet hoe ze werken. Ze healen maar 1 persoon. En je kan ze aan iemand attachen, dus als je niet uitkijkt dan gooi je em op iemands rug.

[ Voor 12% gewijzigd door ye-roon op 07-10-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:39
beuker19 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:36:
[...]

Die dingen zijn bijna OP echt geniaal gewoon , geen campen meer bij een medicdoos maar gewoon een medpakje neergooien en weer door gaan.
Tijdens het lopen knal je er 2 of 3 achter elkaar en klaar :+ Mag van mij wel een zelfde systeem in komen als de munitie in tanks/heli's, gewoon 1 pack mee en dan een reload tijd.

Ik gooide een paar keer zo'n pakje naar een teammaat wellicht krijg je daar punten voor maar ik zag niks, pakje verdween wel :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:06
naaitsab schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:39:
[...]

Tijdens het lopen knal je er 2 of 3 achter elkaar en klaar :+ Mag van mij wel een zelfde systeem in komen als de munitie in tanks/heli's, gewoon 1 pack mee en dan een reload tijd.

Ik gooide een paar keer zo'n pakje naar een teammaat wellicht krijg je daar punten voor maar ik zag niks, pakje verdween wel :p
1x 15 punten ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:41
Blijft wel een uitdaging om zo'n ammopackje naar je teamgenoot te gooien als je beiden op een dak staat. De physics van dat pakje kloppen niet helemaal waardoor je of af en toe als superman dat ding een enorme slinger (waayyyyy too far) geeft of dat hij raar blijft bouncen/half verzinkt op/in het dak.

Spawning kwam gisteren ook nog niet lekker uit de verf: tot 2x toe bij A spawnen (dichtbij basis tegenstander) waarbij je meteen Out Of Combat Zone bent. Erg fijn...

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:45
De support unlockt wel een ammo kist die net zo werkt als in BF3, dus misschien komt dat ook nog voor de medic bag.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 20:44

Stronkie

Where wind is Trouble

WARNING WALL OF TEXT INC
Hulde , Dank U , Wow.. Jij krijgt van mij de BF4 beta tester award.. Kijk.. Daar kunnen we wat mee..

Ik zelf speel te weinig , werk te veel , om fatsoenlijk te kunnen spelen en een oordeel te kunnen vellen. . Maar op basis van jou verhaal.. Netjes...

[ Voor 80% gewijzigd door Stronkie op 07-10-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 12:27

En misschien wel het belangrijkste: ALS JE SQUAD LEADER BENT GEEF SQUAD ORDERS! het is meer punten voor jou en je team en zorgt ervoor dat je alle perks krijgt. Ik word echt gestoord van de roof campers die geen orders geven. En het feit dat je niet je eigen squad kan starten is echt bullshit.
Dat kan wel hoor je kan hem zelfs op private zetten ;)

[ Voor 56% gewijzigd door JT888 op 07-10-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
JT888 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:48:
[...]

Dat kan wel hoor je kan hem zelfs op private zetten ;)
Dat heb ik al verschillende malen geprobeerd. Lukt hier ook niet iig. :P 6man squads zijn dan weer geen probleem :D

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
ye-roon schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:38:
[...]

Wat is er mis mee? Ik geef aan vooral Domination gespeeld te hebben. En gezien daar geen helis en tanks zijn, waar moet ik dat ding anders voor gebruiken. Juist infantry. En waarom ook niet? Recons gebruiken C4 tegen infantry, assault hebben de 320 en support de airburst. Het is niet alsof je het niet mag gebruiken. De regel in een FPS: is object X effectief tegen target Y, zo ja, fire away.
Als je alleen Domination speelt kan ik er nog inkomen. Ik speel echter alleen conquest en dan vind ik mensen met RPG's in hun gezicht knallen nogal afbreuk doen aan het spel, dan kun je net zo goed CoD gaan spelen. Magoed dit wordt gelukkig per server geregeld, ik speel dan ook alleen op servers waar RPG on Infantry niet is toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

warhamstr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:53:
[...]

Dat heb ik al verschillende malen geprobeerd. Lukt hier ook niet iig. :P 6man squads zijn dan weer geen probleem :D
Eerst de squad waar je inzit selecteren en leaven, dan kan je daarna een nieuwe squad maken :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Grimmie187 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:53:
[...]

Als je alleen Domination speelt kan ik er nog inkomen. Ik speel echter alleen conquest en dan vind ik mensen met RPG's in hun gezicht knallen nogal afbreuk doen aan het spel, dan kun je net zo goed CoD gaan spelen. Magoed dit wordt gelukkig per server geregeld, ik speel dan ook alleen op servers waar RPG on Infantry niet is toegestaan.
Er zijn inmiddels al genoeg alternatieven (OP weapon van Support) waardoor de RPG afvuren op infanterie niet meer nodig is.

Kan iemand me uitleggen waarom een M320 schade zou moeten doen aan een tank? Moet nu elke classe een tank kunnen uitschakelen ofzo?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
Gisteren voor het eerst squad leader gespeeld.
Het selecteren van een objective is zo veel beter als bij BF3.
We werkten als squad ook erg goed samen.
Dat maakte de potjes erg leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
Joarie schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:55:
[...]

Kan iemand me uitleggen waarom een M320 schade zou moeten doen aan een tank? Moet nu elke classe een tank kunnen uitschakelen ofzo?
Dat is bij BF3 ook al hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
[...]

Er zijn inmiddels al genoeg alternatieven (OP weapon van Support) waardoor de RPG afvuren op infanterie niet meer nodig is.
8)7 Als ik in een situatie zit waarbij ik net mn main leeg geknald heb op een enemy op range dan pak ik gewoon die rpg hoor, moet ie maar gelijk dood gaan. :+
Waarom zou een explosive shell geen invloed hebben op een tank? neemt niet weg dat je nog steeds een shitload M320s nodig hebt om een tank te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
[...]

Uitschakelen is een groot woord.. Als je met een M320 een tank wil uitschakelen heb je 10+ grenades nodig, maar het kan wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
[...]

Voel me altijd vrij machteloos tegen een tank met de Assault class hoor ondanks de M320. Ik ben voorstander van de huidige RPG het zou toch juist idioot zijn als je die niet voor infanterie kills kan gebruiken.

De carbine AK 5c (AwCR heb ik nog niet) in combinatie met Recon class :D werkt goed vind ik zelf. Ren naar een tank is ook easy en sneller op te blazen dan met een RPG en de tegenstander die denkt oh een recon die pak ik wel even... "Surprise say hello to my little friend' >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 15:09
Sinds gisteren ook begonnen met bf4. De laatste shooter die ik gespeeld hebis MoHaa geweest. Blijkbaar is er sindsdien nog best wat veranderd in de wereld van shooters ;) dat kon ik namelijk nog best goed. Hier bak ik echt helemaal niks van. ongeveer een halve kill per elke keer dat ik dood ga. Toch best pijnlijk.

Vanavond nog maar eens proberen of ik het nog iets kan verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

warhamstr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:01:
[...]

8)7 Als ik in een situatie zit waarbij ik net mn main leeg geknald heb op een enemy op range dan pak ik gewoon die rpg hoor, moet ie maar gelijk dood gaan. :+

[...]

Waarom zou een explosive shell geen invloed hebben op een tank? neemt niet weg dat je nog steeds een shitload M320s nodig hebt om een tank te slopen.
Precies, gewoon die rpg pakken. En een clustered groepje van 3 man, ik pak me PP2000 en schiet er 2 neer en de derde dispersed en gaat weg of schiet mij neer. Of ik pak 1 rocket schiet hem in het midden tussen ze op de grond en triple kill. De keuze is simpel, en het is een oorlog spel, spelen met regeltjes als: geen rpg op infantry is hetzelfde als zeggen: ik wil liever lief zijn dan oorlog voeren. Gewoon het meest effectieve middel gebruiken wat je hebt, dat is wat men doet.

En de 320 deed peanuts schade tegen tanks in BF3. In BF4 wat meer. En een heli schieten met de 320 is leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Assault hebben ze erg vreemd aangepakt. De medic train willen ze stoppen door het defibben moeilijker te maken maar ondertussen hebben ze nog altijd de sterkste wapens en kunnen ze nu ook on de move zichzelf genezen. Script aanmaken die medicpack dropt en direct weer naar de gun wisselt en voila, nieuwe medic train is geboren.
RPG tegen infantry valt in mijn ogen wel mee. Je moet echt zeer nauwkeurig schieten, splash damage is een stuk kleiner. Engineer is wel mooi gebalanced zolang je maar de carbines gebruikt, die PDW's gaan op de grotere mappen helemaal nergens over.
Recon met een carbine is een ideale recon speler. Met een sniper kan je veel te weinig. Ze schieten vrij snel maar je moet echt geluk hebben dat een speler al gedamaged is omdat iedereen toch razendsnel dekking zoekt. Gelukkig trouwens want ze vind ze nu op elk dak, dat is te idioot voor woorden.
Airburst is wel ideaal als je op een stuk lager een groep campers hebt. Snel je magazijn leeg schieten en je hebt die camper sowieso omdat hij niet snel genoeg weg kan rennen. Veel splash damage dus in close combat werkt het ook redelijk, alleen dan heb je weer teveel schoten nodig. Ook als iemand achter cover zit is het ideaal. Boven of naast ze flink wat splash damage doen.
DICE heeft dit wapen daadwerkelijk fatsoenlijk gebalanceerd. Het doet alleen veel damage in de unieke situaties waar hij voor bedoelt is.
Mwah die auto shotgun valt bij mij juist tegen. Range heeft hij niet en de hitreg van shotguns is nog steeds vrij dramatisch. Juist met slugs zou het nog wel wat kunnen zijn maar die zijn, naar wat ik vernomen heb, een stuk zwakker geworden. Shotguns zijn altijd al buggy geweest, denk niet dat het nu beter gaat zijn.
Ze zijn een handige laatste keuze maar een op een zal je enkel de zwakke spelers killen. Je gaat het nog steeds niet winnen van een speler met een ander wapen in zijn handen. Zoveel beter dan in BF3 zijn ze toch ook weer niet?
Speel sowieso niet met een laser sight. Het is echt het ultieme middel om je positie te verraden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Ik vind het trouwens wel redelijk achterlijk dat die RPG's guided zijn. irl zijn dat de meest basic vuurpijlen die er bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ik kan ze waarderen heb er al een paar heli's mee uit de lucht geschoten hehe. Werkt erg leuk samen met een recon in je squad. Dat maakt een stinger weer overbodig vind ik persoonlijk maar mischien is dat meer een lone wolf wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Denk dat er in het echt wel guided RPG-7 zijn, maar dan zal het geen gewone rpg zijn :p

[ Voor 31% gewijzigd door SmokingCrop op 07-10-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
[...]
Magoed dit wordt gelukkig per server geregeld, ik speel dan ook alleen op servers waar RPG on Infantry niet is toegestaan.
Die heb ik nog niet gezien.. Lijkt om ook onmogelijk om te modereren.
Volgens mij is het in BF4 ook niet zo'n probleem. In BF3 Metro ofzo was de RPG echt super irritant. Maar in BF4 heb je die chokes niet.

Daarnaast is de RPG ook gewoon nuttig. Aangezien de meeste caps behoorlijk wat opblaasbare muren hebben. Het is heerlijk als iemand wegrent en achter een muurtje verstopt, om dat muurtje dan op te blazen.
warhamstr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:08:
Ik vind het trouwens wel redelijk achterlijk dat die RPG's guided zijn. irl zijn dat de meest basic vuurpijlen die er bestaan.
In het echt gebruiken ze dan ook wat modernere wapens. Maar ik denk dat de balans wat scheef wordt als je de moderne RPG's moet unlocken om die lock on te krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door RocketKoen op 07-10-2013 10:21 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hebben een enkele map gespeeld in Conquest en je gaat er al vanuit dat je geen chokes hebt? Juist in Rush ontstaan veel van die chokes waardoor wapens zoals de RPG en de Airburst nog wel eens vervelend kunnen gaan worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 16:59
Gisteren weer gespeeld (nick: vuurzee) en was weer ouderwets, lekker van die scheldende mensen op teamspeak die helemaal uit hun plaat gaan en er vervolgens achter komen dat ze het tegen jou hebben :+
Denk dat ik em wel koop, HD5870 doet het nog aardig en i7 940 ook, wellicht 2ehands een andere videokaart scoren.

Verder is er eigenljik niets nieuws onder de zon, het is wat nieuwer, het is wat anders, als je BF3 gespeeld hebt is het 2 rondjes inkomen en je bent weer in de game.

[ Voor 21% gewijzigd door Vandread op 07-10-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:19:
[...]

Die heb ik nog niet gezien.. Lijkt om ook onmogelijk om te modereren.
Nog niet in BF4 nee :P

In BF3 is het volgens mij vrij standaard? 90% van de conquest servers waar ik op speelde hadden de regel no RPG on infantry iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tsurany schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:21:
We hebben een enkele map gespeeld in Conquest en je gaat er al vanuit dat je geen chokes hebt? Juist in Rush ontstaan veel van die chokes waardoor wapens zoals de RPG en de Airburst nog wel eens vervelend kunnen gaan worden.
Als ik Domination op Shanhai even vergelijk met BF3, ja.
Zo lijkt de lift naar het dak bijvoorbeeld een vervelende choke. Maar als je het afdak aan de noordkant van het gebouw opblaast, dan krijg je ineens 2 alternatieve routes omhoog.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar de vraag is of je dat in elke map zal hebben. Ik vind het nog te vroeg om te zeggen dat er geen chokepoints in het spel zullen zitten. Zeker in Rush kom je die vaker tegen dan je zou willen in BF3, dan moeten ze flink intelligent mapdesign hebben om dat te voorkomen. En dat is juist iets wat ik niet bij DICE vind passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:26:
[...]

Als ik Domination op Shanhai even vergelijk met BF3, ja.
Zo lijkt de lift naar het dak bijvoorbeeld een vervelende choke. Maar als je het afdak aan de noordkant van het gebouw opblaast, dan krijg je ineens 2 alternatieve routes omhoog.
Licht dat eens toe? Heb jij een nieuwe route naar het dak gevonden? :)

Volgens mij zijn er alleen de lift en de twee trappen aan beide kanten van het gebouw om in domination omhoog te komen. Met uitzondering van de airburst is er geen enkele manier om die camp te stoppen als die dakhazen weten wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:34:
[...]

Met uitzondering van de airburst is er geen enkele manier om die camp te stoppen als die dakhazen weten wat ze doen.
Het de helicopter!
Of het gebouw neerhalen!

[ Voor 4% gewijzigd door dekilo op 07-10-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 02-10 22:18
dekilo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:37:
[...]

Het de helicopter!
Of het gebouw neerhalen!
Moet zeggen dat de wapens van de transport chopper erggg slecht zijn. Veel hitmarks maar weinig doden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:34:
[...]

Licht dat eens toe? Heb jij een nieuwe route naar het dak gevonden? :)

Volgens mij zijn er alleen de lift en de twee trappen aan beide kanten van het gebouw om in domination omhoog te komen. Met uitzondering van de airburst is er geen enkele manier om die camp te stoppen als die dakhazen weten wat ze doen.
Ik zeg behalve de lift zijn er nog 2 manieren. Dat zijn dus die 2 trappen.

Je kan die wel allemaal campen. Maar dan zit je halve team op het dak en verlies je de game alsnog omdat het andere team alle vlaggen heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Trappen.... hu?

Overigens zijn die miniguns in het algemeen nogal slap, ze zitten ook op de boot (welke wel geinig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SmokingCrop schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:16:
Denk dat er in het echt wel guided RPG-7 zijn, maar dan zal het geen gewone rpg zijn :p
Die zijn er niet.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:41:
[...]

Ik zeg behalve de lift zijn er nog 2 manieren. Dat zijn dus die 2 trappen.

Je kan die wel allemaal campen. Maar dan zit je halve team op het dak en verlies je de game alsnog omdat het andere team alle vlaggen heeft.
Oke dan heb ik dat verkeerd gelezen, maar dat het halve team op het dak zit, is gewoon een gegeven. De vlaggen, of uberhaubt winnen, zijn op een 32p server wellicht voor misschien tien personen een doel. De overige 22 man zit of op het dak of probeert op het dak te komen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Overigens, leuk dat dat ene gebouw plat gaat en dat er bij bepaalde punten wat muurtjes kapot kunnen, verder valt het nogal tegen hoeveel gebouwen er daadwerkelijk kapot kunnen, mag best wat meer zijn in zo'n "stadsmap"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Vandread schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:45:
Overigens, leuk dat dat ene gebouw plat gaat en dat er bij bepaalde punten wat muurtjes kapot kunnen, verder valt het nogal tegen hoeveel gebouwen er daadwerkelijk kapot kunnen, mag best wat meer zijn in zo'n "stadsmap"
Ik vind dat er redelijk wat muurtjes aan gort geschoten kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Er staan tig gebouwen in die map en enkel bij de ABCDE punten kan echt wat kapot wat ook invloed heeft op het spel volgens mij. De punten die echt kapot gaan zijn net iets te scripted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:45:
Klopt helemaal. Heb het hier ook al genoemd voordat de beta uit kwam. DICE loopt flink te koop met de levelution maar in de praktijk valt het flink tegen. Je hebt een gigantisch gebouw dat volledig in kan storten, wat kleine dingetjes en gebouwtjes die stuk kunnen maar een tankshell op een random gebouw levert niet eens zichtbare schade op. Dat grote scherm met die dieren kan je ook niet beschadigen; na een paar tankshells zit er nog geen krasje op terwijl ondertussen wel een wolkenkrabber is ingestort.
Ik zou toch op z'n minst verwachten dat je bij de meeste gebouwen wel de gevel kan slopen zoals in Seine Crossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Heel veel levolution is ook nog uitgeschakeld is er aangegeven in de beta. Dit was ook het geval in de bf3 beta...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:33

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Wat meer zichtbare schade aan gebouwen mag wel ja. Maar ze helemaal laten instorten breekt denk ik de balans van de map. Volledige destruction krijgen we hopelijk wel in de wat open maps met natuurlijke heuvels en rotsen.

Overigens zie ik Dice er nog wel voor aan om in rush mode de hele map vol te proppen met pick up M32 MGL nade launchers. :X

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Donnie schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:55:
Heel veel levolution is ook nog uitgeschakeld is er aangegeven in de beta. Dit was ook het geval in de bf3 beta...
Wat zou er dan nog bijkomen? Zover ik weet is er 1 groot ding per map (de skyscraper) en veel kleine dingetjes (roadblocks, metaaldetectors, gaten in de grond) en allebei de versies werken al in de beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skamiplan
  • Laatst online: 25-09 17:49
Source please? >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:56:
Wat meer zichtbare schade aan gebouwen mag wel ja. Maar ze helemaal laten instorten breekt denk ik de balans van de map. Volledige destruction krijgen we hopelijk wel in de wat open maps met natuurlijke heuvels en rotsen.

Overigens zie ik Dice er nog wel voor aan om in rush mode de hele map vol te proppen met pick up M32 MGL nade launchers. :X
Volledig instorten hoeft inderdaad niet. Maar een tankshell die niet eens een ruit breekt terwijl een tankshell op het andere gebouw een volledige instorting kan veroorzaken is wel erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:19:
...
In het echt gebruiken ze dan ook wat modernere wapens. Maar ik denk dat de balans wat scheef wordt als je de moderne RPG's moet unlocken om die lock on te krijgen.
Een RPG is opzich wel een leuke toevoeging. Maar als guided rocket launchers zijn er wel ander opties denk ik (javelin bijvoorbeeld?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
warhamstr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:12:
[...]

Een RPG is opzich wel een leuke toevoeging. Maar als guided rocket launchers zijn er wel ander opties denk ik (javelin bijvoorbeeld?)
Klopt, kijk maar onder assigments/unlocks in battlelog. Staan alle wapens/voertuigen

edit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JDSpCUA.png

[ Voor 8% gewijzigd door Basekid op 07-10-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Gundogan schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:56:

Volledige destruction is juist enorm lastig. Je moet er voor zorgen dat er ondanks destruction geen clipping bugs ofzo zijn.
In de BF3 beta hadden ze bijvoorbeeld een tijdje full destruction aan staan.
Blies je iets op met C4, dan kreeg je daar een flinke krater bij. Zoals het in het echt ook gaat.
Alleen als je dan in die krater liep kwam je er vaak niet meer uit...

En na een potje van een half uur is je hele mooie level veranderd in een vlakte met een hoop kraters en puin.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Gewoon een krater rond de Mcom zodat je er niet meer aan kan oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 15:33

Gundogan

Rip and tear, until it is done

RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:17:
[...]

Volledige destruction is juist enorm lastig. Je moet er voor zorgen dat er ondanks destruction geen clipping bugs ofzo zijn.
Blies je iets op met C4, dan kreeg je daar een flinke krater bij. Zoals het in het echt ook gaat.

En na een potje van een half uur is je hele mooie level veranderd in een vlakte met een hoop kraters en puin.
O ik bedoelde niet de mogelijkheid om gaten in de grond te maken. Dat geeft inderdaad veel (technische) problemen (hoewel het op zich wel supergaaf was in de BF3 beta). Maar een map waar je alle gebouwen en bomen kan wegblazen is wel ok zolang de tickets niet in de duizenden zijn.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:36:
[...]

hahah echt he :P

gelijk instant heal en je kan weg rennen..
dat geeft je echt een groot voordeel :o

dit had ik binnen 20 seconden door O-) toen ik wist van die kleine med pakjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:49
JT888 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:14:
Ik kan ze waarderen heb er al een paar heli's mee uit de lucht geschoten hehe. Werkt erg leuk samen met een recon in je squad. Dat maakt een stinger weer overbodig vind ik persoonlijk maar mischien is dat meer een lone wolf wapen.
Tuurlijk haal je heli's zo uit de lucht, omdat je geen piepje hoort als er een RPG op je wordt afgeschoten. Je hoort alleen het lock on piepje van die recon. Stingers hoor je juist wel weer aankomen. Leuke bug |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:17:
[...]

Dat was inderdaad grappig, maar ze konden gerust ervoor zorgen dat de kraters niet zo diep konden worden zodat je er toch steeds nog uit kan...
Nu kan je niet echt kraters maken in BF3 en BF4. In BFBC2 kon dit wel wat, maar dat vroeg veel tijd (lees: veel mines leggen en laten ontploffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Zeara schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:38:
[...]

Tuurlijk haal je heli's zo uit de lucht, omdat je geen piepje hoort als er een RPG op je wordt afgeschoten. Je hoort alleen het lock on piepje van die recon. Stingers hoor je juist wel weer aankomen. Leuke bug |:(
Maar dat is toch logisch? Je wordt "gepaint" door de recon/stinger, de RPG volgt alleen de lazer van de recon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26

Pykow

Angelo OTR

uhm sorry hoe kom jij hierop ?

Gebouw stort in,
Hekjes/rolluiken kunnen dicht gemaakt worden.
Paaltjes kan je activeren om een weg af te zetten.
Brandblussers geven een rook effect als je erop schiet.
Liften doen het.
Metaal detectors in het winkelcentrum doen het (vlag B)
Als je op een stroomaggregaat schiet, dan gaan de lampen uit.
Je kan bij vlag B de vloer naar beneden halen.
bepaalde ledboardings schieten aan wanneer je in de buurt bent.

Dit is me allemaal opgevallen.

Ik mis 2 dingen uit de beta.
Hoe sterk zal de gunship zijn mis ik. De map is nu redelijk speelbaar, maar ik zie wel het probleem met een gunship in.
Hoe erg kunnen de jets weer domineren in goede handen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Basekid schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:40:
[...]

Maar dat is toch logisch? Je wordt "gepaint" door de recon/stinger, de RPG volgt alleen de lazer van de recon.
Je merkt toch via de radar (die wij niet zien, maar de heli wel heeft) dat er een projectiel op je afkomt. We horen toch ook piepjes in tanks/heli's/jets etc in BF3 van stingers en andere guided missiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Zeara schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:42:
[...]

Je merkt toch via de radar (die wij niet zien, maar de heli wel heeft) dat er een projectiel op je afkomt. We horen toch ook piepjes in tanks/heli's/jets etc in BF3 van stingers en andere guided missiles.
Jahooor. :S Die rpg locked niet, die volgt het object dat de recon designate. Dus je hoort alleen dat je gelokt word alleen niet wanneer er een vuurpijl op je afkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
warhamstr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:53:
[...]

Jahooor. :S Die rpg locked niet, die volgt het object dat de recon designate. Dus je hoort alleen dat je gelokt word alleen niet wanneer er een vuurpijl op je afkomt.
Dit ja, je hoort de RPG niet omdat dat zelf geen homing signaal verstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Voor de mensen die denken dat dit al de final graphics en opties zijn qua levolution raad ik jullie aan het off. bf4 beta filmpje te kijken van dice/ea. Hier wordt in het begin direct aangegeven dat het om een BETA gaat en dat zeker de graphics nog niet final zijn en dat er heel veel wordt gelogd op de achtergrond. Alleen door het meespelen (niet eens reporten) doe je hier al aan mee.

YouTube: Battlefield 4: Beta Overview Video

Nog een nuttige tool om je opties buiten de game aan te passen btw: http://battlefield.realmw...-settings-editor/features

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Basekid schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:54:
[...]

Dit ja, je hoort de RPG niet omdat dat zelf geen homing signaal verstuurt.
Lekker OP dan.
Er komt iets op je af waar je geen fuck tegen kunt doen, en het is pretty much een instant-kill / disable.
Tenzij je snel ergens achter verschuilt, toegegeven in deze map nog wel te doen moet zijn maar in een grote open map niet of iemand knalt die recon neer.

Of ik moet gaan aanleren om je flares maar te wasten als je al gelocked bent -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Zeara schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:59:
[...]

Lekker OP dan.
Er komt iets op je af waar je geen fuck tegen kunt doen, en het is pretty much een instant-kill / disable.
Tenzij je snel ergens achter verschuilt, toegegeven in deze map nog wel te doen moet zijn maar in een grote open map niet of iemand knalt die recon neer.

Of ik moet gaan aanleren om je flares maar te wasten als je al gelocked bent -.-
Hier een tissue kun je een potje janken... Dat word heus nog wel gefixed, sowieso is een guided RPG onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
[...]

Lekker OP dan.

In weze is er niet veel anders dan met een Javalin. Je krijgt een piepje dat je gelockt bent (in dit geval door recon) en binnen een paar seconden kan je zeer waarschijnlijk een missile verwachten.

Ben het verder wel met je eens dat een rpg-7 dit niet zou moeten kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Basekid schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:05:
[...]

In weze is er niet veel anders dan met een Javalin. Je krijgt een piepje dat je gelockt bent (in dit geval door recon) en binnen een paar seconden kan je zeer waarschijnlijk een missile verwachten.

Ben het verder wel met je eens dat een rpg-7 dit niet zou moeten kunnen....
In principe zou een RPG7 het wel kunnen. Als je de munitie maar aanpast. Hij hoeft alleen maar de laser te volgen.
De landmacht gebruikt iets vergelijkbaars om arti strikes te sturen. Een sniper met een FLEAR verrekijker paint een target. De exacte GPS locatie (op een paar cm nauwkeurig) gaat via de sat uplink naar de basis en daar wordt een mortier ofzo afgeschoten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Volgens mij heb ik een medewerker nog de commander modus zien testen. Ik zag namelijk ineens wat langere afstand raketten voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Amanoo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:23:
Volgens mij heb ik een medewerker nog de commander modus zien testen. Ik zag namelijk ineens wat langere afstand raketten voorbij komen.
Dat is gewoon de achtergrond :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

[...]

Lekker OP dan.

Lekker OP? Je vliegt in je heli boven alles en iedereen en maakt kills links en rechts. Er moeten vervolgens 2 mensen samen werken om 1 RPG in je te krijgen. En 1 van die 2 mensen moet exposed blijven en je blijven volgen met de PLD tot dat de RPG raakt.

Een lock on waar je een visuele notificatie van krijgt op je scherm. Je ziet een rode circel met een pijltje waar vandaan je gelocked word. Je hebt dus 2 opties: 1) uit de LoS van de gast met de PLD vliegen 2) de gast met de PLD uitschakelen. Doe je dit niet dan ben je stuk. Als je dit niet wilt doen, omdat zomg wtf i needz to hear a beep because i cant think on my own! Dan moet je CoD gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat schieten die miniguns in de support heli? Lijkt wel of ze kogels van een BB gun schieten, echt zo onwijs weinig damage, je moet een vijand echt 3 volle seconden ranken willen ze neergaan. De damage mag in de final wel iets omhoog, zo heb je echt helemaal niets aan de miniguns..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Laatst online: 06-05 10:46
ye-roon schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:40:
[...]

Lekker OP? Je vliegt in je heli boven alles en iedereen en maakt kills links en rechts. Er moeten vervolgens 2 mensen samen werken om 1 RPG in je te krijgen. En 1 van die 2 mensen moet exposed blijven en je blijven volgen met de PLD tot dat de RPG raakt.

Een lock on waar je een visuele notificatie van krijgt op je scherm. Je ziet een rode circel met een pijltje waar vandaan je gelocked word. Je hebt dus 2 opties: 1) uit de LoS van de gast met de PLD vliegen 2) de gast met de PLD uitschakelen. Doe je dit niet dan ben je stuk. Als je dit niet wilt doen, omdat zomg wtf i needz to hear a beep because i cant think on my own! Dan moet je CoD gaan spelen.
Dat je geen piepje hoort als je wordt neergeschoten met PLD > RPG is als het goed is een bug.
Mocht dit niet zo zijn dan sta je als helikopter piloot gewoon machteloos en kan je er net zo goed niet instappen.

Maar het schijnt een bug te zijn, want af en toe hoor ik dat piepje ook weer wel.

[ Voor 10% gewijzigd door secretdk op 07-10-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Meelobee schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:49:
Wat schieten die miniguns in de support heli? Lijkt wel of ze kogels van een BB gun schieten, echt zo onwijs weinig damage, je moet een vijand echt 3 volle seconden ranken willen ze neergaan. De damage mag in de final wel iets omhoog, zo heb je echt helemaal niets aan de miniguns..
In die 3 seconden raak je waarschijnlijk ook maar 3 kogels :P
Ik zat een keer in een heli waarvan de piloot hem op het dak naast het (ingestorte) C parkeerde. Maaide er met gemak 5 neer voordat iemand mij pakte met een RPG.

Raak schieten vanuit een heli is nu eenmaal niet heel erg makkelijk :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 00:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:26:
[...]

Dat is gewoon de achtergrond :P
nee, dice members spelen soms als commander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 00:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:04:
[...]

In die 3 seconden raak je waarschijnlijk ook maar 3 kogels :P
Ik zat een keer in een heli waarvan de piloot hem op het dak naast het (ingestorte) C parkeerde. Maaide er met gemak 5 neer voordat iemand mij pakte met een RPG.

Raak schieten vanuit een heli is nu eenmaal niet heel erg makkelijk :P
Pak dan het zelfde verhaal maar replace de heli met een tank. Zelfs met die gun heb je 4-5 seconden nodig om te schieten.. Tenzij je even 2-3 headies geeft.
De guns van voortuigen (machine guns) zijn enorm zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:00

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Vind het ook maar onzin dat die RPG guided is. Het vergt geen enkele skill om een heli op die manier neer te halen. Dan heb je straks in andere maps ook nog eens mobile AA rondrijden + her en der SOFLAM's en tig jets in de lucht en de heli's zijn praktisch onbruikbaar.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
De gun van de tank is gewoon een kwestie van oefenen. Standaard richten op de hoofdjes geeft veel sneller resultaat dan veilig richten op het lichaam. Idd de headshot is meteen einde vijand.

Valt me wel op dat ik makkelijk altijd als gunner kan plaatsnemen in de tank en makkelijk veel punten scoor. Het is alsof de rest niet warm loopt voor zo'n bijrol in de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 21:41
Iemand enig idee wat de prijsontwikkeling is na release?
Ik ga toch premium kopen, dus voor de China Rising bonus DLC hoef ik niet te preorderen.
Ik kan helaas niet ver genoeg terugkijken bij BF3 in de pricewatch om te kijken wat de prijs op releasedatum doet. Oftewel, heb je (qua prijs) voordeel aan een preorder, of doe je het alleen om snel te kunnen spelen. Maar ik wil best een paar daagjes wachten als ik er substantieel geld mee bespaar aangezien ik nog maar moet zien of ik de eerste dagen tijd heb om te spelen. (sterker, ik kom er helaas meestal alleen maar aan toe op LANparties).

Volgens mij is het ook voordeliger om de BF4 Premium edition (spel+premium) te kopen. Maar de vraag is natuurlijk hoelang EA daarmee gaat wachten, om eerst de markt af te romen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
douweegbertje schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:04:
[...]

nee, dice members spelen soms als commander
Ja, maar die raketten vliegen altijd over de map vanaf het schip op de achtergrond. commander of niet. Dat is gewoon een geanimeerde skybox.
Joarie schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:08:
De gun van de tank is gewoon een kwestie van oefenen. Standaard richten op de hoofdjes geeft veel sneller resultaat dan veilig richten op het lichaam. Idd de headshot is meteen einde vijand.
Er staan niet voor niets van die oranje pijltje boven hun hoofd O-) Ik mik totaal niet op het poppetje. Als ik iets zie bewegen in de verte druk ik op Q, en dan schiet ik vlak onder het oranje pijltje.

[ Voor 44% gewijzigd door RocketKoen op 07-10-2013 13:12 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Titusvh schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:09:
Iemand enig idee wat de prijsontwikkeling is na release?
Ik ga toch premium kopen, dus voor de China Rising bonus DLC hoef ik niet te preorderen.
Ik kan helaas niet ver genoeg terugkijken bij BF3 in de pricewatch om te kijken wat de prijs op releasedatum doet. Oftewel, heb je (qua prijs) voordeel aan een preorder, of doe je het alleen om snel te kunnen spelen. Maar ik wil best een paar daagjes wachten als ik er substantieel geld mee bespaar aangezien ik nog maar moet zien of ik de eerste dagen tijd heb om te spelen. (sterker, ik kom er helaas meestal alleen maar aan toe op LANparties).

Volgens mij is het ook voordeliger om de BF4 Premium edition (spel+premium) te kopen. Maar de vraag is natuurlijk hoelang EA daarmee gaat wachten, om eerst de markt af te romen...
Glazen bol & co heeft voor je het weet een antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:00

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hmmm... :(

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=djsQYmqj7tY]

[ Voor 46% gewijzigd door jagermeister op 07-10-2013 13:17 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Tja en nu? PB kicks in en meneer zijn account is geschiedenis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Laatst online: 06-05 10:46
Na de open beta zijn dit soort mensen toch de lul. Ben je je account kwijt, doei geld.

Bij BF3 weinig last gehad van dit soort lui. In het begin even, maar dit was vrij snel verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:20
Dice heeft zelf toch al aangegeven dat het om een bug gaat en dit in de final(naja, voor zover alle bugs er ooit uit zullen gaan, kijkende naar BF3...) opgelost is?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warhamstr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:19:
[...]

Tja en nu? PB kicks in en meneer zijn account is geschiedenis?
Nope. PB is waardeloos als anti cheat systeem, die detecteert dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beta geprobeerd maar ik ben er niet kapot van.
Gunplay vind ik minder lekker werken dan in BF3, levolution is vooral scripted met bijvoorbeeld de wolkenkrabber. Ook de manier hoe de menu's in elkaar zitten en de besturing van de voertuigen vind ik een achteruitgang ten opzichte van 3
De game draait ook niet echt lekker soepel op m'n GTX660m, kan natuurlijk met driver optimalisatie te maken hebben maar een beetje FPS met lagere settings moet wel te halen zijn. Met BF3 draaide de game goed met mid/high settings.

Kortom, wachten tot die game met premium in de aanbieding is voor 20-25 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:21:
Ik heb de beta geprobeerd maar ik ben er niet kapot van.
Gunplay vind ik minder lekker werken dan in BF3, levolution is vooral scripted met bijvoorbeeld de wolkenkrabber. Ook de manier hoe de menu's in elkaar zitten en de besturing van de voertuigen vind ik een achteruitgang ten opzichte van 3
De game draait ook niet echt lekker soepel op m'n GTX660m, kan natuurlijk met driver optimalisatie te maken hebben maar een beetje FPS met lagere settings moet wel te halen zijn. Met BF3 draaide de game goed met mid/high settings.

Kortom, wachten tot die game met premium in de aanbieding is voor 20-25 euro..
Hij is/was bij de wehkamp al voor €32 te krijgen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
secretdk schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:20:
[...]

Na de open beta zijn dit soort mensen toch de lul. Ben je je account kwijt, doei geld.

Bij BF3 weinig last gehad van dit soort lui. In het begin even, maar dit was vrij snel verholpen.
Nou ik kom ze nog best vaak tegen.
Misschien leuk voor heel even.
RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:23:
[...]

Hij is/was bij de wehkamp al voor €32 te krijgen :P
Nu voor 39,99......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dekilo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:24:
[...]

Nou ik kom ze nog best vaak tegen.
Misschien leuk voor heel even.
[...]

Nu voor 39,99......
couponcode "NIEUW" gebruiken op het betaalscherm, dan gaat er nog €10 vanaf. als die actie nog loopt.
En er komen nog verzendkosten bij.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5xMmaEM.png

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 07-10-2013 13:29 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
RocketKoen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:26:
[...]

couponcode "NIEUW" gebruiken op het betaalscherm, dan gaat er nog €10 vanaf. als die actie nog loopt.
En er komen nog verzendkosten bij.
nevermind!

[ Voor 7% gewijzigd door dekilo op 07-10-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
kun je nog wat doen als je gecounterknifed wordt? ik rammen op F maar nee hoor. Hij heeft mij.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
PuckStar schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:32:
kun je nog wat doen als je gecounterknifed wordt? ik rammen op F maar nee hoor. Hij heeft mij.
volgens mij niet!
Pagina: 1 ... 75 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.